Volledige versie bekijken : FC Dordrecht - Fortuna Sittard
Thoughtless
3 december 2009, 09:21
Vrijdagavond 20:00 aan de Krommedijk in Dordrecht, de wedstrijd tegen Fortuna. Eerder dit seizoen een nette 3-2 bekeroverwinning, hopelijk een herhaling van deze wedstrijd alleen dan met meer publiek.
Fortuna heeft afgelopen maandag thuis 2-0 gewonnen van MVV, het limburgse onderonsje van de Jupiler League.
Dordrecht heeft terecht verloren van Excelsior en wel met 4-0.
Vrijdagavond dus de kans om dit verlies weg te spoelen met een overwinning op Fortuna!
tifo
3 december 2009, 10:54
Vrijdagavond 20:00 aan de Krommedijk in Dordrecht, de wedstrijd tegen Fortuna. Eerder dit seizoen een nette 3-1 bekeroverwinning, hopelijk een herhaling van deze wedstrijd alleen dan met meer publiek.
Fortuna heeft afgelopen maandag thuis 2-0 gewonnen van MVV, het limburgse onderonsje van de Jupiler League.
Dordrecht heeft terecht verloren van Excelsior en wel met 4-0.
Vrijdagavond dus de kans om dit verlies weg te spoelen met een overwinning op Fortuna!
3-2 toch ? Ik verwacht een 3-1 overwinning.
Thoughtless
3 december 2009, 10:57
aangepast. Wedstrijd was toen niet bijster spannend dus die laatste treffer was me even ontschoten!
3-1 vind ik prima!
Jah
3 december 2009, 12:04
3-0 winst..
Sacha071
3 december 2009, 12:12
Het wordt 8-0.
Elisa
3 december 2009, 12:41
Het wordt 8-0.
En het Fortuna Stadion wordt straks een enorm wok imperium :a4628ea63ee3976fca4
Thoughtless
3 december 2009, 17:09
Komen meer mensen op af dan dat er gevoetbald wordt daar :P
Nr 10
3 december 2009, 17:12
Afgelopen maandag vergeten en met frisse moed beginnen aan dit duel.
Kwalitatief zijn we veel sterker als Fortuna, ik vermoed dat dit duel dan ook geen problemen gaat opleveren. 2-0.
ZwarteSchaap
3 december 2009, 20:46
Doelsaldo wedstrijdje, 6-1 ;p
Paul-tje
3 december 2009, 21:34
2-2 met een penalty tegen.
Dordtenaar
3 december 2009, 22:16
wedstrijdje om te gokken.
ga voor 4-1
Sinterklaas
3 december 2009, 23:05
3-2 voor Dordt, net als in de beker.
Heb geen zin om cadeautjes aan Fortuna te geven. Forza Dordt!
Hans
4 december 2009, 12:04
1-3
Jah
4 december 2009, 12:44
1-3
Dat zal toch zeker niet? Dan heb ik echt een slecht weekend...
Hans
4 december 2009, 13:38
Ik hoop het niet, maar we wonnen voor de beker ook al vrij gelukkig van ze. Denk dat het een lastig avondje kan worden.
Sinterklaas
4 december 2009, 13:59
Het wordt zeker moeilijk, maar ik denk dat Dordt nadrukkelijk uit is op revanche na die wanvertoning tegen Excelsior, afgelopen maandag. Reken maar dat de Kruys de selectie op scherp heeft gezet. In elk geval wordt het een boeiend duel.
Forza Dordt!!
JeffreyFCD
4 december 2009, 15:07
Ik hoop het niet, maar we wonnen voor de beker ook al vrij gelukkig van ze. Denk dat het een lastig avondje kan worden.
toch wonnen we 2 weken later (uit) wel met 0-3 van ze ;)
gok op een 3-1 :thumbup1:
Basoeks
4 december 2009, 15:33
Ik zelf gok op een spannende pot, waarin Dordt de betere ploeg zal zijn en uiteindelijk met 2-1 zal winnen.
Thoughtless
4 december 2009, 17:10
Zolang het maar goed voetbal wordt, al is dat lastig met al die regen die weer gevallen is
FCD!
4 december 2009, 17:28
2-0
673
4 december 2009, 17:39
2-0
zeefuik
versluis
hoop dat we 2000 man halen :O:S
FC Dordrecht Fan
4 december 2009, 21:32
Drama wedstrijd, de verdediging was zeer slecht.
