PDA

View Full Version : Boyen OHL

ohl4-ever
17 augustus 2008, 19:53
hallo , ik heb een vraagje , hoe is het met onze ex-doelman Govert , we zouden hem nog es graag aan het werk willen zien bij julie , wat moeten we daar voor doen , als we eens naar een thuismatch willen komen zien om julie team en in het bijzonder GOVERT nog es aan te moediggen , ivm toegangstickets enz...........
vriendelijke groeten uit Leuven , Dave

DORDRECHT rulezzz
17 augustus 2008, 21:58
lijk me leuk !!

gewoon met zoveel mogelijk mensen naar dordrecht komen !!! kaartjes zijn gewoon bij de kassa te halen !!!

en wat wel belangrijk is ( ga niet in het uitvak zitten ) ;-)

p.s voorlopig spelen we vrijdag uit ! ( emmen )

Cor Lems
17 augustus 2008, 22:41
hallo , ik heb een vraagje , hoe is het met onze ex-doelman Govert , we zouden hem nog es graag aan het werk willen zien bij julie , wat moeten we daar voor doen , als we eens naar een thuismatch willen komen zien om julie team en in het bijzonder GOVERT nog es aan te moediggen , ivm toegangstickets enz...........
vriendelijke groeten uit Leuven , Dave

Het stappenplan:

1. Je gaat naar www.fcdordrecht.nl (http://www.fcdordrecht.nl), www.fc-dordrecht.nl (http://www.fc-dordrecht.nl) of www.fcdordrecht.net (http://www.fcdordrecht.net) en je kijkt welke thuiswedstrijd het intressants is om te bezoeken.
2. Je reist af naar Dordrecht.
3. Je parkeert je auto bij het stadion of in de buurt.
4. Je loopt het supportershome binnen en het eerste wat je roept is (op zijn balthasar Boma:"Tournee Generale".
5. Dan stel je je voor aan onze supporters en zeg dat je naar Nederland bent gekomen om Boyen aan te moedigen.
6. Dan koop je een ticket voor de tribune noord of west (dat zijn onze beste tribunes). Kaartjes kan je zonder problemen kopen aan onze kassa. Behalve als het een risicoduel is, maar die kans is vrij klein en zelfs dan valt een kaartje te bemachtigen nog wel mee.
7. Je moedigt FC Dordrecht hartstochtelijk aan.
8. Je geniet van het mooie spel van FC Dordrecht.
9. Dan fluit de scheids af en zie je dat Dordt wint, je kan tevens Boyen bedanken (daarvoor sta je het beste op Noord, dan is contact maken iets makkelijker).
10. Daarna keer je tevreden terug in het supportershome, je drinkt en geniet nog na van al het moois dat je gezien hebt .
11. Daarna kan je nog de stad even in gaan of terug huiswaarts keren.
12. Je logt nog ff in op het forum om mij te bedanken voor deze fantastische stappenplan.

Succes

Bredordt
18 augustus 2008, 18:02
Persoonlijk adviseer ik nog even een tussenstop bij 1 van onze coffeeshops!:joint:
let wel, Holland op zijn smalst: je mag daarbinnen niet roken!

ohl4-ever
18 augustus 2008, 21:10
hiihi dat is in het zuiden van julie landje ook het geval : in elke koffieshop in maastricht hangt een brief aan het raam : deze kofieshop is tabaksvrij , haha maar toch , ik heb zo n gevoel dat we die tip gaan opvolgen hoor , we zouden es graag met een man of 10 Govert nog es aan het werk willen zien , en vermits het ietsjes meer dan 130 km is van bij ons ..........

als je nog tips hebt , we drinken veel , zingen goed en houden van ambiance maken , maar ik denk dat dat bij julie geen probleem is , grtz Dave

ohl4-ever
18 augustus 2008, 21:14
Het stappenplan:

1. Je gaat naar www.fcdordrecht.nl (http://www.fcdordrecht.nl), www.fc-dordrecht.nl (http://www.fc-dordrecht.nl) of www.fcdordrecht.net (http://www.fcdordrecht.net) en je kijkt welke thuiswedstrijd het intressants is om te bezoeken.
2. Je reist af naar Dordrecht.
3. Je parkeert je auto bij het stadion of in de buurt.
4. Je loopt het supportershome binnen en het eerste wat je roept is (op zijn balthasar Boma:"Tournee Generale".
5. Dan stel je je voor aan onze supporters en zeg dat je naar Nederland bent gekomen om Boyen aan te moedigen.
6. Dan koop je een ticket voor de tribune noord of west (dat zijn onze beste tribunes). Kaartjes kan je zonder problemen kopen aan onze kassa. Behalve als het een risicoduel is, maar die kans is vrij klein en zelfs dan valt een kaartje te bemachtigen nog wel mee.
7. Je moedigt FC Dordrecht hartstochtelijk aan.
8. Je geniet van het mooie spel van FC Dordrecht.
9. Dan fluit de scheids af en zie je dat Dordt wint, je kan tevens Boyen bedanken (daarvoor sta je het beste op Noord, dan is contact maken iets makkelijker).
10. Daarna keer je tevreden terug in het supportershome, je drinkt en geniet nog na van al het moois dat je gezien hebt .
11. Daarna kan je nog de stad even in gaan of terug huiswaarts keren.
12. Je logt nog ff in op het forum om mij te bedanken voor deze fantastische stappenplan.

Succes

Beste Cor , bedankt , zullen zeker afkomen , waar staan de meeste supp-clubs ivm sfeer enz:cheers:

r0wan
18 augustus 2008, 21:51
Zowel west en noord maken sfeer, noord ook zo af en toe met tifo-acties.

Cor Lems
18 augustus 2008, 22:55
Beste Cor , bedankt , zullen zeker afkomen , waar staan de meeste supp-clubs ivm sfeer enz:cheers:
West staat de fanatieke kern, dat heeft ook wel iets, als er uitsupporters meekomen. En anders is Noord idd goed te doen, lekker achter het doel, maar aan beide kanten is er sfeer en vooral als ze tegen elkaar in gaan zingen is wel tof. ;-) En je bent van harte welkom op voorwaarden dat jullie die irritante wielertoeter thuislaten, dat ding dat jullie bij de thuismatchen gebruiken ;)

PS: Komen jullie dit jaar ook naar Antwerpen toe? Aangezien ik daar ook bijna ieder thuismatch ben.Ik weet wel dat ik niet meer naar OHL ga in dat stadion, als je achter de goals staat, zie je geen zak van de match :D

Sinterklaas
19 augustus 2008, 07:29
Adil wil weg bij VVV

VENLO - Adil Auassar is ongelukkig met zijn rol als reserve en wil weg bij VVV-Venlo. Dat meldt Dagblad de Limburger. De 21-jarige Dordtenaar wil graag spelen, maar is bang dat zijn ontwikkeling stagneert nu hij op het tweede plan staat.

Cor Lems
19 augustus 2008, 09:20
Adil wil weg bij VVV

VENLO - Adil Auassar is ongelukkig met zijn rol als reserve en wil weg bij VVV-Venlo. Dat meldt Dagblad de Limburger. De 21-jarige Dordtenaar wil graag spelen, maar is bang dat zijn ontwikkeling stagneert nu hij op het tweede plan staat.

En wat heeft dit met Boyen te maken?

Sinterklaas
19 augustus 2008, 10:30
Was gewoon off-topic, gelet op de nieuwswaarde.

Freek078
19 augustus 2008, 14:35
Adil wil weg bij VVV

Dordt schijnt al interesse te hebben getoont:)

Cor Lems
19 augustus 2008, 14:48
Ontopic!

