PDA

View Full Version : FC Dordrecht-HFC Haarlem

goldboy76
12 juli 2008, 16:24
3-0 overwinning is een goede start tegen een jupiler league club

sverigeboy
12 juli 2008, 16:49
Mooi resultaat wie scoorde er?

Nr 10
12 juli 2008, 19:08
De 1-0 was van Meulens uit een vrije trap, de 2-0 kwam van Mo Auassar via een heerlijk schot in de verre hoek, en de 3-0 kwam van Sardar die de bal prima binnenschoot na een mooie bal.

Haarlem had niets in te brengen, al met al dus een zeer verdiende overwinning voor Dordt.

goldboy76
12 juli 2008, 19:24
hoe weet je dat nr 10

Nr 10
12 juli 2008, 20:07
hoe weet je dat nr 10

Ik was aanwezig bij de wedstrijd. ;)

Bredordt
12 juli 2008, 20:54
Hoe deed ons Duitse keepertje het?

emielgrootenboer
12 juli 2008, 21:49
Geen bal gehad. Die Hill is echt een verademing. Ook Kras komt veel beter tot zijn recht. Halen die Hill.
Vond het echt een leuke pot. ook al speelde Haarlem tweede helft met een echt B team. Dordt speelde leuk en fris voetbal.

Nr 10
13 juli 2008, 11:31
Freddy had een rustige zaterdagmiddag, hij heeft amper een bal gehad. Ja Hill is inderdaad een uitstekende verdediger zekers voor Dordt, ik droom al van een centrum Kras-Hill.

conchita
13 juli 2008, 11:53
Hij lijkt me ook een goede keeper.
Verademing is in elk geval dat hij heel goed in coachen van het team is en goed overzicht houdt.
Is erg in gesprek met de spelers en een stimulans.
Kan ook flink duits schelden[ik zat naast het doel]maar praat ook bemoedigend tegen zijn team[opstootje guy met een haarlemmer].
Ik denk een aanwinst voor de club en een bedreiging voor sjoerd!

Nr 10
13 juli 2008, 14:11
Hill lijkt me ook een goede keeper.
Verademing is in elk geval dat hij heel goed in coachen van het team is en goed overzicht houdt.
Is erg in gesprek met de spelers en een stimulans.
Kan ook flink duits schelden[ik zat naast het doel]maar praat ook bemoedigend tegen zijn team[opstootje guy met een haarlemmer].
Ik denk een aanwinst voor de club en een bedreiging voor sjoerd!

Goessling bedoelde je maar geeft niet. Ja ik hoorde hem ook flink schelden is alleen maar goed zo hou je je medespelers scherp. Als Freddy gehaald word is dat als 1ste keeper, Rensen mag wel blijven alleen als 2de keeper dus Goessling is dan de beoogde 1ste keeper.

Dordtnoord
13 juli 2008, 21:23
Hoe doet Meulens het eigenlijk, heeft volgens mij iedere wedstrijd tot nu toe gescoord, is het een leuke/goede speler om naar te kijken?

conchita
13 juli 2008, 22:10
Goessling bedoelde je maar geeft niet. Ja ik hoorde hem ook flink schelden is alleen maar goed zo hou je je medespelers scherp. Als Freddy gehaald word is dat als 1ste keeper, Rensen mag wel blijven alleen als 2de keeper dus Goessling is dan de beoogde 1ste keeper.

Ik heb heel de naam van de keep niet genoemd.
Had het over het opstootje dat guy ramos had met een haarlemmer!Daar reageerde onze duitse vriend heel goed op!!!

Dordtse
13 juli 2008, 22:31
Ik vond Goessling niet sterker als Rensen.
Je kan hem sowieso op zo'n wedstrijd niet beoordelen maar ik heb de warming-up compleet gevolgd waar je veel meer kan zien. Ik moet wel zeggen dat hij de ballen die hij gehad heeft wel goed pakte, maar of hij beter is als Rensen weet ik niet, er staat wel iemand en dat is bij Sjoerd minder.

Richardinho
13 juli 2008, 23:55
Heeft iemand de gehele opstelling?

Nr 10
14 juli 2008, 16:14
Ik heb heel de naam van de keep niet genoemd.
Had het over het opstootje dat guy ramos had met een haarlemmer!Daar reageerde onze duitse vriend heel goed op!!!

Ik doelde erop dat je zei: Hill lijkt me ook een goeie keeper.
Maar verbaal is Goessling heel sterk.

oudkrispijn
14 juli 2008, 17:12
ik kan jullie zeggen die duitse keeper is een heele goede keeper voor dordt hij kan zohw in de eredivisie mee wand volg de duitse 2 divisie altijd met hem pak je punten met rensen niet als wde vorig seizoen gewoon kooiman hadden waren we zeker weer in de top 9 geeindigd

conchita
15 juli 2008, 10:25
Heb het verband Hill en keepen helemaal niet gelegd............
Ik kan dan wel een ''vrouw'' zijn,maar kom niet uit een ei als het om voetbal gaat

conchita
15 juli 2008, 10:27
Ik snap het al,ik heb hill getikt,ipv hij.....sorry nr 10 voor mn gemopper

Jah
15 juli 2008, 16:28
Het word toch die Belg en niet die Duitser.

Nr 10
15 juli 2008, 16:31
Ik snap het al,ik heb hill getikt,ipv hij.....sorry nr 10 voor mn gemopper

Geeft niet dame. ;).

conchita
15 juli 2008, 20:47
Geeft niet dame. ;).

:whistle: