PDA

View Full Version : FC Omniworld - FC Dordrecht

100%dordts
7 november 2008, 16:27
place your bets plz

Bredordt
8 november 2008, 18:12
0-2

benny
8 november 2008, 18:14
2-3

DORDRECHT rulezzz
8 november 2008, 19:00
helaas pindakaas 2 - 1

Paul-tje
9 november 2008, 10:59
Wedstrijd tussen de nummer 20 en de nummer 19. Dit is er één die toch echt gewonnen moet worden.

rotterdam
9 november 2008, 12:08
0-1 maar moeten we het niet hebben over apenheul-dordt

Jah
10 november 2008, 08:38
Is zeker weer een verplichte buscombi zodat de politie zijn werk niet hoeft te doen bij deze beruchte risicowedstrijd?

tifo
10 november 2008, 09:11
Denk het ook ja :P weer eens 2 keer met de auto deze week, he Rob ;) Week erop met de trein naar Excelsior:bye1:

rob
10 november 2008, 09:34
Ja, ik heb t ook begrepen :P Excelsior dan ook weer zonder combi...Wel leuk om ook eens buiten Dordt te komen dit seizoen hehe

Nr 10
14 november 2008, 18:13
Tis nog stil rond deze wedstrijd, ik weet dat deze wedstrijd niet echt aanspreekt maar toch is het een heel belangrijke pot. Als je deze wint loop je weer uit Omniworld en is het te hopen dat je een paar plaatsen klimt. Bovendien kan het vertrouwen in eigen kunnen weer terugkeren als je vanavond wint.

Volgende week natuurlijk Excelsjor, ook een ploeg die wil voetballen en tegen dat soort ploegen doet Dordt het altijd goed, dus ik heb hoop mensen.

Come on LADS!!!!!!!!!!.

goldboy76
14 november 2008, 19:17
huppa 0-1 voor Dordrecht~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

FCD-078
14 november 2008, 19:23
whaha putter word straks nog liefhebber van kunstgras 2 doelpunten in 5 dagen op kunstgras en zijn 3e van het seizoen.

Cor Lems
14 november 2008, 20:25
1-1

goldboy76
14 november 2008, 20:26
waarom nou toch wat een k*t seizoen

FC Dordrecht Fan
14 november 2008, 20:26
1-1

Ze hebben nog 20 minuten om het goed te maken ;)

goldboy76
14 november 2008, 20:30
2-1 omniworld

Cor Lems
2-1

FC Dordrecht Fan
Oke en nou staan ze 2-1 achter :crying:

SCHAAKy
14 november 2008, 20:33
zit er iemand van jullie in het stadion? op livescore staat nog 1-1

FC Dordrecht Fan
14 november 2008, 20:34
zit er iemand van jullie in het stadion? op livescore staat nog 1-1

Nee er staat gewoon 2-1 op die website

goldboy76
14 november 2008, 20:34
futbol24.com

FCD-078
14 november 2008, 20:40
het zal weer is niet waar zijn 2-1 pff en we speelden zo goed maarja Dordt heb ook bijna niks mee dit seizoen.

goldboy76
14 november 2008, 20:42
goed als je goed speelt kom je niet 2-1 achter en zeker niet tegen de nummer 20

SCHAAKy
14 november 2008, 20:43
futbol24.com

jo bedankt

FC Dordrecht Fan
14 november 2008, 20:44
Het lukt dit seizoen ook daadwerkelijk haast helemaal niks, blessures hiero, blessures daaro... wedstrijden die je constant net nipt verliest, kansen die je niet benut. IK ZEG TIJD VOOR CECILLIO LOPES of een andere scorendvermogen, ondanks dat ik nog alle vertrouwen heb in Eddy hoor... maar er dient gewoon een speler als Lopes te komen.

goldboy76
14 november 2008, 20:45
we hebben gewoon een speler nodig die alles afmaakt we hebben ook niet echt goede spitsen

FCD-078
14 november 2008, 20:46
Het lukt dit seizoen ook daadwerkelijk haast helemaal niks, blessures hiero, blessures daaro... wedstrijden die je constant net nipt verliest, kansen die je niet benut. IK ZEG TIJD VOOR CECILLIO LOPES of een andere scorendvermogen, ondanks dat ik nog alle vertrouwen heb in Eddy hoor... maar er dient gewoon een speler als Lopes te komen.

Mee eens en er mag ook wel een extra verdediger komen die de leiding neemt en alles goed zet want zoveel verdedigers hebben we niet hoorde ik ook tegen de wedstrijd agovv.

FC Dordrecht Fan
14 november 2008, 20:49
Mee eens en er mag ook wel een extra verdediger komen die de leiding neemt en alles goed zet want zoveel verdedigers hebben we niet hoorde ik ook tegen de wedstrijd agovv.

Ik vind dat types als van Muyen, Kras en Breinburg die ideale verdedigers voor onze FC... Alleen ben ik echt niet gecharmeerd van onze Dordtenaar Versluis, maakte in de vorige thuis wedstrijd tegen Den Bosch een aantal cruciale fouten, waaronder de 0-1... Derveld heb ik deze week ook niet veel van gezien...
Maar een extra verdediger zal ook geen kwaad kunnen.

goldboy76
14 november 2008, 20:51
we hebben al verloren

FC Dordrecht Fan
14 november 2008, 20:52
En ja hoor afgelopen weer 3 punten misgelopen... 1-0 voor staan en nog verliezen met 2-1. Nu nog maar 1 punt verschil met Omniworld. Heren waar gaat dit heen met onze FC?!?

FCD-078
14 november 2008, 20:57
Ik vind dat types als van Muyen, Kras en Breinburg die ideale verdedigers voor onze FC... Alleen ben ik echt niet gecharmeerd van onze Dordtenaar Versluis, maakte in de vorige thuis wedstrijd tegen Den Bosch een aantal cruciale fouten, waaronder de 0-1... Derveld heb ik deze week ook niet veel van gezien...
Maar een extra verdediger zal ook geen kwaad kunnen.

Ja, dat bedoelde ik ook we hebben wel 3 goede verdedigers die op dit niveau zeker mee kunnen. Maar zoals Derveld kom op haal dan een extra verdediger die in dat plaatje past dat het echt goed staat, want niemand kan zeggen dat het goed staat want anders stonden we geen ena laatste. Maar er mag gerust een verdediger komen.

DORDRECHT rulezzz
14 november 2008, 20:58
het is en blijf gewoon een kut seizoen !!! gelukkig kunne we niet degraderen anders hadden we gewoon gedegradeerd !

we kunnen het altijd bij scoorende mensen houden , maar dordt speel gewoo kut !!!

Sinterklaas
14 november 2008, 21:18
Tja, trainer. En nu??? Alweer zeggen dat alles goed komt?
Ik weet het niet meer. Verliezen van die nepschapen komt mij nu écht niet uit. Er moeten nu maar eens koppen rollen. We winnen met 5-0 van Zwolle en met 3-0 van Fortuna. Er is kwaliteit genoeg, maar blijkbaar is Dordt op mentaal vlak niet erg sterk. Trainer, doe daar wat aan want zo kan het niet verder....
GEEN WOORDEN, MAAR RESULTATEN!!!!!!

goldboy76
14 november 2008, 21:21
sint u bent morgen weer in het land:)

Dordtnoord
14 november 2008, 21:51
Klote seizoen..

Weer verloren, waar gaat t heen.. het leek beter te gaan, maar al met al gaat t gewoon kut..

Ik vraag me af of gert de boel nog wel op orde kan krijgen, al hoop ik van wel, omdat ik vind dat hij een toffe persoonlijkheid heeft.
Maar de prestatie's blijven op zich wachten, ( met uitzondering van de beker)

DORDRECHT rulezzz
14 november 2008, 21:54
Klote seizoen..

