View Full Version : Rihairo Meulens
Paul-tje
3 oktober 2008, 22:43
Welkom in het grote Rihairo Meulens fan-topic!!!!! :thumbsupsmileyanim:
O wacht.
Meulens stapt continu OP de bal, of gaat z'n straatvoetbaltrucjes doen.
Meulens heeft als spits wel één heel doelpunt gemaakt in 10 wedstrijden.
Meulens heeft daar minstens 10 kansen voor gehad, maar geen van allen benut.
Meulens geeft alleen maar hobbelpasses in plaats van strak spelen
Meulens sjokt wat over het veld in plaats van fel jagen.
Meulens is nog slechter dan Putter en die heb ik ook aardig afgebrand vorig jaar.
Kortom: hier kan over Meulens gepraat worden. Mijn mening mag duidelijk zijn, ik vind hem een baggerspeler en veruit de slechtste van ons team op dit moment.Hij heeft absoluut potentie, maar deze Kiki Musampa look-a-like laat het gewoon al maanden lang niet zien. En dus is het tijd dat hij heel erg snel de wedstrijden vanaf de bank mag gaan bekijken.
FCD!
4 oktober 2008, 01:19
kiki musampa? bob marley komt dichter in de buurt volgens mij :joint:
Cor Lems
4 oktober 2008, 05:58
goede speler die vorige week toch een schitterende assist op kalisse had.
Nr 10
4 oktober 2008, 09:37
Tja, het is een leuke speler opzich, hij is snel en heeft wel een actie maar hij scoort gewoon veel te weinig, gisteren ook weer, Coster geeft de bal hard voor en Meulens glijdt die bal nog naast, dat zijn toch kansen die erin moeten hoor.
Vorige week tegen Zwolle had tie ook 2 grote kansen, en zo zijn er nog wel meer momenten te benoemen waarop hij had moeten scoren.
Freek078
4 oktober 2008, 10:36
Vorige week vond ik hem aardig spelen, maar zn rendement is zoooo laag:S, als hij er nu 5 in had ligge, hadde wij geen laatste gestaan, en was het een goede speler, maar omdat ie niet scoort is ie slecht.
Maar hij heeft kansen gehad, die had ik er zelfs nog ingekregen, nou, das dan wel knap van hem om die te missen.
Tifodordrecht
4 oktober 2008, 14:14
het is gewoon een speler die teveel heeft gestraat voetbald...
Laat hem lekker eens op de bank beginnen, en start eens met sibeiri.. Die man werkt in ide geval voor de bal!!
benny
4 oktober 2008, 15:42
vind meulens maar 3x niks.. mischien nog slechter als bederfveld.. zeker geen topspits mischien een goede voor zaalvoetbal
Cor Lems
4 oktober 2008, 16:34
Jezus zeg, weer een nieuwe zondebokje gevonden? Ben benieuwd wie de volgende speler is die afgekraakt wordt als we niet winnen......
Dordtnoord
4 oktober 2008, 17:09
Jezus zeg, weer een nieuwe zondebokje gevonden? Ben benieuwd wie de volgende speler is die afgekraakt wordt als we niet winnen......
Niks nieuw zondebokje gevonden,
Meulens speelde vorige week redelijk, maar spits wordt afgerekend op zn doelpunten en die maakt hij te weinig.
Als hij daarbij ook niet hard werkt, is het tijd voor een plekje op de tribune of op de bank,
Verhoek, of Siberie dr in.. spelen met veel inzet, was gisteren ook te zien dat er na de wissel van Meulens meer dreiging was.
Cor Lems
4 oktober 2008, 17:33
Wel degelijk een nieuw zondebokje gevonden, vorige keer was het Boyen, nu we twee keer de nul houden, hoor je daar niemand over. Je hoorde ook over Meulens, maar vorige week wonnen we en toen had men ook aanmerkingen op zijn spel kunnen leveren, maar door winst zegt niemand wat. Nu spelen we best knap gelijk tegen een ploeg dat thuis nog geen punt verloren heeft, hij mist een kans en men heeft weer kritiek, als hij gescoord had en we hadden gewonnen, dan had je niemand gehoord, ja dan was het een 'topper' geweest.
