Volledige versie bekijken : Helmond Sport - FC Dordrecht
Cor Lems
25 augustus 2009, 18:27
Kunnen we bevestigen na de schitterende 3-5 tegen FC Zwolle
Ik stel overigens voor om met 10 man te starten.
Dordtenaar
25 augustus 2009, 19:14
gewoon met 11 man en 0-2 winnen(zeefduik,lopes)
fcdordrecht!!
25 augustus 2009, 19:49
Lopes speelt er niet meer pff:S
Maar ik denk een 1-2: 22 min 1-0 voskamp 1-1 43 min zeefuik 82 min 1-2 versluis
FCD!
25 augustus 2009, 19:56
ben bang voor een nederlaag, helmond is een sterk team.
FCD-078
25 augustus 2009, 19:58
Weer een lekkere buscombi, hoorde laatst nog iemand hier zeggen op het forum dat het mooi vrij vervoer was de 2 wedstrijden. pff
Maar een 2-1 overwinning voor Dordt.
tifo
25 augustus 2009, 20:03
Weer een lekkere buscombi, hoorde laatst nog iemand hier zeggen op het forum dat het mooi vrij vervoer was de 2 wedstrijden. pff
Maar een 2-1 overwinning voor Dordt.
Ja dat is me verteld, het bleek aleen maar hoop hierop te zijn.
FCD-078
25 augustus 2009, 20:05
Ja dat is me verteld, het bleek aleen maar hoop hierop te zijn.
Haha is goed, maarja snap het niet helemaal want ik zie hierin echt geen catogorie in dat het op het niveau zit van een buscombi. Als ze nou is slim denken en als ze zeggen dit is een topper van de week en je zou vrijvervoer aangeven weet je tog zeker dat het uivak aardig goed vol zit.
tifo
25 augustus 2009, 20:11
Haha is goed, maarja snap het niet helemaal want ik zie hierin echt geen catogorie in dat het op het niveau zit van een buscombi. Als ze nou is slim denken en als ze zeggen dit is een topper van de week en je zou vrijvervoer aangeven weet je tog zeker dat het uivak aardig goed vol zit.
HMMMPFFF!! Dordt gaat hier niet over, niet aleen in ieder geval. Het gaat tussen de burgemeester van helmond, politie brabant en Helmond Sport. Er is daar wel eens wat gebeurt dus willen ze niet dat wij er vrij kunnen rond dwalen.
FCD-078
25 augustus 2009, 20:30
HMMMPFFF!! Dordt gaat hier niet over, niet aleen in ieder geval. Het gaat tussen de burgemeester van helmond, politie brabant en Helmond Sport. Er is daar wel eens wat gebeurt dus willen ze niet dat wij er vrij kunnen rond dwalen.
Jammer, maar tog.
Moet me hier tog bij neerleggen he, had liever vrijvervoer maarja.
rodordt
25 augustus 2009, 21:18
Wanneer treedt de club nou eens naar buiten over de nieuwe aankopen. Vorige week zou er toch duidelijkheid worden gegeven over het vastleggen van Lopes en Hill???
SCHAAKy
26 augustus 2009, 04:19
Wanneer treedt de club nou eens naar buiten over de nieuwe aankopen. Vorige week zou er toch duidelijkheid worden gegeven over het vastleggen van Lopes en Hill???
1 september.....
GreenWhite
26 augustus 2009, 08:30
Er staat ook vaak wel wat over in het wedstrijd boekje... Hebben ze tot nu toe elke keer wat gezegd. Maar daar staat niet veel meer in dan wat we nu weten...
Owja en we winnen :) 1-2
Zwaar bevochten maar het is genoeg. Verhoek en Verlsuis scoren...
wijnandfens
26 augustus 2009, 09:03
0-1 ramos
Nr 10
26 augustus 2009, 11:34
Het is fantastisch als we deze wedstrijd ook kunnen omzetten in winst.
Bij Zwolle toonde de ploeg natuurlijk geweldig veel inzet en veerkracht.
Helmond is een lastige tegenstander die momenteel goed in vorm is.
