PDA

View Full Version : Seizoenskaart 2008-2009

FC Dordrecht Fan
24 juni 2008, 19:17
FC Dordrecht verwacht voor de komende jaargang niet meer dan driehonderd seizoenkaarten te verkopen. Op dit moment heeft de club negentig aanvragen voor een nieuw abonnement in behandeling. Ook tijdens het seizoen 2007/08 kwam het aantal jaarkaarten uit op ongeveer driehonderd.
Bron: VI Clubniews, Nr25B

Wat hebben er in dit seizoen nog weinig seizoenskaarten verkocht! Wat zal hiervoor de reden zijn, dat we dit seizoen niet de 300 halen? Is het de aankoopbeleid, het spel van vorig jaar??? Want ik snap er niks van... Ach jah ik ben er dan 1 van de 90 personen die een seizoenskaart besteld heb :)

DORDRECHT rulezzz
24 juni 2008, 20:40
is echt een lachertje !!! cambuur zit al over de 3000 !!

maar die koper TEMINSTE goed in !!!

dordrecht wakker worden

Cor Lems
24 juni 2008, 21:02
Kan je nu al mededelen dat die clubnieuws totaal niet klopt en we gaan heus wel over de 500 heen. Verders zal er binnen een week een nieuwe speler komen.

Dennis1987
25 juni 2008, 06:16
ik kan het me bijna niet voorstellen maar goed.
ik heb er ook weer 1tje besteld.

Jah
25 juni 2008, 07:52
We zijn nu eenmaal (1 van de) kleinste clubs van het Nederlandse betaald voetbal. Je moet ons niet met Cambuur vergelijken. Eerder met Top Oss, Eindhoven, Telstar en Haarlem. Het is niet anders.

Nr 10
25 juni 2008, 08:00
Dit word mijn 2de jaar als seizoenskaarthouder. De reden waarom er nog zo weinig seizoenkaarten verkocht zijn licht hem denk ik in het volgende:

- Veel mensen uit de regio Dordrecht gaan naar Feyenoord toe en vinden Dordt niet interessant genoeg omdat we nou eenmaal een 1ste divisie club zijn.
- Het spel van vorig jaar heeft ook niet bijgedragen aan de verkoop van de seizoenskaarten.

Dit zijn 2 voorname redenen waarom er zo weinig seizoenskaarten verkocht zijn.

Desondanks heb ik wel weer een seizoenkaart gekocht want eens een Dordtenaar altijd een Dordtenaar.

Jan
25 juni 2008, 08:15
En de duidelijkheid dat je met een fankaart goedkoper uit bent, zeker als je wel eens een wedstrijd mis.

Dordtnoord
25 juni 2008, 10:36
90 is wel weinig maarja,

Ik moet hem nog bestellen.. ga ik van de week is doen en dan hebben we er al 01:th_hyper:

Cor Lems
25 juni 2008, 15:13
Wat in de VI staat klopt niet, we hebben al meer aanvragen, dat het er geen duizende zijn dat klopt, maar het zijn er veel meer dan die negentig wat zij publiceren.

Paul-tje
26 juni 2008, 08:07
Mensen die telkens losse kaarten kopen (en ook iedere wedstrijd komen) leveren uiteindelijk zelfs meer geld op voor de club.
Ook al verkopen we de minste, je gemiddelde toeschouwersaantal in het hele seizoen is belangrijker.

Jah
26 juni 2008, 13:04
Daar zit wat in ja...

Sev
26 juni 2008, 22:33
Ik heb nog niet kunnen bestellen vanwege geld, maar komen zal die er!

PascalBrielle
27 juni 2008, 07:14
Ik heb nog niet kunnen bestellen vanwege geld, maar komen zal die er!

Reeds besteld, hoor!

PHM
27 juni 2008, 08:44
Ik heb al een jaar of vijftien een seizoenkaart maar nu nog steeds geen zin in gehad om er een te bestellen. Nog geen zin in volgend seizoen. Zal als de training begonnen is en er wat spelers bijgekomen zijn wel weer gaan kriebelen. Hoop ik..

rotterdam
27 juni 2008, 09:48
geen seizoenkaart maar kom zeker kijken(voor mij zijn losse kaarten beter ivm werkzaamheden)

tifo
11 juli 2008, 08:48
Ik zie op de officiele site staan, op die spalsh pagina dan, dat er 769 verkocht zijn. Klopt dit wel ?

Dordtse
11 juli 2008, 15:05
ga lekker naar turkije jij=P

diego81
11 juli 2008, 15:31
Het is ook lekker makkelijk om de een formulier op te zoeken op de site! Zo zullen buitenstaanders nooit echt snel een seizoenskaart kopen. Ook is een fankaart natuurlijk goedkoper als je sowieso al weet dat je 3 of meer wedstrijden gaat missen............

Jah
11 augustus 2008, 16:17
Wilde mn seizoenskaart online bestellen maar dat formulier werkt helemaal niet. Typisch weer...

Gunner1001
11 augustus 2008, 17:25
ik koop gewoon kaarten los , want er zijn altijd wel weer wedstrijden dat je niet kan.

Vast-Goed
21 augustus 2008, 10:03
Door respectloos gedrag omdat ik mijn mening niet mocht openbaren bij de mensen van Sparta Rotterdam gaat mijn voorkeur nu uit naar FC Dordrecht. Dus bij deze hoop ik op een warm welkom en zal ik mijn inzicht met jullie willen delen over de club uit en van Dordrecht......

Gegroet Vast-Goed

De Waarheid
21 augustus 2008, 14:16
Ho ho ho. Er zit nog een flink verschil tussen je mening niet mogen ventileren en meningen die niet gewaardeerd worden.
Je begint de schone lei hier niet goed door te jokken jongeman. Jammer.

Bovendien zit me dunkt geen enkele Dordtenaar te wachten op Spartanen op de Krommedijk, en al helemaal niet wanneer ze als zijnde eruitgekotst de schone schijn opvoeren.
Maar als je tot gort gebeukt wilt worden door een paar schapenkoppen, dan zijn er genoeg mensen, zowel in Rotterdam als Dordrecht, die je veel plezier toewensen bij FC Dordrecht!

Vast-Goed
22 augustus 2008, 08:06
Zal vast en zeker meevallen. Dat jij het een slecht begin vind en dat je me beticht van jokken daar kan ik niets aan doen dat zijn jouw woorden......

De Waarheid
22 augustus 2008, 11:02
O RLY?

Dan halen we toch gewoon even een paar directe quotes erbij van hoe men over jou denkt?

En pleur ff op met die quasi verontwaardigde posts van je, die kennen we nou wel.

Beslis even dat je lekker op t forum van je nieuwe club gaat posten dan, je voegt echt he-le-maal niets toe hier.

De beslissing of je nou voor Dordt of Sparta bent, heb je nog steeds niet genomen.

Verder helemaal eens met sBarta. Je voegt echt he-le-maal niks toe aan dit forum, en wat mij betreft kenker je vandaag nog op.
Overigens stom van me dat ik dit bericht plaats, aangezien je geil schijnt te worden van negatieve aandacht en je waarscijnlijk nu met je schwanz uit je broek je overhempie volblaft!

Mafkees!

http://i229.photobucket.com/albums/ee4/dertienzwart/Zwartmakers/dewaarheidishard.jpg

Vast-goed, niemand neemt jou überhaupt nog serieus met al die treurige, inhoudsloze posts van je.

Kun je niet gewoon een ander forum gaan vervuilen?
Je loopt altijd af te geven op anderen, maar wat draag jij nou bij hier?
Altijd maar dezelfde quasi verontwaardigde posts, nooit een antwoord op iets dat aan je gevraagd wordt.

Ik heb het nog een tijd grappig gevonden hoe je mensen op de kast joeg, maar dat gelul over Dordrecht is ZO sneu. Er is helemaal niemand hier die daarop zit te wachten, noch dat er iemand is die het ook maar ene reet kan schelen dat Vast-goed op de tribune zit bij Dordt.

Trouwens, grappig dat jij over opvoeding begint. Ik heb wel eens begrepen dat jij al van kinds af aan bij Sparta kwam. Wel heel triest om die opvoeding op zo'n manier te verloochenen.

Te bedenken dat dit allemaal in de afgelopen uren gepost is (ik heb geen zin om tot maanden terug te graven, dan ben ik weken bezig.... doe je goed!

En nog een beetje mensen lopen dreigen ook (waar je trouwens gruwelijk in faalt):

Dan weet je dat je nu een erg groot probleem heb he?

Dus :shutup2:, ga niet lopen slijmen bij Dordtenaren en tyft bij voorkeur maar helemaal van het internet op. Fucking kneus dat je er bent.

De Waarheid
22 augustus 2008, 12:07
Nog een boodschap aan de heren Dordrecht-supporters van mijn kant:

Ik val maar meteen met de deur in huis en ik ga het niet onder stoelen of banken steken; dit hier doe ik niet omdat ik Dordrecht nou zo geweldig vind, en dan druk ik me nog heel zachtjes uit. Ik denk net zo over FC Dordrecht als dat velen van jullie over Sparta denken. It's all in the game weet je.
In tegenstelling tot Vast-goed ken ik dan ook mijn plaats hier (als je überhaupt kan spreken van een plaats) en weet ik donders goed dat ik hier geen reet te zoeken heb. Na dit bericht doe ik jullie en mezelf een plezier door hier voorgoed op te pleuren.

However, zelfs mijn ergste vijand wens ik nageboorte's zoals Vast-goed niet toe, dus enerzijds wil ik dat jullie weten met wat voor vlees jullie in de kuip het GN Bouw-stadion met Vast-goed hebben.
Nu hoor ik jullie denken "Ja bedankt oetlul, maar dat kunnen we ook zonder jou wel af hoor."
Kan zo zijn, maar anderszijds doe ik dit ook omdat smerige schijnheilige overlopers zoals Vast-goed nu eenmaal een flinke trap na verdienen.

En probeer maar met hangende pootjes terug te komen op het Sparta-forum, Vast-goed... probeer maar... Ik ziek je helemaal kapot.
Succes bij je nieuwe vrienden, kk-lul.

Jan
22 augustus 2008, 12:34
Nou ja hier is hij niet welkom, en alvast bedankt voor je eerlijke commentaar.

Gunner1001
23 augustus 2008, 12:47
lol :p.
wat een warm welkom :p.

als hij echt zo een lul is als dat ik lees XD.

dan help ik mee Xd.

Bredordt
25 augustus 2008, 09:45
Wat een wezenloze discussie tussen die 2 Snotterdammertjes.......

Linksbuiten1982
25 augustus 2008, 20:26
Wat een wezenloze discussie tussen die 2 Snotterdammertjes.......

Inderdaad, doe dat ergens anders!

FCD!
1 september 2008, 12:00
kindjes

Jah
3 september 2008, 11:24
S P E R M A!

KK Club, hopelijk degraderen ze weer zodat we ze heel Dordt en Spangen door kunnen jagen...

Tifodordrecht
7 september 2008, 18:07
seizoenskaart te koop! 10 euro

Dordtse
8 september 2008, 09:33
Jij ben te duur, t is 2x in de maand 4 uur van je tijd, weet je wat ik verdien in 4 uur?

FC Dordrecht Fan
8 september 2008, 13:32
En ik wil mijn geld terug! :)