PDA

View Full Version : FC Dordrecht - FC VVV

Cor Lems
16 september 2008, 15:28
De tyfus voor de boeren, de tyfus voor de laatste plaats. Wij gaan verdomme winnen en we zijn gelanceerd.
Dit gaat de wedstrijd van de ommekeer zijn, mark my words en als we verliezen mag iedereen het er bij mij inwrijven.

Ik ben 1000 procent zeker, deze ploeg gaat revanche nemen voor de slechte competitiestart.

Jah
16 september 2008, 15:30
3-1; de ommekeer.
Ik ga vrijdag de longen uit mn lijf schreeuwen. Fakkels erbij, bommen op t veld helemaal los! ;)

Cor Lems
16 september 2008, 15:31
http://www.rafc.tv/?page=1&video=280

dit mag een vrijdag ook wel eens bij Dordt, dat op stukje op het einde.

FCD!
16 september 2008, 15:47
zo veel man bij dordt?

benny
16 september 2008, 15:49
0-5 ..

Cor Lems
16 september 2008, 16:13
zo veel man bij dordt?

neeje, dat is van antwerp toen we in engeland waren, maar bedoel met zijn allen helemaal los en achter de ploeg staan.

Sev
16 september 2008, 16:28
3-1; de ommekeer.
Ik ga vrijdag de longen uit mn lijf schreeuwen. Fakkels erbij, bommen op t veld helemaal los! ;)
Ik hoop en schreeuw met je mee:clap:

rob
16 september 2008, 16:37
Dat wordt hard schreeuwen dan met 900 man...maar ik doe mee hoor! Het moet toch een keer goedkomen en waarom niet vrijdag :)

fakkels erbij..hoppa!

Sinterklaas
16 september 2008, 16:51
Van de laatste zes duels tegen VVV-Venlo wonnen we er vijf.
Geen garantie, maar ik ga voor 2-1. Forza Dordt!!

tifo
16 september 2008, 17:39
Een ongeloflijke 1200 toueschouwers, ik heb gister me longen/keel kapot geschreeuwd echt waar.
Hopen dat et een beetje geneest en der weer tegen aan...
En liefts nu winnen AUB:admin:

DORDRECHT rulezzz
16 september 2008, 18:29
0 -2 verleis tegen vvv

Paul-tje
16 september 2008, 18:41
Hoe graag ik het ook wil, hoe veel we het misschien verdienen, wij hebben moeite om te scoren. En VVV is gewoon een hele goede ploeg: 1-3.

Nr 10
16 september 2008, 18:58
Juist Cor, who the f*ck is VVV. We pakken die vieze vuile boeren. COME ON DORDT.

Ik heb ook het gevoel dat dit weleens een goeie wedstrijd kan worden, weinig mensen die het verwachten, maar tegen dit soort ploegen doet Dordt het vaak goed. Ik denk dat als de jongens op teletekst kijken dat ze ook denken van verdomme dit is niet de plek waar we horen te staan, we gaan dr voor.

2-1 voor onze jongens.

DORDTENAREN OLÉ OLÉ.

Bredordt
17 september 2008, 00:49
1-0 voor Dordt.
Heb mijn laatste geeltje erop gezet.
Come on you green!

Dordtnoord
17 september 2008, 06:49
1-4

Jammer maar Helaas..

Ik hoop ook op de ommekeer maar zie t niet gebeuren tegen VVV

Cor Lems
17 september 2008, 07:53
1-0 voor Dordt.
Come on you green!

goed besteed!

FC Dordrecht Fan
17 september 2008, 08:37
Een hele tijd niet meer gereageerd op het forum, na de jammerlijke nederlagen.

Ik heb er een heel slecht gevoel over deze wedstrijd. De ploeg is heel het vertrouwen kwijt. Zie Haarlem uit, Veendam en Helmond uit. Zes nederlagen op een rij. Schandalig dat het gebeurd met zo'n mooie club met zeer goede spelers in het elftal, ondanks de begroting. Ik denk dat de zevende nederlaag er aankomt en dat we dan ook dik gaan verliezen, (we scoren niet en zijn achterin zeer gevoelig, zie de terugspeel balen naar Boyen toe) daarom een 0-5 verlies.

Hoe jammer ik het ook vind voor de sympathieke trainer als Gert Kruys, maar is het niet verstandig om zelf te zeggen van "Ik stap op! Ik kan de ploeg niet meer naar het oude niveau brengen en laat het aan een ander over.". Het wordt tijd voor iets nieuws! Tenslotte is het seizoen nog zeer jong! Conclusie: Ik ben er kapot van, de resultaten van onze mooie FC. We horen in het linkerrijtje en niet op de laatste plaats. Laten we allemaal achter ons ploeg staan in blijven aanmoedigen in voor en tegenspoed.