Ik ga voor een 1-1.
FC Dordrecht Fan
26 augustus 2009, 13:01
Lopes gaat waarschijnlijk naar SC Cambuur(FC Dordrecht 2 ;))...
Cambuur heeft grote interesse om de speler te contracteren. Zo staat vermeld in de VI magazine.
schaapie
26 augustus 2009, 18:15
hij gaat niet naar cambuur....... dan zou hij tegen dordt gelogen hebben.
Ron
26 augustus 2009, 19:48
JUIST!
Alleen een eredivisie ploeg!
FCD!
27 augustus 2009, 11:37
als hij naar cambuur gaat eet ik mijn schoen op
Jah
27 augustus 2009, 17:08
1-1
emielgrootenboer
27 augustus 2009, 22:49
Nou FCD het zou zo maar kunnen dat je schoen erg taai smaakt. Camhoer heeft namelijk wel de financiën om deze transfer te bekostigen. Cecilio is voor een binnelandse club namelijk helemaal niet transfervrij en dus moet er dus voor hem worden betaald. Ook zal iedereen kiezen voor het hoogste salaris en geloof mij Camhoer betaald echt veel meer dan onze mooie FCD. Vraag dit maar aan ene Randy Rustenburg die daar toch gewoon elk jaar in de basis staat. Ene Theo Singerling heeft mij namelijk verteld dat het prijskaartje dat aan Cecilio hangt en hing (hij zij dit precies 5 weken geleden) voor FCD gewoon niet te betalen is.
Ik hoop dan ook dat hij als hij op de krommedijk tegen ons scoort namens Camhoer niet zo hard loopt te juigen als ene Ruud Kras.
"Ooit kom ik terug bij Dordt" (uitspraak van Cecilio bij afscheid in stadion): m'n lul!!!!!
Ron
28 augustus 2009, 07:52
Volgens mij waren de letterlijke woorden van cecilio: Ik vertrek alleen als er zich een eredivisie club zich aandient.
Nu weet ik dat geld een hoop verpest, maar ik hoop nog steeds dat hij zich aan zijn woord houdt en dat hij volgende week in de basis staat!
GreenWhite
28 augustus 2009, 08:39
Hij zei bij zijn eerste vertrek dat hij terug zou komen. Nou je kan zeggen wat je wilt maar hij is terug geweest. Dus daar kunnen we niks van zeggen ;) Hoe erg het ook is. Maar hoop ten zeerste dat hij blijft.
FCD!
28 augustus 2009, 08:40
Ik hoop dan ook dat hij als hij op de krommedijk tegen ons scoort namens Camhoer niet zo hard loopt te juigen als ene Ruud Kras.
dit viel mij inderdaad ook al op :nono: maakt de overwinning en comeback alleen maar lekkerder :worthy:
Hans
28 augustus 2009, 13:46
Cecilio is vorig seizoen toch ook een half jaar terug geweest? Natuurlijk vind hij Dordt een leuke en gezellige club, maar het is hem toch ook niet kwalijk te nemen als hij voor Cambuur kiest waar hij 3 tot 4 keer zo veel kan verdienen. Hij is tenslotte al 30 en wil ook nog even wat geld binnen harken. Niets fout aan toch?
Ben benieuwd wat jullie doen als je bij een ander bedrijf 4000 ipv 2000 euro per maand kan gaan verdienen. En in het geval Lopes zullen de bedragen hoogstwaarschijnlijk nog verder uit elkaar liggen.
Ben benieuwd of Marco nog een andere spits uit de hoge hoed tovert. We moeten nog 2 spelers halen om geen problemen te krijgen met de licentiecommissie toch? De tijd gaat dringen..
wijnandfens
28 augustus 2009, 15:47
Nou FCD het zou zo maar kunnen dat je schoen erg taai smaakt. Camhoer heeft namelijk wel de financiën om deze transfer te bekostigen. Cecilio is voor een binnelandse club namelijk helemaal niet transfervrij en dus moet er dus voor hem worden betaald. Ook zal iedereen kiezen voor het hoogste salaris en geloof mij Camhoer betaald echt veel meer dan onze mooie FCD. Vraag dit maar aan ene Randy Rustenburg die daar toch gewoon elk jaar in de basis staat. Ene Theo Singerling heeft mij namelijk verteld dat het prijskaartje dat aan Cecilio hangt en hing (hij zij dit precies 5 weken geleden) voor FCD gewoon niet te betalen is.
