PDA

View Full Version : HFC Haarlem - FC Dordrecht

100%dordts
23 augustus 2008, 23:35
place your bets plz

rotterdam
24 augustus 2008, 07:17
ik heb geen geld meer om te gokken maar verwacht hier wel een 0-2 winst

DORDRECHT rulezzz
24 augustus 2008, 09:23
ik denk ook dat we winnen 1 - 2

Bredordt
25 augustus 2008, 09:37
Gooi mijn laatste 300 er tegenaan.
1-3

Jah
27 augustus 2008, 16:23
1-0 verlies.

Het krantenbericht gaat er zo uit zien:

Ondanks een 90 minuten durend overwicht heeft Dordt de wedstrijd tegen Haarlem verliezend afgesloten. Meulens en Putter mistten een handvol doelkansen en Haarlem sloeg 6 minuten voor tijd toe. Ketting scoorde uit een hoekschop met een goed gemikte kopbal. Volgens Kruijs ziet het veldspel er goed uit maar mist zijn ploeg precisie in de afwerking. Bovendien moeten er nog een aantal spelers terugkomen van blessureleed.

benny
27 augustus 2008, 18:55
is niet te hopen maar je bent een prima verslaggever haha :23:

Bredordt
29 augustus 2008, 08:48
1-0 verlies.

Ondanks een 90 minuten durend overwicht heeft Dordt de wedstrijd tegen Haarlem verliezend afgesloten. Meulens en Putter mistten een handvol doelkansen en Haarlem sloeg 6 minuten voor tijd toe. Ketting scoorde uit een hoekschop met een goed gemikte kopbal. Volgens Kruijs ziet het veldspel er goed uit maar mist zijn ploeg precisie in de afwerking. Bovendien moeten er nog een aantal spelers terugkomen van blessureleed.

Mochten we volgend seizoen in de hoofdklasse spelen dan wil ik jou als vaste verslaggever!:winner_first_h4h:
Wat een journalistiek talent!
Had ik nooit gedacht toen we nog samen in de zaal de kleuren van de s.v. verdedigden!

Jah
29 augustus 2008, 10:57
Haha wat een pessimist he? Dat is gewoon indekken, van het slechtste uitgaan dan valt het altijd mee. Dat is het leven van een Dordt supporter.

Gelukkig kan ik beter voetballen pffffff

Dordt4Altijd
1 september 2008, 20:47
Zal wel een combi zijn neem ik aan?

tifo
1 september 2008, 20:53
Always for the win

1-2

Kom Op Dordt!!

Nr 10
5 september 2008, 13:13
Ik ben positief ingesteld, 1-3 voor Dordt.

Come on boys!!!

Kurt
5 september 2008, 15:06
0-2 voor Dordt is mijn voorspelling.

Dennis1987
5 september 2008, 18:59
ik hoop 1-3 maar ben al tevreden als we met 0-1 winnen

Nr 10
6 september 2008, 09:40
Als we maar winnen dat is inderdaad het belangrijkste morgen. Hopelijk hebben onze aanvallers hun vizier op scherp staan met name Meulens natuurlijk die uit vele kansen relatief weinig scoort.

Verdedigend staat het wel goed denk ik maar de goals zijn op dit moment ons probleem.

goldboy76
6 september 2008, 11:40
50-0 voor dord:)

goldboy76
7 september 2008, 14:55
sjezus 2-0 achter wat een ramp seizoen

bossie
7 september 2008, 14:59
Geen spits dus geen doelpunten!!!!!!

goldboy76
7 september 2008, 15:00
we staan 18e omg hoe moet dit nog aflopen

Cor Lems
7 september 2008, 15:08
sjezus 2-0 achter wat een ramp seizoen

rampseizoen? Omdat we vier keer verliezen? Ik weet nog goed het jaar dat we kampioen werden, toen startte NEC ook erg slecht en uiteindelijk konden we die met moeite voor blijven.

benny
7 september 2008, 15:09
rampseizoen? Omdat we vier keer verliezen? Ik weet nog goed het jaar dat we kampioen werden, toen startte NEC ook erg slecht en uiteindelijk konden we die met moeite voor blijven.