Weer verloren, waar gaat t heen.. het leek beter te gaan, maar al met al gaat t gewoon kut..

Ik vraag me af of gert de boel nog wel op orde kan krijgen, al hoop ik van wel, omdat ik vind dat hij een toffe persoonlijkheid heeft.
Maar de prestatie's blijven op zich wachten, ( met uitzondering van de beker)

vrees niet !! zoals het nu ga is dat ook snel voorbij !!!

DORDRECHT rulezzz
14 november 2008, 22:01
weg meulens , weg derveld , weg putter , weg verhoek , weg sadar , daar vind je heus wel goeie verdediger en aanvaller voor !!

Cor Lems
14 november 2008, 22:06
Het gezeik is weer begonnen.

DORDRECHT rulezzz
14 november 2008, 22:13
tis gee gezeik cor !

gooi me er maar weer uit !

dordt speel kut met dubbel t !!

DORDRECHT rulezzz
14 november 2008, 22:14
en niet elke x het scooord vermogen of scheids erbij halen !!

dordt speel gewoon K.U.T

Paul-tje
14 november 2008, 22:17
Het gezeik is weer begonnen.

ja, en 100%, nee 1000% terecht.
Net terug uit Almere. Met 30 / 35 andere lotgenoten. En de tweede helft was weer om te janken zo slecht. Waar het in de eerste helft afgemaakt kan worden, wordt het weer nagelaten.

Vandaag 14 november, volgende week verliezen in Rotterdam en dan staan we aan het eind van november, na 17 speelrondes en bijna de helft van de competitie, gewoon schaldalig laag. Dat mag, nee MOET, uitgesproken (en dan hou ik het netjes) worden.

En nu komt er een reactie "dat het nog wel goedkomt" of "dat het vroeger nog veel beroerder was". Zal allemaal wel. We leven in 2008 en dit is niet eindeloos te accepteren. Er zitten meer supporters dan ooit, de club leeft meer dan in de periode dat er Eredivisie werd gespeeld, maar de resultaten (niet het spel, de resultaten, voor de mensen die af en toe moeite hebben met lezen) zijn gewoon DRA-MA-TISCH.

FCD-078
14 november 2008, 22:35
Het speel is gewoon klote klaar sommige spelers moeten oprotten het bestuur moeten hun ogen openen en GOEDE spelers halen Met die derveld helemaal grote woorden begin van het seizoen maar ik zie niks van hem NA BIJNA DE HELFT VAN DE COMPETITIE STAAN WE GEWOON ENALAATSTE! DIT PAST NIET BIJ DORDT!

Klaar de waarheid is hard maar dit kan gewoon niet langer doorgaan er moet VERANDERING komen!

packet
14 november 2008, 22:37
Aan de verdediging ligt het niet, wat dat betreft staat dordt in de top 5 van de jupiler league met minste tegengoals.

Het is echt het scorend vermogen er moet gvd gescoord worden.

Echt balen dit en het komt extra hard aan met een groeiend aantal supporters en een nog steeds groeiende businessclub.

Gelukkig bekeren we nog verder en kan het bijna niet meer slechter in de competitie.

Nu maar hopen dat lopes gehaald kan worden er is alleen 1 maar, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

goldboy76
14 november 2008, 22:44
Lopes moet gewoon komen en dan zou je zien dat het beter gaat met Dordrecht

FCD-078
14 november 2008, 22:44
Ja dat snap ik maar sommige spelers vern**ken het gewoon sorry dat dit zo agressief lijkt maar het is gewoon zo rot hoe je je eigen club zo laag ziet staan tuurlijk hebben we een aantal goede verdedigers en 1-2 slechte en er zijn er wel meer spelers van het team maar we speelde gewoon weer kut vanavond en dat waren heel veel weken die geweest zijn ook en misschien de komende weken weer, het is zo zonde voor de supporters die wel meegaan met uitwedstrijden en zich blauw betalen om hun club in actie te zien maar om elke keer met een nederlaag thuis te komen is gewoon triest. Net zo als de thuissupss. rond de 2300 en maar onderaan blijven staan moet er gewoon niet een lichtje bij iemand branden van het bestuur er moet een speler bij die scoort er moet een speler bij die de verdediging nog meer dichter houd. Kruys komt straks weer met woorden of dergelijke maar er moet gewoon echt een aanpak komen oogjes moeten geopend worden.

Misschien kijken sommige mensen raar naar het bericht wat ik stuur of juist positief maar ik vind het gewoon niet fijn om te zien hoe het hier aan toe gaat want de 1e helft vanavond was super en dan zo'n 2e helft geen woorden voor maar a fijn het zal wel weer.

Ik ga nog ff wat kijken of der wat leuks op tv is.

goldboy76
14 november 2008, 22:45
na de reclame komt de samenvatting

Cor Lems
14 november 2008, 22:48
tis gee gezeik cor !

gooi me er maar weer uit !

dordt speel kut met dubbel t !!
Je zt het hardst te piepen en je gaat nooit. Dus waar lul je over.

FCD-078
14 november 2008, 22:51
ik zag het mooi lichtpuntje voor putter met die kopbal maar verschrikkelijk hoe je de 1-1 en al helemaal de 2-1 tegen kreeg en ik ga niet weer een heel verhaal over typen ik hou me bij me woorden.

Tifodordrecht
14 november 2008, 22:53
Tering Wedstrijd weer....

thats it!

Cor Lems
14 november 2008, 22:55
ja, en 100%, nee 1000% terecht.
Net terug uit Almere. Met 30 / 35 andere lotgenoten. En de tweede helft was weer om te janken zo slecht. Waar het in de eerste helft afgemaakt kan worden, wordt het weer nagelaten.

Vandaag 14 november, volgende week verliezen in Rotterdam en dan staan we aan het eind van november, na 17 speelrondes en bijna de helft van de competitie, gewoon schaldalig laag. Dat mag, nee MOET, uitgesproken (en dan hou ik het netjes) worden.

En nu komt er een reactie "dat het nog wel goedkomt" of "dat het vroeger nog veel beroerder was". Zal allemaal wel. We leven in 2008 en dit is niet eindeloos te accepteren. Er zitten meer supporters dan ooit, de club leeft meer dan in de periode dat er Eredivisie werd gespeeld, maar de resultaten (niet het spel, de resultaten, voor de mensen die af en toe moeite hebben met lezen) zijn gewoon DRA-MA-TISCH.
Ik krijg gewoon de schijt van die stemmingswisselingen hier, nadat we wonnen en gelijkspelen geloofde men er weer in, de afgelopen weken.

En nogmaals we hebben een begroting van een pakje boter. En ja vandaag was het slecht, maar heel vaak was het ook goed en dan zat het niet mee. Maar wat wilt men nu? Een andere trainer? Een praatsessie? Even snel nieuwe spelers halen? Goed ook dat men nu al weet dat we in Rotterdam gaan verliezen.

Mocht je straks drie keer op rij winnen dan sta je in de middenmoot en is het weer hoera bij de meeste.

Maar trek fijn allemaal jullie plan ermee.

Paul-tje
14 november 2008, 22:56
Ja dat snap ik maar sommige spelers vern**ken het gewoon sorry dat dit zo agressief lijkt maar het is gewoon zo rot hoe je je eigen club zo laag ziet staan tuurlijk hebben we een aantal goede verdedigers en 1-2 slechte en er zijn er wel meer spelers van het team maar we speelde gewoon weer kut vanavond en dat waren heel veel weken die geweest zijn ook en misschien de komende weken weer, het is zo zonde voor de supporters die wel meegaan met uitwedstrijden en zich blauw betalen om hun club in actie te zien maar om elke keer met een nederlaag thuis te komen is gewoon triest. Net zo als de thuissupss. rond de 2300 en maar onderaan blijven staan moet er gewoon niet een lichtje bij iemand branden van het bestuur er moet een speler bij die scoort er moet een speler bij die de verdediging nog meer dichter houd. Kruys komt straks weer met woorden of dergelijke maar er moet gewoon echt een aanpak komen oogjes moeten geopend worden.

