View Full Version : Mogen de supporters dit slechte voetbal niet zat zijn????
Rico078
14 september 2008, 19:25
:censored:vrijdag ontdekte ik dat er meer mensen ingezet waren om ons het stadion uit te werken dan normaal
in totaal stonden er 30 stewards en 6 politie mensen en nog 4 security mensen
ik heb van verschillende mensen gehoord dat HET BESTUUR een beetje bang aan het worden is
lijkt me logisch met zulke resultaten jonge jonge wat zijn we slecht niet normaal meer
TIP 1 PLEUR DIE DERVELD ERUIT
:furious::furious::furious::furious::furious:
tifo
14 september 2008, 20:08
ach jah uur later waren we er dan als nog
Bredordt
14 september 2008, 20:25
Vandaag (14-9) op rijnmond.nl:
Honderdjarige wint rollatorrace met gemak
14 september 2008
De eerste Nederlandse rollatorrace voor 100-jarigen in Rotterdam is zaterdag gewonnen door Cor van Zwoll. Hij was de enige deelnemer omdat zijn 'rivale' Nel de Rek zich had teruggetrokken uit de race.
De hoogbejaarde vrouw verscheen onverwacht niet aan de startlijn. De zenuwen speelde de hoogbejaarde vrouw parten. Cor van Zwoll legde de 100 meter met een rollator af in 1 minuut en 18 seconden.
Reactie:
Ik hoop dat het bestuur van mijn cluppie fc Dordrecht dit bericht ook leest en dhr. van Zwoll een meerjarig contract aanbied als spits. gezien zijn tijd loopt hij harder dan de huidige spitsen Meulens en vooral Putter. Come on van Zwoll!!!!!
Pascal, Dordrecht 14 september 2008 om 21:22
Nr 10
15 september 2008, 09:25
Vandaag (14-9) op rijnmond.nl:
Honderdjarige wint rollatorrace met gemak
14 september 2008
De eerste Nederlandse rollatorrace voor 100-jarigen in Rotterdam is zaterdag gewonnen door Cor van Zwoll. Hij was de enige deelnemer omdat zijn 'rivale' Nel de Rek zich had teruggetrokken uit de race.
De hoogbejaarde vrouw verscheen onverwacht niet aan de startlijn. De zenuwen speelde de hoogbejaarde vrouw parten. Cor van Zwoll legde de 100 meter met een rollator af in 1 minuut en 18 seconden.
Reactie:
Ik hoop dat het bestuur van mijn cluppie fc Dordrecht dit bericht ook leest en dhr. van Zwoll een meerjarig contract aanbied als spits. gezien zijn tijd loopt hij harder dan de huidige spitsen Meulens en vooral Putter. Come on van Zwoll!!!!!
Pascal, Dordrecht 14 september 2008 om 21:22
Deze opmerking vind ik een beetje ongepast eerlijk gezegd. Vooral Eddy loopt zijn eigen altijd helemaal leeg in een wedstrijd, die jongen werkt zen eigen kapot in een wedstrijd.
DORDRECHT rulezzz
15 september 2008, 09:51
de hele selectie speel KUT !!!
vanavond tegen helmond ga je er weer in !! 3 - 0
Tifodordrecht
15 september 2008, 10:33
TIP 1 PLEUR DIE DERVELD ERUIT
:furious::furious::furious::furious::furious:
Ad h. heeft zelfs gezegt vrijdag dat ''Derveld'' de slechtste aankoop is van het seizoen, en dat ze hem beter geen contract had kunnen geven..
DORDRECHT rulezzz
15 september 2008, 11:13
tja das achteraf !!
Nr 10
15 september 2008, 16:37
Ad h. heeft zelfs gezegt vrijdag dat ''Derveld'' de slechtste aankoop is van het seizoen, en dat ze hem beter geen contract had kunnen geven..
