PDA

Volledige versie bekijken : Officiele site / Olav O...

Hans
6 juni 2009, 12:34
Ik denk inderdaad dat die spelers allemaal blijven ja. Hebben in elk geval allemaal aangegeven graag te willen blijven. Alleen van Putter weet ik dat er wel interesse is van andere clubs.

Maachi terug halen, opzich geen slecht idee. Ik vond hem vorig jaar niet geweldig, maar hij heeft nu bij Cambuur laten zien toch wel aardig te kunnen voetballen.

Ik kreeg vandaag overigens het bestelformulier voor een nieuwe seizoenkaart. Ik dacht, meteen eens even kijken op de website. Tot mijn stomme verbazing trof ik daar helemaal niets aan! Ergens rechtsonderin staat heel klein seizoenkaart, maar als je daar op klikt, krijg je een of ander verhaal over de seizoenkaarten van vorig jaar. Wat is dit nu weer voor dommigheid? Is er dan ook geen klein beetje marketing- gedachte binnen de club!?? Hoe gaan de mensen die vorig jaar geen seizoenkaart hadden en na de play offs de smaak te pakken hebben gekregen nu hun seizoenkaart aanschaffen? Wachten totdat ze langskomen bij de administratie? No way!!
Plaats in deze periode liever gewoon een grote advertentie op de homepage, met meteen een online invulbaar aanvraagformulier er aan vast.

Op deze manier komen we nooit boven die 850 (lachwekkend) verkochte seizoenkaarten van vorig jaar uit.

(Dit laatste stuk hoort natuurlijk niet in dit topic thuis, maar ik vond het ook weer overdreven hier een nieuwe voor te openen...)

Cor Lems
6 juni 2009, 12:39
Ik denk inderdaad dat die spelers allemaal blijven ja. Hebben in elk geval allemaal aangegeven graag te willen blijven. Alleen van Putter weet ik dat er wel interesse is van andere clubs.

Maachi terug halen, opzich geen slecht idee. Ik vond hem vorig jaar niet geweldig, maar hij heeft nu bij Cambuur laten zien toch wel aardig te kunnen voetballen.

Ik kreeg vandaag overigens het bestelformulier voor een nieuwe seizoenkaart. Ik dacht, meteen eens even kijken op de website. Tot mijn stomme verbazing trof ik daar helemaal niets aan! Ergens rechtsonderin staat heel klein seizoenkaart, maar als je daar op klikt, krijg je een of ander verhaal over de seizoenkaarten van vorig jaar. Wat is dit nu weer voor dommigheid? Is er dan ook geen klein beetje marketing- gedachte binnen de club!?? Hoe gaan de mensen die vorig jaar geen seizoenkaart hadden en na de play offs de smaak te pakken hebben gekregen nu hun seizoenkaart aanschaffen? Wachten totdat ze langskomen bij de administratie? No way!!
Plaats in deze periode liever gewoon een grote advertentie op de homepage, met meteen een online invulbaar aanvraagformulier er aan vast.

Op deze manier komen we nooit boven die 850 (lachwekkend) verkochte seizoenkaarten van vorig jaar uit.

(Dit laatste stuk hoort natuurlijk niet in dit topic thuis, maar ik vond het ook weer overdreven hier een nieuwe voor te openen...)
Is eigenlijk wel een nieuwe topic waard, maar soit...

ik ga olav eens mailen, zien of ik nu wel antwoord krijg.

schaapie
6 juni 2009, 15:03
ja ik wil eigenlijk ook wel een seizoens kaart maar heb tot nu toe geen idee waar ik die kan kopen

Jah
6 juni 2009, 15:41
Wat Hans zegt. Dit moet Dordt eens professioneel gaan aanpakken. Gewoon online als je de site opent een advertentie plus in de Dordtenaar een paar keer een advertentie.

Johan
7 juni 2009, 08:06
Even over die seizoenkaarten, de website wordt beheerd door André Post en Olav gaat volgens mij niet over de seizoenkaarten. Leo Scheffers is volgens mij degene die dat doet. Mocht er zo'n link komen, probeer hier ook zo'n link te plaatsen dan ik vind het een geweldig idee n.l.

