Volledige versie bekijken : Heijsman weg?
PHM
18 september 2009, 21:44
Voorzitter Dordt: 'Misschien moet ik maar opstappen'
FC Dordrecht-voorzitter Ad Heijsman sprak vrijdag na de wedstrijd tegen SC Cambuur (2-3) van een 'zwarte avond voor de club'. De preses overweegt op te stappen, nadat het duel in de de tachtigste minuut werd gestaakt, omdat fans van Dordt na de 1-3 van Nassir Maachi bier en aanstekers op het veld gooiden.
- advertentie -"Ik vind die reacties vrij primitief", stelde Heijsman, die het veld opkwam om de fans te kalmeren en toe te spreken. "Ik heb er wat Dordtse vloeken tegenaan gegooid en ben even enorm kwaad geworden. Dit is een zwarte avond voor FC Dordrecht. Als je hier dertig uur per week pro deo bezig bent voor de club, dan zijn dit soort dingen heel vervelend."
"Wat de gevolgen hiervan zijn? Het zou zomaar kunnen dat de voorzitter ermee stopt", aldus Heijsman tegenover ELF Voetbal. "Ik trek me dit persoonlijk aan, ja. Ik steek zoveel energie in deze club. We willen Dordrecht weer op de kaart zetten en dat had vanavond gekund met een goede wedstrijd, die bovendien live op televisie was. Daardoor is de beeldvorming meteen negatief. We wilden echt een goede beurt maken en hebben daar heel veel voor gedaan. Op deze manier wordt al die inzet in één klap verziekt door een deel van de supporters. Ik kan wel janken. Verschrikkelijk vind ik het. Op deze manier gaat de lol er echt af voor mij. Misschien moet ik maar opstappen. Of ik daar niet een nachtje over moet slapen? Misschien wel. Maar het gaat sowieso een slechte nacht worden."
De vraag is wat de straf van de KNVB gaat worden. Twee seizoenen terug kreeg Dordrecht al een fikse boete toen supporters vuurwerk afstaken tijdens de kwartfinale van de KNVB-beker tegen Roda JC. Heijsman: "Ik wil niet te veel op de zaken vooruit lopen, maar ik hoop op clementie van de KNVB. Zeker als ze in ogenschouw nemen wat wij als bestuur allemaal voor moeite doen om alles in goede banen te leiden."
Cor Lems
18 september 2009, 21:54
Hij heeft gelijk.... Lekkere reclame voor de club
oh boeehoeee andere clubs doen het ook, boeeehoeee....
GreenWhite
18 september 2009, 22:27
Belachelijk dat het gestaakt wordt voor wat bier!! Echt waar zo zielig van de scheids...
En dat er iemand bier over adje heen gooit is helemaal schandalig!! Wie dat doet spoort echt niet. Adje blijf zou ik zeggen... trek je niks aan van zulke supporters!
Scheids was niet al te best. En Maachi.. (&!":&^*@ VOOR JOU!! mAAR GOED DAT IS EEN ANDER VERHAAL.
Cor Lems
18 september 2009, 22:33
Bier is om te zuipen en niet om mee te smijten. Pleur toch op zeg.
Maak ook regelmatig mee dat ik ook een bierdouche krijg op een tribune, lekker over je schone goed....
Gewoon terecht gestaakt, zulke dingen doe je niet, zeker niet als verdomme de club eindelijk eens positief in het nieuws staat.
GreenWhite
18 september 2009, 22:40
Ik keur het zeker ook niet goed... maar waar gebeurt het nou niet? Als je als grens bij Feijenoord loopt krijgt hij het ook over zich heen. Maar bij Dordt wordt er gelijk gestaakt.
En dat Heijsman gelijk zegt dat hij evt moet stoppen is ook niet zo best. Maar to the point het gebeurt overal joh. Beetje triest om gelijk te stoppen. Al wordt er nou over hem gezongen ok maar een beetje bier ok. Er Wordt altijd met bier gegooit. Maarja een nederlaag jammer. Ik denk persoonlijk dat Heijsman zich bedenkt. En hoop het ook. Forza FC Dordrecht. Ik zou nooit bier gooien. Hopelijk winnen we de volgende x gewoon van volendam. Het kan makkelijk.
En ik weet neit maar sommige mensen zeggen dat we provoceerde tijdens de staking. (las ik op websites) maar daar is niks van waar we zongen FC Dordrecht gewoon toe. Dove kwartels echt waar. Luister nou eens goed stelletje sensatie zoekers... We zongen FC DOrdrecht,FC Dordrecht ole ole! en ole ole ole ole ole... enz. Allemaal pro Dordt en niks anti scheids of Maachi.
Dordt4Altijd
19 september 2009, 01:36
Allemaal erg overtrokken! Dit gebeurd elke week bij een "normale" eredivisieclub. Als Heijsman hier voor opstapt heb ik daar 0,0 respect voor. Ik snap best dat hij naast zijn drukke bestaan zijn uren opoffert aan Dordt, maar als je je door zoiets kleins uit het veld laat slaan, want laten we eerlijk zijn en het niet overdrijven het was gewoon een klein incident, ben je wat mij betreft een softy. Nogmaals ik praat het niet goed wat er gebeurde maar de reactie van ons is ook te respecteren. Wij maken de club, samen met Noord (alle credits weer voor de Tifo actie), en als ze hiervoor stadionverboden uit gaan delen wens ik ze veel succes tegen ASWH volgend jaar! Maachi moet geschorst worden, die smeerlap maakt helemaal de ronde richting onze kant om vervolgens zn wijsvinger voor z'n ramadanbek te houden, provoceur!
Gunner1001
19 september 2009, 08:01
elke wedstrijd word er wel bier gegooid , als er aanstekers zijn meegegooid dan is het een ander verhaal natuurlijk.
maar dat heb ik niet gezien .
als er na een doelpunt uit vreugde bier word gegooid , dan word de wedstrijd toch ook niet gestaakt :S
beetje commotie om niks .
FC Dordrecht Fan
19 september 2009, 08:31
Net het interview met Heijsman gezien, hij heeft 100% gelijk, maar had het naar mij mening ook anders kunnen doen... in plaats van naar het vak toe te lopen... Had desnoods Olaf Ouwekerk er naar toelaten lopen... Zonde dat we op deze manier weer in de picture komen... Maar goed... het zei zo... Op naar Volendam en alles wat er gisteren gebeurd is vergeten...
Cor Lems
19 september 2009, 08:34
elke wedstrijd word er wel bier gegooid , als er aanstekers zijn meegegooid dan is het een ander verhaal natuurlijk.
maar dat heb ik niet gezien .
als er na een doelpunt uit vreugde bier word gegooid , dan word de wedstrijd toch ook niet gestaakt :S
beetje commotie om niks .
Bier moet je niet mee gooien, ik irriteer me ook mateloos als ik bier over mijn flikker krijg over mijn kleding, bij Antwerp al een keer eentje vast gepakt daarvoor. Pleurt op zeg, ik wil die ranzige zooi niet op mijn kleding, ook niet uit vreugde.
hia
19 september 2009, 08:38
Tuurlijk heeft Ad gelijk...tis ook gewoon weer klote dat dit gebeurd...
Maar gelijk zo'n showtje opvoeren...waarschijnlijk omdat t live op tv was!!
En dan gelijk praten over een zwarte dag, dat is ook wel weer heel zwart bekeken!!
FC Dordrecht Fan
19 september 2009, 08:44
Tuurlijk heeft Ad gelijk...tis ook gewoon weer klote dat dit gebeurd...
Maar gelijk zo'n showtje opvoeren...waarschijnlijk omdat t live op tv was!!
En dan gelijk praten over een zwarte dag, dat is ook wel weer heel zwart bekeken!!
Inderdaad, ik heb weleens erger dingen mee gemaakt (zonder camera's...)
Dre
19 september 2009, 08:47
Ben het volledig met Cor eens, bier is niet om mee te gooien. En ook de spreekkoren waren niet nodig gisteren! In plaats dat er vanaf de tribune nou eens geprobeerd wordt op een ludieke manier iets te doen, wordt gelijk terug gegrepen op meest primitieve wat er is, roepen van achter een hek. Wanneer gaan ze nou eens begrijpen dat het enkel maar schade aanricht voor de club en echt niks oplevert! Kunnen we een keer live op TV laten zien waar we toe in staat zijn, zowel op het veld als vanaf de tribune, gebeurt er weer dit. Vindt het persoonlijk triest.
Wat mij betreft hoeft Heijsman niet op te stappen. Liever niet zelfs. Ik denk dat het de beste voorzitter is de in de laatste jaren. Steekt veel energie in de club en heeft met zijn mensen prima kwaliteit neer gezet.
En Maachi.. (&!":&^*@ VOOR JOU!!
Zegt veel over het niveau hoor als je zulke opmerkingen maakt! Die heeft hier ook gespeeld en veel voor de club betekent.
Cor Lems
19 september 2009, 09:31
Nee het was een mooie dag....:doh:
De ultieme kans om reclame te maken voor de club, vergeet niet dat er ook veel potentiele sponsoren op tv kijken, denk je nu echt dat die staan te springen om er nu in te springen na dit??? Denk toch eens na man, voordat je wat neer kalkt. Voor het bestuur van Dordt, de supporters van Dordt en iedereen die Dordt een warm hart toedraagt, is dit een zwarte dag. Dit is geen klantenbinding......
Ron-S
19 september 2009, 09:52
Laat ik beginnen met de boetedoening van Maachi zelf... Die geeft heel duidelijk aan dat ie ons heeft geprovoceerd... En sorry hoor dat er mensen op de tribune zitten met emotie en passie.. Natuurlijk zou t geweldig zijn als iedereen de zelfcontrole zou hebben om alles van zich af te gooien zonder daarbij een beker bier te gebruiken als middel.. Nu als moraalridders gaan roepen dat deze supporters dit nooit hadden moeten doen is mij dan ook veel te makkelijk... De reactie van Ad, die naar mijn idee echt een standbeeld verdient voor zijn passie en toewijding, vind ik absoluut begrijpelijk en volkomen terecht.. Zijn keiharde werk wordt hier zwaar aangetast.. Ik ben er wel 100% van overtuigd dat het gooien van die paar bekers bier (die overigens niet voor de grensrechter bedoeld waren zoals het AD zegt) absoluut gekoppeld zijn aan het juichen van Maachi... Tot dat moment was er een geweldige sfeer en naar mijn idee ook alleen maar een enorme reclame voor FC Dordrecht.. Vanuit mijn optiek (als supporter op de west tribune) was een melding via onze lieftallige omroepster, om dergelijke dingen niet te doen, meer dan voldoende geweest. Juist omdat deze grensrechter totaal niet ter discussie stond.. Wel vind ik t van karakter getuigen dat Maachi de ballen had om toe te geven dat ie geprovoceerd had.. Niet dat hiermee ineens alles goed is.. Maar t geeft wel aan dat supporters van FC Dordrecht mensen zijn... Mensen met passie.. Met betrokkenheid.. Met een hart voor de club... Maar ook met gevoelens en emotie.. En geen programeerbare robots... Begrijp me goed... Ik ben net zo goed van mening dat het niet nodig was geweest... Maar ik begrijp de emotie wel. En vond het staken echt een totaal overtrokken reactie gezien de manier waarop de supporters zich tot dan toe hadden gedragen...
tifo
19 september 2009, 10:41
Nee het was een mooie dag....:doh:
De ultieme kans om reclame te maken voor de club, vergeet niet dat er ook veel potentiele sponsoren op tv kijken, denk je nu echt dat die staan te springen om er nu in te springen na dit??? Denk toch eens na man, voordat je wat neer kalkt. Voor het bestuur van Dordt, de supporters van Dordt en iedereen die Dordt een warm hart toedraagt, is dit een zwarte dag. Dit is geen klantenbinding......
Dit waren de echte supporters die er altijd zijn die emoties toonden. Vind dat Heijsman is moet ophouden met dat gezanik over de supporters. Hou je mond gewoon tegen de media wat heeft dit nou voor nut. Als deze primitievelingen de laatste jaren niet altijd er waren was er geen FC Dordrecht meer. Laat hem maar weer een mooi spandoek maken 'West Tribune Bedank', ongelofelijk de man wil gewoon een legioen van robots.
melvjen
19 september 2009, 11:08
Als een voorzitter nadenkt om op te stappen na bier gooien door publiek wat uitgedaagd werd door een *&^%$! Dan zit het al niet helemaal goed dan moet er toch meer aan de hand zijn wat Heijsman niet zint, daar stap je niet voor op! Als je een clubhart hebt en zo hard werkt aan de club dan doe je dat niet! Grote Schande om zo iets te roepen. En een nog grotere schande als hij op stapt voor bier gooien! Zonde want zn werk doet hij goed! En heel Dordt vindt dat. De beste man heeft gewoon zijn emotie even laten gaan en dit geroepen, kan gebeuren! Adje moet blijven! Wel jammer dat hij zich zo laat kennen door gelijk na te denken over opstappen! Een voorzitter onwaardig!
Ron-S
19 september 2009, 11:16
Heijsman z'n reactie is volkomen terecht en begrijpelijk... Met hart en ziel knokt ie voor iedere druppel goodwill zowel bij sponsors als bij de gemeente en provincie.. Als je dan het gevoel hebt dat door deze actie je jarenlange enorme inspanningen voor minimaal resultaat teniet gedaan wordt... Dan komen er emoties en frustraties.. Nogmaals... Wat die man voor onze club heeft gedaan is echt veel meer dan velen denken... Hij bokst tegen enorme windmolens en voelt zich nu in de rug aangevallen door z'n eigen mensen... Die gevoelens heeft ie laten spreken en daar heb ik ook waardering voor.. Zware woorden als voorzitter onwaardig slaan dan ook nergens op.. Ook Heijsman is mens! Met emoties en gevoelens! En een mens die goud waard is voor onze club! Hij moet dan ook blijven en vooral de warmte en steun krijgen van ons.. De mensen waar hij zich nu door in de steek gelaten voelt..
melvjen
19 september 2009, 11:28
Zeker een mens dat goud waard is en hij doet goed werk! ( ik val in herhaling ) Fantastisch LOF LOF super super Dankjewel! Standbeeld!
Maar kom op zeg nadenken over stoppen na biergooien en dat terwijl West zo uitgedaagd wordt??? bahbah! Wat ook nog toegegeven wordt door $%^@ plus een excuus naar Dordt! En dan roepen ik denk na om te stoppen! Hopen IDD dat het zijn emotie en gevoelens waren die spraken!!
tifo
19 september 2009, 11:28
Heijsman z'n reactie is volkomen terecht en begrijpelijk... Met hart en ziel knokt ie voor iedere druppel goodwill zowel bij sponsors als bij de gemeente en provincie.. Als je dan het gevoel hebt dat door deze actie je jarenlange enorme inspanningen voor minimaal resultaat teniet gedaan wordt... Dan komen er emoties en frustraties.. Nogmaals... Wat die man voor onze club heeft gedaan is echt veel meer dan velen denken... Hij bokst tegen enorme windmolens en voelt zich nu in de rug aangevallen door z'n eigen mensen... Die gevoelens heeft ie laten spreken en daar heb ik ook waardering voor.. Zware woorden als voorzitter onwaardig slaan dan ook nergens op.. Ook Heijsman is mens! Met emoties en gevoelens! En een mens die goud waard is voor onze club! Hij moet dan ook blijven en vooral de warmte en steun krijgen van ons.. De mensen waar hij zich nu door in de steek gelaten voelt..
Helemaal mee eens.
FCD!
19 september 2009, 12:08
Allemaal erg overtrokken! Dit gebeurd elke week bij een "normale" eredivisieclub. Als Heijsman hier voor opstapt heb ik daar 0,0 respect voor. Ik snap best dat hij naast zijn drukke bestaan zijn uren opoffert aan Dordt, maar als je je door zoiets kleins uit het veld laat slaan, want laten we eerlijk zijn en het niet overdrijven het was gewoon een klein incident, ben je wat mij betreft een softy. Nogmaals ik praat het niet goed wat er gebeurde maar de reactie van ons is ook te respecteren. Wij maken de club, samen met Noord (alle credits weer voor de Tifo actie), en als ze hiervoor stadionverboden uit gaan delen wens ik ze veel succes tegen ASWH volgend jaar! Maachi moet geschorst worden, die smeerlap maakt helemaal de ronde richting onze kant om vervolgens zn wijsvinger voor z'n ramadanbek te houden, provoceur!
amen.
Hans
19 september 2009, 12:14
Jammer dat er toch weer een paar zijn die het moeten verpesten. Het lijkt wel alsof er altijd iets moet gebeuren als we een keertje live op tv zijn. Chapeau!
Wat een anti- reclame voor de club. Hoewel ik het zeer jammer zou vinden als hij vertrekt, kan ik me helemaal vinden in het standpunt van Heijsman.
wijnandfens
19 september 2009, 12:50
Beetje overdreven reactie van Ad, om als een dolle stier tegen plastic bekertjes aan te gaan schoppen op de nationale tv. Ik weet dat Ad al langer speelt met de gedachte om er mee te stoppen, omdat hij er een hoop bedrijven naast heeft. Misschien is dit een goede reden voor hem.
Over dat bier gooien, dat gebeurd elke wedstrijd, maar omdat we nu live zijn, gaat mijnheer Jansen de wedstrijd stil leggen. Ik vind ook dat de KNVB kritisch naar deze scheidrecter moet kijken, want (misschien door een groene bril bekeken) we verdiende sowieso 2 penalties en hij floot soms wel erg tegen FCD. En dat Zeefuik tot 2 keer toe niet valt (terwijl zijn shirtje bijna scheurde) in het penalty gebied, is een pluim waard voor deze jongen, maar dag mag je ook belonen!! Moet je altijd vallen om een penalty te krijgen??? Jansen had duidelijk een mindere dag.
Ik hoop dat Ad blijft, maar als hij het niet meer ziet zitten dan kan hij beter plaats maken voor een andere voorzitter. Misschien 1 die een paar miljoen mee brengt......
wijnand
hia
19 september 2009, 13:03
Hoop van harte dat Ad blijft. Heeft zeer veel gedaan voor de club!!
Als hij weg gaat moeten we maar weer afwachten wat er voor terug komt...
Met angst en beven denk ik terug aan die lul van een frans derks... aarghh!!
Sacha071
19 september 2009, 13:39
Heijsman zal wel een beetje geemotioneerd geweest zijn toen hij dat gisteren zei. Dat pleit alleen maar voor de man. Ik zie zijn woedeuitbarsting voor de landelijke tv als gevolg van het verkeerd interpreteren van de feiten. Je ziet bier vliegen over de grensrechter en vervolgens zie je het arbitrale trio het veld af gaan. Dan is het logisch dat iedereen gaat denken dat "die idioten" zich weer niet kunnen gedragen? Het vooroordeel over voetbalsupporters is in onze maatschappij nou eenmaal negatief. Dus bij elk incident wordt de schuld daarom nou eenmaal makkelijk bij de supporter gelegd.
Gelukkig heeft Maatchi gelijk erkend dat hij het was die aan de basis lag van het incident en er zijn excuses voor aangeboden. In mijn ogen pleit dat het publiek vrij. Nu kijken of die scheidsrechter nog gaat erkennen dat hij zwaar overtrokken en onnodig heeft gereageerd op een paar druppels bier die de rand van het veld bereikten. Ben bang van niet. Ik hou het er maar op dat hij gisteren een "Balkenende" had.
tifo
19 september 2009, 13:44
Heijsman zal wel een beetje geemotioneerd geweest zijn toen hij dat gisteren zei. Dat pleit alleen maar voor de man. Ik zie zijn woedeuitbarsting voor de landelijke tv als gevolg van het verkeerd interpreteren van de feiten. Je ziet bier vliegen over de grensrechter en vervolgens zie je het arbitrale trio het veld af gaan. Dan is het logisch dat iedereen gaat denken dat "die idioten" zich weer niet kunnen gedragen? Het vooroordeel over voetbalsupporters is in onze maatschappij nou eenmaal negatief. Dus bij elk incident wordt de schuld daarom nou eenmaal makkelijk bij de supporter gelegd.
Gelukkig heeft Maatchi gelijk erkend dat hij het was die aan de basis lag van het incident en er zijn excuses voor aangeboden. In mijn ogen pleit dat het publiek vrij. Nu kijken of die scheidsrechter nog gaat erkennen dat hij zwaar overtrokken en onnodig heeft gereageerd op een paar druppels bier die de rand van het veld bereikten. Ben bang van niet. Ik hou het er maar op dat hij gisteren een "Balkenende" had.
