PDA

View Full Version : fc dordrecht-feyenoord oefenwedstrijd

rotterdam
5 mei 2008, 21:06
2-1

Dordt4Altijd
5 mei 2008, 22:14
Belachelijke toegangsprijzen!

tifo
5 mei 2008, 22:30
jah absurd speel ik liever een gratis wedstrijd tegen EBOH int g.n. bouw(val)

PHM
6 mei 2008, 09:09
Grappig dat de toegangsprijzen voor een vriendschappelijke wedstrijd hoger zijn dan voor een competitie- of bekerwedstrijd...

Zie het als een verkapte collecte. Met een volle bak en die prijzen haalt Dordt toch mooi een hoop geld binnen. Prima wat mij betreft. Beetje extra steun aan de club kan geen kwaad.

Dordtse
6 mei 2008, 09:53
Dr zal ook wel een deel naar Feyenoord gaan vandaar die hoge prijzen.

Paul-tje
6 mei 2008, 11:16
Ach, is weer eens wat anders dan met 50 anderen naar AZ kijken op de open dag.

€ 15 euro........komend jaar niet naar Emmen toe en het geld is er weer uit.

rotterdam
6 mei 2008, 14:49
je betaald al 50.000euro(als het niet meer is) om tegen ze te spelen.............

Bredordt
6 mei 2008, 19:38
Dat is dan 49.999 euro teveel.
Het is per slot van rekening maar de 6e club van Nederland.
Ik ga deze wedstrijd eens lekker boycotten, heb geen zin om mensen die normaal elke week voor Dordt zijn daar met Feyezuid-sjaaltjes te zien lopen.

100%dordts
6 mei 2008, 19:41
Dat is dan 49.999 euro teveel.
Het is per slot van rekening maar de 6e club van Nederland.
Ik ga deze wedstrijd eens lekker boycotten, heb geen zin om mensen die normaal elke week voor Dordt zijn daar met Feyezuid-sjaaltjes te zien lopen.

denk dat het best nog weleens mee zou kennen vallen, zullen heus wel zat mensen zijn die in feyenoord tenue zullen ronddwarrelen maar denk dat we nu een wat vastere achterban hebben dan voorheen

Hans
6 mei 2008, 23:25
Inderdaad, val maar lekker in de stront met die hele kutwedstrijd van ze. 15 en 20 euro, laat me niet lachen, wie denken ze wel niet dat ze zijn. Ik hoop dat er geen kaart wordt verkocht! Ik boycot lekker mee.

Nr 10
7 mei 2008, 17:18
Ben het in deze roerend eens met PHM. Men weet dat een wedstrijd tegen Feyenoord veel bezoekers trekt, het zal wel uitverkocht zijn. Ik kan dan ook goed begrijpen dat een ''arme'' club als Dordt de toegangsprijzen voor dit duel verhoogt zodat men er weer iets aan kan verdienen.

Laten we ten 2de verdomme blij zijn dat we tegen Feyenoord spelen, een schitterende tegenstander toch. Het heeft Olav en de rest waarschijnlijk ook veel tijd gekost om deze wedstrijd te organiseren.

Bredordt
7 mei 2008, 18:23
Zo schitterend is die tegenstander niet, werdt vorig seizoen 7e en dit seizoen 6e.
Hangt dus maar tussen subtop en middenmoot in, speelt niet eens elk jaar meer Europees.
Vergane glorie noemt men dat.
Ben dus zeker niet "verdomme blij" maar vind het jammer want had liever tegen een echte topper gespeeld.
daarnaast gaat het mij dermate irriteren dat mensen die normaal Dordt-supporter (zeggen te-) zijn dan opeens behangen met dat lelijke rood-wit rondlopen dat ik bedank voor het bezoek aan deze wedstrijd tegen een wannabe-topploeg.
Daarnaast oefent Feyezuid elk jaar ook tegen ploegjes als Barendrecht, dus zoveel moeite schijnt het niet te kosten om zo'n potje te organiseren.

Cor Lems
7 mei 2008, 18:38
Ik kan beide 'kampen' de reactie begrijpen. Ikzelf ben in Nederland voor één club en heb dat duosupporterschap nooit begrepen. Of je nu voor PSV, Ajax of Feyenoord bent. Voor mij is het simpel, ik ben supporter van drie clubs, maar nooit voor twee in hetzelfde land. Voor wie ga je zijn als ze tegen elkaar spelen? Neutraal?

Maar goed, het is algemeen bekend dat er bij Dordt figuren rondlopen die ook bij Feyezuid zitten, ik walg daar behoorlijk van maar wat doe je eraan, al vind ik boycotten nu niet zo'n goed idee, het is namelijk Riwal die deze wedstrijd mogelijk maakt, dus zij nemen de kosten voor hun rekening, de inkomsten via tickets gaat naar Dordt, dus het is idd een zeer mooie manier om ons cluppie te steunen financieel. Dat Feyenoord geen topper is, dat vind ik verders onzin, ze hebben het idd niet goed gedaan in de competitie, maar het blijft natuurlijk een grote club met een grote achterban, het is ook logisch dat Dordt deze tegenstander heeft, zodat je zeker bent van een uitverkocht huis, tegen PSV of Ajax zal dat waarschijnlijk niet gelukt zijn.

