Volledige versie bekijken : FC Dordrecht - FC Eindhoven
Paul-tje
13 januari 2010, 14:16
Deze wedstrijd staat op het programma. De selectie van Dordt is uitgebreid met Putter, Plat is vertrokken. Wat gaat het worden vrijdag?
:cold:
Elisa
13 januari 2010, 14:28
Deze wedstrijd staat op het programma. De selectie van Dordt is uitgebreid met Putter, Plat is vertrokken. Wat gaat het worden vrijdag?
:cold:
En (voor de doemdenkers onder ons) vooral wanneer wordt deze wedstrijd ingehaald?
En Putter is toch nog niet fit?
Ik gok op een 2-0
Dordt
13 januari 2010, 14:44
4-1, 4x Zeefuik
FC Dordrecht Fan
13 januari 2010, 15:03
Ik zeg wedstrijd wordt volgende maand gespeeld...
Dus lekker thuis zitten bij de verwarming :)
Dordt_in_het_kort
13 januari 2010, 15:13
3-0 zege, voor 1000 toeschouwers en een paar belchinezen.
Gunner1001
13 januari 2010, 15:32
gaat dus waarschijnlijk niet door , ivm met veld omstandigheden .
maar anders = 3-0 zege voor ons :)
Jah
13 januari 2010, 16:11
2-0 voor een hoofdklasser onwaardig toeschouwersaantal.
Dordtenaar
13 januari 2010, 17:18
ik GOK op een 3-0 winst
FC Dordrecht Fan
13 januari 2010, 18:07
ik GOK op een 3-0 winst
Hoeveel CORNERS? :beer::beer:
fcdordrecht!!
13 januari 2010, 21:00
Zag net in de krant dat het niet door gaat waarschijnlijk
Dordtse
13 januari 2010, 22:24
Als het door gaat wordt het een lastige wedstrijd denk ik.
FC Eindhoven wil dat verhaaltje over die belchinezen gauw de lucht uit scoren, 3-2 met 2 goals van Zeefuik en 1 van Versluis,
Dordtenaar
13 januari 2010, 22:25
nee joh!!!!
2x eigendoelpunt en 1 van de scheids!!!hahahah
Dre
14 januari 2010, 10:13
Alle wedstrijden voor morgen (vrijdag) zijn afgekeurd door de KNVB inmiddels.
Thoughtless
14 januari 2010, 10:33
Jammer, had er wel weer zin in!
Dan maandag maar naar roosendaal, als dat wel doorgaat!
Johan
14 januari 2010, 19:22
Wat ben jij toch een partypooper Dré! hahahaha
rubenwestside
14 januari 2010, 21:48
als ik zo naar het weer kijk denk ik 70% ga door en 30% afgelast maar hoop dat door gaat heb een kaartje en heb er zeker zin
FCD078
14 januari 2010, 22:16
als ik zo naar het weer kijk denk ik 70% ga door en 30% afgelast maar hoop dat door gaat heb een kaartje en heb er zeker zin
leuke berekeningen allemaal, maar het is al 100% zeker dat het niet door gaat. Hopelijk maandag wel naar Roosendaal.
Sacha071
15 januari 2010, 07:13
leuke berekeningen allemaal, maar het is al 100% zeker dat het niet door gaat. Hopelijk maandag wel naar Roosendaal.Welnee. Hopelijk wordt het maandag weer afgelast. Het is veels te koud om naar een zomersport te gaan kijken.
Thoughtless
15 januari 2010, 10:17
Ah joh, gewoon lekker warm inpakken en flink klappen!
In nederland hoort het er wel bij dat het niet altijd warm en zonnig is :D
Elisa
15 januari 2010, 15:42
Welnee. Hopelijk wordt het maandag weer afgelast. Het is veels te koud om naar een zomersport te gaan kijken.
Juist! De competitie moet gewoon tot eind mei/ begin juni doorlopen.
bobby3
21 januari 2010, 15:08
Hopen op weer een monsterscore tegen de boertjes.. Ik zeg dit keer een 7-2
Hans
22 januari 2010, 10:45
Juist! De competitie moet gewoon tot eind mei/ begin juni doorlopen.