Maar ben het er wel mee eens, dat er een andere speler de kans mag krijgen, maar om Meulens af te branden, dat doe ik niet. Hij is nog jong.
tifo
4 oktober 2008, 19:07
Tuurlijk beoordelen we iedereen per wedstrijd dat is toch ook logisch!!?
Booyen had een slechte periode dat heb je zelf ook gezegd dus waarom zouden we nu over hem doorgaan als hij maar 1/2 keer nodig geweest is deze wedstrijd en er gewoon stond.
Meulens aan de andere hand vind ik al lang slecht spelen en dat hield hij gister ook weer vol.
En ben niet de enige die me er aan stoor zo te lezen.
Cor Lems
4 oktober 2008, 21:29
Tuurlijk beoordelen we iedereen per wedstrijd dat is toch ook logisch!!?
Booyen had een slechte periode dat heb je zelf ook gezegd dus waarom zouden we nu over hem doorgaan als hij maar 1/2 keer nodig geweest is deze wedstrijd en er gewoon stond.
Meulens aan de andere hand vind ik al lang slecht spelen en dat hield hij gister ook weer vol.
En ben niet de enige die me er aan stoor zo te lezen.
Daar gaat het niet om, maar het is wel een feit, dat dit soort papegaaien geleuter altijd komt als we verliezen of gelijkspelen. Dat is mijn punt.
Dennis1987
5 oktober 2008, 07:59
Cor je heb wel gelijk.
Het is allemaal makkelijk om te zeiken over spelers, maar als het goed gaat dan hoor je niemand.
tifo
5 oktober 2008, 10:41
Cor je heb wel gelijk.
Het is allemaal makkelijk om te zeiken over spelers, maar als het goed gaat dan hoor je niemand.
Nee maar vond jij er dan ook slecht spelen tegen eindhoven of zwolle ?
En op wie wou je dan zeiken, Gert Kruys ? Nee want die is heilig he.
Als het slecht gaat want dat gaat het nog steeds ( een goede ploeg wint deze wedstrijden ook).
Dan vind ik het meer dan normaal dat je spelers afzeikt aangezien zij degene zijn die aan het kloten zijn op het veld.
Cor Lems
5 oktober 2008, 11:06
Nee maar vond jij er dan ook slecht spelen tegen eindhoven of zwolle ?
En op wie wou je dan zeiken, Gert Kruys ? Nee want die is heilig he.
Als het slecht gaat want dat gaat het nog steeds ( een goede ploeg wint deze wedstrijden ook).
Dan vind ik het meer dan normaal dat je spelers afzeikt aangezien zij degene zijn die aan het kloten zijn op het veld.
Je praat ongelooflijk veel poep. Tegen Eindhoven en FC Zwolle waren er ook dingen dat beter kon. Maar nogmaals, omdat we wonnen werd er niets gezegd. Toen zaten we in een dip, want we verder niet van het veld gespeeld, de ballen wilden er bij ons niet in en we verloren iedere keer maar met één doelpunt verschil. Toen begon men te morren, terwijl HEEL het team een door het ijs zakte, werden er zondebokjes gezocht, ik kan je hier zoveel namen geven die allemaal wel aan de beurt zijn geweest.
En dat Gert Kruys heilig is, daar lach ik maar mee. Want daar werd ook zoveel over gepiept, maar er is NIEMAND die een fatsoenlijk alternatief heeft gegeven ervoor. Terwijl Gert nog steeds hetzelfde werkt als twee jaar geleden. Laten we wel wezen, Dordt heeft een van de kleinste begrotingen van heel het betaalde voetbal, dus men moet creatief zijn. En in sommige fases moet het mee zitten en dat zat het gewoon niet, want krijgen wij geen domme rode kaart van de scheids en een onterechte strafschop tegen, dan is er niets aan de hand tegen RKC en zo zijn er nog een paar wedstrijden geweest dat de besilissing in ons nadeel werkte, maar daarmee wel de wedstrijd beslist werd, win je die, dan loopt heel die fucking competitie anders en stonden we misschien wel op de zesde plaats en had je hier NIEMAND gehoord, dan waren we allemaal weer in de feeststemming.
En ik vind kritiek inderdaad normaal, kritiek mag je altijd leveren, maar er is nog altijd verschil tussen kritiek leveren of een zondebok zoeken en vooral het laatste is hier vaak aan de gang, zeker als we verliezen of gelijkspelen, dan kan sommige spelers geen goed doen, maar dezelfde spelers zijn wel helden als we gewonnen hadden.
Want duizend procent zeker, mochten wij afgelopen vrijdag gewonnen hebben door een doelpunt van Meulens, had je hier niets gelezen over hem. En nogmaals, ik ben het ermee eens dat hij best eens op de bank mag beginnen ten kosten van Siberie ofzo.
Tevens zijn er ook spelers die dit forum bezoeken, dus echt goed voor hun zelfvertrouwen is het ook niet als iedere keer een andere pispaal gevonden wordt.....
Ron-S
5 oktober 2008, 13:47
Helemaal mee eens Cor! Kritisch moet je altijd zijn, maar iemand volledig de grond in boren is niemand bij gebaad.. Iedereen heeft zo zijn kwaliteiten en gebreken.. Meulens hangt nog erg veel aan z'n schoolpleintjes voetbal. En dat is ook vermaak voor het publiek als lukt! Zit je in de hoek waar de klappen vallen moet je buffelen.. Maar met alleen maar knokkers kom je er ook niet. Ik ben blij dat het zelfvertrouwen toeneemt want dat is naar mijn idee de drijfveer van succes! En natuurlijk mag je eens een andere spits proberen. Maar wekelijks wijzigen heeft ook nog geen team beter gemaakt. Lukt het Siberie niet heb je ineens 2 geknakte spelers.. Een klein puntje Cor... Ongefundeerde emotionele supporters heb je gelukkig bij iedere club!
Jah
6 oktober 2008, 09:21
Nou ik heb al vanaf wedstrijd 1 kritiek op Meulens, die gozer denkt dat hij Ronaldo is maar moet eerst eens de basis dingen zoals een bal aannemen goed gaan uitvoeren. En Boyen moet ook eerst maar eens 3 hoge ballen achter elkaar gaan vangen. Praat helemaal niemand na, zit elke wedstrijd op de tribune dus ik zie het zelf.
Nr 10
6 oktober 2008, 11:27
Pff dat gejank over Boyen slaat ook helemaal nergens op.
De beste man heeft 2 grote fouten gemaakt dit seizoen dat zal ik ook niet ontkennen maar als we al de goeie dingen erbij gaan pakken dan ben ik voorlopig nog niet klaar.
Maar goed over Meulens, het is een speler die kwaliteiten heeft hij is snel en heeft een actie maar scorend vermogen dat is momenteel zijn manco, vorig seizoen bij AGOVV heeft tie ook maar 6 goals gemaakt in 36 wedstrijden, dat is dus wel zijn manco maar ik ga er vanuit dat hij zelf eraan werkt en dat de club hem ook ondersteunt.
Ben het ook zeker wel met Cor eens, kritiek mag er zeker gegeven worden.
Maar een zondebok zoeken dat is wel erg laag qua niveau. Eerst was het Boyen en nu is het Meulens weer.
Ciao!
Paul-tje
6 oktober 2008, 15:58
Wordt er na 10 wedstrijden, waarin Meulens 1 keer heeft gescoord en handenvol grote kansen niet heeft afgemaakt kritiek op hem geleverd is het meteen "papagaaiengedrag" en is er alleen maar kritiek na een verloren wedstrijd.
Ja natuurlijk had je niemand over Meulens horen klagen als hij vrijdag de winnende had gescoord. Maar dat doet hij niet. Hij is geen afmakende spits, maar een trucendoos die beter op de vleugel plaatskon. Stel dat dit topic niet wat geopent, dan was er kritiek gekomen dat "er nu niets over Meulens wordt gezegd, waar vorig jaar Putter wel werd aangepakt".
Alleen tegen Haarlem was er een collectieve wanprestatie. Verder zijn het telkens een paar spelers die slechter presteren en een paar die beter presteren. Boyen heeft een blunder gemaakt tegen Helmond, Meuleuns heeft 1 doelpunt in tien wedstrijden gemaakt. Kras heeft een penalty gemist in Helmond, Ramos levert regelmatig belachelijke corners af. Derveld was te traag voor woorden. Ook Van Muyen, Sequira, Sardar, Versluis en Lonquet hebben minder wedstrijden en momenten. Dat zijn gewoon objectieve waarnemingen over de eerste tien wedstrijden dit seizoen.
Er wordt niet gezegd dat ALLES aan Meulens ligt. Tuurlijk heeft ie ook goede acties. Vorig jaar werd Rijnvis volgens sommigen hier te snel afgebrand. Nu heeft Meulens een aanzienlijke tijd gehad om het waar te maken. Hij heeft niet kunnen overtuigen en dan kan het goed zijn hem eens op de bank te laten beginnen.
Het is niet zo dat kritiek niet mag worden gegeven op het forum, maar er zijn mensen die daar altijd tegenin moeten gaan. Tuurlijk kan het nog goed komen, tuurlijk hebben wij een lage begroting en tuurlijk vinden de spelers het ook niet leuk constant te verliezen. Maar het verbloemen zoals met de huidige resultaten (ik herhaal het nog maar eens, heel 2008 is het al beroerd) is gewoon onzin. Kijk anders nog maar eens naar teletekst 830.......
Cor Lems
6 oktober 2008, 17:52
Ja leuk die teletekst pagina, maar winnen we drie keer op rij, dan staan we in de middenmooit en doen we weer mee om een playoff plaats en dan lopen we massaal de polonaise. Wij hebben gewoon een paar flink pech gehad, dat mag ook niet vergeten worden.
Dordtnoord
6 oktober 2008, 17:57
Wordt er na 10 wedstrijden, waarin Meulens 1 keer heeft gescoord en handenvol grote kansen niet heeft afgemaakt kritiek op hem geleverd is het meteen "papagaaiengedrag" en is er alleen maar kritiek na een verloren wedstrijd.
Ja natuurlijk had je niemand over Meulens horen klagen als hij vrijdag de winnende had gescoord. Maar dat doet hij niet. Hij is geen afmakende spits, maar een trucendoos die beter op de vleugel plaatskon. Stel dat dit topic niet wat geopent, dan was er kritiek gekomen dat "er nu niets over Meulens wordt gezegd, waar vorig jaar Putter wel werd aangepakt".
Alleen tegen Haarlem was er een collectieve wanprestatie. Verder zijn het telkens een paar spelers die slechter presteren en een paar die beter presteren. Boyen heeft een blunder gemaakt tegen Helmond, Meuleuns heeft 1 doelpunt in tien wedstrijden gemaakt. Kras heeft een penalty gemist in Helmond, Ramos levert regelmatig belachelijke corners af. Derveld was te traag voor woorden. Ook Van Muyen, Sequira, Sardar, Versluis en Lonquet hebben minder wedstrijden en momenten. Dat zijn gewoon objectieve waarnemingen over de eerste tien wedstrijden dit seizoen.
Er wordt niet gezegd dat ALLES aan Meulens ligt. Tuurlijk heeft ie ook goede acties. Vorig jaar werd Rijnvis volgens sommigen hier te snel afgebrand. Nu heeft Meulens een aanzienlijke tijd gehad om het waar te maken. Hij heeft niet kunnen overtuigen en dan kan het goed zijn hem eens op de bank te laten beginnen.
Het is niet zo dat kritiek niet mag worden gegeven op het forum, maar er zijn mensen die daar altijd tegenin moeten gaan. Tuurlijk kan het nog goed komen, tuurlijk hebben wij een lage begroting en tuurlijk vinden de spelers het ook niet leuk constant te verliezen. Maar het verbloemen zoals met de huidige resultaten (ik herhaal het nog maar eens, heel 2008 is het al beroerd) is gewoon onzin. Kijk anders nog maar eens naar teletekst 830.......
AMEN :hands:
Cor Lems
6 oktober 2008, 18:40
Het is een feit dat wanneer we niet winnen, dat er meteen een topic geopend wordt over de speler die kansen mist, je kan roepen dat het niet waar is, maar het zijn keiharde feiten. Vorige keer was het boyen die een blunder maakte en daardoor verloren wie kreeg er een topic? Juist ja.
Nu is het idem met Meulens, nu winnen we niet omdat hij niet de doelpunten maakt en wie krijgt er een topic? Juist ja.
En de volgende keer is het weer iemand anders, het is iedere keer een zondebok die de lul is als we niet winnen, ik heb de topics niet gezien tijdens de voorbereiding, ik heb de topics niet gezien toen we wonnen van eindhoven, veendam en FC Zwolle. Dat zijn de harde feiten.
tifo
6 oktober 2008, 19:24
Het is maar net hoe je het bekijkt, kijk soms worden spelers missschien te hard afgezeken ( jou zondebokjes).
Maar dat betekend gewoon dat die speler de of een van de slechtste was zoals Jah al zei vind hij Meulens het hele seizoen al slecht, hij is daarin niet alleen maar goh misschien uiten sommige zich pas uit na 6 beroerde wedstrijden?
Dus is het niet zo vreemd dat het lijkt of hij helemaal de grond in word getrapt.
Volgens mij vond jij ( of iemand anders ) Rensen slecht en lees ik dat vaak zat terug, terwijl ook hij vaak zat punten heeft gepakt.
Maar die verdedig je dan niet, is dus ook een beetje een persoonlijke voorkeur van spelers.
En je zegt dat ook spelers dit forum lezen (zal wel als jij dat zegt), dan is het toch ook niet veel beter als je een hoop spelers gaat afzeiken?
Cor Lems
6 oktober 2008, 20:00
Het verschil met Rensen was, dat ik ook kritiek uitte als we wonnen, maar hier zie je constant iemand anders gevonden worden als we een 'teleurstellend' resultaat hebben behaald en natuurlijk heb ik ook kritiek op spelers, ik heb dat in het verleden ook op kalisse gehad, maar wederom ook na winst en als hij het goed doet, zeg ik dat ook (dat geldt voor alle spelers) en dat zie ik zelden terug bij de andere..
En er is nog altijd een verschil tussen afzeiken of kritiek leveren op iemand zijn spel..
DORDRECHT rulezzz
7 oktober 2008, 21:37
begin met jerson rocky en kalisse in de aanval !!!!
Freek078
8 oktober 2008, 13:27
zowiezo met rocky, geweldige speler vind ik dat, kalisse doet het aardig, moet blijven staan, en het middenveld zo houden, al vind ik Sequeira op rechts niet zo geweldig, dus dan (als hij weer fit is) vd sloot op 10 en tommy de jong vanaf rechts
Paul-tje
24 oktober 2008, 21:27
Meulens heeft vandaag gescoord. Meulens heeft zelfs de winnende gemaakt. Meulens loopt nu 2 op 13.
Dit is 1) een reactie omdat hij niet geweldig speelde, en terecht gewisseld werd en 2) een reactie omdat Cor zegt dat mensen alleen kritiek hebben als er verloren wordt.
Heb vandaag in het begin extra op Meulens gelet. En het is geen spits. Het is een talentvolle speler, maar niet als afmaker. De kritiek op hem als spits was dus ergens onterecht, omdat hij geen spits is. Daar kan hij niets aan doen. De kritiek op Kruys is wel terecht, door hem als spits op te stellen. Het is een buitenspeler of een nummer 10, die ideaal is als je een team hebt wat beter speelt.
Meulens is geen spits. Het kan een aanwinst voor Dordt zijn, als de trainer hem op een positie zet waar hij tot z'n recht komt, en hij alleen doet waar hij goed in is, in plaats van goals probeert te scoren.
Dordtnoord
25 oktober 2008, 11:07
Leuk en aardig dat Meulens scoorde gisteren.
Maar hij speelde nog steeds slecht.
Teveel balverlies
kopschaap
22 november 2008, 15:31
Meulens was gister zeer geliefd in het uitvak :-) Viel me tegen dat hij na de wedstrijd niet even verhaal kwam halen :D
vBulletin® v3.8.0 Release Candidate 2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.