Volledige versie bekijken : Aantrekken bezoekers
PTR
24 oktober 2009, 09:51
Hallo,
ik ben al even een trouwe lezer van dit forum en al een jaar of 20 trouwe bezoeker van Dordt. Ik heb onlangs een mail gestuurd naar FC Dordt met de vraag waarom Dordt niet ergens langs de N3 of A16 een bord plaatst met de tekst: as Vrijdag 19:00 uur FC Dordrecht - .......
Dit ipv het lullige bordje wat nu aan het hek hangt. Aangezien de A16 een van de drukste wegen van Nederland is zou het de mensen die hier langsrijden misschien net even dat extra remindertje geven om naar dordt te gaan. Al levert dit maar een paar honderd extra bezoekers op, toch goed voor de kas lijkt mij. En laat het kantoor van Trust nou net langs die A16 liggen.... Ik zeg, plant zo'n mooi bord in hun voortuin!
Aangezien ik nooit wat op mijn mailtje heb gehoord, dan maar via deze weg. Wellicht heeft er iemand op dit forum wat mogelijkheden om bij het bestuur te komen?!
Gr Peter
Thoughtless
24 oktober 2009, 09:58
Niet eens zo heel gek lijkt me.
rob
24 oktober 2009, 10:44
Dat is geen gek idee. Zelfs Oranje-Wit heeft zo'n bord langs de N3 staan. Laat communicatie nu niet het sterkste punt van fc Dordt zijn..
remus 078
24 oktober 2009, 10:52
nog een keer mailen misschien? Het is inderdaad een kleine moeite natuurlijk zoiets
Hans
24 oktober 2009, 11:55
Je hebt best kans dat je over enkele maanden een reactie krijgt hoor. Is niet ongebruikelijk, zo snel zijn ze allemaal niet bij de club.
Dre
24 oktober 2009, 21:29
stuur anders is een mail naar: secretariaat@fcdordrecht.nl of leo.scheffer@fcdordrecht.nl
PTR
25 oktober 2009, 09:35
Ik ga daar eens naar toe mailen. Ik zal jullie op de hoogte houden.
RCD ligt toch pal achter het stadion en zelfs zij hebben een mooi bord....
Thanks voor de reacties en tot donderdag!
PTR
25 oktober 2009, 09:43
Ik heb ze allebei gemaild...
Nu ff wachten op de reactie.
Thoughtless
25 oktober 2009, 11:35
Ja die amateurverenigen hebben ook zo'n bord, dus waarom Dordrecht niet. Nou zal je niet meteen honderen extra bezoekers hebben, maar hopelijk gaat het daardoor wel meer leven in Dordrecht.
We moeten met ze allen in Dordrecht weer beetje trots worden op de FC, en dit kan ook weer helpen!
Dordtenaar
25 oktober 2009, 13:09
Heel mooi idee en ook evt een boord tuusen de mac en afslag zwijndrecht komende vanuit rotterdam.
PTR
25 oktober 2009, 19:08
(snelle) REACTIE:
Beste Peter,
bedankt voor mailtje. Fijn dat je meedenkt met ons. Wat jij oppert is al tijden geleden onderzocht, echter de kosten voor een eigen bord zijn enorm en niet voor ons te dragen. Een andere optie zou zijn op de reeds bestaande borden (dus reclameruimte kopen op zo'n bord), maar ook deze zijn te betalen voor ons. We laten hier voorlopig bij, echter bij een nieuw stadion wordt dit direct meegnomen en zal er wel op deze wijze extra aandacht voor club langs de snelwegen komen.
Nogmaals bedankt voor je reactie en blijf meedenken.
Met vriendelijke groet,
FC Dordrecht
Leo Scheffer
commercieel manager
Johan
25 oktober 2009, 20:14
Duidelijk
Dordtenaar
26 oktober 2009, 05:41
Hele duidelijke en snelle reactie.Ben eigenlijk benieuwd wat zo"n bord kost?
je kan dat evt combineren met een sponser of met trust praten als je dat op hun terrein mag zetten?
Dordtse
26 oktober 2009, 09:02
Ik snap niet dat de gemeente een bord met goede morgen/middag/avond plaatst waar iedereen zich aan ergert ipv een bord langs de rijksweg met fc dordrecht - tegenstander......
Thoughtless
26 oktober 2009, 11:50
Ja daar heb je wel een punt ja. Maar voor reclame-uitingen heb je natuurlijk ook weer vergunning nodig van de gemeente. Kost dus ook weer....
Johan
26 oktober 2009, 14:20
Geldt dat ook op eigen terrein?
PTR
26 oktober 2009, 16:06
Ik zie heel veel vrachtwagentrailers staan met reclame... En de spandoeken aan het gebouw van trust over hun "succesvolle" raceteam zijn ook aardig aan de maat.....
FCD!
26 oktober 2009, 17:04
En de spandoeken aan het gebouw van trust over hun "succesvolle" raceteam zijn ook aardig aan de maat.....
ja maar dat is hun gebouw, hun mogen er naar alle waarschijnlijkheid alles mee doen wat ze willen.
schaapie
26 oktober 2009, 18:51
en als fc dordt nou een reclame bordje plant in de voortuin van trust? dat zal toch niet zo duur zijn ?
Dre
26 oktober 2009, 20:32
De relatie tussen FC en trust is niet meer wat het geweest is.
Johan
27 oktober 2009, 19:20
Nee hij zit nu met z'n dikke nek bij Feyenoord aan de bar te zuipen en de mooie jongen uit te hangen.
Dordtenaar
28 oktober 2009, 05:56
mooie jongen voor mooie jongens???hahahah
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.