PDA

View Full Version : John van Loenhout

Cor Lems
18 september 2008, 15:29
Van Loenhout krijgt kans aan de Krommedijk

John van Loenhout houdt de komende weken zijn conditie op peil bij FC Dordrecht, zo meldt RTV Rijnmond donderdag. De aanvallende middenvelder zit momenteel zonder club en krijgt van trainer Gert Kruys de kans een contract af te dwingen. Van Loenhout speelde in totaal 332 wedstrijden in het betaalde voetbal waarin hij 84 keer scoorde. De 31-jarige Noord-Brabander kwam uit voor RBC Roosendaal, RKC Waalwijk, VVV-Venlo en De Graafschap. Bij de laatste club werd zijn aflopende verbintenis vorig jaar zomer niet verlengd.

Vorig seizoen speelde Van Loenhout in Duitsland voor SV Straelen. De middenvelder ging dit seizoen bij hoofdklasser Baronie aan de slag, maar om 'voetbaltechnische redenen' besloten beide partijen de samenwerking per direct te beëindigen.

Jah
18 september 2008, 16:23
Nou vrijdag tegen zijn oude boerenclub een hatrick dan maar. Maak je onstervelijk aan de Krommedijk John! Terug naar de (sub)top! Of speelt hij niet mee?

Sev
18 september 2008, 20:31
Dat mag toch niet, als je op proef bent?

Dike-Side
18 september 2008, 20:40
als je op proef ben mag het wel,
maar allen vriendschappelijke wedstrijden dacht ik.
maar deze speler is niet op proef,
maar enkel en alleen voor de training,
(wat ik uit het verhaal opmaak)
lijkt me een goeie ervaren speler voor dordt.

tifo
18 september 2008, 21:12
Vorig jaar kwam hij niet, koos dus voor de amateurs.
Waar hij misschien volgend jaar weer te vinden is. :violin:

DORDRECHT rulezzz
20 september 2008, 10:13
maar van loenhout ??

is dat nou echt de versterking die wij nodig hebben ??

lijk mij persoonlijk , niet ee aanwinst !!

Dordtnoord
23 oktober 2008, 10:50
John van Loenhout heeft een contract gekregen!

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/92436/FC_Dordrecht_legt_Van_Loenhout_vast.html

Freek078
23 oktober 2008, 10:52
Mooi, toch ervaring en ik denk dat dit team dat wel kan gebruiken, weet niet of hij echt een leiderstype is, hoop et wel!

Jah
23 oktober 2008, 11:55
We hebben iemand nodig die al die geweldige kansen erin schier. Een afmaker dus. Voetballen doen we goed en ook kansen zat per wedstrijd. Is hij een goaltjesdief? Kan Meulens ze mooi aangeven en hoeft hij nooit meer op doel te schieten (lees naast of over het doel).

Paul-tje
23 oktober 2008, 15:50
Prima dat er gehandeld wordt. We hebben een probleem met scoren en zijn vd Sloot weer voor langere tijd kwijt. Ook is Putter erg blessuregevoelig. Hopelijk pakt het aantrekken van Van Loenhout zeer goed uit.

Nr 10
23 oktober 2008, 16:28
http://www.beijen.net/frank/cvs/loenhout-j-van.htm

Vooral in zijn laatste jaar bij RBC heeft tie veel gescoord. Denk dat dit zeker een aanwinst is voor ons elftal.
Veel ervaring ook wat ook belangrijk is.

100%dordts
23 oktober 2008, 17:20
hij heb in ieder geval zat ervaring
en hij heb ook nog met siberie gespeeld
lijkt me dus dat we nog hoge ogen gaan gooien dit seizoen

Freek078
23 oktober 2008, 17:59
Kan hij morgen al meedoen??

Cor Lems
23 oktober 2008, 18:38
ja

Dike-Side
23 oktober 2008, 20:45
dat is mooi, zelfde type speler als van der sloot,
veel ervaring, maakt redelijk vee doelpunten als middenvelder,
ken ook een wedstrijd beslissen door ze goeie vrije trappen..
ik hoop dat het met hem beter uitpakt als met van der sloot.

DORDRECHT rulezzz
23 oktober 2008, 22:06
van loenhout is heus geen super speler , anders had hij wel bij een ander team gespeeld ( vanaf begin seizoen !!)
of iedereen lig te slapen ?

DORDRECHT rulezzz
23 oktober 2008, 22:06
ik wil niet negatief zijn !!

Cor Lems
24 oktober 2008, 07:14
van loenhout is heus geen super speler , anders had hij wel bij een ander team gespeeld ( vanaf begin seizoen !!)
Mark de vries moest ook niemand meer hebben voordat hij bij ons kwam........

100%dordts
24 oktober 2008, 17:10

je hoef toch ook geen super speler te wezen om een prima versterking voor een kwakkelend team te zijn, aangezien hij met ze 332 wedstrijden ( waarin hij 84 keer tot scoren kwam) de speler met de meeste ervaring is zal hij echt wel van toegevoegde waarde zijn in dit jonge team

vraag me alleen af of hij ook een leiderstype is

DORDRECHT rulezzz
24 oktober 2008, 20:13
das waar , ging ook naar hearts !