Cor Lems
7 juni 2009, 10:44
De website wordt vooral beheerd door Olav tegenwoordig.....

Hans
7 juni 2009, 11:08
Goed dat je een mail hebt gestuurd Cor, benieuwd of je reactie krijgt. Ik heb Olav namelijk ook wel eens gemaild, maar op zijn reactie moest ik een paar maanden wachten.

Ben benieuwd of er iets mee wordt gedaan...

Dre
7 juni 2009, 18:33
Even over die seizoenkaarten, de website wordt beheerd door André Post en Olav gaat volgens mij niet over de seizoenkaarten. Leo Scheffers is volgens mij degene die dat doet. Mocht er zo'n link komen, probeer hier ook zo'n link te plaatsen dan ik vind het een geweldig idee n.l.

Zoals Cor schrijft doet Olav de website volledig en ik nog enkel technische ondersteuning en fotografie. Leo Scheffer is commercieel manager en heeft niks met de seizoenkaarten te maken, ook dit regelt Olav.

Cor Lems
7 juni 2009, 20:07
Beter krijg ik deze keer wel antwoord van olav, anders trek ik hem echt aan zijn bretels als ik in Dordt ben. Heb nu 20 mails de afgelopen maanden verstuurd, nooit antwoord op gehad. Dat accepteer ik echt niet, zowel via info niet als wie zijn eigen mail adres niet. Ben nog altijd supporter die de nodige moeite doet voor zijn cluppie (wedstrijden bezoeken), maar ook dit forum runnen. Dus een beetje respect mag best wel. Dat we een mening over elkaar hebben prima, maar in kleuterige negeerspelletjes doe ik niet in mee.

tifo
7 juni 2009, 20:34
Beter krijg ik deze keer wel antwoord van olav, anders trek ik hem echt aan zijn bretels als ik in Dordt ben. Heb nu 20 mails de afgelopen maanden verstuurd, nooit antwoord op gehad. Dat accepteer ik echt niet, zowel via info niet als wie zijn eigen mail adres niet. Ben nog altijd supporter die de nodige moeite doet voor zijn cluppie (wedstrijden bezoeken), maar ook dit forum runnen. Dus een beetje respect mag best wel. Dat we een mening over elkaar hebben prima, maar in kleuterige negeerspelletjes doe ik niet in mee.

Misschien komen alleen de mails uit Belgie niet aan ? :roflmao::cheers:
Maar even serieus is inderdaad niet erg netjes van meneer O.O.
Maar Dre waarom doe jij het neit meer als ik vragen mag ? Geen tijd,zin of wilde Olav het liever zelf doen?

Cor Lems
7 juni 2009, 21:21
Maar Dre waarom doe jij het neit meer als ik vragen mag ? Geen tijd,zin of wilde Olav het liever zelf doen?

Nee idd niet netjes van hem, men moet ook niet afkomen dat ie het zo druk heeft, hij doet het zichzelf aan, wil overal zijn vinger in de pap hebben ;)

Dre
8 juni 2009, 07:19

Mag je gerust vragen hoor, is geen staats geheim. Volgens mij gaan we wel off-topic, maar hoop dat Cor dat een keertje door de vingers ziet. :thumbsupsmileyanim:
Enerzijds was het inderdaad minder tijd, zoontje geboren (belangrijkste reden), nieuwe functie op mijn werk. Andere kant vond ik het mooi om na 5 jaar een stapje terug te doen en mijn werkzaamheden voor de club te beperken. Maak nu nog de foto's bij de wedstrijden en lever deze aan het programmaboekje, magazine en de website. Daarnaast technische ondersteuning voor de website en jeugdwebsite. Toen ik met de website begon/overnam zaten we op 150 a 200 unieke bezoekers per dag. Inmiddels is dat tussen de 2000 en 2500 met pieken bij belangrijke wedstrijden richting de 4000. Vond dat ik mijn bijdrage wel heb geleverd. Maar vond ook dat er nog meer mogelijk was (en dat vindt ik nog steeds). Supporters info rondom wedstrijden, interactie en dat soort dingen kan beter, maar liep steeds vast op de informatie voorziening die ik van derden moest hebben of de bureaucratie van de club. En zoals Cor schrijft wil Olav overal zijn vinger in de pap houden, dat maakt het nou eenmaal niet gemakkelijker of efficienter.
Maar begrijp me niet verkeerd, heb 't met heel veel plezier gedaan en zal altijd gewoon voor de club klaar staan hoor. Alleen nu iets minder uur per week.

Cor Lems
8 juni 2009, 15:57
Geen probleem Dre, het 'offtopic' gewoon even verplaatst ;)

Linksbuiten1982
9 juni 2009, 14:44
Even ter info: Olav is pas eind juni weer terug. Is vandaag met vakantie gegaan. Cor, laat me even weten of je na de tijd al antwoord hebt gehad of niet. Heb je je vragen wel gestuurd naar olav.ouwerkerk@fcdordrecht.nl? Ik bel hem anders wel eens even in juli om te vragen of hij uberhaupt mailtjes heeft ontvangen van supporters en zo ja, waarom hij daar geen antwoord op geeft....

Cor Lems
9 juni 2009, 16:09
Even ter info: Olav is pas eind juni weer terug. Is vandaag met vakantie gegaan. Cor, laat me even weten of je na de tijd al antwoord hebt gehad of niet. Heb je je vragen wel gestuurd naar olav.ouwerkerk@fcdordrecht.nl? Ik bel hem anders wel eens even in juli om te vragen of hij uberhaupt mailtjes heeft ontvangen van supporters en zo ja, waarom hij daar geen antwoord op geeft....
geen antwoord op gehad, maar geen probleem.
Zodra Olav terug is, trek ik hem persoonlijk aan zijn jasje.
Ben zijn gedrag meer dan beu geworden, hij heeft niet met een klein kind te maken, met zijn gebruind koppie. En ja ik heb alles naar zijn adres gestuurd.

De man met de bretels gaat persoonlijk wat van mij horen. Om pietluttige dingen staat mijnheer wel vooraan om op te treden of zijn macht te laten zien.

Maar voor figuren waar hij wat tegenstand van krijgt, geeft ie geen thuis. Nou met alle chinezen, behalve met den deze....

rob
11 juni 2009, 08:15
Het is zowieso niet zo netjes om geen enkele supporter antwoord te geven. Ik heb ook op mijn drie (hele nette) mailtjes geen antwoord gekregen. Zet er dan geen mogelijkheid neer om te reageren als je het toch niet doet!

Aanpakken die gasten :P

Cor Lems
11 juni 2009, 17:31
Reken maar, dat wanneer hij terug is, dat het zijn beste dag nog niet gaat zijn, beter blijft ie weg.

rob
12 juni 2009, 08:52
oeehh 3 keer raden wat er op de site staat :P

Jah
12 juni 2009, 14:13
Ja best op tijd toch. Heb maar gelijk mn aanvraag opgestuurd.

Cor Lems
12 juni 2009, 14:54
Alleen maar positief dat dat is gebeurt. Hulde voor de plaatser

FC Dordrecht Fan
12 juni 2009, 15:10
Alleen maar positief dat dat is gebeurt. Hulde voor de plaatser

De man met de bretels :)?

tifo
12 juni 2009, 15:13

Maakt niet het uit toch :P het staat er en hopelijk levert het weer wat extra SZkaarten op. :partytime2:

Cor Lems
12 juni 2009, 15:19

Nee die is met vakantie.

FC Dordrecht Fan
12 juni 2009, 15:44
Ok... Hoeveel kaarten gaan er verkocht worden, denken jullie?

Cor Lems
12 juni 2009, 15:54
1100 minstens.

Hans
12 juni 2009, 17:43
900 schat ik

Dre
13 juni 2009, 16:49
Nee die is met vakantie.

Hihihi, die is met vakantie, dus neem 't even 2 weekjes over!

Cor Lems
13 juni 2009, 17:18
ja en het leuke is, dat die fc dordrecht fan, denkt dat ik een goede band met hem heb.....terwijl ik hem het meest irritante figuur binnen de organisatie van Dordt vind.

rob
14 juni 2009, 10:03
Maakt niet het uit toch :P het staat er en hopelijk levert het weer wat extra SZkaarten op. :partytime2:

In ieder geval één. Zoveel jaar elke 2 weken n kaartje kopen wordt op een gegeven moment ook vervelend :P

Jah
14 juni 2009, 16:49
Ik gok op een record, 1500 seizoenskaarten verkopen we minimaal. Gewoon goed onder de aandacht brengen in de lokale media dan moet dat te doen zijn.

tifo
14 juni 2009, 18:40
Ik denk 800:gossip:

schaapie
16 juni 2009, 06:00
er viel mij net iets raars op: als je een fankaart hebt dan kost een kaartje voor west €8
die 8X18 (18 wedstrijden aangezin fortuna waarschijnlijk weggaat ) is 144 1€ goedkoper dan een seizoens kaart. niet dat die ene euro veel is maar het gaat om het idee.

tifo
16 juni 2009, 06:24
er viel mij net iets raars op: als je een fankaart hebt dan kost een kaartje voor west €8
die 8X18 (18 wedstrijden aangezin fortuna waarschijnlijk weggaat ) is 144 1€ goedkoper dan een seizoens kaart. niet dat die ene euro veel is maar het gaat om het idee.

Ja maar toen de Fankaart erbij kwam was de SZ nog 135 en dus goedkoper ;)

rob
16 juni 2009, 07:19
En als het toch zo weinig scheelt zou ik toch een seizoenskaart halen, want dat scheelt toch weer moeite elke 2 weken he...en elke week in de rij staan bij de kassa kost ook tijd=geld :P

Hans
16 juni 2009, 07:39
En als het toch zo weinig scheelt zou ik toch een seizoenskaart halen, want dat scheelt toch weer moeite elke 2 weken he...en elke week in de rij staan bij de kassa kost ook tijd=geld :P

Klopt, maar neemt niet weg dat ik vind dat een seizoenkaarthouder ook financieel voordeel moet hebben. Over de prijzen van de seizoen- en losse kaarten is dus niet goed nagedacht.

Johan
16 juni 2009, 15:08
Daar zit wel wat in, normaal werd een seizoenkaart berekend op de kosten van de helft + 1 thuiswedstrijden.

FC Dordrecht Fan
27 mei 2010, 19:47
Olav en redactieleden op vakantie? Neemt niemand de website in vrije tijd over ;)?

FC Dordrecht Fan
13 augustus 2010, 14:34
Dré, hoe is het met de vernieuwing van de officiële website, daar was toch sprake van dat dit seizoen de vernieuwde website gelanceerd werd? Ik weet dat je vertelde dat ze op de achtergrond hard bezig zijn met het vernieuwen van de officiële website, maar wanneer vindt die plaats (is er al een deadline vastgelegd)?

Cor Lems
13 augustus 2010, 18:33
Dré, hoe is het met de vernieuwing van de officiële website, daar was toch sprake van dat dit seizoen de vernieuwde website gelanceerd werd? Ik weet dat je vertelde dat ze op de achtergrond hard bezig zijn met het vernieuwen van de officiële website, maar wanneer vindt die plaats (is er al een deadline vastgelegd)?
September

FC Dordrecht Fan
13 augustus 2010, 20:33
September

Oké, ben jij op de achtergrond de website aan het verbouwen ;)

Cor Lems
14 augustus 2010, 05:39
Oké, ben jij op de achtergrond de website aan het verbouwen ;)
nee nee, want dan was hij allang klaar geweest, ik heb daar niet meer dan een jaar voor nodig. Binnen een maand is zo'n ding 'live'.

Johan
14 augustus 2010, 08:44
Ja maar dat is niet eerlijk, Dre bouwt meerdere site's voor zijn werk. Moet ik hem even verdedigen hoor.

Cor Lems
14 augustus 2010, 08:56
Ja maar dat is niet eerlijk, Dre bouwt meerdere site's voor zijn werk. Moet ik hem even verdedigen hoor.
hoho, wat ik begrepen had was het niet Dre die de website maakt maar totaal iemand anders (hoe heet ie, everse ofzoiets). Als het Dre is dan heb ik niets gezegd.

(btw: ik werk, ik maak ook websites en ik beheer vier forum, dussssssssssss.... :rimshot:)

En h

Dre
14 augustus 2010, 13:01
Ter verduidelijking, want volgens mij worden er een aantal zaken door elkaar gehaald.

De huidige website is destijds gemaakt door Hans Evers. Deze website is gemaakt in HTML en kan qua opzet redelijk snel gemaakt worden. Het vullen kost veel tijd.

De nieuwe website wordt momenteel gemaakt door mij en mijn zwager. Deze website is volledig CMS (php, xml) en bestaat uit meerdere module's, dat kost veel meer tijd. Maar dan heb je straks ook een hele andere website, met hele andere future's dan nu. Ook hier kost het vullen veel tijd, want we willen niet alles zomaar 1 op 1 overnemen, we proberen ook wel dingen gelijk te updaten, danwel opnieuw tegen het licht te houden.

De bedoeling is dat de nieuwe website in september in de lucht komt, maar we houden een kleine slag om de arm (max 1 maand) omdat we het nog iets verder gaan uitbreiden. Hierover volgt later meer info. Ik zal van de week wel even wat screenshots maken en deze hier plaatsen, hebben jullie alvast een beetje een idee.

Cor Lems
14 augustus 2010, 13:42
Ter verduidelijking, want volgens mij worden er een aantal zaken door elkaar gehaald.

De huidige website is destijds gemaakt door Hans Evers. Deze website is gemaakt in HTML en kan qua opzet redelijk snel gemaakt worden. Het vullen kost veel tijd.

De nieuwe website wordt momenteel gemaakt door mij en mijn zwager. Deze website is volledig CMS (php, xml) en bestaat uit meerdere module's, dat kost veel meer tijd. Maar dan heb je straks ook een hele andere website, met hele andere future's dan nu. Ook hier kost het vullen veel tijd, want we willen niet alles zomaar 1 op 1 overnemen, we proberen ook wel dingen gelijk te updaten, danwel opnieuw tegen het licht te houden.

De bedoeling is dat de nieuwe website in september in de lucht komt, maar we houden een kleine slag om de arm (max 1 maand) omdat we het nog iets verder gaan uitbreiden. Hierover volgt later meer info. Ik zal van de week wel even wat screenshots maken en deze hier plaatsen, hebben jullie alvast een beetje een idee.

Ik weet nog dat jij zei (dat was al een paar jaar geleden) dat Hans Everse ook de nieuwe ging maken, dus daar ging ik eigenlijk gemakshalve vanuit (zeker omdat het nieuwe website verhaal ook al een jarenplan is geworden). Maar goed dat ie eraan komt en geen screenshot man, laat ons verrassen als het klaar is.

Johan
14 augustus 2010, 17:26
Kunnen we het met een bepaalde site vergelijken?

Steven
16 augustus 2010, 20:55
Komt er een mooi knopje "Forum" gelinkt naar dit forum??

Steven
30 augustus 2010, 12:04
NIEUWE FC DORDRECHT WEBSITE 1 OKTOBER 'LIVE' 29/08/2010
De nieuwe FC Dordrecht website zal op 1 oktober 2010 in gebruik genomen worden. De deadline was gepland op 1 september 2010, maar in verband met extra uitbreiding van de nieuwe website is gekozen om de deadline 1 maand op te schuiven. FC Dordrecht ontwikkeld de nieuwe website in samenwerking met Iedereeneenwebsite.nl (http://www.iedereeneenwebsite.nl/)Krijgen wij nog een 'sneak peek'? :3:

Dre
30 augustus 2010, 17:23
Krijgen wij nog een 'sneak peek'? :3:

Ben jullie nog wat antwoorden verschuldigd. De nieuwe website zal in ieder geval in geen enkel geval lijken op de huidige. De home pagina en vooral de eerst blik zal gevuld worden met voetbal door middel van grote nieuws presentatie een beetje a la vi.nl, maar dan net wat anders ingericht. Verder diverse andere dingentjes op de voorpagina. Het menu is anders ingedeeld en uitgebreid.

Hieronder 2 screenshots. Voor degene die het niet willen zien.... niet naar beneden scrollen dus. Wat ik al schreef de vormgeving e.d. is totaal niet te vergelijken met de huidige website, dus sommige zullen misschien totaal verrast cq geschokt zijn. Ben benieuwd wat jullie er zo van vinden. Al beseffen we ons ook dat niet iedereen het mooi kan vinden. Smaken verschillen nu eenmaal.

http://www.fcdordrecht.nl/ss1.jpg

http://www.fcdordrecht.nl/ss2.jpg

Cor Lems
30 augustus 2010, 17:29
Een beetje www.jupilerleague.nl (http://www.jupilerleague.nl) look.

Dre
30 augustus 2010, 17:37

Hé, jij wilde niks zien.... toch stiekem gekeken ;)

Steven
30 augustus 2010, 17:53
Eerste indruk is goed, maar ik ga toch even kritiek geven. Kan hier of via MSN/mail?

Dre
30 augustus 2010, 17:55
Eerste indruk is goed, maar ik ga toch even kritiek geven. Kan hier of via MSN/mail?

Opbouwende kritiek is altijd welkom! Afschieten is makkelijk. Je hebt mijn mail-adres toch?

Cor Lems
30 augustus 2010, 17:57
Hé, jij wilde niks zien.... toch stiekem gekeken ;)
Als admin moet ik elke post controleren ;)
Het is ook niet zo dat het een staatsgeheim moest blijven en dat ik er alles aan zou doen om het te ontwijken, alleen persoonlijk had ik het leuker gevonden op de dag zelf. Maar ik kan prima leven dat ik nu al de preview heb gezien :)

Steven
30 augustus 2010, 18:35
Opbouwende kritiek is altijd welkom! Afschieten is makkelijk. Je hebt mijn mail-adres toch?
Je hebt een mail! ;-)

P'drecht
30 augustus 2010, 18:56
Ziet er goed uit als je het mij vraagt, stuk professioneler!
Hopen dat de site nu ook regelmatiger een update krijgt!

Cor Lems
30 augustus 2010, 19:11
Hopen dat de site nu ook regelmatiger een update krijgt!

??

tifo
30 augustus 2010, 19:18
??

Ik denk dat hij het over het nieuws heeft. Dat staat vaker eerder op voetbalzone dan op onze site.

Cor Lems
30 augustus 2010, 19:53
Ik denk dat hij het over het nieuws heeft. Dat staat vaker eerder op voetbalzone dan op onze site.
ach, ik vind het aardig up to date. Zeker in vergelijken met heel veel andere clubs. En er is een periode geweest dat je blij mocht zijn als er één update in de drie maanden was (en ik overdrijf niet.......)

Steven
30 augustus 2010, 20:39
FC DORDRECHT IN DE MEDIA: BALANS 29/08/2010
GA JIJ NAAR BIJVOORBEELD MILAAN, BARCELONA, MADRID OF LONDEN? 29/08/2010
NIEUWE FC DORDRECHT WEBSITE 1 OKTOBER 'LIVE' 29/08/2010
WEER MET LEGE HANDEN 27/08/2010
VOORBESCHOUWING FC DORDRECHT - HELMOND SPORT 26/08/2010
DORDRECHT HAALT OPNIEUW SPELER UIT AJAX-SCHOOL 26/08/2010
BELOFTE'S BEGINNEN AAN DE COMPETITIE 22/08/2010
DORDTSE STORMLOOP STUIT OP VOLENDAMSE DOELMAN 20/08/2010
TWIJFELGEVALLEN VOOR HENNY LEE 20/08/2010
DIDI LONGUET GEBLESSEERD 19/08/2010
SEIZOEN 2010/2011: WE GAAN BEGINNEN 16/08/2010
GOEDE WEDSTRIJD WORDT NIET BELOOND 13/08/2010
DORDT REDT HET NET NIET TEGEN CAMBUUR 13/08/2010
GROEP COMPLEET VOOR START COMPETITIE 11/08/2010
FORUM/DISCUSSIE AVOND FC DORDRECHT 11/08/2010
BUSREIS NAAR FC VOLENDAM 11/08/2010
FC DORDRECHT HUURT BEUGELSDIJK EN IGNACIO VAN ADO DEN HAAG 11/08/2010
EDWARD DEN OTTER VERZORGER FC DORDRECHT 11/08/2010
SELECTIE HENNY LEE BLESSUREVRIJ 10/08/2010
COMPETITIE-OPENING FC DORDRECHT LIVE OP TV 10/08/2010
BURGEMEESTERS VRIJDAG MASSAAL NAAR DORDRECHT 10/08/2010
FINALE BLAAS-BOB-GAME IN RUST VAN DORDT-CAMBUUR 10/08/2010
NIEUWE WEDSTRIJDFOTOGRAAF 08/08/2010
PERSPECTIEF IN GELIJKSPEL TEGEN RKC 06/08/2010
NIEUW UITTENUE FC DORDRECHT 06/08/2010
DAVE HUYMANS NIEUWE MIDDENVELDER IN DORDT 05/08/2010
HATTRICK VOETBALDAGEN BIJ FC DORDRECHT 04/08/2010
KNVB DEELT FC DORDRECHT IN CATEGORIE 2 04/08/2010
BEKERWEDSTRIJD VAN DORDT OP DONDERDAG 03/08/2010
VERNIEUWDE FAMILIETRIBUNE IN GN BOUW STADION 03/08/2010
FC DORDRECHT IN CATEGORIE 1 03/08/2010

31 nieuwsberichten in de voorbije 30 dagen van augustus, vind het vrij veel zelfs. Noemenswaardig nieuws zoals de bovenstaanden (behalve die van "Ga jij naar [...]" dan) ben ik tevreden mee, ik hoef geen nieuws te lezen (impliceer niet dat anderen dat willen hoor) over het wel en wee van de koffiedame.

Dat nieuwsberichten vaak sneller op voetbal-nieuws site's verschijnen dat zie je bij vrijwel elke club. Die site's hebben vaak een groot aantal bronnen (en moet gezegd: twitter is ook een flinke rol gaan spelen het laatste jaar, zie bijvoorbeeld al het gedoe rondom El Hamdaoui deze zomer) en gooien het vaak online zonder officiële bevestiging. Vrijwel altijd zijn de berichten op dergelijke nieuwssite's eerder daar te lezen dan op de officiële clubsite omdat zij het er pas opzetten nadat alle puntjes op de i staan.

P'drecht
31 augustus 2010, 06:57

Klopt, ik doel inderdaad op nieuws. Via Google kom ik vaak uit bij FCUPDATE, VOETBALZONE en VI.NL.
Ik kan me aan de andere kant voorstellen dat het onmogelijk is om dagelijks de site te voorzien van updates.
Hoe moet ik de site eigenlijk zien? iemand met een uit de hand gelopen hobby die dit ( vrijwillig ) doet? of betaald en door "experts" ?

Gewoon nieuwsgierig....

FC Dordrecht Fan
31 augustus 2010, 07:08

Dat dacht ik juist ook gelijk ;)

Hans
31 augustus 2010, 09:22
Inderdaad bijna een kopie van www.jupilerleague.nl. Moet er eerlijk gezegd erg aan wennen. Site is nogal donker en waar zijn de clubkleuren gebleven? Qua indeling vind ik het wel een vooruitgang.

Cor Lems
31 augustus 2010, 09:25
Indeling ziet er zeker prima uit, al had ik het ook graag wat lichter gezien en uiteraard onze clubkleuren. Maar dat vind ik nog van de minste zorg, het belangrijkste is dat de site toegankelijk is, snel laadt en vooral up to date is.

Johan
31 augustus 2010, 17:25
Applaus!!!!!!!! heel mooi Dré ben eens gaan neuzen bij andere BVO's, maar dit kom je meer bij de grotere clubs tegen. Vind het wat ik zie erg netjes hoor.