DVO
19 augustus 2008, 18:51
Idd, we willen gerust met een groepje naar Dordrecht komen om Govert te komen aanmoedigen ;)
Ambiance & plezier is er bij ons in ieder geval :headbanger:

Gewoon off the record: welk bier wordt er bij jullie getapt?? Of is het allemaal alcoholvrij .... ? :)

tifo
19 augustus 2008, 18:55
Jupiler bier ;)

r0wan
19 augustus 2008, 19:53
Jupiler bier ;)
Het gaat over bier en wie zie je weer antwoorden ... ;)

ohl4-ever
19 augustus 2008, 22:52
West staat de fanatieke kern, dat heeft ook wel iets, als er uitsupporters meekomen. En anders is Noord idd goed te doen, lekker achter het doel, maar aan beide kanten is er sfeer en vooral als ze tegen elkaar in gaan zingen is wel tof. ;-) En je bent van harte welkom op voorwaarden dat jullie die irritante wielertoeter thuislaten, dat ding dat jullie bij de thuismatchen gebruiken ;)

PS: Komen jullie dit jaar ook naar Antwerpen toe? Aangezien ik daar ook bijna ieder thuismatch ben.Ik weet wel dat ik niet meer naar OHL ga in dat stadion, als je achter de goals staat, zie je geen zak van de match :D
ja cor dat is waar en eerlijk gezegd , we hebben bij ohl het slechtste vak voor de bezoekers van de hele stadions in 2de , je ziet er nx , hoort niets , maar qua sfeer ook , we mogen helemaal geen toeters meenemen , we zijn al blij dat we plastieken bekertjes met bier mogen meenemen naar onze geliefde J - side maar voor de rest mogen we er echt niets .
wij hebben maar een harde kern van pakweg 150 man , maar dat zijn er wel die wat voor hun ploeg blijven gaa van de eerste tot de laatste minuut ook al verliezen we, kijk er naar uit om naar de schapekoppen te komen , en een feestje te bouwen sportieve groetjes uit het Belgenlandje , enne diene gast met zijne raad om es bij de coffeshop langs te gaan , mag ons altijd mee op sleeptouw nemen want wij kennen niets in Dordrecht, wederdienst volgt als julie es uitspelen in het zuiden grtzzzzzzzzzzzzzzzz:afro:

Cor Lems
19 augustus 2008, 23:00
ja cor dat is waar en eerlijk gezegd , we hebben bij ohl het slechtste vak voor de bezoekers van de hele stadions in 2de , je ziet er nx , hoort niets , maar qua sfeer ook , we mogen helemaal geen toeters meenemen , we zijn al blij dat we plastieken bekertjes met bier mogen meenemen naar onze geliefde J - side maar voor de rest mogen we er echt niets .
wij hebben maar een harde kern van pakweg 150 man , maar dat zijn er wel die wat voor hun ploeg blijven gaa van de eerste tot de laatste minuut ook al verliezen we, kijk er naar uit om naar de schapekoppen te komen , en een feestje te bouwen sportieve groetjes uit het Belgenlandje , enne diene gast met zijne raad om es bij de coffeshop langs te gaan , mag ons altijd mee op sleeptouw nemen want wij kennen niets in Dordrecht, wederdienst volgt als julie es uitspelen in het zuiden grtzzzzzzzzzzzzzzzz:afro:
Anyway van harte welkom op de krommedijk en op den bosuil ;)

Jah
20 augustus 2008, 17:19
Rij het centrum in en de koffieshops vliegen om je oren. Anders op West komen staan dan kan je mee smoken ;)

Bredordt
25 augustus 2008, 09:50

Vraag op Noord maar naar Pascal, duiken we na (of voor) de wedstrijd ff de shop in.

roelle
25 augustus 2008, 15:10
komen er bij jullie nog supporters vanuit belgie?
grtz roelle

Cor Lems
25 augustus 2008, 16:43
Jazeker zo af en toe komen de mannen van Racing Mechelen ook op visite (blowtje roken :D)

Kurt
4 september 2008, 13:39
Ik denk niet dat je die fans van OHL gaat kunnen overtuigen om eens af te komen om te blowen, die mannen willen puur voor een potje voetbal komen. :no: