View Full Version : Fc dordrecht- raec mons
hallo allemaal, liefde voor voetbal, vraag ik me af of het mogelijk is om een link te zien op de voortgang van de vergadering van vanavond in een vriendschappelijke wedstrijd FC Dordrecht - raec mons
dank u
Wat is dit voor taal? Kom je uit Brabant?
Cor Lems
15 juli 2008, 17:10
Nee dat is iemand die Frans (supporter van Bergen) spreekt en de moeite neemt om zich in onze taal verstaanbaar te maken.
Maar zijn vraag heb ik al via PB beantwoord en op www.fantalk.eu (http://www.fantalk.eu)
Cor Lems
15 juli 2008, 20:22
Niet handig om de topic te sluiten natuurlijk (van mij). De wedstrijd moest nog gespeeld worden.
Het resultaat van de wedstrijd.
FC Dordrecht - RAEC Mons 2-1 .
DORDRECHT rulezzz
15 juli 2008, 20:48
wie heeft er allemaal gespeeld ??? en hoe was de proefspeler ???
en de nieuwe spelers ??/
vertel vertel vertel
den tuuveneer
16 juli 2008, 21:34
Heb gelezen dat Govert (nieuwe doelman) niet veel heeft moeten doen. Ben een fan van hem en vraag me af wat jullie van hem vinden (al is hij nog maar enkele dagen bij jullie), ik denk dat jullie veel plezier aan hem gaan beleven en ik kom zeker eens langs om nog een pintje met hem te drinken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cor Lems
17 juli 2008, 17:37
Heb gelezen dat Govert (nieuwe doelman) niet veel heeft moeten doen. Ben een fan van hem en vraag me af wat jullie van hem vinden (al is hij nog maar enkele dagen bij jullie), ik denk dat jullie veel plezier aan hem gaan beleven en ik kom zeker eens langs om nog een pintje met hem te drinken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind het een goede keeper, ik ken hem zoals ik al zei, via de Belgische tweede klasse en toen heeft hij een goede indruk op mij gemaakt. Ik ben dus blij dat hij naar Dordrecht is gekomen. Al moet ik wel bekennen dat wanneer ik bij OHL was, dat ik nauwelijks wat van het spel heb kunnen zien, wat een klote stadion in Leuven, echt jammer want er wordt leuk voetbal gespeeld en de ploeg straalt van de ambitie, maar als je achter de goal staat moet je een verrekijker meenenemen om te zien wat er aan de overkant gebeurt. Overigens ook een gezellig lokaal dat OHL heeft (Grillekes), heb bij de eigenaar ook nog eens een sofa moeten leveren toen ik nog voor seats and sofa's leverde :D
stijnman77
18 juli 2008, 02:46
Ik vind het een goede keeper, ik ken hem zoals ik al zei, via de Belgische tweede klasse en toen heeft hij een goede indruk op mij gemaakt. Ik ben dus blij dat hij naar Dordrecht is gekomen. Al moet ik wel bekennen dat wanneer ik bij OHL was, dat ik nauwelijks wat van het spel heb kunnen zien, wat een klote stadion in Leuven, echt jammer want er wordt leuk voetbal gespeeld en de ploeg straalt van de ambitie, maar als je achter de goal staat moet je een verrekijker meenenemen om te zien wat er aan de overkant gebeurt. Overigens ook een gezellig lokaal dat OHL heeft (Grillekes), heb bij de eigenaar ook nog eens een sofa moeten leveren toen ik nog voor seats and sofa's leverde :D
Ja, achter doel is het een ramp om te kijken. Maar dit seizoen komen er achter de doelen 2 zittribunes dus dat zou nu wel beter moeten zijn.
En net zoals den tuuveneer zegt gaan jullie veel plezier beleven aan Goof. We komen zeker eens langs om hem te steunen dit seizoen.
vBulletin® v3.8.0 Release Candidate 2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.