View Full Version : PLAYOFFS!
Cor Lems
6 april 2007, 20:46
Is Een Feit, Woeshaaaa!
Sinterklaas
6 april 2007, 21:50
Lekker veel doelpunten bij Omniworld!!
Laten we hopen dat we de juiste vorm weer gevonden hebben. Kunnen we nog voor verrassingen gaan zorgen.
Thymen_Noord
6 april 2007, 22:01
yessssssssss:D
Jammer dat Volendam ook wint, maar we zijn ook weer niet kansloos voor zelfs de 2e plaats (3 punten)...
Paul-tje
7 april 2007, 08:54
De verbaasde mij ook, dat je zelfs nog "makkelijk" tweede kan worden. Al zijn Zwolle, RBC en GAE geen makkelijke tegenstanders om dat te doen.
Misschien toch maar een geplande vakantie gaan proberen te wijzigen.......dagje eerder terug ofzo.
Dordtnoord
7 april 2007, 09:16
YES:happydance: play offs kijk uit want we komen:)
Ben benieuwd hoeduur de kaartjes zijn enzovoort;)
Nr 10
7 april 2007, 10:12
Goeie prestatie van ons Dordrecht. Laten we hopen dat we goed in vorm zijn voor de play-offs.
Dordt zou nog 2e kunnen worden. de nummers 2 t/m 6 staan binnen 3 punten van elkaar. Vrijdag Zwolle thuis, Zwolle knokt nog voor de 6e periode dus dat zal geen makkelijke avond worden. Thuis tegen RBC moet gewonnen kunnen worden, gezien de vorm van RBC op dit moment. Uit bij de Eagles wordt het ook zwaar.
Maar een 2e plek zit er idd in en dat is heel erg mooi.
als je van rbc al wint dan sta je gelijk met rbc, zou mooie prestatie zijn om 2e te worden, maar ik ben ook tevreden met een 5e of 4e plaats!
FC Dordrecht Fan
7 april 2007, 12:43
We worden gewoon nog 2de!!! PLAYOFFS IS BINNEN :bf_new: :winner_first_h4h:
Nr 10
7 april 2007, 15:36
als je van rbc al wint dan sta je gelijk met rbc, zou mooie prestatie zijn om 2e te worden, maar ik ben ook tevreden met een 5e of 4e plaats!
Daarom de play-offs zijn binnen en dat is al heel goed voor Dordt.
VVV, Volendam en Den Bosch zijn allemaal wat beter in vorm dan RBC dus we worden niet fluitend 2de maar het zou heel mooi zijn dat zeker.
Forza Dordt.
Paul-tje
7 april 2007, 15:51
We worden zesde, we worden zesde...........:15:
Met de huidige standen en wij zesde moeten we waarschijnlijk tegen zwolle of telstar.
Dat vind ik niet echt een "toetje" of een "bekroning".........eerder een straf om nog twee wedstrijden tegen zulke ploegen te moeten spelen.
r0wan
7 april 2007, 15:52
Bekroning zou zijn, gelijk weer Eagles! Zal de lokale driehoek leuk vinden :))
We worden zesde, we worden zesde...........:15:
we kunnen nog een plaatsje klimmen, alles winnen en rbc verliest dan zowiezo van ons, dan spelen ze nog een keer gelijk en we staan boven hun!
we kunnen nog een plaatsje klimmen, alles winnen en rbc verliest dan zowiezo van ons, dan spelen ze nog een keer gelijk en we staan boven hun!
hij dat we werden 6e worden omdat ie weet dat we niet alles winnen
Paul-tje
8 april 2007, 02:07
Dat ook, we winnen zeker niet 3 uit 3. Zwolle, RBC en Eagles zijn moeilijk en wij spelen niet zoals we maanden terug speelden.
En "we worden zesde, we worden zesde" is het begin van een iets ouder liedje...............dan ben ik nog jong, maar dat weet ik dan wel.
En ik weet ook nog wel wie Zwanenburg was.
Tifodordrecht
8 april 2007, 11:12
Dat ook, we winnen zeker niet 3 uit 3. Zwolle, RBC en Eagles zijn moeilijk en wij spelen niet zoals we maanden terug speelden.
En "we worden zesde, we worden zesde" is het begin van een iets ouder liedje...............dan ben ik nog jong, maar dat weet ik dan wel.
En ik weet ook nog wel wie Zwanenburg was.
ouwe zak!! :harhar:
neej joh we worden lekker 2de!!! We Worden 2de!!!
100%dordts
26 april 2007, 20:26
tegen wie spelen we dan als we 6e blijven?
fc-dordrecht.nl
26 april 2007, 20:29
tegen wie spelen we dan als we 6e blijven?
FC Zwolle
Tifodordrecht
27 april 2007, 01:47
ojah de kans is nog dat we tegen eagels loten, wat dan?? weer geen bus???? KK KK
Nummerdrie
27 april 2007, 07:43
Je kan het ook allemaal zien als vorm van competitievervalsing, zonder de steun van het trouwe & dronken uitpubliek is het wel minder voetballen, waardoor je kansen op een overwinning slinken.
Eerste wedstrijd hopelijk Zwolle, is geen combi. eerst thuis na Koninginnedag zou wel relax zijn en dan eigen vervoer naar Zwolle. Ligt vlak bij ;)
idd vlakbij...wat is een paar honderd km. nou op een mensenleven :P
Eerste wedstrijd hopelijk Zwolle, is geen combi. eerst thuis na Koninginnedag zou wel relax zijn en dan eigen vervoer naar Zwolle. Ligt vlak bij ;)
Zwolle speelt de thuiswedstrijden playoffs in Emmen dus nog even wat verder rijden..
vBulletin® v3.8.0 Release Candidate 2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.