Zo even mijn zegje gezegd! :)

Sev
17 september 2008, 08:47
1-0 voor Dordt.
Come on you green!
Dan zet ik er 687 bij :angel2:

Cor Lems
17 september 2008, 09:59
Een hele tijd niet meer gereageerd op het forum, na de jammerlijke nederlagen.

Ik heb er een heel slecht gevoel over deze wedstrijd. De ploeg is heel het vertrouwen kwijt. Zie Haarlem uit, Veendam en Helmond uit. Zes nederlagen op een rij. Schandalig dat het gebeurd met zo'n mooie club met zeer goede spelers in het elftal, ondanks de begroting. Ik denk dat de zevende nederlaag er aankomt en dat we dan ook dik gaan verliezen, (we scoren niet en zijn achterin zeer gevoelig, zie de terugspeel balen naar Boyen toe) daarom een 0-5 verlies.

Hoe jammer ik het ook vind voor de sympathieke trainer als Gert Kruys, maar is het niet verstandig om zelf te zeggen van "Ik stap op! Ik kan de ploeg niet meer naar het oude niveau brengen en laat het aan een ander over.". Het wordt tijd voor iets nieuws! Tenslotte is het seizoen nog zeer jong! Conclusie: Ik ben er kapot van, de resultaten van onze mooie FC. We horen in het linkerrijtje en niet op de laatste plaats. Laten we allemaal achter ons ploeg staan in blijven aanmoedigen in voor en tegenspoed.

Zo even mijn zegje gezegd! :)

Het is juist goed dat Gert blijft en niet roept van ik stap op. De handdoek gooien is zo gemakkelijk. En ik ben overtuigd wanneer we weer een win te pakken hebben, dat de rest vanzelf ook wel komt. Sterker, ik ben nog steeds overtuigd dat we de playoffs gaan halen, we hebben een zwakke start, het zat een paar keer ook tegen (scheidsrechters) en het zelf vertrouwen is zoek, maar dat kan in één keer omslaan in een flow.

En ik heb heel mijn mikmak op ons Dordt gezet. Ruim 7000 cash. Goed besteed dus, ik ga alvast een vakatie boeken van mijn winst. :rimshot:

Dordtse
17 september 2008, 11:55
typisch een voorbeeld van een gokverslaafde he!
Al plannen maken voor ze iets gewonnen hebben!

Ik gok op een 1-2, nu geen rode kaart.

Sinterklaas
17 september 2008, 16:36
Op de een of andere manier heb ik juist een heel goed gevoel over deze wedstrijd.
We pakken minimaal een punt, sterker, we winnen dit potje met 2-1.

PHM
17 september 2008, 17:06
10 000 op VVV.

Was het maar echt geld...

Cor Lems
17 september 2008, 17:20
10 000 op VVV.

Was het maar echt geld...

Hoop dat je vrijdag dat ook nog zegt....

PHM
18 september 2008, 14:08
Dan hoop ik te zeggen: Gelukkig is het geen echt geld...

Paul-tje
19 september 2008, 14:16
Het wordt koud vanavond. Heel koud. En ik heb er gigantisch veel zin in om de één of andere reden. Misschien wel door al dat positieve wat hier op het forum staat. Wou dat ik weg kon op m'n werk.......

Sev
19 september 2008, 14:17
En ik heb er gigantisch veel zin in om de één of andere reden.
Hier nog 1. Kan niet wachten.

rotterdam
19 september 2008, 14:24
tijdje weggeweest maar ga het rustig opbouwen.........1-0

Cor Lems
19 september 2008, 14:32
Ik ga ook maar eens richting Dordt.

C'mon green white army, kill die vlaaien

sjoerdnoord
19 september 2008, 15:50
ik denk dat het een 2-1 overwinning wordt maar niet zo veel man

Cor Lems
19 september 2008, 19:15
0-1 voor VVV en Dordt had meteen de kans op de gelijkmaker, maar helaas.

