View Full Version : Cecilio Lopes
Dordt4Altijd
24 oktober 2008, 11:54
Geduld Volendam is op: Lopes teruggestuurd
Geschreven op vrijdag, 24 oktober om 12:36
FC Volendam heeft een einde aan de samenwerking met Cecilio Lopes gemaakt. Bij de club stond de positie van aanvaller al enige tijd onder druk nadat hij zich niet aan de disciplinaire maat van trainer Frans Adelaar wist te houden. De spits zal nu terugkeren naar SC Heerenveen waar hij nog onder contract staat.
Volgens AD/Sportwereld ging Lopes deze week opnieuw in de fout, wat voor de leiding van Volendam de spreekwoordelijke druppel betekende. Halverwege september werd de speler al eens geschorst omdat hij zich niet aan de geldende regels wist te houden.
Lopes staat reeds anderhalf jaar onder contract in Heerenveen, maar speelde er nog geen minuut in het hoogste keurkorps. Na zijn komst van FC Dordrecht werd de 29-jarige aanvaller direct verhuurd aan Sparta Rotterdam, maar na een zware achillespeesblessure keerde hij weer terug naar de Friese Eredivisionist.
Bron: Voetbalzone.nl
Dordrecht sla alsjeblieft je slag, dit is de oplossing waar we naar zoeken. Cecilio kent de club en Heerenveen werkt zoiezo wel mee aan nieuwe verhuurperiode dit seizoen.
Dordt_in_het_kort
24 oktober 2008, 12:30
Ja inderdaad, als we nu niet toeslaan...Dit zou natuurlijk een geweldige stunt zijn als Lopes weer naar Dordrecht komt. Ik vraag me alleen af of er met Heerenveen hierover te praten valt en kun je uberhaupt wel spelers huren buiten de transferperiodes om?
rotterdam
24 oktober 2008, 13:33
Lopes zal zeker een versterking zijn, maar waar moet je het geld vandaan halen?(huur,salaris)
Nr 10
24 oktober 2008, 13:44
Zou idd een hele goeie versterking zijn, Cecillio is een afmaker pur sang maar waar haal je idd de poen vandaan. Pas als er spelers verkocht worden kan Dordt weer investeren in nieuwe spelers.
@Dordt in het kort: Buiten de transferperiode kun je volgens mij wel spelers huren.
100%dordts
24 oktober 2008, 16:55
nou volgens mij had Dordt toch een volle buisnessclub, daar zullen vast en zeker wel verstandige sponsors bijzitten die inzien dat Lopes een noodzakelijke versterking is
na van Loenhout en eventueel met lopes, denk ik dat de selectie dan aardig op nivo is en we zeker een periode moeten kunnen pakken
DORDRECHT rulezzz
24 oktober 2008, 20:16
ik zie lopes graag terug keren !
Dike-Side
24 oktober 2008, 21:50
hoezo geld?
dordt huurt hem voor de rest van het seizoen,
laat heerenveen zijn salaris betalen,
wij geven hem minuten, en in ruil betalen hun zijn salaris...
lijkt mij een win - win situatie,
Bredordt
26 oktober 2008, 21:32
Halen!
fvd
27 oktober 2008, 00:47
Ik denk dat Lopes zichzelf sterk moet maken bij Heerenveen om ervoor te zorgen dat hij bij Dordrecht terugkeert en dan hopen op een play offs plek om dan met zijn geliefde cluppie Dordrecht te promoveren naar de eredivisie dan heeft Dordt,Heereveen en Lopes zijn zin.En ja Dordt maak je sterk om Lopes terug te halen.
Freek078
27 oktober 2008, 10:29
en jij denkt dat dordt gaat promoveren xD Met of zonder Lopes, dat gaat ze echt neit lukken hoorr, al zou ik het wel geweldig vinden hoor, daar neit tegen
DORDRECHT rulezzz
27 oktober 2008, 11:44
ik denk wel zeker dat dordt een goeie kans maak om te promoveren met lopes ( via playoffs )
ze zijn elke x beter , maar hebben geen afmaker !!
dus ik denk wel zeker dat ze een goeie kans maken.
halen die lopes !!!!!!!!!!!!
benny
27 oktober 2008, 13:13
komop dordt pak je kans ! HALEN!!!!
rotterdam
27 oktober 2008, 15:36
wie wilt er wedden voor 25pnt(meer heb ik niet) dat hij naar dordt komt!!
Over 2 weken speelt hij bij ons(zegt mijn gevoel)
Freek078
27 oktober 2008, 19:22
Je kan toch ook niet huren buiten de transferperiode????
benny
27 oktober 2008, 21:42
alles kan maar heeft dordt hier wel het geld voor
fc-dordrecht.nl
27 oktober 2008, 21:56
Je kan toch ook niet huren buiten de transferperiode????
Nee klopt.
maar als we hem de 2e seizoenshelft kunnen huren zou dat mooi zijn!
FCD!
28 oktober 2008, 09:21
hij zal zich nu wel te goed voelen voor dordrecht
Freek078
28 oktober 2008, 11:28
Ik weet et niet. In de eredivisie flopt ie overal, dus is hij van het nivo JL. Aan Dordt heeft hij volgens mij wel goede herinneringen, dus waarom niet.
rotterdam
28 oktober 2008, 18:01
wie wilt er wedden voor 25pnt(meer heb ik niet) dat hij naar dordt komt!!
Over 2 weken speelt hij bij ons(zegt mijn gevoel)
Foutje:2de helft van het seizoen dan maar
Dordtse
28 oktober 2008, 21:45
Ik zei het toevallig tegen Mike(tifo) op de tribune tegen MVV..
Hij geloofde me niet, al is er nog niks zeker, ik heb toch wel een soort vertrouwen dat hij terug komt.
Hopen dat hij dan nog steeds 'Super Lopes' is, kan heel veel veranderd zijn in die tijd.
DORDRECHT rulezzz
4 november 2008, 15:17
weg bij volendam !! regelen met LOPES !!!!
fc-dordrecht.nl
4 november 2008, 18:57
Inderdaad hij is nu na zijn 2e kans echt weg gestuurd.
benny
4 november 2008, 20:31
met welke reden is hij dan weggestuurd?
ik ben niet echt op de hoogte hiervan maar ze moeten hem echt terug halen.
Freek078
5 november 2008, 18:48
disciplinair ofso, maar Lopes zeg dat Adelaar zichzelf boven de club zet, dus ik denk dat Lopes en Adelaar het niet zo goed kenne vinden
Bobster
6 november 2008, 14:02
Kortom SUPERLOPES is binnenkort weer terug bij onze FC!
DORDRECHT rulezzz
6 november 2008, 14:11
volgens voetbal 24 train hij nou met dordt 9 VOOR Z,N CONDITIE!!
klink goed ;-)
Freek078
6 november 2008, 14:39
ja kep het ook gezien, hopelek mag hij verhuurd worden van heerenveen, en komt ie weer gezellig terug!
rob
6 november 2008, 15:16
wat is een "kep" eigenlijk Freek?
maar we weten allemaal wat er zo vaak gebeurt met voetballers die zogenaamd mee trainen bij Dordt...een paar weken later spelen ze er :) dat zou in dit geval ook wel mooi zijn
Bredordt
6 november 2008, 15:32
Op rijnmond.nl:
Cecilio Lopes terug bij Dordrecht
6 november 2008
Aanvaller Cecilio Lopes traint sinds donderdag mee met de selectie van FC Dordrecht.
Lopes staat onder contract bij Heerenveen, dat hem verhuurde aan FC Volendam. Daar is de spits niet meer welkom na meerdere aanvaringen met trainer Frans Adelaar. Lopes heeft volgende week een gesprek bij zijn werkgever Heerenveen.
FC Dordrecht-trainer Gert Kruys kan vrijdag in het thuisduel tegen FC Den Bosch geen beroep doen op Marcel van der Sloot, Brian Pinas en Resham Sardar.
Wecko J
6 november 2008, 15:54
Super Lopes olé olé!
Freek078
6 november 2008, 16:12
wat is een "kep" eigenlijk Freek?
maar we weten allemaal wat er zo vaak gebeurt met voetballers die zogenaamd mee trainen bij Dordt...een paar weken later spelen ze er :) dat zou in dit geval ook wel mooi zijn
dat betekent "ik heb":th_hyper: Het is niet geod maar een beetje automatisch geworden
En ik hoop echt dat hij komt:bananalama:
Cor Lems
6 november 2008, 17:58
Ik heb wel een nieuwtje. FC Dordrecht wacht eerst de gesprekken af dat Lopes met Heerenveen heeft over zijn toekomst. Na de gesprekken gaat FC Dordrecht kijken of ze hem op één of andere manier naar Dordt kunnen halen (waarschijnlijk op huurbasis), mits er natuurlijk een club uit de eredivisie komt voor Lopes, dan kiest hij uiteraard daarvoor. Maar het is niet uitgesloten dat in de tweede helft van de competitie wij Lopes weer in actie kunnen zien.
F.C.D.
6 november 2008, 20:49
100 man uit Den Bosch morgen in het uitvak. Heb er zin in! (B)
Paul-tje
6 november 2008, 21:37
Spelers eerst mee laten trainen en daarna vastleggen doen we wel vaker. Ik hoop het in ieder geval heel erg.
En nu kan hij al van waarde zijn door de huidige spitsen een cursus afmaken te geven.
F.C.D.
7 november 2008, 10:38
Waarom is er geen topic over F.C.D.-Den Bosch? of zie ik dat vkeerd:P:)?
Jah
7 november 2008, 14:40
Goeie vraag, leeft niet echt zeker? Ik maak hem toch fout dus waag me er niet aan.
BRABANDERS STINKEN!
100%dordts
7 november 2008, 16:39
Waarom is er geen topic over F.C.D.-Den Bosch? of zie ik dat vkeerd:P:)?
je zag het goed, was het vergeten aan te maken
Cor Lems
7 november 2008, 17:06
Ja wij vergeten soms ook wel eens wat....
Bredordt
8 november 2008, 18:09
Goeie vraag, leeft niet echt zeker? Ik maak hem toch fout dus waag me er niet aan.
BRABANDERS STINKEN!
Niet allemaal! :RockOn:
tifo
18 december 2008, 17:22
Lopes ziet af van Grieks avontuur
Geschreven op donderdag, 18 december om 15:13
Cecilio Lopes gaat niet voetballen in de hoogste Griekse voetbalafdeling. De 29-jarige Rotterdammer liep vorige week stage bij het laaggeklasseerde Panserraikos, maar omdat de trainer daar tijdens zijn verblijf op straat werd gezet, ziet de spits volgens RTV Rijnmond af van het avontuur. Lopes begon dit seizoen bij FC Volendam, dat de aanvaller huurde van SC Heerenveen. Lang duurde de samenwerking echter niet. Lopes botste met trainer Frans Adelaar, die hem niet meer bij zijn selectie wilde hebben. Lopes, die vier keer in actie kwam voor de Noord-Hollanders, werd verbannen uit het palingdorp.
De aanvaller werd teruggestuurd naar SC Heerenveen, dat hem echter niet nodig had. Daarop vroeg de speler of hij mee kon trainen bij voormalig werkgever FC Dordrecht. Na enkele weken bij de eerstedivisionist ging hij op stage in Griekenland. Hij keert nu terug bij de Dordtenaren, in de hoop alsnog snel een nieuwe club te kunnen vinden.
Daar ging die al bijna :P
100%dordts
19 december 2008, 21:05
pfff hoop mag toch hopen dat Dordt er alles aan doet en liefst zelfs meer dan dat om Lopes na de winterstop te kennen presenteren als aanwinst die ga zorgen voor een mooie inhaalperiode
Ron-S
24 december 2008, 09:13
Als ik de kranten mag geloven is het gelukt!!!
Nr 10
24 december 2008, 09:55
Jep stond vanmorgen in het AD.
Wachten tot de officiele site het ook meld, dan is het helemaal zeker.
FC Dordrecht Fan
24 december 2008, 10:37
Mooi kerstcadeau :) Kom op webmaster Dré zet het mooie nieuws maar online op de officiele website! :)
Jah
24 december 2008, 13:28
Met Lopes heb ik er weer een beetje vertrouwen in. Het is officieel dus we mogen hopen op een mooie tweede seizoenshelft. Deze helft was zo slecht dat is wel 8 jaar geleden dat we zo drama speelden.
tifo
24 december 2008, 15:23
Het staat nu ook bij www.fcdordrecht.nl
Ik denk dat we onze stoffige doekjes weer mogen ophangen :D
Super Lopes Super Lopes Super Lopes ole ole :clapping::clapping::beker:
Cor Lems
24 december 2008, 16:20
Ik zei het toch een tijd geleden dat het zo goed als rond was ;)
Mooi zo, blij dat ie terug is en hopelijk is hij snel weer op zijn oude niveau!
Dike-Side
24 december 2008, 16:52
lekker hoor dat lopes terug is!
ik hoop dat we onszelf nog een beetje richting de eerste 7 kunnen spelen voor nacompetitie!
Bredordt
24 december 2008, 18:10
Welcome home Cecilio!
fvd
24 december 2008, 21:19
Ik denk dat Lopes zichzelf sterk moet maken bij Heerenveen om ervoor te zorgen dat hij bij Dordrecht terugkeert en dan hopen op een play offs plek om dan met zijn geliefde cluppie Dordrecht te promoveren naar de eredivisie dan heeft Dordt,Heereveen en Lopes zijn zin.En ja Dordt maak je sterk om Lopes terug te halen.
Zie je wel,klasse dordt om cecilio terug te hebben gehaald,zeker de klasse van onze marco en onze voorzitter die wederom uitstekend werk hebben verricht.Laat de 2e helft van de competitie maar beginnen en hopen op weinig blessure's nou en dan kunnen we nog ver komen dit seizoen.Dordtenaren,dordtenaren,dordtenaren ole ole.
fvd
24 december 2008, 21:21
Welkom terug cecilio
FCD-078
25 december 2008, 13:24
Super lopes olee olee
r0wan
25 december 2008, 15:41
De verlosser is gekomen.. de messias is gekomen.. *gaaaaaaaaap*, leuke spits maar gaat Dordt er niet bovenop helpen.
Cor Lems
25 december 2008, 17:21
De verlosser is gekomen.. de messias is gekomen.. *gaaaaaaaaap*, leuke spits maar gaat Dordt er niet bovenop helpen.
Groet deze beperkte uitspraak.....
En wat gaat dordt er dan wel bovenop helpen? Vertelllll.... Ik lig aan je voeten.
Ga niet zeggen een nieuw elftal, want dat veeg ik ongezien van tafel. We spelen geen slecht voetbal, we mistte alleen scorend vermogen en als Lopes slechts een 'leuke' spits is, dan vraag ik me af welke speler jij dan wel goed vindt (Dordt begrippen)..... Want een Van Nistelrooy wil ik ook wel....
100%dordts
25 december 2008, 21:20
in ze eentje gaat dat niet lukken nee
maar hij blijft een spits met een groot scorend vermogen en dat is wat de ploeg nodig heb
van de vele 1-1 gelijkspel wedstrijden had drie kwart zeker gewonnen moeten worden door Dordt, als voorhoede de vele kansen een keer benut hadden
en lopes is een jongen die wel kansen kan afmaken, dat hebtie zeker al bewezen
zijn motivatie alleen al om bij Dordt te tekenen moet toch een positieve uitwerking op de hele spelersgroep hebben lijkt mij
hoop dat lopes het zelfvertrouwen van putter op ken vijzelen zodattie eindelijk es ga doen waar die voor gehaald is
doelpunten maken dus
en nou maar hopen dat het snel 16 januari is
wijk9
25 december 2008, 21:36
natuurlijk kan 1 speler het verschil niet maken, maar kansen hebben we zat gehad. die Meulens pleurt steeds over zijn eigen poten. je kan beter om de week verliezen en winnen dan al die kut gelijke spelen.
Cor Lems
25 december 2008, 22:04
Toch schitterend dat hij bij aardig wat clubs terecht kon en toch naar Dordt komt. Zegt veel over de persoon Lopes trouwens. Mooi ook dat hij Dordt als zijn cluppie ziet.
Acorna
25 december 2008, 23:02
http://www.tifo-dordrecht.nl/afb/lopes.jpg
Nu maar hopen dat Cecilio wel scoort!(of iig de rest motiveert om te scoren!)
Come on Dordrecht!
Paul-tje
26 december 2008, 14:27
in ze eentje gaat dat niet lukken nee
hoop dat lopes het zelfvertrouwen van putter op ken vijzelen zodattie eindelijk es ga doen waar die voor gehaald is
Dat inderdaad. Die twee samen was twee jaar terug echt een goed spitsenduo.
Sinds zijn vertrek bij ons heeft hij wel maar 13 wedstrijden gespeeld. Hopelijk heeft hij z'n niveau nog endoet hij het beter dan Onyeike die terug kwam.
rotterdam
27 december 2008, 21:59
Dordt speel niet slecht dit seizoen alleen miste het alleen aan een goalgetter!!
Dus..............voor sommige personen op dit forum:1 persoon kan wel het verschil maken!!!
FC Dordrecht Fan
28 december 2008, 10:59
voor sommige personen op dit forum:1 persoon kan wel het verschil maken!!!
En... .Dat is CECILIO LOPES :rock: hopen dat die net zoveel scoort als in het laatste seizoen :hands:
r0wan
28 december 2008, 16:26
Dordt speel niet slecht dit seizoen alleen miste het alleen aan een goalgetter!!
Dus..............voor sommige personen op dit forum:1 persoon kan wel het verschil maken!!!
:bangin: 12 keer verliezen, en niet slecht spelen??? Je kan een paar keer pech hebben, maar helaas geen 12 keer waarin je verliest, dat duidt niet alleen op dat je een goalgetter mist maar ook gewoon aanvoer. Hoop ook dat het beter gaat lopen met Lopes en dat zal ook heus wel als die ze oude vorm nog in zich heeft, maar er zullen meer spelers moeten opstaan om het te doen gaan lopen!!
Cor Lems
28 december 2008, 18:56
:bangin: 12 keer verliezen, en niet slecht spelen??? Je kan een paar keer pech hebben, maar helaas geen 12 keer waarin je verliest, dat duidt niet alleen op dat je een goalgetter mist maar ook gewoon aanvoer. Hoop ook dat het beter gaat lopen met Lopes en dat zal ook heus wel als die ze oude vorm nog in zich heeft, maar er zullen meer spelers moeten opstaan om het te doen gaan lopen!!
Jouw vergelijking slaat als een lul op dirk.
Vertel mij nu eens welke wedstrijden de mindere waren? Ik kan je er twee of drie noemen, de rest waren we gelijkwaardig of beter en kregen we legio kansen en scoorde we niet. Je kan goed spelen en toch verliezen......
En heb je gezien hoeveel 100 procent kansen we wel niet gemist hebben? De aanvoer was niet zo slecht als jij probeert te schetsen, het afmaken daarvan wel.
pimf
30 december 2008, 12:42
juliana en lopez in de spits mooi ken putter met pensioen
Dike-Side
30 december 2008, 12:45
tuurlijk komt de enalaatste plaats niet alleen door het kansen missen,
maar in ons geval is dat meerendeels wel zo!
met een goalgetter kom je op 1-0 voorsprong,
terwijl we nu 10kansen missen en dan de 0-1 om onze ore krijgen..
als lopes 1 van de 3 kansen scoor, ben ik er van overtuigd dat we in het linkerrijtje eindigen,
rotterdam
30 december 2008, 14:53
He Jongens en meisjes.......
Weet niet hoe je een topic moet openen, maar via deze weg wens ik iedereen een veilig en knallend nieuwjaar met veeeeeeeeeeeeel drank!!!!
en oja dat Dordt de beker wint
gegroet uit Rotterdam
emielgrootenboer
30 december 2008, 18:18
Rotterdam waar ligt dat dan?????
Bredordt
5 januari 2009, 21:02
Rotterdam waar ligt dat dan?????
Rotterdam is Breda-noord joh!:rimshot:
vBulletin® v3.8.0 Release Candidate 2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.