Volledige versie bekijken : RBC - FC Dordrecht
Paul-tje
17 december 2009, 06:54
Met alle vrieskou en nu ook sneeuw, wat denken jullie dat het gaat worden?
Vervoer = autocombi of buscombi, donderdagavond inschrijven.
Thoughtless
17 december 2009, 07:16
RBC scoorde afgelopen weken moeizaam. Resulaten zijn wisselend. Thuis verloren van Omniworld en maar net met 0-1 van Oss gewonnen. Ik denk dat Dordt gewoon moet winnen!
Jah
17 december 2009, 08:21
Ja winst. 1-2..
Basoeks
17 december 2009, 11:14
7-7?
Nee, denk zelf dat Dordt met een 0-1 wint in Roosendaal.
Cor Lems
17 december 2009, 11:58
ik gok op afgelast
Thoughtless
17 december 2009, 12:09
Ach de junioren met een stuk hout het veld op sturen en de good old oranje bal!
Basoeks
17 december 2009, 12:32
En gaan met die banaan! :)
Paul-tje
17 december 2009, 12:40
Alle amateurwedstrijden voor dit weekend zijn al afgelast. Eredivisie voor vrouwen op donderdagavond ook. Heeft RBC veldverwarming?
Voor slechts € 5,- naar RBC R'daal - FC Dordrecht!
Op vrijdagavond 18 december aanstaande ontvangt RBC Roosendaal in het MariFlex Stadion FC Dordrecht. In dit laatste duel voor de winterstop kunt u de club steunen voor slechts € 5,00!
Toegangskaarten voor deze wedstrijd kunnen in de voorverkoop (die loopt tot 17.00 uur op de wedstrijddag) worden aangeschaft bij de administratie van RBC Roosendaal, de diverse Ticketbox-verkooppunten en op de online ticketshop op www.rbcroosendaal.nl. Op de wedstrijddag zelf zijn de kassa’s vanaf 18.45 uur geopend. Voor dit duel geldt géén ClubCard-verplichting. Wel zal er naar uw legitimatie worden gevraagd omdat deze actie niet geldig is voor supporters van FC Dordrecht.
Wij een autocombi en geen clubcardverplichting bij hun. Wat een onzin is die combi toch weer.
Hans
17 december 2009, 13:23
Wij een autocombi en geen clubcardverplichting bij hun. Wat een onzin is die combi toch weer.
Heb al eens eerder gezegd dat er maar wat gedaan wordt met die combi's. Het is vaak gewoon gemakzucht van de thuisspelende club. Nou is het in het geval van RBC wel anders omdat er in het verleden ook daadwerkelijk enkele incidenten plaatsgevonden hebben. Echter heeft het natuurlijk geen zin wanneer er geen clubkaartverplichting is voor de thuissupporters. Inderdaad onzin dus!
Elisa
17 december 2009, 15:29
Alle amateurwedstrijden voor dit weekend zijn al afgelast. Eredivisie voor vrouwen op donderdagavond ook. Heeft RBC veldverwarming?
Nee geen veldverwarming en al hadden ze het, konden ze waarschijnlijk de stookkosten niet betalen.
Maar de vooruitzichten zijn niet best, voordeel is wel dat we misschien wel iets meer beschikbare spelers hebben bij een evt. inhaalpot.
DordtHart
17 december 2009, 17:41
wanneer wordt dat bekend gemaakt of het afgelast is ja of nee? aangezien er redelijk wat mensen smiddags al roosendaal in duiken...
FC Dordrecht Fan
17 december 2009, 19:35
ik gok op afgelast
Ik gok op bel-chinezen... ;)
Thoughtless
17 december 2009, 20:02
Dan zal ik vast de KNVB maar inlichten, misschien dat RBC dan ook aan het lijstje toegevoegd kan worden :D
tifo
17 december 2009, 20:26
Net ingeschreven zonder te vallen. Gaat tussen de 100-120 man tot nu toe.
!!!078!!!
17 december 2009, 20:59
Toch nog aardig wat mensen die de kou gaan trotseren! Gewoon dik inpakken en naar Roosendaal! 0-2, 3 punten, goed nieuwe jaar in!
Sacha071
17 december 2009, 23:47
Voor mij geen belachelijk gevaarlijke capriolen achter de bus met dit weer.
Blijf lekker thuis.
(en ik vermoed dat het wel afgelast zal worden..)
Jah
18 december 2009, 09:12
Zonder die onnodige combi hebben we daar een vol uitvak met 300 man ofzo. En plan deze wedstrijd weer eens in de lente of nazomer KNVB!
Paul-tje
18 december 2009, 09:48
Eagles-Excelsior en Helmond-Veendam zijn afgelast.
officiele site zegt dat het veld vanochtend door sneeuwpleogen ontruimt gaat worden. Daaronder ligt dus een keiharde bevroren laag en het kan best zijn dat als het veld sneeuvrij is, de scheidsrechter het alsnog afkeurd omdat het te gevaarlijk is voor de spelers......
