PDA

View Full Version : Helmond Sport - FC Dordrecht

Cor Lems
15 september 2008, 17:13
Onze eerste uitoverwinning wordt een feit (sprak de optimist) :icon_mrgreen:

Nr 10
15 september 2008, 17:23
Ik hoop met je mee Cor. Eerlijk gezegd ga ik voor een 1-1 (misschien tegen beter weten in) aangezien Helmond uit altijd moeilijk is voor Dordt en Helmond in een flow zit en Dordt niet echt (om het netjes uit te drukken).

Maar toch, jongens die meegereist zijn laat je horen.

Come on boys!!!.

110% STRIJD willen we zien.

Sev
15 september 2008, 18:31
Ik hoop met je mee Cor.Ik ook.

goldboy76
15 september 2008, 19:18
waarom is mijn bericht verwijderd

Cor Lems
15 september 2008, 19:19
Omdat ik je gedramaqueen meer dan zat ben. In elke topic lees ik niets anders, het gaat over de wedstrijd en het is nog steeds 0-0.

goldboy76
15 september 2008, 19:21
ja das dom van me maar ik hoop op een overwinning

Cor Lems
15 september 2008, 19:23
ja das dom van me maar ik hoop op een overwinning

Ik hoop met je mee ;)

En Dordt had een strafschop moeten krijgen, kreeg ik via sms. Maar de scheids lag hem op de rand....

goldboy76
15 september 2008, 19:24
weer die scheidsrechters he

goldboy76
15 september 2008, 19:28
o ja cor post ff als het 0-1 is of 1-0

Cor Lems
15 september 2008, 19:28
1-0 voor Helmond Sport, terwijl Dordrecht iets beter was dan Helmond, maar blunder van Boyen .

goldboy76
15 september 2008, 19:29
sjezus christus

goldboy76
15 september 2008, 19:31
sorry maar ik word het pist

F.C.D.
15 september 2008, 19:34
En we staan weer is achter..

goldboy76
15 september 2008, 19:34
zeg maar als het 2-0 is of 1-1

goldboy76
15 september 2008, 19:47
oke rust

Nr 10
15 september 2008, 19:57
We zijn dus beter en komen op achterstand via een blunder van Govert. Oké als men in de 2de helft blijft voetballen kunnen we nog een punt halen of misschien wel 3 maar dan moet het achterin wel dicht blijven natuurlijk, zijn er nog grote kansen te noteren of niet Cor.

goldboy76
15 september 2008, 19:58
ja we moesten een stafschop krijgen

Cor Lems
15 september 2008, 20:01
We zijn dus beter en komen op achterstand via een blunder van Govert. Oké als men in de 2de helft blijft voetballen kunnen we nog een punt halen of misschien wel 3 maar dan moet het achterin wel dicht blijven natuurlijk, zijn er nog grote kansen te noteren of niet Cor.

we waren beter tot dat moment, zonder groots te voetballen, laat ik anders zeggen, de minst slechte en er werd hard gewerkt. Volgens mijn correspondent hadden we een penalty moeten krijgen, maar helaas de bal op de rand van de zestien. Dan de blunder van Boyen, die de bal uit zijn handen liet glippen. En Dordt kreeg vlak voor rust een kans, maar leverde niets op.

In feite een slechte match aan beide kanten. Denk ook dat dit wel eens de laatste match van Gert kan zijn....

Nr 10
15 september 2008, 20:02
ja we moesten een stafschop krijgen

God****** zeg, het zit ook echt niet mee he. 2de helft staat op het punt van beginnen neem ik aan.

Come on Dordtenaren!!!!.

Nr 10
15 september 2008, 20:03
we waren beter tot dat moment, zonder groots te voetballen, laat ik anders zeggen, de minst slechte en er werd hard gewerkt. Volgens mijn correspondent hadden we een penalty moeten krijgen, maar helaas de bal op de rand van de zestien. Dan de blunder van Boyen, die de bal uit zijn handen liet glippen. En Dordt kreeg vlak voor rust een kans, maar leverde niets op.

In feite een slechte match aan beide kanten. Denk ook dat dit wel eens de laatste match van Gert kan zijn....

Oke dan, de laatste wedstrijd van Gert nee eerlijk gezegd geloof ik daar niet in. Ik geloof niet dat het bestuur Gert zal ontslaan of stapt hij zelf op??. Dat lijkt me eerlijk gezegd niets voor Gert.

goldboy76
15 september 2008, 20:05
dan ga ik wel als trainer :P

Cor Lems
15 september 2008, 20:09
Dordt komt goed weg, bal op de lat.

goldboy76
15 september 2008, 20:11
pfoe ik heb een webcam naar het stadion gevonden op internet

Ron-S
15 september 2008, 20:11
Linkje!!!

Cor Lems
15 september 2008, 20:18
Offensiefje zonder gevaar ingezet door Dordrecht.
En Dordrecht wederom een strafschop ontnomen (volgens de berichten, shirtje vasthouden enzo).

Cor Lems
15 september 2008, 20:26
Kalisse mist een grote kans......

Dordt4Altijd
15 september 2008, 20:29
Kalisse mist een grote kans......

Hmm is ook niet de eerste keer.
Kom op Dordt gewoon even 1-1 voor t zelfvertrouwen en dan vrijdag Venlo pakken.

Cor Lems
15 september 2008, 20:31
Penalty voor Dordrecht....

Cor Lems
15 september 2008, 20:32
en hij mist.....

Ron-S
15 september 2008, 20:32
Wie miste m?? Kras??

Cor Lems
15 september 2008, 20:33
yeps kras. Keeper in de goede hoek.

goldboy76
15 september 2008, 20:34
tyfuszooi

Freek078
15 september 2008, 20:35
das toch wel zwaar kut:s

Dordt4Altijd
15 september 2008, 20:36
jeeeeeeeeeeeeeeezus waarom zit het dan ook NOOIT mee

goldboy76
15 september 2008, 20:39
*bid* god wilt u ons alstublieft een doelpunt geven in de naam van jezus amen

Cor Lems
15 september 2008, 20:43
Dordt verdiende zeker een punt vandaag.....

goldboy76
15 september 2008, 20:44
het kan nog

Cor Lems
15 september 2008, 20:45
Scheidsrechter is een groot drama.

goldboy76
15 september 2008, 20:46
zeg dat wel

Cor Lems
15 september 2008, 20:50
zesde nederlaag op rij is een feit.

goldboy76
15 september 2008, 20:51
nog een feit we staan laatste

benny
15 september 2008, 20:53
drama!!!! wat een @#$!@$ seizoen wordt dit toch... wordt aleen maar erger
...

Cor Lems
15 september 2008, 20:53
Een troost, kan het alleen maar beter gaan. Maar het schijnt wel meer vechtlust geweest te zijn, dan de wedstrijden ervoor en was een punt zeker verdiend geweest, maar ja als je in de hoek zit waar de klappen vallen. Blunders achterin, strafschoppen missen. Hopelijk winnen we snel een wedstrijd, zodat het zelfvertrouwen snel terugkomt.

goldboy76
15 september 2008, 20:55
cor was een overwinning verdiend geweest?

Cor Lems
15 september 2008, 20:56
gelijkspel had verdiend geweest, want HS stelde ook niet veel voor, kwamen in het zadel door die blunder.

Dordt4Altijd
Echt weer pech gewoon hoor.. penalty missen alles. Ooit moet het toch eens meezitten maar wel snel graag want dit doet echt pijn aan mijn ogen om ONS Dordrecht onderaan de ranglijst te zien staan.

goldboy76
volgende week thuis tgn vvv dacht ik

goldboy76
15 september 2008, 21:01
arghhhhhhhhhhh officieel een feit nu we staan laatste!!!!!!

fc-dordrecht.nl
15 september 2008, 21:51
pfff krijgen we dit weer

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//sport.marktplaats.nl/voetbal/194094527-fc-dordrecht-selectie-te-koop-en-technise-staf.html

Paul-tje
15 september 2008, 23:01
1-0. Onterecht. Maar weer verloren.

