View Full Version : Derveld op proef bij FC Dordrecht
Cor Lems
25 juli 2008, 16:55
Derveld op proef bij FC Dordrecht
25 juli 2008
FC Dordrecht heeft verdediger Fernando Derveld op proef. De 31-jarige speler hoopt aan de Krommedijk een contract af te dwingen.
Derveld kan als linksback en linker centrale verdediger uit de voeten. De Vlissinger begon zijn loopbaan in 1995 bij PSV en speelde vervolgens voor Willem II, SC Heerenveen, HFC Haarlem, Norwich City en West Bromwich Albion.
De laatste jaren speelde Derveld in Denemarken voor Odense BK en Esbjerg fB. Derveld komt zaterdag mogelijk al in actie voor FC Dordrecht in het oefenduel met Feyenoord.
Net gelezen ja, lijkt me een aanwinst
DORDRECHT rulezzz
25 juli 2008, 17:58
dachten we van delano hill ook !! laten we het hopen , dat hij wel blijf !
Dennis1987
25 juli 2008, 18:57
ik denk wel dat het misschien wel een goeie is
zeker zijn ervaring.
maar ja we zullen het afwachten
Zou idd een goeie zijn voor Dordt. Veel ervaring en heeft bovendien niet bij de minste clubs gespeeld.
Cor Lems
25 juli 2008, 19:19
Ik wou net zeggen, denk dat hij zeker een aanwinst zal zijn. En in tegenstelling tot Hill is hij bij Dordt om een contract te verdienen en Hill was in eerste instantie bij Dordt om mee te trainen (hij wou wel blijven als er niks anders intressant op de pad kwam), maar totaal niet te vergelijken met elkaar.
Dennis1987
25 juli 2008, 22:30
denk wel dat dordt wel zeker een kans maak om hem te contratreren maar dan liever niet voor 1 jaar maar voor meerdere jaren gelijk 2 of 3
DORDRECHT rulezzz
25 juli 2008, 22:37
ik hoop idd ook dt ghij kom !!
wat hebben we nog meer nodig ?
niks toch volgens mij !!
Bredordt
31 juli 2008, 14:44
ik hoop idd ook dt ghij kom !!
wat hebben we nog meer nodig ?
niks toch volgens mij !!
Spits erbij lijkt me geen overbodige luxe.
Zeker nu Eddy Prutser in de lappenmand zit.
Meulens is goed, maar je weet nooit of er blessures gaan komen.
Cor Lems
31 juli 2008, 14:57
Derveld is alweer opgerot bij FC Dordrecht.Hij vond achteraf dat ie te weinig poen kreeg en besloot lekker op de bank te blijven zitten bij zijn huidige club.....
Bok maar lekker op mooie geldwolf. Dat had je maar eerder moeten bedenken, voordat je ja had gezegd.
weer zo'n "voetballer" die voetbald voor het geld en niet om het voetbal
benny
1 augustus 2008, 08:52
zonde maar aan zulke heb je toch niks
100%dordts
1 augustus 2008, 15:17
wat een homo
Dordt4Altijd
1 augustus 2008, 15:20
Helaas Polak is naar BV Veendam, ik denk dat Polak ook een interessante versterking had geweest voor ons.
fc-dordrecht.nl
1 augustus 2008, 15:53
Wat een triest geval. Hij zit liever daar in Denemarken op de bank voor een paar euro's meer dan zijn afspraak na te komen bij FC Dordrecht
tifo
1 augustus 2008, 17:01
Wat een triest geval. Hij zit liever daar in Denemarken op de bank voor een paar euro's meer dan zijn afspraak na te komen bij FC Dordrecht
Zal wel redelijk wat schlen hoor, maar toch zeer lullig.
Cor Lems
1 augustus 2008, 17:20
Dat wist ie ook al toen hij JA zei, dus gewoon een achterbakse sufkut.
Jan
1 augustus 2008, 17:58
Ben blij dat hij niet is gekomen, ik heb een hekel aan mensen met zo'n mentaliteit.
Dennis1987
1 augustus 2008, 18:10
wat een lullo is het man je gaat toch niet op de bank zitten terwijl je bij dordt kans heb op een basis plaats
DORDRECHT rulezzz
1 augustus 2008, 20:01
fernando fuck jou !!! breek je enkels maar !!! eilandverader
diego81
4 augustus 2008, 15:25
en toch komt ie
tifo
4 augustus 2008, 15:26
Derveld komt nu weer wel naar onze FC... loonsverhoging iemand ?
DORDRECHT rulezzz
4 augustus 2008, 16:47
ik weet nou niet meer of ik blij moet zijn !!!!
vreemde gang van zaken .
benny
4 augustus 2008, 17:31
moeten we daar blij mee zijn opeens? blijf toch lekker weg bederfveld
oudkrispijn
4 augustus 2008, 17:50
we moeten hem wel even de eerste competitie wedstrijd hem wel even merken dat we niet zohw blij zijn met de gang van zaken en ik begrijp destaf van dordt ook niet ze zeiden van jah als wij niet over het zelfde denken is het beter om geen contrackt te tekkennen en nog geen week later tekend hij toch voor 2 jaar dat mag boogers ons dan wel even tekst en itleg over geven
Nr 10
4 augustus 2008, 17:53
hahaha wat een gang van zaken toch weer. Ja jongens laten we het dan maar in het perspectief van Dordt bekijken, het is toch een kerel met ervaring en met leidinggevende capaciteiten.
Esjberg heeft zijn contract afgekocht waardoor het toch mogelijk is dat Fernando bij Dordt gaat voetballen, althans zo staat het op vi.nl. Hieruit concludeer ik dan weer dat het dus niet om salaris gaat, het lijkt mij dat Dordt zijn contract gewoon niet kon afkopen, dat denk ik althans.
Longuet - Kras - Derveld - Coster, toch wel een goeie verdediging.
Cor Lems
4 augustus 2008, 19:28
Toen de transfer niet doorging, was ik behoorlijk pissed. Maar ik heb begrepen dat er nog een paar factoren meespeelden, waardoor de transfer niet direct kon doorgaan. Ik weet dat er spelers zijn die dit forum bezoeken, dus mocht Derveld dit lezen. Mijn welgemeende excuses voor mijn gefrustreerde reactie.
Ik ben in iedergeval blij dat ie Dordt komt versterken, net zoals vorige keer blij mee was.
emielgrootenboer
4 augustus 2008, 19:37
Nee hoor nummer 10.
Bartje - Ruud - Fernando - Brian.
rotterdam
4 augustus 2008, 20:58
Voor dordt is het goed dat hij komt, maar blijf het een raar verhaal vinden!!!
Dordtnoord
4 augustus 2008, 20:59
van mij had die weg mogen blijven, liever een speler die zich aan zn woord houd, dan een speler die eerst de boel zit de belazeren!
Cor Lems
4 augustus 2008, 21:03
van mij had die weg mogen blijven, liever een speler die zich aan zn woord houd, dan een speler die eerst de boel zit de belazeren!
Je weet niets van het verhaal...
DORDRECHT rulezzz
4 augustus 2008, 22:28
ja ja cor lems geef al de schuld aan de club !!
fernando koos voor het geld ... dat sta vast !
dit is beter zo , maar derveld koos wel degelijk voor het geld !! dat weet jij ook !!
dat dordt minder kon geven , is geen probleem ( ze hadden gewooon voor een ander moeten kiezen , die niet zo,n geldwolf was !) en echtvoor wil voetballen voor z,n geld !!
in polen of ergens rondom lope echt wel genoeg goede spelers rond !!
moeten we nou derveld ophemelen ofzo ??
r0wan
5 augustus 2008, 00:45
Ben blij met deze aanwinst, ook met wat er voorheen gebeurt is, als het klopt wat op vi.nl staat valt het allemaal te begrijpen, en ook als Derveld vond dat Dordt te weinig bood, tuurlijk wil je spelen, maar niet ten koste van alles. Maar nu moet Derveld het wel gaan bewijzen dat hij ook echt alles voor Dordt geeft!
Cor Lems
5 augustus 2008, 04:17
ja ja cor lems geef al de schuld aan de club !!
fernando koos voor het geld ... dat sta vast !
dit is beter zo , maar derveld koos wel degelijk voor het geld !! dat weet jij ook !!
dat dordt minder kon geven , is geen probleem ( ze hadden gewooon voor een ander moeten kiezen , die niet zo,n geldwolf was !) en echtvoor wil voetballen voor z,n geld !!
in polen of ergens rondom lope echt wel genoeg goede spelers rond !!
moeten we nou derveld ophemelen ofzo ??
Zit jij toch dom te lullen man.
DORDRECHT rulezzz
5 augustus 2008, 06:59
laat mij maar lekker dom lullen !!! ik zeg niet eerst dit en dan opeens dat .
ik hou erover op !
conchita
5 augustus 2008, 13:13
Toen de transfer niet doorging, was ik behoorlijk pissed. Maar ik heb begrepen dat er nog een paar factoren meespeelden, waardoor de transfer niet direct kon doorgaan. Ik weet dat er spelers zijn die dit forum bezoeken, dus mocht Derveld dit lezen. Mijn welgemeende excuses voor mijn gefrustreerde reactie.
Ik ben in iedergeval blij dat ie Dordt komt versterken, net zoals vorige keer blij mee was.
Idd lemsje,er zijn factoren die meegespeeld hebben......
Gister vertelde Heysman de ware toedracht van het verhaal en de gang van zaken.:crying:
Ik heb respect voor deze speler.
Kom op jongens,geef die gozer een kans!!!!!
rotterdam
5 augustus 2008, 13:58
conchita of cor:
Kunnen jullie mij het verhaal vertellen wat er gezegd is, zodat ik er anders naar kan kijken!!
ik heb wel op de site gekeken en de vi bekeken maar hoor het liever van jullie.
gr rotterdam
Hans
5 augustus 2008, 14:36
Wat is er nu weer mis met een speler die een fatsoenlijk salaris wil verdienen? Natuurlijk is Dordt niet de droomclub van Fernando Derveld. Hij zal bij Dordt ook maar een 'modaal' salaris krijgen. Fernando heeft een redelijke staat van dienst, en is blijkbaar gewend aan andere salarisschalen dan die Dordt gewend is. Als jij andere baan kan krijgen, die je wel leuk lijkt, maar je krijgt € 1000 minder per maand, dan denk je daar toch ook wel een paar keer over na voor je dit doet?
Ik ben blij dat Fernando alsnog getekend heeft, we kunnen zijn ervaring goed gebruiken, en hebben ook wel een sterke verdediging nodig, want in die keeper heb ik ook niet echt veel vertrouwen (Jammer dat Rensen nauwelijks meer een kans heeft gekregen overigens). Dat deze jongen even problemen had met een beduidend lager salaris kun je hem echter zeker niet kwalijk nemen. Gelukkig hebben onze Deense vrienden een handje geholpen!
diego81
5 augustus 2008, 14:43
is je toetsenbord kapot?
Cor Lems
5 augustus 2008, 15:45
conchita of cor:
Kunnen jullie mij het verhaal vertellen wat er gezegd is, zodat ik er anders naar kan kijken!!
ik heb wel op de site gekeken en de vi bekeken maar hoor het liever van jullie.
gr rotterdam
Ik kan helaas niet in details treden. Maar ik weet wel, dat mijn eerste reactie niet de juiste was en dat ik begrip heb voor zijn situatie. En ben het verder met conchita en hans eens. Bovendien is het niets mis mee om naar je eigen knip te kijken, dat doet iedereen natuurlijk. Maar uit supporters oogpunt kan je natuurlijk boos reageren zoals de meesten deden. Maar laten we vooral blij zijn dat hij alsnog gekomen is, het is een serieuze versterking en een jongen met ervaring. Dus ipv hem verder af te zeiken of blijven zeuren wat er gebeurt is, daar is niemand bij gebaat. Laten we lekker achter de ploeg (met Derveld) gaan staan, zodat we hopelijk weer van een toetje kunnen genieten en ver in de beker geraken.
100%dordts
5 augustus 2008, 16:18
blijf het homo aktie vinden, maar ken hem ook wel begrijpen
hij voetbal natuurlijk niet voor ze hobby, maar moet er ze brood mee verdienen
ben in ieder geval wel blij dat hij toch gekomen is en dat dordt in ieder geval over de middelen beschikt om dit te bewerkstelligen
dus laten we nu maar weer met ze allen het positieve ervan inzien en vooruitkijken naar wat deze competitie ons brengen zal
100%dordts
5 augustus 2008, 16:19
:busted2: :27: :ranting2: :fyou:
Nr 10
5 augustus 2008, 16:33
Nee hoor nummer 10.
Bartje - Ruud - Fernando - Brian.
Dat is jouw mening, Longuet zie ik liever als rechtsback spelen, vind hem toch sterker op die positie. En zou jij Pinas als linksback neerzetten??.
Vorig seizoen was dat duidelijk geen succes, veel fouten waar goals uitkwamen, penalty's veroorzaakt en nog wel meer dingen.
Ik ben een aantal wedstrijden in de voorbereiding geweest en Nick Coster heeft op mij een prima indruk achtergelaten, ik zou hem lekker als linksback neerzetten, voor die positie is hij ook gehaald.
Pinas is veel meer een linksbuiten die het van zijn aanvallende kwaliteiten moet hebben, verdedigend schiet hij duidelijk te kort.
Met je centrum ben ik het overigens wel eens.
Nr 10
5 augustus 2008, 16:35
Veel mensen (waaronder ik) weten het echte verhaal niet.
Op vi.nl stond dat Dordt zijn doorlopende contract niet kon afkopen en dat zijn komst daardoor onmogelijk was. Esjberg heeft dat contract nu afgekocht waardoor Fernando toch voor Dordt kan uitkomen.
Laten we hierover ophouden en wachten tot het echte verhaal naar buiten komt (als dat al gaat gebeuren).
emielgrootenboer
7 augustus 2008, 22:42
Nr 10 zal even mijn keuze Bart - Fernando - Ruud - Pinas verklaren.
Het centrum zijn we het wel over eens. Denk dat Guy een betere middenvelder en Johan gewoon een stuk minder is. Toch heb je deze achter de hand.
Op links liever Bart dan Didi. Aanvallend is Didi beter, verdedigend denk ik dat Bart een stuk sterker is. Daarnaast kwamen vorig jaar veel tegendoelpunten uit standaard situaties en Bart is koppend een stuk sterker dan Didi. Verder denk ik dat we voor de bal veel lichte, aanvallend ingestelde speler. je zal dus wel een sterk verdedigend blok nodig hebben.
Bij mij gaat Pinas boven Nicky Coster. Het jonge team van dit jaar heeft alle ervaring en routine nodig die we hebben. Daarnaast zijn Ruud en Bart geen opbouwende verdedigers. Vorig jaar was dit een super groot probleem waardoor we gelijk en veel te snel de lange bal gingen spelen en veel balverlies leden. Pinas heeft wel routine en een goede inspeelpass. Met Ruud en Fernando heeft Pinas genoeg klasse in de rug en kan hij zo af en toe een foutje maken.
De laatste rede om Pinas op linksback te zetten is dat er voor hem geen andere plek in de basis is. Om de linkshalf/linksbuiten positie moet worden gevochten door Musa Kalisse en Jerson Ribeiro en komt Pinas dus op de bank.
Lijkt mij dus duidelijk Bart - Fernando - Ruud - Brian.
Amen.
Freek078
8 augustus 2008, 04:57
Ik denk dat de backs of Coster en Longuet zijn of Pinas en van Muyen, zo heb je een aanvallend en een verdedigend ingestelde back er instaan.
Nr 10
8 augustus 2008, 15:22
Nr 10 zal even mijn keuze Bart - Fernando - Ruud - Pinas verklaren.
Het centrum zijn we het wel over eens. Denk dat Guy een betere middenvelder en Johan gewoon een stuk minder is. Toch heb je deze achter de hand.
Op links liever Bart dan Didi. Aanvallend is Didi beter, verdedigend denk ik dat Bart een stuk sterker is. Daarnaast kwamen vorig jaar veel tegendoelpunten uit standaard situaties en Bart is koppend een stuk sterker dan Didi. Verder denk ik dat we voor de bal veel lichte, aanvallend ingestelde speler. je zal dus wel een sterk verdedigend blok nodig hebben.
Bij mij gaat Pinas boven Nicky Coster. Het jonge team van dit jaar heeft alle ervaring en routine nodig die we hebben. Daarnaast zijn Ruud en Bart geen opbouwende verdedigers. Vorig jaar was dit een super groot probleem waardoor we gelijk en veel te snel de lange bal gingen spelen en veel balverlies leden. Pinas heeft wel routine en een goede inspeelpass. Met Ruud en Fernando heeft Pinas genoeg klasse in de rug en kan hij zo af en toe een foutje maken.
De laatste rede om Pinas op linksback te zetten is dat er voor hem geen andere plek in de basis is. Om de linkshalf/linksbuiten positie moet worden gevochten door Musa Kalisse en Jerson Ribeiro en komt Pinas dus op de bank.
Lijkt mij dus duidelijk Bart - Fernando - Ruud - Brian.
Amen.
Oke goed omschreven.
Persoonlijk zie ik liever Didi, heeft natuurlijk aanvallend zijn waarde maar verdedigend vind ik hem zeker niet minder dan Bart.
Pinas heeft inderdaad meer routine dan Coster maar om hem om die reden in de basis te zetten?.
Momenteel hebben we met Derveld en Boyen 2 spelers die uitstekend leiding kunnen geven aan het elftal. En een linksback staat er toch vooral om te verdedigen vind ik, om die reden zou ik Coster erin zetten. Ribeiro speelt als linkshalf waardoor we over de linkerkant genoeg aanvallende kwaliteiten hebben.
Uit jouw laatste zin maak ik op dat jij vind dat Pinas altijd moet spelen omdat je zegt dat er voor hem geen andere plek in het elftal is, naar mijn mening moet Pinas het maar gewoon gaan bewijzen dat hij beter is dan Coster of Ribeiro.
Nr 10
8 augustus 2008, 15:26
Ik denk dat de backs of Coster en Longuet zijn of Pinas en van Muyen, zo heb je een aanvallend en een verdedigend ingestelde back er instaan.
Vanavond zullen de backs in ieder geval Longuet en Coster zijn althans daar mag ik van uitgaan. Pinas is momenteel geblesseerd net als Derveld waardoor er een plek in het centrum wegvalt.
Mijn verdediging voor vanavond is in ieder geval: Longuet - Kras- V. Muyen - Coster.
Ramos zou ik niet centraal zetten omdat ik hem op het middenveld beter tot zijn recht vind komen. De enige optie voor de andere plek centraal achterin is Versluis, mocht Longuet niet fit genoeg zijn dan kan je Bart rechtback zetten en Kras en Versluis centraal.
DORDRECHT rulezzz
12 augustus 2008, 08:03
ik hoop dat we snel het vaste elftal compleet hebben !
FCD!
12 augustus 2008, 20:23
kennen jullie reinhard nog ?
vBulletin® v3.8.0 Release Candidate 2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.