PDA

View Full Version : Update 25-6-2008

Cor Lems
25 juni 2008, 17:48
Beste FC Dordrecht supporter of gast,

Vandaag 25-6-2008 zijn de volgende updates uitgevoerd:

- Nieuwe template:
aangezien het groen wit meer geluk bracht dan het rood witte (nee ben niet bijgelovig, haha), is er weer gekozen voor de clubkleuren.
- Arcade:
De arcade is weer terug, met meer dan 250 spellen, klik op de link arcade om een spel te spelen.
- EC 2008 - Bet game
Deze is geinstalleerd, maar zal niet meer tijdens dit EK gebruikt worden, de bedoeling is om deze klaar te stomen voor de komende competitieronde zodat de leden de uitslagen kan voorspellen.Voor de eindwinnaar zal er een prijs voorzien worden.
- Vbookie
Deze is ook weer terug, dus men kan met het nieuwe seizoen weer gokken met virtueel geld. Ook bij dit zal de winnaar een aardigheidje krijgen. Bij beide spellen is deelname gratis!
- Shoutbox
Op de index is er een shoutbox geinstalleerd, dus laat gerust eens een berichtje achter.
- Forumsoftware:
Het forum draait op de allernieuwste forumsoftware.
- Topics:
Heel veel oude topics zijn door 100procent Dordts of door mij naar de vuilbak geplaatst, dit met het oog op het nieuwe seizoen.
- Inactieve leden:
Op de index kan je zien de twee gebruikersgroepen waar de inactieve leden zich bevinden. 100%Dordts heeft zich hiermee bezig gehouden, deze mensen gecontacteerd en netjes in deze groepen geplaatst.

Dit waren in grote lijnen de updates, het kan zijn dat ik een update vergeten te melden ben, maar dat ondervind men zelf wel.

Veel plezier op ons forum!
Namens
100%Dordts & mezelf

Acorna
25 juni 2008, 18:13
Komt dat blokje, met o.a. de link naar onze Tifo website, nog terug?
En de transparantie binnen het logo (in de header) vind ik persoonlijk niet zo mooi.

Voor de rest ff wennen, maar ik ben blij dat het groen weer terug is ;)

Ziet er goed uit!

Cor Lems
25 juni 2008, 19:31
Komt dat blokje, met o.a. de link naar onze Tifo website, nog terug?
En de transparantie binnen het logo (in de header) vind ik persoonlijk niet zo mooi.

Voor de rest ff wennen, maar ik ben blij dat het groen weer terug is ;)

Ziet er goed uit!

Dat komt zeker nog terug binnenkort en de banner moet nog aangepast worden, dit was een tijdelijke oplossing.

Bredordt
28 juni 2008, 19:23
Vind de lay out mooier geworden!
Complimenten vanuit Dordt-zuid (ook bekend als Breda).

Cor Lems
29 juni 2008, 01:21

Uw complimenten worden in dank aangenomen!

groeten

PHM
29 juni 2008, 11:01

Met excuus even off topic...

Dordtenaar zet tanden in auto

AMSTERDAM - Een Dordtenaar is zaterdag in Breda aangehouden omdat hij zijn tanden in een auto had gezet.

De eigenaar van de auto, een 59-jarige vrouw, moest toezien hoe de 45-jarige Zuid-Hollander met zijn hoofd tegen haar voertuig sloeg. Nadere inspectie leerde dat hij ook zijn tanden had gebruikt.

De politie meldt dat de vrouw aangifte heeft gedaan van het incident in de Oranjeboomstraat. Bij de aanhouding kreeg de politie hulp van een omstander die de man op de Vincent van Goghstraat staande had gehouden. De verdachte was onder invloed van alcohol en drugs en is vastgezet.

Leuk weekend gehad? ;)

Nr 10
29 juni 2008, 11:07
De lay-out is zekers beter geworden, met de clubkleuren erin, het ziet er strak heren, geen verbetering meer nodig.

Bredordt
29 juni 2008, 17:47
Met excuus even off topic...

Dordtenaar zet tanden in auto

AMSTERDAM - Een Dordtenaar is zaterdag in Breda aangehouden omdat hij zijn tanden in een auto had gezet.

De eigenaar van de auto, een 59-jarige vrouw, moest toezien hoe de 45-jarige Zuid-Hollander met zijn hoofd tegen haar voertuig sloeg. Nadere inspectie leerde dat hij ook zijn tanden had gebruikt.

De politie meldt dat de vrouw aangifte heeft gedaan van het incident in de Oranjeboomstraat. Bij de aanhouding kreeg de politie hulp van een omstander die de man op de Vincent van Goghstraat staande had gehouden. De verdachte was onder invloed van alcohol en drugs en is vastgezet.

Leuk weekend gehad? ;)

Was weer genieten! :cheers: