View Full Version : Volgend seizoen
Tifodordrecht
4 april 2007, 00:10
wat zouden jullie volgend seizoen verbeterd willen?
En wat zouden jullie willen, dingen die we nog niet hebben gedaan.
Dordtnoord
4 april 2007, 07:35
Megadoeken zou ik volgend jaar wel willen. Palmfletten zouden leuk zijn als het is uitverkocht maar dan wel op west want daar is het mooier dan bij Noord.
meer banners, misschien veel dezelfde: schapenkoppen!
Ik weet niet wat het budget is, maar misschien is een confettie kanon ofzo wel een goede investering :19:
rollerman
4 april 2007, 20:24
die kan je ook huren voor een belangrijke wedstrijd ofsow...
r0wan
4 april 2007, 20:40
Nee man, lekker doorgaan met doeken etc, confettie-kanonen vind ik wat blij-achtig :P
en vreselijk duur, om zo'n ding aan te schaffen is 2000 euro ofzo, had ik een keer ergens gelezen
fc-dordrecht.nl
4 april 2007, 21:02
Ik zal kijken of je wat meer grote doeken en banners zou kunnen maken wc rollen is erg leuk maar ik stond bij de opkomst maar dit ziet er niet echt bijzonder uit daarvoor zou de tribune hoger moeten zijn wel zijn die doeken schitterend vanaf daar dus ga zo door!
Tifodordrecht
4 april 2007, 23:39
Ik zal kijken of je wat meer grote doeken en banners zou kunnen maken wc rollen is erg leuk maar ik stond bij de opkomst maar dit ziet er niet echt bijzonder uit daarvoor zou de tribune hoger moeten zijn wel zijn die doeken schitterend vanaf daar dus ga zo door!
jah die wc rollen waren ff een nood-oplossing, omdat de ideeen die we hebben eigenlijk pas voor volgend seizoen zijn. Veel werk/tijd/geld (maar das geen probleem meer) :cheesy:
gewoon megadoeken blijven maken en tussen de maak tijd in spullen gebruiken die we al hebben.... geen banners vind ik nooit echt lukken
gewoon megadoeken blijven maken en tussen de maak tijd in spullen gebruiken die we al hebben.... geen banners vind ik nooit echt lukken
moeten eigenlijk het publiek ook in, maar dak is te laag op noord he, maar je zou wel keer kunnen proberen, maar FC DORDRECHT moet natuurlijk naast mekaar, als je bijv. schapenkoppen maakt of andere dingen kun je gewoon los omhoog houden
Thymen_Noord
6 april 2007, 22:03
zoiets zoals vak410 heb banderi batel
een wat??
echt een type gebrek heb jij he!?
Dordtnoord
7 april 2007, 09:19
Oke zal ik het dan maar vertalen,
Hij bedoeld een wedstrijd en wie de mooiste banner maakt die wint. Zo zullen er misschien wel veel banners worden gemaakt. Vindt het wel een redelijk idee
Oke zal ik het dan maar vertalen,
Hij bedoeld een wedstrijd en wie de mooiste banner maakt die wint. Zo zullen er misschien wel veel banners worden gemaakt. Vindt het wel een redelijk idee
ik niet het komt van thymen ;)
ik niet het komt van thymen ;)
heb je gelijk in, maar als er veel ontwerpen worden gemaakt zitten er heus wel een paar tussen die te gebruiken zijn!
netzoals die sjaaltjes van fc-dordrecht.nl werden ook veel sjaals voor gemaakt zaten toch paar mooie tussen :D
Paul-tje
7 april 2007, 10:49
Er is een groot verschil tussen een ontwerp maken, en dat mensen ook daadwerkelijk zelf een banner in elkaar gaan knutselen.......
Ja en als het stadion vol staat met lelijke banners, want die zitten er geheid tussen, is dat ook niet de bedoeling he ;)
eerst ontwerpen maken, en tifoteam laten beslissen welke mooi zijn
mensen een email sturen een keer langs komen en mee helpen met het verven van de banners! idee?
goed idee..ik zit wel in de jury ;)
Paul-tje
8 april 2007, 02:03
Ik heb in ieder geval geen zin om allerlei dingen en ontwerpen af te wijzen en mensen teleur te stellen dat we hun ontwerp niet gaan maken.
sowieso liggen er nog een paar al getekende banners die nog geverfd moeten worden............
Probleem is niet het geld of ideeen, maar de tijd en zin die we erin steken.
rollerman
8 april 2007, 20:22
kvind et wel goed idee van die baner wedstrijd, stuur maar je ontwerpen naar rollerman_17@hotmail.com en dan zullen wij beslissen welke er doorgaan....
Tifodordrecht
8 april 2007, 20:36
kvind et wel goed idee van die baner wedstrijd, stuur maar je ontwerpen naar rollerman_17@hotmail.com en dan zullen wij beslissen welke er doorgaan....
of we maken een nieuwe topic en dan kennen de mensen ze daarop zetten
rollerman
15 april 2007, 15:48
jah dan moeten de mensen wel banners gaan posten he :)
Paul-tje
15 april 2007, 20:15
Bart, waarom denk je dat dat echt gebeurd? Als je 1 ding geleerd zou moeten hebben, is dat je alles zelf moet doen, zelf moet regelen, zelf achteraan zitten, anders gebeurd het niet.
Genoeg ideeen voor volgend seizoen. Moeten maar eens gaan overleggen na het seizoen en dan komt het vanzelf wel weer goed.
Bart, waarom denk je dat dat echt gebeurd? Als je 1 ding geleerd zou moeten hebben, is dat je alles zelf moet doen, zelf moet regelen, zelf achteraan zitten, anders gebeurd het niet.
Genoeg ideeen voor volgend seizoen. Moeten maar eens gaan overleggen na het seizoen en dan komt het vanzelf wel weer goed.
het was het idee van dordtnoord en ik heb trouwens verder niks over ideen/ontwerpen gehoord over volgend jaar..
Paul-tje
15 april 2007, 22:12
Zal me aan m'n reet roesten wiens idee het is..........Bart schopt dit topic omhoog na een week, dus ik vraag aan hem of ie echt denkt dat er mensen met ontwerpen gaan komen.
En dat jij verder niets weet over ideeen / ontwerpen voor volgend jaar zegt misschien ook iets over je betrokkenheid................
ja paul het draait allemaal om jou jij bent het tifo team jij doet alles en je weet alles we weten het
Dordtnoord
16 april 2007, 07:52
het was het idee van dordtnoord en ik heb trouwens verder niks over ideen/ontwerpen gehoord over volgend jaar..
HOHOHO nou krijg ik de schuld het idee was van Thymen;)
Tifodordrecht
16 april 2007, 08:42
:jerry: Whooooo, gezellig team zijn we weer!!!!! :jerry:
Paul-tje
16 april 2007, 10:29
ja paul het draait allemaal om jou jij bent het tifo team jij doet alles en je weet alles we weten het
Nou, sta jij dan je nickname af? :15:
ja denk het ook jah supererelid :zap:
wat een sfeer in t sfeer team zeg....
emielgrootenboer
16 april 2007, 21:28
SNEERTEAM...........
Tifodordrecht
17 april 2007, 10:43
:boxing: Gaan jullie het eerst ff lekker uitknokken, voordat we weer verder gaan, anders zit er dalijk weer bloed over de doeken:boxing: :axe:
Elisa
17 april 2007, 15:29
:boxing: Gaan jullie het eerst ff lekker uitknokken, voordat we weer verder gaan, anders zit er dalijk weer bloed over de doeken:boxing: :axe:
Zweet en tranen zijn verkrijgbaar bij ondergetekende :10:
Tifodordrecht
21 augustus 2007, 22:15
jah en een paar liter bloed bij mij!! zit alleen teveel bier in denk ik!!!!!! Greetz from spain!
Dordtse
22 augustus 2007, 20:49
jullie wouden toch een hechte groep op noord die voor elkaar op kwam, Dordtnoord en Thymen.. Naai elkaar dan niet joh..
ff terug naar t onderwerp......
Megadoeken zijn wel t mooist, kijken of het over heel de noord kan.
Boon heeft mn nummer, ik ben bereid om te helpen.
Dordtse
22 augustus 2007, 20:50
dat bovenste slaat op t bericht van Dordtnoord;)
Dordtse
22 augustus 2007, 20:51
nr29
Tifodordrecht
23 augustus 2007, 00:25
jullie wouden toch een hechte groep op noord die voor elkaar op kwam, Dordtnoord en Thymen.. Naai elkaar dan niet joh..
ff terug naar t onderwerp......
Megadoeken zijn wel t mooist, kijken of het over heel de noord kan.
Boon heeft mn nummer, ik ben bereid om te helpen.
wie the fck ben jij¿?¿ en heb ik jou nr?¿?
Dordtse
23 augustus 2007, 00:45
haha sjappie;)
Erik
FCD!
1 februari 2008, 13:52
ik ben ook wel bereid te helpen, dordtnoord heb me nummer wel
benny
3 februari 2008, 19:31
als thymen maar niet meehelpt aan de doeken xD
FCD!
4 februari 2008, 14:52
waarom geen fakkels? ik zag bij altijd zielig-pisvee dat ze van az gewoon achter het doel op het veld stonden met fakkels. zou dat ook niet bij dordt kunnen? dan kan er niks ik de fik gaan en heb je een geweldige sfeer. of zou je daar weer een enorm bedrag voor moeten neerleggen voor "veiligheidsmaatregelen"?
rob
4 februari 2008, 15:33
waarom moet er E-L-K-E keer weer opnieuw uitgelegd worden dat daar een speciaal vuurwerk team voor ingehuurd moet worden voor enkele honderden/duizenden euro's?!
tifo
4 februari 2008, 18:17
OLAV 'zonnebank' OUWEKERK heeft het ons al 200 keer verboden, daarom niet
FCD!
4 februari 2008, 22:00
mmmmm beetje veel gedoe om niks want er kan op deze manier niks mis gaan. maar als er zoon team ingehuurd moet worden is het dus einde verhaal
Nummerdrie
5 februari 2008, 21:51
fakkels = zelf meenemen of met een groep, eigen risico.
zie op noord bij de eerste de beste knal vaak direct iemand gepakt worden. op west is dat anders, slimmer aanpakken als groep.
rob
6 februari 2008, 09:12
Dat komt omdat ik altijd degene aanwijs die het gedaan heeft, als hij knalvuurwerk naast me afsteekt:afspraak:
Op deze manier wordt het voor de stewards makkelijker :29:
Nummerdrie
6 februari 2008, 13:23
Dat komt omdat ik altijd degene aanwijs die het gedaan heeft, als hij knalvuurwerk naast me afsteekt:afspraak:
Op deze manier wordt het voor de stewards makkelijker :29:
:withstupidsmiley:
Tifodordrecht
6 februari 2008, 13:39
Knal Wordt Minder, gedaan De Rookpotten zijn leuker op noord ..
sjoerdnoord
6 februari 2008, 14:14
die rook dingen vind ik ook wel lache
FCD!
6 februari 2008, 15:35
zijn ook leuk, maar toch minder :P
rob
7 februari 2008, 08:33
Daarom....Ik zou dan ook nooit degene die zo'n rookpot afsteekt erbij naaien hehe :bye:
rob
7 februari 2008, 08:34
Dát is leuk voor de wedstrijd tegen Roda trouwens...mochten er mensen zijn die deze nog hebben!!
vBulletin® v3.8.0 Release Candidate 2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.