Doneer

Ga terug   FC Dordrecht forum > FC Dordrecht > FC Dordrecht algemeen

FC Dordrecht algemeen Alles over FC Dordrecht

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 30 juli 2010, 09:28   #61
Elisa

Elisa's schermafbeelding

vCash: 2500
Reputatiekracht: 4
Elisa is on a distinguished road
Standaard

Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jaco Spek Bekijk bericht
Cor,

Jij ben toch ook heel benieuwd als supporter zijnde waarom FC Dordrecht
de betreffende huursom niet op tijd kon betalen.

Het enige wat ik belangrijk vind is waarom onze club niet kon betalen en hoe is de situatie nu werkelijk op dit moment.

Volgens mij is het algemeen bekend dat er door de recessie nogal wat sponsors zijn afgehaakt, de maandagwedstrijden leverden amper recette op en is Dordt nooit een club geweest met een flinke spaarpot waar op geteerd kan worden. Al jaren is Dordt een BVO met één van de laagste begrotingen waar een minimaal aantal spelers een profcontract hebben, de rest speelt voor een paar consumptiebonnen en een paar nieuwe veters. Ik denk dat ze het niet breed hebben, al jaren niet en nu dus nog minder.
Elisa is offline   Met citaat reageren
Sponsored Links
Oud 30 juli 2010, 12:13   #62
fcdordrecht!!

vCash: 541
Reputatiekracht: 2
fcdordrecht!! is on a distinguished road
Standaard

pfff en al gelijk in de -1:S
fcdordrecht!! is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2010, 12:43   #63
rob

rob's schermafbeelding

vCash: 154
rob is on a distinguished road
Standaard

Zoals Cor al opmerkte: dat ene puntje maakt toch niet meer uit als we kampioen zijn hoor :D
rob is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2010, 14:02   #64
fcdordrecht!!

vCash: 541
Reputatiekracht: 2
fcdordrecht!! is on a distinguished road
Standaard

Nee dan niet:P maar dan moeten we eerst nog een versterking halen...
fcdordrecht!! is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2010, 17:59   #65
Dollyp

vCash: 500
Reputatiekracht: 0
Dollyp is on a distinguished road
Standaard

Volgens mij zijn we allen gebaat bij rust. Het lijkt mij, de discussie volgend, verstandig van de club om precies naar buiten te brengen wat er zich heeft afgespeeld. Nu hoor ik een woedende voorzitter met voor mij weinig argumenten om boos te zijn.
Ik houd me bijna altijd aan de maximum snelheid en zie vele om mij heen dat niet doen, als ik onverhoopt te hard rijdt en gepakt wordt dan moet ik niet boos worden op de politie omdat ze mij pakken terwijl ik bijna nooit in de fout ga en anderen die constant overtredingen begaan niet of nauwelijks bestraft worden.
Ik begrijp zijn frustratie, maar als er echt sprake is van onrecht moet hij dat aanvechten. Als er fouten zijn gemaakt moet je die erkennen en zorgen dat het niet weer gebeurt.
Dus tijd voor openheid van zaken. Wat is er precies gebeurd?
Ik reken op een reaktie van onze voorzitter.
Dollyp is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2010, 09:28   #66
Dre

Dre's schermafbeelding

vCash: 2500
Dre is on a distinguished road
Standaard

Wat een ophef over één niet/te laat betaalde factuur! Hebben jullie nooit vergeten een factuur/rekening te betalen en een herinnering/aanmaning hierop gehad. Kan ik me niet voorstellen. Met het te laat betalen van één rekening wil nog niet zeggen dat de club in financiele problemen zit. Dat zou wel erg zwart wit zijn. De factuur is uiteindelijk netjes betaald, hetzij door de KNVB (omdat die er al tussen zat inmiddels) en verrekend met inkomsten die Dordt krijgt van de bond. Geen probleem toch, goede oplossing wellicht zelfs. Natuurlijk slordig van Dordt om de factuur te laat betalen, maar dat gebeurt in het bedrijfsleven nou ook eenmaal.

W.b.t. Ad. Ik vindt dat Ad hier te veel om zijn oren krijgt. Ik moet er niet aan denken dat hij niet als voorzitter was gekomen en bv. Frans Derks hier nog had gezeten. Toen stonden we er toch echt slechter voor. Zeker qua sportieve prestatie. Ad doet veel voor de club en dat allemaal op basis van vrijwilligheid! Ad heeft altijd zijn ambitie voor de club uitgesproken en deze zeker sportief gezien allemaal behaald. Enkel het nieuwe stadion staat er nog niet, maar het balletje rolt wel. De club is hierbij afhankelijk van veel andere partijen en dat kost meer tijd dan verwacht.

Voor mij is dit echt een storm in een glas water en moeten we dit niet opblazen met zijn allen. Tuurlijk -1 is niet echt leuk en daardoor lijkt met misschien groter dan het is.

