PDA

View Full Version : FC Dordrecht - Feyenoord ( oefenduel )

Gunner1001
3 juli 2008, 15:42
bespreek hier alles over deze wedstrijd.

Zijn er nog kaarten dat iemand weet ?

Bredordt
4 juli 2008, 11:58
Kaarten nog volop beschikbaar, voor alle tribunes.
Had ook niet anders verwacht voor een wedstrijd tegen die rood-witte jankbrigade.

Gunner1001
4 juli 2008, 12:25
mooi , als ik dan men salaris heb dan koop ik een kaartje :p

Jah
4 juli 2008, 14:00
Haha ik ga niet eens. Niet aansprekende middemotor. Kijk uit naar de Rijnmond derby op de eerste speeldag tegen Excelsior en lekker weer uitwedstrijden tegen Haarlem, Oss en Zwolle. Veel leuker!

Gunner1001
5 juli 2008, 15:57
ja , ik moet wel ff er bij zeggen , dat ik de kaarten belachelijk duur vind :( , 20 euro !!!! voor een oefenduel !!!!! , kom op zeg :(

Bredordt
5 juli 2008, 18:08
ja , ik moet wel ff er bij zeggen , dat ik de kaarten belachelijk duur vind :( , 20 euro !!!! voor een oefenduel !!!!! , kom op zeg :(

helemaal mee eens, zeker voor een wedstrijd tegen een veredelde middenmoter.

Dre
5 juli 2008, 18:09
WNC - FC Dordrecht 0 - 6
4x Meulens, 2x Putter

Linksbuiten1982
5 juli 2008, 20:43
Ik lees op diverse websites dat het 0-6 is geworden. 0-7 was toch echt de uitslag. De stagespeler van RKC Waalwijk
(Jasper Kok) scoorde nog uit een vrije trap.

oudkrispijn
6 juli 2008, 19:58
20 euro een kaartje en dan nog wel voor een oefenwedstrijd wat zijn dit voor zaken van dordt

FC Dordrecht Fan
7 juli 2008, 08:35
Ik lees op diverse websites dat het 0-6 is geworden. 0-7 was toch echt de uitslag. De stagespeler van RKC Waalwijk
(Jasper Kok) scoorde nog uit een vrije trap.

Ik heb het niet gezien, maar ik las wel dat het wat ballen op de paal en lat waren en dat er één doelpunt was afgekeurd... het had dus de dubbele cijfers moeten zijn... Dus is dat misschien die ene goal die je bedoelde...

Linksbuiten1982
7 juli 2008, 19:50
Ja, ik blijf het vreemd vinden FC Dordrecht Fan. Die afgekeurde goal heb ik eerlijk gezegd gemist, maar Jasper Kok scoorde toch echt uit een vrije trap de laatste goal. Dat zie ik nergens terug. Maar goed, maakt verder ook allemaal niet uit, het was maar oefenen en nog tegen een (met alle respect) amateurclub ook.

FC Dordrecht Fan
7 juli 2008, 20:58
Dat klopt inderdaad... Vorig jaar was het een 0-11 overwinning. Toen draaide we een goede oefenreeks voor het nieuwe seizoen. Echter weten we allemaal hoe het verder is afgelopen. Boogers vertelde ook bij het sport nieuws van Rijnmond dat de ploeg qua kwaliteit wel misschien wat achteruit is gegaan (waar onder andere een aantal bepalende basisspelers als Muhamadu, van der Velden en Breinbrug? verkocht of geen contract hebben gehad) maar dat het team mentaliteit dit jaar vooruit is gegaan... en dat het dus om het team gaat.

Nr 10
8 juli 2008, 07:43
Dat klopt inderdaad... Vorig jaar was het een 0-11 overwinning. Toen draaide we een goede oefenreeks voor het nieuwe seizoen. Echter weten we allemaal hoe het verder is afgelopen. Boogers vertelde ook bij het sport nieuws van Rijnmond dat de ploeg qua kwaliteit wel misschien wat achteruit is gegaan (waar onder andere een aantal bepalende basisspelers als Muhamadu, van der Velden en Breinbrug? verkocht of geen contract hebben gehad) maar dat het team mentaliteit dit jaar vooruit is gegaan... en dat het dus om het team gaat.

Ik denk zeker dat we momenteel een zeer gretige en jonge ploeg hebben.Jongens als Meulens, Verhoek en Ribeiro hebben nog alles te bewijzen, en de 1ste divisie is hiervoor een prima podium.

rotterdam
8 juli 2008, 10:26
dit is toch een forum over dordt-feyenoord?

ff over die prijzen..wat denk je van barendrecht-feyenoord.amateurwedstrijdje en kost ook al 12,50!!!!

Gunner1001
8 juli 2008, 12:53
ik vind het maar schandalig , en ik vind dat ze er ook maar wat aan moeten gaan doen .

want ik denk niet dat er zo veel toeschouwers op de wedstrijden afkomen :( .

normaal men maat , die gaat altijd mee , maar nu niet omdat hij het te duur vind :censored:.

Nr 10
8 juli 2008, 14:22
ik vind het maar schandalig , en ik vind dat ze er ook maar wat aan moeten gaan doen .

want ik denk niet dat er zo veel toeschouwers op de wedstrijden afkomen :( .

normaal men maat , die gaat altijd mee , maar nu niet omdat hij het te duur vind :censored:.

Deze wedstrijd is stijf uitverkocht dat weet ik wel zeker, Feyenoord is een heel aansprekende tegenstander voor mensen uit onze regio, overigens ook uit andere delen van het land spreekt Feyenoord aan en daarom is deze wedstrijd echt wel uitverkocht.

De prijzen zijn idd duur maar als je je verstand gebruikt kan je begrijpen waarom dat is. Dordt is een relatief ''arme'' club, er is niet gek veel geld te makken dat weet iedereen. Een wedstrijd tegen Feyenoord levert veel toeschouwers op, door de prijzen te verhogen word er goed verdiend, bij Dordt zijn ze ook niet gek, hun weten ook wel dat het stadion uitverkocht raakt. Dit is dus de reden ervan.

rob
8 juli 2008, 15:11
Wel een goede reden ook.

Maar ik sla deze wedstrijd toch fijn over :)

FCD!
8 juli 2008, 21:04
stijf uitverkocht? dacht het niet heb op 2 verkooppunten dat ze ng een hele rits hadden leggen

Dordtse
8 juli 2008, 21:35
we hebben nog ruim 2 weken voor die wedstrijd, als er wat meer gepromoot zal worden zal die nu zeker al uitverkocht zijn.
Dalijk ga het schorum uit Rotterdam ook nog kaartjes kopen en dan komt het goed.
Ik kan best begrijpen dat ze die kaartjes zo duur maken.

Bredordt
10 juli 2008, 20:26
Ik kan dat niet zo goed begrijpen eigenlijk.
Vorig jaar hebben we een klote-seizoen gedraait en het had de club gesierd als ze wat hadden terug gedaan voor de trouwe aanhang.
Ze hadden bijv. op vertoon van een ID-kaart uit Dordt (en uit Breda graag:joint:) aan de Krommedijk kaartjes voor Noord en West a 7,50 en 10,- euro kunnen verkopen en die Rotterdammertjes aan de kuip kaarten kunnen laten halen voor zuid en een stukje oost voor een eurootje of 30,-
Mooi gebaar naar de eigen aanhang en net zo goed kassa, met daarnaast als voordeel dat dan een groter gedeelte van het publiek Dordt-minded had geweest.

benny
11 juli 2008, 21:38
hoelaat is de wedstrijd op me kaartje staat 14:30 en op de site 16:00 ?

Linksbuiten1982
11 juli 2008, 23:07
hoelaat is de wedstrijd op me kaartje staat 14:30 en op de site 16:00 ?

Klopt, op mijn kaartjes staat ook 14.30 uur. De aanvangstijd is echter 16.00 uur.

rotterdam
13 juli 2008, 00:06
lekker ben jij bredordt!!

ik woon in rotterdam en moet dan 30 euro betalen om naar mijn cluppie te kijken!!!hahahaha

Bredordt
18 juli 2008, 08:36
QUOTE=rotterdam;8383]lekker ben jij bredordt!!

ik woon in rotterdam en moet dan 30 euro betalen om naar mijn cluppie te kijken!!!hahahaha[/QUOTE]

:RockOn: Jij mag van mij voor niks naar binnen!
Als je net als ik vanuit een andere stad, met een "grotere" club, toch liever naar Dordt komt kijken moet er een uitzondering gemaakt worden! :headbanger:

rotterdam
20 juli 2008, 16:16
thx.hou ik te goed van je, want ik heb al een kaartje!!

oudkrispijn
23 juli 2008, 20:36
whahahahahahahah 20 euro betalen om een middenmoter te zien ga lekker carnavallen oplichterij

Cor Lems
23 juli 2008, 21:03
Jezus wat zitten jullie in vredesnaam te zeiken over de prijs zeg. Middenmoter of niet, feyenoord is wel een aansprekende tegenstander natuurlijk en voor Dordrecht is het mooi meegenomen dat ze de clubkas extra kunnen spekken. De grootste brulboeien over de prijs, zit straks wel weer te janken als Dordt een speler niet kan halen vanwege geen geld. Het is het een of het ander mannen. Het is niet zo dat FC Dordrecht een boompje hebben staan en geloof mij maar, er zijn heel wat havenslaven die gewoon naar Dordt komen, dus dat is gewoon kassa. Laat die droeftoeters maar de volle mep neertellen, zijn ze toch nog ergens goed voor :)

Gunner1001
26 juli 2008, 19:35
omdat er geen vrieden van mij mee gingen heb ik hellaas de wedstrijd moeten laten schieten.. wat was de uitslag ?

100%dordts
26 juli 2008, 20:02
1-1

http://www.vi.nl/NieuwsItem/FCDordrechtHoudtStroefFeyenoordOpRemise.htm

Gunner1001
27 juli 2008, 09:57
is dan tog lekker :P

1 voor het zelf vertrouwen
en 2 voor het moraal :P

Cor Lems
27 juli 2008, 10:01
en drie omdat ik heel wat havenslaven ken, die ik nu recht in hun face kan uitlachen.

Gunner1001
27 juli 2008, 17:09
lol idd :P

Nummerdrie
27 juli 2008, 17:35
en drie omdat ik heel wat havenslaven ken, die ik nu recht in hun face kan uitlachen.

En toch dan die connectie met de feyenoorders..
ben je dan misschien toch...:10:

Cor Lems
27 juli 2008, 17:39
En toch dan die connectie met de feyenoorders..
ben je dan misschien toch...:10:

Connectie? Omdat ik Feyenoorders ken? Dat is nog altijd heel wat anders dan ZELF voor Feyezuid zijn, waar jij naar verwees........Wereld van verschil dus....

Gunner1001
27 juli 2008, 18:31
lol , sommige van mijn vrienden zijn voor ajax , wil niet zegge dat ik voor ajax ben XD.

:gavel2:

Dordt4Altijd
28 juli 2008, 14:07
Hoe speelde Derveld(los van zijn eigen goal)? Ben benieuwd aangezien hij gecontracteerd is vandaag.

DORDRECHT rulezzz
28 juli 2008, 14:10
ben ook wel benieuwd jah , aangezien dordt niet erg snel spelers vastleg !! ( laat staan voor 3 jaar )

Nummerdrie
28 juli 2008, 14:43
Net vernomen:
Vanwege de krappe selectie zal er morgen tegen ASWH onder andere ook gebruik gemaakt worden van jong fc dordrecht speler Mark Vosselman.

edit: 16.00
nu inmiddels ook op de hotline

De volgende spelers worden toegevoegd aan de selectie van het 1e elftal voor de wedstrijd van dinsdag 29 juli tegen ASWH:

Ramon Ouwehand
Mark Vosselman
Arjan van Vuuren
Stuart van Doten
Gerald Janssen
Ferhat Kemalder
De uitgenodigde spelers moeten om 17.30 aanwezig zijn in het spelershome van FC Dordrecht.

FC Dordrecht Fan
28 juli 2008, 18:50
Net vernomen:
De volgende spelers worden toegevoegd aan de selectie van het 1e elftal voor de wedstrijd van dinsdag 29 juli tegen ASWH:

Arjan van Vuuren

Arjan was een paar seizoenen geleden topscoorder van de C jeugd. Ook heeft hij een aantal keren voor het Nederlands elftal onder de 15 gespeeld, zie quote hieronder

27-11-2003
C-jeugd speler Arjan van Vuuren is de afgelopen maanden meerdere malen geselecteerd voor Oranje onder 15 jaar. De spits neemt het met Oranje morgen op tegen Wales. Afgelopen dinsdag speelde ze ook al tegen hetzelfde elftal. Oranje won toen met 2-0. Arjan van Vuuen moest het toen doen met een inval beurt. Vanochtend stond de return op het programma. Ditmaal was er wel een basisplaats voor de Schapekop. De wedstrijd eindigde vandaag in 1-1. Van Vuuren scoorde niet, maar is wel een ervaring rijker.

Was altijd wel benieuwd hoe hij zal fungeren in het eerste elftal!