Dus ik hoop op een volle bak en dat we die havenslaven naar huis mogen sturen met een flinke nederlaag.

Bredordt
7 mei 2008, 19:52
Ik kan beide 'kampen' de reactie begrijpen. Ikzelf ben in Nederland voor één club en heb dat duosupporterschap nooit begrepen. Of je nu voor PSV, Ajax of Feyenoord bent. Voor mij is het simpel, ik ben supporter van drie clubs, maar nooit voor twee in hetzelfde land. Voor wie ga je zijn als ze tegen elkaar spelen? Neutraal?

Maar goed, het is algemeen bekend dat er bij Dordt figuren rondlopen die ook bij Feyezuid zitten, ik walg daar behoorlijk van maar wat doe je eraan, al vind ik boycotten nu niet zo'n goed idee, het is namelijk Riwal die deze wedstrijd mogelijk maakt, dus zij nemen de kosten voor hun rekening, de inkomsten via tickets gaat naar Dordt, dus het is idd een zeer mooie manier om ons cluppie te steunen financieel. Dat Feyenoord geen topper is, dat vind ik verders onzin, ze hebben het idd niet goed gedaan in de competitie, maar het blijft natuurlijk een grote club met een grote achterban, het is ook logisch dat Dordt deze tegenstander heeft, zodat je zeker bent van een uitverkocht huis, tegen PSV of Ajax zal dat waarschijnlijk niet gelukt zijn.

Dus ik hoop op een volle bak en dat we die havenslaven naar huis mogen sturen met een flinke nederlaag.

Ikzelf kan dat duo-supporter zijn wel begrijpen.
Woon in Breda en reis voor competitiewedstrijden 30 kilometer omhoog en voor Europese wedstrijden en 4 of 5 competitiewedstrijden p. seizoen 50 kilometer omlaag, naar Eindhoven dus.
Is prima te combineren en als ze ooit weer eens tegen elkaar spelen kies ik simpelweg, ongeacht de belangen op dat moment, voor de club van mijn hart.
Dordt dus.
Maar dat is voor mij hier helemaal niet het item.
Zeker gezien het feit dat Riwal de wedstrijd sponsort is het totaal onbegrijpelijk dat de prijzen dermate worden opgeschroeft.
Zeker gezien wat wij als trouwe Dordt-fans het afgelopen seizoen voorgeschoteld hebben gekregen was het wel netjes geweest als wij voor normale prijzen naar binnen hadden gekunt.
Of gratis, op vertoon van je seizoenkaart '07-'08.
Echter kiest de BVO (met fervent Feyezuid-hater -en maatje van me- Marco Boogers mede aan het roer) er voor om lekker veel cash in het laatje te krijgen.
Op zich niets mis mee, maar de manier waarop dat nu gebeurd staat me niet aan.
Laat de 1500 getrouwen "cheap" naar binnen en laat de havenslaven (mooie term Cor!) lekker 20 euri's dokken zou ik zeggen!:rm_moon:
Mijn boycot (en die ga ik zeker uitvoeren, al weet ik dat niemand daar wakker van ligt, is puur voor mijn eigen gevoel) is dan ook niet gerelateerd aan Feyewest, ik had ook niet gekomen als men voor deze prijzen tegen een echte topclub had gespeeld.
Zoals PSV of Ajakkes, of voor mijn part Real Madrid of Manchester United.
Clubliefde moet nml. van 2 kanten komen.

Cor Lems
7 mei 2008, 20:14
Dat ben ik zeker met je eens, ik vind dat ze zeker wat kunnen doen voor die hondstrouwe supporters die de afgelopen jaren niet verwend geweest zijn, daar moet heus wel iets aan gedaan kunnen worden, die zouden inderdaad dus een korting moeten krijgen en laat die havenslaven maar 100 euro betalen. Die zijn zo waus, die betalen dat toch wel al is het vriendschappelijk. Win - win situatie. Ik zal overigens een mail de deur uit doen naar Dordt om te vragen of daar aan gedacht is om de trouwe supporters tegemoet te komen.

En over dat duosupporter zijn, ik ken je nu al wat jaartjes, maar je hebt toch niet altijd in dat gependorp Breda gewoond :) Verders geen verwijt ofzo, ieder zijn meug. Alleen zelf kan ik het niet begrijpen, maar dat is puur persoonlijk :)

Zelf zou ik ook niet bij die wedstrijd aanwezig zijn, ik heb een hekel uit die ploeg uit zuid, ik ga alleen kijken als er wat op het spel staat, als het om de keizersbaard gaat, heb ik niet zo'n behoefte om die wedstrijd te zien en naar die lelijke kleuren te kijken. :x

Paul-tje
7 mei 2008, 21:56
Volgens mij kunnen de "hondstrouwe supporters" gewoon voor de halve prijs (dus 7,50 noord, tientje west) naar binnen.

Enige nadeel is dat ze je dan meteen een seizoenskaart hebben aangesmeerd. Waarschijnlijk toch een beetje bang geworden daar na dit dramaseizoen, dat ze er weer ouderwets 300 gaan verkopen. Van het geld van de verkochte seizoenkaarten kunnen ze dan iedere dag weer een Big Mac voor Putter halen.....

PascalBrielle
8 mei 2008, 07:23
Dat ben ik zeker met je eens, ik vind dat ze zeker wat kunnen doen voor die hondstrouwe supporters die de afgelopen jaren niet verwend geweest zijn, daar moet heus wel iets aan gedaan kunnen worden, die zouden inderdaad dus een korting moeten krijgen en laat die havenslaven maar 100 euro betalen. Die zijn zo waus, die betalen dat toch wel al is het vriendschappelijk. Win - win situatie. Ik zal overigens een mail de deur uit doen naar Dordt om te vragen of daar aan gedacht is om de trouwe supporters tegemoet te komen.

En over dat duosupporter zijn, ik ken je nu al wat jaartjes, maar je hebt toch niet altijd in dat gependorp Breda gewoond :) Verders geen verwijt ofzo, ieder zijn meug. Alleen zelf kan ik het niet begrijpen, maar dat is puur persoonlijk :)

Zelf zou ik ook niet bij die wedstrijd aanwezig zijn, ik heb een hekel uit die ploeg uit zuid, ik ga alleen kijken als er wat op het spel staat, als het om de keizersbaard gaat, heb ik niet zo'n behoefte om die wedstrijd te zien en naar die lelijke kleuren te kijken. :x

Volgens mij is het tweede kaartje voor de halve prijs op vertoon van je seizoenskaart.

Verder belachelijk duur.

Feyenoord - PSV kostte vorig jaar 23 euri en dat was nog eens met de bus uit Eindhoven!

Cor Lems
8 mei 2008, 15:22
Je kan wel zeggen belachelijk duur, maar zie het ook eens aan de andere kant, wij zijn jarenlang wel een van de ploegen die supporters voor weinig geld binnen laten, wij zijn ook jarenlang de goedkoopste geweest (ik weet niet of dat nu zo nog is, maar ik dacht van wel, zeker verhoudingsgewijs te zien), hoorde ik ook nooit iemand over klagen. Nu doet Dordt een keer wat meer vragen, zeker omdat het gewoon uitverkocht huis zou zijn, want reken maar dat er genoeg volk van die havenslaven komen kijken, dus dat is een mooi extraatje voor de clubkas en met dat geld kunnen ze weer spelers halen. Doet niet af dat ik achter mijn standpunt blijf staan dat ze voor trouwe supporters wat kunnen doen (inmiddels doen ze dat ook), maar ga ook eens niet klagen als Dordt ook eens wat wil verdienen......just my two cents

Hans
8 mei 2008, 19:26
Mooi verhaal. Als ik mijn duurverdiende centen allemaal aan de club wil geven doe ik dat zo wel. Op deze manier je trouwe supporters geld uit de zak schudden vind ik gewoon schandalig! Ik kom nu al 10 jaar bij de club, en ga sinds 8 jaar zo goed als alle uitwedstrijden mee, in (relatief) goede, maar vooral in slechte jaren, als beloning mag ik nu voor 20 (of 15) euro naar een wedstrijd tegen het grote Feyenoord! Chapeau!

Die arrogante houding van de club begint me steeds vaker tegen te staan. Spelers vergeten vaak (bijvoorbeeld de laatste uitwedstrijd tegen Volendam), gewoon dat er nog 100 supporters mee zijn gereisd naar een wedstrijd die nergens over gaat. Uiteraard op de gebruikelijke spelers na (Rensen, v Muyen, vd Velden), de rest vlucht veilig en snel de kleedkamer in. De club heeft het hele jaar de arrogantie om te zeggen dat niemand aan de play offs twijfelt. Er wordt een oefenwedstrijd ingepland waar de supporters niet bij mogen zijn (alsof er veel geweest waren op een doordeweekse dag 11 uur). Nu wordt er weer een belachelijk bedrag gevraagd voor een OEFEN!! wedstrijd.

Van mij kunnen ze allemaal de schijt krijgen, mij niet gezien daar! Ik zal er volgend jaar uiteraard gewoon weer bij zijn, uit en thuis, maar ik houdt weer een vieze nasmaak over aan dit seizoen en dit gebeuren.

