View Full Version : R.I.P Edward
conchita
14 augustus 2008, 21:48
Lieve supporters,vrienden en vriendinnen,
Vanavond ben ik op de hoogte gebracht van het droeve nieuws dat 1 van onze trouwe supporters is overleden...EDWARD VAN WANROOIJ!!!!!!!!!!!!!!!
Nog maar 34 jaar en plotseling overleden ws aan de gevolgen van een longembolie.
Ik sprak Marcel zijn broer vanavond en hij gaf ook aan dat het niet te bevatten is.
De supporters die wat langer bij Dordt komen staat vast nog in het geheugen dat 14 maanden geleden ik net zo''n bericht heb geschreven nav het overlijden van Wil,de moeder van Marcel en Edward.
Ik wil namens de supp ver maar vooral namens mijn zelf zeggen...Marcel,Renate,Diana,Jan en de kinderen,veel sterkte de komende tijd,ik deel mee in jullie verdriet!
Woorden schieten tekort........
YOU''LL NEVER WALK ALONE!!!!!!
Conchita
xxx
Een ieder die afscheid wil nemen van Edward en het verdriet samen met familie en vrienden wil delen is van harte welkom op de begrafenis van Edward.
Deze zal plaatsvinden op woensdag 20 augustus om 15.00 uur bij begraafplaats de Essenhof aan de nassauweg.
Vanaf 14.15 uur tot 14.45 uur is er gelegenheid om afscheid te nemen van Edward.
benny
14 augustus 2008, 21:58
gecondeleerd en veel sterke aan zijn nabestaanden
edward Rest In Peace
you never walk alone
Thymen_Noord
14 augustus 2008, 22:49
Edward
Rust In Vrede
familie/vrienden/bekende
veel sterkte met dit verlies
You Will Never Walk Alone
Cor Lems
14 augustus 2008, 23:23
Lieve supporters,vrienden en vriendinnen,
Vanavond ben ik op de hoogte gebracht van het droeve nieuws dat 1 van onze trouwe supporters is overleden...EDWARD VAN WANROOIJ!!!!!!!!!!!!!!!
Nog maar 34 jaar en plotseling overleden ws aan de gevolgen van een longembolie.
Ik sprak Marcel zijn broer vanavond en hij gaf ook aan dat het niet te bevatten is.
De supporters die wat langer bij Dordt komen staat vast nog in het geheugen dat 14 maanden geleden ik net zo''n bericht heb geschreven nav het overlijden van Wil,de moeder van Marcel en Edward.
Ik wil namens de supp ver maar vooral namens mijn zelf zeggen...Marcel,Renate,Diana,Paps en de kinderen,veel sterkte de komende tijd,ik deel mee in jullie verdriet!
Woorden schieten tekort........
YOU''LL NEVER WALK ALONE!!!!!!
Conchita
xxx
Vreselijk nieuws dit. Ik hoop dat mensen direct in zijn omgeving de kracht en steun zullen vinden om dit verlies te dragen.
FCD!
15 augustus 2008, 09:43
gister geschrokken van dit trieste bericht
veel sterkte aan de nabestaanden
Edward, rust in vrede
you'll never walk alone!
Bredordt
15 augustus 2008, 09:58
Klotenieuws zeg!
Mijn gedachten gaan vooral uit naar Marcel, valt niet mee om in een korte periode zowel je moeder als je broer te verliezen.
You'll never walk alone!
Pascal
Sinterklaas
15 augustus 2008, 10:25
Wat een vreselijk nieuws!!
Laatst hebben Edward en ik nog uitgebreid met elkaar gesproken; over het overlijden van zijn moeder, zijn gezin, de plannen die hij had, onze ontmoeting binnenkort in Roermond.
En nu, nu gaapt een ongelooflijke leegte. Ik ben er kapot van.
Ik wens zijn familie, vrienden, vriendinnen en bekenden héél véél sterkte met dit tragische verlies.
Afschuwelijk om zo iemand te verliezen.
Edward, YOU W'LL NEVER WALK ALONE!!!!!!!!!!!!
emielgrootenboer
15 augustus 2008, 12:05
Wat een nieuws! Heel veel sterkte toegewenst bij het verwerken van dit verlies.
100%dordts
15 augustus 2008, 12:15
edje jonge rust zacht zal je nooit vergeten
veel sterkte toegewenst aan marcel en andere familie en vrienden
D.K.
Smiling
15 augustus 2008, 12:50
ed je zal voor altijd in mijn hart blijven.
you'll never walk alone!!!
familie, vrienden, supporters veel sterkte met dit grote verlies.
Ik deel deze met jullie.
Muisdord
15 augustus 2008, 16:03
Langs deze weg wil ik Marcel ,Familie Vrienden en bekenden van Edward veel sterkte wensen
YOU W'LL NEVER WALK ALONE!!!!!!!!!!!!
R.i.p
Muis
rotterdam
15 augustus 2008, 19:10
Familie en vrienden....sterkte in deze moeilijke tijd!
r.i.p
wijk9
16 augustus 2008, 07:25
R.I.P
hans1
16 augustus 2008, 12:54
langs deze weg wil de fam en vrienden en supporters veel stekte toe wensen
bossie
17 augustus 2008, 16:26
Wat een bizar nieuws zeg, echt verschrikkelijk. Stonden 2 weken geleden nog te praten.
Ik wens alle familie en vrienden veel sterkte om dit verlies te verwerken
Marco
wanrooij45
17 augustus 2008, 20:29
namens marco,natasja,kelvin,jordi,brian,larissa,ronan
wensen wij de familie veel sterkte toe
wanrooij45
21 augustus 2008, 03:42
bij deze wilde ik alle vrienden en belangstellende die ons hebben gesteund bij de uitvaart van edward bedanken de opkomst was overweldigend en heeft ons gesteund bij ons verlies
thanks marcel
Bredordt
25 augustus 2008, 09:46
Minuutje stilte vrijdag lijkt me wel gepast!
Olav, we weten dat je meeleest dus .......
benny
25 augustus 2008, 10:16
komt er ook bredordt.
Bredordt
27 augustus 2008, 07:55
Mooi zo.
Ik begreep van Conchita dat ze namens de s.v. dit had gevraagd aan iemand die geen sokken maar wel bretels draagt (wie zou dat zijn?!?), maar die reageerde in 1e instantie niet bepaald positief.......
benny
27 augustus 2008, 09:29
die man met bretels is nergens positief over. behalve als die zijn zakken ermee kan vullen ..
Cor Lems
27 augustus 2008, 16:25
Ik word moe van die man... tijd dat ze die eens buiten shotten (sorry dat ik daar deze topic voor gebruik).
Ik hoop dat er een mooi eerbetoon komt aan Edward.
Dordtnoord
27 augustus 2008, 21:32
Minuut stilte is officieel geregeld met de knvb dus dat gaat zowiezo door..
Arjan-078
28 augustus 2008, 14:50
En terecht, één minuut stilte is echt op z'n plaats. Het laatste eerbetoon wat we kunnen doen aan Edward.
Nr 10
28 augustus 2008, 17:42
Heb Edward nooit persoonlijk gekend maar dit is natuurlijk vreselijk nieuws.
De minuut stilte is overigens volledig terecht.
R.I.P. Edward.
vBulletin® v3.8.0 Release Candidate 2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.