Volledige versie bekijken : Gert Kruys stopt ook?
Thoughtless
15 oktober 2009, 13:38
Kruys heeft zijn twijfels over doorgaan bij FC Dordrecht
15/10/2009 15:14
FC Dordrecht-coach Gert Kruys twijfelt of hij wil blijven bij de club als voorzitter Ad Heijsman daadwerkelijk opstapt.
'Met Marco Boogers en Ad Heijsman heb ik afgesproken dat we de kar met zijn drieën trekken', vertelt Kruys aan RTV Rijnmond. 'Als Heijsman stopt zal ik ook mezelf eens gaan beraden op mijn toekomst bij Dordrecht, want ook mijn contract loopt af. Ik wil eerst weten wat Ad gaat doen en hoe het verder gaat met de club.'
Heijsman kondigde aan serieus te overwegen zijn functie neer te leggen nadat supporters van FC Dordrecht zich hadden misdragen in het thuisduel met SC Cambuur op 18 september (3-2 verlies). De fans van de club reageerden met spreekkoren en gooiden spullen op het veld na een lichte provocatie van oud-FC Dordrecht-speler Nasir Maachi. Scheidsrechter Ed Janssen staakte daarop de wedstrijd tijdelijk.
Bron: Voetbal International
Oh jee, het zal toch niet!
FCD!
15 oktober 2009, 13:52
hij MOET blijven
Thoughtless
15 oktober 2009, 14:01
Dat wordt spandoeken maken!
Zelfs als Heijsman stopt, blijft hij aan als bestuur Technische zaken toch. Dan is die drie eenheid nog gewoon aanwezig. Of zou Kruys van de huidige goede resultaten gebruik willen maken, om weer hogerop te gaan. Eerlijkshalve, Kruys kan gewoon op Eredivisie nivau acteren.
Sacha071
15 oktober 2009, 14:07
ach... Zo gaan die dingen nu eenmaal. Zou spijtig zijn als hij weg gaat. Maar je kan in alle redelijkheid nou eenmaal niet verwachten dat Kruys tot in de eeuwigheid blijft zitten. En omdat wij als supporters nou eenmaal wèl tot in de eeuwigheid aan de club verbonden zijn zullen we toch ooit eens afscheid van hem moeten nemen.
Ron
15 oktober 2009, 15:19
Tsja, maar aan al die andere baggertrainers die we vóór Gertje hebben gehad hou ik een vies gevoel in mijn mond over. Dus ik hou mijn hart vast als we naar een nieuwe trainer op zoek zouden moeten!
Dre
15 oktober 2009, 15:53
Vind deze berichtgeving eigenlijk heel ongepast van Kruys. Heb eigenlijk het idee dat ie een beetje misbruik maakt van de situatie rondom Heijsman!
Lekker signaal geeft hij af naar zijn spelersgroep, zeker gezien de flow waar ze in zitten en de wedstrijden die er aan komen. Heijsman heeft heel duidelijk aangegeven wel als bestuurslid technische zaken te willen blijven, dus wat wilt Kruys nu eigenlijk zeggen! Dat begrijp ik niet helemaal. Zoekt ie ook ineens een excuus om weg te gaan ofzo?
Vind de uitspraken erg vroeg gedaan. Hij had beter eerst met Heijsman moeten praten en af moeten wachten op de afloop. Voor het zelfde geldt komt er een betere voorzitter en heb je daarnaast Heijsman als bestuurslid met de portefeuile technische zaken. Dan gaat iedereen er dus op vooruit.
Erg voorbarig en niet echt tactisch als je het mij vraagt.
Mocht Kruys weggaan, komt er heus wel een trainer van hetzelfde niveau. Na de resultaten van de afgelopen jaren is voor de club heus wel makkelijker om een goede trainer binnen te halen. Dordt is in aanzien natuurlijk wel behoorlijk gestegen. Een trainer blijft daarnaast altijd een passant.
tifo
15 oktober 2009, 16:17
Inderdaad.
'Kruys heeft net als Heijsman eerder al aangegeven om is wat anders te willen proberen, En is dit een goed moment voor hem omdat nog eens duidelijk te maken. Want Heijsman blijft gewoon en blijft evenveel doen voor Dordt. Dus voor Kruys zou er weinig tot niks veranderen.
Hopen dat hij blijft doe ik zeker. '
Sacha071
15 oktober 2009, 17:02
Tsja, maar aan al die andere baggertrainers die we vóór Gertje hebben gehad hou ik een vies gevoel in mijn mond over. Dus ik hou mijn hart vast als we naar een nieuwe trainer op zoek zouden moeten!Het waren niet allemaal ellendelingen. Ook voor Kruys heb ik me uitstekend vermaakt op de tribunes. Ben er zeker van dat dat na Kruys ook weer gaat gebeuren. Ben alleen benieuwd of ik er lang of kort op moet wachten. Je kan het immers niet altijd treffen met een Gert Kruys of een Simon Kistemaker.
Wij, supporters, zijn de enige constante factor voor een club als Dordt. Zowel trainers, als spelers, als sponsoren, als bestuurders zijn passanten. Daar hebben we mee te leven. In mijn ogen hoeven we ons alleen maar druk te maken als wat van die passanten onze club kapot maken. Maar daar zie ik voorlopig nog geen enkele aanleiding voor. En ik neem dit soort "ik-stop-ermee-berichten" dan ook voor kennisgeving aan. (En ik ga verder met de orde van de dag.)
mauricenoord
15 oktober 2009, 17:25
Gertje moet blijven!!!!
Johan
15 oktober 2009, 17:35
Vind deze berichtgeving eigenlijk heel ongepast van Kruys. Heb eigenlijk het idee dat ie een beetje misbruik maakt van de situatie rondom Heijsman!
Lekker signaal geeft hij af naar zijn spelersgroep, zeker gezien de flow waar ze in zitten en de wedstrijden die er aan komen. Heijsman heeft heel duidelijk aangegeven wel als bestuurslid technische zaken te willen blijven, dus wat wilt Kruys nu eigenlijk zeggen! Dat begrijp ik niet helemaal. Zoekt ie ook ineens een excuus om weg te gaan ofzo?
Vind de uitspraken erg vroeg gedaan. Hij had beter eerst met Heijsman moeten praten en af moeten wachten op de afloop. Voor het zelfde geldt komt er een betere voorzitter en heb je daarnaast Heijsman als bestuurslid met de portefeuile technische zaken. Dan gaat iedereen er dus op vooruit.
Erg voorbarig en niet echt tactisch als je het mij vraagt.
Mocht Kruys weggaan, komt er heus wel een trainer van hetzelfde niveau. Na de resultaten van de afgelopen jaren is voor de club heus wel makkelijker om een goede trainer binnen te halen. Dordt is in aanzien natuurlijk wel behoorlijk gestegen. Een trainer blijft daarnaast altijd een passant.
Voor het eerst dat ik je een uitspraak zie doen over de club, maar ik had het niet beter kunnen zeggen.
Ik ga voor Robert Verbeek als vervanger, goed voor de drank omzet. :beerchug:
Jah
15 oktober 2009, 19:12
Juist nu we constant goed draaien en geen grijze muis meer zijn doen belangrijke mensen dit soort uitspraken. Waarom nu niet genieten van al het harde werk nu we het zo goed doen...
Cor Lems
15 oktober 2009, 19:14
Jongens, dit is allemaal tactiek....
FC Dordrecht Fan
15 oktober 2009, 19:27
Jongens, dit is allemaal tactiek....
Wat zeggen jouw bronnen? Wist hij/zij hiervan?
Cor Lems
15 oktober 2009, 19:31
Wat zeggen jouw bronnen? Wist hij/zij hiervan?
Kan er niet teveel over zeggen, maar dit is een soort van 'macht' spelletje, in belang voor de club.
Ik was bij Cambuur
15 oktober 2009, 20:38
En omdat wij als supporters nou eenmaal wèl tot in de eeuwigheid aan de club verbonden zijn
Dit ga je toch niet menen?! ;-)
Het zal allemaal wel weer een heel spel zijn allemaal, waarbij ook zeker de pers aan het uitlokken, zoeken en zuigen is, maar maak me maar wakker als er echt nieuws is...
Thoughtless
15 oktober 2009, 20:59
Als onze Ad hier zegt dat het een spelletje is, wil ik graag de spelregels even horen. En het doel ook....
Dordtse
15 oktober 2009, 21:01
Waarschijnlijk de supporters wakker maken van hun gedrag tegen cambuur... nu er een grote wedstrijd aankomt die weer volop in de aandacht staat is het belangrijk dat de club zich positief vertoond.
Zie het als een beroep op de supporters om zich te gedragen.
Thoughtless
15 oktober 2009, 21:03
Klinkt logisch, laten we ons dan maar netjes gedragen :D
Cor Lems
16 oktober 2009, 02:59
niet alleen voor de supporters, maar ook de gemeente etc etc....
Jah
16 oktober 2009, 06:41
En er zal een andere groep supporters voor onrust zorgen tegen Ajax. Ik hoop dat de club weet dat wij (Dordt supporters, op west) niet schuldig zijn in dat geval.
Paul-tje
16 oktober 2009, 07:29
Hij is aan z'n vierde jaar bezig en dat is gewoon lang. Vorig jaar rond deze tijd begon ik hem goed door te zagen, nu mag ie nog even blijven :15:. Het zal lastig worden om een zo'n goede vervanger te vinden, maar wat Sacha zegt, hij blijft natuurlijk niet eeuwig trainer.
Dordtenaar
16 oktober 2009, 08:26
Wat Cor/Ad zei dat geloof ik zeker.............club is bang dat er wat gaat gebeuren dus dan is dit een mooi signaal.
Wat Kruys betreft...trainers komen en gaan.Hij kan niet zijn hele leven bij Dordt blijven en ook hij wil wel eens een keer naar een (grote)club.
Hans
16 oktober 2009, 10:19
Ik ga voor Robert Verbeek als vervanger, goed voor de drank omzet. :beerchug:
Inderdaad. En dan Frans Derks terug als voorzitter en Gall & Gall als nieuwe hoofdsponsor!
Johan
16 oktober 2009, 11:01
Dan komt Robert Verbeek zeker wel!!!!
Dordtenaar
16 oktober 2009, 11:50
advocaat terug halen?hahahah
ps.hoop en denk dat kruys wel blijft tot minimaal het einde van het seizoen
FC Dordrecht Fan
16 oktober 2009, 12:08
advocaat terug halen?hahahah
ps.hoop en denk dat kruys wel blijft tot minimaal het einde van het seizoen
Nee dan heb ik nog liever Jos van Eck :heh:
Thoughtless
16 oktober 2009, 12:45
Hans Kraay JR bij Lienden wegkopen. Valt er ieder geval wat te lachen bij de persconferenties :D
FCD!
16 oktober 2009, 12:47
En hij heeft zeker wel kwaliteiten, naam in de voetbalwereld, en connecties
ik zou het een leuke optie vinden
FC Dordrecht Fan
16 oktober 2009, 12:53
Als Kruys weg gaat, zal ik het liefst Stanley Menzo hebben bij Dordt... Hij is van dezelfde kaliber als Gert, hij heeft redelijk tot goed ervaring om een club te leiden in de eerste divisie.
GreenWhite
16 oktober 2009, 13:18
Ja maar Menzo zit nog niet zo lang bij Cambuur en bij Cambuur is denk ik qua geld en dergelijke toch meer mogelijk...
Sacha071
16 oktober 2009, 14:23
Als Kruys weg gaat, zal ik het liefst Stanley Menzo hebben bij Dordt... Hij is van dezelfde kaliber als Gert, hij heeft redelijk tot goed ervaring om een club te leiden in de eerste divisie.Menzo heeft een hekel aan wedstrijden bij Dordt. Hij zal het nooit direct zeggen, maar hij vindt ons publiek, volgens mij, maar een stelletje racisten. Als je zijn interviews voorafgaand aan wedstrijden tegen Dordt goed leest of beluisterd kan je dat er wel uit halen. Het is in mijn ogen dan ook niet geheel toevallig dat elftallen van Menzo altijd goed spelen op de Krommedijk.
Die antipathie met Dordt stamt nog uit het verleden, toen Ajax, met Menzo op doel, steevast werd ontvangen met trossen bananen en de bijbehorende oerwoudgeluiden. Jammer genoeg heeft ons publiek er al die keren dat Menzo daarna nog hier kwam nooit wat aan gedaan om die eerste indruk weg te poetsen. Sterker.. Aan dat hele gedoe met die gestaakte wedstrijd lagen spreekkoren vanuit het publiek ten grondslag.
Dus ik zie hem niet snel hier komen. Op zich jammer... Hij laat zijn elftallen altijd goed spelen.
Dordtenaar
16 oktober 2009, 15:22
Menzo is een goeie trainer maar zijn volgende stap gaat toch wel de eredivisie worden.
Jos van eck is een leuke anders Nico Jalink maar weer halen!!!
rob
16 oktober 2009, 17:12
Menzo vind ik toch wel zo'n idioot. Hij vond het ook een slecht idee om Van der Sar te laten keepen op het komende WK, omdat "Stekelenburg dan geen ervaring op kan doen".
Verder vind ik hem altijd zo zielig overkomen. Hij wordt altijd wel gediscrimineerd (wat vroeger dan ook gebeurd is), maar het lijkt wel alsof het bij alles is: Is dat omdat ik zwart ben?! :helpsmilie:
Verder zal het vast een goede trainer zijn hoor, maar die komt dus niet naar Dordt...
FC Dordrecht Fan
16 oktober 2009, 17:42
Menzo is een goeie trainer maar zijn volgende stap gaat toch wel de eredivisie worden.
Jos van eck is een leuke anders Nico Jalink maar weer halen!!!
In het rijtje van trainers (tijdens het voorzitterschap van Heijsman): (van Eck, Verbeek, de Koning, Koolhof en Kruys) vond ik van Eck de slechte trainer van dat tijdperk.
Thoughtless
16 oktober 2009, 20:02
Van Eck was inderdaad niet veel soeps. Die krijgt niemand aan het voetballen :D
Dordtenaar
17 oktober 2009, 05:02
Toch doet van eck het wel leuk met de jeugd en we zijn weer een paar jaar verder!!
Hans
17 oktober 2009, 11:44
En hij heeft zeker wel kwaliteiten, naam in de voetbalwereld, en connecties
ik zou het een leuke optie vinden
Dat is zeker en hij heeft de ambitie het betaald voetbal in te gaan.
bossie
19 oktober 2009, 12:13
Denk dat het wel een idee is om dmv spreekkoren en spandoeken te laten blijken dat we deze heren (Gert en Ad) niet kwijt willen want ze zijn te belangrijk voor Dordt.
Thoughtless
19 oktober 2009, 12:15
Ja een spandoekje tijdens de bekerwedstrijd tegen ajax zou mooi gebaar zijn!
bossie
19 oktober 2009, 12:18
Ja een spandoekje tijdens de bekerwedstrijd tegen ajax zou mooi gebaar zijn!
Niet alleen dan maar gewoon bij de thuiswedstrijden die tot de winterstop gespeeld worden
Ron
19 oktober 2009, 13:50
Jongens kap eens ff lekker met deze discussie over potentiele trainers!
Gertje blijft zeker nog 1,5 jaar!!!!
Sacha071
19 oktober 2009, 16:12
Jongens kap eens ff lekker met deze discussie over potentiele trainers!
Gertje blijft zeker nog 1,5 jaar!!!!Ok.. Dan hebben we het over een iets langere periode.
Weet iemand of Cor Lems al is begonnen met de cursus Coach Betaald Voetbal?
mauricenoord
19 oktober 2009, 17:19
nee maar het schijnt dat jorien tijd over heeft:roll1:
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.