Volledige versie bekijken : Op zijn Frans ?!?
Bredordt
9 maart 2010, 09:55
Ik zag op de officiele site onderaan de banner "op zijn Frans".
Toen ik erop klikte gebeurde waar ik al bang voor was: de lelijke tronie van ex-voorzitter Frans Derks verscheen bij een reclame voor een boek dat over deze malloot is geplubiceerd.
Getverdemme! :furious:
Is het nog niet erg genoeg dat Suarez met zijn rotkop gesignaleerd is op de site?
Heeft malloot Derks de club nog niet genoeg (bloed, zweet, tranen, frustratie, negatieve publiciteit enz.) gekost?
Boogers, ik weet dat je meeleest, probeer eens om die lelijke overjarige modepop van de site te weren aub :ranting:
Cor Lems
10 maart 2010, 00:37
Daar heeft Boogers geen invloed op. Dat wordt gemaakt door de hoofdsponsor Jupiler.
En ik ben ook geen fan van derks toen hij voorzitter was van FC Dordrecht, maar ik moet wel toegeven dat hij voor de eerste divisie wel heel veel goede dingen heeft gedaan.
Dordtenaar
10 maart 2010, 06:16
Het enige wat hij goed had gedaan was om op vrijdagavond om een uurtje of 1 zeggen dat we nog een half uurtje doorgaan!!!hahahahahah
Bredordt
10 maart 2010, 07:34
Het beste wat Derks ooit voor de club deed was het inleveren van de voorzittershamer.
En dat Boogers er niets aan kan doen snap ik, maar enig tegengas geven zou hem wel staan want als iemand een hekel aan Derks heeft is het Marco B. wel.
jaco spek
10 maart 2010, 08:42
Nou Bredordt jij en ik heb ook een geweldige hekel aan die man, als je hem gisteren weer zag bij DWDD ja dan kan je toch alleen maar blij zijn dat die akelige man weg is bij dordt
nasje
10 maart 2010, 11:33
ik heb echt een hekel aan mensen die naar een wedstrijd komen en dan vanaf het plubliek wel tegen de spelers gaan schreeuwen ik noem maar wat dikke pad en ga zo nog maar even door ik weet dat die mensen hier dat ook lezen dus bij deze als je het zo goed weet waarom probeer je het zelf da niet even dan kan ze zelf zien hoe het is maar ja dt gaat niet dus hou gewoon je bek moedig ze op een leuke manier aan of blijf lekker thuis
Ik heb echt een hekel aan teksten zonder leestekens. Probeer het eens. Dat maakt het lezen zo veel makkelijker. :)
Bredordt
10 maart 2010, 17:11
ik heb echt een hekel aan mensen die naar een wedstrijd komen en dan vanaf het plubliek wel tegen de spelers gaan schreeuwen ik noem maar wat dikke pad en ga zo nog maar even door ik weet dat die mensen hier dat ook lezen dus bij deze als je het zo goed weet waarom probeer je het zelf da niet even dan kan ze zelf zien hoe het is maar ja dt gaat niet dus hou gewoon je bek moedig ze op een leuke manier aan of blijf lekker thuis
is dit niet off-topic?
Ik heb trouwens een hekel aan mensen die zich registreren en dan in hun 1e bericht mensen de les gaan lezen :headbonk:
Sluit me verder 100% bij Rob aan trouwens.
En Jaco Spek, we zijn het eens!
ikvindhetookalergalsmensenditdoenmanmisschienmoetj ijdenieuwesupportsgroepbeginnenaangezienjijeenecht efanbenenderestnietvetcool!.
Thoughtless
10 maart 2010, 17:38
off topic, maar props voor de reactie :D
DerkSS rot op. Mooi spandoek was dat. Lang geleden hoor.
Net als de terreuraanslag (kop in De Dordtenaar) op zijn huis toendertijd.
Dat spandoek werd niet zo gewaardeerd he. Die actie leidde er wel toe dat in ieder geval één van die vervelende hekken op Noord afgebroken werd :)
Sacha071
11 maart 2010, 17:31
Toen ik erop klikte gebeurde waar ik al bang voor was: de lelijke tronie van ex-voorzitter Frans Derks verscheen bij een reclame voor een boek dat over deze malloot is geplubiceerd.
hehe..
Toch ga ik het boek kopen! Komt mooi uit zo met die boekenweek. Was al lastig zat geworden om een Nederlandstalig boek te vinden dat niet door de zoveelste oninteressante zeurpiet geschreven is.. Hoef nu niet meer na te denken.
Bredordt
12 maart 2010, 11:13
hehe..
Toch ga ik het boek kopen! Komt mooi uit zo met die boekenweek. Was al lastig zat geworden om een Nederlandstalig boek te vinden dat niet door de zoveelste oninteressante zeurpiet geschreven is.. Hoef nu niet meer na te denken.
Die Sacha, altijd goed voor wat bijzonders!:angel:
Leuk voor Derks, dat er dan toch nog een exemplaar echt over de toonbank gaat!
Of koop je hem lekker incognito, bij Bol.com of zo? :th_hyper:
Cor Lems
12 maart 2010, 11:37
Derks is een held!
Sacha071
12 maart 2010, 13:05
Of koop je hem lekker incognito, bij Bol.com of zo? :th_hyper:Nee. gewoon bij Donner in Rotterdam.
Nu alleen nog uitzoeken waar ik hem kan laten signeren.
Bredordt
14 maart 2010, 18:10
Nee. gewoon bij Donner in Rotterdam.
Nu alleen nog uitzoeken waar ik hem kan laten signeren.
Pas op Sas; Ome Frans signeert het liefst met een bepaald rood potlood!
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.