100%dordts
8 mei 2008, 21:20
je zou natuurlijk ook gewoon 20 euro kennen doneren aan dordt, maar nu doneer je in principe ook en dan ken je ook nog eens tijdens de zomerstop naar je cluppie kijken

en prijzen verhogen doen ze bij alle clubs waar veel publiek op afkomm het is toch logisch lijkt mij dat een club hun kas een beetje wil spekken met extra inkomsten

en als je daar als supporter aan wil bijdragen dan moet je gewoon gaan, wil je daar niet aan bijdragen dan blijffie lekker thuis

Cor Lems
8 mei 2008, 21:22
Je zit schitterend te overdrijven maar goed. Al die jaren zat je voor een dubbeltje op de eerste rang terwijl je bij andere clubs meer moest betalen, hoorde ik je totaal niet over dat het zo lekker goedkoop was, nu wil Dordrecht één keer van de situatie profiteren en het kot is te klein? Dordt heeft door de jaren heen meer vrijkaarten weggegeven cq kortingen dan dat ze de prijzen omhoog hebben gegooit.

En jij kan het een belachelijk bedrag vinden deze oefenwedstrijd, voor FC Dordrecht is het wel een mooi extraatje, wat ze weer in spelers of andere zaken kunnen investeren met het oog op de toekomst. Hoe denk je dat dat allemaal betaald wordt? Door die 700 man die er vroeger altijd kwamen? Maar wel massaal het hardst roepen om nieuwe spelers, mooi fenomeen. Ik heb het allemaal gezien, zowel op dit forum als op het forum van de officiele site jaren geleden. Toen was er totaal geen poen, bleven de resultaten uit maar werd wel versterkingen geeist, ja ja met welk geld? Nu kunnen we eindelijk eens wat geld verdienen en dan loopt men nog te klagen.

Als je het niet wilt betalen, dan blijf je toch lekker thuis en dat geld zo aan de club geven? Dat geloof je toch zelf niet. Als iedereen dat eens zou doen, dan zouden we nog eens een speler kunnen halen, maar roepen dat je dat geld zo ook wel zou geven gaat nergens over, net zoals je vergelijk over de inzet van spelers tegen FC Volendam, dat heeft niks met de club zelf te maken....

En tuurlijk vind ik dat je iets voor de trouwe supporters mag doen, maar men moet ook niet eens zo overdrijven als Dordt één keer eens profiteert van de situatie om geld bij elkaar te krijgen, je zou pas echt een punt hebben als je wekelijks absurde bedragen moest betalen en dat is bij Dordt totaal niet het geval.

Maar als we dan toch de lijn door gaan trekken, ik betaal bij RAFC week in en week uit 20 euro, dan zie ik wedstrijden van nog bedroevender niveau, dus ik denk niet dat men in Dordt wat te klagen heeft op dit gebied. En de club arrogant? haha.

Nr 10
9 mei 2008, 17:51
Het zal mij toch om het plat te zeggen een ''rotzorg wezen dat er Dordtenaren met een Feyenoord shirt aanlopen, Dordt heeft in de loop der jaren een vaste kern supporters weten op te bouwen die in alle wedstrijden voor Dordt zijn ook al spelen ze tegen Feyenoord, Ajax of weet ik wie.

15-20 € voor een kaartje is idd aan de dure kant zeker omdat het een oefenwedstrijd betreft.
Maar ik vind het niet erg dat de club aan deze wedstrijd wil verdienen, met het geld dat ze innen uit de verkoop van tickets kunnen ze misschien weer een leuke speler presenteren.

F.C.D.

Bredordt
10 mei 2008, 21:30
Het zal mij toch om het plat te zeggen een ''rotzorg wezen dat er Dordtenaren met een Feyenoord shirt aanlopen, Dordt heeft in de loop der jaren een vaste kern supporters weten op te bouwen die in alle wedstrijden voor Dordt zijn ook al spelen ze tegen Feyenoord, Ajax of weet ik wie.

15-20 € voor een kaartje is idd aan de dure kant zeker omdat het een oefenwedstrijd betreft.
Maar ik vind het niet erg dat de club aan deze wedstrijd wil verdienen, met het geld dat ze innen uit de verkoop van tickets kunnen ze misschien weer een leuke speler presenteren.

F.C.D.

Had alleen wel zo netjes geweest om een gebaar te maken naar de die-hardsupporters en niet over hun rug die knaken binnen te slepen.
En zo groot is die vaste kern supporters niet, ik heb wel eerder wedstrijden van Dordt tegen feyezuid gezien, in jaren dat Dordt eredivisie speelde en de vaste groep supporters vele malen groter was dan nu het geval is.
Er lopen strax op de krommedijk meer Feyeoost-malloten rond dan Schapekoppen, helaas maar waar.
Gezien je leeftijd van 17 (met alle respect hoor, begrijp me niet verkeerd) kun jij ook nooit de stelling innemen dat Dordt "in de loop der jaren" iets heeft opgebouwd.
Wanneer dan? Vorig jaar was oke, de 5 jaren ervoor was het allemaal nog slechter dan het afgelopen seizoen.

Bredordt
10 mei 2008, 21:37

Gependorp, lachen Cor! :bananalama:
Ach, Breda is gewoon Dordt-zuid!
maar dan wat bourgondischer.
Ging trouwens ook al af en toe naar Lampegat toen ik nog gewoon in Dordt woonde hoor.
Weer een overeenkomst: een hekel aan de ploeg uit Zuid.

Cor Lems
11 mei 2008, 09:19
Gependorp, lachen Cor! :bananalama:
Ach, Breda is gewoon Dordt-zuid!
maar dan wat bourgondischer.
Ging trouwens ook al af en toe naar Lampegat toen ik nog gewoon in Dordt woonde hoor.
Weer een overeenkomst: een hekel aan de ploeg uit Zuid.

Ik weet dat je in die tijd ook af en toe naar die lichtgevende boeren ging, vandaar dat ik het even vroeg :) 'ken' je tenslotte ook al wat jaartjes, zelfs van de ds periode dat je nog op de westribune zat en af en toe eens een JOOEHOOOEE maakte richting de tegenstander ;)

En met dat bourgondischer ben ik zeker met je eens, ik hou van mijn cluppie Dordt, ik hou ook wel van de stad Dordt, maar toch mist het iets. Een bepaalde uitstraling en er was bijna nooit wat te doen, het schijnt veranderd te zijn, maar toen ik er nog zes jaar geleden woonde was het maar een dode stad. En ik heb er geen moment spijt van dat ik zuidelijker ben gaan wonen, ook behoorlijk bourgondisch want ik ben aardig aangekomen sinds ik hier woon :thumbsdownsmileyani:heh:

En de affectie tegen Zuid, dat zal bij elke Dordtenaar vanzelfsprekend moeten zijn ;)

Nr 10
11 mei 2008, 10:50
Had alleen wel zo netjes geweest om een gebaar te maken naar de die-hardsupporters en niet over hun rug die knaken binnen te slepen.
En zo groot is die vaste kern supporters niet, ik heb wel eerder wedstrijden van Dordt tegen feyezuid gezien, in jaren dat Dordt eredivisie speelde en de vaste groep supporters vele malen groter was dan nu het geval is.
Er lopen strax op de krommedijk meer Feyeoost-malloten rond dan Schapekoppen, helaas maar waar.
Gezien je leeftijd van 17 (met alle respect hoor, begrijp me niet verkeerd) kun jij ook nooit de stelling innemen dat Dordt "in de loop der jaren" iets heeft opgebouwd.
Wanneer dan? Vorig jaar was oke, de 5 jaren ervoor was het allemaal nog slechter dan het afgelopen seizoen.

Ik denk dat het bestuur ook niet gedacht heeft van, we kunnen die 15-20 € wel even verdienen aan de harde kern supporters want het bestuur weet ook dat die mensen wel elke wedstrijd van hun cluppie komen kijken.
Het gaat ze er denk ik vooral om geld te verdienen aan de mensen die bijna nooit bij Dordt komen maar gewoon zin hebben in een dagje uit en een wedstrijd thuis tegen Feyenoord graag willen bijwonen.

Ik denk dat Dordt in de loop der jaren wel degelijk iets heeft opgebouwd. De toeschouwersaantallen zijn toegenomen en er zit ook daadwerkelijk een idee achter bij Dordt. Men heeft ambities en wil hogerop komen.

Een aantal jaar geleden toen De Nooijers kwamen toen is de opmars eigenlijk ingezet.
Veel spelers willen nu best bij Dordt voetballen wat natuurlijk positief is.

Ik ben ervan overtuigd dat als we komend seizoen minder goals tegen krijgen uit standaardsituaties weer bij de 1ste 6 kunnen eindigen.

Cor Lems
11 mei 2008, 12:12
Ben het wel met nummer 10 eens.

FC Dordrecht Fan
11 mei 2008, 13:22
Ik ben het ook volledig met Nr10 eens. Ik weet nog een aantal seizoenen geleden dat er op de laatste wedstrijd van het seizoen aan bijna de helft van de selectie afscheid werd genomen, niet omwille van ze moeten weg, nee de spelers wilden zelf weg. Daarnaast ben ik best wel content met het beleid van het bestuur. Want sindsdien gaat het steeds weer wat beter bij Dordt en zijn de overige eerstedivisie clubs "bang" voor ons. Er is weer club waar rekening mee wordt gehouden.

En daarnaast zijn er een flink aantal Dordtenaren (de inwoners die niet voor Dordt) een feyenoordsupporter en daarom vind ik het wel realistisch om van een grote club als feyenoord 15 a 20 euro voor te betalen. Hopen voor Dordt dat het stadion goed gevuld is en dat het een spektakel wordt. Persoonlijk heb ik er wel zin in!

