View Full Version : FC Dordrecht - MVV Maastricht
100%dordts
14 oktober 2008, 00:28
place your betszzz plzzzz.........
Jah
14 oktober 2008, 10:50
3-1
Ben benieuwd of er veel vlaaien komen. Zijn er wel bij uitwedstrijden maar niet echt vaak in Dordt...
rob
14 oktober 2008, 11:23
We gaan maar weer voor de winst he...
Nr 10
14 oktober 2008, 12:11
3-1
Ben benieuwd of er veel vlaaien komen. Zijn er wel bij uitwedstrijden maar niet echt vaak in Dordt...
Vorig jaar was het uitvak toch goed vol hoor tijdens Dordt-MVV.
Denk dat we wel een goede kans maken mits we de kansen afmaken. MVV vindt ik nog niet echt overtuigen dit seizoen.
Come on Boys!!!!. 2-1.
rob
14 oktober 2008, 12:26
Dordt daarentegen overtuigt er elke week weer op los..
Maar ik denk ook gewoon dat we gaan winnen vrijdag, begrijp me niet verkeerd :)
Dordtnoord
14 oktober 2008, 13:47
1-2
DORDRECHT rulezzz
14 oktober 2008, 16:49
Er zijn 300 plaatsen beschikbaar. Opgeven kan via de supportersclub van MVV (www.supportersclubmvv.com !! ben benieuwd !!!
ik denk 1 -2 voor mvv
tifo
14 oktober 2008, 17:14
1-2
1783 toeschouwers
benny
14 oktober 2008, 20:22
0-3 maar dordt zou wel beter spelen als mvv
Bredordt
15 oktober 2008, 08:08
2-0, geen gelul!
Cor Lems
15 oktober 2008, 09:18
Appeltje, eitje
4-1
Dordtse
15 oktober 2008, 09:19
2-3
wijnandfens
15 oktober 2008, 12:26
3-1
GreenWhite
16 oktober 2008, 07:22
Lijkt me wel duidelijk... 3-1. Afmaken in eigen huis!!
Sinterklaas
16 oktober 2008, 18:30
We winnen, 2-1.
Paul-tje
17 oktober 2008, 12:13
Vd Sloot is er weer bij. En het moet nu toch eens gaan gebeuren. 2-1 nadat we eerst achterkomen.
rob
17 oktober 2008, 15:26
Goedzo Paul..That's the spirit ;)
We gaan gewoon winnen vanavond
Cor Lems
17 oktober 2008, 16:03
Vd Sloot is er weer bij. En het moet nu toch eens gaan gebeuren. 2-1 nadat we eerst achterkomen.
:thumbsupsmileyanim:
Cor Lems
17 oktober 2008, 19:04
1-0 :D en nu doordrukken !
goldboy76
17 oktober 2008, 19:17
hey cor lang niet gezien :)
Cor Lems
17 oktober 2008, 19:34
hoi
Cor Lems
17 oktober 2008, 20:48
Verdomme zoveel beter als MVV, maar de kansen niet benutten en dan een eigen goal tegen krijgen. 1-1.
goldboy76
17 oktober 2008, 21:08
we zijn nummer 18 :)
Paul-tje
17 oktober 2008, 21:14
Verdomme zoveel beter als MVV, maar de kansen niet benutten en dan een eigen goal tegen krijgen. 1-1.
Inderdaad............Kalisse 2-3-4 keer, Sequeira, Putter ook eentje en dan vergeet ik er nog. Zijn allemaal 100% kansen en we hadden hier zo gigantisch verdiend om te winnen. Maar weer, weer doen we het niet.
Meulens trouwens terecht gewisseld. Mag hem geen zondebok spelen, maar vond Putter als invaller vele malen beter. En die heb ik in het verleden ook afgebrand en dat zegt wat over hoe Meulens nu speelt. Het lukt gewoon niet bij hem.
Nu 18de, godzijdank. Tenminste nog een geringe beloning voor wat ze hebben laten zien. Volgende week hopelijk weer zulk spel en dan moet het echt goed gaan komen, in ieder geval uit die gevarenzone.
Sinterklaas
17 oktober 2008, 21:15
Dit voelt als een nederlaag. Zoveel beter, en dan zo'n frommelgoal. Bah, ik baal hier echt van!! Ook jammer dat die speler van MVV die bal in de allerlaatste seconde nog uit het doel kopt. En dan weer de pech hebben dat die keeper van MVV uitgerekend tegen ons weer een topdag had. We hadden de zege verdiend. Maar gelet op de getoonde inzet en het enthousiasme is er hoop. We blijven nooit ofte nimmer onderaan staan. Vroeg of laat rukken we op naar de middenmoot, om te beginnen komende vrijdag. Tegen shittard. FORZA DORDT!! WE BELIEVE IN YOU!!
Cor Lems
17 oktober 2008, 21:27
Inderdaad............Kalisse 2-3-4 keer, Sequeira, Putter ook eentje en dan vergeet ik er nog. Zijn allemaal 100% kansen en we hadden hier zo gigantisch verdiend om te winnen. Maar weer, weer doen we het niet.
Meulens trouwens terecht gewisseld. Mag hem geen zondebok spelen, maar vond Putter als invaller vele malen beter. En die heb ik in het verleden ook afgebrand en dat zegt wat over hoe Meulens nu speelt. Het lukt gewoon niet bij hem.
Nu 18de, godzijdank. Tenminste nog een geringe beloning voor wat ze hebben laten zien. Volgende week hopelijk weer zulk spel en dan moet het echt goed gaan komen, in ieder geval uit die gevarenzone.
Ben het met je eens hoor, was ook blij dat Putter erin kwam. Maar goed, als we zo kunnen blijven voetballen, dan komen de doelpunten en punten vanzelf wel. Maar het mag ook niet echt meezitten met ons ook. Op een of andere manier moet er iets gebeuren dat we dan toch punten verliezen. We missen het geluk van een 'kampioen', maar aan de andere kant hebben we het ook aan onszelf te danken, als je niet scoort, dan krijg je de deksel op de neus, jammer dat het weer met zo'n kutgoal moet.
1 positieve noot, we zijn van die laatste plaats af en nu moeten we gewoon winnen van Fortuna om aan te sluiten met de middenmoot.
Sinterklaas
17 oktober 2008, 21:32
Dat gaat zéker lukken!!!
fc-dordrecht.nl
17 oktober 2008, 23:04
Wat speelde Nick Coster weer goed!
We speelden sterk voetbal maar missen gewoon een scorende spits. Meulens hoort na 11 wedstrijden in de basis gestaan te hebben gewoon meer dan 1 goal te maken. Daar heeft hij genoeg kansen voor gehad die hij gewoon moet afmaken. Als Putter in vorm is heb je gewoon heel veel aan hem en heb ik er vertrouwen in dat het goed komt. Want dat onze centrale verdediger de meeste goals heeft gemaakt dit seizoen zegt natuurlijk al genoeg.
benny
18 oktober 2008, 01:19
dordt speelde veel beter jammer we haden zeker 3 punten verdient .
tifo
18 oktober 2008, 13:50
Had lekker geweest als we hier VERDIEND de 3 punten hadden gepakt maar helaas. Wel beter om te zien dat ook al gaat het slecht we blijven wel hetzelfde bezoekersaantal houden.
Cor Lems
18 oktober 2008, 13:54
Had lekker geweest als we hier VERDIEND de 3 punten hadden gepakt maar helaas. Wel beter om te zien dat ook al gaat het slecht we blijven wel hetzelfde bezoekersaantal houden.
idd Dat is heel positief, dat is toch een teken dat onze club veel trouwe supporters heeft.
Nr 10
18 oktober 2008, 14:28
Ja de kansen krijgen we wel maar als je ze niet afmaakt dan word het een moeilijk verhaal.
De 1-0 komt al vroeg waardoor je lekker begint. Het middenveld was in handen van Dordt, mede dankzij de terugkeer van V/D Sloot en ook dankzij Guy Ramos die wederom een dijk van een wedstrijd speelde.
In de 2de helft had je de wedstrijd al snel moeten beslissen, Kalisse 1 tegen 1 met de keeper en daarna nog de grote kans van Sequira op aangeven van Coster (die overigens ook heel sterk speelde).
Ook nog 2 kansen voor Putter die er niet ingaan. En ja een geschreven voetbalwet vertelt dat als je hem zelf niet maakt de tegenstander hem er wel inschiet. En dat gebeurde uiteindelijk, Sequira verlengde de bal die uiteindelijk achter Boyen terecht kwam.
Wat ergerde ik me trouwens ook aan die Nr 14 van MVV. Die gozer lag in de slotefase elke keer te janken dat tie geraakt was. Maar goed, heel erg zonde dit. Je had gewoon moeten winnen, je had de kansen (wat dan wel positief is, want we blijven goed spelen).
Volgende week tegen Fortuna.
Come on Boys!!!!. We love you Dordrecht we do!!!.
Kurt
18 oktober 2008, 21:40
Ik had gehoopt jullie met een bezoekje gisteren weer eens geluk bij te brengen, maar in tegenstelling met uitwedstrijd voor de beker vorig seizoen in Maastricht, glipte de verdiende 3-punter nog uit handen.
Positief was wel dat Dordt de wedstrijd domineerde en een resem voortreffelijke kansen creëerde, alleen ontbrak het aan efficiëntie bij de aanvallers.
Cor Lems
19 oktober 2008, 08:01
Marcel van der sloot direct naar het ziekenhuis las is? Maar na de wedstrijd gaf hij wel een interview aan RTL Voetbal?
Beetje tegenstrijdige berichten lijkt mij....
http://www.rtl.nl/components/sport/rtlvoetbal/miMedia/2008/week42/za_dor_-_mvv_reactie_van_der_sloot.wmv_plain.xml
fc-dordrecht.nl
19 oktober 2008, 14:54
Marcel van der sloot direct naar het ziekenhuis las is? Maar na de wedstrijd gaf hij wel een interview aan RTL Voetbal?
Beetje tegenstrijdige berichten lijkt mij....
http://www.rtl.nl/components/sport/rtlvoetbal/miMedia/2008/week42/za_dor_-_mvv_reactie_van_der_sloot.wmv_plain.xml
Ja dat viel me ook al op inderdaad. Hij gas een heel interview dat het goed met hem ging op RTL
Dordtse
19 oktober 2008, 23:17
Cor, ben het niet helemaal eens met de uitspraak 'de doelpunten komen vanzelf'.
Ik vind namelijk dat als je elke wedstrijd zoveel kansen krijgt, want het is haast elke week, en het nog lukt om 18e te staan je toch best zorgen mag gaan maken over de voorhoede.
Ik ben het met je eens dat ze elke wedstrijd goed spelen, en ik ben er van overtuigd dat het heus wel goed komt.
Maar....... We missen gewoon een echte spits, dr komen genoeg ballen voor de goal.
Verder vind ik Meulens geen slechte voetballer, maar er mag toch eens wat nieuw bloed in komen op zijn positie, die jongen presteert ook niet naar behoren. Probeer eens een Ramon Ouwehand (2e) of Arrinesson Pauletta (A1).
Allebei super snelle buitenspelers die de achterlijn durven te halen zonder fratsen.
Ik ben geen top coach, maar het is het proberen waard denk ik?
Jah
20 oktober 2008, 09:09
Je kan beter een extra doelpaal in het veld zetten voor die meulens, of gewoon zonder hemmet tien man gaan spelen...
vBulletin® v3.8.0 Release Candidate 2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.