PDA

Volledige versie bekijken : Vraag aan Cor Lems.

Feyenoord
18 juli 2009, 17:12
Cor, waarom heb jij z,n hekel aan Feyenoord?
Ik zelf heb absoluut geen hekel aan FC Dordrecht, sterker ik hoop dat ze echt weer eens terug keren in de eredivisie.

Cor Lems
18 juli 2009, 17:36
Ik hoop met je mee, voor de rest vind ik het gewoon een kutclub. Dat overroepen dat ze zo'n fantastisch legioen hebben, dat zelfde legioen liet hun club in de steek in de jaren 80, toen speelde ze zelfs nog voor 4000 man in een thuiswedstrijd en ga zo maar door, competitievervalsing met excelsior, de grootheidswaanzin. Kortom eng clubje, maar geldt eigenlijk wel voor elke club in Nederland...Dordt en voor de rest is alles prut.

Feyenoord
18 juli 2009, 18:08
Je antwoord is duidelijk.
Maar mijn vraag was, waarom heb je z,n hekel aan Feyenoord?
En daarmee bedoel ik de club Feyenoord.
Jij schrijft alleen maar over het legioen.
Ik was wel een van die supporters die er in de jaren 80 toch altijd bij was.
Oke, wat Excelsior aangaat heb je een punt, waar ik het ook helemaal niet mee eens ben.

By the way, zie of hoor jij nog wel eens iets van een van de broertjes Bos uit Rotterdam?. Ben of Jantje, je weet wel dat boksertje uit die tijd.
Je zult het misschien niet meer weten, maar ik ging wel eens met ze mee om jou te zien voetballen, en de kampioenswedstrijd tegen Telstar of Haarlem ben ik toen ook meegeweest.
Toen was het toch nog DS70?

tifo
18 juli 2009, 19:25
Je antwoord is duidelijk.
Maar mijn vraag was, waarom heb je z,n hekel aan Feyenoord?
En daarmee bedoel ik de club Feyenoord.
Jij schrijft alleen maar over het legioen.
Ik was wel een van die supporters die er in de jaren 80 toch altijd bij was.
Oke, wat Excelsior aangaat heb je een punt, waar ik het ook helemaal niet mee eens ben.

By the way, zie of hoor jij nog wel eens iets van een van de broertjes Bos uit Rotterdam?. Ben of Jantje, je weet wel dat boksertje uit die tijd.
Je zult het misschien niet meer weten, maar ik ging wel eens met ze mee om jou te zien voetballen, en de kampioenswedstrijd tegen Telstar of Haarlem ben ik toen ook meegeweest.
Toen was het toch nog DS70?

Dit is niet DE Cor Lems maar DE Forumbeheerder ;)

Dordtenaar
18 juli 2009, 19:49
Cor Lems zit bij RVVH.

En het was DS,79

Feyenoord
18 juli 2009, 20:41
Cor Lems zit bij RVVH.

En het was DS,79

Sorry dan.
Maar toch veel succes in het nieuwe seizoen.

Cor Lems
18 juli 2009, 20:43
Dit is niet DE Cor Lems maar DE Forumbeheerder ;)
ssst...

Dordtenaar
19 juli 2009, 13:17
Sorry dan.
Maar toch veel succes in het nieuwe seizoen.

En jullie natuurlijk ook zodat de competitie weer leuk word!!!

Cor Lems
19 juli 2009, 13:27
En jullie natuurlijk ook zodat de competitie weer leuk word!!!
jazeker een herhaling van vorig seizoen zou heel leuk zijn voor de mannen uit rotterdam zuid...

Jah
19 juli 2009, 15:48
Hopelijk zit er een intertotoplaatsje in voor de club van zuid. Nee maar feyenoord trekt ongelofelijk veel supporters weg uit Dordt. Had Dordt op de veluwe of in brabant gelegen hadden wij zo 10.000 man per wedstrijd getrokken, nu is de halve stad voor feyenoord. Dat zit mij (en naar ik vermoed Cor Lems) dwars...

Cor Lems
19 juli 2009, 16:07
Hopelijk zit er een intertotoplaatsje in voor de club van zuid. Nee maar feyenoord trekt ongelofelijk veel supporters weg uit Dordt. Had Dordt op de veluwe of in brabant gelegen hadden wij zo 10.000 man per wedstrijd getrokken, nu is de halve stad voor feyenoord. Dat zit mij (en naar ik vermoed Cor Lems) dwars...
Dat speelt ook mee, mijn motto is dan ook: support your locals.
Maar ook de smerige spelletjes dat feyezuid speelt steekt enorm tegen. Competitievervalsing met Excelsior, dat koppige gedoe met dat sport 7 gebeuren waardoor vele clubs in de shit geraakt zijn. Dat overgeroepen gedoe beste supporters van het land, vergeet nooit dat ze op den duur voor 4000 man speelde. Ik ben automatisch 'anti' tegen vele clubs, maar feyezuid staat ruim bovenaan. Maar goed, ieder zijn club.

Dordtenaar
19 juli 2009, 17:13
Dat de meeste supporters van feyenoord uit dordrecht komen na rotterdam, is een feit.

Ieder zijn club(mijn stoort feyenoord niet) en hopen op een dordt-feyenoord volgend jaar!!!

tifo
19 juli 2009, 17:17
Ik vind Feyenoord een hele mooie club en dat de helft van Dordt daar zit zegt wel iets over de aantrekkingnskracht van die club.

Cor Lems
19 juli 2009, 17:26
Ik vind Feyenoord een hele mooie club en dat de helft van Dordt daar zit zegt wel iets over de aantrekkingnskracht van die club.
zegt eerder iets over het denkvermogen van deze figuren....

Nooit begrepen dat mensen voor twee clubs uit 1 land kunnen zijn, tevens nooit begrepen als je geboren bent in een plaats met een bvo, dat je dan als een gloryhunter voor club uit een andere stad kan zijn. Geldt niet alleen voor feyezuid, ook voor de neuzen etc etc.

Support your locals...

tifo
19 juli 2009, 17:27
zegt eerder iets over het denkvermogen van deze figuren....

Nooit begrepen dat mensen voor twee clubs uit 1 land kunnen zijn, tevens nooit begrepen als je geboren bent in een plaats met een bvo, dat je dan als een gloryhunter voor club uit een andere stad kan zijn. Geldt niet alleen voor feyezuid, ook voor de neuzen etc etc.

Support your locals...

Het denkvermogen is niks mis mee hoor en een hoop mensen uit Dordt zijn alleen voor Feyenoord en niet voor FC Dordt. Misschien komt het omdat Dordt jaren lang wanbeleid en kutprestaties heeft gehad..

Cor Lems
19 juli 2009, 17:31
Het denkvermogen is niks mis mee hoor en een hoop mensen uit Dordt zijn alleen voor Feyenoord en niet voor FC Dordt. Misschien komt het omdat Dordt jaren lang wanbeleid en kutprestaties heeft gehad..
wanbeleid? Wanbeleid valt best wel mee. Als dat de reden zou zijn, dan zou feyezuid al jarenlang voor 15 man moeten spelen, als er een club bol staat van wanbeleid, dan is het feyezuid wel......

Tja, kutprestaties iets wat kenmerkend is voor gloryhunter gedrag. En er zijn in Dordt ook heel veel voor de neuzen uit jammerdam.....

tifo
19 juli 2009, 17:46
wanbeleid? Wanbeleid valt best wel mee. Als dat de reden zou zijn, dan zou feyezuid al jarenlang voor 15 man moeten spelen, als er een club bol staat van wanbeleid, dan is het feyezuid wel......

Tja, kutprestaties iets wat kenmerkend is voor gloryhunter gedrag. En er zijn in Dordt ook heel veel voor de neuzen uit jammerdam.....

Heb het over Dordt, er is niemand in geslaagd om het publiek langer dan een jaar of misschien 2 te houden hier en dat vind ik wanbeleid. Lijkt me sterk dat er op 2000 man alleen gloryhunters in Dordt wonen. Word nog steeds bar en bar weinig aan promotie gedaan vind ik. Niet eens een banner op de site voor een seizoenskaart.