Bredordt
11 mei 2008, 20:36
Ik denk dat het bestuur ook niet gedacht heeft van, we kunnen die 15-20 € wel even verdienen aan de harde kern supporters want het bestuur weet ook dat die mensen wel elke wedstrijd van hun cluppie komen kijken.
Het gaat ze er denk ik vooral om geld te verdienen aan de mensen die bijna nooit bij Dordt komen maar gewoon zin hebben in een dagje uit en een wedstrijd thuis tegen Feyenoord graag willen bijwonen.

Ik denk dat Dordt in de loop der jaren wel degelijk iets heeft opgebouwd. De toeschouwersaantallen zijn toegenomen en er zit ook daadwerkelijk een idee achter bij Dordt. Men heeft ambities en wil hogerop komen.

Een aantal jaar geleden toen De Nooijers kwamen toen is de opmars eigenlijk ingezet.
Veel spelers willen nu best bij Dordt voetballen wat natuurlijk positief is.

Ik ben ervan overtuigd dat als we komend seizoen minder goals tegen krijgen uit standaardsituaties weer bij de 1ste 6 kunnen eindigen.

Met wat je hier schrijft ben ik het grotendeels wel eens hoor.:JD:
Blijf er alleen wel bij dat men de vaste supporters tegemoed had kunnen en moeten komen wat dat aangaat.
Gaat me niet om de knaken, er komt maandelijks bij mij genoeg binnen, maar om het principe.
Dat er een stijgende lijn in zit met ons cluppie is mij ook wel duidelijk, en daar ben ik als seizoenkaarthouder sinds 1979 uiteraard content mee.

Nr 10
12 mei 2008, 09:54
Met wat je hier schrijft ben ik het grotendeels wel eens hoor.:JD:
Blijf er alleen wel bij dat men de vaste supporters tegemoed had kunnen en moeten komen wat dat aangaat.
Gaat me niet om de knaken, er komt maandelijks bij mij genoeg binnen, maar om het principe.
Dat er een stijgende lijn in zit met ons cluppie is mij ook wel duidelijk, en daar ben ik als seizoenkaarthouder sinds 1979 uiteraard content mee.

Ok. Ja maar dan krijg je dat verhaal straks weer van de dagjesmensen, wij moeten het volle pond betalen en de vaste kern supporters niet. Ik denk dat Dordt dat het liefste wil voorkomen.

Nog een punt waarop je kan zien dat het vooruit gaat met onze club is natuurlijk de jeugd. De C jeugd is al kampioen geworden en de andere afdelingen van de jeugd doen het ook goed.

De A jeugd speelt vanmiddag om 17.00 trouwens thuis tegen Alphense boys in de nacompetitie.

DORDRECHT rulezzz
12 mei 2008, 13:01
ze moeten gewoon die feyenoord supporters een eigen vak geven , en dordt de rest !!!

en degeen die een het dordtvak loop met feyenoord shirt levend verbranden !!! whahahaa

dordt in dordt vak en feyenoord in het uitvak !!

DORDRECHT rulezzz
12 mei 2008, 13:03
of laten ze ajax en dordt ook verspreid zitten ??

dordt is dordt feyenoord is feyenoord en ajax is ajax !! dus niet gespreid maar allen een eigen gedeelte ......

100%dordts
12 mei 2008, 15:49
en daar ben ik als seizoenkaarthouder sinds 1979 uiteraard content mee.

opschepper, we zijn niet allemaal zo oud als jouw :a4628ea63ee3976fca4

100%dordts
12 mei 2008, 15:51

ken me nog wel een wedstrijdje herinneren begin jaren 90, met ± 10 man in vak A juichend toen dordt scoorde

was best een triest gezicht dat dan weer wel

rob
12 mei 2008, 16:06
...en degeen die een het dordtvak loop met feyenoord shirt levend verbranden !!! whahahaa

mag elke wedstrijd wel

Kok
14 mei 2008, 20:09
Ik vind niet dat je als supporter de club iets kan verwijten. In mijn ogen is het gewoon logisch dat voor zo'n wedstrijd de kaarten duurder zijn, het stadion zal toch vol zitten. En dat doen ze echt niet om de trouwe supporters te naaien.
Als er ¿straks? in een nieuw stadion zal worden gespeeld zullen de prijzen ook omhoog gaan.

Anders was die oefenwedstrijd die niet was aangekondigd, dat was niet netjes.

Linksbuiten1982
14 mei 2008, 23:24
Beste mede supporters van ons mooie cluppie Dordrecht:

Laten we ons, voor 1 keer, niet druk maken om de verhoogde prijzen voor dit duel. Ik moet zelfs als hardwerkende vrijwilliger voor de club waarschijnlijk nog betalen voor een kaartje en kan waarschijnlijk ook geen eens op mijn geliefde plekje op Oost gaan zitten omdat deze tribune naar alle waarschijnlijkheid wordt ingeruimd voor Bobo's van Feyenoord. Laten we in hemelsnaam blij zijn met zo'n tegenstander en alle inkomsten wat het de club gaat opleveren. Het is maar voor 1 keer en iedereen kan op deze manier de club een hele grote dienst bewijzen. Als je straks een topmiddag hebt beleefd, is dat toch fantastisch?