En hoe Ramos in de blessuretijd de bal uit het uitvak wil slaat nergens op. Hoe Kras die penalty inschiet slaat nergens op. Wat Boyen bij dat doelpunt deed sloeg nergens op......Geen kritiek op Kruys nu, hij deed niets verkeerd. Maar het is al te laat voor Gert. WANT 3 PUNTEN UIT 7 WEDSTRIJDEN IS ONACCEPTABEL.

Hopelijk lezen Heijsman, Boogers, Ouwerkerk en Kruys hier allemaal mee. Want ik kan letterlijk wel janken. Hopelijk doen zij geen oog dicht deze nacht.......Want wie wel slaapt nu onze club in zo'n crisis zit, mag echt per direct zijn koffers pakken. Het is crisis in Dordrecht.....

tifo
15 september 2008, 23:10
diep triest dit echt waar, paul op alle punten gelijk.
Ramos 90 minuten de kans om te scoren en dan de laatste seconden tegen ons
flippen als hij de bal in zijn ogen niet snel genoeg krijgt.

En na de 1-0 weer lekker koppies omlaag en traditiegetroiuw verliezen, ASWH here we come

Sev
15 september 2008, 23:11
Wat gebeurde er precies met Ramos dan??

tifo
15 september 2008, 23:12
pfff krijgen we dit weer

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//sport.marktplaats.nl/voetbal/194094527-fc-dordrecht-selectie-te-koop-en-technise-staf.html

Pff zet het dan tenminste op E-bay ofzo

Paul-tje
15 september 2008, 23:17
Wat gebeurde er precies met Ramos dan??

Als een gek "Geef die bal, geef die bal" schreeuwen. Je had de 90 minuten daarvoor zo tekeer moeten gaan, niet in de blessuretijd nog proberen te redden wat er niet meer te redden valt.

International, maar een zooi kutpasses vandaag, ongelofelijk. Maar nee, wij geven je de bal wel Guy, zodat jij er weer iets kuts mee kan doen. Of Siberië een beroerde vrije trap laten nemen. Of Meulens na een mooi straatvoetbaltrucje er een kutvervolg aan zien geven. Of Kalisse een afzwaaier naar de cornervlag zien schieten. Of Kras een penalty beroerd in zien schieten. Of Tommy de Jong totaal niet in het spel zien voorkomen.............zo kan ik wel wat over alle spelers iets zeggen.

Echt, die spelersgroep............. Technisch allemaal niet eens slecht, kunnen leuke dingen met een bal doen. Op straat. En nu voetbal je niet op straat, maar op een veld. En dat lukt ze niet

http://teletekst.nos.nl/gif/images/830-01.gif

Sinterklaas
16 september 2008, 10:11
Het zit allemaal tegen, lees ik zo. Nou, het zit eigenlijk vanaf de degradatie uit de eredivisie in 1995 tegen. Slechts twee maal nacompetitie (1998/1999 en 2006/2007), een paar keer nét niet, bijvoorbeeld vorig jaar of in 1995/1996. Voor de rest middenmoot of in de onderste regionen. We zijn niet echt verwend.

benny
16 september 2008, 10:48
venlo thuis , beker veendam thuis , zwolle thuis.. 3 moeilijke wedstrijden en al helemaal als ze zwak 'spelen' zie het nog gebeuren dat de 6x op rij een 9x op rij gaat worden
maar ergens denk ik dat we vrijdag gaan winen van venlo .. laten we het hopen
COMON DORDRECHT!

Cor Lems
16 september 2008, 11:21
pfff krijgen we dit weer

Degene die dat geplaatst heeft, dat is een stumper en verre van orgineel.....

FCD!
16 september 2008, 11:43
ik weet wie het geplaatst heeft en kan je gelijk geven

FCD-078
16 september 2008, 12:41
geen woorden voor, het is niet om aan te zien, alles is gewoon KUT.

maar ff een punt..

Ado den haag begon ook slecht aan het vorig seizoen en haalde tog nog nacompetitie en zelfs eredivisie, nog een beetje tog vroeg om te zeggen maar ze staan tog 1e na 100 jaar ongeveer, waarom zou dordrecht dat niet kunnen? niet dat ze naar de eredivisie gaan maar tog nog wedstrijden kunnen winnen en niet degraderen, tuurlijk ben ik met iedereen eens dat alles kut gaat en 6 wedstrijden verliezen op een rij daar baal ik ook flink van, en de komende 3 wedstrijden worden ook zwaar ja.. ik weet het ook niet echt, maar ik las een bericht ergens op het forum dat we gewoon voor 200% meer achter de wedstrijd moeten gaan staan vrijdag en als het weer dramatisch is actie moeten gaan ondernemen.

En die spelers moeten ook is wat aan hun kut instelling gaan doen zoals ramos op het eind kwaad gaan worden, heel de team moet het gewoon heel de wedstrijd doen elkaar Steunen corrigeren enz.

wat ik ook gistere zag dat een club na 2 paar slechte wedstrijdjes ook witte zakdoeken gaan zwaaien niet dat dat tot deze discussie hoort sla ook nergens op maar tog.

maar hoop op een goed einde, en dat ik eind van het seizoen kan zeggen dat we tog nog een beetje goed hebben gepresteerd.

Forza Dordt!

maniak
16 september 2008, 13:41
Misschien een idee om Johan van der Werff weer te benaderen. Die heb ik vorig jaar vv Papendrecht bijna kampioen zien maken, was toch Hoofdklasse en dat deed hij op zijn gemak iedereen was laaiend enthousiast over hem. Zou i.i.g. wel beter zijn dan die drol van een belg in de goal.
Kost heel wat punten zo die Rensen en Boyen tijdens zo'n seizoen.
Maar leten we niet wanhopen wie weet leest Marco Boogers dit wel en juichen we weer voor een echte keeper binnenkort.

Forza

Cor Lems
16 september 2008, 13:48
Haha, omdat Boyen is een goede keeper, daar ligt het niet aan. Hij heeft ook al wat ballen gepakt dit jaar, dus laat van der werff lekker wegblijven zeg. Als Kras die penal scoort is er niets aan de hand.

maniak
16 september 2008, 15:14
Haha, omdat Boyen is een goede keeper, daar ligt het niet aan. Hij heeft ook al wat ballen gepakt dit jaar, dus laat van der werff lekker wegblijven zeg. Als Kras die penal scoort is er niets aan de hand.

GOED??? weet niet wat jou definitie van goed is....

Maar dat staat niet voor wat die Belg laat zien.:11:

Jah
16 september 2008, 15:18
Bij ons is het altijd: we waren beter of gelijkwaardig en hebben pech met de afwerking en de tegenstander krijgt een penalty en/of wij rood. Hoe vaak maken wij dit mee? Een seizoen waarin dit soort dingen meezitten en we worden 6e. Mooie uitschieter naar boven maar met deze pech worden we 15e (daar teken ik voor)..
Is wel goed voor het aantal posts op dit forum deze bagger prestaties. Iedereen die Dordt een warm hart toedraagt moet nu juist vrijdag komen. Dus alle successupporters die er tegen Den Haag of Eagles ook staan op West, kom vrijdag en schreeuw die ploeg naar voren. Bovendien komen er veel boeren langs...

Cor Lems
16 september 2008, 15:26
GOED??? weet niet wat jou definitie van goed is....

Maar dat staat niet voor wat die Belg laat zien.:11:

Dan moet je beter kijken, hij heeft ook een paar ballen er fantastisch uitgehouden de eerste wedstrijden, maar nu loopt heel de ploeg zonder zelfvertrouwen.

Jah
16 september 2008, 15:27
Feit is dat we altijd een kut keeper en een kut spits hebben. Na Benny Gal en Virgil Breetveld is het niks meer geweest. Ja Chima en Mark pffff. Maar zit ook veel frustratie tussen en dan wil de redelijkheid weleens op de achtergrond komen te staan. Wat een kutploeg!!!

Dordt4Altijd
16 september 2008, 15:28
Dan moet je beter kijken, hij heeft ook een paar ballen er fantastisch uitgehouden de eerste wedstrijden, maar nu loopt heel de ploeg zonder zelfvertrouwen.

Ja precies ik sluit me er compleet bij aan dat er heel wat moet veranderen maar ga het na 1 foutje niet op Boyen afschuiven want die man heeft al heel wat keren uitstekende reddingen verricht.

Nr 10
16 september 2008, 15:31
Boyen is toch echt wel een uitstekende keeper voor Dordt, voetbalt ook goed mee en haalt er mooie ballen uit, dit is de 1ste fout die hij maakt en ja het is een beslissende fout dat weet ik ook.

Cor Lems
16 september 2008, 15:36
wil net zeggen, hele goede en betrouwbare keeper tot nu toe. En elke keeper maakt wel eens een fatale fout, nu is het Boyen eens een keer, maar tot nu toe de beste keeper dat we in jaren gehad hebben.

FCD!
16 september 2008, 15:42
een keeper gaat vanzelf kut spelen als er 10 spelers voor je op het veld staan te kutten, dan zakt je moreel en krijg je meer ballen dan gewoonlijk, en als je het dan een keer wat minder doe valt het extra op

Cor Lems
16 september 2008, 16:14
Feit is dat we altijd een kut keeper en een kut spits hebben. Na Benny Gal en Virgil Breetveld is het niks meer geweest. Ja Chima en Mark pffff. Maar zit ook veel frustratie tussen en dan wil de redelijkheid weleens op de achtergrond komen te staan. Wat een kutploeg!!!

Benny gall?????????????????????????????????????????????? ?????????? De man die vergeleken werd met peter schmeichel (voordat ie kwam) haha.

maniak
16 september 2008, 17:30
Hele goede wedstrijden gekeept???

6 wedstrijden onderweg nog geen punt gepakt, penalty veroorzaakt, rode kaart en blunder tegen Helmond Sport.
Nee fantastische aankoop.......:roflmao:
Als dit dus een goede doelman is dan weet ik hoe hoog de lat ligt dit jaar!!!

Forza Dordt....

Cor Lems
16 september 2008, 17:34
Hele goede wedstrijden gekeept???

6 wedstrijden onderweg nog geen punt gepakt, penalty veroorzaakt, rode kaart en blunder tegen Helmond Sport.
Nee fantastische aankoop.......:roflmao:
Als dit dus een goede doelman is dan weet ik hoe hoog de lat ligt dit jaar!!!

Forza Dordt....

Je praat ongelooflijk veel poep.
Ten eerste die penalty waar jij naar verwijst, dat was geen penalty. Net zo min dat dat een rode kaart was.
Daarbij heeft hij een paar keer goed ingegrepen en ja nu een blunder tegen HS gemaakt.

Maar als jij echt hem slecht vind, dan verwijs ik je gaarne naar www.pearle.nl ...

Toch opvallend dat de meerderheid iets anders zegt dan jij, jij wilt hem alleen pakken op dat moment. Als de rest van het team nu eens inzet zouden tonen en hun kansen afmaakte dan hadden we niet eens in deze situatie gezeten.

maniak
17 september 2008, 13:39
Pak de neutrale kranten verslagen er maar bij en de reacties op Rijnmond.
Vaak wordt er gesproken over de onzekere, vaak onnavolgbare actie/reacties van deze onstuimige belg, dus ik sta er niet alleen in, en zoek ook niet constant die simpele oplossing als, meer inzet en de bal er voorin inschieten, maar als jij vindt dat hij uitstekend keept punten pakt en zekerheid uitstraalt dan mag dat.:boxed:
Al geven de statistieken en de beoordelingen over hem een heel ander beeld. (zie v.i./rijnmond sport)

forza.

rob
17 september 2008, 13:44
Denken dat V.I of andere media een objectief en neutraal beeld schetsen van een persoon of ploeg is ook wel een beetje naief he

