Volledige versie bekijken : Seizoenskaarten
Czerwone
5 augustus 2009, 18:03
Weet iemand hoeveel seizoenskaarten er inmiddels zijn verkocht?
Dennis1987
5 augustus 2009, 19:52
en wanneer krijgen we ze binnen?
Dre
5 augustus 2009, 20:44
en wanneer krijgen we ze binnen?
dat kan nog wel eens even gaan duren......
Jah
6 augustus 2009, 06:58
Man ik heb eind juni zo'n formulier opgestuurd, er is niks van mn rekening gehaald en heb ook nog niks gehoord. Dat wordt weer een seizoen lang kaartjes kopen, willen ze geen seizoenskaarten verkopen?
rob
6 augustus 2009, 07:59
Ik heb begin juni dat formulier ingeleverd, half juli is het geld van mn rekening gehaald maar heb nog niks binnen. Ze zullen vast wachten tot alle aanvragen binnen zijn...misschien is de drukker wel heel snel en zijn ze binnen een dag klaar en alsnog voor de 14e :)
673
6 augustus 2009, 08:08
Ik had een paar dagen terug gebeld en die vrouw zij dat het nog 2 weken duurde voordat de 1e thuiswedstrijd gespeeld zou worden en dat het allemaal voor de 1e thuiswedstrijd geregeld zou worden
tifo
6 augustus 2009, 08:40
Ik heb begin juni dat formulier ingeleverd, half juli is het geld van mn rekening gehaald maar heb nog niks binnen. Ze zullen vast wachten tot alle aanvragen binnen zijn...misschien is de drukker wel heel snel en zijn ze binnen een dag klaar en alsnog voor de 14e :)
Mijn pa heeft hem wel binnen, terwijl ik hem 2/3 weken eerder heb beteld dan hem :furious:
Nr 10
6 augustus 2009, 09:06
Ja ik heb 2/3 weken geleden een mail gestuurd, direct antwoord gekregen.
Maar heb mijn aanvraagformulier nog steeds niet binnen. Dus dat word geen seizoenskaart voor AGOVV.
Lekker snel gaat het allemaal weer zeg.
FC Dordrecht Fan
6 augustus 2009, 10:27
Seizoenskaart zal toch morgen c.q. volgende vrijdag in de bus moeten liggen... als je het formulier voor 6 juli had ingeleverd...
FC Dordrecht Fan
6 augustus 2009, 10:28
dat kan nog wel eens even gaan duren......
Hoezo dat dan?
FCD!
6 augustus 2009, 11:26
Hoezo dat dan?
alles gaat traag in dordt
Cor Lems
6 augustus 2009, 11:34
alles gaat traag in dordt
Doe eens niet zo simpel.......als je niet weet waar het over gaat.
FCD!
6 augustus 2009, 22:32
Doe eens niet zo simpel.......als je niet weet waar het over gaat.
neem het niet te sirieus, als je niet weet hoe ik het bedoel
Ron
6 augustus 2009, 23:55
FCD heeft gelijk! Alles gaat hier trager.....nieuw stadion, nieuwe spelers, nieuwe spits, nieuwe keeper, nieuwe seizoenkaart, nieuwe updates, nieuwe nieuwtjes..........tsja Cor.......we blijven achter de feiten aanlopen!!
Cor Lems
7 augustus 2009, 04:50
FCD heeft gelijk! Alles gaat hier trager.....nieuw stadion, nieuwe spelers, nieuwe spits, nieuwe keeper, nieuwe seizoenkaart, nieuwe updates, nieuwe nieuwtjes..........tsja Cor.......we blijven achter de feiten aanlopen!!
Hij heeft helemaal geen gelijk. Lekker kortzichtig ook weer.
- Stadion (kan FC Dordt niets aan doen)
- Nieuwe spelers ( Duurt lang volgens jullie, ook weer erg kortzichtig, mag ik er even op wijzen dat FC Dordrecht bijna geen euro te besteden heeft. Dat men moet onderhandelen om spelers aan te kunnen trekken?) Sommige denken echt dat Dordt even met hun vingers hoeven te knippen en de speler staat er....
- Nieuwe nieuwtjes zijn er toch regelmatig. Wij zijn geen ajax die dagelijks nieuws heeft....
- Seizoenskaarten, dat wordt niet alleen door Dordt verzorgd, er zijn meer clubs die nu problemen hebben met de levering daarvan.
Dordt doet het erg goed met de middelen dat ze hebben en nog is dat voor vele niet voldoende. Onbegrijpelijk. Natuurlijk zijn er soms dingen voor verbetering vatbaar, maar om nu te roepen dat alles zo traag gaat....
Cor Lems
7 augustus 2009, 04:51
neem het niet te sirieus, als je niet weet hoe ik het bedoel
Dan moet je duidelijker zijn...
rob
7 augustus 2009, 07:46
Ach..dat is toch juist de charme van een club als Dordrecht.
Net zoals 30 minuten in de rij staan voor het bier als het druk is (voor anderen dan), elke week 5 cm "water" in de plees, een stadion van tegels, golfplaten en prikkeldraad waar je wel zo naar binnen kan lopen en stewards die iedereen "he swa" noemen...dan kan een weekje langer wachten op je seizoenkaart er ook nog wel bij
Jah
7 augustus 2009, 08:18
Haha hej swa.. Prachtig verhaal. Heb t ook mijn collega's verteld want die vroegen zich af waarom ik zo zat te lachen.
Dre
7 augustus 2009, 16:56
Typisch dordts he, lekker de negatieve dingen opzoeken. Focus nou eens op de dingen die wel goed gaan en waarvoor we elke keer naar het stadion gaan, die dingen kunnen jullie toch ook wel opnoemen?
FCD!
7 augustus 2009, 19:33
Dan moet je duidelijker zijn...
als je niet snap dat het sarcastisch was dan is dat ook beetje kortzichtig:baaasmiley:
ik bedoel ook niet alleen de club, tuurlijk begrijp ik dat dordt het maar met weinig geld moet zien te redden, maar toch lijkt het traag te gaan.
Site gaat traag ( kijk er al niet eens meer op, ga wel rechtstreeks door naar het forum). Mijn ervaringen met Olav O. zijn ook altijd traag, als je bel dan is het bel dan maar terug en zo herhaalde zich dat ong 4 maanden lang..
Ik koop zelf geen seizoenskaart meer omdat ik losse kaarten koop, maar heb er wel jaren 1 gehad en het was ook altijd op het nippertje geregeld..
Stadion gaat ook lekker vlot ( JAJAJA het is niet alleen de FC die er verantwoordelijk voor is)..
Overal wordt er verbouwd, neem nou het Centraal Station.. Prachtig station waar al weet ik het hoelang een afschuwelijk lelijk groot groen kote hok voor staat.
Elke keer als ik naar mijn werk moet is het bij dat kruispunt richting de dijk, het ziekenhuis en dubbeldam ( met tankstationnetje op de hoek ) een grotere bende omdat ze daar een rotonde gaan bouwen.
zo ook voor de kijkshop in de stad, het blijf daar een puinhoop..
en jajaja nu snap ik wel dat dat niet in een weekje te bouwen is, maar alles duur wel langer dan dat ze plannen...
Zoals ik al zei "alles in dordt gaat traag" en dan bedoel ik niet alleen FC Dordrecht maar ook de stad Dordrecht.
ben ik zo iets duidelijker cor?
Millhill
7 augustus 2009, 20:50
Typisch dordts he, lekker de negatieve dingen opzoeken. Focus nou eens op de dingen die wel goed gaan en waarvoor we elke keer naar het stadion gaan, die dingen kunnen jullie toch ook wel opnoemen?
Hier sluit ik mij bij aan!
rob
8 augustus 2009, 13:02
Ik zie dat ook niet echt als negatieve dingen hoor..ook al klinkt het wel zo. Ik vind dat meer hebben dan een superstrak stadion waar alles netjes supernetjes is, het gras van plastic is en iedereen een "klapper" heeft. Die sfeer die bij Dordt hangt vind ik juist cool...
wijnandfens
8 augustus 2009, 13:38
leuke discussies allemaal, maar wij hebben nog steeds geen seizoenskaart, ik neem aan dat we ze voor as vrijdag kunnen verwachten?
graag iets meer duidelijkheid over dit probleem. We worden weer eens slecht geinformeerd.
r0wan
8 augustus 2009, 15:22
Niet zo zeuren, als je hem vrijdag niet hebt kan je gewoon bij de administratie een gratis kaartje ophalen lijkt me zoals voorgaande jaren..
wijnandfens
8 augustus 2009, 16:31
niet zo zeuren??? er is 16 juli 80 euro van mijn rekening gehaald en nog steeds heb ik niets binnen gekregen.
Ik vind dat niet normaal, je betaald voor een 'product' en je gaat er vanuit dat dat 'product' op tijd geleverd wordt.
FC Dordrecht is gewoon een bedrijf, dus moet zijn betalende klanten op tijd de producten leveren.
Daarkomt ook nog eens bij dat FCD ons erg slecht informeerd over deze zaak.
Cor Lems
8 augustus 2009, 16:34
niet zo zeuren??? er is 16 juli 80 euro van mijn rekening gehaald en nog steeds heb ik niets binnen gekregen.
Ik vind dat niet normaal, je betaald voor een 'product' en je gaat er vanuit dat dat 'product' op tijd geleverd wordt.
FC Dordrecht is gewoon een bedrijf, dus moet zijn betalende klanten op tijd de producten leveren.
Zeur nu eens niet zo...... Wat maakt het nu uit? Je mag toch naar binnen. Ipv je pijlen eens te richten op Dordt en deze topic LEEST. Heb ik allang gezegd dat dit probleem niet bij Dordt maar bij de leverancier ligt. Drukte om niks zeg, als je nu zou moeten betalen de volgende wedstrijd had je een punt, maar ze gaan je NIETS aanrekenen.
wijnandfens
8 augustus 2009, 16:44
Het is gewoon irritant. En ik baal dat wij er niet over geinformeerd worden.
Ik zie het allemaal wel.
PS: ik richt mijn pijlen al 14 jaar op FCD
rob
8 augustus 2009, 17:00
Het is gewoon niet echt professioneel natuurlijk. Het is dat "tifo" zegt dat je een kaartje bij de administatie kan halen anders had ik dat ook niet geweten.
Zoiets moet je wel, als je die dingen niet op tijd kan leveren, even op de site zette ofzo..da's een kleine moeite.
Maar goed, ik ben dalijk op vakantie dus ga er vanuit dat hij wel in de brievenbus ligt voor de 3e thuiswedstrijd:thumbsupsmileyanim:
Cor Lems
8 augustus 2009, 17:03
tis wat....Maar dat we op alle andere vlakken het zeer goed doen daar rep je niet over (kan je meer zaken opnoemen wat de laatste jaren sterk verbeterd is)
- De club is ondanks het lage budget gestegen tot een subtop ploeg in de eerste divisie die afgelopen jaren ver in de beker kwam en de playoffs hebben gehaald.
- De club heeft ambitie, getuigen ook het nieuwe stadion dat ze willen.
- De club zit in een veilige categorie qua financieen. Jaren geleden hadden we nog wat schulden.
- Vroeger mocht je willen als iemand uit een plaatselijke bierteam voor ons wou spelen, nu lukt het ons toch om spelers van naam te halen en kwalitatief goede elftallen hebben staan.
- Bij een mindere periode raken we niet in paniek.
- Dat je bij ons GOEDKOOP naar het voetbal kan gaan kijken.
- Dat de site nog redelijk op tijd geupdate wordt, oke het was vroeger beter toen Dre het deed, maar nu is het ook niet slecht er zijn clubs waar het veel langer duurt. En we hebben helemaal niets te klagen, want ik heb er toen voor gezord dat Dre erbij kwam (die had toen zijn eigen fansite) daar voor gebeurde het regelmatig dat je soms MAANDEN op een update op de officiele site moest wachten.
- De businessclub zit zwaar in de lift en er is zelfs een wachtrij.
- De trouwheid van de supporters is flink gegroeit, een paar jaar geleden had je op de laatste plaats gelukkig mogen zijn als er nog 400 man zat (dan zet ik hoog in), nu zaten er nog gemiddeld 2000.
- Het voetbal is hier ook een stuk aantrekkelijker geworden, we spelen nu weer vanuit eigen kracht.
- De club heeft de laatste jaren een goede naam binnen nederland opgebouwd, door haar beleid en prestaties.
En zo kan ik nog wel ff doorgaan, maar piep jij even dat je seizoenskaartje wat later binnen is door een extern bedrijf...........maar ja, als er maar wat te zeiken op de club valt.
wijnandfens
8 augustus 2009, 17:25
wat is dit?? we hebben het hier over seizoenskaarten en niet over hoe ze het doen bij FCD.
Ik ben ontzettend trots op Fc Dordrecht met wat ze allemaal bereikt hebben met beperkte middelen. Laat daar geen twijfel over bestaan.
Beetje overdreven reactie van je, hoe weet jij hoe ik over FCD denk? slecht? omdat ik een opmerking maak over de levering van een seizoenskaart?
Soms moeten mensen niet te snel hun mening geven.
Ik hoop op een sportief en succesvol seizoen.
r0wan
8 augustus 2009, 17:28
Ja NIET ZO ZEUREN! Zoals Cor Lems al zegt, naar binnen kom je toch wel, met of zonder seizoenskaart, het gaat je niks extra's kosten. Je betaalt toch om binnen te komen? Maakt het dan zoveel uit dat je kaart wat later komt dan het hoort?
Cor Lems
8 augustus 2009, 17:45
wat is dit?? we hebben het hier over seizoenskaarten en niet over hoe ze het doen bij FCD.
Ik ben ontzettend trots op Fc Dordrecht met wat ze allemaal bereikt hebben met beperkte middelen. Laat daar geen twijfel over bestaan.
Beetje overdreven reactie van je, hoe weet jij hoe ik over FCD denk? slecht? omdat ik een opmerking maak over de levering van een seizoenskaart?
Soms moeten mensen niet te snel hun mening geven.
Ik hoop op een sportief en succesvol seizoen.
Het is gewoon irritant. En ik baal dat wij er niet over geinformeerd worden.
Ik zie het allemaal wel.
;-)
wijnandfens
8 augustus 2009, 18:20
De sfeer zit er goed in hier.
FCD078
8 augustus 2009, 18:50
ook nog niks binnen, rond 10 juni besteld.
wijnandfens
8 augustus 2009, 18:57
fcd078, kijk uit wat je zegt, je mag niets negatiefs zeggen hier. Gewoon lachen en net doen of het normaal is.
Mee gaan met de horde heet dat.
maar inderdaad, het duurt allemaal een beetje lang
Johan
8 augustus 2009, 19:14
Let nou maar op dat de thuiswedstrijd gewoon gratis zal zijn, als je zegt dat je een seizoenkaart heb besteld.
wijnandfens
8 augustus 2009, 19:16
Dat weet ik ook wel, wat mij stoort is de reactie van een aantal personen.
Ik zeg alleen dat het lang duurt voordat ik mijn seizoenskaart ontvangen heb. Daarin zeg ik naar mijn mening niets verkeerds.
Cor Lems
8 augustus 2009, 19:22
fcd078, kijk uit wat je zegt, je mag niets negatiefs zeggen hier. Gewoon lachen en net doen of het normaal is.
Mee gaan met de horde heet dat.
maar inderdaad, het duurt allemaal een beetje lang
Zeg wil jij een aai over je bol of wa? Een tissue? Je zit zelf te bleiten dat je al 14 jaar je pijlen op Dordt richt, dan moet je ook niet janken als je tegengas krijgt. En ja het duurt misschien lang, maar je moet eens lezen, je zeikt op Dordt, terwijl ZIJ niet degene zijn die deze dingen maken. Er zijn nog ANDERE clubs die ook nog NIET hebben kunnen leveren........
wijnandfens
8 augustus 2009, 19:33
ieder zijn mening zou ik zo zeggen.
Laten we deze nutteloze discussie maar stoppen.
ik wacht wel af
FCD!
8 augustus 2009, 20:26
sommige lijken wel kinderen hier, het is gewoon niet netjes dat iedereen zo lang moet wachten, wie hier ook verantwoordelijk voor is.
Dre
8 augustus 2009, 20:32
Zoals Cor schrijft zit het probleem grotendeels bij de leverancier. Ben persoonlijk bij de realisatie van de seizoenkaarten betrokken, dus weet alle details. Dat Dordt nog niet geinformeerd heeft via de website heeft ook te maken met het feit dat er via diverse manieren wordt getracht de kaarten op tijd in huis te hebben en te verspreiden.
Volgens mij schaf je een seizoenkaart aan om loyaal te zijn aan je club en verzekerd te zijn van toegang tot de wedstrijden. Niet om de kaart voor een bepaalde datum in huis te hebben. Als je toch naar binnen kunt is je doel dus bereikt, ongeacht of je kaart nu 1 juni of 12 augustus in de brievenbus zit.
Verder vindt ik diverse personen erg negatief in dit topic. Iedereen weet welke beperkte middelen wij hebben. Dat betekent dat er nou éénmaal geen 10 man op de administratie werkt, maar er ook gebruik wordt gemaakt van stagiaire's en vrijwilligers (waaronder ik). Daardoor kan er weer wat extra's naar de pot voor de selectie, wat het resultaat op het veld weer ten goede komt. En dat is uiteindelijk toch wat iedereen wil!
Cor Lems
9 augustus 2009, 06:38
Zoals Cor schrijft zit het probleem grotendeels bij de leverancier. Ben persoonlijk bij de realisatie van de seizoenkaarten betrokken, dus weet alle details. Dat Dordt nog niet geinformeerd heeft via de website heeft ook te maken met het feit dat er via diverse manieren wordt getracht de kaarten op tijd in huis te hebben en te verspreiden.
Volgens mij schaf je een seizoenkaart aan om loyaal te zijn aan je club en verzekerd te zijn van toegang tot de wedstrijden. Niet om de kaart voor een bepaalde datum in huis te hebben. Als je toch naar binnen kunt is je doel dus bereikt, ongeacht of je kaart nu 1 juni of 12 augustus in de brievenbus zit.
Verder vindt ik diverse personen erg negatief in dit topic. Iedereen weet welke beperkte middelen wij hebben. Dat betekent dat er nou éénmaal geen 10 man op de administratie werkt, maar er ook gebruik wordt gemaakt van stagiaire's en vrijwilligers (waaronder ik). Daardoor kan er weer wat extra's naar de pot voor de selectie, wat het resultaat op het veld weer ten goede komt. En dat is uiteindelijk toch wat iedereen wil!
Precies....
Maar ja, de beste stuurlui staan aan wal....
Johan
9 augustus 2009, 07:46
Ik wil er wel 1 ding over zeggen en dat is dit en nu allemaal ophouden hahahahaha
Dennis1987
9 augustus 2009, 08:01
het is gewoon jammer dat het zolang duurt.
maarja als we vrijdag maar gratis naar binnen kennen dan is het toch prima
Roberto24
9 augustus 2009, 20:20
Hallo,
Dre, ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Maar ik heb al 3x een mail gestuurd naar het secetariaat maar krijg geen antwoord op de vragen. Kan best begrijpen dat het druk is maar ze kunnen op zn minst toch iets laten weten. Of op de site zetten wat het probleem is. Dan hoor je mij niet klagen hoor en dat zal ik het ook begrijpen.
tifo
9 augustus 2009, 20:22
Hallo,
Dre, ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Maar ik heb al 3x een mail gestuurd naar het secetariaat maar krijg geen antwoord op de vragen. Kan best begrijpen dat het druk is maar ze kunnen op zn minst toch iets laten weten. Of op de site zetten wat het probleem is. Dan hoor je mij niet klagen hoor en dat zal ik het ook begrijpen.
Inderdaad, zeker voor mensen die nieuw zijn en/of niet goed bekend zijn me de situatie. Voor hen zal het helemaal vervelend zijn omdat ze niet weten of ze gratis binnen komen en wanneer de kaart binnen komt. Dit kan te verhelpen zijn met een bericht op de site.
conchita
9 augustus 2009, 21:34
Wat maar weer eens bewijst dat Inge,de secretaresse onmisbaar is.Als zij er was waren ze wel op tijd!!!
Cor Lems
9 augustus 2009, 22:42
haha fc dordrecht en terugmailen.... dat is wel hopeloos.
wijnandfens
10 augustus 2009, 06:28
er staat inmiddels op de site een bericht over de seizoenskaarten.
Bedankt FCD
Millhill
10 augustus 2009, 09:05
tis wat....Maar dat we op alle andere vlakken het zeer goed doen daar rep je niet over (kan je meer zaken opnoemen wat de laatste jaren sterk verbeterd is)
- De club is ondanks het lage budget gestegen tot een subtop ploeg in de eerste divisie die afgelopen jaren ver in de beker kwam en de playoffs hebben gehaald.
- De club heeft ambitie, getuigen ook het nieuwe stadion dat ze willen.
- De club zit in een veilige categorie qua financieen. Jaren geleden hadden we nog wat schulden.
- Vroeger mocht je willen als iemand uit een plaatselijke bierteam voor ons wou spelen, nu lukt het ons toch om spelers van naam te halen en kwalitatief goede elftallen hebben staan.
- Bij een mindere periode raken we niet in paniek.
- Dat je bij ons GOEDKOOP naar het voetbal kan gaan kijken.
- Dat de site nog redelijk op tijd geupdate wordt, oke het was vroeger beter toen Dre het deed, maar nu is het ook niet slecht er zijn clubs waar het veel langer duurt. En we hebben helemaal niets te klagen, want ik heb er toen voor gezord dat Dre erbij kwam (die had toen zijn eigen fansite) daar voor gebeurde het regelmatig dat je soms MAANDEN op een update op de officiele site moest wachten.
- De businessclub zit zwaar in de lift en er is zelfs een wachtrij.
- De trouwheid van de supporters is flink gegroeit, een paar jaar geleden had je op de laatste plaats gelukkig mogen zijn als er nog 400 man zat (dan zet ik hoog in), nu zaten er nog gemiddeld 2000.
- Het voetbal is hier ook een stuk aantrekkelijker geworden, we spelen nu weer vanuit eigen kracht.
- De club heeft de laatste jaren een goede naam binnen nederland opgebouwd, door haar beleid en prestaties.
En zo kan ik nog wel ff doorgaan, maar piep jij even dat je seizoenskaartje wat later binnen is door een extern bedrijf...........maar ja, als er maar wat te zeiken op de club valt.
Zo is het Cor! Wat mij betreft mogen ze de prijzen trouwens ook best wel eens wat (extra) verhogen, dit wordt mijn 25e seizoen als seizoenkaarthouder en of het nu het kartonnetje van vroeger was dat zo mooi per wedstrijd afgeknipt werd of de pasjes van de afgelopen pakweg 15 jaar, de prijzen lagen altijd op het laagste niveau in het NL betaalde voetbal dus wat dat betreft hebben we (ook) weinig te klagen zou ik zo zeggen.
wijnandfens
10 augustus 2009, 10:35
MillHill heeft hier wel een punt. Ik vind persoonlijk dat ze de prijzen ook wel wat kunnen verhogen. Als je alle seizoenskaarten (noord, oost zuid, west) 20 euro duurder maakt. Dan haal je als dordt zijnde (zeg 1000 seizoenkaarten per seizoen x 20 euro) 20.000 meer binnen. Kan je toch weer een jaar salaris mee betalen
PHM
10 augustus 2009, 13:54
Dan haal je als dordt zijnde (zeg 1000 seizoenkaarten per seizoen x 20 euro) 20.000 meer binnen. Kan je toch weer een jaar salaris mee betalen
Zo weinig verdienen ze nou ook weer niet... :)
Roberto24
10 augustus 2009, 20:13
Ok er komt dus een schrijven met nieuwe toegangskaarten. Dan neem ik aan dat het geld er ook wordt afgeschreven?
wijnandfens
11 augustus 2009, 14:14
Dat schrijven met toegangskaarten komt morgen of donderdag bij iedereen binnen. Ik heb net even gebeld. Gaat allemaal goed komen.
tifo
11 augustus 2009, 17:29
Dat schrijven met toegangskaarten komt morgen of donderdag bij iedereen binnen. Ik heb net even gebeld. Gaat allemaal goed komen.
Haha mooi, bel al de hele dag naar huis of het er al ligt.
Paul-tje
12 augustus 2009, 15:00
Iemand al iets binnen?
rob
12 augustus 2009, 15:07
Ja brief met een kaartje voor vrijdag erbij
Hans
12 augustus 2009, 15:14
Ik ook.
fcdordrecht!!
12 augustus 2009, 15:24
ik heb nog helemaal niks binne:S
wijnandfens
12 augustus 2009, 15:49
Ik heb ook niets binnengekregen, morgen maar even afwachten en anders gaan we weer bellen he.
fcdordrecht!!
12 augustus 2009, 16:00
ja inderdaad
tifo
12 augustus 2009, 16:10
Niks binnen, morgen hopelijk en anders gewoon doorlopen ze kennen ons wel paul ;)
FCD-078
12 augustus 2009, 20:52
Er was wat verkeerd gegaan tussen een maat van me met seizoenskaart zaak doet er niet toe.
Maar ik wou morgen even bij de administratie nieuwe aanvragen dus betaal natuurlijk de volle prijs weet wel dan dat de seizoenskaart voor mij wat later komt denk ik maar krijg ik ook dan meteen gratis toegangskaart voor vrijdag was mijn vraag? zal tog wel.
rob
13 augustus 2009, 07:24
Het is altijd het makkelijkst om in plaats van het hier te vragen even de administratie te bellen. Dan weet je het zeker.
wijnandfens
13 augustus 2009, 11:27
vandaag liep de postbode mijn huisje voorbij, ik heb naar FCD gebeld, maar ik lag nog tussen de stapel die vandaag verzonden wordt. Ik heb de kaarten dus morgen.
dus morgen hebben we ze zeker (mag ik hopen)
tifo
13 augustus 2009, 15:34
vandaag liep de postbode mijn huisje voorbij, ik heb naar FCD gebeld, maar ik lag nog tussen de stapel die vandaag verzonden wordt. Ik heb de kaarten dus morgen.
dus morgen hebben we ze zeker (mag ik hopen)
Zie net dat ik hem ook heb dus komt wel goed.
Roberto24
13 augustus 2009, 17:09
Nou ik heb ook niks binnen. Echt vervelend, het bedrag is ook nog niet afgeschreven. Het is trouwens voor het eerst dat ik een seizoenkaart neem. Kan het dan zo zijn dat het nog langer duurt?
tifo
13 augustus 2009, 18:01
Nou ik heb ook niks binnen. Echt vervelend, het bedrag is ook nog niet afgeschreven. Het is trouwens voor het eerst dat ik een seizoenkaart neem. Kan het dan zo zijn dat het nog langer duurt?
Ja pfff kom op jongens nou genoeg gezeur hoor. 0786130000 dan weet je het zeker hooooi
Cor Lems
14 augustus 2009, 05:57
Ja pfff kom op jongens nou genoeg gezeur hoor. 0786130000 dan weet je het zeker hooooi
:icecream: zoist
fcdordrecht!!
18 augustus 2009, 13:45
Iemand al zijn seizoenkaart?
wijnandfens
18 augustus 2009, 14:29
nee nog niet, we zullen wel weer een kaartje toegestuurd krijgen.
fcdordrecht!!
20 augustus 2009, 15:29
kheb nog steeds niks en morgen is het al weer zover
schaapie
20 augustus 2009, 16:53
gewoon weer effe naar de administatie fietse en kaartje hale
wijnandfens
20 augustus 2009, 17:15
neem aan dat we morgen gewoon weer een kaartje in de bus krijgen......
Paul-tje
20 augustus 2009, 19:36
En anders hebben ze wel een namenlijst bij de kassa liggen om gratis naar binnen te kunnen. Kunnen wel lange rijen worden.
tifo
20 augustus 2009, 22:23
gewoon weer effe naar de administatie fietse en kaartje hale
Ja en dat vind ik dan belachelijk. Nou moet ik toevallig morgen bij Dordt zijn maar vind dat ze gewoon mijn seizoenskaart moeten sturen en anders een gratis kaartje. Stel je meot werken tot half 8, meteen naar Dordt en dan ook nog in de rij staan terwijl je met je betaalde SZkaart eigenlijk door kan lopen. Maarja het moet maar weer.
Jah
27 augustus 2009, 17:09
Ze sturen toch iedere keer netjes een kaartje terwijl er nog geen euro van mn rekening is geschreven.
emielgrootenboer
27 augustus 2009, 22:39
Zo na mijn, overigens heerlijke, vakantie heb ik eens op mijn gemak deze topic gelezen en ook ik wil Cor Lems eens even onder de ballen kriebelen. Ben het in deze geheel eens met Wijnandfens: Als je niet tijdig een plastic kaart kan leveren dan sta je als professionele organisatie voor lul en doe je je trouwe supporters tekort. Ook snijd je je eigen in de vinger door de extra kosten voor het verzenden van die kaartjes (+ loonkosten die daarbij horen). Mijn advies om tegen die kut organisatie van de KNVB te zeggen dat ze moeten optieven en net zo als 20 jaar geleden een geel stukkie karton te pakken en aan de poort als een oude conducteur in de trein de wedstrijden af te knippen. Na een nachtje draaien is de kopieer er dan wel klaar mee om een honderd tal seizoenskaarten te kopieren en dan is het nog een kwestie van opsturen.
Volgens mij is er dan ook geen probleem!!!!!!!
Cor Lems
28 augustus 2009, 06:07
Zo na mijn, overigens heerlijke, vakantie heb ik eens op mijn gemak deze topic gelezen en ook ik wil Cor Lems eens even onder de ballen kriebelen. Ben het in deze geheel eens met Wijnandfens: Als je niet tijdig een plastic kaart kan leveren dan sta je als professionele organisatie voor lul en doe je je trouwe supporters tekort. Ook snijd je je eigen in de vinger door de extra kosten voor het verzenden van die kaartjes (+ loonkosten die daarbij horen). Mijn advies om tegen die kut organisatie van de KNVB te zeggen dat ze moeten optieven en net zo als 20 jaar geleden een geel stukkie karton te pakken en aan de poort als een oude conducteur in de trein de wedstrijden af te knippen. Na een nachtje draaien is de kopieer er dan wel klaar mee om een honderd tal seizoenskaarten te kopieren en dan is het nog een kwestie van opsturen.
Volgens mij is er dan ook geen probleem!!!!!!!
Dan kietel ik jou ook even onder je ballen en ga jij je aanmelden als vrijwlliger bij Dordrecht en ga jij de leverancier (ja ik weet dat het een moeilijk woord is, LEVERANCIER), onder de ballen kietelen. ZIJ zijn de oorzaak dat deze dingen nog niet geleverd zijn, niet Dordt.
Dordrecht
28 augustus 2009, 22:33
Dan laat die LEVERANCIER wel op zich wachten zeg :whistle:
rob
29 augustus 2009, 09:56
Na 2 weken vakantie had ik toch wel verwacht dat hij in de bus zou liggen. Ben benieuwd of ik vrijdag nou mijn kaartje op moet gaan halen..Toch erg slordig van Dordt. Of de leverancier, maar iemand anders de schuld geven is ook makkelijk altijd.
schaapie
1 september 2009, 19:07
we zouden de kaart toch eind vorige week op de mat krijgen? of heb ik het nou verkeert?
conchita
1 september 2009, 19:32
Om van al het gezeur af te zijn.......
Ik was vanavond op de club voor een meeting met Olav en daar lagen keurig de seizoenskaarten klaar.
Hoera vrijdag kun je met je eigen plastic kaartje naar binnen,einde gezeik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind ook dat ze errug laat zijn hoor!!!
Cor Lems
1 september 2009, 19:45
Ik was vanavond op de club voor een meeting met Olav en daar lagen keurig de seizoenskaarten klaar.
Hoera vrijdag kun je met je eigen plastic kaartje naar binnen,einde gezeik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik moet even een traantje wegpinken van geluk!
tifo
1 september 2009, 20:02
Hiep Hiep Hoera!! Hoef ik eindelijk mijn opa en vader niet meer met een stok van me af te slaan omdat de SZkaart er nog steeds niet is.
Hans
2 september 2009, 09:24
Als ze zo slim zijn die kaarten in een enveloppe met het goede adres erop in de brievenbus te doen wel ja :).
673
2 september 2009, 10:36
Hehe , eindelijk heb mijn seizoeskaart net binnen gekregen, werd wel eens tijd
Steven
2 september 2009, 14:55
Hier ook reeds ontvangen :D
schaapie
2 september 2009, 15:27
dan zal die van mij binnekort ook wel op de mat liggen
fcdordrecht!!
2 september 2009, 15:47
Heb hem ook gehad hij is wel mooi dit jaar:D
rob
2 september 2009, 15:59
Nou dan ben ik benieuwd hoe die er de vorige jaren uit heeft gezien..als dit al mooi is :S
Dre
2 september 2009, 16:16
Kan iemand 'm inscannen of foto maken en plaatsen? Ben wel benieuwd.
tifo
2 september 2009, 16:18
Ik heb hem nog niet, helaas. Plaatje zou leuk zijn ja.
Freek078
2 september 2009, 16:48
kep hem wel binnen, vind hem er niet uit zien, kep helaas geen scanner...
schaapie
2 september 2009, 18:43
ik heb hem nu nog niet zal wel morge of over morge zijn
als ik hem heb zal ik hem wel even inscannen
Tifodordrecht
2 september 2009, 18:44
dit is t.