FCD078
18 december 2009, 10:47
Veld MariFlex Stadion vanmorgen goedgekeurd
Het duel tussen RBC Roosendaal en FC Dordrecht gaat voorlopig 'gewoon' door. Vrijdagmorgen keurde KNVB-official Jack van Hulten het speelveld van het MariFlex Stadion en kwam tot de conclusie dat de grasmat, die momenteel met behulp van vrijwilligers sneeuwvrij wordt gemaakt, er 'verrassend goed' bij ligt.
Mocht het in de loop van de dag opnieuw gaan sneeuwen, dan zal de dienstdoende arbiter van vanavond, deheer Wegereef, nog een vervroegde keurig verrichten. Blijft het droog, dan wordt er niet meer gekeurd en wordt er vanavond om 20.00 uur afgetrapt tussen RBC Roosendaal en FC Dordrecht.
bron: www.rbcroosendaal.nl
Dordt4Altijd
18 december 2009, 10:53
Goed nieuws, lekker naar Roosendaal straks.
Thoughtless
18 december 2009, 11:51
Have fun, misschien dat er nog meer afgekeurd wordt. Dan kunnen ze rbc tegen Dordrecht uitzenden :D
Zie ik toch nog wat!
Sacha071
18 december 2009, 12:36
Have fun, misschien dat er nog meer afgekeurd wordt. Dan kunnen ze rbc tegen Dordrecht uitzenden :D
Zie ik toch nog wat!Voorlopig hebben ze gekozen voor De Graafschap - Zwolle. Je kan via www.jupilerleague.nl in ieder geval de doelpunten en rode kaarten vrij snel nadat ze gevallen zijn bekijken. Duurt minuut of 10 voordat ze op de site staan. Is geweldige service.
Thoughtless
18 december 2009, 12:37
Ja klopt. Is erg handig, maatje kon via de iphone direct laten zien vorige week.
Hans
18 december 2009, 14:19
Voor mij geen belachelijk gevaarlijke capriolen achter de bus met dit weer.
Blijf lekker thuis.
(en ik vermoed dat het wel afgelast zal worden..)
Voor mij hetzelfde....
hia
18 december 2009, 14:30
gok op een 0-1
als er maar minimaal een punt mee terug komt.
anders sta je zo weer 9e of 10e
tifo
18 december 2009, 16:26
Gaat gewoon door en Dordt gaat gewoon winnen :clapping:
Jah
18 december 2009, 16:55
Afgelast!
!!!078!!!
18 december 2009, 17:33
stond al op me bus te wachten..:( jammer maar helaas. Nu in ieder geval het jaar afgesloten met winst!
tifo
18 december 2009, 18:09
Gaat gewoon door en Dordt gaat gewoon winnen :clapping:
Het word afgelast sukkel! :zapping::headbonk:
Johan
18 december 2009, 18:36
Ook streep door RBC - DordrechtHet duel tussen RBC Roosendaal en FC Dordrecht gaat alsnog niet door.
Na een korte periode van dooi werd het veld in de late namiddag, toen het inmiddels weer was gaan vriezen, alsnog onbespeelbaar. Scheidsrechter Jan Wegereef kwam vervolgens om 17.30 uur tot de conclusie dat de veiligheid van de spelers niet gewaarborgd kon worden.
Thoughtless
18 december 2009, 18:41
Ach wel beter eigenlijk als ik het mag zeggen. Vanavond kon ik niet en hopelijk halen ze m in als het lekker lenteweer is :D
tifo
18 december 2009, 18:49
Ach wel beter eigenlijk als ik het mag zeggen. Vanavond kon ik niet en hopelijk halen ze m in als het lekker lenteweer is :D
Een Januari in maandag, lekker kut weer (snap je hem).
Sacha071
18 december 2009, 19:44
Ze gaan het zondag weer proberen.. Gelukkig kan ik dan ook niet. Ga hier bij de bioscoop op de hoek in IMAX 3D naar Avatar kijken.
Jah
18 december 2009, 19:48
Het wordt toch begin januari op een maandag gespeeld? Dat zal positief zijn voor het aantal Dordt supporters. Misschien dan wel vrij vervoer? Neem ik alsnog een dag vrij.
Hoe kom je bij zondag?
Dre
18 december 2009, 20:44
Ook in Den Bosch, Emmen en Roosendaal velden afgekeurd
18/12/2009 19:29
Het winterse weer heeft gevolgen voor het programma in de Jupiler League. In totaal zijn er vijf wedstrijden in de 22ste speelronde afgelast. Deze worden maandag 18 januari ingehaald.
FC Den Bosch-FC Omniworld, FC Emmen-MVV en RBC Roosendaal-FC Dordrecht vinden geen doorgang, aangezien na veldkeuring is gebleken dat er vanavond ook niet gevoetbald kan worden in Den Bosch, Emmen en Roosendaal.
Eerder werd al bekend dat het veld in de Adelaarshorst te Deventer niet bespeelbaar is, waardoor de topper Go Ahead Eagles-Excelsior van het programma voor vrijdag 18 december is geschrapt. Ook Helmond Sport-BV Veendam werd al eerder afgelast.
Cor Lems
19 december 2009, 08:14
ik gok op afgelast
:trumpet:
Prima, ik moest werken, nu nieuwe kans dat ik wel kan gaan. Aangezien het lekker dichtbij is, is dit de enige wedstrijd die ik zonder problemen kan bezoeken.
FC Dordrecht Fan
19 december 2009, 09:47
:trumpet:
Prima, ik moest werken, nu nieuwe kans dat ik wel kan gaan. Aangezien het lekker dichtbij is, is dit de enige wedstrijd die ik zonder problemen kan bezoeken.
Dichtbij? Je woont toch in dat land onderons? Of ben je verhuisd naar Roosendaal?!?
Jah
19 december 2009, 10:53
Je geeft het antwoord zelf al. Roosendaal ligt toch dichter bij Belgie dan Dordt..
Sacha071
19 december 2009, 11:50
Hoe kom je bij zondag?staat op de website van jupiler league: http://www.jupilerleague.nl/nieuws/ook-streep-door-rbc---dordrecht_2884.php
Maar de website van Dordt zegt inmiddels maandag 18 januari.
Ook een hopeloze dag..
Cor Lems
19 december 2009, 13:21
Dichtbij? Je woont toch in dat land onderons? Of ben je verhuisd naar Roosendaal?!?
Je geeft het antwoord zelf al. Roosendaal ligt toch dichter bij Belgie dan Dordt..
Precies, vanuit antwerpen is het naar roosendaal iets langer dan een half uur....Naar Dordt doe ik er bijna een uur over.
!!!078!!!
19 december 2009, 14:34
op fcdordrecht.nl staat dat de speciale supporterstrein al in Roosendaal aangekomen was.. welke trein wordt hier bedoelt dan:S was toch autocombi?
FC Dordrecht Fan
19 december 2009, 14:54
Precies, vanuit antwerpen is het naar roosendaal iets langer dan een half uur....Naar Dordt doe ik er bijna een uur over.
Dus nu ben je weer een kaaskop ;) wanneer wordt je weer schapenkop :)
Cor Lems
19 december 2009, 15:00
Dus nu ben je weer een kaaskop ;) wanneer wordt je weer schapenkop :)
huh??????
Antwerpen. Kaaskop?
Ik weet niet wat je slikt, maar kan nooit goed zijn.
FC Dordrecht Fan
19 december 2009, 15:04
huh??????
Antwerpen. Kaaskop?
Ik weet niet wat je slikt, maar kan nooit goed zijn.
Laat maar zitten, ik dacht dat je nu in Roosendaal woonde... maar goed laten we maar ontopic gaan weer... Want we (voornamelijk ik ;)) gaan nu wel een beetje :offtopic:
Cor Lems
19 december 2009, 15:43
Laat maar zitten, ik dacht dat je nu in Roosendaal woonde... maar goed laten we maar ontopic gaan weer... Want we (voornamelijk ik ;)) gaan nu wel een beetje :offtopic:
Dat is toch niet offtopic? Het gaat over de wedstrijd bij RBC bezoeken......
FCD078
19 december 2009, 18:25
op fcdordrecht.nl staat dat de speciale supporterstrein al in Roosendaal aangekomen was.. welke trein wordt hier bedoelt dan:S was toch autocombi?
iemand ook enig idee wat de zogenaamde West-bus was. Dat stond ook op de site in eerdere berichten.
Jah
19 december 2009, 19:08
Ja die reed van de Heksenketel naar t stadion en van t stadion naar Dordt. Net als vorig jaar. Kon je er toch met de trein heen.
Millhill
15 januari 2010, 21:15
Is het maandag vrij vervoer (als het doorgaat)?
Dordtenaar
15 januari 2010, 23:04
present en een 0-3 overwinning.(ik GOK dat het door gaat)
tifo
16 januari 2010, 03:26
Als het door gaat is het verplichte auto of buscombi. Enige verschil is dat in de bus iedereen mag drinken.
Thoughtless
16 januari 2010, 18:36
Het zal wel doorgaan. Sneeuw is nu grotendeels weg en het kan hoogstens tijdens de wedstrijd een modderpoel worden..........
Ik ga ieder geval. Voor de autocombi kan je neem ik aan maandagavond bij stadion inschrijven?
673
16 januari 2010, 19:44
Het sneeuwt nu weer :( Ik hoop dat het maandag wel weg is want ik heb wel zijn in een avondje roosendaal, kan je maandag ook nog inschrijven voor autocombi want zal niet weten wanneer anders ??
Dordtenaar
17 januari 2010, 15:11
Excelsior en FC Dordrecht krijgen morgenochtend duidelijkheid of hun wedstrijden in de Jupiler League voor die avond doorgaan.
Er staat maandagavond een compleet programma in de Jupiler League op de rol, maar vanwege de invallende dooi is het onduidelijk of de duels doorgang kunnen vinden. In de ochtenduren worden de velden gekeurd en valt er een definitieve beslissing.
Excelsior moet afreizen naar Deventer om het op te nemen tegen Go Ahead Eagles. Voor FC Dordrecht staat er een uitduel tegen RBC Roosendaal op het programma.
Thoughtless
17 januari 2010, 19:40
Maar hoe laat moet je bij stadion zijn om nog mee te kunnen met de autocombi of bus?
Paul-tje
18 januari 2010, 08:18
Volgens een collega die in Roosendaal woont is de sneeuw daar weggeregend. Ben benieuwd wanneer we weten of het doorgaat en of er nog iets over kaartverkoop bekent wordt, of "gewoon ouderwets" aan de kassa van het uitvak.
Thoughtless
18 januari 2010, 08:50
In december zou het een autocombi zijn geweest, maar vanuit de club nooit meer wat gehoord. Zou wel handig geweest zijn........ Nu maar naar de krommedijk vanavond
Relloexx
18 januari 2010, 09:24
Vanaaf om 18.00 uur kan je je kaarten halen voor de autocombi.
Volgens mij is het dan ook nog mogelijk om je in te schrijven ervoor.
Relloexx
18 januari 2010, 09:42
De wedstrijd van vanavond gaat door is inmiddels bekend!
FCD!
18 januari 2010, 10:46
je kan je vanavond nog aanmelden om te gaan.
Bus vertrekt weer 6 uur neem ik aan?
Relloexx
18 januari 2010, 10:49
Ja, ik zou optijd zijn het is al behoorlijk druk.
Thoughtless
18 januari 2010, 11:02
Ach, zittie vol dan kan je altijd nog met de auto er achteraan!
Altijd hilarisch, een autocombi. Lekker de boel beetje ophouden en slingerend achter de bus aan!
673
18 januari 2010, 14:48
Zou je nog voor de bus in kunnen schrijven om 6 uur ?,
Relloexx
18 januari 2010, 15:01
Ja er is gezegt vanaf 18.00 uur is er voor auto en bus combi nog een mogelijkheid om je in te schrijven. Volgens mij wordt het best druk ondanks de kou
Thoughtless
18 januari 2010, 15:07
Ja RBC is natuurlijk lekker dichtbij en als je kijkt naar het restant van de competie zijn er nog maar weinig uitwedstrijden dichtbij.
Ritjes naar Veendam, Leeuwarden, Emmen, etc laat ik graag aan mij voorbij gaan. Dat red ik ook niet met me werk!
Maar vanavond gewoon dikke jas aan doen, muts op de kop en gaan!
JeffreyFCD
18 januari 2010, 15:29
Vertrekt de bus net zoals vorige keer de bedoeling was om 18:45? want ik lees hier in diverse berichten 18:00..
Ron
18 januari 2010, 20:14
4-0??????
met een ijzersterke wedstrijd van Stef Doedee.....pffffffttt :-(
Johan
18 januari 2010, 20:19
Ik wilde er eigenlijk niks over zeggen, maar nu ik net de beelden zag erger ik me weer kapot! Wat heeft die Doedee gedaan in de winterstop! getraind bij RBC? en dan Johan Versluis wisselen! Gertje Gertje durf nou eens op te treden tegen dit wangedrag van deze clown in het doel, dit is geen betaald voetbal waardig.
Dordt_in_het_kort
18 januari 2010, 20:22
Woei 4-1...
FC Dordrecht Fan
18 januari 2010, 20:22
WTF 4x Ars...
Belchinezen??? Weer verliezen op maandagavond, eerst tegen Excelsior nu tegen RBC...
Ron
18 januari 2010, 20:27
Hier krijg ik spontaan de broekhoest van!
FC Dordrecht Fan
18 januari 2010, 20:29
Doedee zag er inderdaad niet goed uit bij bepaalde doelpunten..
Dordt_in_het_kort
18 januari 2010, 20:33
Al belchinezen gesignaleerd op de tribune?
673
18 januari 2010, 20:34
Tja, we zakken geen plek op de ranglijst,
Maar dat wil niet zeggen dat dit gewoon een wanprestatie is,
eerst excelsior uit en nu RBC uit,
Toch achteraf blij dat ik niet kon gaan, anders had ik me net zoals tegen excelsior kapot geergerd in het uitvak en nu doe ik dat lekker thuis :P
FC Dordrecht Fan
18 januari 2010, 20:44
Ach ja, Doedee heeft wel een penalty gestopt, of is die gewoon naast of over gegaan ;)
Thoughtless
18 januari 2010, 21:41
Nee die had ie goed. Ik denk dat ie had ingezet op 4 x Ars en die vijfde moest ie hebben :P
Maar wat heb ik me staan ergeren op de tribune daar. Nul sfeer in dat stadion, vlak voor rust goal tegen. Dordt begon niet eens heel slecht. Veel balbezit en voetballen op helft van RBC. Bal op de paal, schoot Zeefuik en schot Ramos.
Na 20 min was het alleen nog maar RBC die voetbalde en het was bij Dordt niet veel meer.
Normaal probeer ik Doedee nog wel te verdedigen maar vanavond was het pijnlijk om te zien. Eerste helft red hij Dordt nog 2 x maar als je na rust zo de kleedkamer uit komt.......
Schiet op de benen van Ars, goal! En stompt heel zielig een balletje op het hoofd van Ars, weer goal.
Had die debutant nog wel doelpuntje gegund. Ook Delanoy, want die bal op de lat was een beauty geweest als ie zat.
En benieuwd naar de schade bij Muhamadu en Kalisse. En misschien Versluis ook nog wel...
Snel vergeten!
Thoughtless
18 januari 2010, 21:45
Oh nu ik de beelden zie van die doelpunten, ziet Doedee er nog lulliger uit. Pijnlijk.....
Roberto24
18 januari 2010, 21:48
Ik had al verwacht dat ze het zwaar zouden krijgen. Vind je het gek als je GEEN enkele oefenwedstrijd heb gespeeld! Ik zeg niet dat ze met 4-1 hadden moeten verliezen maar het verbaasd me echt niks...
FCD!
18 januari 2010, 21:50
volgende week staan alle Opeltjes er weer bij de training + 1 dikke Mercedes CL63 AMG.... Teringlijer
tifo
18 januari 2010, 22:01
2e en 4e goal, doedee :22:. Elke uittrap van Doedee :22:. Zelfs Doedee-fanatics als Cor Lems moeten nu in zien dat dit niks gaat worden. Ik had gehoopt op een andere Doedee na de winterstop maar helaas.
Van der Ploeg in de basis!!!!
Helaas vielen Muhamadu en Kalisse uit, hopelijk valt het mee.
Freek078
18 januari 2010, 22:04
Ging nergens over zeg....Doedee heeft het nu echt verspeeld bij mij, al had hij die penalty goed.
Vond er nog veel meer slecht trouwens, vond alleen Ramos en die nieuwe (weet zijn naam even niet) wel sterk spelen, en namen Dordt in vlagen ook op sleeptouw, maar verder was het niks, helemaal niks.
tifo
18 januari 2010, 22:14
Pinas goede invalbeurt en verder Ramos en Soufiane goed maar de rest..
FC Dordrecht Fan
19 januari 2010, 11:03
Ik snap ook niet dat Pinas nooit in de basis begint...
FC Dordrecht Fan
19 januari 2010, 11:06
Kortom een trieste avond in Roosendaal, Muhamadu en Kalisse uitgevallen... en een slecht presenterende Dordrecht!
FC Dordrecht Fan
19 januari 2010, 11:30
Sjoerd Ars heeft maandagavond een record op zijn naam geschreven. De spits van RBC Roosendaal maakte in het duel met FC Dordrecht vier treffers. Voor drie van die goals had hij slechts vijf minuten nodig.
Nooit eerder scoorde een speler in de Jupiler League zo snel een hattrick. De vier goals van Ars vielen in een tijdsbestek van tien minuten. Dat was een minuut meer dan Afonso Alves in oktober 2007 tegen Heracles Almelo nodig had. Dat record blijft dus in handen van de Braziliaan.
Het opmerkelijke is dat Ars nooit eerder vaker dan twee keer in een betaald voetbalduel had gescoord. Overigens heeft hij het Jupiler League-record van snelst gescoorde hattrick niet alleen in handen. Ook Marcel van der Sloot had ruim drie jaar geleden slechts vijf minuten nodig voor drie goals.
Jupilerleague.nl
Dit is toch een typische geval van 'Belchinezen'. RBC is zo goed als failliet en Doedee is omgekocht ;)... Nee, maar ik vind het echt vreemd, dat een Ars niet meer dan twee keer in wedstrijd heeft gescoord en dan 4 keer kunnen scoren tegen Dordrecht... Want deze wedstrijd slaat kant noch wal.
Cor Lems
19 januari 2010, 11:36
2e en 4e goal, doedee :22:. Elke uittrap van Doedee :22:. Zelfs Doedee-fanatics als Cor Lems moeten nu in zien dat dit niks gaat worden. Ik had gehoopt op een andere Doedee na de winterstop maar helaas.
Van der Ploeg in de basis!!!!
Helaas vielen Muhamadu en Kalisse uit, hopelijk valt het mee.
Pleur eens op met je doedee fanatic. Ik ben alleen geen wispelturig persoon die na een wedstrijd om ontslag of wat dan ook eist. Klein wereldje van verschil, ik heb altijd gezegd dat de beste moet keepend, alleen vind ik niet dat wanneer iemand even in een mindere periode zit moet afserveren. Dus gelieve die BS voor jezelf houden.
Hans
19 januari 2010, 12:09
Ik heb ook gezegd dat Doedee moet blijven staan. Deze wedstrijd heeft hij weer een aantal grote blunders gemaakt. Ik denk echter wel dat dit is waar we het mee moeten doen. Heb daarom ook al eerder aangegeven dat we geen goede keeper in de selectie hebben en hoopte daarom ook dat we in de winterstop nog een buitenkansje konden pakken (zoals Peersman vorig seizoen).
Nu is dat niet gebeurd en moeten we het doen met Doedee en V/d Ploeg, allebei jong en onervaren, dan kan je wel eens zo'n avond hebben als gisteren..
Dordtnoord
19 januari 2010, 12:57
Ik heb ook gezegd dat Doedee moet blijven staan. Deze wedstrijd heeft hij weer een aantal grote blunders gemaakt. Ik denk echter wel dat dit is waar we het mee moeten doen. Heb daarom ook al eerder aangegeven dat we geen goede keeper in de selectie hebben en hoopte daarom ook dat we in de winterstop nog een buitenkansje konden pakken (zoals Peersman vorig seizoen).
Nu is dat niet gebeurd en moeten we het doen met Doedee en V/d Ploeg, allebei jong en onervaren, dan kan je wel eens zo'n avond hebben als gisteren..
Tuurlijk kan een keeper fouten maken. Maar zoveel fouten in 1 wedstrijd dat kan echt niet. Vd ploeg heeft het in de wedstrijden die hij speelde niet slecht gedaan. Daarom hoop ik dat Kruys zijn voorkeur geeft aan Vd ploeg, want doedee is zeker geen keeper die punten gaat pakken. Veel te wisselvallig.
FCD!
19 januari 2010, 15:09
ohja dan nog een puntje, wil de H*er die helemaal geilt op Coster voortaan haar grote ... houden en haar opmerkingen thuislaten.
Beetje lompe opmerkingen maken tegen gasten die al komen toen zij waarschijnlijk nog nooit van FC Dordrecht gehoord had.
En niet weet wat de desbetreffende personen allemaal voor Dordt overhebben.
Dus wees gewaarschuwd.
Jah
19 januari 2010, 16:20
Hoeveel man zat er nog in het uitvak?
Thoughtless
19 januari 2010, 17:26
1 bus en auto of twintig denk ik dat het was?
Was wel dodelijk stil in dat hele stadion. Klein plukje RBC'ers dat geluid maakte stond in de andere uithoek
tifo
19 januari 2010, 18:32
Pleur eens op met je doedee fanatic. Ik ben alleen geen wispelturig persoon die na een wedstrijd om ontslag of wat dan ook eist. Klein wereldje van verschil, ik heb altijd gezegd dat de beste moet keepend, alleen vind ik niet dat wanneer iemand even in een mindere periode zit moet afserveren. Dus gelieve die BS voor jezelf houden.
Nee je bent echt geen Doedee-fanatic ahumm... De beste moet keepen dus van der Ploeg maar dan he ? Kan niet slechter worden in ieder geval.
FC Dordrecht Fan
19 januari 2010, 18:49
Haal Serge terug, die is nog beter dan Stef Doedee;)
nickie fan
19 januari 2010, 20:21
ohja dan nog een puntje, wil de H*er die helemaal geilt op Coster voortaan haar grote ... houden en haar opmerkingen thuislaten.
Beetje lompe opmerkingen maken tegen gasten die al komen toen zij waarschijnlijk nog nooit van FC Dordrecht gehoord had.
En niet weet wat de desbetreffende personen allemaal voor Dordt overhebben.
Dus wees gewaarschuwd.
Zo...dus jij vindt mij een H***. Punt1; ik GEIL niet op Coster...ik vind het een fantastische speler..jij niet dan(je gebruikt zijn foto asl profielafbeelding)?? Punt2; het schijnt dat ik dus gister mensen beledigd zou hebben met opmerkingen. Zou je daar wat duidelijker over kunnen zijn? Ik ben blond geboren....Nee gekheid. Ik kan me niet herrineren dat ik mede supporters beledigd heb. Zo ja..hoe/wat en mijn excuus.
Het laatste wat ik wil zeggen hier is dat ik jou opmerking als'wees gewaarschuwd maar als een tegenprestatie zie ten opzichte van mijn lompe opmerking. Lijkt me niet de bedoeling om elkaar als Dordt supporters naar het leven te staan? We zijn al met zo'n klein groepie, zeker bij uitwedstrijden.
DUS....MENEER/MEVROUW...WANNEER U LAST VAN MIJ HEEFT, WAARDEER IK HET ALS U MIJ DAT FACE TO FACE KENBAAR MAAKT
groetjes en tot ziens in Emmen
(jaaaaa dat heb ik ook voor Dordt over...en helaas zijn dat er ook maar weer erg weinig denk ik)
tifo
19 januari 2010, 20:51
Raar met een reis van 3 uur...
673
19 januari 2010, 21:02
Raar met een reis van 3 uur...
En toch ga ik er heen met de auto, ondanks 3 uur en een wan-prestatie gisteren (compliment voor me eigen dat ik erheen ga :P ) waarschijnlijk maar 20 man in het uitvak
tifo
19 januari 2010, 21:06
Ben er vorig jaar heen geweest maar moet nu werken. Net zoals vele anderen. Dus 20 is al veel.
FCD!
