Volledige versie bekijken : KNVB Beker FC Dordrecht-Ajax
Ron
24 september 2009, 21:29
Leuk affiche!!!!
Lang geleden dat we zo'n loting gehad hebben!
Weer live?
Was de laatste bekerwedstrijd tegen Ajax niet jaren geleden 1-0 door ons aller Hakim Braham!!
:yes:
Cor Lems
24 september 2009, 21:31
Laat het maar sneeuwen en vriezen! =)
mauricenoord
dat kan ik mij helaas niet meer herinneren maar zou goed kunnen
mauricenoord
Laat het maar sneeuwen en vriezen! =)
precies daar hebben die neusen nogal moeite mee
Ron
24 september 2009, 21:33
Absoluut!
Stervenskoud en de neuzen werden ingemaakt!
Jammer dat wij geen kunstgras hebben, dan kan de verrekte martin Jol dáár niet de schuld aan geven.
En please...........nu een wedstrijd live zondere gezeik!
Deze wedstrijd komt op het juiste moment voor ons allemaal.
Laat ome Ad maar zien dat we het wél kunnen!!
Johan
24 september 2009, 21:34
Absoluut!
Stervenskoud en de neuzen werden ingemaakt!
Jammer dat wij geen kunstgras hebben, dan kan de verrekte martin Jol dáár niet de schuld aan geven.
En please...........nu een wedstrijd live zondere gezeik!
Deze wedstrijd komt op het juiste moment voor ons allemaal.
Laat ome Ad maar zien dat we het wél kunnen!!
Amen
Cor Lems
24 september 2009, 21:35
We gaan er een feest van maken!
673
24 september 2009, 21:36
kutzooi voor welke club ben ik nou ?? voor dordrecht is het nu zowiezo afgelopen want winnen van ajax gaat niet lukken ook niet in eigen huis
Tifodordrecht
had liever een amateur gehad, maar ja.... Dit is gewoon super!! :box::box:
mauricenoord
We gaan er een feest van maken!
dat d8 ik ook
laaten we met zo een sfeer komen dat die neuzen niet weten waar ze in terecht zijn gekomen.:director:
lang de nul houden en dan hoppa.
Ron-S
24 september 2009, 21:37
T zou mij niet verbazen als deze wedstrijd drooggelegd wordt....
Ron
24 september 2009, 21:39
Nou, lekker......colavlekken gaan er nóg slechter uit!!!
;-)
mauricenoord
24 september 2009, 21:39
zou wel heel triest en jammer zijn
bijn zo een avond hoort bier heeeel veeeel bier
ene om op te drinken wel te verstaan
Ron
24 september 2009, 21:41
Genero geeft 1 keer een interview en zijn wensen worden vervuld;
Ik heb zeven jaar in Amsterdam gewoond. Ajax zit nog steeds in mijn hart. Maar PSV is ook een mooie club. Ik wil in Eindhoven ook tonen wat ik kan. Als ik tegen Ajax speel, wil ik graag laten zien dat zij mij onterecht weg hebben gestuurd.”
Heeft die jongen niet meer wensen????
Paul-tje
Weet het eigenlijk wel zeker.
Ben ook bang dat het geen positieve reclame voor Dordt gaat worden.
FCD-078
Sta nog te trillen van de uitslag
Dordt4Altijd
24 september 2009, 21:44
Weet het eigenlijk wel zeker.
Ben ook bang dat het geen positieve reclame voor Dordt gaat worden.
Ik hoop dat er echte Dordt supporters zullen zijn en geen mensen van een andere club, die toevallig in de buurt ligt, en het voor ons verpesten. Maar ik denk dat er wel een aardige controle op deze wedstrijd zal zijn. ID-controle bij kaartverkoop etc.
Wel een wedstrijd om over te dromen als ik zo ga slapen.
tifo
24 september 2009, 21:46
Hahaha inderddad bedankt mijn jongen ;) Maar er zal zeker geen alcohol zijn en ook hele strenge beveiliging. Ik denk id-plicht meer stewards en extra gehuurd beveiligingspersoneel. Het is bijna een thuiswedstrijd voor Feyenoord en als ze niet streng zijn dan weten we wat er gaat gebeuren. Dan stapt Ad meteen op als deze wedstrijd niet goed word beveiligd.
Jah
24 september 2009, 21:49
Nou het is niet te hopen dat t live komt en dat wij voorrang krijgen op de kaartverkoop. Dus eerst seizoenskaarthouders. Hoop echt dat ze de kaartverkoop goed regelen! Dus Dordt supporters eerst! (liever nog alleen maar Dordt). 500 uitsupporters en 3700 pure Dordt fans..
tifo
24 september 2009, 21:50
Nou het is niet te hopen dat t live komt en dat wij voorrang krijgen op de kaartverkoop. Dus eerst seizoenskaarthouders. Hoop echt dat ze de kaartverkoop goed regelen! Dus Dordt supporters eerst! (liever nog alleen maar Dordt). 500 uitsupporters en 3700 pure Dordt fans..
Helemaal mee eens, ook eerlijk als eerst de Seizoenskaarthouders mogen. Dit houd zowiezo wat glorywankers tegen. Ik wil dat zowiezo die 2000 trouwe er zitten.
Paul-tje
24 september 2009, 21:56
Wedstrijd is over ruim een maand. Dus alle tijd voor goede voorbereidingen en een goede kaartverkoop.
Over een week bekend maken, dan eerst seizoenkaarthouders een week de tijd, dan fankaarthouders een week en wat over is, in de vrije verkoop bij het stadion.
FCD-078
24 september 2009, 21:56
heb seizoenskaart dus je kan tog meestal 2 toegangskaarten voorrang krijgen die je moet betalen per seizoenskaart?
Jan
24 september 2009, 21:57
Eerst seizoenkaarthouders en dan leden supporters vereniging, ik koop altijd losse kaarten maar ben er wel altijd als we thuis spelen.
tifo
24 september 2009, 22:01
Eerst seizoenkaarthouders en dan leden supprters vereniging, koop altijd losse kaarten maar ben er wel altijd thuis.
Ik hoop dat de club hier rekening mee hou zo weten ze ook zeker dat er zon 1200 ? echte Dordtenaren aanwezig zijn.
rubenwestside
24 september 2009, 22:09
673 je ben natuurlijk voor fc dordrecht wij gaan gewoon door bekeren en komen uit eindelijk uefa te spelen
rubenwestside
24 september 2009, 22:12
zou wel goed zijn tifo
maar dat zal vast ni
tifo
24 september 2009, 22:18
kutzooi voor welke club ben ik nou ?? voor dordrecht is het nu zowiezo afgelopen want winnen van ajax gaat niet lukken ook niet in eigen huis
Nee Dordt is kansloos :jumpon:, want AJAX was ZO GOED tegen AGOVV niemand kan winnen van dit AJAX en dan ook echt HELEMAAL niemand. Het kan gewoon niet. Ze worden kampioen, winnen de beker en pakke de europa cup. Het is de club van Europa sterker nog van de wereld. NIETS IS STERKER DAN DIE ENE CLUB AJAX AJAX AJAX!! WTF doe ik op dit forum ik moet me AFCA tatoo halen en naar 410 gaan. Later... :rimshot:
Cor Lems
25 september 2009, 04:15
Helemaal mee eens, ook eerlijk als eerst de Seizoenskaarthouders mogen. Dit houd zowiezo wat glorywankers tegen. Ik wil dat zowiezo die 2000 trouwe er zitten.
Ik heb dan geen seizoenskaart en loop het risico dat ik er dan wel naast grijp! Maar dat geeft niet, want ik ben het er wel mee eens. Seizoenkaarten eerst en daarna pas de rest.
Johan
25 september 2009, 06:01
Hahaha inderddad bedankt mijn jongen ;) Maar er zal zeker geen alcohol zijn en ook hele strenge beveiliging. Ik denk id-plicht meer stewards en extra gehuurd beveiligingspersoneel. Het is bijna een thuiswedstrijd voor Feyenoord en als ze niet streng zijn dan weten we wat er gaat gebeuren. Dan stapt Ad meteen op als deze wedstrijd niet goed word beveiligd.
Klinkt misschien stom, maar lijkt me handig om diverse fora van 010 en 020 in de gaten te houden voor het geval dat het hier uitdraaid op onzin. Heb liever dat ze een weiland buiten dordt uitzoeken dan dat ze hier de boel voor ons komen verzieken.
Johan
25 september 2009, 06:02
Ik heb dan geen seizoenskaart en loop het risico dat ik er dan wel naast grijp! Maar dat geeft niet, want ik ben het er wel mee eens. Seizoenkaarten eerst en daarna pas de rest.
En anders regel ik wel een kaart voor je, mag je me altijd vragen. :29:
673
25 september 2009, 06:04
Nee Dordt is kansloos :jumpon:, want AJAX was ZO GOED tegen AGOVV niemand kan winnen van dit AJAX en dan ook echt HELEMAAL niemand. Het kan gewoon niet. Ze worden kampioen, winnen de beker en pakke de europa cup. Het is de club van Europa sterker nog van de wereld. NIETS IS STERKER DAN DIE ENE CLUB AJAX AJAX AJAX!! WTF doe ik op dit forum ik moet me AFCA tatoo halen en naar 410 gaan. Later... :rimshot:
Wat zeur je nou man ik zit elke wedstrijd bij ajax op de tribune en ik zit elke wedstrijd bij fc dordrecht op de tribune dus wat is het probleem, ben in a`dam geboren woon in dordrecht
FCD!
25 september 2009, 06:12
Wat zeur je nou man ik zit elke wedstrijd bij ajax op de tribune en ik zit elke wedstrijd bij fc dordrecht op de tribune dus wat is het probleem, ben in a`dam geboren woon in dordrecht
ja dan heb je meer recht van spreken ;) mijn 1e club is Dordt en 3e Ajax maar ik heb liever dat dordt met 10-0 wint dan met 9-0 ;)
Cor Lems
25 september 2009, 06:13
Kijk dat is service :worthy:
thanks mate! en anders bel ik wel even naar Dordt, de schatten daar houden ook wel rekening met mijn situatie ;)
FCD!
25 september 2009, 06:14
Overigens ben ik wel bang dat het onrustig zou kunnen worden, een vol uitvak van ajax zo vlak naast west... de gemoederen kunnen nog wel eens hoog gaan oplopen.
Nummerdrie
25 september 2009, 06:18
Ik vraag het nu alvast omdat ik weet dat het bijna impossible is; iemand die een live stream weet waarvan ik vanuit hier de wedstrijd live kan volgen?
Cor Lems
25 september 2009, 06:23
Ik vraag het nu alvast omdat ik weet dat het bijna impossible is; iemand die een live stream weet waarvan ik vanuit hier de wedstrijd live kan volgen?
gewoon tegen die tijd op deze site kijken
www.myp2p.eu (http://www.myp2p.eu)
Millhill
25 september 2009, 06:25
Overigens ben ik wel bang dat het onrustig zou kunnen worden, een vol uitvak van ajax zo vlak naast west... de gemoederen kunnen nog wel eens hoog gaan oplopen.
Dat is wel erg voorbarig, vooraf er al vanuit gaan dat het niet goed zal gaan, dat is de goden verzoeken. Ik denk dat de boodschap van Ad bij iedereen wel aangekomen is, ook bij West, dus dat wordt 90 minuten positief achter de club staan en met een 1-0 van Versluis in de 90e minuut geniepig de volgende ronde halen, of droom ik nu??
Uiteraard seizoenkaarthouders eerste mogelijkheid bieden maximaal 3 kaartjes te kopen dat is denk ik de enige mogelijkheid om zoveel mogelijk echte Dordt supporters de kans te bieden bij deze wedstrijd aanwezig te kunnen zijn.
Cor Lems
25 september 2009, 06:28
Denk dat Dordt dat ook wel doe, tot een bepaalde datum de seizoenskaarten eerst (reserveren) en daarna de gewone verkoop. Zo hoort het ook, trouwheid moet beloond worden en niet het risico lopen dat je er naast grijpt.
FCD!
25 september 2009, 06:30
Dat is wel erg voorbarig, vooraf er al vanuit gaan dat het niet goed zal gaan, dat is de goden verzoeken. Ik denk dat de boodschap van Ad bij iedereen wel aangekomen is, ook bij West, dus dat wordt 90 minuten positief achter de club staan en met een 1-0 van Versluis in de 90e minuut geniepig de volgende ronde halen, of droom ik nu??
ik ga er niet vanuit, ik zeg alleen dat "het wel eens zou kunnen gebeuren".
Uiteraard hoop ik ook dat het gewoon van onze kant 105 minuten lang(incl. rust) keihard zingen is.
en wat hoop ik toch stiekem op roda thuis taferelen...:whistle:
(de positieve)
wijnandfens
25 september 2009, 06:30
Wauw!!! leuke match
Wanneer begint de voorverkoop? en ik neem aan dat wij als seizoenskaarthouder eerste recht hebben om kaarten aan te schaffen met een max van 5 a 6 kaarten per seizoenskaarthouder.
hia
25 september 2009, 06:40
Waanzinnig gave loting !!
Maar een echt dilemma... Dordt - Ajax.....2 clubs naar mn hart.....
Hoop dat er niet teveel kakkerlakken komen, daar hebben we niks aan.
T moet gewoon een wedstrijd worden, stijf van de spanning en sfeer..
Zo'n wedstrijd waar we het over 10 jaar nog over hebben!!
En ja, seizoenkaart houders hebben voorrang, en daarna kaarten voor de andere ECHTE dordt supporters!! Want nu weet heel 078 opeens de dijk te vinden! No-way!!
diego81
25 september 2009, 06:43
Wauw!!! leuke match
Wanneer begint de voorverkoop? en ik neem aan dat wij als seizoenskaarthouder eerste recht hebben om kaarten aan te schaffen met een max van 5 a 6 kaarten per seizoenskaarthouder.
6? dan blijft er weinig over voor de rest
FCD!
25 september 2009, 06:45
dan blijft er niks over, 3 is mooi aantal lijkt mij
mauricenoord
25 september 2009, 06:49
johan ik houd me aanbevolen.
ik zit met het zelfde probleempje
ben bang dat mensen die altijd komen maar wel losse kaartjes kopen de dupe zijn hoop het niet ..
de ECHTE horen er te zitten die avond:hands:
FCD!
25 september 2009, 06:51
ja ik koop ook altijd losse kaarten, dus dat word alles goed in de gaten houden.
Ook zal je straks kaarten op marktplaats vinden, dan maar evntueel 5x zoveel betalen ;)
wijnandfens
25 september 2009, 06:53
6 is inderdaad wat veel, 3 a 4 is ook wel mooi.
als de wedstrijd live op tv komt, haken er veel mensen af die eerst een kaartje wilde kopen. Zo blijven er meer kaarten over voor ons.
Oja en mijn mening, maak alle kaarten 2x zo duur. Halen ze ook nog wat geld binnen.
Ajax gewoon maar 500 kaarten geven of minder.
mauricenoord
25 september 2009, 06:53
ja ik koop ook altijd losse kaarten, dus dat word alles goed in de gaten houden.
Ook zal je straks kaarten op marktplaats vinden, dan maar evntueel 5x zoveel betalen ;)
dat is dus triest.....
FCD!
25 september 2009, 06:55
dat ze erop gezet worden of dat ik er veel voor over heb als het niet anders kan?
mauricenoord
25 september 2009, 06:57
dat ze erop gezet worden of dat ik er veel voor over heb als het niet anders kan?
dat ze er op gezet worden.
tuurlijk heb je het er voor over..
maar dat is misbruik maken van de situatie:tomato:
FCD!
25 september 2009, 06:58
ja maar het is wel begrijpelijk ;)
tifo
25 september 2009, 07:13
Gaat mij er niet om dat je voor AJAX ben en in Amsterdam geboren ben. Het gaat erom je zit hier op een Dordt forum zit en AJAX is ook niet meer wat het vroeger was en ze speelde erg beroerd bij AGOVV uit. En toch zeg je dat het onmogelijk is voor Dordt om te winnen. Is op zich een mening maar wel een beetje kortzinnig toch ? AGOVV haalde er bijna een verlenging uit met alle mogelijkheden van dien.
mauricenoord
25 september 2009, 07:13
ja maar het is wel begrijpelijk ;)
nee dat is het niet:lac:
dat zijn geen echt dordt supporters en dus is het triest.
GreenWhite
25 september 2009, 07:14
Ernstige loting... Ik ben ook een voorstander dat mensen die er altijd zijn zoals seizoenskaarten en fankaarten voorrang moeten krijgen. Zie het er wel weer van komen dat ik geen kaarten heb ofzo.
Het is zeker nog niet bekend wanneer de kaatverkoop begint want ik ga er gelijk staan namelijk. Al is het maandag ochend 7 uur :p
tifo
25 september 2009, 07:20
En ja, seizoenkaart houders hebben voorrang, en daarna kaarten voor de andere ECHTE dordt supporters!! Want nu weet heel 078 opeens de dijk te vinden! No-way!!
Ik hoop dat iedereen voor Dordt is die op de thuistribune zit. Je mag met zon wedstrijd wel een keuze maken. Uitvak met AJAX of thuisvak met Dordt. Of zit ik er zo ver naast nu ? Mijn 2e club is Feyenoord maar als we tegen mekaar spelen dan ben ik voor Dordt.
GreenWhite
25 september 2009, 07:49
Nee tifo je hebt helemaal gelijk. Mijn clubs zijn Dordt en Ajax maar ben nu gewoon voor Dordt en zit op de Dordt tribune en zal Dordt ook naar de overwinning schreeuwen.
Dordrecht is een club die nou eenmaa dichter bij je staat onmdat je er altijd bent denk ik.
FC Dordrecht Fan
25 september 2009, 07:51
Dammit Ajakkes thuis gadver :)
Ik hoop dat seizoenskaarthouders voorrang krijgen... (hoop dat het er eerst een brief naar de seizoenskaarthouders gaan betreffende deze wedstrijd, dat zij voorrang krijgen op kaartverkoop...)...
Maar dit is wel een hele grote risico wedstrijd. De meeste Dordtenaren zijn voor Feyenoord en een aantal daarvan ook voor Ajax... en die kunnen zomaar op West of Noord komen te zitten...
Hoop dat het Live op TV wordt uitgezonden, en dat we dan als supporters zo sportief mogelijk gedragen (alleen enkel als die Suarez aan de bal is keihard uitfluiten!!! en zeker als die weer swalbe maakt ;)) En dan stiekem in de 90ste minuut 2-1 maken... door naar de volgende ronde... Ajax uitgeschakeld... Meer sponsoren :) en meer publiek naar Dordrecht en dan heel gauw een nieuw stadion... DROOM SCENARIO :)
FC Dordrecht Fan
25 september 2009, 07:52
Ik hoop dat de fcdordrecht.nl gauw met informatie komt over de kaartverkoop...
Sacha071
25 september 2009, 07:55
Mooie affiche! We zijn zeker niet kansloos. Hopelijk spelen we nu eindelijk eens een keer niet op dinsdag, zodat ook ik eens naar een bekerwedstrijd kan komen kijken.
Ik las ergens de vraag of dit de eerste bekerwedstrijd tegen Ajax was sinds "De mooiste wedstrijd ooit" Weet het niet helemaal zeker, maar kan me alleen bekerwedstrijden tegen Ajax 2 herinneren. We hebben in 94 nog van Ajax 2 verloren en in 95 hebben we in de poule fase tegen Ajax 2 gespeeld.
Voor de mensen die twijfelen voor wie ze moeten zijn, kies voorzichtig! Het kan de rest van je leven beïnvloeden:
http://www.ferrier.nl/2006/09/oude-doos-1.html
Lees maar na hoe ik ooit ook voor die keuze heb gestaan...
Cor Lems
25 september 2009, 08:15
Mooie affiche! We zijn zeker niet kansloos. Hopelijk spelen we nu eindelijk eens een keer niet op dinsdag, zodat ook ik eens naar een bekerwedstrijd kan komen kijken.
Ik las ergens de vraag of dit de eerste bekerwedstrijd tegen Ajax was sinds "De mooiste wedstrijd ooit" Weet het niet helemaal zeker, maar kan me alleen bekerwedstrijden tegen Ajax 2 herinneren. We hebben in 94 nog van Ajax 2 verloren en in 95 hebben we in de poule fase tegen Ajax 2 gespeeld.
Voor de mensen die twijfelen voor wie ze moeten zijn, kies voorzichtig! Het kan de rest van je leven beïnvloeden:
http://www.ferrier.nl/2006/09/oude-doos-1.html
Lees maar na hoe ik ooit ook voor die keuze heb gestaan...
Hehe heel herkenbaar, echter bij mij was het dan niet tegen Ajax, sterker nog, mijn eerste wedstrijd was in 1979, toen speelde DS'79 (het tweede elftal wel te verstaan) een wedstrijd tegen weet ik veel wie. Ik was als jong ventje bij mijn tante (die woonde om de hoek in het land van valk) een eindje gaan wandelen en ineens zag ik het stadion, hekken stonden open en er werd gevoetbalt, toen zat er iets van 80 man verspreid op de tribunes, ik was wel onder de indruk en ja, toen moest en zou ik ook een keer het eerste elftal zien en tja sindsdien ging ik elke thuiswedstrijd, naderhand toen ik ouder werd ook de uitwedstrijden en vanaf 1986 tot en met 2005 heb ik in zijn totaliteit (uit en thuis) hooguit 15 wedstrijden gemist. Nu ligt het wat moeilijker met mijn huidige werk, maar zodra ik kan gaan kijken, ben ik van de partij.
FC Dordrecht Fan
25 september 2009, 08:37
Heeft Gert Kruys al gereageerd op de loting?
Paul-tje
25 september 2009, 08:39
Pff, zie nou m'n agenda die week. Ik hoop dat ze de wedstrijd op donderdag inplannen. En dan Dordt-MVV van vrijdag naar de zondagmiddag!
darkdaan
25 september 2009, 08:43
lastige wedstrijd.... bij welke goals moet ik nu juichen? Nja, Dordt natuurlijk, want ik ben in eerste plaats een schapekop!
Sfeer gaat er zeker wel komen!! alleen volgend puntje: bij dordt zitten vaak ajacieden, maar her en der staan al op diverse fora dat feyenoord hooli's naar dordt willen komen. Hoop dus niet op gezeik, dat kan Dordt nou niet echt gebruiken :S
Maargoed: positief opvatten: we spelen tegen een mooie club, die wss de beker op een 2e plan gaat stellen (de zondag voor onze bekerwedstrijd speelt ajax tegen AZ, en de zondag erna thuis tegen Feyenoord, wordt dus een zwaar weekje!!!)
Ik zeg: DORDT MAAKT GEWOON KANS TEGEN AJAX!!!!
wijk9
25 september 2009, 09:15
prachtig affiche , en idd hopen dat alles goed gaat, vooral omdat er van de twee aartsrivalen mensen verspreid over de tribunes zullen zitten samen met diverse Dordtse sensantiezoekers, beginnen met de voorverkoop voor de siezoenskaarthouders ( gewoon 1 per persoon want die andere kaarten gaan dan misschien ook wel naar mensen die nooit gaan ) en dan de leden van de supportersvereiniging en fankaarthouders.
tifo
25 september 2009, 09:24
Maandag weten we hoe der kaartverkoop zal verlopen dit zal op www.fcdordrecht.nl staan.
FC Dordrecht Fan
25 september 2009, 09:40
Wat ook een ideale oplossing is, om het kaartverkoop de eerste twee dagen enkel voor seizoenskaarthouders beschikbaar te stellen. Daarna kunnen de overige supporters hun kaartje halen... Want de seizoenskaarthouder heeft het meeste recht (maar natuurlijk ook de mensen die altijd een kaartje kopen (enkel is dat moeilijk te bewijzen)) om als eerste een kaartje te kopen voor de beker wedstrijd.
bossie
25 september 2009, 09:58
Dordt zal blij zijn met deze loting...NOT
Live op tv en vol met stadionverboden van Feyenoord op de tribune...lijkt me weer een wedstrijd om je als club prima te kunnen profileren...gevolg Heijsman weg na dit seizoen of misschien draaf ik door.
Seizoenkaarthouders eerst de mogelijkheid een kaart te laten kopen.
Feyenoord vragen naar de namen en foto's van hooligans en die niet toelaten.
Geen toeschouwers uit Adam toelaten want dan is er ook niets te zoeken in Dordt voor mensen die niet voor de voetbal komen
FCD!
25 september 2009, 10:18
Dordt zal blij zijn met deze loting...NOT
Live op tv en vol met stadionverboden van Feyenoord op de tribune...lijkt me weer een wedstrijd om je als club prima te kunnen profileren...gevolg Heijsman weg na dit seizoen of misschien draaf ik door.
Seizoenkaarthouders eerst de mogelijkheid een kaart te laten kopen.
Feyenoord vragen naar de namen en foto's van hooligans en die niet toelaten.
Geen toeschouwers uit Adam toelaten want dan is er ook niets te zoeken in Dordt voor mensen die niet voor de voetbal komen
in mijn ogen draaf je door.
Denk maar niet dat de mannen met een stadionverbod van feyenoord hier op de tribune komen, want de beveiliging zou ik niet onderschatten.
Kijk iedereen weet ook wel dat bij dordt veel feyenoorders komen, dat komt nou eenmaal omdat het om de hoek is bij wijze van spreken.
Er zal heel streng toezicht worden gehouden en veeeeel ME zijn, en terecht.
Want het is ook wel duidelijk dat het uitvak vol komt te zitten met "vak410 ultras".
FCD!
25 september 2009, 10:20
Geen toeschouwers uit Adam toelaten
en hoe ga je denken dat ze gaan reageren? dan krijgen we straks nog een invasie:welcomeani:
darkdaan
25 september 2009, 10:21
in mijn ogen draaf je door.
Denk maar niet dat de mannen met een stadionverbod van feyenoord hier op de tribune komen, want de beveiliging zou ik niet onderschatten.
Kijk iedereen weet ook wel dat bij dordt veel feyenoorders komen, dat komt nou eenmaal omdat het om de hoek is bij wijze van spreken.
Er zal heel streng toezicht worden gehouden en veeeeel ME zijn, en terecht.
Want het is ook wel duidelijk dat het uitvak vol komt te zitten met "vak410 ultras".
yup, denk het ook. En natuurlijk de verplichte combi voor ajax. Betekent voor de ajax-supporters vanuit hier die naar dordt willen in het uitvak, dat ze eerst naar A'dam moeten :p
ik zit gewoon lekker op west die wedstrijd!
Jah
25 september 2009, 10:39
Gezeik over Ajax-Feyenoord. Wij zijn DORDT!
Hans
25 september 2009, 11:09
Pfffff.. Volgens mij ben ik de enige die niet zo blij is met deze loting. Ik vrees voor een stadion dat overlopen wordt met Ajacieden en Feyenoorders (waar er beiden genoeg van wonen in Dordt en omstreken). Toen met die oefenwedstrijd tegen Feyenoord was dit ook het geval. Zit je op je eigen tribune Nicky Hofs af te zeiken, krijg je het aan de stok met een Feyenoorder die het niet met je eens is. Ik hoop dan ook van harte dat al die figuren lekker thuis blijven of een plaatsje in het uitvak zoeken.
Ik hoop overigens dat Dordt niet (ook zoals toen tegen Feyenoord), de prijzen verhoogt naar 15 of 20 euro. Zeker voor seizoenkaarthouders vind ik dat gewoon minachting van je trouwe supporters. In het seizoen dat we laatste werden heb ik geen wedstrijd gemist en heb ik de club altijd gesteund, en als het goed gaat wordt je gezien als een melkkoe. Daar pas ik deze keer voor. Als ze de prijzen verhogen hou ik het voor gezien.
r0wan
25 september 2009, 11:12
Hoop dat er alleen echte Dordtenaren komen, geen Dordtenaren die ook nog hun hart bij die club uit de grootste poel der verderf hebben liggen..
hia
25 september 2009, 13:12
En toch is het zo....
En gaat Dordt winnen, dat sta ik het harste te juichen van allemaal hor...wees niet bang...!!
Ik hoop gewoon op een waanzinnig gave pot zonder rellen, gezeik enz.
Gewoon dat iedereen deze pot herinnerd als een echte thriller.... en waarom zou dat niet kunnen?
darkdaan
25 september 2009, 13:27
Hoop dat er alleen echte Dordtenaren komen, geen Dordtenaren die ook nog hun hart bij die club uit de grootste poel der verderf hebben liggen..
Die moeten toch thuis tegen Den Bosch? dan zullen ze daar toch wel zitten?
Ron
25 september 2009, 13:28
Die wedstrijden worden niet tegelijkertijd gespeeld hoor.
Zowel Ajax, Psv als feijenoord zullen op een andere datum spelen ivm de tv beelden.
Sinterklaas
25 september 2009, 14:01
Mijn eerste club is Dordt, op gepaste afstand gevolgd door VVV-Venlo.
Dus ga ik in de beker gewoon voor een Dordtse zege!!!
FCD!
25 september 2009, 15:04
Pfffff.. Volgens mij ben ik de enige die niet zo blij is met deze loting. Ik vrees voor een stadion dat overlopen wordt met Ajacieden en Feyenoorders (waar er beiden genoeg van wonen in Dordt en omstreken). Toen met die oefenwedstrijd tegen Feyenoord was dit ook het geval. Zit je op je eigen tribune Nicky Hofs af te zeiken, krijg je het aan de stok met een Feyenoorder die het niet met je eens is. Ik hoop dan ook van harte dat al die figuren lekker thuis blijven of een plaatsje in het uitvak zoeken.
Ik hoop overigens dat Dordt niet (ook zoals toen tegen Feyenoord), de prijzen verhoogt naar 15 of 20 euro. Zeker voor seizoenkaarthouders vind ik dat gewoon minachting van je trouwe supporters. In het seizoen dat we laatste werden heb ik geen wedstrijd gemist en heb ik de club altijd gesteund, en als het goed gaat wordt je gezien als een melkkoe. Daar pas ik deze keer voor. Als ze de prijzen verhogen hou ik het voor gezien.
dan vrees ik het ergste voor je, al heb je wel gelijk.
ik verwacht dat de kaarten 20-30 euro voor west zullen zijn..
10-20 voor noord ofzo.
Dike-Side
25 september 2009, 15:47
laat ze deze kaarten maar verhogen,
ivm met het ''incidentje'' in de wedstrijd tegen cambuur,
mocht er een boete komen, hebben wij zelf!!!
iig onze bijdrage al geleverd;)
ZwarteSchaap
25 september 2009, 17:19
"Alle jubel bij de rentree van Johan Cruijff, maar meteen na de winterstop van een koude kermis thuiskomen van een bekerwedstrijd tegen de hekkensluiter van de eerste divisie. Ajax verloor de eerste officiële wedstrijd van 1982 van DS’79 (1-0) en werd hierdoor uitgeschakeld in de strijd om de KNVB-beker in het lopende seizoen."
Oftwel :
FCDORDRECHT - ajax 1-0 !!!!
ZwarteSchaap
25 september 2009, 17:25
waarom dat gelul over feyenoord-ajax, gewoon 078 tegen de rest ;p
Dordtenaar
25 september 2009, 18:53
Vol stadion en winnen van ajax met 1-0.
en waarom gasten van buiten dordt geen kaarten laten kopen?
zit af en toe ook bij dordt met vrienden uit rotterdam!
ZwarteSchaap
25 september 2009, 20:28
Echt, ik kan bijna niet wachten :)
gewoon lekker ff in een 3-5-2 opstelling der overheen jassen, lijkt me wel wat :)
of keihard de 0 houden en dan in de 90+6e minuut de 1-0 ;p
673
25 september 2009, 21:51
Gaat mij er niet om dat je voor AJAX ben en in Amsterdam geboren ben. Het gaat erom je zit hier op een Dordt forum zit en AJAX is ook niet meer wat het vroeger was en ze speelde erg beroerd bij AGOVV uit. En toch zeg je dat het onmogelijk is voor Dordt om te winnen. Is op zich een mening maar wel een beetje kortzinnig toch ? AGOVV haalde er bijna een verlenging uit met alle mogelijkheden van dien.
Ajax speelde inderdaad niet goed , maar ook omdat de belangrijkste speler niet speelde haha, maar we zullen zien ik kan er voor het eerst dit seizoen niet bij zijn moet werken, tegen fortuna kreeg ik nog vrij maar nu niet meer
Hans
26 september 2009, 11:24
laat ze deze kaarten maar verhogen,
ivm met het ''incidentje'' in de wedstrijd tegen cambuur,
mocht er een boete komen, hebben wij zelf!!!
iig onze bijdrage al geleverd;)
Ik zie geen reden waarom ík daarvoor zou moeten opdraaien. Ik gooi dat bier niet op het veld en heb geen enkel negatief woord over Maachi geroepen. Ik blijf het belachelijk vinden als ze daadwerkelijk de prijzen verhogen (voor trouwe supporters).
r0wan
26 september 2009, 13:24
Die moeten toch thuis tegen Den Bosch? dan zullen ze daar toch wel zitten?
Ha ha ha ha, orgineel.
Dike-Side
26 september 2009, 13:27
Ik zie geen reden waarom ík daarvoor zou moeten opdraaien. Ik gooi dat bier niet op het veld en heb geen enkel negatief woord over Maachi geroepen. Ik blijf het belachelijk vinden als ze daadwerkelijk de prijzen verhogen (voor trouwe supporters).
tuurlijk is het belachelijk,
maar op deze manier kan iedereen een steentje bijdragen aan de club,
komt er geen boete,
heb dordt een aardig zakcentje erbij,
en komt die er wel,
dan hebben we daar ruim aan meebetaald met ze alle!
tifo
26 september 2009, 14:44
tuurlijk is het belachelijk,
maar op deze manier kan iedereen een steentje bijdragen aan de club,
komt er geen boete,
heb dordt een aardig zakcentje erbij,
en komt die er wel,
dan hebben we daar ruim aan meebetaald met ze alle!
Wil ik niet aan meebetalen. Donder op, ik doe me bijdrage al met me seizoenskaart en door drank en eten te kopen. Ik ga niet voor iemand anders betalen.
Dike-Side
26 september 2009, 18:21
Wil ik niet aan meebetalen. Donder op, ik doe me bijdrage al met me seizoenskaart en door drank en eten te kopen. Ik ga niet voor iemand anders betalen.
hoezo iemand anders?
je ben toch allemaal voor fc dordrecht??
en volgens mij kwamen de spreekkoren richting janssen ook van onze tribune af;)
Cor Lems
26 september 2009, 18:59
Ik ben voor prijsverhoging (we betalen al jaren heel weinig), maar niet om de reden dat men hier op geeft. Dat ze maar met de pet rond gaan bij de gasten die dat gedaan hebben. Maar extra geld voor de club, daar heb ik geen probleem mee.
tifo
26 september 2009, 19:09
hoezo iemand anders?
je ben toch allemaal voor fc dordrecht??
en volgens mij kwamen de spreekkoren richting janssen ook van onze tribune af;)
We gaan boeten voor bier gooien geen spreekkoren.
673
26 september 2009, 19:10
Een paar vriende van mij zijn voor fe*enoord en die willen er ook heen dat vind ik echt gewoon helemaal niks, als je voor fe*enoord ben en je komt regelmatig bij dordrecht ok dan kan het nog maar nu komen er allemaal fe*enoorders die nooit naar dordrecht geweest zijn en die gaan lekker de boel verpesten en ze kunnen geen 1 liedje meezingen, kijk naar de wedstrijd dordrecht-cambuur super druk op west (rechts) maar niemand kan die liedjes meezingen afgelopen dinsdag tegen fortuna veeeel minder druk maar een 10 keer betere sfeer
GreenWhite
27 september 2009, 07:05
Ja ik hoor het dus ook overal hea... Ajacieden die willen gaan.. rot op man FC Dordt speelt thuis dus ben je neit voor FC Dordrecht wacht dan gewoon tot de echte Dordtenaren een kaartje hebben. De Supporters die altijd klaar staan voor de club!
Hoop dat er een goede regeling komt want anders ben ik bang dat ik er straks niet bij zit en dan wordt ik toch een partij pissig!
wijnandfens
27 september 2009, 08:56
Ik neem aan dat FCD wel wat regelt voor de trouwe supporters, ik vind ook dat rotterdammers, amsterdammers maar gewoon thuis moeten blijven, dit is het feestje van FCD
Gewoon 500 ajax supporters en voor de rest dordt supporters.
DordtHart
27 september 2009, 09:32
500? er kunnen er toch maar 350 in het uitvak? lekker houde zo!!
en is het niet dat je alle inkomsten moet delen met de tegenstander? Dus zoveel voordeel heeft het verhogen van het kaartje niet naar mijn mening...
Sacha071
27 september 2009, 09:37
Deze ronde gaat de recette nog in zijn geheel naar de thuisclub.
BIGStyleDordtenaar
27 september 2009, 10:49
500? er kunnen er toch maar 350 in het uitvak? lekker houde zo!!
en is het niet dat je alle inkomsten moet delen met de tegenstander? Dus zoveel voordeel heeft het verhogen van het kaartje niet naar mijn mening...
Volgens mij kunnen er officieel toch egt 700 uitsupporters in dat vak. Maar vanwege veiligheid zullen het maar een stuk of 500 zijn. dat zijn er genoeg!
Ik neem gewoon aan dat er een goede regeling zal zijn voor mensen met een seizoenskaart!
en beter zitten er alleen maar dordtsupporters!
There's only one FC Dordrecht!
Gunner1001
27 september 2009, 12:03
toffe wedstrijd :)
ben alleen een beetje bang , dat het weer gigantisch uit de hand gaat lopen .
niet zozeer van de dordrecht fans , maar de dord/feyenoord fans die gaan lopen kloten .
naja we zien wel :) ik ben er i i g bij , ( zal me niks verbazen als een kaartje voor west 12 euro kost . )
FC Dordrecht Fan
27 september 2009, 13:16
toffe wedstrijd :)
ben alleen een beetje bang , dat het weer gigantisch uit de hand gaat lopen .
niet zozeer van de dordrecht fans , maar de dord/feyenoord fans die gaan lopen kloten .
naja we zien wel :) ik ben er i i g bij , ( zal me niks verbazen als een kaartje voor west 12 euro kost . )
Daar ben ik ook wel bang voor... hoe valt dit goed te organiseren (door het bestuur, gemeente en de politie)?
Tevens denk ik dat als de kaartverkoop begint... dat het binnen no time uitverkocht is het stadion (ik krijg nu ook elke keer de vraag (van ajaxieden) wanneer de kaart verkoop begint))... En ik hoop zeer dat Dordt de supporters van Dordrecht voorrang krijgen! Maar daarnaast maakt het mij niet zoveel uit om meer geld te betalen voor een kaartje dan andere keren...
Misschien is het voor seizoenskaarthouders wel gratis :2smiley.php:
Dordtse
27 september 2009, 21:40
Dat uit de hand lopen is niet ons probleem, maar dat van de gemeente.
De gemeente, club en knvb weten ook wel dat het mogelijk is dat er hooligans of supporters komen om los te gaan tegen ajax dus is het hun verantwoordelijkheid.
Aan de andere kant zullen wij er wel op aangekeken worden als t echt los gaat........
Dordt
27 september 2009, 22:15
Maak je niet druk er gaat niks gebeuren joh ;)
Er komt zowieso veel ME e.d.
Politie enzo zijn heus wel voorbereid bij die wedstrijd,wij moeten ons ploeg gewoon ondersteunen.
Ik doe me best om een kaartje te regelen,morgen ff site checken.
mauricenoord
28 september 2009, 09:12
Maak je niet druk er gaat niks gebeuren joh ;)
Er komt zowieso veel ME e.d.
Politie enzo zijn heus wel voorbereid bij die wedstrijd,wij moeten ons ploeg gewoon ondersteunen.
Ik doe me best om een kaartje te regelen,morgen ff site checken.
jah prec
vanaaf staat als het goed is op de website meer info over de kaartverkoop.
hoop dat ik er 1 kan regelen ..
:clap:
Hans
28 september 2009, 11:21
Ja ik hoor het dus ook overal hea... Ajacieden die willen gaan.. rot op man FC Dordt speelt thuis dus ben je neit voor FC Dordrecht wacht dan gewoon tot de echte Dordtenaren een kaartje hebben. De Supporters die altijd klaar staan voor de club!
Hoop dat er een goede regeling komt want anders ben ik bang dat ik er straks niet bij zit en dan wordt ik toch een partij pissig!
Heb het ook al uit meerdere hoeken (op werk e.d.) gehoord ja. Ik hoop ook op een passende regeling (seizoenkaarthouders eerst!).
rob
28 september 2009, 11:36
Sowieso moeten seizoenkaarthouders eerst de mogelijkhed krijgen een kaartje te kopen.
Verder verwacht ik wel veel (teletekst-fan) ajacieden uit de omgeving die zullen komen..en die op de Dordt tribune zitten. Daar doe je toch weinig aan.
Dordt
28 september 2009, 12:12
Daar doe je misschien weinig aan,maar als ik een ajax fan zie juichen(bij doelpunt) in dordt vak kan hij van mij een high kick verwachten
FCD!
28 september 2009, 13:43
en kan jij een stadionverbod verwachten
Jah
28 september 2009, 13:48
Haha een high kick. Maar 3700 plaatsen verkopen we de laatste tijd vaak zat uit aan pure Dordt fans. Plus 500 in het uitvak en je stadion is uitverkocht. Het moet toch mogelijk zijn om ervoor te zorgen dat die 3700 kaarten bij Dordt fans terecht komen? Tegen Roda of Cambuur bijvoorbeeld zitten er 3700 Dordt supporters. Het is nu mischien wel een zegen dat we niet dat oude stadion hebben want meer dan 4 a 5000 echte Dordt fans heb je helaas nog niet echt en daarom zou er in die tijd nog 5000 man ajax en feyenoord hebben gezeten. Dat kan nu niet. Ben benieuwd wat uit het overleg van vanmiddag komt. Denk dat eerst seizoenskaarthouders, dan supp club leden, dan club of voordeelkaart houders kaarten mogen kopen. En dan is het dus gewoon uitverkocht voor ons. Eventueel seizoenskaarthouders 2 kaarten per kaart, het ligt eraan hoeveel clubcard (die kortingspasjes) houders er zijn.
FCD!
28 september 2009, 13:50
het is trouwens op DONDERDAG, 29 OKTOBER
Mago
28 september 2009, 14:34
Beste mede supporters.
Ik ben nieuw op dit forum maar al jarenlang supporter van Dordt (sind Anne Evers nog bij DS' 79 speeld...). Ik lees het forum vaak maar heb nog nooit deelgenomen in een discussie.
Ik heb echter 1 vraagje aan jullie. Wat is het beleid van Dordrecht omtrent vuurwerk ( gewoon bengaals vuur/fakkels)? Lijkt me namelijk wel leuk als we tegen Ajax allemaal zo'n fakkel opsteken bij de opomst van Dordt. Dan overdonderen we meteen de supporters van Ajax.
Ik heb misschien nog wel een adresje waar ik ze kan krijgen maar ik moet wel weten hoe ik die fakkels in het stadion krijg...... anders is het zonde van het geld....
Hans
28 september 2009, 14:40
Fakkels zijn verboden en kunnen de club wederom een boete opleveren. Slecht idee dus.
Dordt
28 september 2009, 14:43
Beste mede supporters.
Ik ben nieuw op dit forum maar al jarenlang supporter van Dordt (sind Anne Evers nog bij DS' 79 speeld...). Ik lees het forum vaak maar heb nog nooit deelgenomen in een discussie.
Ik heb echter 1 vraagje aan jullie. Wat is het beleid van Dordrecht omtrent vuurwerk ( gewoon bengaals vuur/fakkels)? Lijkt me namelijk wel leuk als we tegen Ajax allemaal zo'n fakkel opsteken bij de opomst van Dordt. Dan overdonderen we meteen de supporters van Ajax.
Ik heb misschien nog wel een adresje waar ik ze kan krijgen maar ik moet wel weten hoe ik die fakkels in het stadion krijg...... anders is het zonde van het geld....
Hehe ik lees forum ook al enige tijd maar schrijf zelden.
Volgens mij mag er geen vuurwerk komen,er waren tegen roda ook fakkels en toen kreeg Dordt een voorwaardelijke straf,mja denk wel dat er fakkels komen en zal ook wel beter zijn,brengt meer sfeer(je weet zelf wel)
Mago
28 september 2009, 14:58
Die Ajax supporters hebben toch ook altijd fakkels (zie tv beelden AGOVV-Ajax)? Krijgt Ajax dan iedere week een boete??
Ik heb bij Dordt ook wel eerder meegemaakt dat er fakkels waren.
Ik heb het zelfs een keer meegemaakt dat de fakkels voor de wedstrijd werden uitgedeeld door een bestuurslid.
Misschien moeten we het bestuur vragen of het mag... (+ fakkels sponsoren....)
Is in iedergeval een stuk gezelliger dan met bierglazen te gooien !!!
Anders moeten we het maar doen met 1000 rollen wc papier.....
FCD-078
28 september 2009, 15:03
Juist 1000 rollen wc papier,
Welke wedstrijd herinner ik me dat nog, was ook een wedstrijd tegen ajax, oja FC Groningen. Ja toen kreeg je ook een soort fakkel alleen die brandje over heel de tribune lekker dat papier en plastic stoeltjes haha
Mago
28 september 2009, 15:13
Kunnen we wel gewoon wc rollen meenemen naar het stadion of gaan ze daar ook moeilijk over doen. Kom je daar aan met een pak van 24 rollen en moet je ze gaan afstaan....
Jah
28 september 2009, 15:13
Vroeger deelde Olaf O. zelf de fakkels uit idd op de staantribune. Op studio sport zeiden ze dan Klein San Siro aan de Krommdedijk. Was in de eredivisietijd. Maar fakkels zijn echt mooi en brengen sfeer. Maar niets mag meer tegenwoordig. Voetbal is niet meer voor voetbalsupporters maar voor gezinnetjes en vrouwen. Helaas..
Mago
28 september 2009, 15:16
Ik zit tijdens de wedstrijd op West. Ben best bereid om die rollen te regelen maar ik moet wel zeker weten dat dat wel mag. Wie kan mij dat vertellen??
Dordt
28 september 2009, 15:22
Vind persoonlijk wc rollen gooien gaar,gewoon fakkels meenemen,een wedstrijd tegen ajax thuis maak je niet alledaags mee.
Gewoon zorgen dat de krommedijk 90 minuten lang beeft/zingen.
Nog ff een vraagje aan tifo team; Word er nog een spandoek gemaakt?Zo niet kunnen we een leuke idee brengen hier op t forum.
Tifodordrecht
28 september 2009, 15:58
kom maar op met ideeën, plaatjes/Tekeningen. Zolang het maar niet te provocerend is (joden bladiebla) , want dan mogen we het toch niet gebruiken...
Sacha071
28 september 2009, 16:02
Zelfs wc-rollen zijn tegenwoordig verboden. En als we kijken naar wat er in Groningen gebeurde, niet geheel onterecht.. Er hoeft maar één idioot te zijn die een brandende aansteker onder zijn rol houdt. En idioten zijn er zat tegenwoordig.
Laat de tijden dat Ome Cees voor Dordt - ADO Den Haag (7-4) nog hoogstpersoonlijk de fakkels kwam brengen maar een mooie herinnering zijn. Dan houden we dat tenminste nog voor op de jonkies. En zo kunnen we tenminste nog tegen ze blijven zeggen dat het vroeger allemaal veel beter was!!
(En dat was het natuurlijk ook... Ik zie nog die ene Hagenees met een fakkel stoer zijn fakkel aansteken om hem vervolgens van verbazing uit de handen laten vallen toen ons vak in één keer alles aanstak bij opkomst van de spelers)
FCD!
28 september 2009, 16:59
ik persoonlijk zeg, net zoveel fakkels als tegen roda.
krijgen we een boete, moeten wij als supporters gewoon 5 eurootjes afstaan of meer als je ertoe bereid ben.
Overigens ook weer die vellen papier in de lucht houden, dat was ook zeker sfeerverhogend tegen roda.
Het was wel een T*ringklus om ze op elke stoel te plaatsen, maar dan heb je wel wat.
P.S. nog een tip voor een mooi doekje, ik zag op tifo-dordrecht.nl een plaatje van "beware of the green army", die zou wel mooi zijn naar mijn mening.
melvjen
28 september 2009, 17:10
Waar is het moordende schaap met de bijl :D
melvjen
28 september 2009, 17:15
http://94.100.115.211/585650001-585700000/585662001-585662100/585662063_3_vyd5.jpeg
http://94.100.118.24/585700001-585750000/585737501-585737600/585737571_3_kQt0.jpeg
http://94.100.115.109/585600001-585650000/585644901-585645000/585644986_3_Nbz7.jpeg
http://94.100.113.217/585700001-585750000/585719601-585719700/585719611_3_bl7p.jpeg
http://94.100.113.18/585650001-585700000/585661901-585662000/585661994_3_vk19.jpeg
Sacha071
28 september 2009, 17:21
Afgezien van de boetes.. Eigenlijk zijn fakkels wel passe.. Bij alle clubs hebben ze wel eens met fakkels gestaan. Hoog "been there, done that" gehalte. Denk je dat Nederland het zich nog zal herinneren als bij Dordt - Ajax drie fakkels worden afgestoken?
Is het niet een veel beter idee om 500 groene en 500 witte vuvuzela's (en oordopjes) uit te delen??? Dan weten we zeker dat heel Nederland het nog jaren over deze wedstrijd zal hebben..
tifo
28 september 2009, 17:24
krijgen we een boete, moeten wij als supporters gewoon 5 eurootjes afstaan of meer als je ertoe bereid ben.
Overigens ook weer die vellen papier in de lucht houden, dat was ook zeker sfeerverhogend tegen roda.
Het was wel een T*ringklus om ze op elke stoel te plaatsen, maar dan heb je wel wat.
P.S. nog een tip voor een mooi doekje, ik zag op tifo-dordrecht.nl een plaatje van "beware of the green army", die zou wel mooi zijn naar mijn mening.
Slaat nergens op natuurlijk je idee over fakkels. :ranting2: Niemand gaat betalen als iemand anders fakkels afsteekt en dat is begrijpelijk.
mauricenoord
28 september 2009, 17:35
Afgezien van de boetes.. Eigenlijk zijn fakkels wel passe.. Bij alle clubs hebben ze wel eens met fakkels gestaan. Hoog "been there, done that" gehalte. Denk je dat Nederland het zich nog zal herinneren als bij Dordt - Ajax drie fakkels worden afgestoken?
Is het niet een veel beter idee om 500 groene en 500 witte vuvuzela's (en oordopjes) uit te delen??? Dan weten we zeker dat heel Nederland het nog jaren over deze wedstrijd zal hebben..
willen we echt zo herrinerd worden:hmm:
BIGStyleDordtenaar
28 september 2009, 17:40
Fakkels zijn gewoon het beste! Afsteken bij de opkomst van de spelers en de sfeer zit er meteen goed in. Bij ajax en feyenoord worden er elke wedstrijd fakkels gebruikt en krijgen hun boetes?? homaar!
Toen we tegen roda jc moesten heb ik genoten van de sfeer voor tijdens en na de fakkels!!
ik weet niet precies hoe ze die fakkels toen binnen hebben gekregen maar dat moet nu tog ook kunnen. mischien haal ik ze zelf wel.
zolang we de fakkels niet op het veld gooien kan de knvb niks doen.
Sacha071
28 september 2009, 17:50
willen we echt zo herinnerd worden:hmm:
Als het de winstkansen heeft vergroot.. Tuurlijk!
Ik zie alleen maar voordelen. Goed voetbal is door een gebrek aan communicatie niet meer mogelijk, dus de kansen voor de op papier mindere club worden groter, de TV-kijkers die voornamelijk Ajax supporter zullen zijn worden hoorndol, we zullen absoluut de eerste van Nederland zijn en we kunnen door gericht te toeteren bepaalde sleutelspelers van de tegenstander uit de wedstrijd halen...
mauricenoord
28 september 2009, 17:52
Als het de winstkansen heeft vergroot.. Tuurlijk!
Ik zie alleen maar voordelen. Goed voetbal is door een gebrek aan communicatie niet meer mogelijk, dus de kansen voor de op papier mindere club worden groter, de TV-kijkers die voornamelijk Ajax supporter zullen zijn worden hoorndol, we zullen absoluut de eerste van Nederland zijn en we kunnen door gericht te toeteren bepaalde sleutelspelers van de tegenstander uit de wedstrijd halen...
ik vraag het me ernstig af
mauricenoord
28 september 2009, 17:54
Fakkels zijn gewoon het beste! Afsteken bij de opkomst van de spelers en de sfeer zit er meteen goed in. Bij ajax en feyenoord worden er elke wedstrijd fakkels gebruikt en krijgen hun boetes?? homaar!
Toen we tegen roda jc moesten heb ik genoten van de sfeer voor tijdens en na de fakkels!!
ik weet niet precies hoe ze die fakkels toen binnen hebben gekregen maar dat moet nu tog ook kunnen. mischien haal ik ze zelf wel.
zolang we de fakkels niet op het veld gooien kan de knvb niks doen.
eeeh herstel
kan de knvb wel wat doen vuurwerk in het stadion is verboden
met het op het veld gooien vererger je het aleen maar.
maar knvb kan dus weldegelijk iets maken tegen ons als er vuurwerk afgestoken wordt...
trust me ik kan het weten:grenade:
Sacha071
28 september 2009, 18:00
Bij ajax en feyenoord worden er elke wedstrijd fakkels gebruikt en krijgen hun boetes?? homaar!
Ja hoor, die boetes krijgen ze. De personen die fakkels afsteken worden om de boete te minimaliseren daarom nog tijdens de wedstrijd uit het vak gehaald en buiten het stadion gezet met de mededeling dat ze 450 euro mogen betalen en 18 maanden niet meer in een Nederlands stadion mogen komen, niet meer mogen voetballen in door de KNVB georganiseerde competities en geen uitwedstrijden van het Nederlands elftal meer mogen bezoeken. Als het met het minimaliseren van de boete toch niet is gelukt verhalen ze vervolgens achteraf ook nog eens de opgelegde boete op deze personen in een civielrechtelijke procedure.
Maar goed. Als jij een fakkel wil meenemen en afsteken. Het brengt wel sfeer. Dus ga gerust je gang!
Jah
28 september 2009, 18:43
Al iets bekend over de kaartverkoop?
Dre
28 september 2009, 18:48
Je hebt dan misschien wel het bedrag voor de boete bij elkaar, maar daar heeft de club op lange termijn niks aan. Als er ook een voorwaardelijke straf aan hangt (zoals bij Roda) en gooien weer wat luitjes bekers bier op het veld ;) wordt de club er als nog voor gestraft. Of wil je dan weer met de pet langs.
mauricenoord
28 september 2009, 18:48
Ja hoor, die boetes krijgen ze. De personen die fakkels afsteken worden om de boete te minimaliseren daarom nog tijdens de wedstrijd uit het vak gehaald en buiten het stadion gezet met de mededeling dat ze 450 euro mogen betalen en 18 maanden niet meer in een Nederlands stadion mogen komen, niet meer mogen voetballen in door de KNVB georganiseerde competities en geen uitwedstrijden van het Nederlands elftal meer mogen bezoeken. Als het met het minimaliseren van de boete toch niet is gelukt verhalen ze vervolgens achteraf ook nog eens de opgelegde boete op deze personen in een civielrechtelijke procedure.
Maar goed. Als jij een fakkel wil meenemen en afsteken. Het brengt wel sfeer. Dus ga gerust je gang!
precies sacha zij we het tog nog met elkaar eens:rm_moon:
Gunner1001
28 september 2009, 18:53
vandaar pas dat je net gerigistreerd ben -.- ...
i i g welkom .
zeker weten een volstadion met dit tempo .
zou trouwens ook leuk zijn als er een paar plasma schermen in het stadion komen , die de rabo lounch live uitzenden ivm. de loting :) .
zien we johan derksen weer live xD .
Dike-Side
28 september 2009, 18:54
maar als je met de club praat,
en regel dat je stewards hesjes krijg, om op het veld te staan,
dan mag het wel!
of iig beveilingshesjes,
dat is zeer zeker sfeer verhogend,
en dan mag het ook van de knvb..
of misschien zoals ajax wellis in de arena heb gehad met afscheid van spelers,
iets in de richting van siervuurwerk,
in overleg met club en knvb natuurlijk...
tifo
28 september 2009, 19:20
maar als je met de club praat,
en regel dat je stewards hesjes krijg, om op het veld te staan,
dan mag het wel!
of iig beveilingshesjes,
dat is zeer zeker sfeer verhogend,
en dan mag het ook van de knvb..
of misschien zoals ajax wellis in de arena heb gehad met afscheid van spelers,
iets in de richting van siervuurwerk,
in overleg met club en knvb natuurlijk...
Gaap....
MAG NIET VAN OLAV.
Als je zin hebt om in een 12 uur durend gesprek, waarbij hij voortdurend weg loopt om te bellen, wil overtuigen dan wens ik je veel sucses.
FCD-078
28 september 2009, 19:33
Hoelaat komt die fijne berichtgeving over de wedstrijd FC Dordrecht - ajax op de officieele site.
r0wan
28 september 2009, 19:50
Niet, wedstrijd wordt zonder publiek gespeelt vanwege de rotzooi tegen Cambuur...
edit: heb ik in de wandelgangen gehoord
tifo
28 september 2009, 19:52
Niet, wedstrijd wordt zonder publiek gespeelt vanwege de rotzooi tegen Cambuur...
Zou slim en nasty zijn van de KNVB.
FCD-078
28 september 2009, 20:12
Dat zou me tog is een naaistreek zijn :)
tifo
28 september 2009, 20:16
Staat nog steeds niet op de site, beetje onbegrijpelijk. Als het nog niet kan worden bepaald beloof dan niet dat het er maandagavond staat.... Wel beter dat als het er om kwart voor 12 pas staat alle kids al slapen :welcomeani:
078
28 september 2009, 20:22
De hoge heren mogen idd wel een beetje opschieten met de berichtgeving omtrent de voorverkoop. Ook benieuwd wanneer de wedstrijd tegen MVV gespeeld gaat worden. zondag 1 of maandag 2 november.
FCD-078
28 september 2009, 20:38
Zal waarschijnlijk zondag zijn.
Net als toen agovv - ajax op donderdag moest en dat agovv toen afgelopen zondag moest spelen, maar we zullen zien.
Paul-tje
28 september 2009, 20:57
Ik lees de verkoopinformatie morgen wel. Verwacht toch niet dat ze deze week al in de verkoop gaan. Wel benieuwd naar de prijzen, het lijkt me niet meer dan logisch dat het duurder is dan normaal, ook om toekomstige boetes alvast af te dekken.
Fakkels zijn zeer mooi. En verboden, en ja, andere clubs krijgen daar ook boetes voor, en wij ook. en wat al eerder werd gezegd, het is ook geen goedkoop geintje als je zelf gepakt wordt.
Dordt
28 september 2009, 21:14
Zal wel niet,cambuur was een competitie wedstrijd en ajax een beker wedstrijd.
En zul je denken dat we hiervoor beboet gaan worden? Voor die 5 bekertjes bier? Tis misschien niet goed maar dat valt gewoon nooit tegen te houden,al gebeurt het ook BIJNA nooit ;)
Roberto24
28 september 2009, 21:15
Ik lees de verkoopinformatie morgen wel. Verwacht toch niet dat ze deze week al in de verkoop gaan. Wel benieuwd naar de prijzen, het lijkt me niet meer dan logisch dat het duurder is dan normaal, ook om toekomstige boetes alvast af te dekken.
Fakkels zijn zeer mooi. En verboden, en ja, andere clubs krijgen daar ook boetes voor, en wij ook. en wat al eerder werd gezegd, het is ook geen goedkoop geintje als je zelf gepakt wordt.
Fakkels mag inderdaad niet. bijna 2 jaar geleden tegen roda is er een boete uitgedeeld van 10000 EURO + 1 wedstrijd zonder publiek voorwaardelijk met een proeftijd van 3 jaar.
Gunner1001
28 september 2009, 21:15
groene rookbommen in de tribunes is opzich ook wel een orgineel idee ^^ , en die kan je makkelijk in je onderbroek stoppen :P daar voelen de fouielders nooit :)
Dordt
28 september 2009, 21:26
Toch wel klote dat vd sloot geblesseerd is op dit moment,
Over een maandje 020,waar we vd Sloot duidelijk wel konder gebruiken.
Denk ook duidelijk dat Kalisse vd Wiel wel kan passeren als er ruimte is,ben ook benieuwd naar Zeefuik,denk wel dat de kracht voorin veel aan hem te danken is,altijd aanspeelbaar en sterk aan de bal,valt me ook op dat tegenstanders vaak in duel met hem vallen.
tifo
28 september 2009, 21:29
33 bij mij :P
r0wan
28 september 2009, 21:35
Zal wel niet,cambuur was een competitie wedstrijd en ajax een beker wedstrijd.
En zul je denken dat we hiervoor beboet gaan worden? Voor die 5 bekertjes bier? Tis misschien niet goed maar dat valt gewoon nooit tegen te houden,al gebeurt het ook BIJNA nooit ;)
Dat maakt niet uit, maar idd gebeurt niet natuurlijk ;) Maar het maakt de KNVB niet uit of het nou een bekerwedstrijd of competitiewedstrijd is die zonder publiek gespeelt moet worden als je die straf hebt.
tifo
28 september 2009, 21:44
STOP AUB!
078
28 september 2009, 21:45
hou 'es op Ron
tifo
28 september 2009, 21:46
Jij ook wel ergens beloofd is beloods.
Gunner1001
28 september 2009, 21:46
ze hebben nog 14 minuten ....
078
28 september 2009, 21:47
vergadering is rond half twaalf afgelopen, info wordt zodra op het net geplaatst..
078
28 september 2009, 21:48
Ad Lems stuur weer eens een meeltje waar die info blijft...?
Ron
28 september 2009, 21:50
Cor heet tie!
078
28 september 2009, 21:52
078 - 10-0 vs. 0-20
Dordt
28 september 2009, 21:52
Ron,wat heb je op?
078
28 september 2009, 21:55
mischien wat voor tifo gasten, spandoek 078- 29.10 1.0 020
Gunner1001
28 september 2009, 21:56
reken maar als ajax scoort , dat een deel van supporters op dord tribune gaan juichen ...
ze kunnen i i g rekenen op een beker bier over zich heen dan .
Dordt
28 september 2009, 21:59
reken maar als ajax scoort , dat een deel van supporters op dord tribune gaan juichen ...
ze kunnen i i g rekenen op een beker bier over zich heen dan .
Dat lijkt me niet goed en ik zal daar zeer waarschijnlijk wel tegen optreden,wegwezen van dordt tribune dan,je kan een klap verwachten,en tegen ajacieden is het nog lekkerder
FCD-078
28 september 2009, 21:59
Ron pleur gauw op moet ik btje die 65 onread posts zitten lezen, wat lees ik bullshit doe het lekker in je hoofd sjonge jonge.
GreenWhite
28 september 2009, 22:02
Wat is dit? Nu weet ik nog niet wanneer je kaartjes kan kopen. Lekker is dat!
Gunner1001
28 september 2009, 22:03
tot 2 x toe staat er op fc dord , VANAVOND MEER INFO OVER KAART VERKOOP .
en dan dit :S.
lekker amateuristisch zech .
tjongejonge ....
Dordt
28 september 2009, 22:04
Dat is wat ik bedoel!
Ja maar dat hoef je toch niet als een kneus om de minuut te posten?
mauricenoord
28 september 2009, 22:04
Wat is dit? Nu weet ik nog niet wanneer je kaartjes kan kopen. Lekker is dat!
idd
belofte maakt schuld
doet olaf nogsteeds de website nu maar HOPEN dat het morgen op de website staat.
slordig vind ik het wel
Ron
28 september 2009, 22:06
Kneus???
ik kom al 32 jaar bij onze club!
Ach, als je dan een kneus bent!
So be it!
Gunner1001
28 september 2009, 22:07
ik zie het wel , aan kaartjes kom ik toch wel :) .
Truste .
078
ik denk dat ze achter de schermen een goed plan ontwikkeld hebben voor de voorverkoop. SC houders, fankaarten etc. echter onderschat hebben hoeveel tijd erin gaat zitten.
Gunner1001
Kneus???
So be it!
je loop wel behoorlijk het forum vol te spammen ....
:27:
Dordt
28 september 2009, 22:08
Kneus???
So be it!
Gaat er niet om of je 32 jaar bij onze club kom,alhoewel daarvoor wel respect!
Maar dat je om de minuut zit te posten is wel erg hysterisch:thumbsupsmileyanim:
Gunner1001
28 september 2009, 22:08
ik denk dat ze achter de schermen een goed plan ontwikkeld hebben voor de voorverkoop. SC houders, fankaarten etc. echter onderschat hebben hoeveel tijd erin gaat zitten.
denk ook dat het Veiligheids gebeuren ook goed besproken is ;) .
Ron
28 september 2009, 22:10
Spam?
Cock Rijkens met zijn broek op zijn enkels was spam!
Maar ach...wie weet dat nog?
Prijsvraag????
;-)
FCD-078
28 september 2009, 22:12
Nou iedereen is op de club alweer lekker naar huis gegaan en zitten nu aan een biertje voor de buis, of samen in bedje gekropen. Nieuws zie ik morgen wel.
tifo
28 september 2009, 22:15
Nou iedereen is op de club alweer lekker naar huis gegaan en zitten nu aan een biertje voor de buis, of samen in bedje gekropen. Nieuws zie ik morgen wel.
Girls ? Is goed knulletje veel plezier met je samson knuffel.
Ron
28 september 2009, 22:33
tsja....
Kaartjes!!!
078
28 september 2009, 22:34
dit is wederom een bevestiging over de betrouwbaarheid en laksheid van informatieverstrekking die ons als achterban gegeven wordt door het bestuur
tifo
28 september 2009, 22:36
HMPFF, staat nog niks ik moet morgen werken het is weer mooi geweest aju.
Ron
28 september 2009, 22:43
KNVB geeft nog meer info!
Start 20.45 uur, daarna loton bij Dordt!@%%@%%@
078
28 september 2009, 22:51
we zien morgen wel
Ron
29 september 2009, 00:02
Berusting....
Typisch Dordts!
Nummerdrie
29 september 2009, 03:50
Kneus???
So be it!
Die 32 jaar dat je langskomt maken het niet minder vervelend dat heel het forum 100 berichtjes met 2 useless woorden mogen lezen.:throw:
conchita
29 september 2009, 05:32
Heb je aandacht tekort Ron?
Aftellen is leuk hoor,maar dit is erg overdreven.
Aftellen voor een kutclub als 020,brrr.
En juichen op Noord als je voor 020 bent....dan kun je klappen verwachten en terecht!!!!
Maar ik baal ook dat er nog nix bekend is,maar ach had het wel verwacht hoor.
En Gunner...handig om vast te zeggen waar je je rookbommetjes ga stoppen,je denkt dat Dordt dit niet leest.
wijnandfens
29 september 2009, 05:57
ze laten ons wel weer zitten he bij FCD!!!??
Eerst slechte berichtgeving over wanneer de seizoenskaarten binnen zijn en nu dit weer. Klein beetje lullig naar je supporters toe en erg amateuristisch ook
Cor Lems
29 september 2009, 06:02
Een vriendelijk verzoek om in de toekomst niet om de minuut dit soort dingen te posten. Ik heb geen geldboom en vind dit onnodig vullen van de database...... Voorts denkt men dat er flink wat gepost is en zien ze alleen dat soort berichten. Ik begrijp dat het niet kwaad bedoeld is, ga er ook verder geen woorden aan vuil maken, maar gelieve in de toekomst dat niet meer te doen. BVD.
tifo
29 september 2009, 06:29
Er staat niks.... Was het dan niet proffesioneel geweest om een bericht te plaatsen met ' sorry voor het ongemak morgen meer info'.
FC Dordrecht Fan
29 september 2009, 07:15
Communicatie is weer helemaal top, bij Dordrecht! Als je iets beloofd om een belangrijke mededeling te publiceren op de officiële website betreffende 'kaartverkoop FC Dordrecht - Ajax', dan moet je het wil doen ;).
Afgelopen vrijdag stond het er al op: "Voor de komende bekerwedstrijd tegen Ajax zal maandagavond informatie over de kaartverkoop bekend worden gemaakt."
Daarop volgend werd er gisterenavond (maandag) weer het volgende bericht geplaatst: "Informatie over de kaartverkoop volgt vanavond op de site".
Heeft Dordrecht ooit ooit weleens van communicatie gehoord...
O ja, laat de Dordt supporters voorgaan betreffende het kaartverkoop, in plaats van alle andere ajaxieden en feyenoorders!!!
rob
29 september 2009, 07:19
Een vriendelijk verzoek om in de toekomst niet om de minuut dit soort dingen te posten. Ik heb geen geldboom en vind dit onnodig vullen van de database...... Voorts denkt men dat er flink wat gepost is en zien ze alleen dat soort berichten. Ik begrijp dat het niet kwaad bedoeld is, ga er ook verder geen woorden aan vuil maken, maar gelieve in de toekomst dat niet meer te doen. BVD.
Het niveau van het forum is de laatste weken sowieso wel erg achteruit gegaan. Dan doel ik vooral op veel nutteloze posts of heel oude topics die weer geopend worden (elke dag 148 unread posts). En dan gaat het maar om een handjevol mensen..:cardR: hou eens op!
FC Dordrecht Fan
29 september 2009, 07:24
Of zal het bestuur van Dordrecht eerst de sponsors en familieleden voorrang verlenen... zodat ze dan nu al de kaartjes binnen hebben...
Daarnaast zullen ze dan afwachten hoeveel kaartjes ze dan over hebben en daarom zitten ze nu juist te wachten wanneer ze het online kunnen zitten betreffende het kaarverkoop...
Is zo maar een idee... waarom het zo lang duurt ;)
rob
29 september 2009, 07:29
De verzoeken om kaartjes vliegen me nu al om de oren en dan nog van Ajax-supporters ook, die nooit naar n wedstrijd gaan..en dan nog op de Dordt tribune willen zitten ook :|
FC Dordrecht Fan
29 september 2009, 07:35
De verzoeken om kaartjes vliegen me nu al om de oren en dan nog van Ajax-supporters ook, die nooit naar n wedstrijd gaan..en dan nog op de Dordt tribune willen zitten ook :|
Dat is bij mij ook zo...
Dre
29 september 2009, 08:05
VOORVERKOOP AJAX 29/09/2009
Volgende week start de voorverkoop voor de bekerwedstrijd tegen Ajax. Seizoenkaarthouders krijgen hierbij voorrang. Daarna volgen de fankaarthouders en leden van de Supporters Vereniging. Voor iedereen geldt een legitimatieverplichting en een beperking van maximaal twee kaarten per persoon. Voor deze wedstrijd gelden de volgende toegangsprijzen: Oosttribune € 16,00, Westtribune € 13,00 en Noordtribune € 9,00. (Later meer)
Dordt
29 september 2009, 08:06
Beterrrrrrrr.
west 3 euro duurder,is niet veel
wijnandfens
29 september 2009, 08:12
Na seizoenkaarthouder, na fankaarthouders, na leden supporters ver, zijn er dan nog kaarten over?
Ik zelf heb een seizoenskaart, dus 2 kaarten zijn voor mij. Echter heb ik er dan nog 5 nodig (noord), ik hoop dat ze in de voorverkoop dan nog te krijgen zijn. Anders moet ik mensen teleurstellen, belangrijkste is dat ik er zelf bij ben!!
en wanneer is volgende week??
GreenWhite
29 september 2009, 08:15
Beter! Heb fankaart dus dat komt denk ik wel goed ;) Alleen dat j maar 2 kaarten kan halen is jammer!
Jah
29 september 2009, 08:15
Iedereen met een seizoenskaart dus 2 kaarten halen en die extra kaart aan een Dordt supporter verkopen. Nu nog de vv data..
GreenWhite
29 september 2009, 08:18
Hoeveel mensen zijn er met seizoenskaart eigenlijk? Iemand enig idee?
Cor Lems
29 september 2009, 08:21
Kan iemand voor mij een ticketje aanschaffen? Want ik kan niet even op en neer rijden naar dordt voor een kaartje.
BIGStyleDordtenaar
29 september 2009, 08:34
Ik heb een seizoenskaart een fankaart en ben lid van supportersverininging. mischien kan ik er wel 6 halen:P als ik er telkens 2 apart ga halen. ik raak ze in ieder geval wel kwijt aan echte dordt supporters!!
wijnandfens
29 september 2009, 08:43
Ik heb een seizoenskaart een fankaart en ben lid van supportersverininging. mischien kan ik er wel 6 halen:P als ik er telkens 2 apart ga halen. ik raak ze in ieder geval wel kwijt aan echte dordt supporters!!
ik hoop dat dat kan ik ben ook lid van de supportersvereniging. dan heb ik al 4 kaarten, die ook naar echte dordt supp. gaan
Dre
29 september 2009, 08:47
Kan iemand voor mij een ticketje aanschaffen? Want ik kan niet even op en neer rijden naar dordt voor een kaartje.
Geen probleem Cor/Ad, stuur mij even een privebericht met je adres gegevens en waar je wilt zitten. Ik haal je kaartje en stuur het daarna op naar Belgie (als dat maar goed gaat.....).
ZwarteSchaap
29 september 2009, 09:13
misschien is een soort van lasertekening in de open lucht wat...
een gigantisch schaap in groen wit ofzo ;p
rob
29 september 2009, 09:15
En wat is daar precies de toegevoegde waarde van? naast geldverspilling...
Cor Lems
29 september 2009, 09:34
Geen probleem Cor/Ad, stuur mij even een privebericht met je adres gegevens en waar je wilt zitten. Ik haal je kaartje en stuur het daarna op naar Belgie (als dat maar goed gaat.....).
joe got pb
078
29 september 2009, 09:37
seizoenkaarten hebben voorrang, prima
lichte prijsverhoging, prima
nu nog ff de data van vverkoop
FCD!
29 september 2009, 10:10
En wat is daar precies de toegevoegde waarde van? naast geldverspilling...
ik denk dat hij dordt failliet wil hebben, eerst een zeppelin, nu dit, what's next....
r0wan
29 september 2009, 10:17
Goed geregeld Dordt, helaas kan ik er niet bij zijn, maar iig nu wel bij MVV erbij :P
Gunner1001
29 september 2009, 10:39
ziet er opzich leuk uit .
ik heb geen SK , of Clubcard , en ben ook geen lid van de SV .
is het deze wedstrijd verplicht om een Clubcard te hebben :O ?
en wanneer is '' DAARNA volgen fankaart houders '' , men maat heeft wel een clubkaart , dus die zou eventueel voor mij kunnen halen :).
maar wel goeie zet van FC , zo beperk je de '' succes supporters ''.
kan nog wel eens een mooie avond worden :)
Hans
29 september 2009, 11:08
Het niveau van het forum is de laatste weken sowieso wel erg achteruit gegaan. Dan doel ik vooral op veel nutteloze posts of heel oude topics die weer geopend worden (elke dag 148 unread posts). En dan gaat het maar om een handjevol mensen..:cardR: hou eens op!
Dit hoort niet in dit topic thuis maar ik ben het wel helemaal met je eens Rob. Er zitten er een paar tussen die het blijkbaar leuk vinden om op topics van 5 maanden geleden te reageren. Verder staan er regelmatig reacties tussen die 0,0 toevoegen aan de discussie, of onleesbaar zijn doordat men de Nederlandse taal nog niet machtig is. Mijn advies is dan ook: Reageer alleen als je echt iets te melden hebt, en roep niet zomaar 4 woorden die je toevallig in je vocabulaire hebt zitten.
Ron
29 september 2009, 11:23
Vocabulaire is Frans, ;-)
Maar je hebt wel gelijk Hans.
Ik bied dan ook mijn oprechte excuses aan voor gisterenavond. Maar mijn actie werd ook wel gevoed door enige frustratie. het gebeurt bij Dordt namelijk regelmatig dat er dingen beloofd worden die niet nagekomen worden. Een vette worst kunnen ze wel voorhouden, maar gegeten wordt tie nooit!
rob
29 september 2009, 11:35
Volgens mij ging het meer om anderen die dat structureel doen...Jou kan die ene off-day wel vergeven worden denk ik. Maar ik zal er niet meer over zeggen, want heel de tijd off-topic ouwehoeren mag natuurlijk ook niet. (sorry Ad Lems)
Degenen die bedoeld worden zullen dat best snappen nu :)
Cor Lems
29 september 2009, 11:46
Vocabulaire is Frans, ;-)
Maar je hebt wel gelijk Hans.
Ik bied dan ook mijn oprechte excuses aan voor gisterenavond. Maar mijn actie werd ook wel gevoed door enige frustratie. het gebeurt bij Dordt namelijk regelmatig dat er dingen beloofd worden die niet nagekomen worden. Een vette worst kunnen ze wel voorhouden, maar gegeten wordt tie nooit!
Daar hebben we nu een mooie sectie voor: No holds barred, daar kan je mooi je frustratie uiten. ;)
En voor de rest gaan we nu weer ontopic. Ajax gaat eraan! Feit.
FC Dordrecht Fan
29 september 2009, 11:46
Dus laten we nu On-topic blijven aub...
Dus gaan we nu weer gauw verder discusseren over het mooie beker duel tegen Ajakkes :)
Paul-tje
29 september 2009, 12:00
Prijzen zijn 16-14-9 euro. Vind ik hele mooie prijzen. Had persoonlijk minstens 20-15-10 verwacht.
Opmerkelijk dat Zuid (nog?) niet in de verkoop gaat. Krijgt ajax de hele zuidtribune (zoals vroeger het uitvak ook was), of houden ze het leeg als buffervak?
Ron
29 september 2009, 12:01
En laat dit topic ook na 29 oktober langdurig in gebruik zijn, dat zou betekenen dat we die Amsterdammers heerlijk opgerold hebben.
Trouwens, 3 dagen later speelt Ajax weer tegen Feijenoord. Lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat ze spelers gaan sparen en dat ons cluppie schromelijk onderschat gaat worden!!
Yesss!
FC Dordrecht Fan
29 september 2009, 12:10
En laat dit topic ook na 29 oktober langdurig in gebruik zijn, dat zou betekenen dat we die Amsterdammers heerlijk opgerold hebben.
Trouwens, 3 dagen later speelt Ajax weer tegen Feijenoord. Lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat ze spelers gaan sparen en dat ons cluppie schromelijk onderschat gaat worden!!
Yesss!
Geen geblaat dus tegen Suarez, die zal wel dan gespaard worden... Op naar de volgende ronde
Want: 1 ding is zeker, Dordrecht wint de beker! :headbanger:
rob
29 september 2009, 12:29
Het zou best kunnen dat Ajax de hele Zuid-tribune krijgt..al zou je die toch wel uitverkocht krijgen.
Ben benieuwd of het Dordt gaat lukken Dordt- vakken ook echt Dordt- vakken te houden, want bij VVV - Ajax vorige week zat ook de halve Koel vol met ajacieden (achter het doel onderaan)...dat is nu natuurlijk niet de bedoeling
Ron
29 september 2009, 12:37
Ik kan me nog een pot Dordt-Feijenoord herrinneren. het stadion zat vol met feijenoord supporters en een Dordtenaar was niet te bekennen. Die tijden zijn nu hopelijk voorbij!
Dordt
29 september 2009, 12:48
Hahaha,geloof mij dat er geen ajaxieden bij ons in het vak gaan zitten,dat is zelmoord.
Weten jullie nog dat tie feyenoorder een 15 jarige ajaxied sloeg in het feyenoord vak na het juichen,nou dat kun je ook van mij verwachten.
Heeft gertje kruys nog een reactie gegeven over deze loting?
rob
29 september 2009, 13:04
Naast in de hoek op West zijn er natuurlijk ook nog andere plaatsen om te zitten he...al is zelfmoord een beetje overdreven, ik snap wel dat er bij dordt wat meer tegenstand geboden wordt als in Venlo waar ze tussen de gezinnetjes zaten :)
Toch zou het nogal sfeerverlagend zijn als er overal ajacieden zitten.
FCD-078
29 september 2009, 13:16
ken ook zo zijn, dat ze de zuid normale tribune gebruiken als uitvak om zo ver mogelijk de supporters van maybe west te houde? you Don't know
FC Dordrecht Fan
29 september 2009, 13:27
We maken er gewoon een onvergetelijke avond. Met een perfecte sfeer, we laten ons zien (in positieve wijze)...
Ik hoop wel dat het bestuur het wel toe laat dat er een Tifo Actie uitgevoerd mag worden (confetti shooter ofzo)... Maak de sfeer alleen maar beter...
Dus geen spreekkoren, bierincidenten, maar gewoon Ajax uit de beker knikkeren...
Gunner1001
29 september 2009, 14:24
aangezien er ook nog wel behoorlijk wat tijd verstreken gaat worden voordat het D - DAy is .
is het misschien ook wel geinig om een mooi doek te ontwerpen + maken :)
Sacha071
29 september 2009, 14:34
Toch zou het nogal sfeerverlagend zijn als er overal ajacieden zitten.IMO is het meer sfeerverlagend als er overal vechtpartijtjes uitbreken. Ik denk niet dat het gebeurt... Maar mocht Ajax op voorsprong komen en mochten er her en der wat enthousiastelingen opspringen.. Wat is er dan op tegen om die gewoon te laten zitten en je verder te concentreren op het aanmoedigen van Dordt?
Ik begrijp al die mensen die roepen dat ze in zo'n geval de ajax supporters een klap/schop zullen verkopen niet... Kan iemand me dat uitleggen?
Gunner1001
29 september 2009, 14:41
IMO is het meer sfeerverlagend als er overal vechtpartijtjes uitbreken. Ik denk niet dat het gebeurt... Maar mocht Ajax op voorsprong komen en mochten er her en der wat enthousiastelingen opspringen.. Wat is er dan op tegen om die gewoon te laten zitten en je verder te concentreren op het aanmoedigen van Dordt?
Ik begrijp al die mensen die roepen dat ze in zo'n geval de ajax supporters een klap/schop zullen verkopen niet... Kan iemand me dat uitleggen?
1 = als je op de dord tribunes zit ( dus niet het uitvak ) dan ben je voor dordrecht , en sta je als 1 blok achter FC dordrecht .
je moet als 1 juigen als fc dord scoort , en niet dat de helft denkt van , shit we staan 1-0 achter .
daarom is dat een naai streek .
en daar kan bijv. ik , maar ook vele anderen om mij heen zwaar geiriteert van raken .
FC Dordrecht Fan
29 september 2009, 14:53
1 = als je op de dord tribunes zit ( dus niet het uitvak ) dan ben je voor dordrecht , en sta je als 1 blok achter FC dordrecht .
je moet als 1 juigen als fc dord scoort , en niet dat de helft denkt van , shit we staan 1-0 achter .
daarom is dat een naai streek .
en daar kan bijv. ik , maar ook vele anderen om mij heen zwaar geiriteert van raken .
Frustratie is natuurlijk begrijpelijk, maar gebruik je verstand ;)
Gunner1001
29 september 2009, 14:59
lol :) of die mannen die juigen ^^ .
i i g :) kheb er gelijk maar een plaatje tegen aan gegooid .
deels '' geleend '' van melvjen dacht ik . :)
is het wat ?
http://img143.imageshack.us/img143/8555/5857375716kqt0edited1.jpg
Dordt
29 september 2009, 14:59
Geweld lost in dit geval iets op,als er enkele ajaxieden "terecht" een high kick krijgen en een elleboog op hun oog wanwege juichen in dordrecht vak,zal dit voor de volgende keer geen probleem worden.Meestal komen ze dan niet meer.
Hans
29 september 2009, 15:05
Ik zie de lol hier ook niet direct van in. Ik denk overigens ook dat het van de meesten die dat hier roepen grootsspraak is, en dat ze niets durven te zeggen zodra er een paar Ajacieden juichen. Laten we het hopen in elk geval.
hia
29 september 2009, 15:31
Complimenten over de prijzen van de kaarten. Je wordt als supporter niet meteen een poot uitgedraaid. Erg netjes gedaan van de club.
Denk overigens dat er maar bitter weinig kaarten in de voorverkoop komen.
Ik meen dat er zo'n 900 seizoenskaarten verkocht zijn ( klopt dat? ) die kopen er dus allemaal 2. Dat de fankaart houders en supp.verr. nog, die kopen er dus ook nog 2.
De oost tribune zit geheid vol met sponsors en famile en vrienden van de sperplers/club.
Als er uiteindelijk dus zo'n 1000-1200 kaarten in de vrije verkoop gaan is dat veel.
Wordt dus oorlog om aan een kaartje te komen.
Sacha071
29 september 2009, 16:04
Geweld lost in dit geval iets op,als er enkele ajaxieden "terecht" een high kick krijgen en een elleboog op hun oog wanwege juichen in dordrecht vak,zal dit voor de volgende keer geen probleem worden.Meestal komen ze dan niet meer.Nee, het lost niets op! De brave, doch kapitaalkrachtige, huisvader die met zijn twee zoons en dochter, twee rijen achter de juichende ajaccied zit komt na dit soort incidenten namelijk ook nooit meer. En dus verliest onze eigen club....
Mijn vader was er zo een. Stel je voor dat hij in 1980 had bedacht dat voetbal niets was voor zijn kinderen en dat we dus nooit mee mochten..
078
29 september 2009, 16:45
laten we nou geen geweld gaan gebruiken bij evt. juichende personen van de hoofdstedelingen, het welbekende sneeuwbal effect ligt op de loer. Laten we zorgen voor een geweldige sfeer die gericht is op ondersteuning van onze helden
rob
29 september 2009, 17:17
Met sfeerverlagend, Sacha, bedoelde ik dat het wel zo leuk is als iedereen op de tribune vóór Dordt is en ook vóór Dordt zingt..op de plekken waar dat normaal gebeurt. Ik zie toch liever mensen die klappen/zinge/juichen voor Dordt dan mensen die verdacht stil voetbal zitten te kijken.
Vechtpartijtjes zijn ook sfeerverlagend, maar ik denk eerlijk gezegd dat dat wel mee zal vallen.
Dordtenaar
29 september 2009, 18:16
Hoi jongens............ik zit af en toe bij dordt, maar heb geen seizoenkaart, fan,cc kaart!!
Ik moet er wel bij zijn tegen ajax..........Ken iemand een kaartje regelen voor mij?
tifo
29 september 2009, 18:26
Hoi jongens............ik zit af en toe bij dordt, maar heb geen seizoenkaart, fan,cc kaart!!
Ik moet er wel bij zijn tegen ajax..........Ken iemand een kaartje regelen voor mij?
Denk dat iedereen eerst voor familie en vrienden gaat regelen ;)
Dre
29 september 2009, 18:46
Een sfeeractie met groene en witte vellen papier (A3) op de westtribune, bij opkomst, lijkt me wel heel kick. Dat zie je regelmatig bij Ajax en Feyenoord en ziet er mooi uit.
mauricenoord
29 september 2009, 19:10
Een sfeeractie met groene en witte vellen papier (A3) op de westtribune, bij opkomst, lijkt me wel heel kick. Dat zie je regelmatig bij Ajax en Feyenoord en ziet er mooi uit.
mopet wel iedereeen meedoen:JD:
Paul-tje
29 september 2009, 19:45
A3? das veel te klein hoor :15:
Gunner1001
29 september 2009, 19:48
die hadden we ook in de beker tegen roda :) , zach er wel tof uit .
als je me profiel plaatje bekijkt :) dan zie je de fakkels die toen waren ontstoken .
wat een mooi effect gaf dat op de TV :) .
en als we dan toch groots bezig zijn , laat dan van zuid naar west , en van west naar noord wit en groene blaadjes neer gelegd worden , eventuele groen met witte shooters .
mooi doekje erbij , en je heb al een prachtige tifo die de boeken in zal gaan :) .
Tifodordrecht
29 september 2009, 20:23
dat heeft totaal geen effect noord en zuid... Tribunes zijn te laag..
Gunner1001
29 september 2009, 21:23
dan moet zuid en noord dus in de hoogte werken :) shooters @ noord en zuid :) , groen wit velletjes op west :)
Dordt
29 september 2009, 21:52
Een spandoek voor Marcel vd Sloot lijkt me ook niet verkeerd toch? Toch onze aanvoerder.
Wat lijkt jullie de beste opstelling voor de wedstrijd dan?
---------------Doedee----------------
V.Muyen--Versluis--Breinburg--Shew-atjon
------------Guy Ramos----------------
--------------------------------------
Delanoy--Sequara--?Brian?Pinas?--Kalisse
---------Zeefuik---Verhoek------------
Breinburg is wel goed maar maakt vaak domme overtredingen enzo.
En misschien Coster op Kalisse z'n plek zetten vanwege zn conditie.
Sacha071
29 september 2009, 23:40
Met sfeerverlagend, Sacha, bedoelde ik dat het wel zo leuk is als iedereen op de tribune vóór Dordt is en ook vóór Dordt zingt.. [...]
Vechtpartijtjes zijn ook sfeerverlagend, maar ik denk eerlijk gezegd dat dat wel mee zal vallen.ik ben het helemaal met je eens! Iedereen zal 90 tot 120 minuten uit zijn dak moeten gaan voor Dordt.. En ik denk ook dat het wel mee zal vallen met "gedoe" op de tribune..
Ik blijf echter wel van mening dat het geen normaal gedrag is om iemand te slaan en te schoppen zuiver en alleen omdat hij voor een andere club juicht dan voor je eigen club.. Zeker op een tribune waar huisvaders, vrouwen, ouderen, kinderen en "kernsupporters" door elkaar zitten. Leven en laten leven heet dat.. Daar is niets mis mee. De tendens in een aantal berichten hier was anders. Ik hoop alleen maar te laten zien dat je daar dus geen ene sikkepit mee opschiet, en dat je behalve voor jezelf de boel verpest voor heel wat anderen..
Maar goed ik wil hier niet de moralist uithangen.. Voetbal is emotie. En emoties kunnen mensen rare dingen laten doen. Is niets mis mee. Zeker als Dordt gewoon wint van ajax..
wijnandfens
30 september 2009, 05:50
Een spandoek voor Marcel vd Sloot lijkt me ook niet verkeerd toch? Toch onze aanvoerder.
Wat lijkt jullie de beste opstelling voor de wedstrijd dan?
---------------Doedee----------------
------------Guy Ramos----------------
Breinburg is wel goed maar maakt vaak domme overtredingen enzo.
En misschien Coster op Kalisse z'n plek zetten vanwege zn conditie.
ehm..... met 12 spelers kunnen we ajax misschien wel verslaan, denk alleen dat de KNVB en Ajax daar niet mee akkoord gaan.
melvjen
30 september 2009, 06:29
---------------V D Ploeg----------------
----------------------------
Doedee is zo pase na volendam en cambuur!
FCD!
30 september 2009, 08:42
ik persoonlijk ben wel fan van Coster, zou het wel humor vinden als hij tegen de zeeuw komt te staan, idereen zegt dat de zeeuw zo goed is en hard is maar volgens mij eet Coster hem op..
Freek078
30 september 2009, 12:56
Verbaast me niks als de Zeeuw en Suarez rust krijgen voor Ajax-Feyenoord van de zondag daarop...
Johan
30 september 2009, 14:46
ehm..... met 12 spelers kunnen we ajax misschien wel verslaan, denk alleen dat de KNVB en Ajax daar niet mee akkoord gaan.
Er staan vraagtekens achter de namen voor 1 plek, denk dat je er uit moet kiezen dan hè. En Brian?Pinas? op het plaatje is 1 persoon hè:2smiley.php:
tifo
30 september 2009, 16:49
Delanoy--Sequira--Brian Pinas--Kalisse
Goed voor mij, aleen Muhamadu en Kuipers nog erin laten komen. Hele sterke invalbeurten.
Dordt
30 september 2009, 16:59
Delanoy--Sequira--Brian Pinas--Kalisse
Goed voor mij, aleen Muhamadu en Kuipers nog erin laten komen. Hele sterke invalbeurten.
Vind dat Guy Ramos wel een basis plek mag hebben,voor de rest goede opstelling.
En misschien nog wel Verhoek als wissel erin zetten en Muhammadu erin(rechterspits)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.