Volledige versie bekijken : Wie gaat er degraderen
Cor Lems
22 april 2010, 06:56
Het gaat erom spannen, wie vliegt er naar de topklasse. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar TOP Oss.
Ik was bij Cambuur
22 april 2010, 07:13
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de Deventer pino's, maar ik geloof niet in 50 punten aftrek deze week door de KNVB... ;-) Helaas dus, op basis van de huidige stand gok ik op TOP. Ik ben trouwens niet op de hoogte van de regels, maar zou het bij een of ander faillissement (Veendam, MVV) voor de start van de nieuwe competitie niet zo kunnen zijn dat we de degradant alsnog terugzien volgend seizoen?
Dordtse
22 april 2010, 07:45
Ik gok op FC Oss maar omdat er een een tweetal vrienden van mij daar voetballen hoop ik op Telstar...
FCD078
22 april 2010, 08:31
Nog 3 clubs in de "race". Fortuna gun ik het het meest om erin te blijven, zou zonde zijn als ze er gelijk uitvliegen na hun comeback van dit jaar.
Dit seizoen heb ik zowel Telstar (tegen Omniworld) als FC Oss (tegen Telstar) bezocht, en persoonlijk vind ik dat FC Oss meer profvoetbalwaardig is. Meer publiek, beter stadion. Die tribunes van Telstar slaan echt nergens op.... Waardeloos.
Cor Lems
22 april 2010, 08:35
Nog 3 clubs in de "race". Fortuna gun ik het het meest om erin te blijven, zou zonde zijn als ze er gelijk uitvliegen na hun comeback van dit jaar.
Dit seizoen heb ik zowel Telstar (tegen Omniworld) als FC Oss (tegen Telstar) bezocht, en persoonlijk vind ik dat FC Oss meer profvoetbalwaardig is. Meer publiek, beter stadion. Die tribunes van Telstar slaan echt nergens op.... Waardeloos.
Als dat de criteria is, dan kunnen wij er ook wel uit. Sinds GN er met zijn poten aan heeft gezeten vind ik ons stadion drie keer niks meer. Vroeger was het een heerlijk stadion.
Liever Telstar eruit. Het is verder rijden dan Oss en Fortuna heb ik gewoon wat meer mee. Uitvak van Telstar is ook niks en vind ze minder potentie hebben dan Oss.
FC Dordrecht Fan
22 april 2010, 09:08
Het gaat erom spannen, wie vliegt er naar de topklasse. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar TOP Oss.
Hoe lang zit Oss in het betaald voetbal eigenlijk?
Trouwens ik kies ook voor FC Oss, omdat de andere clubs echt een historie hebt...
P'drecht
22 april 2010, 09:19
Op basis van de tweede seizoenshelft, denk ik dat Telstar tegen Eindhoven de zwaarste kluif heeft, al zie ik Oss uit bij MVV ook niet snel winnen...
Dat is en blijft het leuke aan de Jupiler League; iedereen kan van iedereen winnen en resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
We shall see....
Waar gaat Dordt eindigen? Als "we" winnen en RBC en Eindhoven pakken geen punten, gaan we ze op doelsaldo voorbij en eindigen we op de 11de stek.
Cor Lems
22 april 2010, 10:32
Hoe lang zit Oss in het betaald voetbal eigenlijk?
te lang....sinds 1991 of 92 uit mijn blote hoofd
wijk9
22 april 2010, 11:00
van mij mag Telstar eruit. helemaal niets mee. en in die regio is Haarlem ook al weg. die had ik liever zien blijven
Top Oss denk ik, heeft namelijk sinds ze er bij zijn niets toegevoegd aan het prof voetbal.
bobby3
22 april 2010, 16:19
Van mij mag FC Oss eruit. Wat een vereselijk saaie club vind ik dat..
Bredordt
22 april 2010, 17:45
Het het niet voor niks de TOP-klasse.
Kan niet missen dus.
Johan
22 april 2010, 18:00
Ik denk telstar, maar vond een erg leuke ingezonden brief aan Derksen van een Eagle supporter, waar promoveren en degraderen ook in voorkomen.
Is echt de moeite waard om te lezen!
http://www.lunaticnews.nl/index.php?q=node/10232
Echt een vet stukje.
Ook veel herkenbare dingen te lezen..
(...)maar daar zie je in een stadion natuurlijk geen fuck van. Daar zit je gewoon negentig minuten lang naar een stalen pilaar te kijken. Of je bent net even pissen en dan hoor je een oorverdovend ‘oooooow’ van de tribunes opstijgen. Dan weet je het wel: dan heb je weer wat gemist. Nee, Johan, ik ga naar het stadion om stom te ouwehoeren en vooral om lekker hard te schreeuwen. hehe
Weet je ook wanneer het laatste incident op de Nederlandse voetbalvelden was? Dat denk ik niet. Als Jeroen Pauw je die vraag had gesteld, was je door de mand gevallen. Maar die vraag stelt nooit iemand en daarom hebben wij, voetbalsupporters, zo’n slechte naam. Ik neem het de krantlezers niet eens kwalijk. Die weten niet beter. Die lezen een sensationele kop in de krant, schudden dan hun hoofd, zuchten een paar keer, zeggen: “Het is toch wat met dat voetbal” en gaan dan ruziemaken met hun vrouw, omdat godverdomme alweer het dopje van de tube tandpasta rondslingert in de badkamer!
Haha heel leuk stuk ja.
Paul-tje
22 april 2010, 21:08
Telstar - Eindhoven, MVV-Oss en Zwolle-Fortuna.
Fortuna wint niet, Telstar denk ik wel en dan ligt het eraan wat TOP doet.
Van mij mag Oss eruit, het was al niet veel, maar sinds de naamsverandering vind ik het echt niets.
Sinterklaas
23 april 2010, 09:58
Ik ga ook voor FC Oss.
Alleen die naam al. Ik vond die ploeg al niks, en nu al helemaal niet.
Ik hoop van harte dat Fortuna Sittard blijft. Ik weet niet hoe jullie er persoonlijk over denken, maar je wordt daar altijd keurig ontvangen.
Telster is een club met historie. Dat krakkemikkige, uitgeleefde stadionnetje heeft toch wel charme.
Fortuna Sittard wint echter niet bij FC Zwolle.
Omdat FC Eindhoven volgende week in de nacompetitie uitkomt en spelmakers rust zal geven, verwacht ik wel winst voor Telstar.
MVV heeft oudgedienden van Fortuna in dienst. Het wil bovendien de derby niet missen.
Dus FC Oss verliest, en degradeert.
mauricenoord
23 april 2010, 15:19
van mij mag dat telstar weg.
Dordtenaar
23 april 2010, 20:03
en top oss is het geworden!!!
Sinterklaas
23 april 2010, 20:26
Net wat ik berekende.
Ik ga toch liever naar Fortuna, dan naar FC Ossssss.....
Telstar, proficiat.
Cor Lems
23 april 2010, 20:38
Prima
Was mijn favoriet
Sinterklaas
23 april 2010, 20:45
Ook de mijne
FCD078
23 april 2010, 21:03
mijne niet :(
benny
25 april 2010, 16:27
zonde hoor had liever sittard eruit gehad.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.