We moeten ook niet vergeten dat andere partijen dit ook allemaal lezen, bv. lokale overheid. Laten we ons liever met zijn alle richten op de steun naar het elftal en naar een nieuw stadion, daar hebben we toch allemaal veel meer aan!
Dre is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2010, 10:18   #67
Cor Lems
Dordt till i die

Cor Lems's schermafbeelding

vCash: 25
Reputatiekracht: 10
Cor Lems is on a distinguished road
Standaard

Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dre Bekijk bericht
Wat een ophef over één niet/te laat betaalde factuur! Hebben jullie nooit vergeten een factuur/rekening te betalen en een herinnering/aanmaning hierop gehad. Kan ik me niet voorstellen. Met het te laat betalen van één rekening wil nog niet zeggen dat de club in financiele problemen zit. Dat zou wel erg zwart wit zijn. De factuur is uiteindelijk netjes betaald, hetzij door de KNVB (omdat die er al tussen zat inmiddels) en verrekend met inkomsten die Dordt krijgt van de bond. Geen probleem toch, goede oplossing wellicht zelfs. Natuurlijk slordig van Dordt om de factuur te laat betalen, maar dat gebeurt in het bedrijfsleven nou ook eenmaal.

W.b.t. Ad. Ik vindt dat Ad hier te veel om zijn oren krijgt. Ik moet er niet aan denken dat hij niet als voorzitter was gekomen en bv. Frans Derks hier nog had gezeten. Toen stonden we er toch echt slechter voor. Zeker qua sportieve prestatie. Ad doet veel voor de club en dat allemaal op basis van vrijwilligheid! Ad heeft altijd zijn ambitie voor de club uitgesproken en deze zeker sportief gezien allemaal behaald. Enkel het nieuwe stadion staat er nog niet, maar het balletje rolt wel. De club is hierbij afhankelijk van veel andere partijen en dat kost meer tijd dan verwacht.

Voor mij is dit echt een storm in een glas water en moeten we dit niet opblazen met zijn allen. Tuurlijk -1 is niet echt leuk en daardoor lijkt met misschien groter dan het is.

We moeten ook niet vergeten dat andere partijen dit ook allemaal lezen, bv. lokale overheid. Laten we ons liever met zijn alle richten op de steun naar het elftal en naar een nieuw stadion, daar hebben we toch allemaal veel meer aan!

Dat zei ik dus ook al. Men koppelt een te late betaling meteen dat Dordt in de financiele shit zit. Iedereen is wel eens te laat, zelfs bedrijven als GOOGLE maken latere betalingen. Maar hier is meteen een grote 'paniek' sfeer. En ook een hoog hypocriete gehalte in mijn ogen (bij enkele)
Cor Lems is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2010, 10:23   #68
Cor Lems
Dordt till i die

Standaard

Cor,

Jij ben toch ook heel benieuwd als supporter zijnde waarom FC Dordrecht
de betreffende huursom niet op tijd kon betalen.

Het enige wat ik belangrijk vind is waarom onze club niet kon betalen en hoe is de situatie nu werkelijk op dit moment.

De club kon wel betalen, maar er is gewoon een administratieve fout gebeurt.
Oud 31 juli 2010, 11:44   #69
Jaco Spek

vCash: 500
Reputatiekracht: 0
Jaco Spek is on a distinguished road
Standaard

Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Cor Lems Bekijk bericht
De club kon wel betalen, maar er is gewoon een administratieve fout gebeurt.

Cor,

Heb je dit uit monde van één van de beleidsbepalers gehoord?
Als dat het geval zou zijn, laat ze dit dan ook naar buiten brengen ik denk dat daardoor een hoop onrust onder supporters weg genomen zou worden.

Wat betreft Ad, ook ik ben absoluut van mening nogmaals dat het een prima voorzitter is voor onze club, maar ik blijf er wel bij dat je niet steeds moet roepen of je nog wel voorzitter wil blijven van deze club als er steeds iets gebeurd.
Jaco Spek is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2010, 11:51   #70
Cor Lems
Dordt till i die

Standaard

Cor,

Heb je dit uit monde van één van de beleidsbepalers gehoord?
Als dat het geval zou zijn, laat ze dit dan ook naar buiten brengen ik denk dat daardoor een hoop onrust onder supporters weg genomen zou worden.

Wat betreft Ad, ook ik ben absoluut van mening nogmaals dat het een prima voorzitter is voor onze club, maar ik blijf er wel bij dat je niet steeds moet roepen of je nog wel voorzitter wil blijven van deze club als er steeds iets gebeurd.

Het is door de beleidsbepaler naar buiten gebracht. Daar staat ook de constructie hoe Dordt het opgelost heeft te horen. Alleen de KNVB vond dat toch voldoende om de puntaftrek te voldoen.
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten