PDA

View Full Version : Gertje K. weg?

conchita
6 september 2008, 13:47
Hoor net op Rijnmond in een vogelvlucht de presentator zeggen dat als we morgen tegen Haarlem verliezen er een kans is dat Boogers.M ons Gertje wil deleten vanwege wanprestaties........??????????????:angry::angry:: angry:

Paul-tje
6 september 2008, 14:58
Als we morgen geen punt pakken staan we wel samen met Fortuna en Omniworld echt laatste......

Het zal voorlopig nog niet zover zijn denk ik, maar het kan niet zo door blijven gaan.

Cor Lems
6 september 2008, 19:34
Hoor net op Rijnmond in een vogelvlucht de presentator zeggen dat als we morgen tegen Haarlem verliezen er een kans is dat Boogers.M ons Gertje wil deleten vanwege wanprestaties........??????????????:angry::angry:: angry:

Dat ze het maar uit hun hoofd laten, we hebben wel een paar lastige wedstrijden gehad, als je een trainer moet gaan ontslaan na 5 wedstrijden dan zal het wel te hilarisch voor woorden zijn. Laat Gert maar lekker blijven, die krijgt de boel wel op de rails en we zullen heus wel de playoffs halen.

100%dordts
6 september 2008, 20:01
als je heel realistisch ben is het niet zo'n gek idee dattie wegmoet
vorig seizoen kreeg hij ze ook niet aan het voetballen, ondanks vele strategiewijzigingen

het enige pluspuntje van vorig seizoen is de kwartfinale van de beker tegen roda

gebeurt toch wel vaker dat trainers ondanks hun vele inspanningen een ploeg niet aan het voetballen krijgen
zou het jammer vinden als hij wegmoet, want hij is een van de betere trainers van de JL

Dordt heb zat kwaliteit maar het wil zich maar niet uiten in resultaten, wellicht is hij niet het juiste type trainer voor dit elftal

maar wie dan wel ?

bossie
7 september 2008, 14:56
Moet bekennen dat ik een grote fan ben van kruys maar als je je bedenkt dat hij nergens zn contract heeft uitgediend.
Bij graafschap, den bosch, cambuur niet. Het is een goede trainer voor een team dat ff een boost nodig heb voor korte periode maar om een team continue te laten presteren denk ik niet!!

Staan laatste straks..... Maar ik ben ook van mening dat Dordt hetzelfde probleem heeft als vorig jaar en dat is dat een killer ontbreekt en er dus bijna niet gescoord wordt!!!!! dat ligt niet aan de trainer

tifo
7 september 2008, 17:22
Moet bekennen dat ik een grote fan ben van kruys maar als je je bedenkt dat hij nergens zn contract heeft uitgediend.
Bij graafschap, den bosch, cambuur niet. Het is een goede trainer voor een team dat ff een boost nodig heb voor korte periode maar om een team continue te laten presteren denk ik niet!!

Staan laatste straks..... Maar ik ben ook van mening dat Dordt hetzelfde probleem heeft als vorig jaar en dat is dat een killer ontbreekt en er dus bijna niet gescoord wordt!!!!! dat ligt niet aan de trainer

Jah koolhof moest ook weg toen we wat 9e stonden?
Gert kruys is vorig jaar slecht geeindigd en slecht begonnen nu dusja waarom niet?
Alleen omdat hij voor 1 keer play offs heeft gezorgd..

Paul-tje
7 september 2008, 17:38
Jah koolhof moest ook weg toen we wat 9e stonden?
Gert kruys is vorig jaar slecht geeindigd en slecht begonnen nu dusja waarom niet?
Alleen omdat hij voor 1 keer play offs heeft gezorgd..

We staan nu op doelsaldo 18de.........En dit was de makkelijkste periode van de 6.
Heel 2008 is al ondermaats voetbal en nu is de maat vol. Aanstaande vrijdag wordt erop of eronder voor onze "geliefde" trainer.

Zometeen 6 wedstrijden gespeeld in een nieuw seizoen en al de noodzaak om de trainer te vervangen. Gaat weer lekker in Dordt. Play-offs zijn onrealistischer dan ooit!

Tifodordrecht
7 september 2008, 18:02
Dat ze het maar uit hun hoofd laten, we hebben wel een paar lastige wedstrijden gehad, als je een trainer moet gaan ontslaan na 5 wedstrijden dan zal het wel te hilarisch voor woorden zijn. Laat Gert maar lekker blijven, die krijgt de boel wel op de rails en we zullen heus wel de playoffs halen.

cor je bent niet wijs!! we hebben 1 lastige wedstrijd gehad op papier.. en dat zou rkc zijn..

dit was de makkelijkste periode en we winnen er 1, dus het is helemaal geen gekke gedachten.:axe:

tifo
7 september 2008, 18:10
Ja ik zie ook niet echt in hoe je kunt doen alsof 4 keer op rij verlies niks is..
Tuurlijk hebben we zelfs slechtere starten gehad maar we hebben het nu over dit jaar.

Cor Lems
7 september 2008, 18:59
cor je bent niet wijs!! we hebben 1 lastige wedstrijd gehad op papier.. en dat zou rkc zijn..

dit was de makkelijkste periode en we winnen er 1, dus het is helemaal geen gekke gedachten.:axe:

Ja hoor, op basis van de wedstrijden in het verleden is het een zekerheidje dat we winnen in Emmen, laat je nakijken zeg. We hebben het daar bijna altijd moeilijk, dus wat zit je nu te lullen. Ik zeg niet dat we niet van emmen kunnen winnen, maar nu doet men net of we zo'n superploeg hebben dat we even daar de winst gaat pakken. En bij AGOVV verlies je ongelukkig, tegen RKC ben je beter en verlies je. Tegen Emmen kwamen we ook nog goed terug, alleen vandaag schijnt het erg kut geweest te zijn. Ook dat is voetbal mensen, maar mochten we straks een mooie serie neerzetten, dan zit iedereen weer de polonaise te lopen. Slap gelul iedere keer. Het is geen FM mensen.

Dordtnoord
7 september 2008, 19:25

Uit hun hoofd laten?

Vandaag tijdens 1-0 achterstand aanvaller eruit halen en verdediger dr in?! Wattefack.... dan ben je niet echt lekker bezig... Meulens die dramaa speelt al weken lang.. t wordt een kut seizoen.. en Jaaa.. daar is de trainer eigenlijk WEL verantwoordelijk voor!

1 moeilijke ploeg gehad dat was rkc.. en verder??? de 1e periode was de makkelijkste van allemaal...

Wij staan onderaan.. dat zegt genoeg!

Dike-Side
ik weet het niet hoor... loopt al een tijdje slecht met de ploeg,
of we worden totaal weggespeeld,
of we spelen heel goed, maar verliezen alsnog..
de trainer overal de schuld van geven gaat iets te ver vind ik,
maar een andere trainer zou geen kwaad kunnen..

Dordtnoord

Uit hun hoofd laten?

Vandaag tijdens 1-0 achterstand aanvaller eruit halen en verdediger dr in?! Wattefack.... dan ben je niet echt lekker bezig... Meulens die dramaa speelt al weken lang.. t wordt een kut seizoen.. en Jaaa.. daar is de trainer eigenlijk WEL verantwoordelijk voor!

1 moeilijke ploeg gehad dat was rkc.. en verder??? de 1e periode was de makkelijkste van allemaal...

Wij staan onderaan.. dat zegt genoeg!

Cor Lems
7 september 2008, 20:30
Godskolere zeg.... Nu wil ik toch even 'vingers' zien van mensen die hier zeggen dat EMMEN uit een makkelijke wedstrijd is.
Daarom hebben we het daar zo vaak ontzettend moeilijk omdat we daar wel even winnen.
Tegen Eindhoven verdiend gewonnen. Tegen AGOVV waren we veel beter alleen vergeten we te scoren. Tegen Emmen kwamen we achter maar vochten ons terug en had een punt tot de mogelijkheden geweest. Dan tegen RKC speel je gewoon een goede wedstrijd en verdien je gewoon om te winnnen, maar word je keihard genaaid door de scheidsrechter. Ook daar ben je dus niet de mindere. Alleen tegen Haarlem verliezen we en hebben we een offday, maar dat gebeurt iedere club dat men een complete offday heeft. Alsof de andere wedstrijden zo slecht waren. Hier denkt men ineens dat wij ajax zijn ofzo.

Dat mensen hier al even denken dat wij Emmen een makkelijke tegenstander is, dat is te lachwekkend voor woorden. En ja we staan onderaan, maar als wij twee keer op rij winnen dan staan we ineens weer in het linkerrijtje. Wat een dramaqueens hier na een slechte start. Maar nogmaals, straks lopen ze allemaal weer vooraan feest te vieren als we drie keer op rij winnen, dan zijn we weer een superploeg.

Co had er een mooi woord voor, scorebordjournalistiek, in dit geval scorebordsupporters. Dus van de vijf wedstrijden zijn we één keer weggespeeld, man man man wat een ellende, voor dezelfde geld had het geluk wat meer met ons meegezeten en dan zat iedereen hier te cheeren.

Paul-tje
7 september 2008, 21:08
Tegenstanders per periode:

1: Eindhoven, AGOVV, Emmen, RKC, Haarlem, Veendam
2: Helmond, VVV, Zwolle, Top, Cambuur, MVV
3: Fortuna, Eagles, Den Bosch, Omniworld, Excelsior, Telstar
4: RBC, Eindhoven, Zwolle, Top, MVV, Emmen
5: RKC, AGOVV, Helmond, VVV, Fortuna, Exclesior
6: Telstar, RBC, Haarlem, Veendam, Omniworld, Cambuur

Eerste en de laatste zijn de makkelijkste. Dus was Emmen een "makkelijke" ja. Hoeveel excuses er ook waren voor de vorige 3 nederlagen, deze vierde is gewoon heel erg slecht geweest. Met zulke nederlagen verspelen ze pas echt mogelijkheden en krediet.

Volgens mij gaat het in het voetbal niet om het mooie spel, maar om die 3 punten. Het zal ze bij AGOVV, Emmen en RKC echt aan hun reet roesten dat ze niet beter waren. Vorig seizoen hebben we ook te lang te mooi en aanvallend willen spelen. Vorig seizoen riepen sommige mensen ook heel lang dat het allemaal wel goed zou komen. Nou, we hebben het gezien met z'n allen.......

Cor Lems
7 september 2008, 21:26
Tegenstanders per periode:

1: Eindhoven, AGOVV, Emmen, RKC, Haarlem, Veendam
2: Helmond, VVV, Zwolle, Top, Cambuur, MVV
3: Fortuna, Eagles, Den Bosch, Omniworld, Excelsior, Telstar
4: RBC, Eindhoven, Zwolle, Top, MVV, Emmen
5: RKC, AGOVV, Helmond, VVV, Fortuna, Exclesior
6: Telstar, RBC, Haarlem, Veendam, Omniworld, Cambuur

Eerste en de laatste zijn de makkelijkste. Dus was Emmen een "makkelijke" ja. Hoeveel excuses er ook waren voor de vorige 3 nederlagen, deze vierde is gewoon heel erg slecht geweest. Met zulke nederlagen verspelen ze pas echt mogelijkheden en krediet.

Volgens mij gaat het in het voetbal niet om het mooie spel, maar om die 3 punten. Het zal ze bij AGOVV, Emmen en RKC echt aan hun reet roesten dat ze niet beter waren. Vorig seizoen hebben we ook te lang te mooi en aanvallend willen spelen. Vorig seizoen riepen sommige mensen ook heel lang dat het allemaal wel goed zou komen. Nou, we hebben het gezien met z'n allen.......

haha Emmen de makkelijke tegenstander. HET IS GEEN VOETBAL MANAGER spelletje mensen. Hier denkt men nogmaals echt dat we Ajax zijn. En ja vorig seizoen grepen we er tegen alle verwachting in er naast. Wat wil men nu, een trainerswissel? Oke welke trainer moet er komen dan, geef eens een paar namen die haalbaar zijn en die het beter zouden doen.

En vergeet ook niet dat FC Dordrecht een klein beetje geldbudget hebt en niet zomaar iedereen kan halen. En idd voetbal is drie punten, maar als ze slecht spelen dan hebben jullie daar ook wat op te zeiken, want dat heb ik ook gezien. Want toen wonnen we wel met slecht spel en toen hadden jullie daar wel wat op te mekkeren. Hier wilt men en winnen en goed voetbal en als we een paar wedstrijden verliezen dan is het al dikke paniek, dan moet er ineens koppen rollen en dat soort meuk allemaal. En een trainerswissel leid zelden tot betere resultaten, slechts sporadisch.

Maar goed, ik ga niet in herhaling blijven vallen, dat Emmen in het rijtje misschien de makkelijkste is, wilt nog niet zeggen dat we daar dan maar even winnen he. En straks winnen we van VVV en is het weer joepie.

tifo
7 september 2008, 23:25
Hij heeft over de makkelijkste periodes,

en als je kijkt dat daar Eindhoven, Apeldoorn en Haarlem in zitten en dan maar 3 punten tegen hun pakt ben je wel slecht bezig jah.

Net als ons bungelen hun ook onderin met hun budget dus zou je moeten proberen ervan te profiteren en juist tegen hun je punten te pakken.

En trouwens tegen agovv ook een drama wedstrijd dus kan je niet eens onterecht noemen. Als je 2 keer alleen op de keeper af niet scoort dan ligt het probleem toch ergens anders

Cor Lems
8 september 2008, 04:29
En trouwens tegen agovv ook een drama wedstrijd dus kan je niet eens onterecht noemen. Als je 2 keer alleen op de keeper af niet scoort dan ligt het probleem toch ergens anders

Ja nee, dat ligt echt aan de trainer, die had het veld in moeten lopen om de bal erin te trappen en zeggen, zo moet het. Het kan misschien voor de rest de makkelijkste periode zijn op papier, maar praktijk is nog altijd wat anders natuurlijk.

Als we straks, real madrid, juventus, chelsea, manchester united en feyenoord krijgen en we verliezen van feyenoord, dan was dat wel onze gemakkelijkste tegenstander in de lijst. En dat is mijn punt. Uitwedstrijden zijn sowieso lastig, die win je niet 1 2 3.
Maar goed, ik voel dat sommige al vinden dat gertje weg moet, prima wie in de plaats?

goldboy76
8 september 2008, 06:26
andere trainer zou goed uitkomen

Paul-tje
8 september 2008, 08:57
haha Emmen de makkelijke tegenstander. HET IS GEEN VOETBAL MANAGER spelletje mensen. Hier denkt men nogmaals echt dat we Ajax zijn. En ja vorig seizoen grepen we er tegen alle verwachting in er naast. Wat wil men nu, een trainerswissel? Oke welke trainer moet er komen dan, geef eens een paar namen die haalbaar zijn en die het beter zouden doen.

En vergeet ook niet dat FC Dordrecht een klein beetje geldbudget hebt en niet zomaar iedereen kan halen. En idd voetbal is drie punten, maar als ze slecht spelen dan hebben jullie daar ook wat op te zeiken, want dat heb ik ook gezien. Want toen wonnen we wel met slecht spel en toen hadden jullie daar wel wat op te mekkeren. Hier wilt men en winnen en goed voetbal en als we een paar wedstrijden verliezen dan is het al dikke paniek, dan moet er ineens koppen rollen en dat soort meuk allemaal. En een trainerswissel leid zelden tot betere resultaten, slechts sporadisch.

Maar goed, ik ga niet in herhaling blijven vallen, dat Emmen in het rijtje misschien de makkelijkste is, wilt nog niet zeggen dat we daar dan maar even winnen he. En straks winnen we van VVV en is het weer joepie.

Ik moet je nu toch gaan verwijten dat je niet goed leest wat ik en anderen zeggen.

Volgens mij mag er van jou niet op bepaalde zaken kritiek worden geleverd. "want we zijn zo'n leuk clubje met zo'n kleine begroting en de verantwoordelijke mensen doen zo hard hun best". Er zit nog heel veel nuance in iedereen z'n opmerkingen en er wordt nog nauwelijks geroepen dat Kruys weg MOET. Echter met de huidige resultaten en gezien alle wedstrijden in heel 2008 begint het toch een optie te worden waar gewoon over gediscussieerd kan worden.

Dordtse
8 september 2008, 09:26
Is niet waar, heb gister nog met Marco gesproken.

Paul-tje
8 september 2008, 12:29
Blamage voor FC Dordrecht in Haarlem
Een onthutsend zwak FC Dordrecht ging gistermiddag op bezoek bij HFC Haarlem keihard onderuit: 3-0. In negentig minuten mislukte werkelijk alles bij de gasten, die ook nog eens ruim een half uur met een man meer op het veld stonden na de (terechte) rode kaart voor Haarlem-middenvelder Mike Derlagen.
JAN-DIRK VERHEY

HAARLEM

FC Dordrecht-trainer Gert Kruys was na afloop woedend. ,,Ik ben nu tien jaar onafgebroken trainer, maar dit is één van de trieste dieptepunten. Ik vind dit de zwartste bladzijde uit mijn tijd bij FC Dordrecht.’’ Waar de coach zich vooral over had opgewonden was het totale gebrek aan inzet bij zijn ploeg. ,,Vorige week verliezen we van RKC, maar toen knokten we ervoor. Maar zoals we ons nu hebben laten piepelen is gewoon schandalig. Ons optreden tegen Haarlem was betaald voetbal-onwaardig.’’ Kruys noemde het gemis van de vaste krachten in de as van het elftal - doelman Govert Boyen, middenvelders Guy Ramos en Marcel van der Sloot en spits Eddy Putter - als één van de redenen voor de slechte beurt. ,,Maar een excuus voor een wanprestatie als deze is het absoluut niet.’’

FC Dordrecht faalde vooraal voor rust opzichtig. Veel te vaak werd van achteruit de lange bal verstuurd richting de twee spitsen John Verhoek - die voor het eerst een basisplaats had gekregen - en Rihairo Meulens. Omdat die het speeltuig ook niet konden vasthouden was er geen enkele lijn te ontdekken in het aanvalsspel. FC Dordrecht creëerde in het eerste bedrijf geen enkele uitgespeelde kans, terwijl Sjoerd Rensen met een knappe safe op een kopbal van linksbuiten Rachid el Yaakoubi zijn ploeg al binnen vijf minuten voor een snelle achterstand behoedde. Een paar minuten later ontsnapte FC Dordrecht opnieuw toen Marvin Wijks het doel centimeters te hoog zocht. Na een half uur was het wel raak: Benjamin van den Broek mocht ongehinderd inkoppen na een assist van El Yaakoubi: 1-0. In blessuretijd van het eerste bedrijf kwam het span van Kruys wel dicht bij de (onverdiende) gelijkmaker, maar de verder onzichtbare Jerson Ribeiro raakte uit een vrije trap van een kleine twintig meter via de muur de lat.

Vlak na rust had Verhoek zijn ploeg, in een fase van een kleine tien minuten waarin Dordrecht wel dicteerde, op gelijke hoogte moeten koppen, maar vanaf krap drie meter raakte hij slechts de lat. Ook het inbrengen van Tommy de Jong (voor Ribeiro) en Rocky Siberie (voor Fernando Derveld) bood geen soelaas. In plaats daarvan schoot Laurens ten Heuvel zijn ploeg, zonder een Dordtenaar in de buurt, in veilige haven: 2-0. De treffer van Wilmer Kousemaker - met links strak in de bovenhoek - was er één voor de statistieken.

Gert Kruys beseft dat er heel wat nodig zal zijn om zijn ploeg na vier nederlagen op rij weer aan het voetballen te krijgen. ,,Het wordt tijd om een aantal dingen eens goed met elkaar door te spreken, want dit gaat echt te ver. De gelatenheid waarmee sommige jongens in het veld stonden is onacceptabel.’’

Als we even een paar uitspraken van Gert zelf erbij pakken, lijkt het me al snel duidelijk dat gisteren niet "gewoon een slechte wedstrijd was" of "een offday die kan gebeuren", maar het was echt dramatisch. Da thij dat zelf ziet is hopelijk het begin van de oplossing.

FC Dordrecht Fan
8 september 2008, 13:37
Als we even een paar uitspraken van Gert zelf erbij pakken, lijkt het me al snel duidelijk dat gisteren niet "gewoon een slechte wedstrijd was" of "een offday die kan gebeuren", maar het was echt dramatisch. Da thij dat zelf ziet is hopelijk het begin van de oplossing.

Laten we het hopen! Want dit kan zo langer niet meer!

benny
8 september 2008, 13:55
drama seizoen :hands:

Cor Lems
8 september 2008, 14:55
Ik lees perfect wat andere zeggen, want ik heb het vorig seizoen ook gelezen toen we een paar keer verloren. Hier roept men veel, maar geeft weinig alternatieven wat er echt moet gebeuren.

FC Dordrecht Fan
8 september 2008, 15:24
We zijn pas 5 wedstrijden bezig, alhoewel we er 4 hebben verloren. Van die 4 hebben we er 3 redelijk tot goed gespeeld maar komen we niet tot scoren (3 doelpunten, eigenlijk dus enerlaatste plek).
Een gebrek aan zelfvertrouwen.

Misschien een idee om heel de ploeg een straftraining te geven en eens flink de waarheid te zeggen met daarbij een flinke aanpak voor de basisopstelling tegen BV Veendam en laten we eens spelers van het tweede proberen.

Dordtnoord
8 september 2008, 17:02
Ik lees perfect wat andere zeggen, want ik heb het vorig seizoen ook gelezen toen we een paar keer verloren. Hier roept men veel, maar geeft weinig alternatieven wat er echt moet gebeuren.

Dat zal wel..

Maar jij heb gisteren de wedstrijd niet gezien ( neem ik aan) maar voor de mensen die het wel hebben gezien.. die hebben recht tot spreken.. want het was niet slecht.. het was werkelijk waar FACKING beroerd!

De uitspraken die Gert Kruys maakt kloppen volledig vooral die van, Betaald voetbal onwaardig.

Cor Lems
8 september 2008, 17:10
Dat zal wel..

Maar jij heb gisteren de wedstrijd niet gezien ( neem ik aan) maar voor de mensen die het wel hebben gezien.. die hebben recht tot spreken.. want het was niet slecht.. het was werkelijk waar FACKING beroerd!

De uitspraken die Gert Kruys maakt kloppen volledig vooral die van, Betaald voetbal onwaardig.

jahaa dat weet ik wel, ik ontken toch nergens dat het slecht was. Alleen lees ik hier altijd een hoop frustratie, maar ik zie zelden tot nooit oplossingen gebracht worden, ja dat Emmen één van de makkelijker was in dat rijtje. duh..

Nr 10
8 september 2008, 18:16
Godskolere zeg.... Nu wil ik toch even 'vingers' zien van mensen die hier zeggen dat EMMEN uit een makkelijke wedstrijd is.
Daarom hebben we het daar zo vaak ontzettend moeilijk omdat we daar wel even winnen.
Tegen Eindhoven verdiend gewonnen. Tegen AGOVV waren we veel beter alleen vergeten we te scoren. Tegen Emmen kwamen we achter maar vochten ons terug en had een punt tot de mogelijkheden geweest. Dan tegen RKC speel je gewoon een goede wedstrijd en verdien je gewoon om te winnnen, maar word je keihard genaaid door de scheidsrechter. Ook daar ben je dus niet de mindere. Alleen tegen Haarlem verliezen we en hebben we een offday, maar dat gebeurt iedere club dat men een complete offday heeft. Alsof de andere wedstrijden zo slecht waren. Hier denkt men ineens dat wij ajax zijn ofzo.

Dat mensen hier al even denken dat wij Emmen een makkelijke tegenstander is, dat is te lachwekkend voor woorden. En ja we staan onderaan, maar als wij twee keer op rij winnen dan staan we ineens weer in het linkerrijtje. Wat een dramaqueens hier na een slechte start. Maar nogmaals, straks lopen ze allemaal weer vooraan feest te vieren als we drie keer op rij winnen, dan zijn we weer een superploeg.

Co had er een mooi woord voor, scorebordjournalistiek, in dit geval scorebordsupporters. Dus van de vijf wedstrijden zijn we één keer weggespeeld, man man man wat een ellende, voor dezelfde geld had het geluk wat meer met ons meegezeten en dan zat iedereen hier te cheeren.

Emmen uit is zeker een lastige wedstrijd, Emmen heeft goed ingekocht en jongens erbij gehaald zoals Matavz en Valgaeren.

Dat we tegen AGOVV veel beter waren dat vind ik absoluut niet, ik ben bij die wedstrijd geweest en werkelijk waar het spel was mogelijk nog slechter als gisteren, dat was echt een hele slechte wedstrijd van Dordt, dat houdt niet in dat we daar niet hadden kunnen winnen, er waren 2 enorme kansen voor Meulens maar als je die vervolgens niet afmaakt dan word het moeilijk. Tegen RKC toonde de ploeg inzet en waren ze zeker de bovenliggende partij ook na de rode kaart van Govert, hoewel ik nog steeds niet kan oordelen of het een pingel was of niet.

Gister was het wederom heel erg beroerd terwijl Haarlem ook zeker niet goed speelde maar de kansen die het krijgt wel afmaakt. Mocht Verhoek die ene kopkans maken dan staat het 1-1 en krijg je toch weer een heel andere wedstrijd. Vrijdag tegen Veendam een ploeg die de punten ook goed kan gebruiken dus dat word toch ook weer een lastige wedstrijd maar ik heb er wel vertrouwen in dat die wedstrijd word gewonnen, misschien niet met het beste spel en veel goals maar de 3 punten moeten toch te behouden zijn.

tifo
8 september 2008, 18:36
jahaa dat weet ik wel, ik ontken toch nergens dat het slecht was. Alleen lees ik hier altijd een hoop frustratie, maar ik zie zelden tot nooit oplossingen gebracht worden, ja dat Emmen één van de makkelijker was in dat rijtje. duh..

Waarom zou je na zon verlies niet mogen zeiken en perse met oplossingen moeten komen, beter dat het hier gebeurt dan dat er nog meer bushokjes in de stad sneuvelen.

DORDRECHT rulezzz
8 september 2008, 20:34
jezus wat een gelul hier allemaal !! 2009 lopen bijna alle contracten af joh , kunnen we weer een compleet nieuw elftal huren !!! nieuwe trainer en klaar is kees !!!

Paul-tje
8 september 2008, 21:32

Ja, en de klagers van vorig seizoen hadden inderdaad ook ongelijk. Want Putter was wel onze scorende spits, Rijnvis een geweldige doelman en we haalde uiteindelijk toch nog de play-offs........

Volgens mij schreef ik ergens eind juli dat de teleurstelling van afgelopen seizoen nog steeds heel diep zat. Die komt gewoon nu weer naar boven. Voorlopig heeft van de nieuwe aankopen alleen Govert Boyen een echt positieve indruk achtergelaten. En John Verhoek werkt hard. En misschien Rocky omdat die wel nog ballen heeft uitleg de geven aan de supporters.

Wat mij part printen ze de kritiek hier uit en hangen ze die in de kleedkamer. Want zo ongemotiveerd als gisteren mogen ze nooit meer op het veld rondlopen. Dan blijf ik echt thuis tegen Helmond.

Cor Lems
8 september 2008, 22:26
Ja, en de klagers van vorig seizoen hadden inderdaad ook ongelijk. Want Putter was wel onze scorende spits, Rijnvis een geweldige doelman en we haalde uiteindelijk toch nog de play-offs........

Ja Rijnvis heeft ook echt veel kansen gehad hij, die gast werd door de klagers na één wedstrijd al afgekraakt, dat vergeet men weer eens gemakshalve. En voordat Putter naar Dordt kwam dan was het o zo'n goede spits, maar als nota bene je eigen suppoters je gaan akfraken in het stadion onder het kopje ludiek, ja nee dan geef je de spelers echt vertrouwen mee. En oh oh, de klagers hadden gelijk dat we de playoffs niet gehaald hebben, maar dezelfde klagers stonden wel het hardst te cheeren toen we onverwachts de playoffs haalde het eerste seizoen. Het is o zo makkelijk om dingen dat fout gaat te roepen, maar ik heb nog steeds geen dingen gezien waaruit je kan zien dat het beter kan.

Maar het is nogmaals een keiharde feit dat we gewoon dit keer vrij ongelukkig gestart zijn, want hebben we drie punten meer, dan hoor je bijna niemand. Als we vijf wedstrijden verder zijn en het is nog steeds zo kut, dan kan ik me daar nog wel iets bij voorstellen, maar we zijn begot vier wedstrijden onderweg. Waarvan twee lastige wedstrijden bij zaten (nogmaals EMMEN IS GEEN ZEKERHEIDJE en RKC).

Bredordt
9 september 2008, 20:11
Vooropgesteld: van mij mag Gertje blijven.
Daar hoop ik zelfs op, want ik vind het gewoon een goede sympathieke coach.
Maar we moeten nu niet onze ogen sluiten voor het feit dat het momenteel gewoon slecht loopt, en dat moet niet te lang gaan duren.
Want een degradatie naar de amateurs is feitelijk niets anders dan de doodsteek voor ons cluppie, en dat moet koste wat kost voorkomen worden.
Overigens was het ook niet zo dat Putter gelijk door zijn eigen publiek uitgejouwd werd, dat had wel degelijk een oorzaak.
Nml. dat hij gewoon weinig scoort, en dat is wel waar hij voor aangenomen is.
Doe je dat als spits niet dan heb je gewoon te weinig rendement.
Ik ben echter zeker wel met Cor Lems eens dat het te vroeg is om nu al conclusies te trekken, eerst nog maar een periodetje afwachten.
Staan we over een wedstrijd of 6 nog steeds onderin dan moeten (en zullen!) er ongetwijfeld andere stappen worden ondernomen en koppen gaan rollen.
Maar zover is het dus nog niet.
Keep the faith!

Cor Lems
9 september 2008, 21:49
Vooropgesteld: van mij mag Gertje blijven.
Daar hoop ik zelfs op, want ik vind het gewoon een goede sympathieke coach.
Maar we moeten nu niet onze ogen sluiten voor het feit dat het momenteel gewoon slecht loopt, en dat moet niet te lang gaan duren.
Want een degradatie naar de amateurs is feitelijk niets anders dan de doodsteek voor ons cluppie, en dat moet koste wat kost voorkomen worden.
Overigens was het ook niet zo dat Putter gelijk door zijn eigen publiek uitgejouwd werd, dat had wel degelijk een oorzaak.
Nml. dat hij gewoon weinig scoort, en dat is wel waar hij voor aangenomen is.
Doe je dat als spits niet dan heb je gewoon te weinig rendement.
Ik ben echter zeker wel met Cor Lems eens dat het te vroeg is om nu al conclusies te trekken, eerst nog maar een periodetje afwachten.
Staan we over een wedstrijd of 6 nog steeds onderin dan moeten (en zullen!) er ongetwijfeld andere stappen worden ondernomen en koppen gaan rollen.
Maar zover is het dus nog niet.
Keep the faith!
Op putter na, ben ik het gewoon met je eens ;)
En ik zie ons niet degraderen en dat moet zeker voorkomen worden, want anders is het afgelopen met FC Dordt. Maar wij hebben geen degradatieteam.

Bredordt
9 september 2008, 21:53
Op putter na, ben ik het gewoon met je eens ;)
En ik zie ons niet degraderen en dat moet zeker voorkomen worden, want anders is het afgelopen met FC Dordt. Maar wij hebben geen degradatieteam.

En daar ben ik het dan weer mee eens (op Putter na idd dan)

wijnandfens
10 september 2008, 15:56
GK mag nog niet weg, wacht nog maar een paar wedstrijden (als iedereen weer fit is)

PS: Lees net in VI dat dordt bezig is met Olaf lindenbergh!! wel aardig lijkt mij, wat is jullie mening?

100%dordts
10 september 2008, 16:58
GK mag nog niet weg, wacht nog maar een paar wedstrijden (als iedereen weer fit is)

PS: Lees net in VI dat dordt bezig is met Olaf lindenbergh!! wel aardig lijkt mij, wat is jullie mening?

Teleurgesteld FC Dordrecht hoopt op Lindenbergh
Olaf Lindenbergh kan het tot dusver tegenvallend presterende FC Dordrecht versterken. De linkspoot zit zonder club en wil graag nog twee jaar verder in het betaalde voetbal.

Ondanks een op papier redelijke selectie staan de Schapenkoppen na vijf speeldagen op de achttiende plaats. Daarop is technisch directeur Marco Boogers druk bezig om de ploeg alsnog te versterken. Daarvoor is Lindenbergh nadrukkelijk in beeld.

Afgelopen zondag verloor Dordrecht met 3-0 bij Haarlem, tot grote teleurstelling van trainer Gert Kruys. "Ik was behoorlijk ontgoocheld over ons spel", aldus de oefenmeester in Voetbal International.

"Verliezen mag, maar niet zo. De conclusie na die nederlaag is misschien wel dat we een selectie met kwaliteit hebben, maar dat die niet breed genoeg is." Toch kijkt Kruys alweer positief vooruit. "Het mooie aan deze competitie is dat er zes periodes zijn en nog 33 wedstrijden. We hebben nog genoeg tijd om die doelstelling te halen."

maar helaas:

Lindenbergh verkoopt Dordrecht een 'nee'
Olof Lindenbergh is dit seizoen in ieder geval niet te bewonderen bij FC Dordrecht. De club uit de Jupiler League meldde zich deze week bij de zaakwaarnemer van de routinier, maar die geeft de voorkeur aan een club uit de Eredivisie.

Eerder leek de profcarrière van Lindenbergh nog ten einde, maar de afgelopen dagen toonden er verschillende clubs interesse. Behalve FC Dordrecht zat daar ook een club uit de Eredivisie tussen, zo meldt RTV Rijnmond.

De kans is groot dat Lindenbergh nog deze week bij de betreffende Eredivisieclub tekent. De middenvelder is volgens de Rotterdamse zender al zo goed als rond met de club.

Cor Lems
10 september 2008, 17:18
Die laatste berichtgeving klopt nog niet, ze zijn nog met hem in gesprek, hij heeft het huidige voorstel niet geaccepteerd maar ze gaan nog verder praten.

Freek078
10 september 2008, 17:32
LAten we het hopen, voor Dordt een goede speler, net als dat Veendam Sjakie Polak heb.

Cor Lems
10 september 2008, 18:28
Wil ik wel aan toevoegen, dat wanneer hij uiteindelijk met de andere club eruit komt dat ie natuurlijk niet naar Dordt komt, maar hij spreekt dus nog met beide clubs. Maar ik staar me er niet blind op, de kans dat ie komt is zeer klein, want de eredivisie club heeft natuurlijk betere kaarten (jammer genoeg, zou hem graag bij Dordt zien).

Dordt4Altijd
10 september 2008, 18:58
Ik zou hem ook graag zien komen maar ik denk dat die naar een club als Volendam of de Graafschap zal gaan helaas.

DORDRECHT rulezzz
12 september 2008, 21:47
hij kom ook niet hoor !! , wees daar maar zeker van !!

Paul-tje
12 september 2008, 23:51
Kan Kruys iets doen aan rode kaarten? Nee.
Kan Kruys iets doen aan een kut mentaliteit bij spelers? Nee
Kan Kruys de bal er zelf in schoppen? Nee
Moet Kruys weg? .....

Maandag Helmond uit, daarna VVV en Zwolle thuis.........met 3 punten uit 9 wedstrijden wordt de trainer ontslaan niet alleen een relastische optie, maar zal het ook van de tribunes af rollen. Zelfs als er geen goed alternatief is, dit is gewoon op een gegeven moment niet te handhaven.

Gert Kruys haalt de kerst niet.En als Marco Boogers het over wil nemen (zoals de geruchten gaan), dan hoop ik dat hij het wondermiddel is. Anders is bestaand voetbal zometeen in Dordrecht een illusie en worden we net zulke treurige steden als Delft, Leiden of Zutphen.

FCD!
13 september 2008, 00:04
helmond gelijkspel, vvv kansloos onderuit, zwolle nipt onderuit en dan staan we waar we horen LAATSTE!! nou ja daar horen we eigenlijk niet maar het is wel terecht

Paul-tje
13 september 2008, 00:14
Nu staan we 19de...........hoe lang laten grote veranderingen op zich wachten? Totdat we definitief laatste staan? Todat we 10 punten achterstaan op de nummer voorlaatst? Of is het nu genoeg?

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. En Ferando Derveld's contract per direct ontbinden zou een eerste stap in de richting omhoog zijn. OPROTTEN!

tifo
13 september 2008, 00:17
Idd elke keer waardeloos tot nu toe..

Cor Lems
13 september 2008, 07:21
En toch geloof ik in een spoedig herstel. We hebben nu een zwaar programma voor de boeg, maar wie weet staat de ploeg er dan ineens wel. Je weet maar nooit, wie weet winnen we wel twee keer geniepig of terecht, al moet ik zeggen op basis van gisteren dat ik daar niet in geloof. Maar aan de andere kant in de voorbereiding liet men zien wel goed te kunnen voetballen. En elke wedstrijd staat op zich, elke wedstrijd moet gespeeld worden en de tegenstander kan ook een offday hebben.

Maar de spelers moeten echt eens in de spiegel gaan staan en naar zichzelf kijken wat ze willen, want hoe men gisteren startte leek nergens naar. Ik verwijt Kruys ook niets, ik heb die naast het veld gezien, die man werd er zelf moedeloos van, maar je kan helaas niet 10 man wisselen....

Roberto24
13 september 2008, 11:22
Ik hoor veel mensen zeggen dat Gert K. verantwoordelijk is voor de resultaten. Ben ik het ook wel mee eens maar niemand noemt Marco Boogers.

Hij is mede verantwoordelijk voor bv het aantrekken van nieuwe spelers. Tevens heeft Gert ook niet zoveel te zeggen want meestal is Marco Boogers diegene die bepaald welke spelers er komen. En als ik nou zie wat er in veld loopt is nou niet bepaald goed. Vooral als het om inzet gaat!

Dordt4Altijd
13 september 2008, 14:49
Ik hoor veel mensen zeggen dat Gert K. verantwoordelijk is voor de resultaten. Ben ik het ook wel mee eens maar niemand noemt Marco Boogers.

Hij is mede verantwoordelijk voor bv het aantrekken van nieuwe spelers. Tevens heeft Gert ook niet zoveel te zeggen want meestal is Marco Boogers diegene die bepaald welke spelers er komen. En als ik nou zie wat er in veld loopt is nou niet bepaald goed. Vooral als het om inzet gaat!

Marco Boogers kan hier al helemaal niks aan doen. Zulk soort mensen moet je koesteren man Marco doet er alles aan wat die kan om een elftal neer te zetten dat wedstrijden wint. We hebben toch ook op papier geen slecht elftal? Alleen het loopt gewoon niet. En Marco is niet degene die verantwoordelijk is voor de instelling van spelers, als speler moet je zelf elke wedstrijd bereid zijn het gras op te vreten.

Cor Lems
13 september 2008, 15:06
de spelers zijn verantwoordelijk en niemand anders.

Nr 10
13 september 2008, 17:02
de spelers zijn verantwoordelijk en niemand anders.

Idd Cor. De coach kan hoogstens aanwijzingen geven tijdens de rust en tijdens de wedstrijd op bepaalde momenten maar dan houd het ook echt op. Gert mag dus ook absoluut blijven, een hele relaxte man en de resultaten op dit moment gaan ook hem aan het hart.

Er is echter 1 keuze van Gert die ik niet kan begrijpen, hij zette ook gisteren weer toen Dordt 4-3-3 speelde Sequeira op de Nr 10. positie, waarom zet je daar Tommy de Jong niet neer, Sequeira is geen 10, Nito is meer een verdedigende middenvelder, die keuze begrijp ik dus niet helemaal. Overigens zal het wel schelen als V/D Sloot weer terug is, is ook een leider en kan als 10 en als linkshalf prima uit de voeten.

Cor Lems
13 september 2008, 17:47
Idd, al zou ik ook wat sneller met Siberie beginnen de volgende keer, daar komt de paar minuten dat hij speelde het meeste gevaar uit en die shedar mag van mij even op de bank proberen. Die mistte weer een enorme kans.

Sev
13 september 2008, 19:01
Idd, al zou ik ook wat sneller met Siberie beginnen de volgende keer, daar komt de paar minuten dat hij speelde het meeste gevaar uit en die shedar mag van mij even op de bank proberen. Die mistte weer een enorme kans.

Verhoek en Siberie naast mekaar zou denk ik wel goed werken. Verhoek als harde werker met loopvermogen en Siberie voor het gevaar bij de goal inderdaad.

Ben het ook met Nr.10 eens, ik had het er gisteren in het stadion ook al over; Ik denk (en vooral hoop) dat wanneer van der Sloot terug is het wat beter gaat draaien. Hoelang moeten we hem trouwens nog missen??

Nr 10
13 september 2008, 20:11
Verhoek en Siberie naast mekaar zou denk ik wel goed werken. Verhoek als harde werker met loopvermogen en Siberie voor het gevaar bij de goal inderdaad.

Ben het ook met Nr.10 eens, ik had het er gisteren in het stadion ook al over; Ik denk (en vooral hoop) dat wanneer van der Sloot terug is het wat beter gaat draaien. Hoelang moeten we hem trouwens nog missen??

Ja zou een mooi duo zijn al heeft Gert natuurlijk vele keuzes in de aanval. Hij kan 4-4-2 en 4-3-3 spelen.
Meulens kwam gisteren een paar keer aardig langs zijn man maar voor de rest is het toch ook niet veel, zijn rendement is veels te laag. Sardar valt me toch tegen dit eerste wedstrijden van het jaar, vorig seizoen toen hij erin kwam gebeurde er ook echt iets, hij werkte hard en kon iets teweeg brengen nu hij vaak in de basis staat is dat zeker minder geworden.

Verhoek is een harde werker en een soort van aanspeelpunt maar hij kan nog niet echt zijn stempel drukken dat komt mede doordat er te weinig aansluiting is vanaf het middenveld maar ook omdat hij nog heel erg jong is.

Kalisse heb je dan ook nog, die kan natuurlijk met 1 actie de wedstrijd beslissen, hij heeft de snelheid en een goede actie maar Moussa heeft ook acties waarbij je denkt waar zit je verstand toch is het een goeie speler voor ons elftal.

Ik ben benieuwd hoe Gertje maandag gaat starten bij Helmond.

Ik zou het zo doen:

Boyen

Longuet - Kras - V.Muyen - Coster

Sequeira - Ramos - De Jong(Nr 10.) - Ribeiro

Siberie - Verhoek

We spelen dan dus met een ruit op het middenveld, Ramos speelt dan als verdedigende middenvelder en De Jong als aanvallende middenvelder.
Sequeira speelt als rechtshalf voor meer controle, hij speelt dus eigenlijk i.p.v. Sardar.

Meulens zet ik er bewust niet in omdat hij toch te weinig rendement heeft en ik Siberie wel eens 90 minuten lang aan het werk wil zien.

Cor Lems
13 september 2008, 20:30
Kan me perfect vinden je opstelling, had hem zelf zo ook in mijn hoofd.

tifo
13 september 2008, 21:13
Echt geen verkeerde opstelling misschien kan Kruys ff spieken ?

Sev
13 september 2008, 22:58
Kan me ook in je opstelling vinden, ook Coster weer terug lijkt me goed, speelde tegen Eindhoven vrij goed in mijn ogen.

Paul-tje
13 september 2008, 23:10
Zeker een logische opstelling en dan heb je met Kalisse en Meulens evt. nog een extra aanvaller in te brengen als dat nodig blijkt te zijn.

Een jaar geleden wonnen wij met 5-0 van ADO. Stonden we daarna 3de ofzo en had Kruys het op de persconferentie over "Krijgers van Dordt", en brak in Den Haag bijna de pleuris uit. Vandaag staat ADO bovenaan in de Eredivisie en wij (bijna) onderaan de Eerste Divisie. Meest pijnlijke van alles is toch wel hoe de mentaliteit bij de spelers veranderd is......

Cor Lems
13 september 2008, 23:32
mja maar je vergeet één ding, ADO Den haag startte ook heel slecht, oké niet zo slecht als wij, maar niet veel beter. En uiteindelijk met pijn en moeite de playoffs gehaald en daarna glansrijk promoveren. Maar ik ken hagenezen die geloofde er toen ook niet meer in en zie waar ze nu staan. Kan bij ons ook gebeuren (bedoel niet promoveren), maar een goede serie en je doet weer mee.

DORDRECHT rulezzz
14 september 2008, 10:35
tis dan maar goed dat ik in DEN HAAG woon he ;-)

zzazzip
15 september 2008, 14:03
Rocky & Tommy er in!!

Paul-tje
19 september 2008, 21:31
Gertje K. morgen weg?

tifo
19 september 2008, 21:35
No Problem

Cor Lems
19 september 2008, 21:35
Krijgen we Koolhof terug...hoera.

tifo
19 september 2008, 21:38
Krijgen we Koolhof terug...hoera.

Nee Kruys is op dreef ? Hoef ook geen Koolhof en nee ik heb geen alternatief maar dit is ook bullshit

Paul-tje
19 september 2008, 21:41
Ach, de manier waarop Kruys vandaag "stond" te coachen zegt genoeg. Hij weet het ook niet meer, kan deze situatie niet omkeren en houdt binnenkort de eer aan zichzelf. Misschien dat hij de bekerwedstrijd van dinsdag nog afwacht.......

Cor Lems
19 september 2008, 21:46
Nee Kruys is op dreef ? Hoef ook geen Koolhof en nee ik heb geen alternatief maar dit is ook bullshit

Wie zegt dat Kruys op dreef is dan? Maar het ligt niet aan de trainer op het moment. Hij wordt wel op de resultaten afgerekend, maar wees ook eens fair. Op Haarlem na, zijn we niet een keer weggespeeld en we verliezen iedere keer nipt, het grootste manco is, dat scoren. En dan kan je Mourinho voor de groep zetten, zolang wij geen echte killer voorin hebben, blijven we in de problemen.

tifo
19 september 2008, 21:54
Oh maar reken het niet alleen op hem af hoor, de spelers nog meer. Maar waarom zou een andere trainer of alleen Boogers met de assistenten het neit beter doen?

Cor Lems
19 september 2008, 21:57
Omdat ze dan nog steeds met dezelfde ploeg moeten werken en 95 van de 100 trainerswissels levert geen verbetering op, was een tijd geleden nog een onderzoek naar geweest.

tifo
19 september 2008, 22:01
Miss zijn we die 5 van de 100 wel en is dat de omslag wat we nu doen werkt ook niet in ieder geval

Cor Lems
19 september 2008, 22:07
Nogmaals, probleem ligt niet bij Gert, dus om Gert weg te sturen, los je het probleem niet op. Dus compleet zinloos.

Sinterklaas
19 september 2008, 23:27
Maar moet er dan wél gebeuren, beste Cor?
Vroeger zongen we altijd: "Wij staan onderaan en vieren feest!!!"
Maar als we nu laatste staan, vliegen we eruit, naar de amateurs, en daar zit ik als supporter al helemaal niet op te wachten...

Cor Lems
20 september 2008, 04:44
Maar moet er dan wél gebeuren, beste Cor?
Vroeger zongen we altijd: "Wij staan onderaan en vieren feest!!!"
Maar als we nu laatste staan, vliegen we eruit, naar de amateurs, en daar zit ik als supporter al helemaal niet op te wachten...
Wat er moet gebeuren, dat is dat er een scorende spits wordt aangetrokken. En het is nog helemaal niet beslist dat dit seizoen al iemand degradeert en we worden echt geen laatste.

rollerman
20 september 2008, 09:00
geld?

DORDRECHT rulezzz
20 september 2008, 10:07
ik denk dat er bij fc dordrecht genoeg wijze mensen zijn , die oplossingen kunnen verzinnen !

chek de sponsers voor extra bijdrage ! ofzoiets

DORDRECHT rulezzz
20 september 2008, 10:08
maar ik denk dat gert weg , geen oplossing is !!

ik denk idd dat je spelers nodig heb , die het elftal kunne trekke

FC Dordrecht Fan
20 september 2008, 12:02
Positie Kruys niet in gevaar
20 september 2008

Trainer Gert Kruys hoeft niet te vrezen voor zijn positie bij FC Dordrecht.
Voorzitter Ad Heijsman zei vrijdag voor de microfoon van RTV Rijnmond dat de trainer zowieso het seizoen bij FC Dordrecht afmaakt. FC Dordrecht verloor vrijdag voor de zevende keer op rij en staat
troosteloos op de laatste plaats in de Jupiler League.

Heijsman vindt dat de schuld van de slechte prestaties niet bij de trainer moet worden gezocht. Zelfs als Dordrecht blijft verliezen gaat de club door met de Utrechter, aldus de voorzitter.

Bron: rijnmond.nl

PHM
20 september 2008, 13:25
Mooi dat Kruys blijft. Kan er in mijn ogen ook weinig aan doen. Probleem bij Dordt is natuurlijk financieel. De afgelopen paar seizoenen hadden we een zeer gelukkige hand met het aantrekken van anonieme spelers uit tweede elftallen van andere clubs. Het mag niets kosten en we hebben redelijk goed gepresteerd met veelal onbekende spelers die het ineens in het team van Dordt als collectief goed bleken te doen. Dat is resultaat van goed scouten van spelers maar vooral ook een hoop geluk.
Met de spelers die nu in het elftal staan lijkt dit geluk afwezig en zou je denken dat er een paar spelers bij moeten. Probleem blijft echter dat er weinig geld is dus 'namen' hoef je niet te verwachten. Ik hoop dat er nog wat spelers aangetrokken kunnen worden voor de winterstop en anders tijdens.
Hoofdklasse zit in ieder geval niemand op te wachten...

Cor Lems
20 september 2008, 13:37
Mooi dat Kruys blijft. Kan er in mijn ogen ook weinig aan doen. Probleem bij Dordt is natuurlijk financieel. De afgelopen paar seizoenen hadden we een zeer gelukkige hand met het aantrekken van anonieme spelers uit tweede elftallen van andere clubs. Het mag niets kosten en we hebben redelijk goed gepresteerd met veelal onbekende spelers die het ineens in het team van Dordt als collectief goed bleken te doen. Dat is resultaat van goed scouten van spelers maar vooral ook een hoop geluk.
Met de spelers die nu in het elftal staan lijkt dit geluk afwezig en zou je denken dat er een paar spelers bij moeten. Probleem blijft echter dat er weinig geld is dus 'namen' hoef je niet te verwachten. Ik hoop dat er nog wat spelers aangetrokken kunnen worden voor de winterstop en anders tijdens.
Hoofdklasse zit in ieder geval niemand op te wachten...
mee eens en nogmaals mensen, dat er dit seizoen een degradant is, dat is nog helemaal niet zeker. Voorlopig degradeert er helemaal niemand. En er zijn echte wel slechtere teams dan wij, we starten wat ongelukkig, wij missen scorend vermogen. Maar ik blijf erbij, aan het einde van de rit staan we gewoon op een playoff plaats.

Bredordt
23 september 2008, 08:15
Ik vind dat de nummer laatst wel moet degraderen.
Hoop alleen niet dat wij dat zijn, maar het is niet meer dan logisch dat je eruit flikkert als je aan het einde van de rit laatste bent geworden.
Gebeurd in alle landen om ons heen ook, en zelfs in het amateruvoetbal.
En terecht!

Cor Lems
23 september 2008, 09:05
Ik vind dat de nummer laatst wel moet degraderen.
Hoop alleen niet dat wij dat zijn, maar het is niet meer dan logisch dat je eruit flikkert als je aan het einde van de rit laatste bent geworden.
Gebeurd in alle landen om ons heen ook, en zelfs in het amateruvoetbal.
En terecht!

Ja dat ben ik wel mee eens, maar dan moet er wel ploegen klaar staan die van meerwaarde zijn om te promoveren en dat is nog steeds niet het geval, zie zo'n ploeg als AGOVV bijvoorbeeld, het stadion trekt op niets om maar een voorbeeld te geven, zodra de clubs eronder ook klaar zijn voor promotie op diverse vlakken dan ben ik daar ook voorstander vna, maar op dit moment nog niet. Ik zie het in Belgie, daar kan men uit de tweede klasse degraderen, er zijn clubs gepromoveerd die niet eens een eigen veld hebben......

rotterdam
23 september 2008, 12:08
mee eens, maar ik kijk liever naar dordt tegen aswh,barendrecht,doto,papendrecht dan tegen haarlem of omniworld toch?

Jah
23 september 2008, 14:40
Misschien dat ze dan eens ophouden met al die verplichte bus en auto combi's. Hoeveel wedstrijden kunnen wij met eigen vervoer bezoeken? Treincombi naar Kozakken Boys?

