View Full Version : AGOVV-FC Dordrecht
Nr 10
10 november 2008, 17:05
Morgenavond om 20.00 staat het duel tussen deze 2 ploegen op het programma, 1 van de 2 gaat naar de 1/8 finale en overwintert dus in de beker.
In de competitie verloren we dit seizoen bij AGOVV, met 1-0 door een goal van Dries Mertens.
Bij AGOVV heeft Dordt het altijd lastig, getuige de uitslagen van de laatste seizoenen.
Dordt wint uiteindelijk na verlenging met heel veel moeite. 1-2 voor groen-wit.
Come on boys!!
benny
10 november 2008, 18:06
dordt wint zonder moeite met 0-3 . alle 3 in de laatse 10 minuten gemaakt.
wie tekent hier nog meer voor :)
FC Dordrecht Fan
10 november 2008, 19:00
Kruys mist Breinburg tegen AGOVV
FC Dordrecht-verdediger Reinhard Breinburg zal dinsdagavond niet mee kunnen spelen in de bekerwedstrijd in Apeldoorn tegen AGOVV.
Maandag raakte Breinburg op de training geblesseerd aan zijn kuit en zal de wedstrijd tegen AGOVV vanaf de tribune moeten bekijken.
Aanstaande vrijdag zal de verdediger ook niet mee kunnen spelen in de competitiewedstrijd tegen FC Omniworld. Een belangrijke wedstrijd aangezien Omniworld de enige ploeg is die nog lager staat dan de Schapenkoppen.
Enkele weken geleden liep Resham Sarda van FC Dordrecht een hersenschudding op. Volgens RTV Rijnmond heeft hij hier nog steeds last van en wanneer hij weer in actie zal komen is nog onduidelijk.
Bron: goal.com
Nr 10
10 november 2008, 19:48
dordt wint zonder moeite met 0-3 . alle 3 in de laatse 10 minuten gemaakt.
wie tekent hier nog meer voor :)
Ik teken er sowieso voor maar ik ga er niet vanuit.
fc-dordrecht.nl
10 november 2008, 23:15
Morgen naar Apeldoorn. Ik hoop dat het druk word. Ik heb er in ieder geval zin in!
Ik ga voor een 1-2
rotterdam
11 november 2008, 07:24
1-3
Jah
11 november 2008, 07:31
Druk wordt t heus niet in het kutste uitvak van West Europa... Ik ga niet en verwacht een 1-0 nederlaag..
Paul-tje
11 november 2008, 08:28
Moet vanavond werken, zit er dus niet in. Hopen op een 0-2, al verliezen we de laatste jaren altijd onterecht daar. (Rensen met z'n boksbal, vrije trap van richting veranderd......)
Bredordt
11 november 2008, 09:34
1-2 na verlenging
tifo
11 november 2008, 15:47
3-4 (herhaling vorig jaar dus)
Freek078
11 november 2008, 17:41
Als de ballen er een keer in vallen winnen we, missen we alle kansen alleen voor de keeper, dan verliezen we. Zal het laatste wel zijn, ze missen de grootste kansen, dus ik denk dat we vanavond geweldig spelen maar wel verliezen:S
Nr 10
11 november 2008, 17:48
Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat ze geweldig zullen spelen. Ik denk dat het zo'n wedstrijd zal worden als bij Eagl*s uit, een echte bekerwedstrijd met veel strijd.
Dordt heeft het altijd lastig bij AGOVV, het is natuurlijk ook niet het beste weer en we spelen op kunstgras dus ik denk niet dat Dordt geweldig zal gaan spelen. Al is het te hopen dat ze de kansen die ze allicht wel weer zullen krijgen is gaan benutten.
Dit jaar had je daar in de competitie ook kunnen winnen als Meulens 2 megakansen afmaakt, maargoed dat is verleden tijd, vanavond een herkansing.
goldboy76
11 november 2008, 19:26
1-0 yay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rotterdam
11 november 2008, 19:29
1-1 toch?
F.C.D.
11 november 2008, 19:38
2-1 achter:S:P! Komop gvd:):D
Dike-Side
11 november 2008, 19:43
deze wedstrijd ergens op i-net te bekijken?
of radio ofiets?
benny
11 november 2008, 20:01
neh
aleen de stand via http://www.livescore.com/default.dll?page=holland het is nu rust.
Kok
11 november 2008, 20:16
Via Radio Rijnmond kan je het wel een beetje volgen.
John van Loenhout is in de rust naar huis gegaan, omdat zijn vrouw ligt te bevallen. Heel mooi voor hem, maar het komt FC Dordrecht nu wat minder goed uit :19:
Ik heb geen goed gevoel over vanavond, maar er is nog 34 minuten te spelen..:boxing:
Kok
11 november 2008, 20:23
Mohammed Houdoe is erin gekomen voor Kallisse , het is zijn debuut. Wat is dat voor een speler?
O, strafschop voor Dordt :D
..
2-2 Putter :)
Dike-Side
11 november 2008, 20:25
kutzooi, radio rijnmond doe het niet bij mij!
come on fc dordrecht!
Kok
11 november 2008, 20:27
2-3!!!! Ribeiro
Cor Lems
11 november 2008, 20:27
2-3 voor Dordt! :D
goldboy76
11 november 2008, 20:29
yay en dan nog 3-3 en in verlenging 3-4:)
Cor Lems
11 november 2008, 20:31
yay en dan nog 3-3 en in verlenging 3-4:)
Als je het niet erg vindt sla ik liever de verlenging over en mag het zo blijven of zelfs 2-4 worden.
goldboy76
11 november 2008, 20:32
Als je het niet erg vindt sla ik liever de verlenging over en mag het zo blijven of zelfs 2-4 worden.
mij maakt het niets uit hoor biertje? :beerchug:
FCD-078
gaat lekker zo vanavond zo volhouden nog 20 min!
FC Dordrecht Fan
Onze Pinchitter ROCKY! :) 2-3 nu zo houden! :)
rotterdam
11 november 2008, 20:33
geen verlenging want daar zit ik niet op te wachte
FC Dordrecht Fan
11 november 2008, 20:34
Dordrecht moet het altijd hebben in de beker. Naar mijn gevoel presteren ze daarbij altijd beter!
Kok
11 november 2008, 20:37
Onze Pinchitter ROCKY! :) 2-3 nu zo houden! :)
:secret: Ribeiro scoorde de 2-3, niet Rocky
goldboy76
11 november 2008, 20:40
stom muziekje
FC Dordrecht Fan
11 november 2008, 20:41
:secret: Ribeiro scoorde de 2-3, niet Rocky
Sorry, ik schaam me diep :bop:
rotterdam
11 november 2008, 20:46
rkc verloren tegen de amateurs!!!!ahahaha
FC Dordrecht Fan
11 november 2008, 20:50
Dordts minuutje... Afwachten en hopen!!!
Kok
11 november 2008, 20:52
Haha RKC heeft verloren thuis van Archilles29
4 minuten blessuretijd bij Dordt..
FCD-078
11 november 2008, 20:53
muhamed houdoe ..
benny
11 november 2008, 20:55
haha net als vorig jaar geklopt.
nu hopen op een nac of een ajakkes uit :D
FC Dordrecht Fan
10 minuten blessuretijd ofzo
Cor Lems
jaaa we zitten in de koker! Verdiend gewonnen. Nu hopen dat we niet nog een keer zo'n kuttegenstander krijgen.
goldboy76
yes 2-3 gewonnen!!!!!!!!!!!!!!!!
rotterdam
nac ook maar net winst, maar nec staat nog gelijk!!!
hoelang nog bij dordt
Cor Lems
11 november 2008, 20:58
nac ook maar net winst, maar nec staat nog gelijk!!!
hoelang nog bij dordt
al afgelopen, we zijn door ;)
FCD-078
11 november 2008, 20:59
laatste 16 lekker dordt! eindelijk weer een uitwedstrijd gewonnen heerlijk.
Nu hopen op een leuke tegenstander donderdag.
goldboy76
11 november 2008, 21:01
yes test 5 staat voor tegen test 6
rotterdam
11 november 2008, 21:01
hoop niet dat het weer rohda wordt(staan 1-0 voor)....heb genoten van de wedstrijd(qua sfeer) maar heb liever een amateurclub of een club dat het stadion vol loop
Cor Lems
11 november 2008, 21:02
Ik hoop in iedergeval een thuiswedstrijd en het liefst tegen een club als feyezuid, ojox of pisvee/az.
goldboy76
11 november 2008, 21:03
weet je geef mij maar real madrid
Dike-Side
11 november 2008, 21:05
feyenoord thuis aub niet...
heb je 3.500 feyenoorders op de tribune...
dan mah liever ajax en met de mode meegaan.
joden haten.
remco20
11 november 2008, 21:07
olllleeeeeee!