Misschien kijken sommige mensen raar naar het bericht wat ik stuur of juist positief maar ik vind het gewoon niet fijn om te zien hoe het hier aan toe gaat want de 1e helft vanavond was super en dan zo'n 2e helft geen woorden voor maar a fijn het zal wel weer.

Ik ga nog ff wat kijken of der wat leuks op tv is.

Snap je gevoel volledig.

We hebben John van Loenhout erbij gekregen. En die doet het (ondanks z'n lichte overgewicht, wat ook gewoon hardop uitgesproken mag worden) prima. Lopes lijkt nu het wondermiddel te zijn, een scorende spits. Of hij haalbaar is weet ik niet.

Er is binnen FC Dordrecht een groep supporters die altijd positief zal blijven, zonder enige reden. Er zijn gelukkig ook nog kritische mensen.

Het programma tot de winterstop is Excelsior uit, Telstar thuis, RBC thuis, Eindhoven uit en Zwolle uit. Allemaal zeer, zeer interessante wedstijden, waarvan we er minstens 3 gaan verliezen. Kortom, ik ben hier gewoon ziek van. Ben het spuugzat. Van die spelers, van die trainer. En het zal de komende weken eerder erger worden dan beter.

Maar ook op het forum is het stiller dan vroeger. Mensen zijn het zat, hebben niet eens zin hun frustratie van zich af te schrijven, omdat het toch geen zin heeft. De gelatenheid overheerst, het perspectief voor dit seizoen is volledig verdwenen....

goldboy76
14 november 2008, 22:58
mensen soms spelen we goed en soms slecht maarja dat hoort nou eenmaal bij VOETBAL

FCD-078
14 november 2008, 22:59
jaa daar heb je wel gelijk in Cor echt we hebben de kleinste begroting maar als club moet je echt wel wat halen in de winterstop of je moet goed gaan kijken in je eigen jeugd die voor die leeftijd gepast is, maar je snap tog wel dat dit gewoon kl*te is ena laatste als we volgende week of der week der op tegen excelsior of weet ik wat verliezen en omniworld gaat winnen staan we laatste en gaan we als laatste de winterstop in. En nee ik weet niet of Kruys weg moet en dat bepaal ik ook niet maar hij moet wel aanpak hierin gaan vergen en het is een goede coach die we niet zomaar kwijt willen dus hij moet iets gaan bedenken want zo kan je niet doorgaan en tuurlijk spreek iedereen lof over wedstrijden die je goed speelt maar we hebben meer slecht dan goed gespeeld tot nu toe.

Paul-tje
14 november 2008, 23:00
Ik krijg gewoon de schijt van die stemmingswisselingen hier, nadat we wonnen en gelijkspelen geloofde men er weer in, de afgelopen weken.

En nogmaals we hebben een begroting van een pakje boter. En ja vandaag was het slecht, maar heel vaak was het ook goed en dan zat het niet mee. Maar wat wilt men nu? Een andere trainer? Een praatsessie? Even snel nieuwe spelers halen? Goed ook dat men nu al weet dat we in Rotterdam gaan verliezen.

Mocht je straks drie keer op rij winnen dan sta je in de middenmoot en is het weer hoera bij de meeste.

Maar trek fijn allemaal jullie plan ermee.

Laat eens een quote van mij zien waar ik na een overwinning "er weer in geloofde"? Misschien heb ik wat doms gezegd na Zwolle, maar ook na fortuna heb ik weinig optimistisch geroepen.......

Nee het zit vaak niet mee. Nu komt de lage begroting weer om de hoek. Jouw vragen zijn illustratief voor onze situatie. Alles wat je zegt (trainer, praatsessie, nieuwe spelers) zal waarschijnlijk ook niet helpen. We zijn gewoon een club voor onderin de Jupiler League, met twee jaar terug een uitschieter, een ambiteuze voorzitter die wel wil maar ook niet de middelen heeft om zijn (onze) dromen waar te maken.

Wij gaan dit seizoen niet drie keer op rij winnen. We zijn weer terug waar we vijf jaar terug waren. En dat besef doet pijn. Er is geen weg omhoog, dit is ons niveau. Gelukkig wil niemand zich daarbij neerleggen, maar het is niet wat we willen.

Cor Lems
14 november 2008, 23:26
We zijn helemaal niet terug bij af. We zitten nog steeds in de lift. Het voetbal is niet slecht alleen wij missen gewoon iemand voorin die de doelpunten maakt. Voor de rest groeien we nog steeds door en de jupiler league is zo leuk, dat het seizoen nog steeds niet voorbij is.

En dit is ons niveau niet, je reinste kolder wat je nu zit te lullen. Dit seizoen zijn we nauwelijks weggespeeld en vaak waren we de betere ploeg. Alleen verzuimen we te scoren en ook in heel wat situaties met de scheidsrechter viel in ons nadeel uit, wat ons de nek heeft gekost. Want dan heb je gewoon een puntje of 5/6 meer en dan doe je gewoon mee om de playoff.

Maar als dit ons niveau is, tja....

En begroting heeft er wel degelijk mee te maken natuurlijk. We kunnen niet zomaar even nieuwe spelers aantrekken dat is mijn punt, wij moeten roeien met de riemen die we hebben en dat gaat gelijkdelijk steeds beter. Sportief mag het dan nu even wat minder gaan, maar op alle andere vlakken zitten we in de lift.

- Ondanks de slechte prestaties trekken we nog aardig wat volk.
- We zitten niet in de cattegorie probleemclubs
- We groeien uit ons jasje qua businessclub
- Spelers willen weer voor Dordt spelen

En zo kan ik nog wel ff doorgaan. En ik blijf er zeker van, dat we heus nog wel naar de middenmoot gaan stijgen. Zeker als in de winterstop de scorende spits gaat komen (want volgens mijn bronnen is de kans heel groot dat Lopes tijdens de winterstop naar ons komt, volgens mijn bron heeft Dordt al een afspraak met de speler en de club Heerenveen).

En gelatenheid? verre van, ik baal ook als een stekker, maar ik probeer alles reeel te bekijken. Ik zie ook dat wij te laag staan, maar er wordt alles aan gedaan om het tij te doen keren. Meer kan men momenteel ook niet doen. En er zullen nog wel een paar kutwedstrijden tussen zitten, maar we zullen ook nog wel een paar keer flink van ons laten horen. Ik blijf erbij, wij spelen gewoon playoffs dit jaar en die serie gaat echt nog wel komen dat wij flink wat punten gaan pakken.

Verder is de stap nu aan de gemeente willen we verder gaan groeien, er moet groen licht gegeven gaan worden voor dat nieuwe stadion. Dan kunnen we nog verder gaan groeien. Maar soms zet je twee stappen terug om er vier stappen vooruit te kunnen maken.

En verders had ik het over het algemeen, dat toen we ineens wat punten gingen pakken dacht iedereen dat het lek boven was. Maar wat men nu suggereert is vrij zinloos, nu moet je gewoon week voor week gaan werken en zien waar het schip strand. Wij hebben echt geen slechte ploeg, ik heb goede wedstrijden gezien, ik zie dat wij vaak beter zijn dan de tegenstander en dat geeft hoop voor de toekomst

En het forumgebruik? Die is gewoon stabiel. De ene keer meer berichten dan de andere keer. Maar is niet minder dan twee jaar geleden (bijvoorbeeld).

Maar goed, ik heb er geen zin meer in om iedere keer weer hetzelfde te typen, ik vind het wel prima. Ik blijf achter de club staan en geloven in de goede afloop. En de rest moet maar doen waar hij/zij zin in heeft.

cheers

Cor Lems
14 november 2008, 23:27
jaa daar heb je wel gelijk in Cor echt we hebben de kleinste begroting maar als club moet je echt wel wat halen in de winterstop of je moet goed gaan kijken in je eigen jeugd die voor die leeftijd gepast is, maar je snap tog wel dat dit gewoon kl*te is ena laatste als we volgende week of der week der op tegen excelsior of weet ik wat verliezen en omniworld gaat winnen staan we laatste en gaan we als laatste de winterstop in. En nee ik weet niet of Kruys weg moet en dat bepaal ik ook niet maar hij moet wel aanpak hierin gaan vergen en het is een goede coach die we niet zomaar kwijt willen dus hij moet iets gaan bedenken want zo kan je niet doorgaan en tuurlijk spreek iedereen lof over wedstrijden die je goed speelt maar we hebben meer slecht dan goed gespeeld tot nu toe.

Ehm, we hebben er meer goed dan slecht gespeeld zal je bedoelen. 1 wedstrijd zijn we helemaal weggespeeld (tegen Haarlem) en af en toe waren de wedstrijden slecht, maar dan was de tegenstander niet beter. Verder waren we vaak beter of gelijkwaardig aan onze tegenstander....

FCD-078
15 november 2008, 10:11
Ja dat wel maar we zijn er niks mee opgeschoten, en dat tegen Haarlem daar waren we weggespeeld ja maar daar was ik ook bij, maar je kan sommige wedstrijden wel goed noemen zoals tegen Zwolle, Fortuna, MVV, eindhoven, maar als je enalaatste ben ben je tog niet goed en we hebben wel een goed team als je naar de namen en ervaringen kijkt maar we staan niet goed in het veld zoals gistere 2e helft en dan krijg je op je donder en dan verlies je alweer 3 mooie punten die wij zo nodig hebben.

Nr 10
15 november 2008, 11:35
Kolere zeg, wat moet ik hiervan zeggen. Bij 2 goals laten we het na om scherp te verdedigen en om die reden verlies je de wedstrijd.
Het wisselbeleid van Gertje vond ik nou ook niet om over naar huis te schrijven. Bij een 0-1 haalt tie V.Loenhout en Putter naar de kant, 2 aanvallende mensen die je dus naar de kant haalt, vervolgens roep je het natuurlijk over je eigen af door op de counter te gaan spelen, dat vind ik dus gewoon niet goed van Kruys.

Maarje we kunnen lang en breed lullen, feit is dat we weer verloren hebben. We staan 19de en dat is simpelweg te laat voor deze club. Ik ben het op vele punten eens met Cor, we spelen vaak gewoon een goede wedstrijd en verliezen vervolgens. Kijk naar de wedstrijd tegen MVV, die hadden we ruim moeten winnen maar de kansen gaan er gewoon niet in. En zo zijn er nog vele wedstrijden op te noemen waarin Dordt ''gewoon'' de 3 punten had moeten pakken. Het scoren dat is gewoon het probleem, verdedigend staat het goed hoor vind ik, als je kijkt naar de statistieken, in vergelijking met andere ploegen krijgen we weinig goals tegen.

Op het gebied van de jeugd is de club goed bezig, de businessclub blijft groeien, we trekken elke thuiswedstrijd toch meer als 2.000 mensen.

Dat zijn positieve punten, het bestuur is hard en goed bezig en ja Dordt is ook geen club die de ene na de andere speler kan binnenhalen daar is het geld gewoon niet voor hoe spijtig dat ook is.

Laten we hopen op Lopes in de winterstop dat is een speler die bewezen heeft goals te kunnen maken en in Dordt weten we daar alles vanaf.

Amen!