Volledige versie bekijken : Samenwerkingsverband met Feyenoord???
FC Dordrecht Fan
23 mei 2009, 09:17
Even gauw doorgespit in de samenvatting op de officiele website...
Lopes wilt nog een avontuur in de eredivisie... de rest blijft hetzelfde zoals het er nu naar uitziet...
Maar daarna lees ik het volgende in het volgende artikel "met opgeheven hoofd geëlimineerd" en dan de laatste alinea:
Bovendien hebben Michel de Man en Marco Boogers een eerste verkennend gesprek met Eric Gudde van Feyenoord gevoerd over een eventueel samenwerkingsverband met de Rotterdamse eredivisionist.
Cor Lems
23 mei 2009, 09:22
Even gauw doorgespit in de samenvatting op de officiele website...
Lopes wilt nog een avontuur in de eredivisie... de rest blijft hetzelfde zoals het er nu naar uitziet...
Maar daarna lees ik het volgende in het volgende artikel "met opgeheven hoofd geëlimineerd" en dan de laatste alinea:
Zolang het bij spelers huren/lenen blijft kan ik daar tot een bepaalde grens mee leven, maar als het een constructie wordt aka excelsior, dan kunnen ze mijn supporterschap op hun buik schrijven.
idd, laat het alleen bij spelers blijven!!!!!!
Dike-Side
23 mei 2009, 10:37
ik las het ook net,
hoop dat het alleen maar huren van spelers is,
en elk seizoen een vriendschappelijke wedstrijd,
waarbij de inkomsten voor dordt zijn,
en uiteraard wat extra geld van hun!
zoals als excelsior never nooit niet!
Dordt4Altijd
23 mei 2009, 10:39
Ja dat is echt niks, als je dan één goede speler hebt is die gelijk weer weg.
Dike-Side
23 mei 2009, 11:09
ja, en dat voor een lik me reet prijsje!
Cor Lems
23 mei 2009, 11:12
Gezien bij excelsior een paar jaar geleden, toen hadden ze die david connely en speelde ze om het kampioenschap, feyenoord kwam in nood qua spitsen en haalde hem per direct terug, weg promotie...
Het kan misschien geen kwaad als spelers die bij Dordt buiten de boot vallen wat ervaring gaan opdoen bij Feyenoord...
Dike-Side
23 mei 2009, 20:06
Het kan misschien geen kwaad als spelers die bij Dordt buiten de boot vallen wat ervaring gaan opdoen bij Feyenoord...
haha ja lopes een contract voor 2 jaar bij ons tekenen,
dan verhuren aan feyenoord,
en 1 seizoen erna verkopen voor een paar mil..
goed plan! hahaha:stupid:
GreenWhite
25 mei 2009, 07:30
Echt geen goed idee gewoon... straks krijg je net zo'n kut uitstraling als excelsior!
Zingen ze straks overal feyenoord 2 tegen ons bah. Laat ze lekker met Ecxelsior samenwerken. Hoeveel spelers die we van feyenoord hebben gehuurd de afgelopen jaren zijn echt een succes geweest?? Volgens mijn echt bijna niks. Maar goed dat is mijn mening.
Sacha071
25 mei 2009, 18:55
Hoeveel spelers die we van feyenoord hebben gehuurd de afgelopen jaren zijn echt een succes geweest?? Volgens mijn echt bijna niks. Maar goed dat is mijn mening.
Cor Lems kwam van Feyenoord...
Cor Lems
25 mei 2009, 19:17
Cor Lems kwam van Feyenoord...
Ja maar niet op samenwerkings niveau....
voorts zijn wij ook hofleverancier van feyezuid geweest...
refos
trustfull
gorre
Nee ik zie het ook niet zitten, straks zijn wij talentvolle spelers aan feyenoord kwijt voor een habbekrats.
En aangezien dordt best een goeie jeugd heeft......
Freek078
31 mei 2009, 09:48
Is er een samenwerking met Feyenoord op handen?
,,We blijven als FC Dordrecht zelfstandig. Er is een verkennend gesprek geweest met Feyenoord, maar wij willen geen satellietvereniging worden. Wij zijn eilandbewoners en trots op onze identiteit. Ik vind het een slechte zaak wat er nu gebeurt met Feyenoord en Excelsior, maar ook tussen Telstar en AZ. We willen wel meedenken met sommige zaken, zoals op het gebied van voeding, trainingsprogramma, scouting en (jeugd)spelers. We hebben Jong FC Dordrecht inderdaad voor het komend seizoen teruggetrokken. De KNVB heeft ons daarvoor een jaar dispensatie gegeven. Maar we zullen wel vriendschappelijke wedstrijden spelen tegen Sparta, Feyenoord en ASWH onder 23 jaar.’’
Als het hierbij blijft vind ik het niet erg....
Cor Lems
31 mei 2009, 10:09
Op deze basis kan ik er ook mee leven, maar geen constructie a la excelsior etc etc.
ZwarteSchaap
26 september 2009, 09:05
Ik ben sowieso tegen elke vorm van samenwerking wat dat betreft. ik vind het competitie vervalsing en het heeft niks met voetbal maar alles met geld te maken ...
mauricenoord
28 september 2009, 10:01
Ik ben sowieso tegen elke vorm van samenwerking wat dat betreft. ik vind het competitie vervalsing en het heeft niks met voetbal maar alles met geld te maken ...
competitievervalsing ben ik het toaal niet mee eens das gewoon niet waar.
maare laten wij gewoon lekker FCDORDRECHT zijn en de rest ze eigen zooi uit laten zoeken.
ik denk dat dordt er alleen maar slechter van wordt ook qua uitstraling van de club:dontgetit:[
Johan
28 september 2009, 13:11
Dit is al lang niet meer ter sprake hoor, kijk even naar de data van de laatste posts
Hans
28 september 2009, 14:34
Dit is al lang niet meer ter sprake hoor, kijk even naar de data van de laatste posts
Klopt maar er zijn mensen die niet zo veel te doen hebben en op alle posts van een half jaar geleden gaan reageren.
mauricenoord
28 september 2009, 15:44
Klopt maar er zijn mensen die niet zo veel te doen hebben en op alle posts van een half jaar geleden gaan reageren.
er zijn ook mensen die gewoon de unread post gaan kijken en dan reageren op een reactie dus hans
niet zo bijdehand
Johan
28 september 2009, 16:32
Ja maar als je dan ook even kijkt hoe lang er al niet meer op gereageerd wordt, dan heb je dit soort misverstanden niet.
mauricenoord
28 september 2009, 16:43
:hands:Ja maar als je dan ook even kijkt hoe lang er al niet meer op gereageerd wordt, dan heb je dit soort misverstanden niet.
tja kan altijd gebeuren johan :hands:
FCD-078
28 september 2009, 17:38
Sluiten
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.