Heeft onze voorzitter dat gezegd?.
benny
15 september 2008, 20:58
heel nieuw 11tal erin
Jah
16 september 2008, 10:20
Vrijdag moeten we echt als een gek tekeer gaan. Laten we er achter gaan staan en als de spelers het dan niet oppikken de tweede helft maar eens protesteren. Sowieso moet de sfeer vijandig worden vrijdag, komen ook een hoop vlaaien (net als wij altijd met veel meer bij hun zijn) dus laat het spoken op de Krommedijk...
Bredordt
16 september 2008, 12:07
Deze opmerking vind ik een beetje ongepast eerlijk gezegd. Vooral Eddy loopt zijn eigen altijd helemaal leeg in een wedstrijd, die jongen werkt zen eigen kapot in een wedstrijd.
Dan zie jij andere wedstrijden van hem dan 90% van de andere supporters ben ik bang.
Nr 10
16 september 2008, 15:25
Dan zie jij andere wedstrijden van hem dan 90% van de andere supporters ben ik bang.
Oke nouja goed dat kan natuurlijk. Maar ik vind Eddy altijd hard werken, een echte goalgetter is het natuurlijk ook niet maar hij werk zen eigen altijd wel helemaal verrot.
Bredordt
17 september 2008, 01:00
Oke nouja goed dat kan natuurlijk. Maar ik vind Eddy altijd hard werken, een echte goalgetter is het natuurlijk ook niet maar hij werk zen eigen altijd wel helemaal verrot.
Mee eens, ik heb ook nergens beweerd dat hij niet werkt.
Gaf alleen wel aan dat hij niet bepaald snel, maar eerder wat traag is.
En idd is het geen goalgetter, want daar heeft hij te weinig rendement voor.
En als spits wordt je nou eenmaal worden afgerekend op scorend vermogen, want daar sta je voor.
Nou is het ook moeilijk om je draai te vinden in een ploeg die er tot nog toe weinig van bakt, maar ook hij maakt deel uit van dat soepzooitje en blijkt ook niet de kar te kunnen trekken.
Helaas maar waar.
bossie
24 september 2008, 13:07
Stap1 is denk ik om Rensen weer eens op te stellen want die belg maakt meer fouten dan goeie acties.
Gister tegen Veendam ook weer pffff
Cor Lems
24 september 2008, 13:53
Stap1 is denk ik om Rensen weer eens op te stellen want die belg maakt meer fouten dan goeie acties.
Gister tegen Veendam ook weer pffff
Pleurt op met je Rensen. Die heeft vorig seizoen nog veel meer fouten gemaakt. Maar makkelijk om nu op Boyen te steken, deze heeft de eerste wedstrijden veel gepakt, maar momenteel zat heel het team zonder zelfvertrouwen en maakte een gros fouten, dus ja dan ga je als keeper mee in de ellende.
Let maar op, zodra Dordt beter draait zal je zien dat Boyen gewoon een hele goede keeper is. Maar momenteel speelde heel veel spelers onder hun niveau.
Jah
24 september 2008, 16:32
Momenteel zie ik het niet in hem in ieder geval. Elke hoge bal houd ik mijn hart weer vast. Lijkt Stanley Menzo wel met zn hete kroketten. Meulens en die keeper zijn toch wel de miskopen van het seizoen (of de eeuw)...
Cor Lems
24 september 2008, 16:41
de eerste wedstrijden heeft hij toch aardig wat ballen eruit gehouden, hij is idd wat onzekerder gaan keepen, maar speelde niet heel het elftal kut? Om nu spelers te bestempelen als miskoop is echt te lachwekkend voor de eeuw. In de voorbereiding waren het ook nog helden.... het is en blijft een feit, dat heel het team niet draaide en dan is het voor elke speler moeilijk. Ik heb hier zoveel namen nu voorbij zien komen als miskoop. De een heeft het over Meulens, de andere weer over Muyen en verhoek die op ebay moeten, de ander zegt weer dat Boyen kut is, die heeft het weer over een slechte trainer en uiteindelijk als je alles zo leest, hebben we gewoon een kutteam met louter alleen maar slechte spelers.....
rob
24 september 2008, 23:11
Al kan Boyen in jouw ogen ook niks fout doen he, Cor...
Maar die Meulens mag toch wel een tandje harder lopen dan de laatste wedstrijden..hoe die vent af en toe achter een bal aansjokt, dat kan echt niet als je laatste staat en alles op alles moet zetten om punten binnen te slepen!
Cor Lems
25 september 2008, 06:39
Al kan Boyen in jouw ogen ook niks fout doen he, Cor...
En wie zegt dat, als hij een blunder maakt dan maakt hij een blunder. Maar hier basseert men hem op miskopen en al dat andere soort meuk, terwijl heel het team voor geen meter draaide. Beetje gemakkelijk he. Vorig jaar met die Rijnvis idem dito. Die werd ook meteen afgeserveerd nadat hij in een team terecht kwam dat zonder zelfvertrouwen voetbalde. Dus dan is het erg simpel om het op de keeper te steken, maar een club heeft altijd een zondebok nodig.
Het grote verschil met de meeste hier is, dat ik Boyen al jaren hebt zien keepen en ik zijn kwaliteiten wel ken. En die Meulens is ook wel een goede voetballer, maar hij mag idd wat feller zijn.
rob
25 september 2008, 10:00
Het verschil is inderdaad dat jij hem al jaren hebt zien keepen...en wij (of ik) hem pas 9 wedstrijden en hij er af en toe niet zo goed uit zag. Ik hoop uiteraard dat je gelijk hebt, dus ben benieuwd.... Maar met Rensen was het niet veel beter vorig jaar..
Ach..dalijk winnen we weer en dan is iedereen weer blij :)
Cor Lems
25 september 2008, 10:50
Dat hij nu af en toe onzeker overkomt ben ik helemaal mee eens, maar ik trek dat niet door naar hem alleen, heel de ploeg speelt zwaar onder zijn kunnen. Als het team beter gaat presteren en hij haalt zijn niveau niet, dan ben ik zeker een van de mensen direct zal roepen dat Rensen erin moet, maar momenteel nog niet omdat ik het een team probleem vind.
rotterdam
25 september 2008, 11:06
Dat het hele elftal slecht speelt heb je gelijk in maar ook ik ben van mening dat Boyen en Meulens echt drame spelen
Ik hoop dat ik ongelijk heb of krijg en dat deze 2vele malen beter gaan spelen
conchita
25 september 2008, 13:23
Ach..dalijk winnen we weer en dan is iedereen weer blij :)[/QUOTE]
En opeens hebben we dan weer veel supporters,want ach waarom zou je net als ons je cluppie steunen als het goed gaat!!!!!!!!!!!!!!!!!:tongue2::tongue2:
Cor Lems
25 september 2008, 13:37
Dat het hele elftal slecht speelt heb je gelijk in maar ook ik ben van mening dat Boyen en Meulens echt drame spelen
En als Dordt morgen verlies en ik zeg dat Kalisse drama speelt, dan lult iedereen ook vrolijk mee. Zoals ik al zei, ik heb de afgelopen weken bijna elke speler wel gelezen of gehoord dat deze waardeloos is. Ik hecht er steeds minder waarde aan, heel het team heeft momenteel gefaald.
rob
25 september 2008, 16:01
En als Dordt morgen verlies en ik zeg dat Kalisse drama speelt, dan lult iedereen ook vrolijk mee. Zoals ik al zei, ik heb de afgelopen weken bijna elke speler wel gelezen of gehoord dat deze waardeloos is. Ik hecht er steeds minder waarde aan, heel het team heeft momenteel gefaald.