Waarom doen we niet gewoon lekker met de Scandinavische landen en Rusland mee? Gewoon lekker van begin maart tot eind oktober voetballen en dan een paar maandjes rust. Lijkt me heerlijk.
FCD!
25 januari 2010, 19:32
Paar maanden.... paar weken is beter joh.
P'drecht
5 februari 2010, 23:02
A.s. maandag de eerste thuispot sinds de winterstop, tegen een FC Eindhoven dat goed bezig is in de derde periode, maar een FC Dordt dat na vanavond extra gemotiveerd MOET zijn om weer eens 3 punten te pakken, zeker aan de eigen Krommedijk!
Hopelijk veel steun van de supporters, maar kon weleens tegenvallen op de maandagavond....
673
6 februari 2010, 08:16
Het aantal toeschouwerd gaat absoluut tegenvallen, maandag avond is geen voetbalavond en dan ook nog tegen eindhoven dan kan je een mannetje of 1500 verwachten, 2-0
P'drecht
6 februari 2010, 13:42
Tsja, inderdaad geen voetbalavond...maargoed, als Dordt weer eens 3 punten pakt..
Als ze geen punten pakken gaat dit na volgend weekend plaatsen op de ranglijst kosten en komt het "rechterrijtje" in zicht. Zou zonde zijn na zo'n goeie eerste seizoenshelft!
Thoughtless
8 februari 2010, 14:41
Koud avondje voorspeld en ben al ziek eigenlijk. Goed inpakken dus :D
mauricenoord
8 februari 2010, 14:52
wij winnen vanavond met 2-1
Tot vanavond!!
Kok
8 februari 2010, 17:44
We mogen eindelijk weer!!
3-1 op een ijskoude Krommedijk :bf_new:
Sacha071
8 februari 2010, 18:34
Veelstekoud!!
Blijf dan ook lekker thuis een beetje rondbellen...
Cor Lems
8 februari 2010, 21:01
Maandagavond, Dordtavond
Altijd goed voor een mooi succes.
673
8 februari 2010, 21:14
Schamen en nog is schamen, 0-3, 1000 toeschouwers en bagger voetbal, dus maandag avond nooit geen voetbal meer
Thoughtless
8 februari 2010, 21:36
Zo, eerst maar is ontdooien.
Geen beste wedstrijd, Eindhoven was dominanter en simpelweg beter. Wat een contrast met het begin van het seizoen.
Blijkt dan maar weer dat de selectie van Dordt niet zo breed is.
Paul-tje
8 februari 2010, 22:49
SCHANDE!!!!!!!
Belachelijk. Hoe meer ik erover nadenk, hoe woester ik wordt. Ik trek nog maar een blik bier open, want dit is een regelrechte wanvertoning. Een schade. Ronduit belachelijk. Moreno Freire (luie *****) voor wie het niet begrijpt, kijk de samenvatting maar, weer zo'n mislukte speler die denkt dat ie wat kan omdat ie een jaartje in het buitenland heeft gezeten. Laat iedere keer heerlijk zijn mannetje lopen zeg. Nog geen 800 man, wij verdienen geen nieuw stadion, geen play-offs dit jaar, geen leuke wedstrijden meer. We gaan net zo kapot als Haarlem, alleen duurt het drie jaar langer voordat ons geld op is.
wijk9
9 februari 2010, 07:20
wat een grafwedstrijd, kutsfeer ( behalve 2e helft aan het einde ) . altijd grappig dat de uitbus tot aan het honk kan rijden bij Dordt ( suppoosten bij het hek waren erwtensoep scoren ??? ) . daar stonden net de lammetjes te verzamelen. Als EVV niet van die mannetjes waren geweest die alleen een grote muil hebben als ze veilig in het uitvak staan hadden die kinderen van de lammetjes weer een trauma erbij als ze tussen een knokkende meute terecht komen. wat aan amateurisme dat vrolijk verder ging in het veld.
Cor Lems
9 februari 2010, 08:07
SCHANDE!!!!!!!
Belachelijk. Hoe meer ik erover nadenk, hoe woester ik wordt. Ik trek nog maar een blik bier open, want dit is een regelrechte wanvertoning. Een schade. Ronduit belachelijk. Moreno Freire (luie *****) voor wie het niet begrijpt, kijk de samenvatting maar, weer zo'n mislukte speler die denkt dat ie wat kan omdat ie een jaartje in het buitenland heeft gezeten. Laat iedere keer heerlijk zijn mannetje lopen zeg. Nog geen 800 man, wij verdienen geen nieuw stadion, geen play-offs dit jaar, geen leuke wedstrijden meer. We gaan net zo kapot als Haarlem, alleen duurt het drie jaar langer voordat ons geld op is.
Alsof alle andere clubs een lekkere volle bak hadden met dit weer en op een maandagavond.
Voor de rest is de uitslag kut en kan ik me vinden met je verhaal.
diego81
9 februari 2010, 08:11
Als we zo blijven spelen wordt het lastig voor gertje om zijn belofte, welke hij heeft gedaan tijdens het sportgala, na te komen.
P'drecht
9 februari 2010, 08:19
Inderdaad een hele slechte pot, heeeel slap voetbal.
Wel een compliment voor Eindhoven, die een stuk fanatieker, energieker en sneller voetbalden. Dordt heeft welgeteld 2 a 3 kansjes gecreeerd. Verder veel lange ballen die zelden aankwamen. Blijkt maar weer hoe zwak Dordt is zodra er een aantal basisspelers uitvallen. Dit mag overigens nooit een excuus zijn voor deze wanprestatie, strijd werd er absoluut niet geleverd. ( na de 0-2 werd dat iets beter, maar dat was dus al te laat )
Doedee overigens wel een paar goede ballen gepakt.
Na a.s. vrijdag rechter rijtje ben ik bang...
rob
9 februari 2010, 08:48
SCHANDE!!!!!!!
Net de samenvatting gekeken. Een aanval van Dordt niet echt gezien. En wat een luie !@$^%^ "lijkt" die Freire zeg! Ik mag hopen dat dit eenmalig was, anders is t echt een kutaankoop.
Wij verdienen wel een nieuw stadion...en zéker een paar extra wedstrijden in de play-offs. Ik mag aannemen dat deze wanvertoning ook komt door geschorste en geblesseerde spelers..En dat het allemaal weer goed komt :)
Hopelijk hebben we weer genoeg emotionele Paul gelezen voor dit jaar...
Elisa
9 februari 2010, 10:08
Tegen MVV speelde Iderlindo huppeldepup Freire een prima wedstrijd, sterker nog hij liep de benen uit zijn lijf. Maar een lekker potje schelden lucht vast op.
Thoughtless
9 februari 2010, 11:04
Beetje matig om die jongen nu op deze wedstrijd te beoordelen, hij maakte inderdaad geen sterke indruk. Toch waren er meer spelers die geen potten konden breken. Kuipers zat een aantal maal gruwelijk mis, gaf matige passes en die vrije trap eind eerste helft was ook vrij hopeloos.
Pinas kon geen enkele bal bij zich houden en op die ene pass op kalisse na niet meer gezien.
Verhoek en Zeefuik werkten hard maar geen rendement!
Het is dat Doedee nog 2 x in de weg ligt en dat Eindhoven niet heel scherp was in de afronding anders had het hier ook 0-8 geworden.
Wel mooi dat Zwinkels van Eindhoven bijna weer een bloopertje maakt in het begin van de wedstrijd :P
nickie fan
9 februari 2010, 11:15
Inderdaad een hele slechte pot, heeeel slap voetbal.
Wel een compliment voor Eindhoven, die een stuk fanatieker, energieker en sneller voetbalden. Dordt heeft welgeteld 2 a 3 kansjes gecreeerd. Verder veel lange ballen die zelden aankwamen. Blijkt maar weer hoe zwak Dordt is zodra er een aantal basisspelers uitvallen. Dit mag overigens nooit een excuus zijn voor deze wanprestatie, strijd werd er absoluut niet geleverd. ( na de 0-2 werd dat iets beter, maar dat was dus al te laat )
Doedee overigens wel een paar goede ballen gepakt.
Na a.s. vrijdag rechter rijtje ben ik bang...
tja het rechter rijtje.....:8: ja dat komt wel in zicht. we komen er tot nu toe steeds met een sisser af. blij dat rbc verloren heeft en andere wedstrijd gelijkspel. vrijdag MOET er echt gewonnen worden, anders kan Gert de play-off wel gedag zeggen:disgust:. En toch hoop ik dat ie blijft, ondanks deze blamage:pissed:.
Doedee had zeker een paar goeie reddingen. Die jongen mist gewoon een goeie verdediging. OOk Kallisse liep niet zo lekker.
Verhoek,Coster en Zeefuik wel. Vrijdag 3 punten pakken?? Ik hoop het.
nickie fan
9 februari 2010, 11:18
FF zeiken hoor;
wat ik dus echt kl#te vindt, is dat de spelers niet ff de supporters komen bedanken. Ook bij verlies vind ik dat wel netjes. Mensen (ook de wat oudere Dortenaren) die in de k#t kou 2 uur naar deze ***wedstrijd hebben ziten kijken. Ik snap het wel, ze balen naar weer zo'n blamage, maar kom op.......ook wij balen als een stekker. FF naar je aanhang lopen kost niet zo veel moeite toch????
Thoughtless
9 februari 2010, 11:48
De aanhang was al grotendeels weg...........
diego81
9 februari 2010, 18:24
De aanhang was al grotendeels weg...........
en onderkoeld
Hans
9 februari 2010, 19:34
De reacties hierboven vind ik wat overdreven. Volgens mij speelden we gisteren gewoon tegen een ijzersterk Eindhoven. Die ploeg is gewoon in vorm en ging 200% voor de periodetitel. Ze wonnen ook niet voor niets van Cambuur enkele weken geleden. Verdedigend stonden ze fantastisch (constant doordekken, overal bovenop zitten), waardoor Dordt heel weinig kansen kreeg. Aanvallend kwamen ze er regelmatig gevaarlijk uit. Doedee hield ons echter nog lang in de wedstrijd (op papier dan), een compliment voor hem mag ook wel eens en lijkt me op zijn plaats.
Dat Dordt echter bij de eerste en tweede goal staat te slapen (eerst Freire, daarna Kuipers die totaal niet naar de man kijkt en 20 seconden lang lucht staat te dekken terwijl vd Eede vrij voor het doel staat), is de ploeg echter wel aan te rekenen. Achterin staat het dit jaar toch al niet goed, we missen een echte leider achterin en dat breekt ons op dit moment op. Dat kunnen we Marco Boogers wel aanrekenen die wel een extra spits haalt, maar geen leider in de verdediging.
De wedstrijd van gisteren betekent echter nog geen uitschakeling voor de Play offs. De ploegen tussen plaats 6 en 11 zijn ongeveer even sterk te noemen, de vorm van de dag zal bepalen wie uiteindelijk de play offs haalt. Hopelijk zetten we straks een mooie eindsprint in!
FC Dordrecht Fan
9 februari 2010, 19:40
Trouwens wat vond ik die scheidsrechter slecht zeg!
kopschaap
10 februari 2010, 20:57
Wat is er met onze trainer aan de hand? Verhoek werd in de verdediging gezet. Zo kan hij niet scoren heh ......
Thoughtless
11 februari 2010, 08:15
Ja en uitgerekend hij laat zijn man lopen bij de 2-0.
Misschien was het om wat meer body tegenover de sterke aanval van Eindhoven te zetten. Die Van den Eede is trouwens ook een beer van kerel. Die moet gewoon bukken in het doel, anders stoot ie zijn kop!
AllStar
11 februari 2010, 09:39
Hmm, het was best koud ja, van de wedstrijd werd ik ook niet echt warm.
Foto's op: http://fotografie.timversnel.nl/2010/02/08/fc-dordrecht-fc-eindhoven
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.