PDA

View Full Version : Van der Sloot

Dre
19 oktober 2008, 13:38
Klaplong kost pechvogel Van der Sloot maanden
Marcel van der Sloot heeft dit seizoen nog erg weinig kunnen betekenen voor FC Dordrecht. De middenvelder staat door een klaplong opnieuw lang aan de kant.

Vrijdag maakte Van der Sloot zijn rentree nadat een rugblessure hem de start van het seizoen had gekost. Tegen MVV ging het opnieuw mis. Kort na rust werd hij naar de kant gehaald vanwege ademhalingsproblemen.

Onderzoek wees uit dat er sprake was van een klaplong. Van der Sloot onderging zaterdag een operatie en staat waarschijnlijk enkele maanden buitenspel. Pas na de winterstop kan trainer Gert Kruys weer op de De Graafschap-huurling rekenen.

Bron: www.vi.nl

Freek078
19 oktober 2008, 15:39
Maar na de wedstrijd wel een interview geven......

Khoop neit dat het waar is/......

FCD-078
19 oktober 2008, 19:24
ik vind het ook maar een raar bericht ik zie het wel op de site als het zo is anders hoor ik het wel net voor de wedstrijd tegen fortuna, want ik vind het ook wel raar als hij tog maar een interview geeft en daarna bericht klaplong. zie het nog allemaal wel..

FCD-078
20 oktober 2008, 10:17
ooh ik lees zo juist op de site dat het tog waar is.. Het zit Dordt en van der sloot ook niet echt mee..

Linksbuiten1982
21 oktober 2008, 11:36
De klachten ontstonden pas echt op zaterdag. Daarom kon hij vrijdag na afloop van het duel probleemloos commentaar geven aan RTL Voetbal.

Freek078
21 oktober 2008, 18:30
oooh...vandaar, maar heb ook gehoord dat ie meteen door is gegaan naar het ziekenhuis, maar dat lijke me dan niet waar