Cor Lems
19 september 2008, 19:38
Verdommeeeeeeeeeee we zijn een stuk beter dan VVV, maar we treffen iedere keer nu een keeper in vorm. Wat een redding zeg...

goldboy76
19 september 2008, 19:54
we staan achter wat een verrassing

Cor Lems
19 september 2008, 20:05
we staan achter wat een verrassing
Je ziet nooit een wedstrijd, maar hebt het hardste kritiek, wat een verrassing.
Het is tegen het spelbeeld in man.

goldboy76
19 september 2008, 20:17
dordrecht is slecht

Cor Lems
19 september 2008, 20:24
Kerel als je vanaf nu niets meer inhoudelijks te melden hebt dan deze loze oneliners, dan heb ik dat je liever opbokt van dit forum. Laatste waarschuwing dus.

goldboy76
19 september 2008, 20:25
ja maar ik geef alleen men mening

Cor Lems
19 september 2008, 20:27
Je geeft helemaal je mening niet, je zaagt en onderbouwd geen flikker. En begin dat gewoon beu te worden.
En het is 0-2 geworden. We hebben dringend een scorende spits nodig, we waren gewoon beter maar we kunnen niet scoren. Aantrekken die van Loenhout!

goldboy76
19 september 2008, 20:31
sjezus christus 0-2

goldboy76
19 september 2008, 20:51
jammer we hebben verloren volgende keer beter;)

Cor Lems
19 september 2008, 20:54
absoluut niet verdiend, maar ja zoals ik al zei, we missen gewoon scorend vermogen en uiteraard treffen we ook weer eens een keeper in vorm.

goldboy76
19 september 2008, 20:57
we spelen wel goed maar we hebben niet de goede spitsen als ik eerlijk moet zijn

Paul-tje
19 september 2008, 21:21
Dit was het dan. EINDE

Stel dat we een wedstrijd winnen, dan staan we nog laatste. Dit komt gewoon niet meer goed. Maar bijna niemand ziet dat.......

tifo
19 september 2008, 21:35
Ik wel en je hebt gelijk,

en iedereen sterf maar met je joden lopen altijd weg :argue:

Cor Lems
19 september 2008, 21:35
Einde van wat? Vertel

Paul-tje
19 september 2008, 21:40
Einde van betaald voetbal in Dordrecht. Ik heb niets gezien op basis waarvan ik kan zeggen dat het goed komt.

Cor Lems
19 september 2008, 21:42
Einde van betaald voetbal in Dordrecht. Ik heb niets gezien op basis waarvan ik kan zeggen dat het goed komt.

Niet overdrijven he, vandaag waren we beter dan de ploeg die op de tweede plaats stond, alleen we kunnen niet scoren. En ik weet niet waar jij het op basseert van dat het einde van het betaald voetbal is, heb even geinformeerd bij de KNVB, maar het is nog helemaal niet zeker die degradatieregeling dit seizoen.

Paul-tje
19 september 2008, 21:45
Vandaag waren we beter. In Helmond waren we beter. Tegen Veendam waren we beter. Tegen RKC waren we beter. Tegen AGOVV waren we beter (Emmen was ik niet, sorry) Alleen tegen Haarlem zijn waren we slechter.

Geweldig, we staan eerste op de "wij waren beter maar kregen geen punten ranglijst".

Cor Lems
19 september 2008, 21:48
Vandaag waren we beter. In Helmond waren we beter. Tegen Veendam waren we beter. Tegen RKC waren we beter. Tegen AGOVV waren we beter (Emmen was ik niet, sorry) Alleen tegen Haarlem zijn waren we slechter.

Geweldig, we staan eerste op de "wij waren beter maar kregen geen punten ranglijst".

Ja, maar om nu zo te zetten, dat het niet meer goed zou komen, vind ik ook veelste ver. We missen gewoon een afmaker voorin en die moet gewoon aangetrokken worden. En ik zou zeggen, laat die john maar komen. Die kan wel een goaltje maken.

Paul-tje
19 september 2008, 21:51
Wij winnen geen wedstrijden waarin we beter zijn. Wedstrijden waarin we slechter zijn, verliezen we ook sowieso. Conclusie: we verliezen alles.

Positief zijn heeft geen nut meer. Negatief zijn misschien ook niet, maar dan ben ik in ieder geval mijn kutgevoel een heel klein beetje kwijt. In ieder geval tot de volgende wedstrijd.....

tifo
19 september 2008, 21:55
John ging weg bij de amateurs vanwege zijn dikke buik, tenzij iemand hier iets meer van weet. Maar goed we missen dus een killer, duuuuh. En waarvan word die dan betaald en wie halen we dan ? En uhmmm.. is het dan al niet te laat.

benny
19 september 2008, 22:09
drama.. 7 x verloren op rij top prestatie doet niemand ons na ... gvd .. niet om aan te zien
en ookal waren ze beter daar heb je niks aan als je toch niet wint

rob
19 september 2008, 22:21
maar toch niet zo netjes...weg lopen voor de 90ste minuut..