Amen. Ben aleen benieuwd wat en waarom er vorig jaar naar Maachi geroepen werd de laatste wedstrijd 2 seizoenen terug. Iemand die dit weet ?
hia
19 september 2009, 14:21
Amen. Ben aleen benieuwd wat en waarom er vorig jaar naar Maachi geroepen werd de laatste wedstrijd 2 seizoenen terug. Iemand die dit weet ?
Dat vraag ik me dus ook af..
melvjen
20 september 2009, 07:46
Rond ramadan zijn zulke gasten altijd nog meer chrizofreen dan er voor.... hij heeft stemmen in zijn hoofd!!!
wijk9
20 september 2009, 08:11
maak me geen reet uit hoeveel tijd hij in de week in Dordt steekt. het is absoluut niet goed te praten wat er gebeurd is maar om zo af te geven op je supporters is wel het andere uiterste. verder ging het verhaal al eerder dat hij uit frustratie over de uitstel van het stadion het bijltje er bij neer wilde gooien . het lijkt er nu op dat hij dit akkefietje mooi gebruikt om weg te gaan. heb zojuist de wedstrijd teruggekeken die ik had opgenomen en tel 5 (!!) hele bekers op het veld. wat een drama om niets !
673
20 september 2009, 08:40
Wel triest dat je dreigt op te stappen voor een paar bekers bier op het veld, we steunen onze club wedstrijd in wedstrijd uit, thuis en uit wedstrijden, nu worden er een paar bekers bier op het veld gegooit zoals elke wedstrijd en nu dreigt die om op te stappen omdat de supporters zich niet gedragen hebben
FCD!
20 september 2009, 09:00
dit is toch echt het laatste wat ik erover zeg, het is gewoon veel meer in de spotlight gekomen doordat het live was, ik durf al mijn geld erop te zetten dat als het niet live was, dat de wedstrijd ook niet stilgelegd was.
Cor Lems
20 september 2009, 09:13
maak me geen reet uit hoeveel tijd hij in de week in Dordt steekt. het is absoluut niet goed te praten wat er gebeurd is maar om zo af te geven op je supporters is wel het andere uiterste. verder ging het verhaal al eerder dat hij uit frustratie over de uitstel van het stadion het bijltje er bij neer wilde gooien . het lijkt er nu op dat hij dit akkefietje mooi gebruikt om weg te gaan. heb zojuist de wedstrijd teruggekeken die ik had opgenomen en tel 5 (!!) hele bekers op het veld. wat een drama om niets !
Daar wil ik ook wel even op reageren, je minimaliseer het als het om het gedrag van de supporters gaat, ja het is niet goed te praten, maar de reactie is ergens begrijpelijk (omdat Maachi het uitlokt). Maar omdat Heijsman ook even impulsief reageert dan is het not done.
Blijkbaar mogen supporters wel geemotioneerd reageren en Heijsman niet. Alsof Heijsman hiervoor op gaat stappen, denk is na zeg. Ook voor hem was het een uitspraak uit emotie.
En de reactie is begrijpelijk, want: De KNVB is corrupt als het maar kan, als ze ons kunnen straffen zullen ze het niet nalaten! Daar wrikt het schoentje.... Wel eens gezien wat voor debiele scheidsrechters we soms niet krijgen. Maar ook de verhouding van de straffen klopt voor geen meter, als je ziet wat voor straffen ajax, feyenoord of psv krijgen voor zulke vergrijpen en in vergelijking met ons. Voor hun is het een klap financieel, maar voor ons nog veel meer. Zij hebben nog net iets meer te besteden en we weten ook als het gaat om andere dingen. Als bij ons de zaken niet goed op orde zijn krijgen we strafpunten (punten eraf, is veendam fortuna enz ook overkomen), en Feyenoord? Staat er nog slechter voor..... Dus tja. Je zou al je energie jarenlang erin gestoken hebben, dan hoop je op een groot voetbalfeest, er waren overigens nieuwe potentiele sponsors aanwezig afgelopen vrijdag en als je dan zo'n droeftoeter als Jansen aanleiding geeft om te kunnen staken dan is dat zuur. (Nogmaals, ik snap best dat het allemaal overtrokken is en uit verband getrokken, dat maachi het uitgelokt heeft en snap ook dat supporters pissed reageren, geloof me als maachi dat voor mijn neus zoiets flikt, moet ik me ook inhouden niet het hek over te gaan....., maar door dit incident zijn er sowieso sponsors afgehaakt en dat moet je ook begrijpen dat iemand die jarenlang keihard gewerkt heeft om te staan waar we nu staan, dat hij ook emotioneel kan reageren hierop.
Voor heijsman speelde we wel in de kelder van de eerste divisie en wou zelfs iemand van een plaatselijke bierteam niet voor ons spelen en hadden we schulden....
wijk9
20 september 2009, 09:38
[QUOTE=Cor Lems;15110]Daar wil ik ook wel even op reageren, je minimaliseer het als het om het gedrag van de supporters gaat, ja het is niet goed te praten, maar de reactie is ergens begrijpelijk (omdat Maachi het uitlokt). Maar omdat Heijsman ook even impulsief reageert dan is het not done.
Blijkbaar mogen supporters wel geemotioneerd reageren en Heijsman niet. Alsof Heijsman hiervoor op gaat stappen, denk is na zeg. Ook voor hem was het een uitspraak uit emotie. "
dat is nu precies wat ik bedoel ! supporters mogen niet emotioneel regaeren als zo'n debiel je uitlokt maar hij mag wel als een dolle stier tegen een paar bekertjes gaan lopen trappen en dreigen met opstappen ???
verder zal je geen kwaad woord over de goeie man horen want het is eindelijk eens rustig aan de Krommedijk, maar ik vind niet dat hij dit slim aangepakt heeft. hij doet mee aan de criminalisering van de groep voetbalsupporters. ik heb begrepen dat jij niet geweest bent vrijdag maar ik had zaterdag een boel uit te leggen op mijn werk aangezien ik geloof ik 7 keer in beeld ben geweest onder prachtig commentaar van die imbeciel van RTL 7 ( iemand trouwens een mailadres van de etters ?? ). als je hoort hoe wij als West genoemd worden terwijl het geloof ik 5 bekers waren ( aantal aanstekers weet ik niet) .
Cor Lems
20 september 2009, 10:01
[quote=Cor Lems;15110]Daar wil ik ook wel even op reageren, je minimaliseer het als het om het gedrag van de supporters gaat, ja het is niet goed te praten, maar de reactie is ergens begrijpelijk (omdat Maachi het uitlokt). Maar omdat Heijsman ook even impulsief reageert dan is het not done.
