Volledige versie bekijken : FC Dordrecht - Racing Mechelen
Cor Lems
21 juli 2009, 11:59
Oefenen
5-3 Veel spectakel en een groot feest voor alle supporters!!!!!!!!
Hebben jullie al geoefend op de Mexican wave?
Cor Lems
21 juli 2009, 13:42
Nee, wel rinkelen met onze sleutelbos...
Wat is de Mexican wave nou weer?
Cor Lems
21 juli 2009, 15:33
Wat is de Mexican wave nou weer?
jwt, zitten en als die kerel naast je gaat staan, sta jij ook op en als hij weer gaat zitten, dan ga jij ook weer zitten. Heel leuk, vooral in een leeg stadion een groot succes.
O gewoon de wave dus. Afgelopen play-offs werkte het wel goed maar laten we dat voorlopig maar achterwege laten. Het is geen carnaval! Beetje schreeuwen en bier drinken is wat er moet op een voetbaltribune.
Paul-tje
22 juli 2009, 19:33
Eerste wedstrijd sinds Roda uit voor me.....
Leuke tegenstander, net als Ipswich een paar jaar terug. Misschien een idee om volgend jaar in Mechelen te oefenen?
Nee, wel rinkelen met onze sleutelbos... :specool:
... dat is nog uit ons Brasil-tijdperk.
Hebben jullie al wat publiciteit gemaakt voor deze wedstrijd? Mijn bijdrage staat op de frontpagina van Dordt Nu. :good1:
FC Dordrecht Fan
23 juli 2009, 06:53
:specool:
... dat is nog uit ons Brasil-tijdperk.
Hebben jullie al wat publiciteit gemaakt voor deze wedstrijd? Mijn bijdrage staat op de frontpagina van Dordt Nu. :good1:
Dat las ik in de krant... Ik dacht van misschien is dat die Kurt wel van het forum... :)
Cor Lems
23 juli 2009, 06:56
Kurt? Welke kurt? ken geen kurt.
Ik kan er helaas niet bij zijn deze wedstrijd, maar dit seizoen ga ik nog wel een keer bij den racing kijken (een leuke derby ofzo), zou mooi zijn mochten ze via de beker ofzo uit kunnen komen tegen de kakkers.
Belgische vrienden: FC Dordrecht ontvangt bevriend Racing MechelenDordt Nu
21 jul 2009 print dit artikel
DORDRECHT - Onze Belgische vrienden komen naar Dordt! De jarenlange vriendschapsband tussen FC Dordrecht en Racing Mechelen wordt zaterdag om 19.00 uur bezegeld met een oefenwedstrijd aan de Krommedijk.
Supporters van Racing Mechelen bezochten midden jaren negentig een wedstrijd van Dordt om hun vroegere held Joop Lankhaar in actie te zien. Er ontstond al snel een warme band tussen de twee supportersgroepen.
"Ik ga zeker een keer of tien per jaar naar Dordt", vertelt Kurt uit Mechelen. "Dordt is een hele leuke, gemoedelijk club. Aan de Krommedijk is het altijd gezellig en goed gevuld. En het voetbal is aanvallend en goed verzorgd, als is het bij ons wat feller. Ik schat dat er zaterdag zo'n tweehonderd man uit Mechelen richting Dordrecht komt."
Het is de eerste keer dat FC Dordrecht en Racing Mechelen tegen elkaar spelen. Wel was er al eens een voorwedstrijd tussen de supporters.
Morgen (donderdag) is de jaarlijkse persdag van FC Dordrecht. Een verslag daarvan staat vrijdag op dordtnu.nl!
Ik was bij Cambuur
23 juli 2009, 20:35
Leuke wedstrijd, ik kijk er naar uit: mijn cluppie tegen mijn andere cluppie. Ben wel benieuwd hoeveel supporters zij vriendschappelijk 'op verplaatsing' meenemen, het zullen er vast wel enkele honderden zijn...
FCD-078
24 juli 2009, 09:29
Bij mij is de vraag, hoe duur is het?
Want net als vorig jaar bij feyenoord moest je voor west 20 euro betalen als ik me nog goed herinner en toen was het ook goed op de site aangegeven maar nou staat er helemaal niks over de prijs
Moest je toen 20 euro betalen voor een wedstrijdje tegen de jeugd van feyenoord? Lijkt me heel sterk dat dit nu weer het geval is. Reken op de normale prijzen die ook bij competitie wedstrijden gelden.
Moest je toen 20 euro betalen voor een wedstrijdje tegen de jeugd van feyenoord? Lijkt me heel sterk dat dit nu weer het geval is. Reken op de normale prijzen die ook bij competitie wedstrijden gelden.
Tomasson enzo speelde toch ook gewoon ? Maar de tering ik zoek me kaartje op en ja, ik heb 15 euro betaald (noord) woaw.
Ipswich koste 4 euro en Lokomotiv 2 euro, ter vergelijking.
FCD-078
24 juli 2009, 11:40
Tomasson enzo speelde toch ook gewoon ? Maar de tering ik zoek me kaartje op en ja, ik heb 15 euro betaald (noord) woaw.
Ipswich koste 4 euro en Lokomotiv 2 euro, ter vergelijking.
Ja tegen feyenoord koste noord 15 en west 20 volgens mij, maar gio en tomasson speelde mee ja en die andere..
Maar hoop wel dat het wat minder kost als tegen feye.
maar vind het raar dat er niks over sta op de site
Ow Gio speelde mee..dat verklaart het inderdaad :P
Eén telefoontje leert ons dat Noord morgen 5,= kost en West 7,=. Op het Oost is het niet leuk, dus die prijs maakt niet uit.
Kleine moeite ook om dat op de site erbij te zetten.."slechts 5 euro"
Ow Gio speelde mee..dat verklaart het inderdaad :P
Eén telefoontje leert ons dat Noord morgen 5,= kost en West 7,=. Op het Oost is het niet leuk, dus die prijs maakt niet uit.
Kleine moeite ook om dat op de site erbij te zetten.."slechts 5 euro"
Maaaar uhmm dat klinkt als pro-p-pp-pp-promotie of was het administratie ?
Ik heb wel hún gebeld ja (de administratie)..niet andersom :P
FCD-078
24 juli 2009, 15:20
haha oke tog bedankt
fcdordrecht!!
25 juli 2009, 14:52
Ze stonden net al op het parkeerplaats beetje te zingen:D
Fc Dordrecht speelde duidelijk wel goed vanavond maar moet wel zeggen dat racing totaal geen tegenstand geboden heeft, Zeker Kalisse en zeefuik speelde goed maar nu nog lopes erbij en we hebben een goed team
Mwa nette overwinning, mechelen ging niet voluit volgens mij.
P.S. heeft er nog iemand shirt(s) van het vriendschapsverband met de belgische vrienden? of heb er iemand contact met ze? ik zou nog graag een shirtje willen bemachtigen! graag een priveberichtje als je mij eraan ken helpen.
FCD-078
26 juli 2009, 06:56
Fc Dordrecht speelde duidelijk wel goed vanavond maar moet wel zeggen dat racing totaal geen tegenstand geboden heeft, Zeker Kalisse en zeefuik speelde goed maar nu nog lopes erbij en we hebben een goed team
Het was zeker een gezellige wedstrijd.
En lopes kom niet meer, putter is gecontracteerd voor een jaar omdat lopes van de baan is geraakt
Millhill
26 juli 2009, 10:22
Niveau van de wedstrijd was niet je van het maar leuk te zien dat er zoveel mensen uit Mechelen naar Dordt gereisd waren!
Wellicht 2nd best maar ben toch wel tevreden met het vastleggen van Putter. 2e seizoenshelft heeft hij het echt wel goed gedaan, werkt altijd hard en als hij fit is zeker goed voor 10-15 goals. Gaat een goed koppel met Zeefuik vormen die ik hoger inschat dan Putter qua doelpunten dus samen 35 zou toch mogelijk moeten zijn.
Kalisse verbaasde mij gisteren weer (in positieve zin). Ik was nooit zo'n Kalisse fan maar als hij doortrekt wat hij in de voorbereiding qua werklust en doelgerichtheid laat zien dan wordt hij de revelatie van het seizoen 2009/ 2010 en word ik wellicht toch stiekem wat positiever over Moussa.
Ik zie de toekomst voor onze club positief tegemoet!
PS Marco die keeper hebben we nog wel nodig.....
Schaap Flipje
26 juli 2009, 15:06
Typische oefenwedstrijd gezien met een scheidsrechter die niet veel toestond.
Er was een goede sfeer in het stadion en een terechte winnaar van deze wedstrijd.
FCD-078
26 juli 2009, 17:21
Die shew-anton van utrecht mag ook best komen, vond hem aardig goed spelen gistere.
Tifodordrecht
26 juli 2009, 20:02
was wel een geinige wedstrijd.. en wat een sfeer maken die belgen.
Zeker volgend seizoen een keer naar belgie toe om een wedstrijd te bezoeken.
Probeer dan ook de plaatselijke catering. Heerlijke broodjes hamburger!
De beelden die gemaakt zijn zaterdag, kan je die ergens bekijken.
DordtHart
27 juli 2009, 15:01
1 filmpje hier: http://www.youtube.com/watch?v=E-uwy9RxCMU
was zeer gezellig
Niks van de match zelf, stonden toch camera's.
Op regionale tv ofzo, via internet.
Groetjes uit Mechelen
Dordt4Altijd
27 juli 2009, 16:09
Inderdaad Mechelen heeft fantastische supporters, maken een hoop sfeer met een paar man. Ik wil ook zeker een wedstrijd bezoeken dit seizoen.
Tifodordrecht
27 juli 2009, 16:48
Probeer dan ook de plaatselijke catering. Heerlijke broodjes hamburger!
hehe zal ze proberen :laugh: wel met een lekker biertje erbij:cheers:
Dordtenaar
28 juli 2009, 05:17
beelden waren gisteren bij rijnmond te zien
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.