Sev
19 september 2008, 22:24
John ging weg bij de amateurs vanwege zijn dikke buik, tenzij iemand hier iets meer van weet. Maar goed we missen dus een killer, duuuuh. En waarvan word die dan betaald en wie halen we dan ? En uhmmm.. is het dan al niet te laat.

Mja, waarschijnlijk vraagt ie te veel maar Hasselbaink polsen, waarom niet?

tifo
19 september 2008, 22:35
maar toch niet zo netjes...weg lopen voor de 90ste minuut..

Nee 7 keer op rij verliezen is netjes pleurstraal toch op

Sinterklaas
19 september 2008, 23:21
Ik was optimistisch met die 2-1, maar wat wil je anders?
Nu ben ik verbijsterd. Verbijsterd hoe het in godsnaam mogelijk is dat al dat goede wat de club heeft opgebouwd, plotsklaps op losse schroeven komt te staan. Wat is er in godsnaam misgegaan. Ik ben het na al die jaren wel gewend om laatste te te staan, maar dit? Dit komt niet uit de lucht vallen. Er moet héél snel iets gebeuren om dat o zo gewenste 'schokeffect' te bewerkstelligen. Maar ik blijf vertrouwen houden. Er komen nog genoeg wedstrijden waarin we de punten zeker pakken. En dat gebeurt, reken maar. Dordt degradeert niet. Nooit!!!

Ron-S
19 september 2008, 23:58
Respect voor bart! Die kwam toch nog even naar west!!

goldboy76
20 september 2008, 08:35
we hebben gewoon betere spelers nodig

DORDRECHT rulezzz
20 september 2008, 10:11
we hebben gewoon betere spelers nodig

betere spelers ?? 1 a 2 spelers is genoeg !!! je heb een leuk elftal , alleen je kamp nog met blessures he !

FCD!
20 september 2008, 10:19
Mja, waarschijnlijk vraagt ie te veel maar Hasselbaink polsen, waarom niet?

ik denk dat je net zo veel kans heb als dat je ronaldinho vraagt om een jaartje hier te spelen om dordt ff te redden

Sev
20 september 2008, 10:30
ik denk dat je net zo veel kans heb als dat je ronaldinho vraagt om een jaartje hier te spelen om dordt ff te redden

Ja, het zal heus niet makkelijk zijn en de kans is 99 op 100, maar niet geschoten is altijd mis en we moeten nu proberen wat we kunnen proberen.

fc-dordrecht.nl
20 september 2008, 10:51
Ja, het zal heus niet makkelijk zijn en de kans is 99 op 100, maar niet geschoten is altijd mis en we moeten nu proberen wat we kunnen proberen.

Dit meen je toch niet serieus he? We kunnen Jack Tuyp niet eens betalen:wheelchair:

Nr 10
20 september 2008, 10:52
Ten eerste: de sfeer was prima gisteren, zowel op West en Dike, heel goed zo hoort het ook.

Deze wedstrijd had je ook helemaal niet hoeven verliezen. VVV vond ik gisteren ook erg zwak en Dordt speelde een aardige wedstrijd. Er waren wat mogelijkheden maar je mist echt een killer voorin, iemand als Lopes bijvoorbeeld. We zijn op dit moment de minst scorende ploeg in de 1ste divisie dat zegt wel iets natuurlijk.

De 0-1 komt voort uit een dekkingsfout, Calabro staat helemaal vrij, hij kan zelfs de bal aannemen op de borst en vervolgens met links uithalen. De 0-2 komt uit een vrije trap waar Versluis slecht aan het dekken is op Kolder.

Dinsdag volgt Veendam thuis, eerder verloren we nog van hun in de competitie met 2-3, dit is dus een uitgelezen mogelijkheid om revanche te nemen en het is natuurlijk een kans om weer eens te winnen.

Op basis van het spelbeeld verdient Dordt vaak meer maar fouten achterin en het ontbreken van een echte afmaker voorin breekt ons op.

FC Dordrecht Fan
20 september 2008, 12:08
Ten eerste: de sfeer was prima gisteren, zowel op West en Dike, heel goed zo hoort het ook.

Deze wedstrijd had je ook helemaal niet hoeven verliezen. VVV vond ik gisteren ook erg zwak en Dordt speelde een aardige wedstrijd. Er waren wat mogelijkheden maar je mist echt een killer voorin, iemand als Lopes bijvoorbeeld. We zijn op dit moment de minst scorende ploeg in de 1ste divisie dat zegt wel iets natuurlijk.

De 0-1 komt voort uit een dekkingsfout, Calabro staat helemaal vrij, hij kan zelfs de bal aannemen op de borst en vervolgens met links uithalen. De 0-2 komt uit een vrije trap waar Versluis slecht aan het dekken is op Kolder.

