PDA

View Full Version : Euro 2008

FC Dordrecht Fan
1 juni 2008, 09:42
Aanstaande zaterdag begint het EK. Wat denken jullie gaan we de poule desdoods overleven? Zo jah, hoe ver gaan we eindigen?

DORDRECHT rulezzz
1 juni 2008, 09:52
nederland - italie 1 - 0
nederland - frankrijk 0 - 0
nederland - roemenie 2 - 0

nederland - zweden 2 - 1 kwart

nederland - spanje 2 - 3 halve

finale SPANJE - PORTUGAL 2 - 1

Nr 10
1 juni 2008, 11:26
De poule komen we wel door denk ik maar we worden geen Europees kampioen.

Dordtnoord
1 juni 2008, 13:15
We komen denk ik de poule wel door, en dan stranden we in de kwart of halve finale, we moeten maar blij zijn dat we in ieder geval mee doen.

FCD!
1 juni 2008, 13:43
haha nederland word zoekgetikt door italie en frankrijk wie moet toni stoppen? benzema? inzaghi? en dan de rest nog

Dordtse
1 juni 2008, 22:21
Boula

Dordtse
1 juni 2008, 22:21
Net zoals hij C. Ronaldo stopte

rob
3 juni 2008, 07:34
Nederland wordt zeker niet zoekgetikt door Frankrijk. Italie kan nog lastig worden, maar de poule komen we wel door...dat is namelijk altijd zo :D

FCD!
3 juni 2008, 17:44
geef ze kleine kans, als die mathijsen op toni staat gaat ik helemaal lachen

Linksbuiten1982
3 juni 2008, 18:59
Met 1 overwinning, 1 gelijkspel en 1 nederlaag komen we de poule door. In de kwartfinale winnen we van Spanje (want dan zijn we op stoom zoals wel vaker) en helaas komen we in de halve finale weer die verdomde italianen tegen zodat dat het eindstation wordt.

Nummerdrie
3 juni 2008, 19:23
Kwam net op dailymail terecht via het nederlandse 'geenstij;.nl'.
Daar kwamen ze met 10 redenen om nederland te supporten tijdens het ek.
Leuk om te zien was dat de transfer van Marco Boogers naar west ham toendertijd nu nog steeds gezien word als miskoop en zelfs vergeleken word met de transfer van Bogarde:

'4. The Dutch have also provided some comedy imports including hopelessly out-of-his depth Jordi Cruyff, the money for nothing and probably chicks for free Winston Bogarde, the money for nothing and almost certainly chicks for free Patrick Kluivert and Marco Boogers.

Boogers was a £1m signing by Harry Redknapp who quit West Ham due to stress, and was found weeks later in a Dutch caravan park.'

http://www.dailymail.co.uk/sport/euro2008/article-1023898/GO-TEAM-HOLLAND-10-reasons-wont-passing-Dutchies-left-hand-side.html