PDA

View Full Version : 1STDivision (inc. Dordrecht nieuws)

1stdivision.nl
5 april 2007, 09:21
Hallo Dordrecht Supporters.

Ten eerste wil ik even melden dat ik hoop dat dit bericht niet als spam gezien gaat worden.

Twee weken terug ben ik samen met enkele vrienden de website www.1stdivision.nl gestart. Waarom? Omdat wij vonden dat er te weinig aandacht is voor de Jupiler League, en er nog niet echt een specifieke plek is waar je met andere Eerste divisie supporters kunt discussieren. Daar willen we dus verandering brengen door zo veel mogelijk fans op 1 website te brengen. Tuurlijk gaat dit niet ten koste van de supporterssites, men wil altijd een plek hebben voor de fans van hun eigen club onder elkaar.

Er bestaat ook een overzicht op de website waar je kunt zien welke club hoeveel supporters heeft op 1stdivision, verder gewoon clubnieuws en een forum. Binnenkort gaat de site verder uitgebreid worden.

Nou ik hoop dat jullie dit bericht laten staan, en dat er ook wat Dordrechtfans zijn die zich aanmelden bij hun cluppie op de site!

Groetjes Carlo

Cor Lems
5 april 2007, 09:24
Er is al een geweldige forum waar supporters zowel van de ere en eerste divisie samenkomen en ook dat forum staat onder mijn beheer en dat is www.fcforum.eu (http://www.fcforum.eu) :-)

Maar uiteraard laat ik dit bericht staan, zolang het maar niet verder uitbreid dan deze topic.