Volledige versie bekijken : FC Dordrecht - Excelsior
Paul-tje
18 maart 2010, 22:26
Niet eens een discussie over de wedstrijd van morgen........iedereen heeft er echt zin in,
Nu met extra poll opties.
nickie fan
18 maart 2010, 22:30
stunten of afgang? ik durf er niks meer over te zeggen. het kan alle kanten op.............
0-15
1 x Mulder
14 x Fernandez
0-5
950 toeschouwers (want het regent)
Chiao
Thoughtless
19 maart 2010, 07:24
Leuk he, dat iedereen meteen weer sarcastich en negatief is.
Ik hoop op een leuke pot voetbal met strijd en een echte derbysfeer. Helaas regent het vandaag dus zal het veld weer glad zijn. Is meestal niet gunstig voor het voetbal.
Ik hoop uiteraard op winst maar Excelsior is gewoon te sterk dus het zal wel 0-1 of 1-2 worden
Cor Lems
19 maart 2010, 07:37
8-0 eens gaat het tij keren.
Precies. We winnen gewoon op de vrijdag!
We staan inmiddels alweer een plaatsje hoger (11e) door puntaftrek voor MVV wegens niet betalen van bepaalde premies. Als we gewoon winnen en de concurrentie doet het niet al te goed staan we alweer 9e na vanavond :)
(Als je elke week winst voorspelt moet het toch een kéér uitkomen!?)
Bredordt
19 maart 2010, 08:16
3-1, 2 x Zeefuyk en 1 x Kalisse
P'drecht
19 maart 2010, 08:56
Ik hoop simpelweg op inzet! knokken voor je punten en supporters!
Verliezen is geen schande, maar wel op de manier zoals de afgelopen weken.
Bloed, zweet en tranen, 2-1!
Aantal toeschouwers zal ondanks de regen redelijk zijn denk ik, ik heb i.i.g. een aantal maten opgetrommeld die Dordt - Excelsior graaag willen zien. Blijft toch de derby der derby's!!:yes:
Paul-tje
19 maart 2010, 09:40
Derby? Vind niet dat wij dat gevoel echt hebben. Zeker niet met Excelsior, voor een derby moet de andere club ook supporters hebben :15:
Ik doe eens gek: 2-1. Vrijdagavond en een thuiswedstrijd, rare combinatie.
FC Dordrecht Fan
19 maart 2010, 09:46
8-0 eens gaat het tij keren.
Oké dan maak ik er 10-0 van, het tij gaat inderdaad keren, ook volgend seizoen met Henny Lee :winner_first_h4h:
P'drecht
19 maart 2010, 09:53
[QUOTE=Paul-tje;19830]Derby? Vind niet dat wij dat gevoel echt hebben. Zeker niet met Excelsior, voor een derby moet de andere club ook supporters hebben :15:
Vandaar mijn smiley.....
GreenWhite
19 maart 2010, 09:56
Naja heb er niet al te veel vertrouwen in maar goed laat ik ook eens gek doen: 2-1.
Moussa en Eddy scoren!
Elisa
19 maart 2010, 11:02
Derby? Vind niet dat wij dat gevoel echt hebben. Zeker niet met Excelsior, voor een derby moet de andere club ook supporters hebben :15:
Ik doe eens gek: 2-1. Vrijdagavond en een thuiswedstrijd, rare combinatie.
Was het je niet opgevallen dat er laatst mensen bij Excelsior zaten? Weet nog steeds niet of ze er vrijwillig zaten (misschien dat het een onderdeel was van een taakstraf). Het moet allemaal niet gekker worden.
Elisa
19 maart 2010, 11:08
Oh ja, daar ging het over.
0-2 maar wel gezellig.
wijk9
19 maart 2010, 11:54
1-0
Leuk he, dat iedereen meteen weer sarcastich en negatief is.
Ik hoop op een leuke pot voetbal met strijd en een echte derbysfeer. Helaas regent het vandaag dus zal het veld weer glad zijn. Is meestal niet gunstig voor het voetbal.
Ik hoop uiteraard op winst maar Excelsior is gewoon te sterk dus het zal wel 0-1 of 1-2 worden
1 winstpartij in 2010 en jij vind dit sarcasme snel ?
pff..
Thoughtless
19 maart 2010, 12:59
Haha ja je hebt wel gelijk eigenlijk. Weet je dat door al die inhaalwedstrijden in een relatief korte periode ik niet het gevoel heb dat we al zo lang geen punten meer halen.
Dan zal ik maar meegaan in de stroom en dus zeg ik 9-5 met een ruststand van 0-4 die al na 5 minuten speeltijd op de klok staat!
PascalBrielle
19 maart 2010, 13:01
0-4, helaas... Maar ik voorzie geen ommekeer. Waarschijnlijk gaat Gert het elftal weer omgooien en wat geks uit de hoge hoed toveren.
Volgend jaar opnieuw beginnen: Wij hebben Lee en julli nie! ;-)
Thoughtless
19 maart 2010, 13:07
Of
Wij hebben Lee en daar zitten jullie niet mee!
nickie fan
19 maart 2010, 13:15
Precies. We winnen gewoon op de vrijdag!