Cor Lems
19 juli 2009, 18:09
Heb het over Dordt, er is niemand in geslaagd om het publiek langer dan een jaar of misschien 2 te houden hier en dat vind ik wanbeleid. Lijkt me sterk dat er op 2000 man alleen gloryhunters in Dordt wonen. Word nog steeds bar en bar weinig aan promotie gedaan vind ik. Niet eens een banner op de site voor een seizoenskaart.
Er wonen in Dordt heel veel gloryhunters. Ik ken er zelf ook plenty en weet ook de achtergrond ervan hoe ze bij de clubkeuze kwamen.

Wat kan dordt eraan doen dat ze geen supporters langer dan twee jaar kunnen houden? Aan het voetbal heeft het niet gelegen dat is beter geworden, tevens elk jaar behoorlijk ver in de beker, ook de playoffs gehaald. De club is gezond, de club haalt spelers dat we vroeger nooit konden halen etc etc etc.... Als je dat wanbeleid vind, dan snap ik het niet... En een banner op de website is wel wenselijk, maar gaat zeker het verschil niet maken.

tifo
19 juli 2009, 18:28
Er wonen in Dordt heel veel gloryhunters. Ik ken er zelf ook plenty en weet ook de achtergrond ervan hoe ze bij de clubkeuze kwamen.

Wat kan dordt eraan doen dat ze geen supporters langer dan twee jaar kunnen houden? Aan het voetbal heeft het niet gelegen dat is beter geworden, tevens elk jaar behoorlijk ver in de beker, ook de playoffs gehaald. De club is gezond, de club haalt spelers dat we vroeger nooit konden halen etc etc etc.... Als je dat wanbeleid vind, dan snap ik het niet... En een banner op de website is wel wenselijk, maar gaat zeker het verschil niet maken.

PFF ik heb het over JAREN lang niet de afgelopen maar alles daarvoor met 100 man op noord en 300 op west.

Cor Lems
19 juli 2009, 18:34
PFF ik heb het over JAREN lang niet de afgelopen maar alles daarvoor met 100 man op noord en 300 op west.
Ja mooi, maar om weer in de lift te geraken moet je wel bouwen, het gaat niet met vingerknippen. Tevens heeft Dordt het altijd moeilijk gehad in deze regio...

Millhill
19 juli 2009, 20:03
Wanbeleid, vreemd dat onze club hiervan beticht wordt. Het bestuur, management en technische staf zit er al jaren en het bestuur heeft sinds kort zelfs versterking gekregen. Ik geloof dat we dat van die club uit Rotterdam Zuid niet kunnen zeggen. Ook financieel is Dordt al jaren een stabiele club, er worden geen gekke dingen gedaan en tekorten zijn er niet of nauwelijks. Op Zuid is de schuld inmiddels opgelopen tot ver boven de 20 miljoen, lijkt meer op wanbeleid zou ik zeggen. Ik kan best begrijpen dat mensen supporter zijn van die club uit Zuid, de historie en zeker ook het stadion zijn natuurlijk van een iets ander niveau dan van onze club. Wat ik echter niet kan begrijpen dat er meer Dordtenaren bij die club uit Zuid gaan kijken dan bij onze lokale trots. Ik sluit mij dan ook aan bij Cor zijn opmerking "support your local team"!

tifo
19 juli 2009, 20:11
Wanbeleid, vreemd dat onze club hiervan beticht wordt. Het bestuur, management en technische staf zit er al jaren en het bestuur heeft sinds kort zelfs versterking gekregen. Ik geloof dat we dat van die club uit Rotterdam Zuid niet kunnen zeggen. Ook financieel is Dordt al jaren een stabiele club, er worden geen gekke dingen gedaan en tekorten zijn er niet of nauwelijks. Op Zuid is de schuld inmiddels opgelopen tot ver boven de 20 miljoen, lijkt meer op wanbeleid zou ik zeggen. Ik kan best begrijpen dat mensen supporter zijn van die club uit Zuid, de historie en zeker ook het stadion zijn natuurlijk van een iets ander niveau dan van onze club. Wat ik echter niet kan begrijpen dat er meer Dordtenaren bij die club uit Zuid gaan kijken dan bij onze lokale trots. Ik sluit mij dan ook aan bij Cor zijn opmerking "support your local team"!