Blijkbaar mogen supporters wel geemotioneerd reageren en Heijsman niet. Alsof Heijsman hiervoor op gaat stappen, denk is na zeg. Ook voor hem was het een uitspraak uit emotie. "
dat is nu precies wat ik bedoel ! supporters mogen niet emotioneel regaeren als zo'n debiel je uitlokt maar hij mag wel als een dolle stier tegen een paar bekertjes gaan lopen trappen en dreigen met opstappen ???
verder zal je geen kwaad woord over de goeie man horen want het is eindelijk eens rustig aan de Krommedijk, maar ik vind niet dat hij dit slim aangepakt heeft. hij doet mee aan de criminalisering van de groep voetbalsupporters. ik heb begrepen dat jij niet geweest bent vrijdag maar ik had zaterdag een boel uit te leggen op mijn werk aangezien ik geloof ik 7 keer in beeld ben geweest onder prachtig commentaar van die imbeciel van RTL 7 ( iemand trouwens een mailadres van de etters ?? ). als je hoort hoe wij als West genoemd worden terwijl het geloof ik 5 bekers waren ( aantal aanstekers weet ik niet) .
Dat bedoel ik niet, ik bedoel alleen de reactie van de supporters worden geminimaliseert en de reactie van Heijsman niet, ik vind beide niet goed. Beide ergens begrijpelijk, maar ook weer niet nodig.
mauricenoord
20 september 2009, 10:47
Bier moet je niet mee gooien, ik irriteer me ook mateloos als ik bier over mijn flikker krijg over mijn kleding, bij Antwerp al een keer eentje vast gepakt daarvoor. Pleurt op zeg, ik wil die ranzige zooi niet op mijn kleding, ook niet uit vreugde.
dan zou je in een ivoren toren ergens hoog en droog moetten zitten...
tuurlijk is het geen pretje om bier over je heen te krijgen maar het hoor er nou eenmaal bij DIT IS VOETBAL.
en tja de wasmachine is geduldig ...:smoke:
mauricenoord
20 september 2009, 10:49
Ben het volledig met Cor eens, bier is niet om mee te gooien. En ook de spreekkoren waren niet nodig gisteren! In plaats dat er vanaf de tribune nou eens geprobeerd wordt op een ludieke manier iets te doen, wordt gelijk terug gegrepen op meest primitieve wat er is, roepen van achter een hek. Wanneer gaan ze nou eens begrijpen dat het enkel maar schade aanricht voor de club en echt niks oplevert! Kunnen we een keer live op TV laten zien waar we toe in staat zijn, zowel op het veld als vanaf de tribune, gebeurt er weer dit. Vindt het persoonlijk triest.
Wat mij betreft hoeft Heijsman niet op te stappen. Liever niet zelfs. Ik denk dat het de beste voorzitter is de in de laatste jaren. Steekt veel energie in de club en heeft met zijn mensen prima kwaliteit neer gezet.
Zegt veel over het niveau hoor als je zulke opmerkingen maakt! Die heeft hier ook gespeeld en veel voor de club betekent.
hij gheeft idd bij dordt gespeeld en vrijdag avond bewezen dat hij geen warm voor fc dordrecht heeft.
zo een prvocerende actie van zijn kant is ook nergens voor nodig nu worden weer alleen de suporters in een kwaad daglicht gezet en is van 2 kanten natuurlijk
tifo
20 september 2009, 10:58
dan zou je in een ivoren toren ergens hoog en droog moetten zitten...
tuurlijk is het geen pretje om bier over je heen te krijgen maar het hoor er nou eenmaal bij DIT IS VOETBAL.
en tja de wasmachine is geduldig ...:smoke:
Nou het hoort er helemaal niet bij, bier gewoon lekker drinken en niet gooien. Maar ik hoop dat Heijsman zich er overheen kan zetten en dat iedereen gewoon blijft. Kunnen we weer lekker verder gaan met presteren. Dit was de derde nederlaag van 2009 en we staan nog steeds 4e na 8 speelronde.
Eagles staat nog 0-0 overigens.
Cor Lems
20 september 2009, 11:15
heijsman blijft gewoon, die man reageerde ook in een opwelling en uit teleurstelling, vergeet niet dat die man ook supporter is met emoties en net als supporters ook wel eens verkeerd reageert op een bepaald moment. Menselijk toch?
mauricenoord
20 september 2009, 11:19
heijsman blijft gewoon, die man reageerde ook in een opwelling en uit teleurstelling, vergeet niet dat die man ook supporter is met emoties en net als supporters ook wel eens verkeerd reageert op een bepaald moment. Menselijk toch?
precies
hij was er vrijdag avond gewoon ff klaar mee
maar hij blijft denk ik ook wel gewoon bij fcdordrecht.
hij is nog lang niet klaar bij ons
FCD!
20 september 2009, 11:23
ALS hij weg zou gaan breekt er natuurlijk de pleuris uit.
Dan komt er veel onrust binnen de club en zullen waarschijnlijk de prestaties achteruit gaan...
maar dit is negatief denken, hij zal vast blijven en laten we vooruit kijken naar de volgende overwinning
Dordtenaar
20 september 2009, 14:30
Wat die machie of zo heeft gedaan is gewoon not done!!!
De bepaalde reactie van de supporters en van ad zijn te begrijpen(emotie).........je moet alleen niet gaan zingen over zijn moeder want dat vind ik gewoon triest!!!
Gewoon je best doen tegen volendam en we kunnen een mooi seizoen draaien want we speelde geen verkeerde wedstrijd tegen cambuur.
Cor Lems
20 september 2009, 14:53
Nope, tis dat Ed Jansen zand in zijn ogen had, anders had het totaal anders afgelopen, jammer dat wij weer eens geen zuivere strafschop krijgen. (vertel eens wat nieuws).
mauricenoord
20 september 2009, 17:00
Nope, tis dat Ed Jansen zand in zijn ogen had, anders had het totaal anders afgelopen, jammer dat wij weer eens geen zuivere strafschop krijgen. (vertel eens wat nieuws).
idd cor klopt
lijkt wel ofdat fc dordrecht altijd een scheidsrechter tegen heeft was idd gewoon 1 zuivere strafschop
maarja t blijft knvb
ZE WILLEN DORDT NIET HOGEROP:angry2:
melvjen
21 september 2009, 06:25
De overweging van dhr Heijsman is geen emotionele overweging zoals iedereen zegt op het Forum!
Bron ADvandaag,
Ik citeer: Meteen na afloop van de wedstrijd heb ik gedreigd dat ik zou stoppen als voorzitter. Dat was niet in een emotionele bui want hetzelfde gevoel overheerst nogsteeds.
De beste man stopt echt niet om het bierincident er is veel meer aan de hand.
Schaarse begroting.
Stadion dat maar niet doorzet.
Veel tegengas van de gemeente.
De man doet goed werk ik weet het nu wel! Bravo, standbeeld! Bier gooien kan niet is nu ook helder inmiddels!
Maar als hij alleen maar aangeeft dat hij stopt om die 5 bekertjes bier zal niemand dat accepteren en respecteren! Als je daarom stopt is dat echt een bloody shame.
mauricenoord
21 september 2009, 08:19
De overweging van dhr Heijsman is geen emotionele overweging zoals iedereen zegt op het Forum!
Bron ADvandaag,
Ik citeer: Meteen na afloop van de wedstrijd heb ik gedreigd dat ik zou stoppen als voorzitter. Dat was niet in een emotionele bui want hetzelfde gevoel overheerst nogsteeds.
De beste man stopt echt niet om het bierincident er is veel meer aan de hand.
Schaarse begroting.
Stadion dat maar niet doorzet.
Veel tegengas van de gemeente.
De man doet goed werk ik weet het nu wel! Bravo, standbeeld! Bier gooien kan niet is nu ook helder inmiddels!
Maar als hij alleen maar aangeeft dat hij stopt om die 5 bekertjes bier zal niemand dat accepteren en respecteren! Als je daarom stopt is dat echt een bloody shame.
ik had het niet beter kunnen zeggen.
en tja van de bogroting dat weet je van te voren als je bij dordt begint dus das een rare reden om aan te grijpen om ook te stoppen.
Heijsman gewoon blijven en op naar weer een periode titel:rock:
FCD!
21 september 2009, 09:16
belachelijk toch dat de gemeente dordt niet steunt, als dordt het nieuwe stadion bezit dan kan het echt groeien en omhoog kijken.
dan kan ik mij voorstellen dat Kruys en Heijsman er de pest in hebben.
(Kruys had het trouwens op TV Rijnmond gezegd dat hij dat ook zeker zal meenemen als hij moet nadenken of hij door gaat aan het eind van het seizoen want zijn contract loopt af)
Jah
21 september 2009, 09:20
De gemeente bouwt wel een enorme ijshal en nieuw zwembad. FC Dordt is duidelijk groeiende dus waarom draagt de gemeent eniet gewoon zijn steentje bij.
Daarnaast heeft Heijsman samen met Boogers ervoor gezorgd dat onze club geen lelijk eendje meer is. Ik hoop echt dat Ad blijft!
rob
21 september 2009, 10:33
Dat doet de gemeente ook wel, maar enkele 100duizenden euro's heeft de gemeente ook niet 'over' om in de club te steken lijkt me...
FCD-078
21 september 2009, 13:33
Statement bij 't gemeentehuis
mauricenoord
21 september 2009, 13:35
Statement bij 't gemeentehuis
lijkt me erg gezellig
alhoewel ik denk dat de gemeente dit niet kan waarderen waardoor er dan helemaal geen geld meer inzit voor onze fc
FCD-078
21 september 2009, 13:40
Normale Protest, zie het als een vakbond eist om loonsverhoging ;)
Gemeente moet echt is een keer inzien dat ze moeten gaan investeren en op moeten schieten, terwijl ze in andere dingen wel weer snel in zijn natuurlijk een ijsbaan een zwembad etc.etc.
mauricenoord
21 september 2009, 13:44
Normale Protest, zie het als een vakbond eist om loonsverhoging ;)
Gemeente moet echt is een keer inzien dat ze moeten gaan investeren en op moeten schieten, terwijl ze in andere dingen wel weer snel in zijn natuurlijk een ijsbaan een zwembad etc.etc.
ik heb het ook over een net protest maar tog denk ik dat de gemeente dit niet op prijs stelt.
maargoed niks doen is ook geen optie dusuhhh...
datum?
tijd?
en dan maar doe he:yes::beer:
rob
21 september 2009, 14:10
Ach wat schattig :happydance:
mauricenoord
21 september 2009, 14:16
Ach wat schattig :happydance:
jah he:director: ga je mee:grin:
Paul-tje
21 september 2009, 14:48
Volgens mij hebben we voor het stadion een apart topic.
Heijsman is alweer een jaar of 6 voorzitter, en als je ziet waar we toen stonden en waar we nu staan, dan is het al een geweldige prestatie.
mauricenoord
21 september 2009, 15:00
Volgens mij hebben we voor het stadion een apart topic.
Heijsman is alweer een jaar of 6 voorzitter, en als je ziet waar we toen stonden en waar we nu staan, dan is het al een geweldige prestatie.
klopt paulus daarom moet heijsman ook blijven :15:
hia
21 september 2009, 20:00
Eigenlijk vind ik dat Ad nu ook met een verklaring moet komen.
Je kan wel als 1e voor de camera met "shocking new" komen, maar hak dat ook echt een knoop door.
Niemand weet nu echt iets. Gaat hij weg of blijft hij toch?
Ik weet zeker dat er veel meer achter zit dan het "bier incident".
Dat geeft niet,maar wees duidelijk. Dit incident was echt niet waar het om ging,maar misschien de bekende druppel.
Dus Ad : Ik hoop dat je blijft. Je bent een goiee vent. Een hele goeie vent zelfs.
Maar wees duidelijk, en laat je ook nu horen!!!!!!!
Jah
22 september 2009, 06:30
Het was de bekende druppel bier...
Jah
23 september 2009, 09:28
In de VI van deze week een stuk met Heijsman. Hij denkt nog steeds aan opstappen. Ik snap dat hij boos is/was maar ze moeten nu niet van een mug een olifant gaan maken en er maar over door blijven gaan. Ze schenken nu zelf aandacht aan iets negatiefs. Het lijkt een beetje op het verhaal van Haarlem uit toen de ME zich mocht uitleven op voetbalsupporters (tuig der aarde, erger dan pedofielen, foto's alles mag openbaar want de voetbalsupporter is de lager dan laag en heeft geen rechten) op Holland Spoor en Fc Dordt een spandoek laat maken over deze treinreizigers. Hou er gewoon over op en laten we ons concentreren op het positieve. Je moet er toch niet aan denken dat aan onze vooruitgang als club nu een einde komt door een paar bekers bier. Want het opstappen van Heijsman zou echt heel kut zijn. Ik heb Boogers nog niet gehoord hierover trouwens..
Johan
23 september 2009, 09:41
Ik wel, maar dat is privé. Laten we er maar op houden dat de meningen binnen de club ook verdeeld zijn hierover.
mauricenoord
23 september 2009, 10:00
In de VI van deze week een stuk met Heijsman. Hij denkt nog steeds aan opstappen. Ik snap dat hij boos is/was maar ze moeten nu niet van een mug een olifant gaan maken en er maar over door blijven gaan. Ze schenken nu zelf aandacht aan iets negatiefs. Het lijkt een beetje op het verhaal van Haarlem uit toen de ME zich mocht uitleven op voetbalsupporters (tuig der aarde, erger dan pedofielen, foto's alles mag openbaar want de voetbalsupporter is de lager dan laag en heeft geen rechten) op Holland Spoor en Fc Dordt een spandoek laat maken over deze treinreizigers. Hou er gewoon over op en laten we ons concentreren op het positieve. Je moet er toch niet aan denken dat aan onze vooruitgang als club nu een einde komt door een paar bekers bier. Want het opstappen van Heijsman zou echt heel kut zijn. Ik heb Boogers nog niet gehoord hierover trouwens..
kan niet wachten tot vanmiddag de vi op me deurmatje valt ben benieuwd!!
mauricenoord
23 september 2009, 12:58
hij is binnen hoor de nieuwe vi intervieuw hieronder leesbaar...:beerchug:
IK CITEER:10:
================================================== ========
Ad Heijsman is bezig aan zijn zevende seizoen als voorzitter van FC Dordrecht.
Het is niet ondenkbaar dat het ook zijn laatste jaar wordt. De gebeurtenissen van afgelopen vrijdag hebben namelijk diepe sporen achtergelaten bij Heijsman.
In de aantrekkelijke wedstrijd tegen SC Cambuur ( 2-3 voor de friezen) legde scheidrechter Ed Jansen het spel stil na herhaaldelijke spreekkoren aan het adres van SC Cambuur speler Nassir Maachi. De ex-speler van FC Dordrecht was als invaller met een assist en een doelpunt behoorlijk beslissend geweest tegen zijn oude club.
De Wijze waarop hij dat vierde- provocerend voor het FC Dordrecht publiek- was ongepast. De supporters van de thuisclub reageerde woest en gooiden met bier naar de aanvaller. Voorzitter Heijsman besloot daarop maar zelf tussen de harde kern te gaan staan om ze rustig te houden en verdere schade te voorkomen.
'ik kan je zeggen, zoiets doe je niet voor je plezier', zegt Heijsman. 'ik sta graag tussen onze fans maar als ze zulke dingen doen weet ik wel een andere vrijetijds-besteding. We hebben er alles aan gedaan om dit te voorkomen en toch lukte het niet. Aangezien ik onderdeel ben van het bestuur, voel ik me ook verantwoordelijk. Juist als de prestaties goed zijn en we positieve publiciteit krijgen in de vorm van een live-wedstrijd op televisie , gaat het mis...Het is nu een paar dagen geleden maar je merkt: Ik ben nogsteeds pisnijdig.'
Heijsman beraadt zich serieus op zijn positie en wil eerst enkele gesprekken met zijn bestuursleden afwachten voordat hij een besluit neemt.
Dat heeft ook te maken met de strafmaat van de KNVB die er ongetwijfeld gaat komen.'Wij steken er veel energie in om betaald voetbal levend te houden in Dordrecht'zegt Heijsman.'We willen snel naar een nieuw stadion toe, we werken allemaal hard aan het opkrikken van ons imago zodat ook sponsors bij FC Dordrecht willen horen.
Als de club gaat leven raken dingen in een stroomversnelling.
Deze excessen helpen dan absoluut niet.
In drie minuten maken ze veel dingen kapot waarvoor we al jaren aan het werk zijn.
Het is niet de eerste keer dat dit gebeurde en dat stuit me nog het meest tegen de borst.
Want deze lieden zullen toch ook wel beseffen dat bij FC Dordrecht de miljoenen niet voor het oprapen liggen.
Als ons imago verslechterd, is een nieuw stadion zelfs verder weg dan ooit.
Ik ben hartstikke trots op dit kleine clubje en wat we met zijn allen kunnen bereiken. Maar ik schaam me kapot dat dit soort dingen kennelijk ook bij ons hoort. Voorzitter zijn is een hobby, maar als het vervelend begint te worden is stoppen niet zo heel ver weg..
================================================== ========
denk dat hij gewoon weg gaat na dit te lezen hoe jammer het ook is.
of hij moet nog overgehaald kunnen worden door de bestuursleden.
we zulle zien
to be continued denk ik zo maar...........:10:
Johan
23 september 2009, 15:29
Hij heeft gelijk, je bent al aan alle kanten gebonden aan budget, je krijgt het voor elkaar om alles krap rond te krijgen en dan zorgen mensen van buitenaf, want dat zijn supporters, ervoor dat je geld in een bodemloze put verdwijnt. Ik zou ook pissed off zijn als dat grotendeels onder mijn verantwoording viel, zeker als ik dat geld hard nodig heb om mijn organisatie op orde te houden.
FCD-078
23 september 2009, 15:52
Weet wel als wij er niet waren als supporterszijnde, was Dordt niks, wij pompen er ook geld in elke wedstrijd weer ;)
Johan
23 september 2009, 16:10
Het is een wisselwerking, maar omdat ook wij geld er in brengen houd dat niet in dat we dan boven de regels staan. We zijn zelf zo stom om onze inbreng naar de verkeerde instantie te lozen op deze manier, kunnen we beter meteen naar de KNVB storten dan hè.
FCD-078
23 september 2009, 17:15
Klopt,
Maarja ken er meer over zeggen maar gebeurd is gebeurd jammer.
tifo
23 september 2009, 17:37
De man heeft een punt, het waren emoties met het interview na de wedstrijd. Maar nu een paar dagen later is dit interview toch niet nodig ?
mauricenoord
23 september 2009, 18:08
De man heeft een punt, het waren emoties met het interview na de wedstrijd. Maar nu een paar dagen later is dit interview toch niet nodig ?
idd valt nog moeilijk over '' emoties'' te spreken nu.
maargoed afwachten dan maar
hoop dat ie snel de knoop doorhakt of met een statement naar buiten komt want hier heeft niemand wat aan
hia
23 september 2009, 18:38
Ad heeft gelijk, Ad heeft een punt, het was fout , het mocht niet...
Tuurlijk tuurlijk tuurlijk...
Maar hier zit zo ontzettend veel meer achter!!! Kom op zeg. Hij praat over de supporters ( en ja, er lopen een paar debielen rond, maar waar niet? ) alsof hij tussen het vreemdelingen- legioen staat uit de kelders van Grote Rivieren.
Toen ik Ad en Marco Boogers in de voorbereiding van het vorige seizoen na de oefenwedstrijd tegen ASWH wat vroeg over het nieuwe stadion, mompelde hij wat en draaide zich om en liep weg.Dan sta je daar als lulletje rozewater. Geeft al aan hoe hij in het leven staat tegenover de gewone supporter. Alleen de stropdassen op de bobo tribune zijn voor hem goed genoeg.
Maar oo..oo..oo.., wat zijn we ontzettend blij met 2 fanatieke supporters vakken in het stadion die tegen elkaar opzingen,en voor de sfeer zorgen waar iedere voor en tegenstander vol lof over is...
Aaargh... wat heb ik het opeens gehad met die man zeg..!!!
wijk9
24 september 2009, 06:25
ik blijf het allemaal maar vaag gedoe vinden. het had toch veel handiger geweest te benadrukken dat het om een paar man gaat die dit verziekt hebben ?? ten eerste is het ook zo en ten tweede lijkt het me voor Dordt ook een stuk beter. het lijkt nu alsof heel West een stelletje randdebielen herbergt. Tuurlijk doen 'we ' het zelf maar volgens mij jaag je hier ook supporters mee weg die naar dordt willen komen, nog maar te zwijgen over eventuele sponsors. zonder dit mediageile gedoe was Nederland het allang weer vergeten. hij zal binnenkort wel in een tv programma verschijnen met krokodillentranen, Ad complimenten voor de afgelopen 6 jaar maar dit doe je echt niet handig !
Cor Lems
24 september 2009, 06:40
ik blijf het allemaal maar vaag gedoe vinden. het had toch veel handiger geweest te benadrukken dat het om een paar man gaat die dit verziekt hebben ?? ten eerste is het ook zo en ten tweede lijkt het me voor Dordt ook een stuk beter. het lijkt nu alsof heel West een stelletje randdebielen herbergt. Tuurlijk doen 'we ' het zelf maar volgens mij jaag je hier ook supporters mee weg die naar dordt willen komen, nog maar te zwijgen over eventuele sponsors. zonder dit mediageile gedoe was Nederland het allang weer vergeten. hij zal binnenkort wel in een tv programma verschijnen met krokodillentranen, Ad complimenten voor de afgelopen 6 jaar maar dit doe je echt niet handig !
Nee, die paar man die het verzieken voor de rest, die doen het handig.... Stop toch eens met de fout naar Heijsman te weerleggen, weet je wel hoeveel bloed zweet en tranen gekost heeft voor Dordt om dat bij elkaar te krijgen, wat verwacht je nu voor een reactie ? Dat ie staat te juichen en 'begrip' toont? Die boete kunnen we echt niet gebruiken en dan heb je na het incident nog slimmerds die dan vuurwerk gooien tegen Fortuna. Nee, dan ben je een echte supporter....en nee, er moet niet over een kam geschoren worden, maar de reactie is wel begrijpelijk. Op een avond is jarenlang hard werken om zeep geholpen. En er zit ook andere frustraties omdat Dordt ambiteus is en wij een schijtgemeente hebben, waar andere gemeente miljoenen in clubs gooien (bodemloze put), moeten wij smeken voor een nieuw stadion.
Millhill
24 september 2009, 08:07
Ik lees zojuist dat Heijsman zijn toekomst vooral af zal laten hangen van het gedrag van de supporters de komende maanden en in de winterstop de balans op zal maken. Als we kijken waar we met Dordt een jaar of 6 geleden stonden en waar we nu staan, is het zeer belangrijk dat Heijsman nog een jaartje of 5 doorgaat. Hij is als echte Dordtenaar HET gezicht van de club. Ik richt mij nu dus met name even op de mannen (en vrouwen) op West, steun de club op een positieve manier zoals jullie dat ook zo vaak doen en tel even tot tien bij de bekende scheidsrechterlijke dwalingen en dom gedrag van al dan niet ex Dordt spelers. Ik vind het voorval van afgelopen vrijdag overigens ook behoorlijk overdreven maar blijkbaar was dit voor Heijsman wel de bekende druppel (bier) en zullen we de komende maanden het tegendeel dus moeten bewijzen. Overigens ga ik er van uit dat bij een eventuele boete West hun verantwoordelijkheid zal pakken en met de pet rond zal gaan om de schade voor Dordt zo klein mogelijk te houden.
FC Dordrecht Fan
24 september 2009, 08:18
De VI had het trouwens ook verkeerd geschreven... Gestaakt wegens spreekkoren, volgens mij had de scheidsrechter de spreekkoren niet gehoord en staakte men voor het bier incident...
mauricenoord
24 september 2009, 08:58
De VI had het trouwens ook verkeerd geschreven... Gestaakt wegens spreekkoren, volgens mij had de scheidsrechter de spreekkoren niet gehoord en staakte men voor het bier incident...
klopt
maar de reactie van maachi:blind: kwam mede door de spreekkoren.....
dat staat ook zo in de VI
ZwarteSchaap
24 september 2009, 13:53
Mijn respect heeft ie wel verdient vanwege zijn actie tijdens de staking. Hij was heel realististisch op dat moment en durfde zelfs plaats te nemen in west. Maar ik ben het niet eens met zijn besluit. Jammerlijk ...
FCD!
25 september 2009, 06:17
. Overigens ga ik er van uit dat bij een eventuele boete West hun verantwoordelijkheid zal pakken en met de pet rond zal gaan om de schade voor Dordt zo klein mogelijk te houden.
dan heb je met geluk misschien 1.000 euro, daar schiet je denk ik ook niet mee op.
FCD!
25 september 2009, 06:22
Mijn respect heeft ie wel verdient vanwege zijn actie tijdens de staking. Hij was heel realististisch op dat moment en durfde zelfs plaats te nemen in west. Maar ik ben het niet eens met zijn besluit. Jammerlijk ...
ik heb er zo mijn eigen gedachten over, hij was weldegelijk geëmotioneerd daar twijfel ik niet aan.
Maar dat die Muhamadu na wil doen door die bekers te gaan lopen trappen..
In mijn ogen was dat enkel en alleen omdat het live op tv was en de kijkers ( en KNVB) dan denken, nou nou hij probeert er wat aan te doen.
Overigens moet je me niet verkeerd begrijpen, ik heb niks tegen die man.
Sterker nog hij heeft fantastisch werk gedaan en hoop dat die dat
vooral nog even doe.
bossie
25 september 2009, 09:54
Heijsman is een prima voorzitter maar ik vind nu zijn reaktie overdreven. Zeker zijn woorden dat hij op zijn vrije avond tussen de supporters moet gaan staan...VRIJE AVOND??? Je bent voorzitter van een club en als die spelen heb je geen vrije avond maar een verplichting naar je cluppie te komen.
Bier en spreekkoren waren door de reaktie van Maachi een logisch gevolg, ook al keur ik het niet goed maar ja das emotie hoor!!!
Die scheids was live op tv en wil zich over de rug van Dordt gewoon profileren...zo van kijk eens wat ik durf. Het bier was helemaal niet voor de grensrechter maar voor Maachi.
Heijsman laat zn vertrek afhangen van wat er tot de winterstop allemaal nog met de supporters voorvalt dus ik denk dat de bekerwedstrijd tegen Ajax niet best uitkomt want alle dwazen die er bij feyenoord niet meer inmogen komen natuurlijk de boel in Dordt verzieken.
FCD!
25 september 2009, 10:24
kom op zeg, niet allemaal zo makkelijk denken over dat feyenoord op bezoek komt.
er zal genoeg controle zijn zodat er in ieder geval niet IN het stadion wat gebeur.
ZwarteSchaap
25 september 2009, 17:30
ik heb er zo mijn eigen gedachten over, hij was weldegelijk geëmotioneerd daar twijfel ik niet aan.
Maar dat die Muhamadu na wil doen door die bekers te gaan lopen trappen..
In mijn ogen was dat enkel en alleen omdat het live op tv was en de kijkers ( en KNVB) dan denken, nou nou hij probeert er wat aan te doen.
Overigens moet je me niet verkeerd begrijpen, ik heb niks tegen die man.
Sterker nog hij heeft fantastisch werk gedaan en hoop dat die dat
vooral nog even doe.
eerlijk gezegd heeft de voorzitter waarschijnlijk het gezicht gered, want anders was het breed uitgemeten op tv en in de kranten en dat viel toch wel mee toch ?!
Ron
25 september 2009, 22:46
Denk het ook.
heb alleen de samenvatting gezien.
Er geberde werkelijk geen reet, maar ad deed wat een echte voorzitter moet doen!
Chapeau!
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.