FC Dordt cupfighters!!!:beerchug:
F.C.D.
11 november 2008, 21:17
Lekker dordt:D:)! Hopen op 010 thuis/uit!
Dike-Side
11 november 2008, 21:25
ik snap egniet wat mensen hier leuk vinden aan feyenoord uit/thuis..
in de beker wil ik juist wedstrijden met rivaliteit,
egeltjes, NAK, ajax, maar voor volgende ronde hoop ik thuiswedstrijd tegen Ballebak3.
en ronde erna een uitwedstrijd nah a'dam, gezellig met de trein met ze alle. lijkt me lache;)
benny
11 november 2008, 21:31
leuke wedstrijden om te loten in de beker.
joden uit/thuis
twente uit (namaakjoden) [VOLGENS Dike-Side MOFFEN]
grunn thuis/uit
nac UIT
nec thuis.
den haag uit/thuis
r0wan
11 november 2008, 21:38
Mooizo, gewonnen :)
Nu zeker kans op:
Joda
NEC
Achilles 29
Excelsior
NAC
Graafschap
Van deze zou ik wel NEC of NAC willen loten :)
Dike-Side
11 november 2008, 21:42
leuke wedstrijden om te loten in de beker.
joden uit/thuis
twente uit (namaakjoden)
grunn thuis/uit
nac UIT
nec thuis.
den haag uit/thuis
twente zijn moffen,
geen namaakjoden...
benny
11 november 2008, 21:43
twente zijn moffen,
geen namaakjoden...
vriendjes van de joden tegewoordig vind ik gwn namaakjoden. :P :tease:
maar ik heb het een beetj voor je aangepast
Paul-tje
11 november 2008, 21:57
Eindelijk thuis na het werk. Goed dat we gewonnen hebben, voor het zelfvertrouwen en omdat er hopelijk iets leuks is om naar uit te kijken.
Dinsdag 20 / Woensdag 21 / Donderdag 22 januari de wedstrijden. Jammer dat ik nu al weet dat ik ook die ga missen.
Dordtnoord
12 november 2008, 07:42
Weinig van de wedstrijd gezien, doordat kut uitvak.
Wel mooi dat ribeiro scoort,
Al met al weer een leuke beker-avond geweest,
Hopen op leuke loting
t liefst, thuis, tegen ajax-nac-nec-twente-groningen of iets in die richting,
Nr 10
12 november 2008, 11:26
Pfff dat was close. Toch goed van de jongens hoor, eerst 2-1 achterstaan en toch nog winnen met 2-3.
Een goed voorbeeld van veerkracht tonen.
Nu vrijdag weer op het kunstgras maar dan wel in Almere.
Come on lads!!!
Jah
12 november 2008, 12:37
Lul toch niet over joden man. Ajax, doe aub dan ook niet mee met die mode. Loting zal wel volendam thuis of excelsior uit worden.
Bredordt
12 november 2008, 14:57
Lekker dordt:D:)! Hopen op 010 thuis/uit!
Alles liever dan dat!
Jah
12 november 2008, 16:35
Zegt genoeg over FCD dat ie deze lting wilt. Ik ga niet eens dan... Ja als t uit is... Ga nog liever naar Helmond of Venlo dan Fnoord thuis
rotterdam
12 november 2008, 16:52
snap niet wat het probleem is.speel je tegen ajax,az/psv thuis dan speel je voor een vol stadion=is goed voor de club,perfecte sfeer en je kan niet op je bek gaan
feyenoord is precies het zelfde alleen heb je veel feyenoord supporters.Het is gewoon een feit dat de kuip voor de helft door inwoners van de drechtsteden worden bezet!!!!
ps....nac thuis ken ook wel lachen zijn als je die win, want als er een grote @#$%#% is die ik het niet gun dan is het die Maaskant wel!!!l
Bredordt
12 november 2008, 18:09
snap niet wat het probleem is.speel je tegen ajax,az/psv thuis dan speel je voor een vol stadion=is goed voor de club,perfecte sfeer en je kan niet op je bek gaan
feyenoord is precies het zelfde alleen heb je veel feyenoord supporters.Het is gewoon een feit dat de kuip voor de helft door inwoners van de drechtsteden worden bezet!!!!
ps....nac thuis ken ook wel lachen zijn als je die win, want als er een grote @#$%#% is die ik het niet gun dan is het die Maaskant wel!!!l
Dat moet de helft van de kuip weten, maar ik (en met mij velen) sluit me toch echt bij Jah aan.