Cor Lems
15 mei 2008, 05:42
Van mij mogen de kaartjes 100 euro de stuk worden, die havenslaven zullen dat met plezier betalen. Kassa.

Jah
15 mei 2008, 11:18
Ik ga ook niet hoor. Ben bij alle thuiswestrijden en de meeste uit maar ze zoeken het maar uit. Totaal niet aansprekend deze tegenstander. Ga dan liever naar Oss uit met 50 man ofzo of naar Haarlem. Dat zijn pas wedstrijden.

F.C.D.
15 mei 2008, 12:07
Oss vergelijken met Feyenoord?

Jah
15 mei 2008, 12:09
Je zal het wel zien straks. Is gewoon een Feyenoord thuiswedstrijd hoor...

DORDRECHT rulezzz
15 mei 2008, 16:18
is dan toch kut !

dordtenaren horen dan toch gewoon voor dordt te zijn ! van die mensen die opeens met feyenoord shirt lopen ( kots ik van en op !)

gewoon uitvak voor dat k.t feyenoord !!

VOORSPELLING 2 - 1 !!! dordtenaren ole ole

bar
15 mei 2008, 17:08
wel hoge prijzen maar als je een ECHTE supporter ben laat je je cluppie niet in de steek
dat zijn alleen kakkerlakken die dat doen

bar
15 mei 2008, 17:09
ben ook benieuwd wie de nieuwe aankopen worden dit seizoen

r0wan
16 mei 2008, 14:35
wel hoge prijzen maar als je een ECHTE supporter ben laat je je cluppie niet in de steek
dat zijn alleen kakkerlakken die dat doen

We hebben hier een "neus"?
Je kan vanalles over Feyenoord, of hoe jij ze noemt: kakkerlakken, zeggen. Maar dat ze hun club in de steek laten? Nog steeds gemiddelt 40000 man op de tribune en dat terwijl het al jaren kut gaat daar in zuid?

Cor Lems
16 mei 2008, 14:54
We hebben hier een "neus"?
Je kan vanalles over Feyenoord, of hoe jij ze noemt: kakkerlakken, zeggen. Maar dat ze hun club in de steek laten? Nog steeds gemiddelt 40000 man op de tribune en dat terwijl het al jaren kut gaat daar in zuid?

Dikke quatch, dat komt omdat ze veel seizoenkaartenaftrek hebben, want anders bleven er heel wat meer supporters thuis en als je nog steeds meedoet in de top 5 dan zit het gewoon vol, dat is bij elke club het geval. Als Dordt in de top 5 zal spelen, dan zit er ook gewoon elke match 10.000 man.

Kan je nu al zeggen dat wanneer Feyenoord tegen degradatie vecht, dat er maar 4000 man op de tribune zitten, net zoals ze dat al meegemaakt hebben.

r0wan
16 mei 2008, 18:01
Dikke quatch, dat komt omdat ze veel seizoenkaartenaftrek hebben, want anders bleven er heel wat meer supporters thuis en als je nog steeds meedoet in de top 5 dan zit het gewoon vol, dat is bij elke club het geval. Als Dordt in de top 5 zal spelen, dan zit er ook gewoon elke match 10.000 man.

Kan je nu al zeggen dat wanneer Feyenoord tegen degradatie vecht, dat er maar 4000 man op de tribune zitten, net zoals ze dat al meegemaakt hebben.

Dikke quatch? Goed, er zaten niet altijd 40000 man, maar minder dan 35000 week in week uit? Nee, je kan vanalles over de gasten uit zuid zeggen maar dat ze hun club in de steek laten van niet komen opdagen is gewoon reinste onzin. Hoe het met degradatie zit, dat heb ik niet meegemaakt, maar idd de statestieken wijzen uit dat het toen bedroevend was. Maar, hoe erg ik dit ook vind om te zeggen, eerst naar jezelf kijken en dan pas andere, vorig seizoen tegen de 3000 aan, dit seizoen minder en je haalt nipt de 2100..

DORDRECHT rulezzz
16 mei 2008, 18:48
Dikke quatch? Goed, er zaten niet altijd 40000 man, maar minder dan 35000 week in week uit? Nee, je kan vanalles over de gasten uit zuid zeggen maar dat ze hun club in de steek laten van niet komen opdagen is gewoon reinste onzin. Hoe het met degradatie zit, dat heb ik niet meegemaakt, maar idd de statestieken wijzen uit dat het toen bedroevend was. Maar, hoe erg ik dit ook vind om te zeggen, eerst naar jezelf kijken en dan pas andere, vorig seizoen tegen de 3000 aan, dit seizoen minder en je haalt nipt de 2100..