"Ooit kom ik terug bij Dordt" (uitspraak van Cecilio bij afscheid in stadion): m'n lul!!!!!
Ik ben het met emielgrootenboer eens, er bestaat immers geen clubliefde meer, bijna alle voetballers hebben dollar of euro tekens in hun ogen.
En Kras met z'n bokkekop had best wat rustiger en met meer respect zijn doelpunt kunnen vieren. Hij heeft een lange tijd bij fcd gevoetbald en het reuze naar zijn zin gehad!! Wat ik zeg clubliefde bestaat niet meer.
Ik begrijp Lopes wel als hij voor cambuur of een beter betalende club kiest, maar zeg dan niet bij je afscheid dat je terug komt bij dordt, dan voel je je als fcd en supporter toch een beetje genaaid.
Cor Lems
28 augustus 2009, 17:30
Ik ben het met emielgrootenboer eens, er bestaat immers geen clubliefde meer, bijna alle voetballers hebben dollar of euro tekens in hun ogen.
En Kras met z'n bokkekop had best wat rustiger en met meer respect zijn doelpunt kunnen vieren. Hij heeft een lange tijd bij fcd gevoetbald en het reuze naar zijn zin gehad!! Wat ik zeg clubliefde bestaat niet meer.
Ik begrijp Lopes wel als hij voor cambuur of een beter betalende club kiest, maar zeg dan niet bij je afscheid dat je terug komt bij dordt, dan voel je je als fcd en supporter toch een beetje genaaid.
Genaaid? Is hij aan het einde van zijn carriere dan? Jongens toch.....
Dat over Kras ben ik mee eens, maar van Cecilio, hij is rond de 30.... Nog niet aan het eind van zijn carriere, hij zegt terug te komen, wie zegt dat het over drie jaar niet zou zijn? En geloof mij nu maar, Cecilio heeft echt wel clubliefde. Ik vind dit echt ondankbaar overkomen, die jongen kon vorig jaar naar zoveel andere clubs en hij komt juist naar ons, is dat geen clubliefde? Komaan zeg.
Johan
28 augustus 2009, 18:38
De muziek op Rijnmond valt mee tot nu toe
Cor Lems
28 augustus 2009, 19:18
geen last van, geen muziek op het werk, geen rijnmond op het werk
maar gelukkig wel www.futbol24.com
Cor Lems
28 augustus 2009, 19:20
jaaaaaaaaaaaaaaa 0-1
Johan
28 augustus 2009, 19:20
En jawel dat is de tweede van Zeefuik in een week!!!! 0-1
Cor Lems
28 augustus 2009, 19:37
affloiten bitte
Johan
28 augustus 2009, 19:39
Kut 1-1
Cor Lems
28 augustus 2009, 19:57
ik ben tevreden, 1-1 bij helmond sport is niet slecht. Weet niet of we meer verdiend hadden.
fcdordrecht!!
28 augustus 2009, 20:02
laaste min kopte verhoek op de lat:S
FC Dordrecht Fan
28 augustus 2009, 20:10
Al om al een redelijk tot goede uitslag...
Daarnaast hadden we de topscore (Johan Voskamp, eigenlijk moest die naar Dordrecht toe komen) goed afgestopt...
En de doelpunt van Helmond zag er wel redelijk mooi uit, maar goed 1 punt in Helmond ben ik tevreden mee, al had drie punten natuurlijk beter geweest, we staan nu gedeeltelijk 2de... en dus niet verkeerd!
673
28 augustus 2009, 21:26
Kom net terug van heerlijk avondje Helmond, Dordrecht speelde zeer goed 1e helft geen kans weggeven, 2de helft 0-1 daarna gaat helmond aanzetten word het 1-1 na het doelpunt van helmond liet dordrecht 5 minuten ff de koppen hangen maar daarna toch nog goed hersteld met 2 grote kansen jammer dat ze er niet in gingen, maar Helmond sport uit 1-1 is geen slecht resultaat maar er had meer in gezeten
Dike-Side
28 augustus 2009, 21:36
Al om al een redelijk tot goede uitslag...
Daarnaast hadden we de topscore (Johan Voskamp, eigenlijk moest die naar Dordrecht toe komen) goed afgestopt...
En de doelpunt van Helmond zag er wel redelijk mooi uit, maar goed 1 punt in Helmond ben ik tevreden mee, al had drie punten natuurlijk beter geweest, we staan nu gedeeltelijk 2de... en dus niet verkeerd!
agovv staat 2e;)
grafschop 3e,
dan hellemond,
en dordt...
Cor Lems
28 augustus 2009, 21:40
Maakt niet uit, we staan er goed voor in iedergeval, toch twee lastige uitwedstrijden goed afgesloten, wat zeg ik, top oss is ook lastig.
Ben tevreden, we hebben alvast een gaatje met die enge onderste plaatsen.
Dordrecht
28 augustus 2009, 22:53
Hup vooruit kijken naar 4 sept tegen RBC :)
Kan al lastig genoeg worden...
FC Dordrecht Fan
29 augustus 2009, 09:07
agovv staat 2e;)
grafschop 3e,
dan hellemond,
en dordt...
Ja, dat was toen AGOVV nog op 1-1 stond en daar was het spel stilgelegd... Toen stond Dordt gedeeltelijk 2de ;)
FC Dordrecht Fan
29 augustus 2009, 09:11
Wat betreft Lopes, hij kan voor een Hongaarse club spelen (die Champions league speelt)... als dat niet rond is voor 31 augustus, dan speelt die voor Dordt....
tifo
29 augustus 2009, 11:44
Ik had het er met jan nog even over en ik had gelijk. 1 amatuercontract een profcontract geven en 1 speler erbij. Ik dacht aan Plat, is Breinburg geworden ook goed. Dus spits en klaar, eindelijk...
FCD!
29 augustus 2009, 12:07
dus breinburg is van een Amateurcontract naar een Profcontract gegaan? zou ik wel terecht vinden
Cor Lems
29 augustus 2009, 12:24
Mooi heeft breinie wel verdiend.
Hans
29 augustus 2009, 12:31
Mooi heeft breinie wel verdiend.
Zeker zet zich altijd volledig in, goede speler. Helemaal nu hij dit seizoen in 5 wedstrijden nog geen enkele kaart heeft gepakt :).
tifo
29 augustus 2009, 12:42
Zeker zet zich altijd volledig in, goede speler. Helemaal nu hij dit seizoen in 5 wedstrijden nog geen enkele kaart heeft gepakt :).
Dat is inderdaad een wonder, tegen helmond zag je dat hij voor alles knokte en ik hoop dat ze blessure meevalt.
Roberto24
29 augustus 2009, 12:59
Ik had het er met jan nog even over en ik had gelijk. 1 amatuercontract een profcontract geven en 1 speler erbij. Ik dacht aan Plat, is Breinburg geworden ook goed. Dus spits en klaar, eindelijk... Ze willen inderdaad nog een spits vastleggen. Het kan dus ook dat ze Johan Plat een contract geven, dan hebben ze genoeg spelers met een profcontract. Misschien bedoelen dat ze dat wel. Hoop natuurlijk wel op Lopes
oudkrispijn
29 augustus 2009, 15:05
het is een goeie zet breinburg een contract geven.maar om even op die geele kaarten terug te komen,de meeste geelen kaarten die hij kwam door dat anderen hun mannetje lieten lopen.maar lopes blijft gewoon bij dordt,en als hij niet blijft haal dan een andere spits.
fcdordrecht!!
31 augustus 2009, 16:48
Ibad Muhamadu:D!!!!!!!!!!!!!
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.