PDA

Volledige versie bekijken : 1Ste Seizoen TifoTeam

Tifodordrecht
7 mei 2007, 23:04
Het seizoen is bijna tot zijn einde, Wat vonden Jullie ervan? Nog een jaartje of lekker stoppen?:box:

fc-dordrecht.nl
7 mei 2007, 23:07
Lijkt me duidelijk de sfeer is een stuk beter dit jaar door het Tifo Team gewoon doorgaan. Heb voor de DVD ook een paar interviews gehouden met spelers en die gaven allemaal aan dat ze een stuk beter speelden door het Tifo team en het publiek dus ik zal zeggen ga zo door

joey
8 mei 2007, 06:33
nog een paarjaar doorgaan als het zou kunnen, sfeer wordt er toch meerendeel door bepaald! het is gezelliger door de Tifo acties, en het ziet er allemaal mooi uit!!!

Dortenaren
8 mei 2007, 06:49
jullie moeten gewoon door gaan dit jaar is echt top we zullen dit net snel vergeten. gewoon door blijven gaan :19:

Nr 10
8 mei 2007, 09:01
Zeker doorgaan, het verhoogt de sfeer alleen maar. Goed werk.

rollerman
8 mei 2007, 10:41
bedankt allemaal! jah het 1e jaar dat het tifo team er is en we zitten gelijk in de 2e ronde van de play offs :P kan het nog beter worden!!!

tifo
8 mei 2007, 11:02
oprotten! je moet weten wanneer je gepiekt ben :D:P:beerchug:

rob
8 mei 2007, 11:12
idd..stoppen op je hoogtepunt

V.V.V.S.!!!
8 mei 2007, 11:15
Ik zeg: DOORGAAN!

En meer confettie-kanonnen! ;-)

fc-dordrecht.nl
8 mei 2007, 11:23
Ik zeg: DOORGAAN!

En meer confettie-kanonnen! ;-)

Ze waren vandaag nog steeds confettie opruimen in het stadion:19:

Paul-tje
8 mei 2007, 12:39
idd..stoppen op je hoogtepunt

Vervelende is dat je nooit weet wanneer je dat bereikt hebt he.......totdat het te laat is.

Morgen wordt in ieder geval niet het hoogtepunt, dus we zullen wel door moeten :15:

Dordtnoord
8 mei 2007, 13:37
Lekker doorgaan zo!(Y)

r0wan
8 mei 2007, 14:46
nou lastig.. het was even wikken en wegen maar toch maar voor jah gekozen ;)

Kok
8 mei 2007, 17:06
Doorgaan natuurlijk!

Zolang er maar geen confetti in mn bier valt :19:

Paul-tje
8 mei 2007, 23:01
Nog een jaar??? Nog een nacht zal je bedoelen :15:........

Tifodordrecht
8 mei 2007, 23:04
ach ja was weer gezellig, beetje hooligans Spelen :p

Paul-tje
8 mei 2007, 23:10
Blijft toch iedere keer boeiend, verf zien opdrogen.........:bf_nonew:

tifo
8 mei 2007, 23:19
ja... het leukste was naar huis rijden :P of eten van mac voedsel

arienoord
10 mei 2007, 08:00
Als we meer geld hebben,kunnen wij ook meer dingen doen dus meer sponsoren!

rob
10 mei 2007, 08:20
ok arie

tifo
10 mei 2007, 09:47
uhm arie is wie ? en wie ben jij ?

Dordtse
10 mei 2007, 10:37
Arie?? Nieuw tifo lid?
Stel je zelf eens voor?

tifo
10 mei 2007, 10:41
ja dan weet ie meer dan ons :P

Thymen_Noord
10 mei 2007, 10:57
sowiso nog een sezoein doorgaan met tifo

Acorna
10 mei 2007, 14:33
Vooral Doorgaan!

rollerman
14 mei 2007, 10:08
arie is op de hoogte van onze financiele status blijkt maar :P nog nooit van die krl gehoord maja :P

rob
14 mei 2007, 22:51
ik heet eigenlijk arie

Thymen_Noord
15 mei 2007, 20:04
zie je wel:P

Paul-tje
18 mei 2007, 18:19
Foto-overzicht sfeeracties seizoen 2006 - 2007:

http://i13.photobucket.com/albums/a299/Paul-tje/jaaroverzicht0607-1.jpg

Allemaal lekkere onduidelijke kleine kutfoto's :bleh:

