PDA

View Full Version : supporters home weer open

ton
26 juni 2008, 18:41
Het supporters home is weer open op vrijdag 4 juli!

iedereen is van harte welkom

Frans

FC Dordrecht Fan
26 juni 2008, 18:58
Ik had eigenlijk eerst verwacht dat die aanstaande zondagavond 29 juni open zal zijn als Nederland de finale haalde, maar helaas heeft de heer van Basten zijn zaken niet goed gedaan tijdens de kwartfinale... Dus gaat het feest helaas niet door

Cor Lems
26 juni 2008, 19:56
Ik had eigenlijk eerst verwacht dat die aanstaande zondagavond 29 juni open zal zijn als Nederland de finale haalde, maar helaas heeft de heer van Basten zijn zaken niet goed gedaan tijdens de kwartfinale... Dus gaat het feest helaas niet door
Wat heeft Van Basten misdaan dan? Dat we verloren had niks met van basten te maken....

FC Dordrecht Fan
27 juni 2008, 11:31
Wat heeft Van Basten misdaan dan? Dat we verloren had niks met van basten te maken....

Was ook sarcastisch gezegd he ;) Moet iemand de schuld geven en vaak geven de supporters de trainer de schuld...

100%dordts
28 juni 2008, 22:02

hij had gewoon niet dat B-elftal moeten opstellen tegen roemenië

Cor Lems
29 juni 2008, 01:21
hij had gewoon niet dat B-elftal moeten opstellen tegen roemenië

heeft er geen ruk mee te maken.....
Reken maar dat het kindje van boulah meer impact had....

emielgrootenboer
2 juli 2008, 09:25
Had Boula ook gewoon naar huis moeten sturen zeg ik gemakkelijk achteraf.....

100%dordts
2 juli 2008, 15:05
heeft er geen ruk mee te maken.....
Reken maar dat het kindje van boulah meer impact had....

tuurlijk heb dat kindje ook impact gehad, van basten:

Had Boula ook gewoon naar huis moeten sturen zeg ik gemakkelijk achteraf.....

maar door dat B-elftal had het A-elftal wel 7 dagen rust en is hun wedstrijdritme gewoon onderbroken en dan kom dat met boulaah en de blessure van robben er ook nog eens bij

maar ja shit happens we zullen t allemaal wel beter weten, t waren iig 3 leuke weken :cheers:

emielgrootenboer
3 juli 2008, 12:27
zeker