Zie ook niet wat het ermee te maken heeft dat er Drechtstedelingen zijn die zo dom zijn om in Rotterdam naar het stadion te gaan.
Die perfecte sfeer is er helemaal niet tegen die arrogante diknekken uit Snotterdam, die benoemen alles als zijnde k:censored: en t:diespam: en volgens hun :blind: is alleen Feyezuid maar oke en de rest (incl. Dordt) is niks.
Arrogantie ten top voor deze aanhangers van een modale middenmoter.
Overigens vind ik een Dordtenaar die tijdens zo'n wedstrijd voor Feyewest is hetzelfde als een Nederlander die Duitslandsupporter is.
Dus loot ik liever wie dan ook dan feyeoost, verlies nog liever uit bij Achilles '29.
Overigens ben ik het wel voor 100% eens met je stelling aangaande NAC!
Dike-Side
12 november 2008, 18:14
Lul toch niet over joden man. Ajax, doe aub dan ook niet mee met die mode. Loting zal wel volendam thuis of excelsior uit worden.
wat maak het uit?
joden of ajax, 1 pot nat toch,
ajacieden, noemen zichzelf joden..
dus wat is je punt?
tifo
12 november 2008, 20:03
Nou ajax loot je niet meer hahahaha :D
Forza Volendam
benny
12 november 2008, 20:09
haha dan maar gezellig over de dijk
had dit totaal niet verwacht maar vind het helemaal geweldig
ajakkes onderuit tege volendam
HEERLIJK!
FC Dordrecht Fan
12 november 2008, 20:13
Jah idd, Volendam speelde goed in de verlening, Ajakkes verdient verloren! Wie is de volgende PSV of AZ?
rob
12 november 2008, 20:47
Stiekem allemaal voor Feyenoord? Of gewoon tegen Ajax omdat dat zo hoort...
Laten we gewoon lekker thuisloten tegen wie dan ook..al dat gereis pfff
Bredordt
12 november 2008, 20:51
Stiekem allemaal voor Feyenoord? Of gewoon tegen Ajax omdat dat zo hoort...
Laten we gewoon lekker thuisloten tegen wie dan ook..al dat gereis pfff
Sluit ik me bij aan.
Tenzij we NAC uit loten, dan hoef ik tenminste niet te reizen....:crying:
(of juist wel, met die klote-combi's!)
Bredordt
12 november 2008, 20:54
Ook leuk: FC Lienden van trainer Hans Kraay jr. schakelt met 1-0 Vitesse uit!
Dordtse
13 november 2008, 07:47
Ik vind alles best, als we maar winnen.
Het liefst thuis natuurlijk!
Dordtnoord
13 november 2008, 08:53
Zat gisteren-avond even de teletekst pagina te bekijken en kwam tot de conclusie dat dit echt een hele goede prestatie is,
Er zitten nog maar 2 amateurs in de beker(achilles 29 en FC Lienden, en maar 2 Eerstedivisionisten, (Dordrecht, exelsior)
Verder heb je dan
Nec
De graafschap
Nak
Roda
Volendam
Sc Heerenveen
Sparta
Twente
Ado
FC Groningen
Az
En laten we dr voor het gemak even vanuit gaan dat Feyenoord vanavond wint van Hardenberg ;)
Denk ik dat de loting eigenlijk best leuk kan worden,.
Jah
13 november 2008, 10:29
Juist Rob dat bedoel ik.
Ze lezen en horen eens wat en dan zijn ze anti Ajax. Wees blij met zo'n club binnen de landsgrenzen.
benny
13 november 2008, 11:36
Juist Rob dat bedoel ik.
Ze lezen en horen eens wat en dan zijn ze anti Ajax. Wees blij met zo'n club binnen de landsgrenzen.
ieder zijn mening ik heb vanaf kleins af aan al een sgijthekel aan de club uit het 020-dorp.
met de paplepel ingeworpen laten we maar zegen.
verder als feyenoorders kakkerlakken worden genoemd is het ook geen probleem dus waarom wel als de ajacieden joden worden genoemd ze noemen zichzelf immers ook zo!
rob
13 november 2008, 14:22
Niet dat dit de goeie plek is voor een 'Ajax-discussie' , maar ik kan t toch niet laten..
die opmerking van benny vraagt erom.
Je hebt een hekel aan Ajax, maar kan waarschijnlijk niet eens onderbouwen waarom. Maar goed, zo hoort dat gewoon blijkbaar. Ben jij er ook zo 1 die gaat juichen als Ajax uitgeschakeld wordt in Europa? Ik gok van wel.
Ik ben ook heel blij met zo'n club binnen de landsgrenzen :P
rob
13 november 2008, 14:23
Nog iets blijer met Dordt hoor ;)
Cor Lems
13 november 2008, 14:36
Niks mooiers om Feyezuid in eigen huis te kloppen een tegenstander die ons redelijk ligt.
Maar ik hoop wel op een thuiswedstrijd, ik vind ook alles best zolang het maar geen eerste divisie ploeg is, die komen we al jaar in en jaar uit tegen.
Ik ben overigens tegen Ajax, psv en feyezuid, maar één ding wel. Als feyezuid tegen ajax of psv speelt dan ben ik sowieso tegen feyewest. Brrr stinkclub.
r0wan
13 november 2008, 15:35
Juist Rob dat bedoel ik.
Onzin, heb al heel lang een gezonde hekel aan Ajax, die ik ook wel eens Joden noem ja, komt gewoon door de arrogantie, de manier waarop Ajacieden het spelletje beleven, dat is totaal anders dan ik dat doe. Dat je verwacht dat je club wint, dat is nogal wiedus, maar zoals hun zich daar in uitspreken, al is dat de laatste tijd al een stuk minder geworden daar niet van..
Jah
13 november 2008, 15:43
OK einde discussie!
Forza Dordt!
;)
rob
13 november 2008, 17:02
Volgens mij moet je, als je voor Feyenoord bent, ook automatisch tegen Ajax zijn...nu snap ik t :)
Maar genoeg hierover inderdaad (nu)
tifo
13 november 2008, 17:14
Volgens mij moet je, als je voor Feyenoord bent, ook automatisch tegen Ajax zijn...nu snap ik t :)
Maar genoeg hierover inderdaad (nu)
Ja.
tifo
13 november 2008, 17:15
Maar inderdaad Dordtnoord(west) je hebt het heel goed gezien, onze club levert alweer een wereldprestatie!!:grin:
benny
13 november 2008, 17:30
come on dordt
grote kans dat we een eredivisieclub gaan loten
dus dat wordt een leuke avondje :D
DORDRECHT rulezzz
13 november 2008, 18:40
hoelaat is de loting eigelijk ?? gewoon na hardenberg - excelsior ?? ;-)
ik hoop op nac uit ( lekker dichtbij , dus hopelijk veel dordrecht supporters !!)
tifo
13 november 2008, 19:12
hoelaat is de loting eigelijk ?? gewoon na hardenberg - excelsior ?? ;-)
ik hoop op nac uit ( lekker dichtbij , dus hopelijk veel dordrecht supporters !!)
Ja meestal een kwartier/half uur na het einde van de wedstrijd.
Dordt4Altijd
13 november 2008, 22:05
Pff echt een kutloting vind ik dit.. het enige positieve is lekker thuis, dus ook inkomsten voor de club maar nou zal je zien dat je er tegen de Graafschap uit vliegt terwijl ik wel gewoon een leuke eredivisieclub thuis of uit had gewild als sparta of nac.
Paul-tje
13 november 2008, 22:06
Is dus De graafschap thuis geworden.....gelukkig thuis, niet de meest aansprekende tegenstander, maar zeker wel kansen voor Dordt (misschien wel met Lopes.....)
F.C.D.
13 november 2008, 22:06
de Graafschop thuis:)! Kwartfinale?
Kok
13 november 2008, 22:07
Tja jammer van de tegenstander, maar gelukkig wel een thuiswedstrijd.
Bredordt
13 november 2008, 22:10
Vind het een prachtige loting! :rimshot:
We hebben gewoon een goede kans.
Volgende ronde dan maar een "grotere" tegenstander.
Bredordt
13 november 2008, 22:11
Pff echt een kutloting vind ik dit.. het enige positieve is lekker thuis, dus ook inkomsten voor de club maar nou zal je zien dat je er tegen de Graafschap uit vliegt terwijl ik wel gewoon een leuke eredivisieclub thuis of uit had gewild als sparta of nac.
Is de Graafschap geen eredivisieclub dan?
Zelfde nivo als Sparta ongeveer.......
rotterdam
13 november 2008, 22:12
zeker een mooie loting.....verwacht een vol stadion en een kans op de volgende ronde!!!
benny
13 november 2008, 22:13
vind de tegenstander niet echt ge-wel-dig
maarjah dan maar door bekeren met een mooie 5-4 overwinning lekker spannend tot in de laatste minuut :)
en dan erna een ploeg als nac loten
tifo
13 november 2008, 22:16
Zie ons niet winnen maar wel een leuke loting had veel kutter gekunt hoor met Lienden of excelsior ofzo.
fc-dordrecht.nl
13 november 2008, 22:28
Ik had juist graag Lienden of anders Achilles ''29. Dan hadden we nog een kansje om door te gaan. Ik zie ons niet winnen van de Graafschap. Toch hadden we erger kunnen loten dus ik ben redelijk tevreden.
Dordt4Altijd
13 november 2008, 23:28
Is de Graafschap geen eredivisieclub dan?
Zelfde nivo als Sparta ongeveer.......
Jawel maar wel een club die we al meerdere keren zijn tegen gekomen, ik had het wel leuk gevonden om weer naar het kasteel te reizen. Sparta-FC Dordrecht is altijd wel een aparte wedstrijd dat bedoel ik met leuke eredivisieclub.
Cor Lems
14 november 2008, 04:24
niet ontevreden over de loting, zie mogelijkheden om te winnen en gertje kan stunten tegen zijn oude club. Blij dat we thuisspelen en hopelijk gaan we naar de kwartfinale.
Dordtse
14 november 2008, 07:13
Ik zie wel mogelijkheden tegen de Graafschap hoor, ik snap ook niet waarom men ontevreden is hier..
Als Dordt na de winterstop weer gaat presteren zal het gewoon een uitverkocht huis zijn, hopen op Lopes en nog een leuke vervanger voor de 'ervaren top verdediger' Derveld.
Bredordt
14 november 2008, 09:40
Ik zie wel mogelijkheden tegen de Graafschap hoor, ik snap ook niet waarom men ontevreden is hier..
Als Dordt na de winterstop weer gaat presteren zal het gewoon een uitverkocht huis zijn, hopen op Lopes en nog een leuke vervanger voor de 'ervaren top verdediger' Derveld.
He-le-maal mee eens!
Bredordt
14 november 2008, 09:42
Jawel maar wel een club die we al meerdere keren zijn tegen gekomen, ik had het wel leuk gevonden om weer naar het kasteel te reizen. Sparta-FC Dordrecht is altijd wel een aparte wedstrijd dat bedoel ik met leuke eredivisieclub.
Liever de Graafschap thuis dan Sparta uit lijkt me.
Halen we tenminste "gewoon" de kwartfinale weer, die mooie tegenstander komt wellicht daarna wel.....
Jah
14 november 2008, 10:02
Ja daarna Twente uit. Vrij vervoer,iedereen een halve dag nemen en om 4 uur de trein pakken met 200 man. 1-2 winnen en door.
remco20
14 november 2008, 12:30
tuurlijk winnen we van die boeren!!
gewoon op naar de kwartfinale kijken we dan weer verder
hoop idd dat lopes er dan weer bij komt
DORDRECHT rulezzz
14 november 2008, 14:07
ik denk ook dat je gewoon een goede kans maak !!
ik zelf ga voor een 3 - 1 overwinning ! ( met 3320 toeschouwers !!)
Kurt
14 november 2008, 15:25
Ik vind het wel een leuke affiche, thuis tegen De Graafschap.
Ben je tenminste niet op voorhand kansloos.
tifo
14 november 2008, 15:29
:wounded2:Zoals Racing tegen Beerschot ?
r0wan
14 november 2008, 15:56
Nee.. Volendam tegen Ajax :P
Dike-Side
14 november 2008, 17:25
vin het een kut loting...
9 van de 10 wedstrijden tegen grafschop hebben we verloren geloof ik..
tenzij dordt een goeie dag heb, (met name de afronding;))
en grafschop ons lekker onderschat.
pas dan zie ik kansjes...
liever ten onder tegen NAK-NEK dan grafschop...
vBulletin® v3.8.0 Release Candidate 2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.