PDA

View Full Version : Loting derde ronde

tifo
25 september 2008, 19:13
Misschien leuk, post de top 3 die je het liefst wilt loten en wil je die uit/thuis en waarom.

tip: Eagles kan niet meer ;)

Ajax - FC Dodrecht - Met een hoop bussen erheen voor een geweldige sfeer :headbanger:
FC Utrecht - FC Dordrecht - Zelfde reden
FC Dordrecht - elke Amateur - Grootste kanst op winst en volgende ronde

Paul-tje
25 september 2008, 19:27
Tegen Feyenoord kan een Jupiler club het ook wel aardig doen.

Ik weet dat een thuiswedstrijd beter is voor de financiën en rondes verder komen ook, maar toch hoop ik altijd op een eredivisieclub die we nooit tegenkomen. Willem II, AZ, Twente, Heerenveen, NAC, Vitesse......

VV Papendrecht - Haaglandia staat nu 1-0. Dat is ook een leuke natuurlijk.

Cor Lems
25 september 2008, 19:44
Tegen Feyenoord kan een Jupiler club het ook wel aardig doen.

Ik weet dat een thuiswedstrijd beter is voor de financiën en rondes verder komen ook, maar toch hoop ik altijd op een eredivisieclub die we nooit tegenkomen. Willem II, AZ, Twente, Heerenveen, NAC, Vitesse......

VV Papendrecht - Haaglandia staat nu 1-0. Dat is ook een leuke natuurlijk.

Dat van de financieen klopt niet natuurlijk, want het is op recette basis, dus het is beter om in de kuip te spelen voor 7000 man, dan voor 1500 bij ons ;)

Geef maar ajax of feyenoord, tenminste eens een leuke tegenstander, misschien zeer weinig kans maar tis wel eens leuk.

benny
25 september 2008, 19:44
ik hoop op Fc-Dordrecht - Lafjax en dan winnen met 3-2 geweldig

Paul-tje
25 september 2008, 19:59
Dat van de financieen klopt niet natuurlijk, want het is op recette basis, dus het is beter om in de kuip te spelen voor 7000 man, dan voor 1500 bij ons ;)

Dat was toch juist veranderd???? Dacht dat we daarom nu gratis naar binnen konden met seizoenskaarten tegen Veendam. Normaal moest inderdaad de helft van het geld aan de andere club gegeven worden......

Cor Lems
25 september 2008, 20:10
Dat was toch juist veranderd???? Dacht dat we daarom nu gratis naar binnen konden met seizoenskaarten tegen Veendam. Normaal moest inderdaad de helft van het geld aan de andere club gegeven worden......
oh verrek, je zou daar best eens gelijk in kunnen hebben, ik leef nog in de prehistorie geloof ik :)

goldboy76
25 september 2008, 20:13
lol fc dordrecht-ajax zou geweldig zijn een pittige wedstrijd dat is wat dordrecht nodig heeft zo kunnen ze meer zelfvertrouwen krijgen en tegen pittige clubs spelen ze meestal goed en zo kunnen ze eindelijk is aan voetbal toe komen

Jan
25 september 2008, 21:12
Gewoon eerst een drechtstad derby tegen papendrech, is gewoon leuk en sportief.

tifo
25 september 2008, 21:19
Gewoon eerst een drechtstad derby tegen papendrech, is gewoon leuk en sportief.

Dat wel alleen weer met 400 man dan ;)

Jan
25 september 2008, 22:39
Gedver Agovv uit, kut uitvak.

Cor Lems
25 september 2008, 22:41
De touwtyfus, wat een gore kutloting dit. Een club dat een uitstraling van een mossel heeft, een stadion dat niet in de schaduw mag staan van een fietsenrek. Ik zat echt te denken, toen de tegenstanders eruit waren die ik leuk vond, het zal wel AGOVV worden en wat zie ik, is het gvd nog AGOVV ook.

Welke randdebiel heeft de loting gedaan?

tifo
25 september 2008, 22:41
Veel ergere loting kon niet geef ons niet veel kans...

tifo
25 september 2008, 22:42
De touwtyfus, wat een gore kutloting dit. Een club dat een uitstraling van een mossel heeft, een stadion dat niet in de schaduw mag staan van een fietsenrek. Ik zat echt te denken, toen de tegenstanders eruit waren die ik leuk vond, het zal wel AGOVV worden en wat zie ik, is het gvd nog AGOVV ook.

Welke randdebiel heeft de loting gedaan?

Zei precies hetzelfde en helaas gelijk :(

goldboy76
25 september 2008, 22:43
AGOVV makkelijke wedstrijd:thumbsupsmileyanim:

tifo
25 september 2008, 22:44
AGOVV makkelijke wedstrijd:thumbsupsmileyanim:

Ja hoor agovv uit makkelijke wedstrijd, leg die paddo's neer en ga slapen kom op zeg.

Paul-tje
25 september 2008, 22:44
Ieder jaar kunnen we daar winnen, maar we doen het nooit. Klote loting, geen leuke ploeg, geen goed stadion, niet thuis....

benny
25 september 2008, 22:45
makkelijk dit jaar verloren we al eerder uit hoor maarjah tis de beker en de bal is rond.
vorig jaar hadden we ze thuis voor de beker en wonnen we met 4-3 spannende wedstrijd.
hopelijk paken we ze nu weer

goldboy76
25 september 2008, 22:45
we mogen blij zijn dat we geen az hebben ofzo

Cor Lems
25 september 2008, 22:46
Zal moeilijk worden om daar te winnen, maar we zijn niet kansloos. Doet niet af dat ik veel liever een eredivisie club thuis had gehad. Wij hebben wel ieder jaar pech met de lotingen. Wij moeten altijd ver komen om een leuke tegenstander te krijgen (zie een paar jaar geleden tegen NEC en vorig jaar tegen Roda) , de rest is bijna altijd meuk wat we treffen. Hetzij een eerste divisie club die al 80 keer per seizoen treft of een amateurclub waar geen eer tegen te halen valt.

Ben er echt ziek van.

benny

want?

goldboy76
denk je we gaan winnen van az

Cor Lems
25 september 2008, 22:47
100 keer liever AZ gehad en dan in eigen huis, daar kan je tegen stunten en faam bij halen en als je verliest is het geen schande. Wat moet je nu met dat schijt AGOVV, negen van de tien keer verliezen we daar. Veel slechter als dit had je niet kunnen loten, als we dan toch tegen AGOVV hadden gemoeten, dan nog liever thuis.
Naja, zal wel een roemloos verlies worden.

goldboy76
25 september 2008, 22:47
Zal moeilijk worden om daar te winnen, maar we zijn niet kansloos. Doet niet af dat ik veel liever een eredivisie club thuis had gehad. Wij hebben wel ieder jaar pech met de lotingen. Wij moeten altijd ver komen om een leuke tegenstander te krijgen (zie een paar jaar geleden tegen NEC en vorig jaar tegen Roda) , de rest is bijna altijd meuk wat we treffen. Hetzij een eerste divisie club die al 80 keer per seizoen treft of een amateurclub waar geen eer tegen te halen valt.

Ben er echt ziek van.

ijselmeervogels hadden het vorig jaar goed gedaan

benny
25 september 2008, 22:48

van agovv ook al jaren niet uit dus dan maar een leuke wedstrijd met een goede sfeer zoals nac,nec,ado,psv,feye,jode uit/thuis dan zoeen waardeloze club als agovv waar het altijd mis gaat

Cor Lems
25 september 2008, 22:48
Alsof we gaan winnen bij AGOVV......

Zie nu alweer je berichten op het forum...pfff weer achter, jezus christus we liggen eruit.....

benny
25 september 2008, 22:49
Alsof we gaan winnen bij AGOVV......

Zie nu alweer je berichten op het forum...pfff weer achter, jezus christus we liggen eruit.....

idd .. goldboy bezoek jij ook wedstrijden of klaag je aleen over de uitslagen die je op teletekst volgt.

goldboy76
25 september 2008, 22:50
ik klaag helemaal niet

Cor Lems
25 september 2008, 22:53
Nou ik weet het wel

Liever roemloos eruit tegen NAC om maar een zijstraat te noemen, dan roemloos eruit tegen AGOVV.

Jah
26 september 2008, 07:24
Kut loting!

GreenWhite
26 september 2008, 08:48
Wat een kut loting bah! Voel de bui al hangen. Maarja wie weet is Dordt dan weer in topvorm en kunnen we ze pakken, wie weet... Het is de beker hea alles is mogelijk!

DORDRECHT rulezzz
26 september 2008, 09:30
ik had ook liever ajax psv feyenoord of az gehad !!

wat iedereen ook zeg agovv uit is altijd lastig , maar wat m,n voorganger net ook al zei ' mischien zijn ze ondertussen wel in vorm " en wals je er met 0 - 5 overheen !

Cor Lems
26 september 2008, 09:53
Dat we daar kunnen winnen is een feit, net zo dat wij daar 5-0 de boot in kunnen gaan. Dat is niet eens zo'n mijn probleem, de beker winnen we toch nooit. Doet niet af dat ik een aantrekkelijke affiche gehad had willen hebben en nu krijg je gewoon dit voor je kiezen. Ook al zouden we winnen, dan heb ik nog een wrange smaak hier aan.

rob
26 september 2008, 09:55
En dan weer op een dinsdag avond ofzo naar dat gat toe ook, in dat naargeestige stadion zonder sfeer en het gaarste uitvak ooit...heb er nou al zin in

zzazzip
26 september 2008, 10:15
Nou, het meest kloterige stadion is wel Omniworld vanuit het uitvak kun je het veld maar voor de helft zien!!
Soms wel beter.......:hammer:

Jah
26 september 2008, 10:56
Nee hoor, AGOVV is slechter dan Omniworld. Ik kan het veld goed zien vanuit hun uitvak. Bovendien zit je daar tussen andere tribunes, in Apeldoorn zijn de andere supporters heel ver weg. Als ze er al zitten.

Cor Lems
26 september 2008, 11:15
En dan weer op een dinsdag avond ofzo naar dat gat toe ook, in dat naargeestige stadion zonder sfeer en het gaarste uitvak ooit...heb er nou al zin in

Ik ook, zijn er nog kaartjes te krijgen voor dit duel of moet ik de zwarte markt op.....:wounded1:

goldboy76
26 september 2008, 12:29
hoi :P

Dordtnoord
26 september 2008, 12:40
Kut-loting,

We bleven nog redelijk lang met sparta en groningen in de pot, die had ik ook wel leuk gevonden thuis, of uit.

Hoopte dat we geen amateurs uit, of agovv/telstar/omniworld uit.

Jammer..

benny
26 september 2008, 17:23
Ik ook, zijn er nog kaartjes te krijgen voor dit duel of moet ik de zwarte markt op.....:wounded1:

ik denk dat je het slecht treft cor..
naar mijn weten stond er vanochtend voor rob van zwol en nico de visser al een rij van hier tot tokio..
ik greep helaas net mis alle kaartjes waren al op.. achjah dan maar niet naar die geweldige wedstrijd in dat mooie stadion ..

Real madrid
26 september 2008, 17:38
een haalbare loting voor FC Dordrecht

Cor Lems
26 september 2008, 18:58
een haalbare loting voor FC Dordrecht

Nee he, nu ook hier :doh: :3: ;)