Ik vind marketing toch heel belangrijk voor een club met heel weinig support. We zouden er juist ALLES aan meoten doen om mensen naar het stadion te lukken juist omdat al het andere in orde is. Heb het ook over de jaren voor deze laatste 3 ´sucses´ seizoenen trouwens.

Ron
19 juli 2009, 20:25
Marketing is 1, clubliefde is 2!
De laatste 4-5 jaar gaat het bij Dordt gelukig weer goed, maar in zeer korte termijn eerst DFC, FC Dordrecht, Dordrecht '90, SVV/Dordrecht'90, Dordrecht'90 en wederom FC Dordrecht, dáár bindt je geen klanten mee, waardoor de supporters simpelweg weggebleven zijn. Ik kom er zelf al 33 jaar, dus ik ben geen standaard. Maar de laatste jaren gaat het goed, en nu maar hopen dat we nog tientallen jaren op deze voet door kunnen blijven gaan, dan komt het best goed!

Cor Lems
19 juli 2009, 21:11
Ik vind marketing toch heel belangrijk voor een club met heel weinig support. We zouden er juist ALLES aan meoten doen om mensen naar het stadion te lukken juist omdat al het andere in orde is. Heb het ook over de jaren voor deze laatste 3 ´sucses´ seizoenen trouwens.

Er wordt heus wel dingen gedaan op gebied van marketing, maar marketing moet ook rendabel blijven.

oudkrispijn
20 juli 2009, 00:47
als echte dordtenaar hoor je bij je clubbie fc dordrecht te zitten.

tifo
20 juli 2009, 06:19
Er wordt heus wel dingen gedaan op gebied van marketing, maar marketing moet ook rendabel blijven.

Nou ik vind dat tenzij je Dordt nu ofzo de mat krijg je niet weet dat hier een BVO voetbald.

Cor Lems
20 juli 2009, 06:42
Nou ik vind dat tenzij je Dordt nu ofzo de mat krijg je niet weet dat hier een BVO voetbald.
Onzin natuurlijk, iedereen weet van FC Dordrecht, de juiste marketing voor een voetbalploeg is gewoon sportieve prestaties en scherpe prijzen (het laatste hebben we al), de prestaties worden ook beter en dat merk je gewoon dat de club groeit, nu speel je op de laatste plaats en zitten er nog 2000 man.

Ik zie het wel bij andere clubs, die doen ook veel op basis van marketing, maar veel verschil maakt het voor deze clubs niet. Kijk naar Cambuur, zit nu ook voor een volle bak te spelen, terwijl ze een paar jaar geleden nog voor 4000 speelde met het grote verschil dat zij niet tegen een club als ajax of feyenoord moeten opboksen (zoals wij) of in het noorden van het land ajax.

Het is zoals Jah zegt, had Dordt op een andere locatie gezeten, dan had het hier gewoon elke week een volle bak geweest, nu stapt men sneller naar zuid.

Jah
20 juli 2009, 07:42
Zaterdag spelen wij een mooie oefenwedstrijd tegen Racing Mechelen. Een club als GAE zou dit goed in de markt zetten en die wedstrijd promoten. Tegelijk met de werving voor seizoenskaarten. Dordt doet dit geheel niet. Alles is alleen bekend binnen beperkte groep supporters en potentiele supporters (4,5 duizend man waarvan de helft dan gaat). Als elke voetballiefhebber in Dordt nu eens duidelijk wordt gemaakt waar en hoe seizoenskaarten gekocht kunnen worden en dat we zaterdag een mooie wedstrijd spelen. Bij Dordt moet je altijd alles zelf uitzoeken. Kijk naar de communicatie omtrent uitwedstrijden...

FCD!
20 juli 2009, 07:44
Het is zoals Jah zegt, had Dordt op een andere locatie gezeten, dan had het hier gewoon elke week een volle bak geweest, nu stapt men sneller naar zuid.

ja jammer genoeg is dit inderdaad zo :27:

en volgens mij is jou liefde voor Fey groter dan voor dordt, ofniet tifo ?

rob
20 juli 2009, 10:22
Zaterdag spelen wij een mooie oefenwedstrijd tegen Racing Mechelen. Een club als GAE zou dit goed in de markt zetten en die wedstrijd promoten. Tegelijk met de werving voor seizoenskaarten. Dordt doet dit geheel niet. Alles is alleen bekend binnen beperkte groep supporters en potentiele supporters (4,5 duizend man waarvan de helft dan gaat). Als elke voetballiefhebber in Dordt nu eens duidelijk wordt gemaakt waar en hoe seizoenskaarten gekocht kunnen worden en dat we zaterdag een mooie wedstrijd spelen. Bij Dordt moet je altijd alles zelf uitzoeken. Kijk naar de communicatie omtrent uitwedstrijden...

Zou dit dan met geld te maken hebben of met onbekwame mensen? Want als er iemand verantwoordelijk is voor de communicatie dan doet die dat echt heel slecht...al enkele jaren volgens mij

Cor Lems
20 juli 2009, 11:55
tja dat is nu ook olav o...

Dre
20 juli 2009, 13:00
Tja, dan komt dus toch weer die cirkel naar voren. Denk (weet) dat de club ongetwijfeld iets aan marketing wilt doen (rondom bv. de wedstrijd tegen mechelen), maar heeft hier niet de financiele middelelen en mankracht voor. Alle centen gaan nu naar de selectie zo sterk mogelijk neer te zetten. Terwijl je misschien er voor de langere termijn wel voor zou moeten kiezen om strategisch iets te doen. Blijft een lastige beslissing lijkt mij....

Jah
20 juli 2009, 13:36
Zet er 1 of 2 stagiairs neer van een HBO Commerciele Economie iets dergelijks of een Dordt supporter die ook iets als VTM in Breda NHTV doet (knipoog naar Rob). Die mensen weten waar ze het over hebben en kunnen met een heel klein budget erg veel voor elkaar krijgen (creatief zijn!). Ik snap dat Dordt geen of weinig budget heeft maar doe het dan met stagiairs. Rob zoek je nog een afstudeerplek??

Cor Lems
20 juli 2009, 13:46
Ik ken iemand doet marketing bij cambuur. Vergeet het maar, in hun 'ramp' jaar was er geen fuck mogelijk, wat ze ook aanboden en deden het sloeg niet aan, maar zodra de prestaties omhoog gingen, toen kon men pas wat doen.

Klantenbinding werkt alleen met sportieve prestaties.

tifo
20 juli 2009, 17:29

Helemaal mee eens ;)

tifo
20 juli 2009, 17:29
ja jammer genoeg is dit inderdaad zo :27:

en volgens mij is jou liefde voor Fey groter dan voor dordt, ofniet tifo ?

Nou volgens mij ken je me dan niet FCD uitroepteken.

FCD!
21 juli 2009, 09:32
Nou volgens mij ken je me dan niet FCD uitroepteken.

ik ken je wel, maar twijfelde toch echt:boxing:

rob
21 juli 2009, 09:35
Zet er 1 of 2 stagiairs neer van een HBO Commerciele Economie iets dergelijks of een Dordt supporter die ook iets als VTM in Breda NHTV doet (knipoog naar Rob). Die mensen weten waar ze het over hebben en kunnen met een heel klein budget erg veel voor elkaar krijgen (creatief zijn!). Ik snap dat Dordt geen of weinig budget heeft maar doe het dan met stagiairs. Rob zoek je nog een afstudeerplek??

haha daar heb ik ook aan gedacht. Ik heb zelfs in januari gebeld naar Leo...(nog wat..), maar ze hadden niemand nodig werd mij verteld.

Een supporter, die de club op dat gebied zou kunnen helpen voor een prikkie leek mij wel een goeie deal maar blijkbaar niet.

Ron
21 juli 2009, 14:09
Leo Scheffer....de grote commerciele man binnen de club!
Het laatst wat ik van die man heb gehoord is toen hij nog stadionspeaker was.........;-)
Die is écht commercieel bezig!

Dordtse
23 juli 2009, 11:55
Ik studeer zelf ook marketing en heb ook eens als stagiair gesolliciteerd bij de club.
Ik kreeg toen te horen dat ze niemand nodig hadden, omdat ze al een stagiair hadden op de administratieve afdeling. Ik heb ze nog geprobeerd duidelijk te maken dat marketing niets met administratie te maken heeft maar alsnog was er geen interesse.

Er zijn zoveel kleine dingen binnen de club waarvan ik niet begrijp waarom ze er niets aan doen. Ik denk dat de meeste gewoon geen clubliefde hebben en lekker genieten van een riant salaris zonder veel moeite te doen.

Januari 2010 moet ik voor mijn examen weer een halfjaar stage lopen, ik ga het nog eens een keer proberen, als ik dan weer zo'n zelfde domme reactie krijg kunnen ze echt de tering krijgen.

Schaap Flipje
23 juli 2009, 12:04
Toch jammer dat ze geen oog hebben hiervoor.

In de lokale bladen die wij hier in Zwijndrecht mogen ontvangen stond weer is geen letter over FC Dordrecht.
Toch jammer aangezien er aanstaande zaterdag een leuke wedstrijd op het programma staat.

rob
23 juli 2009, 13:01
Ik kreeg toen te horen dat ze niemand (voor marketing) nodig hadden, omdat ze al een stagiair hadden op de administratieve afdeling.

Dat is echt dom :rofl:

Maar clubliefde is er wel hoor. Olav bijvoorbeeld stond toen hij zelf nog een klein Olavje was al op de tribune te kijken zegt 'ie :director:

Dordtenaar
23 juli 2009, 14:53
Zeker triest dat er niks staat in de bladen.Ook al heet de club fc dordrecht het is een club voor heel de drechtsteden(zijn volgens mij toch 300.000 mensen)

Jah
23 juli 2009, 14:55
Maar echt verstand van zaken hebben ze niet wat betreft marketing en het in de markt zetten van de club. OK de naam, shirts en logo zijn goed en moeten voor altijd zo blijven. Maar iemand die op een Hogeschool zit en kennis heeft van marketing, de huidige en nieuwste communicatiemiddelen, hart heeft voor de club, gemotiveerd is en dit alles voor weinig geld (stagevergoeding, 250 per maand is behoorlijk, ik kreeg minder voor mijn 4e jaars afstudeerstage) wil doen moet je toch aannemen? Vooral omdat niemand iets aan marketing doet bij de club. Geef iemand desnoods een seizoenskaart als vergoeding. Er kan nog zoveel verbeteren, er zijn nog zoveel mensen die helemaal niet bereikt worden. Dan kan je wel praten over potentie (Drechtsteden 280.000 inwoners, etc) maar dan moet je wel iets doen.

Maar goede prestaties is altijd nog de beste reclame dat is waar.

Cor Lems
23 juli 2009, 15:04
Maar echt verstand van zaken hebben ze niet wat betreft marketing en het in de markt zetten van de club. OK de naam, shirts en logo zijn goed en moeten voor altijd zo blijven. Maar iemand die op een Hogeschool zit en kennis heeft van marketing, de huidige en nieuwste communicatiemiddelen, hart heeft voor de club, gemotiveerd is en dit alles voor weinig geld (stagevergoeding, 250 per maand is behoorlijk, ik kreeg minder voor mijn 4e jaars afstudeerstage) wil doen moet je toch aannemen? Vooral omdat niemand iets aan marketing doet bij de club. Geef iemand desnoods een seizoenskaart als vergoeding. Er kan nog zoveel verbeteren, er zijn nog zoveel mensen die helemaal niet bereikt worden. Dan kan je wel praten over potentie (Drechtsteden 280.000 inwoners, etc) maar dan moet je wel iets doen.

Maar goede prestaties is altijd nog de beste reclame dat is waar.

Daar heb je zeker een sterk punt. Ik wil ook zeker niet alles afschuiven over het feit dat feyenoord om de hoek zit, dat zou te gemakkelijk zijn. Er is zeker meer uit de naam FC Dordrecht te halen, wat ook belangrijk is voor onze toekomst is dat nieuwe stadion.