We staan inmiddels alweer een plaatsje hoger (11e) door puntaftrek voor MVV wegens niet betalen van bepaalde premies. Als we gewoon winnen en de concurrentie doet het niet al te goed staan we alweer 9e na vanavond :)
(Als je elke week winst voorspelt moet het toch een kéér uitkomen!?)
hahahahahha nou ik roep L WEKEN 2-1 OF 1-2(LIGT AAN THUIS/UIT) HAD HET BIJ EAGLES WEL GOED. IK HOU VOL DUS VANAVOND 2-1:th_hyper:
fcdordrecht!!
19 maart 2010, 13:39
Als we deze winnen gaat er veel gebeuren in de stand en wij moeten nog tegen de concurenten voor de play offs dus wie weet maar deze moeten we winnen en andere punten laten ligge;) klinkt gek maar ja
Ron-S
19 maart 2010, 15:17
Een supergemotiveerde spelersgroep gaat ons trakteren op veel strijd en gemiste kansen maar toch ook 2x scoren! Ik gok op 2-1.
Sinterklaas
19 maart 2010, 15:36
We winnen met 3-1.
Forza Dordt!!!
Gunner1001
19 maart 2010, 16:48
we doorbreken de slechte reeks voor deze keer :)
waarom ?
omdat het lang genoeg geduurt heeft :)
we gaan knallen en we gaan vanavond strijd zien .
2-1 Forzaaaaaa
Cor Lems
19 maart 2010, 21:02
Hoera weer verloren ....
Sinterklaas
19 maart 2010, 21:13
Ja hoera, en opnieuw baal ik als een stekker.
Kon ik maar vaker bij een thuisduel zijn. Maar ik woon zo ver weg, en kan het nauwelijks betalen. Vroeger nam ik de trein en zat ik voor 'een geeltje' bij Dordt. Nu is dat bedrag verdubbeld. En ik kan ook niet met iemand meereizen.
Gelukkig kunnen de trouwe forumbezoekers ons vertellen hoe de thuiswedstrijd tegen Excelsior verliep. Wéér een scheids die in de slotfase géén strafschop geeft, wéér een spits die kansen laat liggen, of wéér één enkel foutje dat ons fataal wordt.....
Ik hoop écht op betere tijden.
Trouwens jongens, nog bedankt voor de tip inzake het kopen van supportersartikelen van Dordt!!
Gunner1001
19 maart 2010, 21:19
net terug .
klein verslagje =
het bier was lekker , maar de wedstrijd was weer zoals van ouds .
op zich niet veel gevaarlijke momenten voor beide ploegen , hier en daar een kans(je) .
dan in de 38? minuut een afgekeurde goal van dordrecht waar ik tot nu toe nog steeds mijn vraagtekens bij heb , want zoveel gebeurde er niet .
de goal van exelcior heb ik niet meegemaakt , want toen was ik drinken halen .
dus daar moeten anderen over vertellen .
ik vond persoonlijk dat de scheids en grensrechter weer vaag deden .
bijv. een balletje dat over de lijn is niet afvlaggen , en dus een afgekeurde goal , en een goal van exelcior wat afgekeurd had moeten worden .
Kortom :)
bier was lekker , maar de wedstrijd was weer vaag .
Groets
Gunner
OW
Edit=
De minuut stilte was wel een dikke plus , zoals het hoort , doodstil ... TOP !
Sinterklaas
19 maart 2010, 21:25
Thanks, beste Gunner.
Ik begrijp dat we alwéér onverdiend verloren hebben....
JeffreyFCD
19 maart 2010, 21:28
1-0, 1-1 of 0-1.. Het had allemaal wel verdiend geweest denk ik. Scheidsrechter en vooral de grensrechter aan de west-kant waren heel dramatisch. De 1-0 van Excelsior zag er uit als een overtreding op van Muyen, maar van Muyen kon ook gewoon gedacht hebben van: "Ik val, want ik haal hem toch niet meer in".. maar daar heb ik een herhaling voor nodig om over te oordelen.
Het bier was inderdaad weer eens lekker, valt wel meer mensen op. Minuut stilte was ook erg goed zoals je zegt.
Thoughtless
19 maart 2010, 21:30
Dit had gewoon een 0-0 moeten worden. Die goal van Excelsior had afgekeurd moeten worden, want die Pedro deelt daar gewoon een elleboogstoot uit.
Doedee keepte overigens een prima wedstrijd, hield Dordt tot 2 maal toe prima in de wedstrijd. Kopbal van die Bergkamp en intikker van Pedro keerde hij knap!
Zo sneu dat dordt gewoon geen kans kan creeeren. Op het schot van Coster na, geen echte kans gezien!
Sinterklaas
19 maart 2010, 21:33
Tja, zonder kansen kun je niet winnen....
Pffffff, kruip zo dadelijk het bed in en ik hoop goed te slapen.
Bedankt voor jullie analyse.
Paul-tje
19 maart 2010, 22:02
Wedstrijd zonder kansen. Wedstrijd zonder sfeer. Eigenlijk helemaal niet leuk. Leukste is een beetje bijpraten met mensen op de tribune, want het voetbal is niet interessant en het seizoen allang voorbij.