Cor Lems
23 september 2008, 14:49
Misschien dat ze dan eens ophouden met al die verplichte bus en auto combi's. Hoeveel wedstrijden kunnen wij met eigen vervoer bezoeken? Treincombi naar Kozakken Boys?
Alsof er dan nog supporters meegaan. Degradatie is einde van de club. En de combi's komen er niet voor niets he.

Paul-tje
23 september 2008, 15:52
Ik stop met het roepen om Kruys z'n vertrek. Heb liever dat ze de afkoopsom in z'n contract besteden aan een nieuwe speler dan hem eruit werken. Zelf opstappen mag natuurlijk altijd.

Nog maar eens lekker zeiken:
Het zijn niet "maar" 7 wedstrijden dat het nu slecht gaat. Heel 2008 wordt al onder de maat gepreseteerd: 24 competitiewedstrijden, 5 overwinningen (waarvan 1 uit, het is eigenlijk een wonder dat er nog mensen naar uitwedstrijden gaan), 5 gelijke spelen, 14 nederlagen. Door de lange winter en de "aardige voorbereiding" is er best wat zand in ogen gestrooid.Feit is dat we niet in een dipje zitten, we presteren vrij constant. Constant kut.
En als ik het echt extreem zou doortrekken, dan is het alleen dankzij Cecilio Lopes dat we nog een keertje nacompetitie hebben gehaald.

Hopelijk lezen die spelers dit, denken ze "laat die Paultje toch eens z'n ******bek dichthouden" en laten ze eens zien wat ze kunnen.......

rob
23 september 2008, 17:04
Daar word ik altijd zo vrolijk van..Lekker voor de wedstrijd nog even een berichtje van Paul lezen (L)

tifo
23 september 2008, 17:28
Ja zeker je werkt beter dan me opkikkertje van net:29:
Maar natuurlijk wel gelijk (hadden we het nog over gehad geloof ik, 2008).

Cor Lems
23 september 2008, 18:14
Hopelijk lezen die spelers dit, denken ze "laat die Paultje toch eens z'n ******bek dichthouden"
Niet alleen de spelers denken dat..... :afspraak:

geintje hoor paul-tje ;)

Paul-tje
20 december 2008, 14:55
Kruys haalt de kerst. Zit hij ook nog op z'n plek met Pasen?

Cor Lems
20 december 2008, 18:09
Kruys krijgt gewoon terecht een contractverlenging.

FC Dordrecht Fan
20 december 2008, 21:12
Kruys krijgt gewoon terecht een contractverlenging.

Ik weet dat jij vindt dat Gert moet blijven... Echter wat dient er te veranderen in deze selectie, zeker een spits, of een andere positiespel etc? Ik ben benieuwd wat jij er van vindt.

Cor Lems
21 december 2008, 09:52
met de tactiek is niets mis. We spelen vaak goed voetbal, we verliezen iedere keer nipt en dat komt gewoon omdat we geen afmaker voorin hebben. En dat is de verantwoording van een TD. Kruys werkt nog steeds als een paar jaar geleden. Als we een fatsoenlijke spits hadden gehad, dan hadden we gewoon rond de zevende plek gestaan, want mijn god we hebben kampioenen aan kansen missen voorin....

Paul-tje
22 december 2008, 15:56
En dat is de verantwoording van een TD.

Maar Boogers is Heijsman's biljartmaatje en zal dus nooit eruit gegooid worden. Het zou mij niet verbazen als ze na dit seizoen allemaal weg zijn: voorzitter, technisch directeur en trainer.

Al krijgt Kruys zijn ploeg de laatste maanden ook lang niet altijd gemotiveerd het veld in.

Dordrechthooligan
27 december 2008, 17:39
Velen zeggen Gertje moet blijven wat kan hij eraan doen, maar mijn menig is dat die lekker weg kan, hij beloofd de supporters altijd een goede wedstrijd, dat lukt wel maar winnen niet!

tifo
27 december 2008, 19:33
Velen zeggen Gertje moet blijven wat kan hij eraan doen, maar mijn menig is dat die lekker weg kan, hij beloofd de supporters altijd een goede wedstrijd, dat lukt wel maar winnen niet!

Dus je geeft hem zelf al gelijk, hij doet wat hij beloofd :heh:

emielgrootenboer
28 december 2008, 17:48
Willen in Utreg nu eerst Booy lospeuteren bij Sparta, lukt door zijn 1,5 jaar doorlopende contract toch niet, en zullen dan waarschijnlijk wel bij onze Gert uitkomen. En dan??????

Dordtse
1 januari 2009, 23:26
Zullen we echt niet slechter gaan presteren.

FC Dordrecht Fan
2 januari 2009, 08:47
Waarom blijven sommige supporters zo negatief... We hebben weer goede spelers erbij en met Lopes moet het zeker lukken (als hij nou maar niet geblesseerd raakt ;)) Ik heb zin in 16 januari en daarna de 20ste tegen De Graafschap!

tifo
2 januari 2009, 10:57
Waarom blijven sommige supporters zo negatief... We hebben weer goede spelers erbij en met Lopes moet het zeker lukken (als hij nou maar niet geblesseerd raakt ;)) Ik heb zin in 16 januari en daarna de 20ste tegen De Graafschap!

Waarom zo negatief grapje zeker ?
Laat maar ga der niet meer op in..

FC Dordrecht Fan
2 januari 2009, 11:03
Waarom zo negatief grapje zeker ?
Laat maar ga der niet meer op in..

Ja idd... :)

rob
2 januari 2009, 13:53
Lekker positief blijven als je 19e staat natuurlijk!!

"Het kan alleen nog maar beter gaan" roepen wordt toch wel een beetje vervelend als je dat al vanaf september doet

Cor Lems
2 januari 2009, 15:14
Ja maar altijd roepen vanaf september dat het kut gaat en dat er mensen eruit moeten is ook zo afgezaagd op den duur...

rob
2 januari 2009, 17:56
Ja en elke week zien dat het kut gaat wordt ook erg vervelend...maarrr vanaf nu hoeven we niet meer te roepen dat het kut gaat, want als het goed is hebben we een scorende spits!

..voor een paar maandjes dan

Cor Lems
2 januari 2009, 19:11
Misschien wel langer dan een paar maanden. Heerenveen en FC Dordrecht zijn aan het bekijken of Dordt Lopes definitief over kan nemen.

Freek078
2 januari 2009, 22:24
dat zou geweldig zijn, maar is dat financieel haalbaar?

Cor Lems
3 januari 2009, 07:08
Als Heerenveen meewerkt wel.

tifo
3 januari 2009, 13:17
Ze hebben hem toen voor 75.000 gekocht en hebben vast niet dezelfde clausule in ze contract gestopt. En ze hebben net Vonk voor 5 miljoen gekocht geloof ik, dus of ze hem zomaar laten gaan...

Cor Lems
3 januari 2009, 13:47
Nee maar als een speler niet meer aan spelen toekomt en weinig kans is om hem voor veel geld te verkopen, dan wilt men nog wel eens een lagere prijs vragen dan de hoofdprijs.....

Dike-Side
3 januari 2009, 14:12
daarom hoop ik enigzins dat hij dit seizoen belabberd speelt...
dit seizoen is tot nu toe toch al een ramp,
en dan laat heerenveen hem gratis weggaan naar dordt..
en vanaf volgend seizoen vanaf het begin knallen,
en dan de deur uit voor 500.000 ofiets in die richting...

tifo
3 januari 2009, 15:40
500.000 :P wat dat hun hem verkopen of wij hem kopen :gavel2:

Dike-Side
3 januari 2009, 19:52
500.000 :P wat dat hun hem verkopen of wij hem kopen :gavel2:

als je reageer op iets, lees dan is goed;)
:chair: