PDA

View Full Version : Adnan

Cor Lems
7 april 2007, 10:48
Deze van Utrecht gehuurde speler, keert bijna terug naar zijn club. Wat ik overigens zeer jammer zou vinden. Hij scoort dan wel niet vaak (dat is ook zijn taak niet) maar als hij scoort, zijn het wel beauties. Maar ook zijn rol als voetballer binnen het elftal is heel goed. Ik spreek daarom de wens uit en ik weet dat het bestuur (Olav, marco) soms meeleest. Wat mij betreft houden die man. Biedt hem een contract aan, huur hem nog een jaar. Maar doe iets :good1:

Paul-tje
7 april 2007, 11:00
De 1-2 zat er gisteren inderdaad weer heerlijk in en ook de actie waar Putter uit scoorde was goed. Al speelt hij soms ook onopvallendere wedstrijden.

Volgens http://www.fc-utrecht.nl/teams/1eElftal/alisic.html loopt zijn contract deze zomer af. Dan zou Dordt hem toch gewoon iets kunnen aanbieden (als het geld ervoor is.....)

Tifodordrecht
9 april 2007, 04:51
gewoon proberen een contract aanbieden voor 1 seizoen extra en dan weer verder kijken. En zoveel zal tie toch niet kosten...

J.K.D (baarsie)
9 april 2007, 09:45
transfer vrij in de zomer gewoon haale mag wel wat geld kosten voor ze contract is jong dus heb de toekomst en toch wel een meerwaarde voor het elftal

Elisa
10 april 2007, 13:13
Adnan mag van mij ook blijven.

FC Dordrecht Fan
10 april 2007, 13:17
Vind ik ook wel, maar Charlie mag ook blijven :worthy:

Kok
10 april 2007, 15:07
Adnan > Charlie

Maar Charlie is ook een goede speler. Alleen ik denk niet dat ze allebij blijven omdat Nick vd Velden er ook is bijgekomen.

FC Dordrecht Fan
10 april 2007, 15:32
Maar ik vind Charlie ook zeer goed...

van der Velden kan op meerdere plekken spelen op het middenveld. Charlie speelt vaak achter de spitsen waar hij het beste speelt! Oke, hij heeft dit jaar niet zoveel gescoord. Maar ik vind hem zeer goed en ik zal hem dan ook wel graag weer bij hebben in het volgende seizoen!

Elisa
10 april 2007, 15:56
Charlie vind ik ook steeds beter worden, van der Velden is ook goed maar speelt over het algemeen niet een heel seizoen i.v.m. blessures.
Er zijn dit jaar niet echt spelers die van mij weg mogen/moeten.

FC Dordrecht Fan
10 april 2007, 16:09
Van der Velden is vorig jaar niet zoveel geblesseerd geweest, toch?

Volgend jaar zal die hopelijk wel weer veel spelen!

Elisa
10 april 2007, 16:21
Van der Velden is vorig jaar niet zoveel geblesseerd geweest, toch?

Volgend jaar zal die hopelijk wel weer veel spelen!

Ik kan me nog een rugblessure veroorzaakt door een te kleine leasewagen herinneren.

Waus
10 april 2007, 16:33
En van mij mag Leonardo ook weer weg, ook al weet ik dat hij veel fans heeft hier, ik heb hem ooit in 1 van zijn eerste wedstrijden een goede actie zien maken en dat was het.

FC Dordrecht Fan
10 april 2007, 18:24
En van mij mag Leonardo ook weer weg, ook al weet ik dat hij veel fans heeft hier, ik heb hem ooit in 1 van zijn eerste wedstrijden een goede actie zien maken en dat was het.

Ik had dit jaar ook veel en veel meer verwacht van Leonardo... Hij heeft samen met Kooiman de meeste ervaring op het gebied van eredivisie! Hij stelt zeer teleur dit jaar.

fc-dordrecht.nl
10 april 2007, 18:28

Waarom weg hoeveel kost hij ons nou?
Altijd belangrijk om een paar goede wisselspelers te hebben

Waus
10 april 2007, 19:01
Waarom weg hoeveel kost hij ons nou?
Altijd belangrijk om een paar goede wisselspelers te hebben

Ja oke, dan mag hij wel blijven. Maar van mij hoeft hij niet veel te spelen. Goede wissels genoeg ook trouwens.

fc-dordrecht.nl
10 april 2007, 19:10
Ja oke, dan mag hij wel blijven. Maar van mij hoeft hij niet veel te spelen. Goede wissels genoeg ook trouwens.

Biyadat
Ramos
Sequira

Vervoort
Abels

Waarvan Biyadat deze winter al tranfervrij weg mocht al neem ik aan dat dit deze zomer niet meer het geval zal zijn.

En Vervoort en Abels zijn er nog niet dus je kan Leo nog goed gebruiken

Dordtnoord
10 april 2007, 19:28
Lijkt me dat Biyadat blijft, persoonlijk vondt ik hem de enige goede speler in de wedstrijd tegen fortuna sittard,

Cor Lems
30 april 2007, 14:06
FC Dordrecht heeft Adnan een aanbieding gedaan voor twee jaar. In eerste instantie vond Adnan het te weinig, momenteel heeft Dordt iets meer kunnen bieden en Adnan heeft het in beraad

FC Dordrecht Fan
30 april 2007, 17:07
Laten we hopen dat hij tekent!:angel2:

GreenWhite
1 mei 2007, 16:22
Zooow beter tekent hij... we kunnen hem volgend jaar goed gebruiken

en wat Leonardo Dos Santos betreft waar ook waty over gezegt werd...
Ik denk dat je hem moet houden hij had een jaar niet gespeeld en geef hem volgend jaar gewoon een kans. Hij gaat vast wel weer goed spelen. Heeft gewoon wedstrijd ritme nodig.

En volgens mij heeft hij ook wel een belangrijke invloed op jonge spelers. Toen Ramos zijn eerste doelpunt scoorde rende hij meteen op Leo af. Dus wat mij bestreft... Houden!

Cor Lems
1 mei 2007, 17:20
Voor de breedte is leonardo zeker geen foute speler en hij heeft niet veel kunnen spelen, dus een echt oordeel kan ik niet over hem vellen. Wel als hij net zoveel als kalisse gespeeld zou hebben...
al was de laatste ook wat beter bezig

FC Dordrecht Fan
1 mei 2007, 18:34
Ik blijf het zeggen, Kalisse vind ik TOP!

Het enige is dat hij af en toe misschien iets teveel egoistisch is. Maar dat maakt het zo aantrekkelijk het voetbal. Hij kan zo goed zijn mannetje passeren en vaak daarna nog op doel schieten. Negen van de tien keer zit die erin!

Cor Lems
1 mei 2007, 18:35
Ik blijf het zeggen, Kalisse vind ik TOP!

Het enige is dat hij af en toe misschien iets teveel egoistisch is. Maar dat maakt het zo aantrekkelijk het voetbal. Hij kan zo goed zijn mannetje passeren en vaak daarna nog op doel schieten. Negen van de tien keer zit die erin!
Jouw rekenmachine is serieus stuk.....

Kok
1 mei 2007, 18:39
Haha, dan was hij met stip topscorder geworden van de jupiler league..

Maar hij doet het laatste tijd niet slecht, is wel een speler die beslissend kan zijn, ook in de playoffs.

FC Dordrecht Fan
1 mei 2007, 19:51
Jouw rekenmachine is serieus stuk.....

Dat is figuurlijk gezien ;)

Dordtse
1 mei 2007, 20:21
als hij er 2 van de 10 had ingeschoten stond hij zeker nr1. in topscorers lijst.
Als je naar zijn mogelijkheden kijkt.
Vind het wel een speler die moet blijven

Dordtnoord
2 mei 2007, 09:31
Ik vondt Kalisse gisteren weer slecht spelen acties waarvan je denk paas dan eerder maarja, hij heeft zn goeie en zn slechte wedstrijden.

tifo
2 mei 2007, 13:20
Ik vondt Kalisse gisteren weer slecht spelen acties waarvan je denk paas dan eerder maarja, hij heeft zn goeie en zn slechte wedstrijden.

hij speelde zeker niet slecht hoor, ibad die was slecht

Dordtnoord
2 mei 2007, 13:35
hij speelde zeker niet slecht hoor, ibad die was slecht

Ibad was inderdaad ook slecht ja maar ik vondt Kalisse echt slecht, geen goede voorzet gezien enzovoort

r0wan
2 mei 2007, 13:35

Speelde niet slecht, speelde eerder wat ongelukkig vond ik, soms dreef hij idd zijn acties wel wat te ver door maar als ze lukken heb je grote kansen. Als hij zaterdag wat geluk mee heeft zie ik hem nog wel scoren!

DordtHart
2 mei 2007, 17:01
Adnan speelde gister echt super

FC Dordrecht Fan
2 mei 2007, 18:10
Ik vond iedereen goed spelen gisteren. Vooral de verdediging.

Ik zag wel gisteren dat Sjoerd Rensen warm liep. Zal Kooiman nog wat last hebben van lichte blessure?

Trouwens de 2de helft was flink wat pijntjes bij de spelers... Hopelijk heeft dit geen grote gevolgen voor de aankomende wedstrijd(en).

Cor Lems
10 mei 2007, 17:44
Als het goed is gaat adnan binnenkort tekenen, wat ik vernomen heb zijn ze er bijna helemaal uit.

Trouwens, als adnan scoort, dan scoort ie negen van de 10 keer een beauty. Tegen RKC ook weer, schitterend stiffie.

Dordtnoord
10 mei 2007, 18:28
Het is te hopen dat hij tekent, prima speler voor dordrecht en inderdaad gisteren weer een prachtgoal!

GreenWhite
18 mei 2007, 15:25
Er stond vanochtend in de krant dat hij vandaag een gesprek zou hebben met Dordt dus ben benieuwt. Ik hoop dat hij zich niet al te veel in de kijker heeft gespeelt tege RKC dat er een andere club met hem vandoor gaat!

Dordtnoord
19 mei 2007, 12:23
Adnan kan tekenen voor 2 jaar. Ook vertrekt Randy Rustenberg
http://www.fc-dordrecht.nl/index.php?subaction=showfull&id=1179573670&archive=&start_from=&ucat=&

FC Dordrecht Fan
19 mei 2007, 13:14
2 dagen na de uitschakeling en nu alweer volop bezig voor het nieuwe seizoen. Logisch ook hoor ;)

GOED BEZIG DORDT!

Cor Lems
19 mei 2007, 19:28
Ik heb vernomen dat Adnan in gaat op de contract aanbieding van Dordt. 100 procent zeker ben ik niet, dit keer is het van een andere bron van me, maar als goed is zijn ze eruit.

GreenWhite
19 mei 2007, 19:45
Zoow dat is echt beter hij word belangrijk voor Dordt volgend seizoen. Ik hoop dat je bron gelijk heeft!

Dordtse
21 mei 2007, 18:43
Ja ik hoop het ook,
vind het trouwens wel goed dat er nu een derde keeper bij is gekomen en dat er weer een jeugd speler in de selectie van het eerste komt.
Nu nog een goede spits en we zijn weer klaar voor t nieuwe seizoen!

FC Dordrecht Fan
21 mei 2007, 19:16
Hoe zit het dan met Erik Abels. Zal hij volgend jaar een kans krijgen in het eerste! Hij is tenslotte niet voor niets topscoorder geweest van het tweede in het seizoen 2005-2006. Of ik heb heb het verkeerd ;)

En hoe zit het verder met Vincent Vervoort? Ik heb op het forum van soccerquest gelezen, dat hij bij baronie getekend heeft. Weet niet of dit klopt... maar goed!

Dordtnoord
21 mei 2007, 19:49
Hoe zit het dan met Erik Abels. Zal hij volgend jaar een kans krijgen in het eerste! Hij is tenslotte niet voor niets topscoorder geweest van het tweede in het seizoen 2005-2006. Of ik heb heb het verkeerd ;)

En hoe zit het verder met Vincent Vervoort? Ik heb op het forum van soccerquest gelezen, dat hij bij baronie getekend heeft. Weet niet of dit klopt... maar goed!

Vincent is naar Baronie stond in de AD en op www.fc-dordrecht.nl!:RockOn:

FC Dordrecht Fan
21 mei 2007, 20:18
Vincent is naar Baronie stond in de AD en op www.fc-dordrecht.nl!:RockOn:

Oke, dat had ik nog niet gelezen. Zat te kijken naar het nieuws van Randy Rustenburg!

Dordtnoord
21 mei 2007, 20:32
Oke, dat had ik nog niet gelezen. Zat te kijken naar het nieuws van Randy Rustenburg!

Oja en las ergens op www.fcdordrecht.nl dat ook Erik Abels zijn hel ergens anders gaat zoeken.

fc-dordrecht.nl
21 mei 2007, 20:53
Oja en las ergens op www.fcdordrecht.nl dat ook Erik Abels zijn hel ergens anders gaat zoeken.

Klopt zie hier:

SPELERS INFO 16/05/2007
Frank Kooiman is nog niet voldoende hersteld om tegen RKC te spelen. Sjoerd Rensen zal daarom in de basis starten. Adil Auassar en Guy Ramos moeten het duel vanaf de tribune toekijken omdat ze geschortst zijn n.a.v. hun 2e gele kaart in de play-off reeks. Zowel Erik Abels als Vincent Vervoort hebben te club laten weten volgend seizoen elders te voetballen.

Dordtse
23 mei 2007, 09:47
Adnan staat vast

FCD!
25 mei 2007, 09:04
adnan staat vast ?

Dike-Side
25 mei 2007, 09:38
vast in de file?

Dordtse
25 mei 2007, 10:43
Hij heb getekend drol..

fc-dordrecht.nl
25 mei 2007, 10:46
Dan zou het toch wel op de officiele site staan..

GreenWhite
25 mei 2007, 11:53
Jah dat lijkt mij dan ook... zou erg maf zijn als ze dat neit zouden melden!

sasas
26 mei 2007, 15:33
en heeft ie bijgetekend??

Dordtse
26 mei 2007, 16:04
Volgends mijn bronnen, die behoorlijk betrouwbaar zijn wel ja..

FC Dordrecht Fan
26 mei 2007, 16:58
En dat is Adnan zelf :p

PHM
26 mei 2007, 17:54
Volgens officiele site gaat Adnan naar een eredivisieclub.

Henry
26 mei 2007, 22:42
Volgends mijn bronnen, die behoorlijk betrouwbaar zijn wel ja..

Lekkere betrouwbare bron:clapping::clapping::bye::bye:

Jan
27 mei 2007, 00:37
jA Exelsihoer

Dordtse
27 mei 2007, 07:44
Geef hier mijn fout toe,
mijn bron was de hoofdscout van Dordrecht die meende dat alisic getekend had...
Wel jammer dat hij weg gaat, zeker als het echt excelsihoer wordt..

Dordtnoord
27 mei 2007, 08:32
erg jammer dat hij vertrekt, had gehoopt dat hij bij zou tekenen en ging hier eigenlijk wel van uit. Jammer dat hij dan dan exelsior gaat....

Cor Lems
27 mei 2007, 09:00
Hij en de club waren er in eerste instantie eruit, maar ja, toen kwam excelsior om de hoek zetten. Gun hem wel een eredivisieploeg, maar waarom nu juist die prut uit rotterdam.....

FC Dordrecht Fan
27 mei 2007, 11:33
Waarschijnlijk omdat Excelsior eredivisie blijft spelen ;)

Tifodordrecht
27 mei 2007, 13:50
pff je moet trots zijn dat je bij dordt mag spelen!! heb je nou te zoeken bij zo'n namaak club als excelsior!

Jan
27 mei 2007, 15:47
Salarsis?!?

GreenWhite
28 mei 2007, 13:18
Toch zonde zeg.. moeten we opzoek naar een nieuwe Adnan! mischien blijft Charlie wel denk het trouwens niet hoor

FC Dordrecht Fan
28 mei 2007, 14:54
Toch zonde zeg.. moeten we opzoek naar een nieuwe Adnan! mischien blijft Charlie wel denk het trouwens niet hoor

Hij was toch gehuurd? Dus die is terug naar Roda JC, toch?

GreenWhite
28 mei 2007, 15:15
Hij was toch gehuurd? Dus die is terug naar Roda JC, toch?

Jah klopt maar hij mag vertrekken. Ik weet alleen niet of hij transfer vrij is. Anders aantrekken of huren ofzo... (tenzij er betere opties zijn natuurlijk)

FC Dordrecht Fan
28 mei 2007, 19:34
Jah klopt maar hij mag vertrekken.

Oke dat wist ik niet... Zal wel mooi zijn als we hem mogen kopen voor een vriendelijke transferprijs!