Dinsdag volgt Veendam thuis, eerder verloren we nog van hun in de competitie met 2-3, dit is dus een uitgelezen mogelijkheid om revanche te nemen en het is natuurlijk een kans om weer eens te winnen.

Op basis van het spelbeeld verdient Dordt vaak meer maar fouten achterin en het ontbreken van een echte afmaker voorin breekt ons op.

Daarom ben ik het hellemaal mee eens, wat je hierboven vertelde. Ik zag eindelijk weer eens een club die aanvallend voetbal speelde. Ik kon merken dat Moussa Kalisse weer eens in de basis stond (veel meer aanvalllend voetbal), alhoewel hij soms wel heeel erg egoïstisch kan zijn ;). Maar als je niet scoort win je nooit. En inderdaad Nr10 we missen een type als een cecillio Lopes. Maar daarnaast komen Pinas en van der Sloot weer terug. Van der Sloot die wil nog wel eens een vrije trap goed benutte. Maar goed dinsdag kan de omslag zijn als je wint in de beker dan krijg je gelijk de zelfvertrouwen weer terug en kan het gelijk een ommekeer zijn in de eerste divisie, waarbij we achter elkaar winnen... :)

Nr 10
20 september 2008, 12:15
Daarom ben ik het hellemaal mee eens, wat je hierboven vertelde. Ik zag eindelijk weer eens een club die aanvallend voetbal speelde. Ik kon merken dat Moussa Kalisse weer eens in de basis stond (veel meer aanvalllend voetbal), alhoewel hij soms wel heeel erg egoïstisch kan zijn ;). Maar als je niet scoort win je nooit. En inderdaad Nr10 we missen een type als een cecillio Lopes. Maar daarnaast komen Pinas en van der Sloot weer terug. Van der Sloot die wil nog wel eens een vrije trap goed benutte. Maar goed dinsdag kan de omslag zijn als je wint in de beker dan krijg je gelijk de zelfvertrouwen weer terug en kan het gelijk een ommekeer zijn in de eerste divisie, waarbij we achter elkaar winnen... :)

Het is zeker positief dat V/D Sloot weer terugkeert, hij is iemand die leiding kan geven aan de groep en bovenal is het natuurlijk een goeie speler voor Dordt. Pinas daar ben ik niet zo gecharmeerd van, vorig seizoen vond ik hem niet overtuigen dat kan nu natuurlijk anders zijn maar ik hoop niet dat Kruys hem als linksback gaat neerzetten want daar komt hij echt tekort. Als linksbuiten komt hij beter tot zijn recht maar dan moet hij de strijd winnen met Kalisse en ook met andere jongens die op die positie kunnen spelen.

FC Dordrecht Fan
20 september 2008, 12:19
Het is zeker positief dat V/D Sloot weer terugkeert, hij is iemand die leiding kan geven aan de groep en bovenal is het natuurlijk een goeie speler voor Dordt. Pinas daar ben ik niet zo gecharmeerd van, vorig seizoen vond ik hem niet overtuigen dat kan nu natuurlijk anders zijn maar ik hoop niet dat Kruys hem als linksback gaat neerzetten want daar komt hij echt tekort. Als linksbuiten komt hij beter tot zijn recht maar dan moet hij de strijd winnen met Kalisse en ook met andere jongens die op die positie kunnen spelen.

Is het ook mogelijk om Pinas rechts voor te zetten? Is die dus ook eventueel rechtsbenig?

goldboy76
20 september 2008, 13:09
we hebben gewoon betere spitsen nodig die de kansen wel afmaken

Paul-tje
20 september 2008, 13:17
Ja, maar om nu zo te zetten, dat het niet meer goed zou komen, vind ik ook veelste ver. We missen gewoon een afmaker voorin en die moet gewoon aangetrokken worden. En ik zou zeggen, laat die john maar komen. Die kan wel een goaltje maken.

Nou, dan zeg jij hier ook dat we (voorin) te weinig kwaliteit hebben. Kwaliteit heeft met geld te maken en daar wordt al jaren van geroepen dat we dat niet hebben........Kruys heeft al heel veel geprobeerd voorin, allerlei combinaties van spelers, maar niets loopt en niets draait. Waarom zou het dan goed komen?

Cor Lems
20 september 2008, 13:39
Nou, dan zeg jij hier ook dat we (voorin) te weinig kwaliteit hebben. Kwaliteit heeft met geld te maken en daar wordt al jaren van geroepen dat we dat niet hebben........Kruys heeft al heel veel geprobeerd voorin, allerlei combinaties van spelers, maar niets loopt en niets draait. Waarom zou het dan goed komen?

Waarom is Den Haag gepromoveerd? Ik ken via fc forum supporters van den Haag, als ik die na de start gezegt had, dat ze nu eerste zouden staan in de eredivisie, dan hadden ze me laten opnemen. En die waren nog negatiever dan wij. En ineens begon het te draaien en ze waren vertrokken, zie niet in waarom dat bij ons niet zou kunnen.

Dordtnoord
20 september 2008, 14:40
Het feit is gewoon dat je maar 3 punten hebt naar 8 wedstrijden. Dat is gewoon dramatisch slecht.
Denk ook dat het niet goed komt. Als je maar steeds na elke wedstrijd kan zeggen, ja het was zo slecht nog niet, en o we hadden wel kansen. Die kansen moeten gewoon gemaakt worden, en daar hebben wij de spitsen niet voor. Aanstaande vrijdag krijg je zwolle thuis, ga je weer onderuit, dan top uit daarna cambuur en dan Mvv thuis, ik zeg 3 punten na 2 periodes.

Cor Lems
20 september 2008, 15:28
Het feit is gewoon dat je maar 3 punten hebt naar 8 wedstrijden. Dat is gewoon dramatisch slecht.
Denk ook dat het niet goed komt. Als je maar steeds na elke wedstrijd kan zeggen, ja het was zo slecht nog niet, en o we hadden wel kansen. Die kansen moeten gewoon gemaakt worden, en daar hebben wij de spitsen niet voor. Aanstaande vrijdag krijg je zwolle thuis, ga je weer onderuit, dan top uit daarna cambuur en dan Mvv thuis, ik zeg 3 punten na 2 periodes.

En, hoe oud word ik? En krijg ik een nieuwe baan?

Kom op zeg, ik zal je wat anders zeggen. Na die wedstrijden hebben we zeker 9 punten. En als het niet zo is, dan betaal ik je hoogst persoon een pak frisdrank (je bent nog te jong voor bier) voor je.

benny
20 september 2008, 16:32
een pak frisdrank (je bent nog te jong voor bier)

:cheers::19:

Dordtnoord
21 september 2008, 16:39
En, hoe oud word ik? En krijg ik een nieuwe baan?

Kom op zeg, ik zal je wat anders zeggen. Na die wedstrijden hebben we zeker 9 punten. En als het niet zo is, dan betaal ik je hoogst persoon een pak frisdrank (je bent nog te jong voor bier) voor je.

Hoe oud, joost mag t weten
Nieuwe baan, wie weet.

Maar feit blijft gewoon dat t kut gaat, wijsneus.
Intresseert me niet wat je nu weer gaat schrijven maar je kan niet altijd positief blijven.
Ik hoop dat je gelijk krijg, en dan krijg jij van mij een pakje frisdrank!:bananalama:

Cor Lems
22 september 2008, 09:03
Maar feit blijft gewoon dat t kut gaat, wijsneus.
Intresseert me niet wat je nu weer gaat schrijven maar je kan niet altijd positief blijven.

Gedeeltelijk mee eens, het gaat idd kut omdat we een killer missen. Maar hier overdrijft men wel fel, want na twee nederlagen was het al janken. En positief blijven heeft meer zin, dan negatief lopen doen, daar help je de ploeg helemaal geen tering mee. We moeten het hier meedoen, dus je kan dan klagen, piepen en weet ik het, maar je kan ook achter de ploeg blijven staan en steunen.

En ik zie die pak frisdrank graag tegemoet (hoewel ik wel oud genoeg ben voor alcohol, moet ik die zooi niet hebben) :rimshot:

Jah
22 september 2008, 09:55
We hebben ze toch aardig gesteunt afgelopen vrijdag.

Cor Lems
22 september 2008, 09:59
Dat is zeker waar. En dat verdiend ook respect. En Dordt speelde niet slecht, alleen dat scoren is zo'n groot probleem.
Daar hebben we echt slecht zaken gedaan, hadden wij een afmaker voorin, dan hadden we op zeker niet op de laatste plaats gestaan. En ik blijf er van overtuigd dat het goed gaat komen, we moeten gewoon in de flow geraken. Dat kan alleen met hulp van de supporters (en echt niets ten nadele van hen, respect wat ze doen), want nogmaals er komt een spits binnenkort erbij, maar veel andere dingen zal er niet veranderen, de trainer blijft, de spelers moeten we het mee doen, dus tja... Dan kan je constant negatief blijven doen, maar dat gaat zeker niet helpen.