Jah
17 september 2008, 14:16
Jongens bewaar die agressie voor vrijdag... ;)

Cor Lems
17 september 2008, 15:51
Pak de neutrale kranten verslagen er maar bij en de reacties op Rijnmond.
Vaak wordt er gesproken over de onzekere, vaak onnavolgbare actie/reacties van deze onstuimige belg, dus ik sta er niet alleen in, en zoek ook niet constant die simpele oplossing als, meer inzet en de bal er voorin inschieten, maar als jij vindt dat hij uitstekend keept punten pakt en zekerheid uitstraalt dan mag dat.:boxed:
Al geven de statistieken en de beoordelingen over hem een heel ander beeld. (zie v.i./rijnmond sport)

forza.

Hahahahahahahahahaha
Jij hebt de 'objectieve' media nodig om een beeld te vormen? Als jij je oren daar al naar laat hangen, dan is het toch al droef gesteld. Toch raar dat Radio Rijnmond sprak over een zeer betrouwbare doelman. En wat weet jij nu uberhaupt van Boyen? Helemaal naks. Ik heb hem vaker zien keepen dan jij in iedergeval. Voorts heb ik je verwijt over de rode kaart en vermeende penalty kunnen weerleggen. Als jij echt vind dat de resultaten door boyen komt, dan weet je in mijn ogen niets van voetbal. En ik zat anders te luisteren naar de verslaggeving van Radio Rijnmond en daar spraken ze over de anders betrouwbare Belgische doelman, die een blunder maakte.

Weltrusten.

Rico078
17 september 2008, 19:24
mooi weer geweest mooi weer geweest het was vandaag mooi weer geweest !!!!!

wijnandfens
17 september 2008, 19:50
We kunnen nog 93 punten pakken, dan ben je gewoon kampioen, ik zie nog geen rede tot paniek

tifo
17 september 2008, 19:52
woaw... wat voor drugs gebruik jij ?

wijnandfens
17 september 2008, 20:14
nou niks, blijf graag helder, maar ik vind het allemaal een beetje paniek om niks. we zijn maar 1 keer echt weg gespeeld (haarlem uit) en de rest hebben we redelijk aanvallend goed voetbal gespeeld, alleen worden er geen goals gemaakt.

Dat is het mankement van dit team, ik had vanaf het begin al geen vertrouwen in meulens, als je er 10 scoort bij AGOVV dan vind ik dat niet heel erg bijzonder.

Ik denk dat dit team straks gewoon lekker gaat draaien en dat we gewoon bij de eerste 12 eindigen, we moeten hopen op een periode, maar zo sterk als we dachten te zijn, zijn we dus niet.

Maar ik zie nog geen rede tot paniek.

as vrijdag winnen we met 2-1

ciao

FCD!
18 september 2008, 09:46
neem ng een lijntje

wijnandfens
29 september 2008, 12:36
nou niks, blijf graag helder, maar ik vind het allemaal een beetje paniek om niks. we zijn maar 1 keer echt weg gespeeld (haarlem uit) en de rest hebben we redelijk aanvallend goed voetbal gespeeld, alleen worden er geen goals gemaakt.

Dat is het mankement van dit team, ik had vanaf het begin al geen vertrouwen in meulens, als je er 10 scoort bij AGOVV dan vind ik dat niet heel erg bijzonder.

Ik denk dat dit team straks gewoon lekker gaat draaien en dat we gewoon bij de eerste 12 eindigen, we moeten hopen op een periode, maar zo sterk als we dachten te zijn, zijn we dus niet.

Maar ik zie nog geen rede tot paniek.

as vrijdag winnen we met 2-1

ciao

Geweldige overwinning op zwolle (zoals ik al zei (zie bericht hierboven), er dus nog geen reden tot paniek.

altijd lekker als je gelijk krijgt.:RockOn:

Jah
29 september 2008, 13:48
Van mij mag jij het hele seizoen gelijk krijgen. Dat negatief doen is meer mezelf indekken he. Zo van we gaan van het ergste uit. Heb er nu ook wel meer vertrouwen in.