19 januari 2010, 22:34
Zo...dus jij vindt mij een H***. Punt1; ik GEIL niet op Coster...ik vind het een fantastische speler..jij niet dan(je gebruikt zijn foto asl profielafbeelding)?? Punt2; het schijnt dat ik dus gister mensen beledigd zou hebben met opmerkingen. Zou je daar wat duidelijker over kunnen zijn? Ik ben blond geboren....Nee gekheid. Ik kan me niet herrineren dat ik mede supporters beledigd heb. Zo ja..hoe/wat en mijn excuus.
Het laatste wat ik wil zeggen hier is dat ik jou opmerking als'wees gewaarschuwd maar als een tegenprestatie zie ten opzichte van mijn lompe opmerking. Lijkt me niet de bedoeling om elkaar als Dordt supporters naar het leven te staan? We zijn al met zo'n klein groepie, zeker bij uitwedstrijden.
DUS....MENEER/MEVROUW...WANNEER U LAST VAN MIJ HEEFT, WAARDEER IK HET ALS U MIJ DAT FACE TO FACE KENBAAR MAAKT
groetjes en tot ziens in Emmen
(jaaaaa dat heb ik ook voor Dordt over...en helaas zijn dat er ook maar weer erg weinig denk ik)
Over het beledigen kan ik heel duidelijk zijn en daarvoor citeer ik een opmerking van je: "Echte supporters staan boven".
Dit gericht aan supporters die de wanprestatie niet meer aan wilden zien.
Deze mannen komen er al lang, doen veel voor de club, en hebben veel voor de club over.
Daar komt bij dat je gewoon moet inzien dat als je dit voetbal van je club zie, je niet heel de wedstrijd als een klein kind "nicckkkkyyyyyyyy" moet roepen als hij de bal aanraakt. (uberhaupt niet)
Ik vind Nick een zeer goede speler voor dordt, laat daar geen misverstand over bestaan, maar je moet begrijpen dat niet iedereen erop zit te wachten.
Over het "wees gewaarschuwd", dat moet je niet te zwaar opvatten, maar zoals het stukje hierboven al staat: ken je grenzen.
rob
19 januari 2010, 22:45
Ga anders gezellig privé zitten chatten ;)
Waarom zou "Nicky" roepen niet mogen als maanden lang (het lijken wel jaren) "Sjoertieeee lekker" roepen wel gewaardeerd werd..
Dordtenaar
20 januari 2010, 07:11
Als zij Nicky Nicky wil roepen moet ze zelf weten.......
Ik heb er geen last van en laten we aub niet beginnen "wie er eerst was die heeft meer recht"
Sacha071
20 januari 2010, 07:24
Ik heb er geen last van en laten we aub niet beginnen "wie er eerst was die heeft meer recht"
Denk dat ik nu toch maar naar Emmen kom deze vrijdag. Als het met de wedstrijd niets wordt (en het wordt ook in Emmen niets) hebben we nog in ieder geval spektakel op het vak!
Vanmiddag alleen niet vergeten even de winterbanden onder de auto te zetten.
conchita
20 januari 2010, 10:05
Wat een geleuter en gekleuter!!!!
Wie bepaald wat er wel en niet gezegd mag worden.
Oke domme opmerking dat echte supporters boven staan.
Nou dan was ik maandag een slechte supporter,want ik zat thuis.....
Ach ik kom ook pas 13 jaar!
En dat je Nicky roept....who cares.
Ja Dordt was slecht,een keeper heeft het altijd gedaan!!!
Maar kom op zeg,we zijn toch wel wat gewend.
Voor de winterstop goed en na de winterstop ff shit.
Dan zijn ze nog niet eens naar de antillen geweest op trainingskamp...............
Kabouter Serge terug vind ik persoonlijk niet zo''n goed idee!
En Sas,winterbanden is een strak plan
Paul-tje
20 januari 2010, 10:08
Er was sowieso al nauwelijks sfeer in het stadion en het slecht gevulde uitvak. Maandagen zijn echt kloteavonden.
Maar als je in 6 minuten 3 tegendoelpunten krijgt en als club voor lul wordt gezet, heb ik geen behoefte aan mensen die nog gaan schreeuwen naar spelers die ook niet presteren.
nickie fan
20 januari 2010, 10:39
Wat een geleuter en gekleuter!!!!
Wie bepaald wat er wel en niet gezegd mag worden.
Oke domme opmerking dat echte supporters boven staan.
Nou dan was ik maandag een slechte supporter,want ik zat thuis.....
Ach ik kom ook pas 13 jaar!
En dat je Nicky roept....who cares.
Ja Dordt was slecht,een keeper heeft het altijd gedaan!!!
Maar kom op zeg,we zijn toch wel wat gewend.
Voor de winterstop goed en na de winterstop ff shit.
Dan zijn ze nog niet eens naar de antillen geweest op trainingskamp...............
Kabouter Serge terug vind ik persoonlijk niet zo''n goed idee!
En Sas,winterbanden is een strak plan
dank je. ik ben namelijk degene die zo nu en dan ff Nickie roept.en voel me totaal niet bedreigd door een opmerking van iemand die 'mij waarschuwd' vindt het eerder triest. stap op me af als je last vanme hebt..ja toch! in emmen gaan we weer knallennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
rob
20 januari 2010, 10:42
Er was sowieso al nauwelijks sfeer in het stadion en het slecht gevulde uitvak. Maandagen zijn echt kloteavonden.
Maar als je in 6 minuten 3 tegendoelpunten krijgt en als club voor lul wordt gezet, heb ik geen behoefte aan mensen die nog gaan schreeuwen naar spelers die ook niet presteren.
Maar ze schreeuwt gewoon omdat 'ie lekker is. Niet omdat hij zo goed speelt..snap dat dan!:happydance:
nickie fan
20 januari 2010, 10:49
Over het beledigen kan ik heel duidelijk zijn en daarvoor citeer ik een opmerking van je: "Echte supporters staan boven".
Dit gericht aan supporters die de wanprestatie niet meer aan wilden zien.
Deze mannen komen er al lang, doen veel voor de club, en hebben veel voor de club over.
Daar komt bij dat je gewoon moet inzien dat als je dit voetbal van je club zie, je niet heel de wedstrijd als een klein kind "nicckkkkyyyyyyyy" moet roepen als hij de bal aanraakt. (uberhaupt niet)
Ik vind Nick een zeer goede speler voor dordt, laat daar geen misverstand over bestaan, maar je moet begrijpen dat niet iedereen erop zit te wachten.
Over het "wees gewaarschuwd", dat moet je niet te zwaar opvatten, maar zoals het stukje hierboven al staat: ken je grenzen.
maar dat over supporters staan boven heb ik niet gezged hoor! en ik heb juist veeell waardering voor mensen die belangenloos iets voor de club doen. neemt niet weg dat ik nog steeds al H*** wordt neergezet die geilt op Coster. jammer dat je dit zo neerzet op een forum. stap de volgende keer op me af als je last van me hebt, dan ben ik best bereid om rekening met je te houden hoor. ben er niet om 'vijanden' te maken. we komen allemaal voor hetzelfde...en dat is dat ons cluppie wint. helaas een afgang maandag. ik had ook liever naar huis gegaan,maar ja...het hek bleef dicht....
en aan wie het lag, tja keeper,verdediging...maar ook de spitsen bakte er nie veel van. kortom een kutavond!
tot in emmen en laten we elkaar dan gewoon respecteren als supporters onderling....
FC Dordrecht Fan
Hoe is het eigenlijk met de blessures van Muhamadu en Kalisse?
nickie fan
Maar ze schreeuwt gewoon omdat 'ie lekker is. Niet omdat hij zo goed speelt..snap dat dan!:happydance:
ja heerlijk zo'n dwergie ;)
nickie fan
20 januari 2010, 10:53
maar dat over supporters staan boven heb ik niet gezged hoor! en ik heb juist veeell waardering voor mensen die belangenloos iets voor de club doen. neemt niet weg dat ik nog steeds al H*** wordt neergezet die geilt op Coster. jammer dat je dit zo neerzet op een forum. stap de volgende keer op me af als je last van me hebt, dan ben ik best bereid om rekening met je te houden hoor. ben er niet om 'vijanden' te maken. we komen allemaal voor hetzelfde...en dat is dat ons cluppie wint. helaas een afgang maandag. ik had ook liever naar huis gegaan,maar ja...het hek bleef dicht....
en aan wie het lag, tja keeper,verdediging...maar ook de spitsen bakte er nie veel van. kortom een kutavond!
tot in emmen en laten we elkaar dan gewoon respecteren als supporters onderling....
enne ...als ik het niet zo zwaar moet opvatten; 'wees gewaarschuwd' waarom schrijf je het dan? lekker makkelijk, zo anoniem! wat wil je doen dan? niet dreigen, is niet netjes. gewoon ff naar me toe lopen en me zegegn wat je vindt. daar schiet je meer mee op
rob
20 januari 2010, 11:18
Niveau...niveau...
FCD!
20 januari 2010, 12:57
Ja ga er nog langer over door, daggggg
diego81
20 januari 2010, 13:32
tegen de graafschap ben ik er ook weer dus iedereen wees gewaarschuwd :roflmao:
nickie fan
20 januari 2010, 16:57
Ja ga er nog langer over door, daggggg
nee ...ik heb mijn zegje gedaan,jij hebt je zegje gedaan. laten we er inderdaad over ophouden.:19:
tifo
20 januari 2010, 17:11
He Thoughtless iemand gaat je post-record breken dalijk. De tering zelfs ik en Cor Lems gaan niet zolang tegen mekaar door. Ha-ha
FCD!
20 januari 2010, 18:30
tegen elkaar door? komt volgens mij toch veel van 1 kant af. hahaha
tifo
20 januari 2010, 18:34
tegen elkaar door? komt volgens mij toch veel van 1 kant af. hahaha
Mekaar is Dordts :P Mijn Dordts in ieder geval en nee je hebt het mis :P
FCD!
20 januari 2010, 19:42
ja hehe, dat mekaar snap ik ook nog wel hahaha
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.