Als jij zegt dat Kalisse drama speelt lul ik 9 van de 10 keer wel vrolijk mee hoor :) Maar goed, da's ook niks om blij van te worden eigenlijk. (Hoewel die wel echt inzet toonde dinsdag trouwens..ik ben misschien bevooroordeeld :P)
Het is wel zo dat voetbal een teamsport is he...dus je hebt wel een beetje gelijk. Ik zou graag zeggen dat de winst afgelopen dinsdag de ommekeer zal betekenen voor dit seizoen. Als nou ook de spitsen nog gaan scoren komt t vast een keer goed.
Cor Lems
25 september 2008, 16:10
Ach komt zeker goed, wij hebben veel kwaliteit in de ploeg, we missen alleen een killer voorin en we hebben ook niet echt geluk gehad, want als we dan net beter speelde kregen we op een of andere manier de deksel op de neus, dat is ook niet goed voor het zelfvertrouwen, bijvoorbeeld tegen RKC. Speel je goed, Boyen was tot dan niet minder, maar krijgt een lullige rode kaart en een lullige strafschop tegen en dat kost je dan de nek. En zo zijn er nog wel een paar voorbeelden.
Ik zie ons gewoon de playoffs nog halen, drie keer winnnen en je staat weer in de middenmoot.
tifo
25 september 2008, 17:47
Daarom heb je het ook over zo'n beetje iedereen al gehoord ;) Maar ik ben denk ik wel 1 van de weinige die vrijwel altijd positief is over Kalisse. :doh: Maar goed over het ALGEMEEN wel tevreden over; van Muyen, Kras, Kalisse, Verhoek en Booyen (zeker de eerste wedstrijden).
Cor Lems
25 september 2008, 18:06
Daarom heb je het ook over zo'n beetje iedereen al gehoord ;) Maar ik ben denk ik wel 1 van de weinige die vrijwel altijd positief is over Kalisse. :doh: Maar goed over het ALGEMEEN wel tevreden over; van Muyen, Kras, Kalisse, Verhoek en Booyen (zeker de eerste wedstrijden).
:beker:
Nr 10
25 september 2008, 18:19
Kalisse is wel altijd een speler die voor dreiging zorgt maar zijn redement is veels te laag. Hij voert zijn acties vaak tever door en heeft vind ik te weinig oog voor medespelers.
Ik vind het ook wel interessant om het over Ruud te hebben. Is over het algemeen (waar jij het ook over hebt) een goede en betrouwbare speler maar net zoals meerdere spelers in het team is ook hij het even kwijt geweest. Maakte de laatste wedstrijden veel fouten, RKC, Veendam thuis, Helmond uit.
Afgelopen dinsdag tegen Veendam vond ik hem juist weer goed spelen en zeker niet omdat hij een mooie goal maakte maar hij oogde weer goed en fris.
Ik hoop overigens ook dat Tommy morgen weer in de basis staat dat is toch wel degelijk een goede speler, dat hadden we in de voorbereiding al wel gezien maar nadat hij in de basis stond tegen Eindhoven heeft hij toch een aantal duels niet in de basis gestaan.
Dordtse
30 september 2008, 00:40
Ja die Tommy de Jong is echt een bepalende speler, tenminste als je kijkt naar het aantal aanvallen waar hij bij betrokken is.
fc-dordrecht.nl
30 september 2008, 12:59
Samen met Coster de beste aankoop van dit jaar
FC Dordrecht Fan
30 september 2008, 16:37
Ja die Tommy de Jong is echt een bepalende speler, tenminste als je kijkt naar het aantal aanvallen waar hij bij betrokken is.
Dat valt mij ook wel op. Hij zit meer in de verdediging dan in de aanval. Een sympathieke jongen maar tot nu toe echt niet de vervanger voor Nick van der Velden (dat jaar daarvoor: Charlie van den Ouweland). Maar ik denk wel dat hij de capaciteit heeft om zo goed te zijn als Nick.
FCD!
4 oktober 2008, 01:31
nick coster is in ieder geval een topaankoop, Rocky zou misschien ook wat meer minuten mogen pakken van mij ( slechter als Bob M. zal die niet zijn)
vBulletin® v3.8.0 Release Candidate 2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.