View Full Version : FC Omniworld - FC Dordrecht
Cor Lems
1 april 2007, 10:42
Officeus zijn we deelnemer playoffs, maar maken we het ook officieel?
1 punt minimaal is voldoende
FC Dordrecht Fan
1 april 2007, 10:49
We moeten maar weer eens winnen, goed voor onze zelfvertrouwen!
Ik zeg 2-0
2x Putter
Dordtnoord
1 april 2007, 11:45
Tja laat ik dan nu maar negatief zijn.
0-0
fc-dordrecht.nl
1 april 2007, 12:05
We winnen 1-0 in een heel erg moeizame wedstrijd
Paul-tje
1 april 2007, 12:46
Hebben we dit seizoen al gewonnen op kunstgras?
1-1.........Alisic maakt hem.
Thymen_Noord
1 april 2007, 13:47
Tja laat ik dan nu maar negatief zijn.
0-0
dan gaa ik met mee:wheelchair:
Nr 10
1 april 2007, 16:15
2-3 zege voor Dordt in een aantrekkelijk pot voetbal.
Paul-tje
2 april 2007, 22:15
[zie officiele site]
Eigen vervoer kaarten moeten van te voren dat zal dan wel donderdag zijn gekocht worden bij de supporters vereniging..........
En een alcoholverbod in de omgeving van het stadion.........pfffffff...........
Vorig jaar gratis toegang en dan nu zo moeilijk lopen doen.
Dordtnoord
3 april 2007, 06:35
Vorig jaar was er ook al een alchohol verbod.
Als ik in Almere zou wonen zou ik ook naar de fles grijpen denk ik..
Dordt4Altijd
3 april 2007, 07:54
Ik neem aan dat de verkoop donderdag is in het home?
Zijn ze bang voor dronken schapen ofzo met dat alcoholverbod:happydance:
decoole
3 april 2007, 15:54
0-4 Bbbeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Elisa
3 april 2007, 16:12
Als ik in Almere zou wonen zou ik ook naar de fles grijpen denk ik..
Of kunstgras vreten
Derhalve hoop ik dat vrijdag Almere ons wel eventjes gelukkig maakt 0-1
Dus dit is gewoon een verkapte autocombi? Wat een onzin, vorig jaar was Omniworld de laatste wedstrijd en daarom waren we daar al vroeg en met een bus vol. Nu is het een hele andere situatie, denken ze nu echt dat we weer met een bus erheen gaan? Onzin maatregel! Dit heeft dus tot gevolg een leger uitvak, vrijdag beslissen dat je erheen wilt kan dus niet? Gaan we wel op een thuistribune zitten dan. Is er ook gewoon bier en kan je vrijdag om 17:00 nog beslissen of je gaat.
Paul-tje
3 april 2007, 18:06
Voor alle treinreizigers: het is vrijdag Goede Vrijdag en dan zijn de OV-kaarten niet geldig..........retourtje met korting 17.80.
r0wan
3 april 2007, 18:15
Je mag dan toch wel 4 mensen op je OV meenemen? Dus jezelf korting + 3 mensen?
Je mag dan toch wel 4 mensen op je OV meenemen? Dus jezelf korting + 3 mensen?
dat mag ja :beer:
Paul-tje
6 april 2007, 08:29
Voor de mensen die toch op het laatste moment beslissen: Even de auto laten wassen en je hebt een gratis kaartje:
=======================================
Woensdag 4 April 2007 09:36 uur
FC Omniworld organiseert op vrijdag 6 april in samenwerking met tankstation Autoradam de ‘FC Omniworld Autowasdag’. Elke klant die zijn of haar auto bij een van de tankstations aan de Strubbenweg 4 of de Kweekgrasstraat 2 laat wassen, ontvangt een gratis toegangskaartje voor de wedstrijd FC Omniworld - FC Dordrecht van vrijdag 6 april. De wedstrijd begint om 20.00 uur.
Zorg dat jij er ook bij bent en laat je auto wassen bij Autoradam.
=======================================
Cor Lems
6 april 2007, 09:18
haha wel een mooie aktie.
Eindelijk weer een overwinning en playoffs definitief binnen :D
Mooie goal van Alisic, Kalisse speelde opeens wel weer goed..
Vrijdag maar het feestje van Zwolle verpesten :3:
Cor Lems
7 april 2007, 06:59
gewoon nog drie keer zien te winnen, moet mogelijk zijn. Dan zit de top 5 positie er nog in en zijn we de eerste ronde vrij, dat is oook wel zo prettig.
Cor Lems
7 april 2007, 07:57
FC Dordrecht klopt Omniworld (2-5) en is zeker van play-offs
FC Dordrecht behoort officieel tot het contingent deelnemers aan de play-offs. Via de éclatante 5-2 overwinning bij FC Omniworld, de eerste zege na vijf duels zonder triomf, verzekerde het ensemble van trainer Gert Kruys zich van een verlenging van het seizoen. ,,We spelen nacompetitie,’’ scandeerde de Dordtse aanhang.
<!-- end: picturegallery -->ARCO BOMGAARS
ALMERE
Het Dordtse legioen heeft er even op moeten wachten, want de laatste keer dat een Dordtse betaald voetbalorganisatie zich voor het extraatje kwalificeerde dateert alweer van het seizoen 1998-1999. Dordrecht90 speelde toen, onder leiding van trainer Robert Verbeek, een bijrol bij de verdeling van de tickets voor de eredivisie.
Met een van de kleinste begrotingen in de eerste divisie bewijst FC Dordrecht dit seizoen dat de club tot veel in staat is. ,,Het halen van de play-offs was oorspronkelijk niet eens het doel, want de linkerrijtje was de doelstelling,’’ haalde Gert Kruys nog even aan. ,,Dus dat we ons al gekwalificeerd hebben, vervult me al van trots.’’
De plaatsing kreeg extra cachet in Flevoland, waar de aanvallers de verdedigers ruim de baas waren. FC Dordrecht toonde zich in de schiettent de meest trefzekere, maar een uitslag van 5-6 had ook tot de mogelijkheden behoort. ,,Het lekkerste is dat de spelers zelf het antwoord hebben gegeven na de erbarmelijk slechte wedstrijd tegen Fortuna Sittard,’’ stelde Kruys. ,,Verdedigend was het bepaald niet geweldig, maar we waren dit keer wél gretig.’’
Die gretigheid straalde vooral van Moussa Kalisse af. De linksbuiten bezorgde opponent Marcel Huisman een uiterst vervelende avond en stond niet toevallig garant voor de openingstreffer. Terwijl FC Omniworld nog een muur construeerde in afwachting van de Dordtse vrije trap net buiten het strafschopgebied had Kalisse de slim genomen snelle spelhervatting al achter Marc Hogervorst (ex-FC Dordrecht) gekogeld: 0-1.
Het was de aanzet tot een duel met hoge amusementswaarde, met veel hachelijke momenten voor beide doelen en gekke doelpunten. Sander Duits zorgde namelijk direct uit een corner voor de gelijkmaker. Omniworld gooide in de jacht op meer echter zo nadrukkelijk de deur open dat Adnan Alisic (na een pass van Charlie van den Ouweland) FC Dordrecht weer op voorsprong zette.
In de tweede helft vielen de goals nog makkelijker. Na de gelijkmaker van Dwight Eind (2-2) sloeg FC Dordrecht weer toe: Adnan Alisic kreeg vrij baan en teisterde via de vingertoppen van Marc Hogervorst de paal, waarna het voor Eddy Putter een koud kunstje was om de bal in te tikken. Een derde antwoord van Almeerse makelij bleef uit. Nadat Frank Kooiman Wilco Krimp binnen de zestien had neergelegd, stopte de doelman de strafschop van Ergun Cakir.
Door Ibad Muhamadu, die naar de bank verwezen was, in te brengen, ontrafelde Kruys vervolgens met snelheid de kwetsbare defensie van de opponent. Na een prima voorzet van Moussa Kalisse knikte Muhamadu de bal via de grabbelende Hogervorst binnen. Hetzelfde duo was verantwoordelijk voor de vijfde treffer, met Muhamadu in de rol van aangever en Kalisse als schutter.
Dordtnoord
7 april 2007, 09:18
leuke wedstrijd, lekker sfeertje en we spelen gewoon nacompetitie!
Goede zet om ook ibad er nog even in te zetten hij wist te scoren en nog een assist tegeven op Kalisse die eindelijk speelde zoals we hem allemaal willen zien.
best leuk groepje, kalisse was goed ja, kooiman penalty killer en PLAY OFFS :D:P wat wil je nog meer
Nr 10
7 april 2007, 10:07
Goeie zege van Dordt en de play-offs zijn binnen wat natuurlijk wel zo lekker is. Vrijdag winnen van Zwolle en goed in vorm komen voor de play-offs.
Paul-tje
7 april 2007, 11:21
Slechtste fotoreportage OOIT staat weer online: http://www.picturetrail.com/gallery/view?p=6&uid=6308080&
Volgende keer mag iemand anders moeilijk doen......
Cor Lems
7 april 2007, 12:44
goed om te zien, dat er nog lelijkere stadions in Nederland zijn, dan die van ons. Goed ook om te zien, dat ze het dan ook nog eens een lelijke naam geven. En dat veld was echt niks. Lopen altijd te zweren bij kunstgras die beleidspalers, ik zag die bal diverse malen raar opstuiteren.
FC Dordrecht Fan
7 april 2007, 12:46
En die wind dan!
Kooiman maakt zijn blunder van vorige week trouwens ook weer goed :)
Tifodordrecht
9 april 2007, 04:55
Kooiman maakt zijn blunder van vorige week trouwens ook weer goed :)
nou nou door 1 bal uit het doel te halen, heeft tie die fouten van vorige week nog niet goedgemaakt hoor.. Als tie nou volgende wedstrijd iedereen gratis biertje geeft geeft niemand er meer iets om!:angel_not: :10:
r0wan
9 april 2007, 06:32
Snap niet waarom Kooiman nu weer opgehemeld wordt? Speelde weer niet goed, corner erin door slecht keeperswerk, bijna een zelfde soort doelpunt als vorige week. Had ook geluk dat de bal naast het doel ging met zo'n soort poging in de 2e helft, dus zo goed keepte hij helemaal niet. Penal gehouden was lekker maar thats it!
Gestopte penalty was wel heel belangrijk moment in de wedstrijd.
Maar echt goed was het zeker niet
J.K.D (baarsie)
9 april 2007, 10:46
geef mij rensen maar de vertouwen niks tegen kooiman maar die man stop er volgend jaar mee en dan moet rensen er ineens staan je kan beter rensen er in zetten hij heb nu de wedstrijden die hij gekeept heb het goed gedaan maar zijn er maar een aantal geweest dus ben je als keeper nog meer gebrand er op om je doel schoon te houde wil hem wel eens zien als hij een aantal wedstrijden achter elkaar keep en dan kooiman als goeie back up
Ruiter
9 april 2007, 23:16
Ik ben het met de man van de JKD eens Rensen heeft lekker gekeept tegen oa RKC voor de beker (wat een sfeer in die match ondanks 3-2 nederlaag) en de graafschap uit deed hij t ook heel attent
vBulletin® v3.8.0 Release Candidate 2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.