PDA

Volledige versie bekijken : De graafschap - FC Dordrecht

Cor Lems
27 september 2009, 09:35
Om half acht....

tifo
27 september 2009, 09:37
We zullen zien om HALF 10 ditmaal. Ga gewoon voor winst als mensen als Pinas en Kalisse weer uitblinken kan het gewoon. Jammer van de verplichte buscombi maar dan zijn we gelukkig wel veilig.

FCD!
27 september 2009, 09:37
ben bang voor verlies.. 4-2 2x ibad toch nog

FC Dordrecht Fan
27 september 2009, 10:03
1-3

1x Joep van den Ouweland
1x Kalisse
1x Verhoek
1x Versluis

decoole
27 september 2009, 13:15
0-1
moussa

Dordt
27 september 2009, 16:35
Vorige week was Dordt live en AS vrijdag weer en dan 3 weken later voor de beker ook,gaat goed!

On topic:

Word vrijdag een moeilijke wedstrijd maar denk wel dat we kunnen winnen.
Als Pinas net zo speelt als tegen volendam en Kalisse nog in topvorm is denk ik wel dat het 1-2 wordt. Kalisse als matchwinner

Jah
27 september 2009, 19:27
1-1 zou een leuk resultaat zijn.

mauricenoord
28 september 2009, 09:13
1-2

Hans
28 september 2009, 11:17
Kan me niks schelen, klote combi!!!

FCD!
28 september 2009, 13:52
ja het is wel balen zeg dat het geen vrij vervoer is :( is juist een leuke wedstrijd om beetje vroeg heen te gaan en ergens wat drinken/eten. + veel voller uitvak.
Eindhoven was ook geweldig

overigens kan het mij wel wat schelen, ik wil dat ze winnen!

Hans
28 september 2009, 14:38
overigens kan het mij wel wat schelen, ik wil dat ze winnen!

Dat hoop ik uiteraard ook ! Maar ik denk dat t een lastige pot wordt. Ik zeg 2-1 verlies.

Ik was bij Cambuur
28 september 2009, 20:40
Het zou voor de leukigheid wel weer eens goed zijn 3 punten op te rapen: 0-2!

hia
29 september 2009, 15:37
Wordt een pittige pot in een kolkende Vijverberg.
Ik gok op: 1-2
Powel 1-0
Kalisse 1-1
Verhoek 1-2

FCD-078
29 september 2009, 15:54
Iemand wetend hoeveel er tot nu toe al ingeschreven zijn?

Dordtenaar
29 september 2009, 18:17
gelijk spel op de vijverberg en ik ben gerust!!

Hans
29 september 2009, 18:24
Iemand wetend hoeveel er tot nu toe al ingeschreven zijn?

Na de rust bij Volendam uit waren het een mannetje of 30..

mauricenoord
29 september 2009, 18:26
je kan je donderdag in het supp home nog inschrijven voor de grafschop uit tog??

Hans
29 september 2009, 19:29
Ja dat kan op donderdag tussen 20.00 en 22.00 uur. Ik ben wel benieuwd naar de vertrektijd aangezien de wedstrijd een half uur vervroegd is.

mauricenoord
29 september 2009, 19:49
Ja dat kan op donderdag tussen 20.00 en 22.00 uur. Ik ben wel benieuwd naar de vertrektijd aangezien de wedstrijd een half uur vervroegd is.
half uurtje eerder dan he

FCD-078
29 september 2009, 20:28
Mooi zal wel een bussie of 2 gaan hoop ik, alleen vind het aantal wel te laag voor zo'n uitwedstrijd mja zal wel aan de tv en aan de combi liggen. Donderdag ff inschrijven.

tifo
29 september 2009, 20:36
Mooi zal wel een bussie of 2 gaan hoop ik, alleen vind het aantal wel te laag voor zo'n uitwedstrijd mja zal wel aan de tv en aan de combi liggen. Donderdag ff inschrijven.

Vertrek zla best vroeg zijn veel mensen hebben werk en kunnen geen vrij krijgen, vind ik dus best begrijpelijk.

Dordt
29 september 2009, 21:35
Na de rust bij Volendam uit waren het een mannetje of 30..

Wat bedoel je precies?
Ik was bij Volendam uit en er waren ongeveer 100man ofzo

tifo
29 september 2009, 21:45
Wat bedoel je precies?
Ik was bij Volendam uit en er waren ongeveer 100man ofzo

Er was meer dan 200 man. Hij heeft het over businschrijvingen.

Dordt
29 september 2009, 21:55
Er was meer dan 200 man. Hij heeft het over businschrijvingen.

Owjah,niet goed gelezen ;)

Ja 200 man zou ook wel kunnen zijn,wel raar trouwens dat je moet betalen bij de stewards van Fc Volendam.

rob
30 september 2009, 07:05
Ik heb toch echt de kaartjes gekocht bij de kassa in Volendam. En er waren echt wel veel meer dan 200 man...maar goed, een verplichte buscombi zo ver weg is echt verre van leuk.

En als het dan ook nog op tv is, zie ik er zeker vanaf. Hoop op een gelijkspel. Dat zou toch netjes zijn

Dordt
30 september 2009, 07:15
Ik heb toch echt de kaartjes gekocht bij de kassa in Volendam. En er waren echt wel veel meer dan 200 man...maar goed, een verplichte buscombi zo ver weg is echt verre van leuk.

En als het dan ook nog op tv is, zie ik er zeker vanaf. Hoop op een gelijkspel. Dat zou toch netjes zijn

Gek,wij hebben met 5 man bij steward betaald,komt misschien omdat we 20 min later waren en hekken gesloten waren.

rob
30 september 2009, 07:24
En heb je in ruil daarvoor nog een kaartje gekregen? Of heeft die steward gewoon een financiele meevaller gehad die avond :P

Dordt
30 september 2009, 09:38
En heb je in ruil daarvoor nog een kaartje gekregen? Of heeft die steward gewoon een financiele meevaller gehad die avond :P

Hehe heb geen kaartjes gehad en die andere 4 ook niet,dus heeft tie waarschijnlijk 100 euro in zn zak gedouwd.
Mja,voor mij niet erg,ik was er tenminste

Hans
30 september 2009, 10:01
half uurtje eerder dan he

Zou je denken? :bangin: Alleen lastig als je geen uitgangspunt weet. Ik weet ook niet hoelaat de bus eerst weg zou gaan. Gok op 5 uur, maar weet iemand dit zeker?

Jah
30 september 2009, 11:37
Er staat nog niets op de Dordt website. Maar die zijn met Ajax thuis bezig en dan komt er wel erg veel op je af tegelijk. Zo kan het gebeuren dat ze de info over De Graafschap uit ergens vrijdagmiddag gaan plaatsen.

Dordtse
30 september 2009, 22:25
Er staat nog niets op de Dordt website. Maar die zijn met Ajax thuis bezig en dan komt er wel erg veel op je af tegelijk. Zo kan het gebeuren dat ze de info over De Graafschap uit ergens vrijdagmiddag gaan plaatsen.

Haha, uurtje of half 5 staat het er wel op joh!

Elisa
1 oktober 2009, 11:31
Weet het niet helemaal zeker maar volgens mij vertrekt de bus om 17.00 uur.

Hans
1 oktober 2009, 16:06
Weet het niet helemaal zeker maar volgens mij vertrekt de bus om 17.00 uur.

Dacht zelf ook zoiets, bedankt voor je reactie :).

Paul-tje
1 oktober 2009, 20:02
Erg slecht dat het niet op de website staat. En dan morgenochtend achter het bericht "30 september" zetten en doen alsof het er al dagen terug opstond.

Dan ga ik morgen lekker niet. Kutcombi.

tifo
1 oktober 2009, 20:14
Erg slecht dat het niet op de website staat. En dan morgenochtend achter het bericht "30 september" zetten en doen alsof het er al dagen terug opstond.

Dan ga ik morgen lekker niet. Kutcombi.

Ga je niet ? Das kut boon zal ook wel niet gaan. Kijken bij luc ?

Paul-tje
1 oktober 2009, 20:31
Op zich wil ik wel, maar dan is het wel handig om te weten hoe laat die bus vertrekt.........

10 uur voor de aftrap nog niets bekend gemaakt over de kaartverkoop vanuit Dordt.
Kaarten zijn verkrijgbaar aan de receptie van Stadion De Vijverberg (t/m vrijdag 17.00 uur) en via TicketBox. Vanaf 18.30 uur is de kassa op de hoek van de Roodbergen en Groenendaaltribune geopend. Voor deze wedstrijd geldt een ClubCard verplichting.

Ook jammer van zo'n clubcard verplichting, waardoor een kaartje voor de thuistribune er niet in zit. Denk dat het op deze manier gewoon tv kijken wordt vanavond.

Elisa
2 oktober 2009, 09:10
Volgens mij is het ook gewoon niet zo duidelijk. Zelfs Toon heeft niet eens gereageerd op het smsje hoe laat we vertrekken. Daarbij is Jan soms slecht te bereiken en dus blijft het een beetje giswerk.
Verkeerde informatie op de website zetten is natuurlijk ook niet handig.

Elisa
2 oktober 2009, 10:00
Nu hoor ik weer dat we toch om half zes vertrekken. Er waren al zoveel mensen ingeschreven die niet eerder dan half zes konden vertrekken dat ze de vertrektijd niet hebben veranderd.

ZwarteSchaap
2 oktober 2009, 10:25
2-3

FCD-078
2 oktober 2009, 11:21
Hoeveel bussen gaan der dan tot nu toe?

tifo
2 oktober 2009, 11:33
1 lijkt me.

Hans
2 oktober 2009, 11:33
Nu hoor ik weer dat we toch om half zes vertrekken. Er waren al zoveel mensen ingeschreven die niet eerder dan half zes konden vertrekken dat ze de vertrektijd niet hebben veranderd.

Dan hoop ik maar dat Toon flink door rijdt en we weinig last van files hebben.

Dordt
2 oktober 2009, 14:08
Martijn Meerdink,Joost Volmer en jordy buijs doen zowieso niet mee met de graafschap las ik op hun site,wel beter,zijn toch 1 van de routiners van de Graafschap.

Bij ons is Breinburg niet fit.

078
2 oktober 2009, 14:38
op naar het home, een pintje vatten en de bus in, succes vanavond, prognose 1-1

benny
2 oktober 2009, 18:57
2-0 achter pfff
dramawedstrijd
COME ON DORDT

673
2 oktober 2009, 19:15
Wat word ik toch ziek van die scheids, hij fluit echt heel de wedstrijd naar de tering, 2 a 3 penals niet gegeven, maar dordt speelde echt niet slecht maar het probleem van het begin van het seizoen komt weer terug en dan redden we het niet tegen deze ploegen waarvan ik vind dat wij duidelijk beter zijn en het betere van het spel hebben maarja niks aan de hand 1 plekje gezakt en vrijdag in eigen huis gewoon Emmen verslaan en die positieve draad weer oppakken

FCD!
2 oktober 2009, 21:21
dordt speelde goed alleen voorin weinig overtuiging, ik weet ook echt niet waarom kruys muhamadu eruit haal:S.
Muhamadu heeft ervaring en je ziet dat hij altijd goed loopt en zich altijd aanbied of aangeeft waar hij de steekpass wil hebben.
Daarintegen is Zeefuik misschien wel een talent, maar hij heeft 0 komma niks gepresteerd, hij lag alleen maar te huilen op de grond.
Kalisse vond ik bij vlagen wel aardig maar ging toch ook erg vaak zwakjes zijn dribbels in, waardoor hij makkelijk te verdedigen was.
Delanoy vond ik verschrikkelijk slecht, Coster viel prima voor hem in.
Ook Doedee vond ik toch niet echt vrijuit gaan bij allebei de doelpunten (voornamelijk de 2-0).
Dordt had kunnen (misschien wel moeten) winnen, en dat had ook zeker gelukt als het vizier wat meer op scherp stond...

tifo
3 oktober 2009, 00:21
Muhamadu miste 3/4 (grote) kansen, hij hoopte dat Verhoek ze wel zou maken. Had op zich wel Kuipers erin willen zien verder snap ik de wissles van Kruys wel en blijkbaar was Delanoy al heel snel geblesseerd aleen melde hij dit niet.

FC Dordrecht Fan
3 oktober 2009, 07:19
dordt speelde goed alleen voorin weinig overtuiging, ik weet ook echt niet waarom kruys muhamadu eruit haal:S.
Muhamadu heeft ervaring en je ziet dat hij altijd goed loopt en zich altijd aanbied of aangeeft waar hij de steekpass wil hebben.
Daarintegen is Zeefuik misschien wel een talent, maar hij heeft 0 komma niks gepresteerd, hij lag alleen maar te huilen op de grond.
Kalisse vond ik bij vlagen wel aardig maar ging toch ook erg vaak zwakjes zijn dribbels in, waardoor hij makkelijk te verdedigen was.
Ook Doedee vond ik toch niet echt vrijuit gaan bij allebei de doelpunten (voornamelijk de 2-0).
Dordt had kunnen (misschien wel moeten) winnen, en dat had ook zeker gelukt als het vizier wat meer op scherp stond...

Muhamadu werd er inderdaad zoals Tifo zegt eruit gehaald in verband met het niet scoren van 300% kansen... Muhamadu was toen gefrustreerd. Daarnaast werd Delanoy eruit gehaald wegens een kleine blessure.

Jah
3 oktober 2009, 07:54
Wat word ik toch ziek van die scheids, hij fluit echt heel de wedstrijd naar de tering, 2 a 3 penals niet gegeven, maar dordt speelde echt niet slecht maar het probleem van het begin van het seizoen komt weer terug en dan redden we het niet tegen deze ploegen waarvan ik vind dat wij duidelijk beter zijn en het betere van het spel hebben maarja niks aan de hand 1 plekje gezakt en vrijdag in eigen huis gewoon Emmen verslaan en die positieve draad weer oppakken

We zijn niet gezakt, staan nog steeds 5e. Veendam & AGOVV staan wel op evenveel punten. Wij hebben voorlopig 4 wedstrijden te gaan die je allemaal kunt winnen.

Gister was eene chte drama wedstrijd, hoeveel kansen mist Ibad maar ook Zeefuik?

673
3 oktober 2009, 08:23
We zijn niet gezakt, staan nog steeds 5e. Veendam & AGOVV staan wel op evenveel punten. Wij hebben voorlopig 4 wedstrijden te gaan die je allemaal kunt winnen.

Gister was eene chte drama wedstrijd, hoeveel kansen mist Ibad maar ook Zeefuik?

Ja toen ik dat stukje schreef stond agovv voor dus dacht ik die winnen ze wel maar tog niet ;)

FC Dordrecht Fan
3 oktober 2009, 08:47
Je kan toch wel wat merken dat van der Sloot geblesseerd is... Ramos was gisteren captain. Ik vind het behoorlijk knap hoe Guy zich in de afgelopen vier seizoen heeft ontwikkelt! Ben benieuwd hoe die zich verder ontwikkelt als Captain.

Nr 10
3 oktober 2009, 09:44
De Graafschap uit is altijd een moeilijke wedstrijd. Dat is voor iedere ploeg in de 1ste divisie zo. Alleen had Dordt gisteren kans en recht op meer.

2 momenten van onachtzaamheid worden hard afgestraft door De Graafschap.
Bij de 1-0 mag Frankel de voorzet heel eenvoudig geven, weet v.Muyen vervolgens niet waar v.Beukering is en is Longuet te laat bij Powel.

Bij de 2-0 maakt Longuet het Powel niet moeilijk door hem in de weg te lopen of door kopduel aan te gaan en staat Johan uit positie, ook vind ik dat Doedee die uit zijn doel komt de bal dan ook moet hebben.

Voor de rest had Dordt meer balbezit en speelde veel op de helft van De Graafschap. De kansen die je dan vervolgens krijgt moet je dan ook wel afmaken. Ibad deed dit tot 3 keer toe niet. Ook had Zeefuik in de 2de helft een enorme kans. Mijn mening is dat hij hem beter laag in de hoek had kunnen schieten dan had Terol het een stuk moeilijker gehad maar ok dat is achteraf gelul natuurlijk.

Vrijdag tegen Emmen de draad weer oppakken en niet in de war raken van deze nederlaag.

FCD!
3 oktober 2009, 10:29
ibad creerde ze tenminste, dus had hem laten staan.

maargoed graafschap uit verliezen is geen schande al hadden we zeker kunnen winnen

Sinterklaas
3 oktober 2009, 11:05
Kruys startte in mijn ogen te behoudend door Coster en Verhoek op de bank te houden. Hierdoor ontbrak het Dordt in de beginfase aan echte creativiteit en snelheid, waardoor De Graafschap wel heel erg simpel op 2-0 kon komen. Vervolgens had Dordt zeker een of meerdere doelpunten verdiend. Het missen van al die kansen bewees dat Dordt geen echte topploeg heeft, al moet het zeker bij de bovenste zeven kunnen eindigen. Op naar de volgende wedstrijd. Forza Dordt!!

Dordtenaar
3 oktober 2009, 15:15
Graafschap is een titelkandidaat(kijk naar hun begroting en spelers)en als je zo speelt als gisteren dan heb je het niet slecht gedaan!!

2 persoonlijke fouten en je word gelijk afgestraft

tifo
3 oktober 2009, 17:16
Kruys startte in mijn ogen te behoudend door Coster en Verhoek op de bank te houden. Hierdoor ontbrak het Dordt in de beginfase aan echte creativiteit en snelheid, waardoor De Graafschap wel heel erg simpel op 2-0 kon komen. Vervolgens had Dordt zeker een of meerdere doelpunten verdiend. Het missen van al die kansen bewees dat Dordt geen echte topploeg heeft, al moet het zeker bij de bovenste zeven kunnen eindigen. Op naar de volgende wedstrijd. Forza Dordt!!

Delanoy heeft elke wedstrijd goed gespeeld en is normaal creatief maar hij raakte heel snel (licht) geblesseerd en melde dit niet en daardoor speelde hij slecht. Muhamadu is verder dan Verhoek denk ik hoor.

tifo
3 oktober 2009, 17:18

Ik kan je niet serieus nemen als je niet in ziet dat;

- Muhamadu gewisseld word door eht missen van 3 grote kansen
- Zeefuik heel erg belangrijk is voor ons en al wel heel wat heeft laten zien
- Delanoy een blessure had

een beetje opletten voordat je post mag ook een keer.

FCD!
4 oktober 2009, 12:40
Ik kan je niet serieus nemen als je niet in ziet dat;

- Muhamadu gewisseld word door eht missen van 3 grote kansen
- Zeefuik heel erg belangrijk is voor ons en al wel heel wat heeft laten zien
- Delanoy een blessure had

een beetje opletten voordat je post mag ook een keer.

ik kan jou niet serieus nemen, lees eerst wat ik zeg.
ik zeg niet dat delanoy gewisseld werd omdat ie slecht was, ik weet ook wel dat hij een blessure had.
Ik zeg alleen dat hij slecht speelde.
Muhamadu mist dan wel, maar wat heeft verhoek en zeefuik beter gedaan?
zeefuik heeft wel al veel goede dingen gedaan, maar tegen de graafschap vond ik hem niet goed.
bij Muhamadu vind ik dat je zijn ervaring kan zien, hij loopt goed zodat hij met een goede steekpass zomaar voor de keeper kan komen.
dat hij dan 3x mist is pech, maar vind ik geen reden om hem er gelijk voor uit te halen.
Ook vind ik hem veel balvaster en rustiger dan zeefuik.

jou reactie "van let beter op voor je wat zegt" vind ik dus gewoon bulllshit

rob
4 oktober 2009, 16:06
hij heeft toch echt gelijk. Muhamadu wisselen als hij drie 100% kansen mist mag wel hoor..en jij vertelt dat je dat niet snapt, "omdat hij veel ervaring heeft".

Zijn werk is toch scoren. Als je zo veel mist mag iemand anders t toch wel proberen lijkt me.

Dordtenaar
4 oktober 2009, 19:05
wissel vond ik terecht, maar hij had ook zeefduik kunnen wisselen want die speelde ook niet echt goed.
hij speelt teveel met zijn gezicht naar de grond en kijkt niet echt om zich heen

FCD!
5 oktober 2009, 12:05
hij heeft toch echt gelijk. Muhamadu wisselen als hij drie 100% kansen mist mag wel hoor..en jij vertelt dat je dat niet snapt, "omdat hij veel ervaring heeft".

Zijn werk is toch scoren. Als je zo veel mist mag iemand anders t toch wel proberen lijkt me.

hij heeft gelijk in jou ogen, ik vind van niet dus verschillen wij van mening.
Dat kan

rob
5 oktober 2009, 12:17
Dat kan ook. Maar ik probeer jou alleen te overuigen van mijn gelijk :) Een speler, die geen vaste plek in de basis heeft, en niet goed functioneert in een wedstrijd wordt over het algemeen gewisseld.

Hem laten staan, terwijl hij niet goed speelt, zou juist vreemd zijn. De kans dat hij er nog 2 in zou schieten was klein gezien de rest van de wedstrijd...

FCD!
5 oktober 2009, 15:04
Dat kan ook. Maar ik probeer jou alleen te overuigen van mijn gelijk :) Een speler, die geen vaste plek in de basis heeft, en niet goed functioneert in een wedstrijd wordt over het algemeen gewisseld.

Hem laten staan, terwijl hij niet goed speelt, zou juist vreemd zijn. De kans dat hij er nog 2 in zou schieten was klein gezien de rest van de wedstrijd...

haha ja dat waardeer ik ook wel, maar ik vond ibad niet dramatisch spelen.
Tuurlijk heeft hij 3 kansen niet gemaakt en dat is wel slecht, maar je heb voorin ook wel een aanspeelpunt nodig.
Ik vind zeefuik nog wat wild en hij heeft in mijn ogen niet altijd goed het overzicht.
in de 2e helft kwamen er toch zeker wel mogelijkheden, maar zeefuik en kalisse begonnen dan wel telkens aan een aktie, maar overtuigend was het niet.
Ik had liever gezien dat kalisse of zeefuik eruit gehaald zou worden voor verhoek, dan ibad.

rob
5 oktober 2009, 18:01
Ok, als 1 van de 2 g#D@$mm#$ maar scoort aanstaande vrijdag! :)

FCD!
6 oktober 2009, 11:07
3-0 zeefuik, muhamadu en verhoek, zou leuk zijn :P