Ron
2 september 2009, 19:39
En hoeveel zijn er nu verkocht?????
Cor Lems
2 september 2009, 19:44
En hoeveel zijn er nu verkocht?????
Wat ik hoorde rond de 900 geloof ik.
rob
2 september 2009, 20:17
Da's iets meer dan vorig jaar toch..900?
Ik zie niet eens een fc Dordrecht logo erop staan...t idee van supporters en spelers voor de foto is wél leuk maar de uitvoering iets minder. Maar het boeit me ook vrij weinig, ben allang blij dat ik eindelijk naar binnen mag na 2 weken op vakantie :)
Hans
2 september 2009, 20:54
Ontwerp is een drama. Hebben niets anders dan Paint op de club denk ik. Maargoed, het is dan ook maar een pasje :).
Elisa
3 september 2009, 07:56
Helemaal waar Hans.
En nu ga ik dus ook echt iets onnodigs zeggen maar ik had een GROEN pasje wel leuker gevonden.
Hans
3 september 2009, 09:53
Ben ik het in dit geval weer helemaal met jou eens Elisa. Het logo had daarnaast ook niet misstaan.
Elisa
3 september 2009, 10:00
Ben ik het in dit geval weer helemaal met jou eens Elisa. Het logo had daarnaast ook niet misstaan.
Dat had ik nog niet eens gezien, had hem al snel in mijn portemonnee gestopt omdat ik het zo'n lelijk ding vond. Wel logo's van de sponsors en niet van de eigen club, beetje jammer.
Maar goed, 't is maar een pasje hè ... al heb ik er nu al twee berichten aan gespendeerd.
tifo
3 september 2009, 16:28
Ik vind hem mooi, geen donkere foto zoals de vorige.
Hans
3 september 2009, 16:42
Maar goed, 't is maar een pasje hè ... al heb ik er nu al twee berichten aan gespendeerd.
Een echt nuttige discussie is het dan ook niet... Maar gezien het aantal posts in deze topic valt het nog best mee.
Jah
3 september 2009, 17:37
Is een seizoenskaart van Dordt nu ook nog steeds een clubcard waar je dus bij de ticketbox ook kaartjes voor andere clubs mee kan kopen in een voorverkoop? Dat was vroeger wel het geval in ieder geval. Maar als Utrecht nu voorverkoop heeft kun je vanaf een bepaalde datum met alle clubcards (dus van de overige clubs) kaartjes kopen, dat kan toch ook met een Dordt seizoensclubcard dan?
Paul-tje
3 september 2009, 18:03
Is een seizoenskaart van Dordt nu ook nog steeds een clubcard waar je dus bij de ticketbox ook kaartjes voor andere clubs mee kan kopen in een voorverkoop? Dat was vroeger wel het geval in ieder geval. Maar als Utrecht nu voorverkoop heeft kun je vanaf een bepaalde datum met alle clubcards (dus van de overige clubs) kaartjes kopen, dat kan toch ook met een Dordt seizoensclubcard dan?
Volgens mij wel, dat kan met die streepjescode die er nog steeds op staat. Paar jaar geleden hadden we ook een kaart zonder ticketboxreclame en toen lukte het mij wel (in ieder geval voor het nederlands elftal).
biancabeerthuyzen
6 september 2009, 17:31
nou nou heren.....
leuk is anders maar tis nu geregeld toch...?
Ron
6 september 2009, 18:36
Bianca is een erg slimme dame!!!!
FC Dordrecht Fan
17 september 2009, 14:29
Er worden nog steeds seizoenskaarten verkocht!
Run op seizoenskaarten in Dordrecht
17 september 2009
De goede resultaten van FC Dordrecht dit seizoen zijn de supporters van de club niet ontgaan. De afgelopen periode zijn er meer seizoenskaarten verkocht bij de huidige nummer twee van de eerste divisie.
"De belangstelling is enorm toegenomen," zegt algemeen manager Olav Ouwerkerk. "Het is leuk om te constateren dat mensen de weg naar de Krommedijk steeds makkelijker en massaler weten te vinden"
Trainer Gert Kruys heeft een volledig fitte groep tot zijn beschikking voor de topper tegen nummer drie SC Cambuur van vrijdagavond. Dat duel komt ook Live op televisie bij RTL 7. "Dat heeft het effect van een klas die op schoolreis gaat," vertelt Ouwerkerk. "Heel erg leuk voor de club om op de nationale televisie te komen. We kunnen onze sponsoren een stuk extra exposure geven en dat heeft weer zijn invloed op het werven van nieuwe sponsoren. We kunnen vrijdag heel Nederland laten zien hoe leuk wij kunnen voetballen."
Bron: rijnmond.nl
http://rijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=/News%2FDefault%2F2009%2Fseptember%2FRun%20op%20sei zoenskaarten%20in%20Dordt
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.