Teverden? Ja. Veel meer dan ik (we) vooraf gedacht hadden dat haalbaar was. Nu eerst maar een paar weken niets doen en dan rustig aan wat nieuwe ideeen maken en uitwerken. En dan zien we het wel weer.

rob
18 mei 2007, 20:13
Applaus voor jezelf heren...mooi spul gemaakt elke keer.
Dat het volgend jaar allemaal nog maar een stukje mooier en groter mag worden!

nu de muur nog een beetje bijkleuren om t seizoen af te maken :)

GreenWhite
19 mei 2007, 16:46
Jah ik zeg vooral doorgaan het bevorderd de sfeer echt! Zeker mooie acties bij!

rollerman
19 mei 2007, 16:53
Foto-overzicht sfeeracties seizoen 2006 - 2007:

http://i13.photobucket.com/albums/a299/Paul-tje/jaaroverzicht0607-1.jpg

Allemaal lekkere onduidelijke kleine kutfoto's :bleh:

Teverden? Ja. Veel meer dan ik (we) vooraf gedacht hadden dat haalbaar was. Nu eerst maar een paar weken niets doen en dan rustig aan wat nieuwe ideeen maken en uitwerken. En dan zien we het wel weer.

netjes or :P kben torts op ons :P

rob
20 mei 2007, 01:39
en terecht!

Tifodordrecht
20 mei 2007, 14:37
Dan gaan we nog maar een jaartje door he:grin:

Alleen kijken of er mensen willen helpen met verven en die zooi :grin:
beetje teveel nachtwerk altijd :whistle:

Cor Lems
20 mei 2007, 14:55
Op naar het nieuwe stadion :)

r0wan
20 mei 2007, 15:05
Dan gaan we nog maar een jaartje door he:grin:

Alleen kijken of er mensen willen helpen met verven en die zooi :grin:
beetje teveel nachtwerk altijd :whistle:

In de nacht hoor je te slapen he boon ;)

Tifodordrecht
20 mei 2007, 15:52
In de nacht hoor je te slapen he boon ;)

rowan leg jij dan ff hoe dat ook alweer moet, ben het vergeten:grin:

r0wan
20 mei 2007, 15:53
rowan leg jij dan ff hoe dat ook alweer moet, ben het vergeten:grin:

eerst een bed voor jezelf zoeken! :P

Tifodordrecht
20 mei 2007, 16:06
Hahaha, ach een documentaire kijken over eenden op discovery was leuker :p

r0wan
20 mei 2007, 16:13
Sjah, sorry iets anders aan me hoofd ;)

rob
20 mei 2007, 22:36
En met de beamer zijn de mogelijkheden eindeloos natuurlijk!

overhead projector kopen? 50,= :P

Tifodordrecht
21 mei 2007, 10:33
jah maar dan moeten we toch eerst ontwerpen hebben, en dan een grotere hal dan dat we nu hebben

rollerman
21 mei 2007, 12:57
jah maar dan moeten we toch eerst ontwerpen hebben, en dan een grotere hal dan dat we nu hebben

meschien kan iemand hier opt forum wel een hal regelen?

Paul-tje
21 mei 2007, 13:11
Heb nog een nummer liggen wat we eerst even moeten bellen. Maar heb daar nu geen tijd voor / zin in.

Misschien ook weer tijd voor een vergadering? :19:

Thymen_Noord
21 mei 2007, 13:14
worden er nog nieuwe leden gezocht voor tifo:D?

Paul-tje
21 mei 2007, 13:15
Nee.

(of hou je heel erg van opruimen?)

r0wan
21 mei 2007, 14:06
Ik wel paul, mag ik meedoen? :P

rollerman
21 mei 2007, 14:38
khep net de foto's van rkc geupload: www.picturetrail.com/bartdordrecht

rollerman
21 mei 2007, 14:38
En met de beamer zijn de mogelijkheden eindeloos natuurlijk!

overhead projector kopen? 50,= :P

tis toch nog egt mijn overhead or :P

Paul-tje
21 mei 2007, 16:17
Ik wel paul, mag ik meedoen? :P

Nee, want jij krijgt altijd ruzie met de politie :P

Snap sowieso dat "lid worden", "erbij horen", "meedoen" niet. Er is geen ledenlijst ofzo..........En als iemand ideeen of ontwerpen heeft, weten ze ons toch wel te vinden.

rob
21 mei 2007, 16:20
ow kut...zal m eens terugbrengen dan ;)

Thymen_Noord
21 mei 2007, 16:34
ik heb ook een zooitje fotos gestuurd naar boon

r0wan
21 mei 2007, 17:00
Nee, want jij krijgt altijd ruzie met de politie :P

Snap sowieso dat "lid worden", "erbij horen", "meedoen" niet. Er is geen ledenlijst ofzo..........En als iemand ideeen of ontwerpen heeft, weten ze ons toch wel te vinden.

Gaat hun denk ik meer om dat ze willen helpen, ach jullie kunnen altijd mensen bellen als jullie hulp nodig hebben, dus mij lijkt dat zoals jullie nu zijn het beste is (niet teveel, krijg je ruzie over doeken wat je gaat maken etc.).

edit: Ruzie met de politie? Ik? (A)

Tifodordrecht
21 mei 2007, 17:39
neej met neger stewards

rollerman
21 mei 2007, 19:58
ik heb ook een zooitje fotos gestuurd naar boon

lijkt me btr dat je dat naar mij doet want kweet niet of boon het w8woord heeft van de site...

Thymen_Noord
21 mei 2007, 20:03
vraag aan boon maar die fotos

of voeg me toe:thymen_h4l@hotmail.com

rob
22 mei 2007, 00:02
hoertje 4 life?

bart, had jij nou die foto's van MVV uit? die zoek ik dus nog steeds...

Enne ontopic dan maar weer..een beetje hulp één dezer dagen met de muur wordt wel gewaardeerd :)

Dortenaren
22 mei 2007, 10:54
Misschien is het een leuk idee om een doek te maken voor volgend seizoen van het nieuwe stadion.. tis maar een idee.

Tifodordrecht
22 mei 2007, 11:15
jah alleen dan moeten we gaan improviseren, want dat stadion wat ze hadden getekend komt toch niet meer.. maar we kunnen wel kijken of we iets aan kunnen doen met een spandoek, ff nadenken ;)

rob
22 mei 2007, 11:15
DorDtenaren schrijf je zo...blijf me er over verbazen

rollerman
22 mei 2007, 12:32
hoertje 4 life?

bart, had jij nou die foto's van MVV uit? die zoek ik dus nog steeds...

Enne ontopic dan maar weer..een beetje hulp één dezer dagen met de muur wordt wel gewaardeerd :)

khep ze niet op mijn pc, maar volgens mij staan die op de picturetrail site...

Dortenaren
22 mei 2007, 20:42
DorDtenaren schrijf je zo...blijf me er over verbazen

jaja je schrijf het zo hoe je het heb....

aan gezien ik ook zelf een website heb ik wou echt Dordtenaren nemen maar die was als bezet.. dus ja waarom haal ik niet de D weg dus dat heb ik gedaan. vandaar die naam... Ik weet niet of die naar nu nog in gebruik is door iemand die een webhosting heb.... maar dat maak niet uit

ik hoop dat mijn verklaring een beetje duidelijk is.

rollerman
23 mei 2007, 15:03
ok genoeg gezeurd over dat dortenenaren of dordtenaren, nog tips voor volgend seizoen???

FCD-078
28 mei 2009, 19:49
ja graag nog meer jaren, is altijd leuk om te zien het werkt de ploeg op tot beter voetballen en steun in hun rug!

tifo
28 mei 2009, 20:14
Als het nieuwe stadion er is wordt het tijd voor een nieuwe tifo team lijkt mij... al een paar keer niks gezien terwijl het toch altijd leuk is

Ok veel sucses knullie

Tifodordrecht
29 mei 2009, 07:45
veel plezier ermee, zal er nog wel achter komen wat er allemaal bijkomt.. Gezellige gesprekken met olav..

tifo
29 mei 2009, 07:49
Als het nieuwe stadion er is wordt het tijd voor een nieuwe tifo team lijkt mij... al een paar keer niks gezien terwijl het toch altijd leuk is

Nou kom op. Pak de naaimachine ga stof kopen en ga helemaal los. Is er al een doek gemaakt ? Kom op nou maak wat nieuws held. Nog steeds niks ? Aah kutzooi. Heb je al wat vent ? Nee ? Godverdomme nog steeds niks joh ? Jezus man het seizoen is bijna begonnen.

Jij en je nieuwe Tifo Team mogen :

- Zelf contact houden met de club
- Zelf een rekening regelen bij de club
- Zelf geld binnen halen via sponsoren (of je vriendjes en vriendinnetjes met een krantenwijkje)
- Zelf nieuwe katrollen op hangen aan de reclame borden
- Zelf stof kopen
- Zelf honderden meters doek naaien
- Zelf beamer/projector kopen en tekenen (of alles met de hand doen, als je net zo goed kan tekenen als janken moet het goed komen)
- Zelf verf, kwasten, rollers, bakjes en zeil kopen
- Zelf ruimte regelen waar je je doek kan verven en laten drogen
- Zelf al je mooie spulletjes opslaan
- Zelf contact maken met de club of je heel heel alsjeblieft de ladder mag lenen om je doek met touw vast te maken (kost je maar anderhalf a 2 uur joh)
- Zelf alles opruimen zodat je nog snel een uurtje naar huis kan voor wat ranja of een lekkere fristi
- Zelf het doek op heisen of mensen hiervoor regelen (het gaat je verbazen hoeveel mensen dit niet kunnen en het touw laten vallen of het doek niet helemaal omhoog houden)
- Zelf het doek weer opbergen en later ophalen
- Zelf in geval dat je shooters gebruikt het veld op en het opruimen
- Zelf om de week bij Olav op het matje geroepen worden omdat die shooters de wedstrijd vertraagt en die doeken wel heel heel heel erg provocerend waren.
- Zelf zelfmoord plegen als je al het gezeik niet meer aankan:rimshot:

tifo
29 mei 2009, 07:49
veel plezier ermee, zal er nog wel achter komen wat er allemaal bijkomt.. Gezellige gesprekken met olav..

Ja vat het net een beetje samen voor het ventje

rob
29 mei 2009, 08:45
Een beetje waardering voor al jullie harde werk is ok lastig he. Maar bij deze neem ik mijn pet heel diep voor jullie af ;)

En volgend jaar....en volgend jaar...

Tifodordrecht
29 mei 2009, 10:19
Tifo Amen!

Cor Lems
2 juni 2009, 14:58
haha die tifo, helemaal los ging ie naar dat bericht. Het heeft zelfs het AD gehaald.

Nee, mee eens. Komt veel bij kijken, die respect voor wat jullie in het verleden allemaal gedaan hebben en het is niet altijd gemakkelijk om tijd, locatie, geld etc etc te vinden. Maar goed, ik doe ook veel dingen uit plezier (forums runnen en daar gaat ook veel tijd in zitten) en ik weet dat er toch mensen zijn die dan nog een opmerkingen kunnen maken waardoor je gaat stijgeren...

Ik hoop dat jullie in de toekomst nog leuke dingen gaan doen.

FCD-078
2 juni 2009, 15:22
Ok veel sucses knullie

was geen bericht van mij van dat nieuwe tifo team, zit nu na tijdje weer op me eigen pc dus las het en verandere het;)

rob
2 juni 2009, 16:22
Tuurlijk...

Maar we mogen er toch wel vanuit gaan dat er volgend jaar wat dingen gebeuren...of komt er geen nieuw geld meer binnen?

tifo
2 juni 2009, 17:15
Tuurlijk...

Maar we mogen er toch wel vanuit gaan dat er volgend jaar wat dingen gebeuren...of komt er geen nieuw geld meer binnen?

Idd je krijgt een beetje tegengas en iemand anders zat op je pc..

Maar dat terzijde, ik denk dat onze promoter wel weer eens een rondje gaat doen. En ik zal het nog een keer zeggen als iemand een goede ruimte regel kan er veel meer gedaan worden. Zelf zijn we hier helaas nog steeds niet in geslaagd.

Cor Lems
2 juni 2009, 17:32

Maar dat terzijde, ik denk dat onze promoter wel weer eens een rondje gaat doen. En ik zal het nog een keer zeggen als iemand een goede ruimte regel kan er veel meer gedaan worden. Zelf zijn we hier helaas nog steeds niet in geslaagd.

Hoe groot moet die ruimte zijn? Dan zal ik eens navraag doen als ik in Dordt ben. Kan niets beloven, maar kan altijd even mijn oor te luister leggen.

tifo
2 juni 2009, 17:36
Hoe groot moet die ruimte zijn? Dan zal ik eens navraag doen als ik in Dordt ben. Kan niets beloven, maar kan altijd even mijn oor te luister leggen.

5 bij zo groot mogelijk :harhar: maar een heel belangrijk punt is dat het ook een hele dag kan drogen en het liefst in 2 dagen verven. Dus 3 dagen mogen gebruiken zou ideaal zijn.

Cor Lems
2 juni 2009, 18:06
5 bij zo groot mogelijk :harhar: maar een heel belangrijk punt is dat het ook een hele dag kan drogen en het liefst in 2 dagen verven. Dus 3 dagen mogen gebruiken zou ideaal zijn.
Ik ben over een paar weken weer even in Dordt, dan zal ik zeker even navraag doen bij een maat van me.

FCD-078
2 juni 2009, 20:23

Al zou ik tegengas hebben gehad op een normale bericht die ik zelf had gepost had ik hem ook niet veranderd? en ja als je bij iemand anders je aanmeld op je account en ik ga ff weg na dat ik op iets anders heb gereageert en dat ik klaar ben en iemand anders zeg iets erop en meld je daarna af en daarna doet een week je internet het niet en ben je tergelijke tijd een weekje weg omdat het pinksterren was, en je zit er nu pas voor het eerst op na een week en je leest het, hoef ik tog niet iets te veranderen als ik een beetje tegen gas krijg, dus waar zit je je druk over te maken terwijl ik er pas nu op zit en veranderd heeft?

Dat ter zijde nu ff me goede reactie dan: Ze moeten juist BLIJVEN want het brengt voor meer sfeer + steun en het is een goed team wat met altijd mooie en goede dingen kom, waarom zou ik motte zeggen dat ze op motte pleure?

dus bij deze

Cor Lems
2 juni 2009, 20:57
Ja oke duidelijk, we gaan maar weer ontopic.

rob
11 juni 2009, 08:22
Je kan wel merken dat het seizoen is afgelopen hehe....

Maarr mocht je nou een plek weten om te schilderen Cor Lems dan moet je t even laten weten.

Als de rest dan even laat weten of er weer geld is binnengekomen, dan zal ik even mijn creatieve brein laten werken om iets moois op papier (digitaal papier that is) te zetten, zodat er in ieder geval wat opties zijn voor nieuwe doeken voor volgend jaar :)

Cor Lems
11 juni 2009, 17:33
Uiteraard rob, ben binnenkort in Dordt dan spreek ik iemand aan om te zien of hij die loods nog heeft, zoja dan doet ie dat wel, en hebben jullie plenty plek en kan je je gang gaan.

Tifodordrecht
16 juni 2009, 09:10
komen wij met spandoekjes van max 20meter ..

:specool:

http://img383.imageshack.us/img383/4281/bjk2ba4.jpg

tifo
16 juni 2009, 16:49
komen wij met spandoekjes van max 20meter ..

:specool:

http://img383.imageshack.us/img383/4281/bjk2ba4.jpg

Haha is het nog groen wit ook ?

Jah
17 juni 2009, 06:55
Nee hej, dat is Besiktas. Die zijn zwart wit natuurlijk. Hebben ook het decibel record qua geluid dat van hun tribunes komt.

Schaap Flipje
21 juli 2009, 14:03
Hoe dan ook gewoon doorgaan!!!!