Nu zitten we op bepaalde vlakken aan het plafond en kunnen we niet verder groeien, maar dat wilt niet zeggen dat andere zaken niet benut kunnen worden. Hoewel we nu qua toeschouwersaantallen aardig gegroeit zijn, vind ik dat een stad als Dordrecht (met grote buursteden) mogelijk moet zijn om minstens voor 5000 man te spelen (zelfs dat vind ik nog laag).

Ik weet het, ik ben een ouwe lul, maar ik heb nog tijden meegemaakt dat vlak voor de wedstrijd omgeroepen werd of iedereen nog wat wou inschuiven omdat er nog mensen voor de kassa stonden en die ook nog in het stadion wilden, zo vol was het......

Misschien wordt het wel tijd voor een nieuw commercieel talent. Olav O moet er ook gewoon uit, die heeft ook geen feeling met de supporters in mijn ogen.

Ook de communicatie vanuit de club kan stukken beter, heb ze geteld, ik heb meer dan 26 emails verstuurd het afgelopen half jaar, ik heb NUL reacties gekregen, hier ben ik niet alleen in, want op het forum zijn er nog mensen die dat aangegeven hebben. Zeer slechte zaak.

Er zijn dus zaken wat stukken beter kan, echter mag het licht ook op groen met betrekking tot het nieuwe stadion, want daar kunnen we aardig wat extra geld mee gaan scheppen. Sportief gaat het al heel goed met ons cluppie, met de middelen dat we hebben, maar een stad als Dordt hoort gewoon in tegenstelling tot een boerengat als Waalwijk (voorbeeld), eer eredivisie ploeg te hebben die meestrijd linker/rechterrijtje.

rob
24 juli 2009, 12:00
Ze zitten inderdaad volgens mij gewoon vastgeroest in het oude patroon en oude gewoontes. Een beetje nieuw leven door de tent zou goed zijn..weet t haast wel zeker.

De communicatie, zowel naar supporters als naar potentiele bezoekers, is echt super slecht en moet verbeterd worden. Maar volgens mij ligt het wel in de aard van (mensen of) Dordtenaren om pas te gaan kijken of ergens bij te willen zijn als ze kunnen profiteren van het succes. Zie de play offs vorig jaar.

Maar inderdaad, laat een stagiair een keer een onderzoek doen om te kijken wat er verbeterd kan worden. Het kost bijna niks en baat 't niet....

En het stadion...dat zie ik niet echt gebeuren de komende jaren..en volgens mij meer mensen niet die ik als redelijk betrouwbare bronnen beschouw :(

tifo
24 juli 2009, 12:07
Ze zitten inderdaad volgens mij gewoon vastgeroest in het oude patroon en oude gewoontes. Een beetje nieuw leven door de tent zou goed zijn..weet t haast wel zeker.

De communicatie, zowel naar supporters als naar potentiele bezoekers, is echt super slecht en moet verbeterd worden. Maar volgens mij ligt het wel in de aard van (mensen of) Dordtenaren om pas te gaan kijken of ergens bij te willen zijn als ze kunnen profiteren van het succes. Zie de play offs vorig jaar.

Maar inderdaad, laat een stagiair een keer een onderzoek doen om te kijken wat er verbeterd kan worden. Het kost bijna niks en baat 't niet....

En het stadion...dat zie ik niet echt gebeuren de komende jaren..en volgens mij meer mensen niet die ik als redelijk betrouwbare bronnen beschouw :(

Maar veel mensen zijn denk ik ook gebleven na de eerste keer dat we de play offs hebben gehaald. Zijn niet perse gloryhunters, iedereen moet een keer aan de club voorgesteld worden door vrienden, familie of zon bijzondere gebeurtenis.

Dat had deze wedstrijd ook kunnen zijn maar er word niet op ingesprongen. Een beetje reclame hiervoor had een hoop supporters kunnen winnen. Zeker als ze een goede sfeer hadden meegemaakt, sjaals, eten en drinken hadden kunnen kopen. Er hadden toch een hoop leuke dingen georganiseerd kunnen worden op onze enorme parkeerplaats ? Niet om te gaan wijzen naar een ander maar had de SV zoiets niet kunnen voorstellen of zelf kunnen regelen ?

rob
24 juli 2009, 12:14
"Fc Dordt kan ook maar beter niet promoveren. De wetten van de Eredivisie zullen ten koste gaan van de charme van deze club," aldus Marcel van der Sloot.

Kan ik me ook wel in vinden :cheers:

rob
24 juli 2009, 12:16
Maar veel mensen zijn denk ik ook gebleven na de eerste keer dat we de play offs hebben gehaald. Zijn niet perse gloryhunters, iedereen moet een keer aan de club voorgesteld worden door vrienden, familie of zon bijzondere gebeurtenis.

Dat is ook wel zo. Maar ik kan om me heen zo 20 mensen opnoemen die "Dordt echt leuk vinden, maar alleen komen als het goed gaat (en het liefst de zon ook nog schijnt)". En ik vroeg me af of dat nou typisch Dordts is of dat dat maar zo lijkt

tifo
24 juli 2009, 12:27
Dat is ook wel zo. Maar ik kan om me heen zo 20 mensen opnoemen die "Dordt echt leuk vinden, maar alleen komen als het goed gaat (en het liefst de zon ook nog schijnt)". En ik vroeg me af of dat nou typisch Dordts is of dat dat maar zo lijkt

Ik als bezoekende supporter weet dit niet :P Maar denk niet dat het typisch Dordts is. Als de club zich kan neerzetten als een leuke vrijdagavond gebeurtenis kunnen we makkelijk meer publiek krijgen.

rob
24 juli 2009, 12:41
Wat is er nou niet leuk aan 1,5 uur voetbal kijken, schreeuwen en bier drinken op vrijdagavond voor maar 7,= per avond...ik snap het niet

tifo
24 juli 2009, 13:13
Wat is er nou niet leuk aan 1,5 uur voetbal kijken, schreeuwen en bier drinken op vrijdagavond voor maar 7,= per avond...ik snap het niet

Inderdaad en als ik bij mensen kom die niet/nooit gaan zijn dit de punten die vaak voorbij komen, maar men gaat liever dammen denk ik.

..ook begrijpelijk.

Schaap Flipje
24 juli 2009, 14:27
Ha, ha, ha, ... na bovenstaande berichten zal ik me maar is nader aan u allen voorstellen.

Naar alle waarschijnlijkheid ben ik dus zo'n nepsupporter en gloriehunter.

Mijn zoontje was één van de spelertjes die het veld mee mocht oplopen met de wedstrijd FC Dordrecht - TOP Oss voor de nacompetitie. Dit was iets wat zijn leider van de voetbal had weten te regelen. Uiteraard ging deze vader mee en nam uiteraard een collega mee.
Daarna wederom terug gekomen met zoonlief en collega en met zijn vader voor FC Dordrecht - Roda JC vanwege de gezellige sfeer.

In het verleden wel is met mijn moeder naar een wedstijdje wezen kijken (inderdaad meestal met mooi weer), waaronder FC Dordrecht - PSV welke werd ontruimt dankzij een bommelding.
Daarvoor heb ik ooit in het hele verre verleden nog 2 jaar een seizoenskaart gehad van DS'79, waarbij de speaker nogal eens vroeg om op te schuiven zodat er meer supporters konden gaan zitten.

Zat eraan te denken om dit jaar weer is een seizoenskaart te nemen en dan samen met mijn zoontje te gaan kijken, maar een voetbalongelukje heeft daar helaas een stokje voor gestoken. Hierbij mijn kniepees afgescheurt en nu voorlopig de komende 2 á 3 maanden niet instaat om auto te rijden.

Jah
25 juli 2009, 08:59
Elke nieuwe supporter is er 1. Dus welkom. Met mensen nepsupporter noemen zal t ook nooit wat worden...

Cor Lems
25 juli 2009, 09:03
Elke nieuwe supporter is er 1. Dus welkom. Met mensen nepsupporter noemen zal t ook nooit wat worden...
Ja dit is nu echt een antwoord uit een toetsenbord van een nepsupporter......... :ignore2:

;)