PDA

View Full Version : Brian Pinas

SCHAAKy
28 oktober 2008, 17:42
Het seizoen van Brian Pinas heeft precies 71 minuten geduurd.
Een half uur 2weken geleden in Leeuwarden toen hij als invaller voor Nick Coster na 3 maanden blessureleed zijn rentree maakte en 41 minuten afgelopen vrijdag toen hij voor het eerst in de basis kon starten.
Kort voor rust viel Pinas uit met een nieuwe blessure.
Uit onderzoek in het ziekenhuis door clubarts Peter Fontijne is gebleken dat de voorste kruisband van zijn rechterknie is afgescheurd.
Pinas zal binnen 2 weken in het IJslandziekenhuis in Cappele aan de IJssel door de op dit gebied landelijke bekendheid genietende DR. Fontijne geoprereerd worden.
Zijn revalidatie zal 4 tot 6 maanden in beslag nemen.

Bron: fcdordrecht.nl

Gaat lekker zo met de spelers die terug komen van blessure's

Freek078
29 oktober 2008, 06:56
Sneu voor zon jongen en ik weet ook niet wat het is, te vroeg gebracht??

Dordtse
29 oktober 2008, 07:06
Elke keer die blessures na blessures, ligt het niet aan de medische staf?

FC Dordrecht Fan
29 oktober 2008, 07:36
Elke keer die blessures na blessures, ligt het niet aan de medische staf?

Het ligt aan de trainingscomplex, ze zijn een aantal jaren geleden ook weg gegaan bij het DFC terrein omdat daar de blessures voortkwamen en vervolgens zijn ze naar de schenkeldijk gegaan. Waarschijnlijk zal het hier ook misschien een rol meespelen. Of eventueel de leeftijd van de spelers die gauw blessure gevoelig zijn. Misschien toch nog een goed idee om jong talent aan te trekken :)

Cor Lems
29 oktober 2008, 17:08
Balen voor Brian. Hopelijk is hij snel weer beter.

SCHAAKy
29 oktober 2008, 17:10
Ik wil zijn arts ook want ik heb hetzelfde hoorde ik vandaag maar ik heb een tijd van revalidatie van ongeveer een jaar tegemoed:( ach ja daar is hij prof voor.
Hoop dat hij er snel weer bovenop is.

Freek078
29 oktober 2008, 18:06
nou veel sterkte dan schaaky

rotterdam
30 oktober 2008, 18:47
schaaky:

heeft niks met prof zijn te maken.Ik ben ook geopereed door die arts.

gewoon naar het ziekenhuis gaan en vragen als je bij hem terecht kan.

sterkte!!

SCHAAKy
30 oktober 2008, 22:15
oke thnx ga ik moregn gelijk proberen te bellen

Dordtse
31 oktober 2008, 07:12
OFFTOPIC

Ik ben nu ook al twee keer geopereerd door Fontijne, al speelde ik de eerste keer nog in de jeugdopleiding van Excelsior, je hoeft echt geen prof te zijn om door hem geopereerd te worden. Het duurt alleen wat langer voor dat je aan de beurt ben.
Ik weet nog goed dat ik geblesseerd raakte en 2 weken erna onder et mes lag. Heeft een MRI-scan tussen gezeten alles.

ONTOPIC.
Toch wel zonde om een speler die volgens mij toch heel wat kost nu al kwijt te zijn.

Freek078
31 oktober 2008, 07:52
Ja, ik ben ook bij hem geweest(niet geopereerd) maar dat kan gewoon hoor, hij s gewoon een arts maar met een verband met voetbalclubs die dan sneller geholpen kunnen worden.