Ik zie de realiteit ook wel, en ben verre van tevreden qua resultaten, maar ik ga maar van het positieve uit, aangezien er toch weinig aan te veranderen is dan dat.

Dordt4Altijd
22 september 2008, 14:18
Dat is zeker waar. En dat verdiend ook respect. En Dordt speelde niet slecht, alleen dat scoren is zo'n groot probleem.
Daar hebben we echt slecht zaken gedaan, hadden wij een afmaker voorin, dan hadden we op zeker niet op de laatste plaats gestaan. En ik blijf er van overtuigd dat het goed gaat komen, we moeten gewoon in de flow geraken. Dat kan alleen met hulp van de supporters (en echt niets ten nadele van hen, respect wat ze doen), want nogmaals er komt een spits binnenkort erbij, maar veel andere dingen zal er niet veranderen, de trainer blijft, de spelers moeten we het mee doen, dus tja... Dan kan je constant negatief blijven doen, maar dat gaat zeker niet helpen.

Ik zie de realiteit ook wel, en ben verre van tevreden qua resultaten, maar ik ga maar van het positieve uit, aangezien er toch weinig aan te veranderen is dan dat.

Komt er een spits bij?

Cor Lems
22 september 2008, 14:39
Ze zijn zoekende

Dordt4Altijd
22 september 2008, 14:41
Oke dat is wel positief, want dit is geen doen zo.

tifo
22 september 2008, 14:41
Komt er een spits bij?

Niet zo heel raar of wel dan, als zowel putter als meulens het vertikt.
Snap alleen niet dat Verhoek niet standaard in de basis staat maar goed wie heeft er dan ook een speler nodig die er helemaal voor gaat...:please::beerchug:

Jah
22 september 2008, 14:56
Meulens, ff serieus, die gozer heeft nog geen pepernoot geraakt voor Dordt.

FC Dordrecht Fan
22 september 2008, 16:28
Meulens, ff serieus, die gozer heeft nog geen pepernoot geraakt voor Dordt.

1 doelpunt ;) tegen de eerste wedstrijd Eindhoven volgens mij...

tifo
22 september 2008, 16:43
1 pepernoot dan, niet erg indrukwekkend of wel. Er is nu 3 keer door een aanvaller en 2 keer door een verdediger gescoord geloof ik miss van Muyen in de punt ?

Torphantom
22 september 2008, 22:14
Ik verwacht niet dat Bart de oplossing is voor het spitsenprobleem is, net als John Verhoek dat niet zal worden. Rocky Siberie had niet gewisseld moeten worden voor Verhoek, Siberie is een balvaste spits en zorgt ervoor dat het balbezit bij Dordt blijft. Moussa Kalisse was helemaal leeg op het eind van de wedstrijd, Verhoek had misschien wel dreigend kunnen zijn vanaf de zijkant.
Het veldspel zit wel goed.... Alleen nog Pinas of Derveld linksback ipv Van Muyen, van der Sloot voor Tommy de Jong en Eddy Putter voor Siberie/Verhoek.
Resultaten komen vanzelf, Dordt is voetballend goed genoeg!

tifo
23 september 2008, 17:48
Ik verwacht niet dat Bart de oplossing is voor het spitsenprobleem is!

Sarcasme ??
Maar goed John Verhoek die knokt tenminste elke keer dat hij speelt, kan je niet van iedereen zeggen

Bredordt
23 september 2008, 19:03
Ik verwacht niet dat Bart de oplossing is voor het spitsenprobleem is, net als John Verhoek dat niet zal worden. Rocky Siberie had niet gewisseld moeten worden voor Verhoek, Siberie is een balvaste spits en zorgt ervoor dat het balbezit bij Dordt blijft. Moussa Kalisse was helemaal leeg op het eind van de wedstrijd, Verhoek had misschien wel dreigend kunnen zijn vanaf de zijkant.
Het veldspel zit wel goed.... Alleen nog Pinas of Derveld linksback ipv Van Muyen, van der Sloot voor Tommy de Jong en Eddy Putter voor Siberie/Verhoek.
Resultaten komen vanzelf, Dordt is voetballend goed genoeg!

Kalisse kan wel moe geweest zijn, maar zijn rendement is al geruime tijd nul komma niks.
Pinas is te aanvallend ingesteld voor een positie als back en Derveld heeft in een groen shirt nog geen bal geraakt.
Eddy Putter scoort net zo weinig als Siberie of Verhoek.
Als dit de oplossing moet zijn kunnen we beter gelijk op eigen initiatief terugtreden tot het amateurvoetbal.

Cor Lems
26 september 2008, 21:35
Ik hoop dat je gelijk krijg, en dan krijg jij van mij een pakje frisdrank!:bananalama:
Ben je al aan het sparen voor die pak frisdrank :3: :group:

Dordtnoord
28 september 2008, 12:21
Ben je al aan het sparen voor die pak frisdrank :3: :group:

Hoho wacht eens even, jij zei 9 punten geen 3 , Dus ik heb nog 2 wedstrijden waarvoor ik dan geld opzij kan leggen voor jou Dubbelfris, of heb je liever Taksi?:thumbsupsmileyanim:

Cor Lems
28 september 2008, 12:31
Hoho wacht eens even, jij zei 9 punten geen 3 , Dus ik heb nog 2 wedstrijden waarvoor ik dan geld opzij kan leggen voor jou Dubbelfris, of heb je liever Taksi?:thumbsupsmileyanim:
hoho.
Ik zei dat we dan op 9 punten zouden staan, ik zei niet dat we 9 punten uit die wedstrijden zou halen.
Dus 3 punten uit twee wedstrijden, moet te doen zijn. Doe maar een pak coca cola :guitar2:

Dordtse
30 september 2008, 00:42
Dordtnoord, heb je voor mij ook een pak slaag:$

Dordtnoord
30 september 2008, 09:44
hoho.
Ik zei dat we dan op 9 punten zouden staan, ik zei niet dat we 9 punten uit die wedstrijden zou halen.
Dus 3 punten uit twee wedstrijden, moet te doen zijn. Doe maar een pak coca cola :guitar2:

Je hebt helemaal gelijk,

Maar ik weet niet uit wat voor een gat jij komt.. maar een pak cola ken ik niet?

Bedoel je niet een flesje cola? :2smiley.php:

Jah
30 september 2008, 10:08
Een pak frieten ken ik weer wel daarentegen....

Cor Lems
30 september 2008, 12:15
Je hebt helemaal gelijk,

Maar ik weet niet uit wat voor een gat jij komt.. maar een pak cola ken ik niet?

Bedoel je niet een flesje cola? :2smiley.php:
Dit noemen ze echt een pak:

http://www.ameelcandyworld.be/images/IMG/catalog.ashx?url=~//images/XML/print/24575.jpg

benny
30 september 2008, 15:04
Dit noemen ze echt een pak:

http://www.ameelcandyworld.be/images/IMG/catalog.ashx?url=~//images/XML/print/24575.jpg

dat noem ik BLIKJES...
een pak is van karton of ietsdergelijks zoals taksi,dubbelfris etc

rob
30 september 2008, 15:19
Om lekker off-topic te blijven: Dat heet toch echt een pak...alleen gebruiken we meestal de Engelse vertaling ervoor, en het heet dan een six-pack (of in dit geval een 12-pack).

Het zal vast iets Vlaams zijn :P

Jah
30 september 2008, 15:31
Pfff komkommertijd?

Cor Lems
30 september 2008, 16:57
Om lekker off-topic te blijven: Dat heet toch echt een pak...alleen gebruiken we meestal de Engelse vertaling ervoor, en het heet dan een six-pack (of in dit geval een 12-pack).

Het zal vast iets Vlaams zijn :P

Nee, is niets vlaams, maar dacht dat Dordtenaren wel een slim volk was, heb sommige toch lichtelijk overschat :tomaatit::devil:

Jan
1 oktober 2008, 09:51
Is het geen trey, dat vroeg ik me zo af. Een pak is iets wat we dit seizoen al regelmatig op de broek hebben gekregen.

Freek078
1 oktober 2008, 14:53
een trey is toch zon doos waar 24 blikkies inzitte, dit heet gewoon een pack, dus in het nederlands een pak

Jan
1 oktober 2008, 15:41
Aha mooi, weet ik dat ook weer......

Sjezus waar hebben we het over.

benny
1 oktober 2008, 15:58
toch blijf ik van mening dat het geen pak is.. een pak is van dubbelfris etc en is niet van plastic maar van karton..

Cor Lems
1 oktober 2008, 18:01
toch blijf ik van mening dat het geen pak is.. een pak is van dubbelfris etc en is niet van plastic maar van karton..

Dus een stuk kleding dat men een pak noemt, dat is ook van karton?
En als iemand zegt dat is een pak van mijn hart, dan denk jij dat zijn hart een pak dubbelfris is?

Anyway, ik heb gewoon gelijk, wat ik zei is gewoon een pak.

En daarmee kan de topic wel dicht, gaat nergens meer over, nog drie punten en ik kan wat cola tegemoet zien :harhar:

-closed-