:angel2: hou aub je mond over dat ... feyenoord !!

ze krijgen gewoon klop met 2 - 1 en hopelijk krijgen ze nog steeds gewoon een eigen vak !!

kijk liever ajax dan feyenoord !!

Cor Lems
16 mei 2008, 19:47
Is toch geen onzin wat ik beweer? Als het goed gaat dan zit het vol, gaat het zwaar kut dan loopt het ook leeg, net als bij alle clubs in Nederland, want waar komen ineens al die fans van AZ vandaan? Om maar een zijstraat te noemen? Of Vitesse? Speelde voordat ze het luchtkasteel opbliezen voor 450 betalende toeschouwers, ene karel aalbers bracht ze ff naar de top 4 en ze kwamen plaatsen te kort. Dat is gewoon mijn punt, echte die hard supporters heb je natuurlijk ook, maar die groep is vrij klein in vergelijking met de rest. Net als onze eigen Toko, ik heb ook meegemaakt toen het bij ons goed ging, dat er omgeroepen werd of we aub in wilden schikken omdat er nog mensen voor de kassa's stonden die erbij wilden, toen speelde we ook voor 13.000 man....en nu mag je in je handen knallen als je de 2000 haalt. Maar o wee als we weer eredivisie spelen en we zouden rond plaats 9 spelen, ineens zijn we allemaal FC Dordrecht fan.

Moraal van het verhaal, elke club stikt het van de gloryhunters, jammer genoeg maar waar. Ik heb diep respect voor supporters van onze club of pak em beet fc eindhoven, die zitten er altijd in die kuttijden.

Jah
17 mei 2008, 12:32
Pff jaren 80 zat er ook 15000 man in de Kuip...

Bredordt
21 mei 2008, 20:15
Pff jaren 80 zat er ook 15000 man in de Kuip...

helemaal waar, en daarvan hadden er ook nog 14000 een verstandelijke handicap :cursing:

Jah
23 mei 2008, 16:22
Hahahahaha

Dike-Side
23 mei 2008, 18:50
ik ga deze wedstrijd ookniet...
als het nou tegen ajax ofzo was,
dan wordt het nog een egte wedstrijd.
en geen supporters door elkaar..
en gwn een egt wedstrijd gevoel,
tegen feyenoord is er ook miss een egte wedstrijdgevoel,
maar niet met dezelde spanning als tegen ajax..
dus is in mijn ogen de wedstrijd ook minder boeiend

FC Dordrecht Fan
23 mei 2008, 20:59
ik ga deze wedstrijd ookniet...
als het nou tegen ajax ofzo was,
dan wordt het nog een egte wedstrijd.
en geen supporters door elkaar..
en gwn een egt wedstrijd gevoel,
tegen feyenoord is er ook miss een egte wedstrijdgevoel,
maar niet met dezelde spanning als tegen ajax..
dus is in mijn ogen de wedstrijd ook minder boeiend

Daar ben ik het persoonlijk niet mee eens. Vele Dordtenaren is merendeel voor Feyenoord (en ik denk dat het na 30 mei als de voorverkoop is begonnen, dat het zo uitverkocht is). Daarnaast denk ik dat het bestuur zowiezo niet tegen Ajax wilt spelen wegens rellen. Er worden eerder rellen verwacht tegen Ajax dan tegen Feyenoord.

DORDRECHT rulezzz
23 mei 2008, 21:28
whahah feyenoord is kut ole ole !!

2 - 1 + uitverkocht ole ole !!

Dike-Side
24 mei 2008, 17:46
Daar ben ik het persoonlijk niet mee eens. Vele Dordtenaren is merendeel voor Feyenoord (en ik denk dat het na 30 mei als de voorverkoop is begonnen, dat het zo uitverkocht is). Daarnaast denk ik dat het bestuur zowiezo niet tegen Ajax wilt spelen wegens rellen. Er worden eerder rellen verwacht tegen Ajax dan tegen Feyenoord.

en daarom is ajax toch leuker?
zelfde sfeer als tegen de eagles enz..
ik teken er direct voor,
en wat heb je er aan, als je eigen stadion compleet uit ze bol gaat als feyenoord scoort?
en miss 200 man als dordt scoor?

sverigeboy
1 juni 2008, 10:43
Gepeupel uit de haven van dordrecht alleen in het uitvak en dat voor 250 euro p.p.

zzazzip
2 juni 2008, 16:09
Lekker actief die zweedse boy

Jan
2 juni 2008, 21:47
In ieder geval al 100 business seats gehad van Feyenoord.

Paul-tje
28 juni 2008, 23:05
Hoe laat begint die wedstrijd nou? Het kaartje zegt 14:30, het programma op de website 16:00.

In het eerste geval heb ik 1 kaart voor noord te koop (normale prijs, geen gezeik.), in het tweede geval waarschijnlijk 2 (zelfde verhaal).