Je ziet nu in zulke wedstrijden dat je echt een extra centrale verdediger mist. Breinburg geblesseerd, Didi Longuet geblesseerd. Indien Didi fit was geweest had hij op rechtsback gespeeld en van Muyen spelend als centrale verdediger, nu was dat niet zo en had je nog één optie en dat was om Marvin Westerdijn in het centrum te zetten. Het was volgens mij ook de enige keus die Kruys uit kon voeren achterin. Je zag dat Marvin weinig ervaring / speelritme had, en hij werd in de eerste helft vaak weggespeeld of er uitgelopen. Wat betreft Doedee, speelde een redelijke wedstrijd had een aantal goede reddingen verricht, maar ook wat mindere, maar dat had onder andere te maken met het slecht verdedigen van een aantal spelers achterin.
Wat betreft het voetballen vandaag, dat was er niet... constant lange balen naar voren, weinig combinaties en Kalisse kon zijn oude niveau niet oppakken... Plus dat we enkel via dode spelmomenten konden scoren.
Ach er waren ook goede momenten: ik vond persoonlijk wel dat Nick Coster goed speelde, dus een goede keuze geweest van Kruys om hem in de basis te zetten. Zeeffuik niet in de basis, was ook een logische keuze omdat hij al een aantal weken droog stond, ondanks dat hij topscorer is.
Maar het belangrijkste is natuurlijk dat we de 3 punten binnen hebben, plus dat we weer 6de staan!
673
4 december 2009, 21:38
Wat een heerlijk sfeertje op west echt genieten (alleen aan het eind maarja) daar heb ik nog een filmpje van trouwens zal hem wel uploaden morgen ofso ;) , en natuurlijk 3 punten voor derest eigenlijk bagger voetbal....
JeffreyFCD
4 december 2009, 21:49
jalalalala!
niet echt een goede wedstrijd ofzo, maar wel weer eens een keer leuk sfeertje op West ;) beter dan bv. MVV en Telstar :)
Thoughtless
4 december 2009, 21:57
Was geen hoogstaande wedstrijd, maar er zat genoeg in om het boeiend te houden. Het was tot het eind toe zeer spannend!
Westerduijn inderdaad wat onzeker, maar hij had een aantal goede momenten vanavond hoor! Die kan zeker nog groeien, als hij vaker speelt!
Van Muyen heb ik me behoorlijk aan geergerd vanavond. Die speelde een slechte wedstrijd. Aanvallend niet veel ingebracht en verdedigend een aantal keer erg zwak.
Coster was blij dat ie weer in de basis stond en heeft dat zeker uitgestraald. Goede acties, zowel verdedigend als aanvallend. Er was veel dreiging in zijn acties en dat hebben ze geweten bij Fortuna!
De rode kaart van Verhoek heb ik niet goed gezien, was die terecht? Had het idee dat die verdediger juist tegen hem aan kopte, maar als de scheids dat ziet is het meestal rood voor de spits. Jammer voor hem, hij was wel toe aan een goede prestatie.
Al met al vermakelijke wedstrijd die gelukkig goed uitpakt. Verder snel vergeten, want het was te rustig en te koud :P
Dre
4 december 2009, 22:19
Met zo'n speelveld als vanavond mogen we niet klagen. Er was natuurlijk ook niet op te voetballen.
AllStar
4 december 2009, 22:29
> Foto's! < (http://timversnel.nl/galleries/2009_12_04_fcdordrecht_fortunasittard/) :29:
673
4 december 2009, 22:51
Jammer dat er bijna nooit foto`s van west (/noord) gemaakt worden :S maarja kan niet alles willen
FCD!
5 december 2009, 10:27
vond het een goede opstelling, alleen breinburg zou ik er nog even inhouden ipv westerduin (ja hij is geblesseerd) maar als hij hersteld is.
En ik vind toch dat verhoek het niet echt heeft, dus in mijn ogen heeft muhamadu zeker bewezen dat hij een basisspeler is.
hia
5 december 2009, 10:34
En Fortuna neemt tenminste nog een vakkie supporters mee, en altijd leuke doeken.
Is voor de sfeer veel beter.
673
5 december 2009, 12:13
Wij zijn in de meerderheid heb trouwens niks met de wedstrijd te maken ;)
http://www.youtube.com/watch?v=AUekhP5s_ks
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.