G-voetbal in de rust het hoogetepunt......
Dordt
20 maart 2010, 01:45
Weer geen punt(en),fuckt up mja was wel een leuke wedstrijd om naar te kijken,werd nog een doelpunt van Dordt afgebeurt wegens buitenspel waar ik mijn vraagteken bij heb!
En bij bij de 0-1(Luis Pedro) ging Van Muyen na een "elleboogstoot" waarvan ik niet met zekerheid kan zeggen een elleboog was maar daardoor kon L Perdro eenvoudig een doelpunt maken,1 op1 op doedee,bal ging door zn benen.
@Paultje:
Zit jij op Oost? Want vond het wel lekkere sfeertje,alleen jammer we onterecht verliezen in mijn ogen!
nickie fan
20 maart 2010, 09:48
Dit had gewoon een 0-0 moeten worden. Die goal van Excelsior had afgekeurd moeten worden, want die Pedro deelt daar gewoon een elleboogstoot uit.
Doedee keepte overigens een prima wedstrijd, hield Dordt tot 2 maal toe prima in de wedstrijd. Kopbal van die Bergkamp en intikker van Pedro keerde hij knap!
Zo sneu dat dordt gewoon geen kans kan creeeren. Op het schot van Coster na, geen echte kans gezien!
ik sluit me er 100% bij aan
Dordt, waar was er sfeer dan? Volgens mij hoorde ik 80 % van de tijd alleen mensen praten met elkaar...Er is wel eens meer gezongen..
Sfeer ? Onterecht verliezen ?
Dan heb ik zeker in een ander stadion gezeten.
Als je 2 mini kansen op een goal creeer heb je terecht verloren.
En er was op West en Noord geen sfeer, alleen praten en drinken.
Sfeer ? Onterecht verliezen ?
Dan heb ik zeker in een ander stadion gezeten.
Als je 2 mini kansen op een goal creeer heb je terecht verloren.
En er was op West en Noord geen sfeer, alleen praten en drinken.
Dan zat ik waarschijnlijk bij jou in t stadion. Het was gewoon weer een bagger wedstrijd. Geen enkele uitgespeelde kans gecreeerd op dat afgekeurde (buitenspel?) doelpunt na! Gewoon een verdiende overwinning voor Excelsior. Het is dat Doedee een paar goede ballen pakte (mag ook wel weer eens gezegd worden), anders waren we er nog veel harder af gegaan.
Het was wel weer een goede wedstrijd om bij te praten met je vrienden. Positief punt aan de wedstrijd: Nu weet zelfs de grootste optimist zeker dat we vroeg op vakantie kunnen!
Doedee kreeg inderdaad twee ballen toevallig recht op hem af en lag op de goeie plek allang voordat die spits van excelsior schoot.
Heb nu al zin in volgende week zeg...zal wel nog rustiger zijn. Maar goed, kun je inderdaad weer ff bijpraten onder t genot van een biertje.
FC Dordrecht Fan
20 maart 2010, 15:54
Wat een walgelijke vent is die Luis Pedro. Een Dordt speler ligt op de grond hij gaat door en schiet de 0-1 binnen, net voor rust... En dan, zit die lekker te provoceren richting de noord tribune... Had Wegereef hier op zijn minst ook niet een gele kaart voor moeten geven?
Cor Lems
20 maart 2010, 15:57
Wat een walgelijke vent is die Luis Pedro. Een Dordt speler ligt op de grond hij gaat door en schiet de 0-1 binnen, net voor rust... En dan, zit die lekker te provoceren richting de noord tribune... Had Wegereef hier op zijn minst ook niet een gele kaart voor moeten geven?
http://www.animelicenciado.com/images/calimero.jpg
Gunner1001
20 maart 2010, 18:36
hehe :P is dat calimero ?
Sinterklaas
21 maart 2010, 00:14
Zo, en nu een nieuw item.
Moussa Kalisse naar VVV-Venlo????
AllStar
21 maart 2010, 08:50
Beetje laat . . maar toch: > Foto's < (http://fotografie.timversnel.nl/2010/03/19/fc-dordrecht-excelsior) :blush:
FC Dordrecht Fan
21 maart 2010, 09:31
Zo, en nu een nieuw item.
Moussa Kalisse naar VVV-Venlo????
Dat kun je discussiëren in de topic: Moussa Kalisse...
Daar moet ie ook gewoon geel voor geven. Ik snap ook niet echt waarom hij dat deed. Er was geen enkele aanleiding toe...Hij verdiende daarna echter wel een rotschop. Jammer dat ie die niet had gekregen
nickie fan
22 maart 2010, 11:35
Daar moet ie ook gewoon geel voor geven. Ik snap ook niet echt waarom hij dat deed. Er was geen enkele aanleiding toe...Hij verdiende daarna echter wel een rotschop. Jammer dat ie die niet had gekregen
omdat er een aantal excelsiorsupporters zaten op noord. heb het niet gezien,dus weet niet of hij dus aan het provoceren was....
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.