4 keer achterlijk tegen mindere ploegen...!

goldboy76
7 september 2008, 15:09
ik bedoel ramp begin

Cor Lems
7 september 2008, 15:32
Dus jij wilt Emmen en RKC mindere ploegen noemen?
Tegen AGOVV was het wat ongelukkig weer vlak voor tijd. En vandaag weet ik niet, maar elke wedstrijd moet gespeeld worden.

benny
7 september 2008, 15:34
Dus jij wilt Emmen en RKC mindere ploegen noemen?
Tegen AGOVV was het wat ongelukkig weer vlak voor tijd. En vandaag weet ik niet, maar elke wedstrijd moet gespeeld worden.

rkc niet emmen wel

Cor Lems
7 september 2008, 16:03
Emmen wel? Grappenmaker, wij hebben het daar al jaren moeilijk, net als meerdere ploegen. Wel een beetje realistisch blijven he.

goldboy76
7 september 2008, 17:10
het is gewoon ene kut seizoen klaar uit

Cor Lems
7 september 2008, 17:12
het is gewoon ene kut seizoen klaar uit

En als we aan het eind van het seizoen playoffs hebben gehaald, dan lul je weer anders.

tifo
7 september 2008, 17:18
Net terug...
Jezus Christus, op het laatste moment toch maar gaan en waarvoor..
Slecht pitloos voetbal, 25 minuten met een man meer en geen doelpunt, een stonede dervel, geen enkel punt en een algehele wanprestatie

ik dank u kruys en selectie

Paul-tje
7 september 2008, 17:32
3-0 in Haarlem op je kloten krijgen. Op een manier die ik daar nog nooit gezien heb, en dit was toch m'n zesde??? bezoek aan die bouwval.

Er moet iets gebeuren om dit team op de rails te krijgen, want dit is gewoon belachelijk slecht. Op deze manier zij wij gewoon de eerste club die met de nieuwe regeling gaat degraderen. Derveld eruit, Meulens eruit, Sequira eruit, Lonquet eruit en daarna eens verder kijken. En als dat niet helpt, jammer maar helaas, Kruys eruit.

tifo
7 september 2008, 17:54
[QUOTE=tifo;8885]Nu we toch bezig zijn wat ik ook te erg voor woorden vind is dat het grootste deel van de supporters blijft wachten op de spelers en wat krijgen ze terug, 1 INVALLER rocky siberie mooi gebaar van hem in tegenstelling tot de rest die minimaal 15 meter afstand hielden

PS: nog meer bullshit zoals ik het er al over had met ene meneer bezemer,1953 toeschouwers... yeah right

Tifodordrecht
7 september 2008, 17:57
1 woord: Kut!

Paul-tje
7 september 2008, 17:59
[QUOTE=tifo;8885]Nu we toch bezig zijn wat ik ook te erg voor woorden vind is dat het grootste deel van de supporters blijft wachten op de spelers en wat krijgen ze terug, 1 INVALLER rocky siberie mooi gebaar van hem in tegenstelling tot de rest die minimaal 15 meter afstand hielden

PS: nog meer bullshit zoals ik het er al over had met ene meneer bezemer,1953 toeschouwers... yeah right

1953? Nounou, dan was Dordt daar ook met een man of 500 ipv 50......

Dordtnoord
7 september 2008, 19:23
ik heb hier geen woorden voor, wat een focking dramaaa!!!

Kut spelers! Kut trainer! alles kut?!

Nr 10
7 september 2008, 19:33
Wat een prestatie weer zeg ongelooflijk.
Ben vlak voor tijd maar weggegaan want wat was dit weer een slechte wedstrijd zeg.

De spelers vinden elkaar gewoon niet, niets lukt, ballen die niet aankomen, fouten en dergelijke.
De 4de nederlaag op rij alweer, tegen AGOVV speelde je bizar slecht maar had je kunnen winnen (mits Rico 2 enorme kansen afmaakt), Emmen uit kan ik niet echt over oordelen. RKC had je kunnen pakken want die speelden ook niet hun beste voetbal maar door een pingel verlies je ook die wedstrijd en nu krijg je verdomme met 3-0 op je kloten in Haarlem (terwijl we die in de voorbereiding nog wegspeelden).

Volgende week vrijdag tegen Veendam die ook niet lekker draaien. Ik moet het maar zien.

Maar goed, laten we onze jongens vrijdag aanmoedigen en hopen op 3 punten.
Iedere ploeg heeft een dip in een seizoen en Dordt heeft die dip meteen, laten we dan toch maar positief afsluiten.

FCD-078
7 september 2008, 19:36
ik was er ook bij, niet om aan te zien
hoop dat de volgende wedstrijden beter zijn en dat ik aan het eind van het seizoen kan zeggen dat het tog nog een goed seizoen was, maar ik heb me twijfels...
ik weet niet wat gert wilt of gaat doen en waar de supporters en het bestuur hem nu willen hebben maar als het zo door gaat heb ik geen vertrouwen meer in hem en ik denk de rest ook niet.

Come on dordt!

goldboy76
8 september 2008, 06:23
ik ga boos worden als we terug gaan naar de hoofdklasse

Bredordt
8 september 2008, 08:47
1-0 verlies.

Jah was weer eens veel te optimistisch!

100%dordts
9 september 2008, 06:43
ik ga boos worden als we terug gaan naar de hoofdklasse

ik wordt dan supporter van KC DORDRECHT (http://www.kc-dordrecht.com/):hmm: