PDA

View Full Version : Seizoen 2008-2009

fc-dordrecht.nl
18 april 2008, 22:57
Nou het seizoen is alweer voorbij

FC Dordrecht werd 12e dit seizoen.

1 FC Volendam 38 22 11 5 77 90 - 46
2 RKC Waalwijk 38 22 11 5 77 84 - 44
3 FC Den Bosch 38 21 7 10 70 61 - 37
4 FC Zwolle 38 18 13 7 67 70 - 42
5 MVV 38 16 12 10 60 66 - 50
6 ADO Den Haag 38 16 10 12 58 58 - 50
7 Helmond Sport 38 17 7 14 58 53 - 52
8 TOP Oss 38 15 10 13 55 58 - 61
9 FC Emmen 38 14 11 13 53 61 - 74
10 Go Ahead Eagles 38 16 3 19 51 60 - 64
11 RBC Roosendaal 38 13 10 15 49 46 - 49
12 FC Dordrecht 38 12 11 15 47 59 - 52
13 FC Omniworld 38 11 14 13 47 56 - 55
14 Stormvogels Telstar 38 14 4 20 46 41 - 51
15 BV Veendam 38 11 14 13 44 57 - 67
16 Fortuna Sittard 38 10 10 18 40 48 - 69
17 SC Cambuur-Leeuwarden 38 10 9 19 39 50 - 68
18 AGOVV Apeldoorn 38 12 5 21 38 66 - 98
19 FC Eindhoven 38 8 8 22 32 49 - 83
20 Haarlem 38 5 14 19 29 39 - 60

Volgend jaar missen we

Dagher
Kooiman
van der Velden
Breinburg
Versluis
Verhagen
Maachi
Zijm
van der Sloot

Verder zijn er nog enkele spelers onzeker over hun toekomst.

Wat denken jullie over volgend seizoen

Dennis1987
19 april 2008, 07:49
licht er aan wat voor versterking ze halen denk

Nr 10
19 april 2008, 10:29
De toekomst(en) van Maachi, Zijm en van der Sloot zijn nog onduidelijk.
Ik hoop iig dat ze blijven.

fc-dordrecht.nl
19 april 2008, 11:21
De toekomst(en) van Maachi, Zijm en van der Sloot zijn nog onduidelijk.
Ik hoop iig dat ze blijven.

Dan zal ik die onduidelijkheid wegnemen. FC Dordrecht hoeft ze niet meer

Dordtnoord
19 april 2008, 14:51
Dan zal ik die onduidelijkheid wegnemen. FC Dordrecht hoeft ze niet meer

Vd sloot misschien nog wel, maar Zijm hoeven ze hoogstwaarschijnlijk niet meer, en Maachi ook niet.

Wordt ook wel eens tijd voor het vertrek van Kalisse.

JoostStarborough
19 april 2008, 15:04
Gaat Breinburg zeker weten weg? Zou een aderlating zijn wat mij betreft. Harde werker, goede verdediger.

Freek078
19 april 2008, 15:10
breinburg mocht geloof ik wel blijven, aar dat weet ik niet helemaal zeker

fc-dordrecht.nl
19 april 2008, 16:36
Gaat Breinburg zeker weten weg? Zou een aderlating zijn wat mij betreft. Harde werker, goede verdediger.

Breinburg gaat zeker weten weg

FC Dordrecht Fan
19 april 2008, 17:09
misschien is breinburg wel lastig in de groep! Dat was ook hetzelfde met Manu Dagher. Daarnaast is hij de helft van het seizoen geblesseerd geweest en hij heeft toch wel een aantal gele kaarten achter zijn naam.

Persoonlijk vind ik hem een goede verdediger, maar hij kan nog weleens wat kaarten incasseren, we kunnen makkelijk een andere goede speler voor terughalen. Daarnaast ben ik wel benieuwd wie ze binnen halen qua doelman!

Nr 10
19 april 2008, 18:51
Naar mijn mening is de toekomst van de huurlingen nog ongewis maar oke we wachten het af.
Lijkt me iig sterk dat men bij Dordt van Zijm af wil. Mocht Excelsior degraderen wat natuurlijk mogelijk is dan denk ik dat Excelsior Zijm wil terughalen mocht Excelsior erin blijven dan is er een kans dat Sieme bij ons blijft.

Maachi speelde sterk in het begin van het seizoen daarna viel hij terug en durfde hij geen actie meer te maken, toch heeft hij 11 goals gemaakt (dacht ik) waaronder een aantal waardevolle treffers, nou hoeft dat niet gelijk te zeggen dat hij moet blijven maar het lijkt me voor Dordt toch wel een versterking zeker gezien zijn optredens in het begin van de competitie.

V/D Sloot ik ben nog niet kapot van hem maar van mij mag hij blijven.

DORDRECHT rulezzz
20 april 2008, 17:38
we zullen gewoon moeten afwachten denk ik !!

maar ik ben zeker wel benieuwd , ook wie er bijkom

100%dordts
20 april 2008, 18:31
Vd sloot misschien nog wel, maar Zijm hoeven ze hoogstwaarschijnlijk niet meer, en Maachi ook niet.

Wordt ook wel eens tijd voor het vertrek van Kalisse.

snap niet ze machi nie meer moeten heb toch een productie van 10 en ik persoonlijk vind hem toch van toegevoegde waarde ook al was hij dit seizoen niet zo constant, maar ja laten we eerlijk wezen wie was dat nou wel dit seizoen

FC Dordrecht Fan
20 april 2008, 19:08
snap niet ze machi nie meer moeten heb toch een productie van 10 en ik persoonlijk vind hem toch van toegevoegde waarde ook al was hij dit seizoen niet zo constant, maar ja laten we eerlijk wezen wie was dat nou wel dit seizoen

Volgens mij willen ze Maachi nog wel hebben!

Ramos verlengt contract FC Dordrecht
20 april 2008

FC Dordrecht heeft het contract met Guy Ramos verlengd. De middenvelder heeft voor één seizoen getekend met een optie voor nog een jaar.
Ramos maakte dit seizoen één treffer voor de Dordtenaren, die eveneens pogingen gaan ondernemen om Nassir Maachi opnieuw te huren. De aanvaller staat onder contract bij FC Utrecht, maar werd afgelopen seizoen al door de club van trainer Willem van Hanegem
verhuurd aan FC Dordrecht.

Maachi was afgelopen seizoen goed voor tien doelpunten in het shirt van FC Dordrecht.
bron: http://www.rijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=/News%2FDefault%2F2008%2Fapril%2FRamos%20verlengt%2 0contract%20FC%20Dordrecht

100%dordts
21 april 2008, 01:46
volgens mij wil cambuur hem kopen van utreg dus zal wel niet dattie dan bij dordt blijf

JoostStarborough
21 april 2008, 07:54
wel leuk dat excelsior is gedegradeerd.. middagje tropicana ;)

100%dordts
21 april 2008, 17:23
wel jammer dat volendam gepromoveerd is ondanks dat het ze gegund is, want t was altijd wel een gezellig daggie uit

hoewel het wel weer wat geld zou schelen

FC Dordrecht Fan
21 april 2008, 20:29
wel jammer dat volendam gepromoveerd is ondanks dat het ze gegund is, want t was altijd wel een gezellig daggie uit

hoewel het wel weer wat geld zou schelen

Daarom volgend seizoen weer naar Rotterdam, Excelsior! Altijd gezellig en bijna nooit ontregelden...

emielgrootenboer
21 april 2008, 22:57
Ontregelden ??

emielgrootenboer
21 april 2008, 22:57
Lekker lopen vanaf de Blaak.

Kut eind.

FC Dordrecht Fan
22 april 2008, 08:20
Ontregelden ??

Ik zeg ook bijna... om het toch rustig te houden (voor volgend seizoen) met die aantal malloten!!! Kijk maar als voorbeeld naar RBC was eerst geen combi en nu wel.... Dit is een van de weinige clubs waarbij een verplichte buscombi niet nodig is!

PHM
22 april 2008, 08:30
Lekker lopen vanaf de Blaak.

Kut eind.

Nooit op idee gekomen een van die voorbij rijdende trams te pakken? :3:

Jah
22 april 2008, 08:53
Je ken ook een ondergrondse tram pakken.

fc-dordrecht.nl
22 april 2008, 09:16
Metro Kralingse Zoom is het 5 minuten lopen

rob
22 april 2008, 10:16
als er in de metro maar geen ontregelden zijn..dat zou jammer zijn

emielgrootenboer
22 april 2008, 14:13
En zo is het Rob...
Kunnen bijna ABN schrijven.

Jan
22 april 2008, 14:57
iK Nieks meer van begraip.

fc-dordrecht.nl
23 april 2008, 08:49
Nu moeten ook Rijnvis en Zijm vertrekken. FC Dordrecht wil ze niet langer meer huren

Freek078
23 april 2008, 10:31
Loohuis van Heerenveen wil verhuurd worden, niks voor ons?? Bij Veendam vondt ik het altijd een heel goede speler

Paul-tje
23 april 2008, 12:24
Nu moeten ook Rijnvis en Zijm vertrekken. FC Dordrecht wil ze niet langer meer huren

:bye1:

Begint nu op een goede schoonmaak te lijken. Niet presteren betekend wegwezen.

Hans
23 april 2008, 12:47
Ja leuk en aardig, nu maar hopen dat die versterkingen die Dordt op het oog heeft ook echt willen komen, anders staan we mooi voor paal met al die spelers die we zo snel wegsturen!

Ik ben nog steeds in afwachting van de eerste aankoop.

wijnandfens
24 april 2008, 14:39
Ik hoop dat ze cecilio lopes en rick Kruys kunnen huren, dat zou geweldig zijn.

GreenWhite
24 april 2008, 17:14
Ja Lopes mag idd ook wel terug komen. Speelt toch alleen maar in de reserves van Heerenveen. En denk niet dat Kruys komt. Hij zei dat hij niet verhuurd wil worden. Alleen verkopen. De enige optie om te verhuren is als er een goede club komt. Beetje jammer.
Maarja niet geschoten is altijd mis...

emielgrootenboer
24 april 2008, 17:28
Zijn beiden niet te huren voor Dordt. Lopes heeft aangegeven alleen in de eredivisie te willen voetballen en heeft ook aangetoond bij sparta dit niveau aan te kunnen. Rick kost Dordt zo een ton á anderhalf aan salaris. Is voor ons iet op te brengen.

Kijk maar naar andere spelers.

Dordtse
25 april 2008, 11:40
Wat verdiende lopes vriend?

emielgrootenboer
25 april 2008, 16:44
Begreep dat Lopes helemaal geen zin meer heeft in de eerste divisie. Dat niveau is hij natuurlijk ook allang ontgroeit. Zal zo zeker een ton meer verdienen dan dat hij bij Dordt kreeg gis ik zo. Hoop natuurlijk wel dat ze een dergelijke speler halen kunnen, vriend

wijnandfens
3 mei 2008, 17:58
michael jansen van Feyenoord mag transfervrij vertrekken en wil bij een club spelen waar hij veel aan spelen toe komt. Als hij zijn oude vorm (van voor zijn hartproblemen) weet terug te krijgen, dan heb je een ijzersterke verdediger in huis.

FC Dordrecht Fan
3 mei 2008, 21:37
michael jansen van Feyenoord mag transfervrij vertrekken en wil bij een club spelen waar hij veel aan spelen toe komt. Als hij zijn oude vorm (van voor zijn hartproblemen) weet terug te krijgen, dan heb je een ijzersterke verdediger in huis.

Daarintegen mag Pardo ook weg, lijkt mij ook een leuke speler voor Dordt!

Freek078
3 mei 2008, 22:23
Daarintegen mag Pardo ook weg, lijkt mij ook een leuke speler voor Dordt!

Alleen het salaris zal niet niks zijn, als ze veel in willlen leveren zijn het zeker leuke spelers

FC Dordrecht Fan
4 mei 2008, 21:06
Wat waren de oefenwedstrijden (de voorbereiding voor het seizoen 2008/2009) ook alweer, ik kan het niet vinden op de officiele website?

Traptrede
4 mei 2008, 21:59
Tot volgend seizoen

emielgrootenboer
5 mei 2008, 13:16
Pardo kan je zowiezo vergeten. Een speler met een paspoort van een land buiten de EU moet een salaris van minimaal een 300.000 verdienen om een werkvergunning te krijgen. Deze salariseisen zijn voor ons Dordt absoluut niet weggelegd.

Nr 10
5 mei 2008, 16:34
Pardo kan je zowiezo vergeten. Een speler met een paspoort van een land buiten de EU moet een salaris van minimaal een 300.000 verdienen om een werkvergunning te krijgen. Deze salariseisen zijn voor ons Dordt absoluut niet weggelegd.

Oke dat wist ik niet, wat ik me dan afvraag is hoe Excelsior dat kan betalen, die hebben toch niet zo'n gek grotere begroting als Dordt.

rotterdam
5 mei 2008, 16:36
Oke dat wist ik niet, wat ik me dan afvraag is hoe Excelsior dat kan betalen, die hebben toch niet zo'n gek grotere begroting als Dordt.

Hij staat onder contract van feyenoord........dus of hij speelt gratis of excelsior betaald gewoon een gedeelte.

Tifodordrecht
6 mei 2008, 13:13
net gehoord dat er een eerste speler is aangetrokken, Wie nog niet bekend hoor ik zo..

Tifodordrecht
6 mei 2008, 13:49
Tommy De Jong
21jaar
Fransman
Middevelder

schijnt een jong talent te zijn..

Dordt4Altijd
6 mei 2008, 16:14
Goede info Tifodordrecht

FC Dordrecht contracteert Fransman Tommy de Jong (21)
FC Dordrecht heeft zich voor volgend seizoen versterkt met de 21-jarige Tommy de Jong.
DORDRECHT

Hoewel zijn naam anders doet vermoeden, is De Jong een Fransman. Hij doorliep heel de jeugdopleiding bij Racing Club Strasbourg. Het afgelopen seizoen was hij actief voor FC Martigues, dat uitkomt op het derde niveau in Frankrijk (Championnat National).

De tweebenige Tommy de Jong, die gehaald is voor het middenveld, tekende bij FC Dordrecht een contract voor drie jaar.

Overigens lees ik net dat hij bij RC Strasbourg een redelijk aantal wedstrijden heeft gespeeld.

100%dordts
6 mei 2008, 16:25
nou ben benieuwd

hoop dattie ook niet zo'n gelimiteerde transfersom in ze contract heb zodattie weggekaapt wordt alstie zich ontwikkeld heb tot supertalaent van dordt

Cor Lems
6 mei 2008, 18:04
Hij heeft geen gelimiteerde transfersom en ik volg het Franse voetbal wel aardig, schijnt inderdaad een goede speler te zijn. Maatje van mij woont in Frankrijk en is supporter van Racing.

Nr 10
6 mei 2008, 20:35
Eerst aankoop dus binnen, het is afwachten maar het ze schrijven goed berichten over hem. Tweebenig heel belangrijk natuurlijk, goede techniek en een goed overzicht, een soort 2de Nick?.

Cor Lems
6 mei 2008, 21:32
Hij heeft zelfs meer potentie dan Nick....

Hans
6 mei 2008, 23:22
Zo talentvol dat ie zelfs in de franse derde divisie niet aan spelen toe kwam blijkbaar. Haha zonder dollen. Geen idee wie die gast is en wat die kan, ben benieuwd. We hebben wel eens vaker ''grote talenten'' binnen gehaald.

Nr 10
7 mei 2008, 16:52
Ik denk eerlijk gezegd dat het 3de niveau in Frankrijk gelijkwaardig is aan de 1ste divisie hier. Voorlopig moeten we het eerst afwachten met deze jongen, maar de teksten die geschreven worden zijn positief in ieder geval.

@Cor,

Hoe kan jij weten dat hij meer potentie heeft dan Nick.

Cor Lems
7 mei 2008, 18:08
Ik denk eerlijk gezegd dat het 3de niveau in Frankrijk gelijkwaardig is aan de 1ste divisie hier. Voorlopig moeten we het eerst afwachten met deze jongen, maar de teksten die geschreven worden zijn positief in ieder geval.

@Cor,

Hoe kan jij weten dat hij meer potentie heeft dan Nick.
Zoals ik al zei, ik volg het Franse voetbal ook, ik woon in Belgie en ik verzuip bijna in de franse posten en ik krijg nog wel eens beelden te zien, tevens heb ik die jongen drie keer aan het werk gezien, toen we aan het groundhoppen waren en ik was toen al gecharmeerd van zijn talent en daarom denk ik persoonlijk dat hij meer potentie heeft dan Nick, maar of het eruit komt is natuurlijk ten tweede en ik vond Nick ook geweldig.

Dike-Side
9 mei 2008, 14:29
3e divisie klinkt mischien slecht...
maar de de clubs uit belgie, halen ook hun talenten uit de 3e/4e divisie van frankrijk..
die mboua ofzo van cambuur, die kwam uit de 4e divisie van frankrijk..
en dat is toch egt een levensgevaarlijke speler..
dus laten we hopen dat hij hier snel went,
dan hebben we er zeker alvast 1 versterking bij!

Nr 10
9 mei 2008, 18:02
Oke Cor, laten we hopen dat hij een directe versterking is.

@Dike-Side,

Ik denk dat de 3de divisie in Frankrijk goed te vergelijken valt met de 1ste divisie in Nederland, het niveau ligt denk ik dicht bij elkaar.

Cor Lems
9 mei 2008, 19:28
Dat klopt wel nummer 10 qua niveau zal het niet veel verschillen.

Nr 10
9 mei 2008, 19:41
Dat klopt wel nummer 10 qua niveau zal het niet veel verschillen.

Daarom, trouwens best opvallend dat Dordt een speler uit de 3de divisie in Frankrijk haalt.

Cor Lems
9 mei 2008, 21:02
Inderdaad, al gaan steeds meer ploegen uit Nederland en België daar scouten, loopt echt veel talent rond en in het algemeen zijn het vaak nog haalbare spelers ook.

DORDRECHT rulezzz
13 mei 2008, 17:37
als het zo door gaat !! ( muhamadu . v/d velden , etc etc etc weg )

wordt het volgend jaar weer HELEMAAL NIKS VOOR DORDRECHT !!!

zijn er al bedragen bekend ? wat ze voor muhamadu gekregen hebben ?

en wie er nog meer volgen ?????

FC Dordrecht Fan
13 mei 2008, 18:01
Er is toch helemaal nog niks rond met muhamadu en willem 2 waar hij meetrainde, toch?

Cor Lems
13 mei 2008, 19:06
:headbonk:als het zo door gaat !! ( muhamadu . v/d velden , etc etc etc weg )

wordt het volgend jaar weer HELEMAAL NIKS VOOR DORDRECHT !!!

zijn er al bedragen bekend ? wat ze voor muhamadu gekregen hebben ?

en wie er nog meer volgen ?????

DORDRECHT rulezzz
13 mei 2008, 19:52
:headbonk:

en wat bedoel je daar nou weer mee ?? good old corry lems !!:boxing:

tifo
13 mei 2008, 21:23
Willem II hoopt plezier te beleven aan Muhamadu

Ibad Muhamadu heeft dinsdag zijn handtekening gezet onder een éénjarig contract bij Willem, zo meldt de Tilburgse club. De 26-jarige aanvaller speelde vorig seizoen bij FC Dordrecht, waar hij nog een doorlopend contract had. \"Muhamadu is een speler met snelheid, is tweebenig, heeft een goede individuele actie en dreiging naar de goal\", vertelt coach Andries Jonker op de website. \"Hij heeft in potentie heel veel en zal aanvankelijk wat tijd nodig hebben om te wennen aan het Eredivisieniveau.\"

"Maar eenmaal op gang zal Willem II hopelijk veel plezier aan hem beleven”, aldus Jonker. De voormalige jeugdinternational speelde eerder voor Cercle Brugge, MVV, Cambuur Leeuwarden en FC Twente.

En ze hebben hem dus afgekocht of niet ? Iemand een idee van hoeveel dat zou zijn ?

Dordtse
13 mei 2008, 21:54
Dat zal wel een ouderwets Dordts bedrag zijn.

tifo
13 mei 2008, 21:54
Hehe 12.50 en een big mac ? Maar nog een goede reden voor een nieuwe spits dus..

wijnandfens
14 mei 2008, 10:10
nou, als ze zo doorgaan houden ze geen spelers over

emielgrootenboer
14 mei 2008, 15:22
Wat een gemekker, heb er gewoon weer alle vertrouwen in dat er op 1 juli weer een nieuwe frisse en kwalitatief goede spelersgroep staat. We gaan gewoon weer voor een playoff plaats.

Dordtse
14 mei 2008, 15:22
Als ze zo doorgaan niet nee..
Maar ik ga er van uit dat het allemaal goed komt, de spelers die we zoeken zijn nu allemaal bezig met de voorbereiding van het EK of spelen nog voorronde champions league/uefa cup.

Kort om, ik denk dat dordt toch niet te lang moet wachten. Ook al vertrouw ik erop dat het goed komt.

fc-dordrecht.nl
14 mei 2008, 19:57
Er werd gezegd dat ze hem probeerden te verkopen voor 400.000 euro. Denk niet dat ze dat bedrag voor hem hebben gekregen maar het zal nog redelijk hoog zijn verwacht ik.

FCD!
15 mei 2008, 07:35
Ik denk idd ook dat het bedrag nog redelijk hoog zal liggen, aangezien ik denk dat hij ook het eredivisie niveau wel aankan

PHM
15 mei 2008, 09:34
Dordrecht en Emmen laten Biyadat vertrekken
Geschreven op donderdag, 15 mei om 10:20

FC Dordrecht zal Mounir Biyadat geen nieuw contract gaan aanbieden. De middenvelder, die halverwege dit seizoen aan FC Emmen werd verhuurd, bezit zodoende vanaf 1 juli een transfervrije status.

Biyadat kon wel in Emmen blijven spelen, maar de onderhandelingen tussen beide partijen kenden een te stroef verloop om een akkoord te bereiken. De financiële eisen van de speler zouden voor de club uit Drenthe te gortig zijn.

De Brabander maakte bij FC Den Bosch (2002) zijn debuut in het betaalde voetbal. In 2006 koos hij voor een overstap naar Dordrecht, maar leverde deze move uiteindelijk niet het gewenste resultaat op.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=59981

Dre
15 mei 2008, 21:35
Zal jullie uit de droom helpen.... ;)

Muhamadu nieuwe spits Willem II
TILBURG/DORDRECHT - Ibad Muhamadu speelt komend seizoen voor Willem II. De aanvaller komt transfervrij over van FC Dordrecht.
Muhamadu tekende voor één jaar plus een optie voor nog twee seizoenen. De 26-jarige spits speelde sinds januari 2007 voor FC Dordrecht en kwam daarvoor uit voor Cercle Brugge, MVV, Cambuur Leeuwarden en FC Twente. Hij was eveneens jeugdinternational.

Willem II-trainer Andries Jonker: ,,Muhamadu is een speler met snelheid, is tweebenig, heeft een goede individuele actie en dreiging naar de goal. Hij heeft in potentie heel veel en zal aanvankelijk wat tijd nodig hebben om te wennen aan het eredivisieniveau. Maar eenmaal op gang zal Willem II hopelijk veel plezier aan hem beleven.''

Bron: http://www.sportwereld.nl/voetbal/eredivisie/2288322/Muhamadu_nieuwe_spits_Willem_II.html

fc-dordrecht.nl
15 mei 2008, 21:44
Zal jullie uit de droom helpen.... ;)

Muhamadu nieuwe spits Willem II
TILBURG/DORDRECHT - Ibad Muhamadu speelt komend seizoen voor Willem II. De aanvaller komt transfervrij over van FC Dordrecht.
Muhamadu tekende voor één jaar plus een optie voor nog twee seizoenen. De 26-jarige spits speelde sinds januari 2007 voor FC Dordrecht en kwam daarvoor uit voor Cercle Brugge, MVV, Cambuur Leeuwarden en FC Twente. Hij was eveneens jeugdinternational.

Willem II-trainer Andries Jonker: ,,Muhamadu is een speler met snelheid, is tweebenig, heeft een goede individuele actie en dreiging naar de goal. Hij heeft in potentie heel veel en zal aanvankelijk wat tijd nodig hebben om te wennen aan het eredivisieniveau. Maar eenmaal op gang zal Willem II hopelijk veel plezier aan hem beleven.''

Bron: http://www.sportwereld.nl/voetbal/eredivisie/2288322/Muhamadu_nieuwe_spits_Willem_II.html

Geloof er niks van dat FC Dordrecht hem transfervrij laat gaan. Ik zou niet weten waarom FC Dordrecht dat zou doen.

Dre
16 mei 2008, 09:07
Geloof er niks van dat FC Dordrecht hem transfervrij laat gaan. Ik zou niet weten waarom FC Dordrecht dat zou doen.

Inkomsten TV-rechten dalen fors, Muhamadu is voor Dordtse begrippen een groot verdiener en drukt waarschijnlijk op de begroting....

Freek078
16 mei 2008, 13:00
Inkomsten TV-rechten dalen fors, Muhamadu is voor Dordtse begrippen een groot verdiener en drukt waarschijnlijk op de begroting....

Paar weken geleden werdnog gezegd dat ie bij een MOOI bod weg mocht hoor.

fc-dordrecht.nl
16 mei 2008, 13:03
Ik heb wat navraag gedaan en we hebben een klein bedrag voor Ibad Muhamadu ontvangen.

Cor Lems
16 mei 2008, 14:49
Dordt laat echt niet gratis en voor niks een speler vertrekken die anders nog onder contract stond. Ze hebben er gewoon poen voor ontvangen.

100%dordts
17 mei 2008, 00:41
Ik heb wat navraag gedaan en we hebben een klein bedrag voor Ibad Muhamadu ontvangen.

hoe weinig is klein???

fc-dordrecht.nl
17 mei 2008, 00:53
Dat is me niet verteld het was minder als de 400.000 die FC Dordrecht voor Ibad wou hebben maar hij had het over een mooi bedrag. Dus ja 150.000 euro? Ik weet het niet maar zoiets zal het zijn denk ik zelf

Cor Lems
17 mei 2008, 09:25
Rond de 200.000 euro hebben ze voor Ibad ontvangen.

fc-dordrecht.nl
17 mei 2008, 11:10
Rond de 200.000 euro hebben ze voor Ibad ontvangen.

Dan zat ik mooi in de buurt:happydance:

conchita
17 mei 2008, 11:22
Een ton hebben ze gehad voor Muhamadu,heb ik gehoord via Dhr B.
Tis alleen zo jammer dat al het geld wat ze verdienen met transfers,tv rechten,recetten etc verdwijnen in de grote pot voor openstaande schulden

FC Dordrecht Fan
17 mei 2008, 21:50
JOHAN VERSLUIS BLIJFT BIJ DORDT

Johan Versluis blijft, in tegenstelling tot eerder berichten, ook volgend seizoen gewoon bij FC Dordrecht spelen. De technische staf sprak meerdere malen met de lange verdediger en hebben wederzijds uiteindelijk het vertrouwen naar elkaar uitgesproken. Dit is een zeer belangrijk bericht vanuit Dordrecht. Eerder werd nog aangegeven dat Versluis hoe dan ook bij FC Dordrecht moest vertrekken omdat hij niks presteerde.
Bron: fc-dordrecht.nl

Eens een Dordtenaar altijd een Dordtenaar...

Goede zaken voor de supporters van Dordrecht!

Dennis1987
18 mei 2008, 00:54
als ze zo met iedere speler doen dan komt het met dord niet goed voor veel geld halen en weinig geld verkopen

fc-dordrecht.nl
18 mei 2008, 01:16
als ze zo met iedere speler doen dan komt het met dord niet goed voor veel geld halen en weinig geld verkopen

Wie was er duur dan. Muhamadu heeft ons niks gekost en hebben we voor redelijk wat geld kunnen verkopen. Nick van der Velden heeft ons heel weinig gekocht en het 10 dubbele opgeleverd. Auassar voor 350.000 verkocht en was uit eigen opleiding. Lopes gratis maar voor 75.000 euro verkocht. Hadden ze meer voor kunnen krijgen maar het verhaal is bekend.

Dus ik snap je niet..

benny
18 mei 2008, 10:02
ben blij dat versluis blijft vind het een geweldige speler

Nr 10
18 mei 2008, 10:48
Wel weer opmerkelijk dat Johan nu opeens weer mag blijven terwijl er eerst sprake van was dat hij weg mocht.
Desondanks ben ik wel blij dat Johan blijft het is een uitstekende verdediger voor Dordt-begrippen en het is natuurlijk een jongen uit de stad.

conchita
19 mei 2008, 09:29
Vooropgesteld dat ik het SUPER vind dat Johan mag blijven[eens een schapekop,altijd een schapekop]heb ik een raar voorgevoel.
Is het niet zo dat op deze manier de supporters tevreden wordt gehouden om dan uiteindelijk aan te kondigen dat onze ''vriend'' DJ Derksen terugkomt op de krommedijk....??????
Ik hoorde in de wandelgangen dat ze daar serieus over aan het nadenken zijn!!!!!!!!!
Nu denken ze daar al langer over,maar toch.....

fc-dordrecht.nl
19 mei 2008, 09:45
Wees niet bang DJD gaat al naar Helmond Sport

Helmond Sport heeft zich voor volgend seizoen versterkt met Dirk-Jan Derksen. De aanvaller verruilt Fortuna Sittard voor de Brabantse eerstedivisionist, waar hij een mondeling akkoord bereikte over een contract tot volgend jaar zomer.

"Mijn motivatie om te voetballen is met 35 jaar nog heel groot", vertelt Derksen op de website van de club uit Sittard. "Ik ben nog fit en wil mijn sportieve carrière nog graag vervolgen." Fortuna koos ervoor om de selectie te verjongen. Daardoor was er geen plaats meer voor de spits, die ook al geen vaste plaats meer had in het elftal van Roger Reijners.

Derksen gaf eerder dit kalenderjaar nog te kennen te overwegen om zijn loopbaan, die achttien seizoen duurde, te beëindigen. De spits, die voor alle vier de Limburgse profclubs uitkwam, stond vrijwel altijd garant voor goals. In zijn laatste jaar maakte hij in 30 duels echter slechts zes doelpunten.

conchita
19 mei 2008, 10:45
Thank you lord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hans
19 mei 2008, 12:31
Een beetje hap-snap beleid, maar ik ben wel blij dat Johan blijft!

emielgrootenboer
20 mei 2008, 14:50
Van mij had Johan wel weg gemogen. Denk dat er betere verdedigers rondlopen op de Ned. voetbalvelden. Hij heeft alleen mee dat hij lang is en dat hij uit Dordt komt.

Ron-S
20 mei 2008, 15:14
Het is te hopen voor Johan (en natuurlijk ook voor ons!) dat er een ervaren keeper komt die de achterhoede goed neer kan zetten en kan coachen... Dat hebben we het afgelopen jaar helaas gemist.. Niets ten nadele van Rensen maar een echte coach zie ik niet in hem...

wijnandfens
21 mei 2008, 19:03
contract van patrick kluivert bij lille wordt niet verlengd..............

FC Dordrecht Fan
21 mei 2008, 21:34
contract van patrick kluivert bij lille wordt niet verlengd..............

Gelijk een speler met ervaring in de voorhoede... ;)

Dennis1987
22 mei 2008, 06:14
dat zou kluivert niet doen denk want dord is voor hem denk ik temin!

rob
22 mei 2008, 09:08
Dordt bedoel je, neem ik aan? :hammer:

conchita
22 mei 2008, 09:59
Pffffffffffffff miereneuker[of is het mierenneuker]?

emielgrootenboer
22 mei 2008, 10:06
Mierenneuker conchita.

Hahahaha

wijnandfens
22 mei 2008, 12:59
Wat een gemekker, heb er gewoon weer alle vertrouwen in dat er op 1 juli weer een nieuwe frisse en kwalitatief goede spelersgroep staat. We gaan gewoon weer voor een playoff plaats.

Wat een gemekker? Kijk waar ze mee aankomen een 3e rangs Franse voetballer en een huurling van Vitesse, ik wacht nog steeds op een grote naam, want met dit soort spelers haal je de playoffs niet.

We hebben gewoon ervaring nodig.

En we moeten nu wel de playoffs halen, anders wil geen speler meer naar FC Dordrecht komen.

P.S.: emielgrootenboer, heb jij nog een taalfout kunnen ontdekken in mijn zojuist geschreven stukje?

Nr 10
22 mei 2008, 14:25
Wat een gemekker? Kijk waar ze mee aankomen een 3e rangs Franse voetballer en een huurling van Vitesse, ik wacht nog steeds op een grote naam, want met dit soort spelers haal je de playoffs niet.

En we moeten nu wel de playoffs halen, anders wil geen speler meer naar FC Dordrecht komen.

P.S.: emielgrootenboer, heb jij nog een taalfout kunnen ontdekken in mijn zojuist geschreven stukje?

De 3e divisie daar is aardig te vergelijken met de 1ste divisie hier schat ik zo.
En een speler die al ervaring heeft in de eredivisie lijkt mij persoonlijk geen slechte aankoop.

Bredordt
22 mei 2008, 18:06
De 3e divisie daar is aardig te vergelijken met de 1ste divisie hier schat ik zo.
En een speler die al ervaring heeft in de eredivisie lijkt mij persoonlijk geen slechte aankoop.

Helemaal mee eens.
Lijken me beiden een welkome versterking.
Echter ben ook ik van mening dat we het met deze 2 aankopen (waarvan 1 huurling dus) nog niet gaan maken, er mag echt nog wel wat bij wil je mikken op de na-competitie.
Een versterking in elke linie lijkt me broodnodig als je omhoog wil kijken.
Echter is het pas eind mei, en daar alle competitie-aspecten voor even achter de rug zijn zou ik zeggen dit is het moment om je slag te slaan.
Dus bestuur: :director: WAKKER WORDEN !!!!!!!

Dike-Side
22 mei 2008, 18:21
sommige mensen kijken ook alleen naar welke divisie het is..
de topbclubs in belgie halen in de 3/4e divisie van frankrijk veel talenten weg..
en die zijn zekers niet slecht,
en die mbuao ofzo, iig die bruine middenvelder van cambuur,
die kom uit de 4e divisie van frankrijk,
en hij is zeker een meerwaarde voor cambuur geweest,
(de wedstrijden dat ik hun, en dus hem. heb zien spelen)

Cor Lems
22 mei 2008, 22:16
Helemaal mee eens.
Lijken me beiden een welkome versterking.
Echter ben ook ik van mening dat we het met deze 2 aankopen (waarvan 1 huurling dus) nog niet gaan maken, er mag echt nog wel wat bij wil je mikken op de na-competitie.
Een versterking in elke linie lijkt me broodnodig als je omhoog wil kijken.
Echter is het pas eind mei, en daar alle competitie-aspecten voor even achter de rug zijn zou ik zeggen dit is het moment om je slag te slaan.
Dus bestuur: :director: WAKKER WORDEN !!!!!!!
Heb geen vrees, er gaan op alle linies nog versterkingen komen deze zomer. De club is gericht bezig om versterkingen te halen, ze zijn ook al bijna rond met een speler (wie weet ik niet). Maar dat Dordt nog mensen gaat halen, dat staat zo vast als een huis. :thumbup1:

rob
23 mei 2008, 09:32

Waar denk jij aan bij een "grote naam"? Briljante ervaren voetballers hebben misschien wel niet de ambitie om naar Dordt te komen, met alle respect voor Dordt natuurlijk.

En tegen de tijd dat het nieuwe seizoen begint is er wel versterking gekomen. Heb er alle vertrouwen in.

p.s. Kon geen taalfout vinden. Alleen verkeerd gebruik van leestekens. Maar dat kan de beste overkomen ;)

wijnandfens
23 mei 2008, 09:57
Als ze jongens zoals robbemond kunnen overhalen, zou dat een goede ervaren kracht zijn.

Ik moet de nieuwe aankopen eerst zien spelen (eerst zien dan geloven)

wijnandfens
23 mei 2008, 09:58
of micheal Jansen van Feyenoord.

Jah
23 mei 2008, 11:20
Sjaak Polak halen! Die vecht van minuut 1 tot 90 en heeft leiderscapaciteiten....

FC Dordrecht Fan
23 mei 2008, 14:03
of micheal Jansen van Feyenoord.

Nee, vind ik persoonlijk wat minder wegens zijn hartritme stoornissen...

Dennis1987
24 mei 2008, 18:32
misschien tininho voor kan op links overal spelen

fc-dordrecht.nl
24 mei 2008, 21:39
Ik weet niet hoor maar ongeveer elke speler die jullie noemen kunnen we nooit betalen

Tifodordrecht
25 mei 2008, 21:47
volgens mij is de begroting nog nooit zo groot geweest sinds tijden!
aardig wat Geld voor Nick
Geld voor Muhamadu

dus dit seizoen komt het wel redelijk goed, alleen marco laat nog een beetje wachten, maar dat komt wel goed!

Dennis1987
26 mei 2008, 06:07
we wachten maar af he kennen er toch niks aan veranderen

Dordtse
26 mei 2008, 08:19
Ze hebben wel 2ton minder aan televisie rechten enz enz..

emielgrootenboer
26 mei 2008, 15:35
Nee Wijn, ik heb je niet kunnen betrappen op spelfouten. Maar jij had toch 150 punten voor je cito - toets?
Jongens wacht maar rustig af. De vijver is heus nog wel redelijk gevuld met haalbare spelers die aan het begin van de competitie nog geen club gevonden hebben. Die vissen wij er dan maar uit, net als andere jaren.
Tis wel jammer dat jongens als Zuidam naar de Eagels gaat en niet naar ons.

Met zijn allen naar de play - off volgend seizoen!!!!!!!!!!!!

Ron-S
27 mei 2008, 11:16
Spelersbudget is volgens Marco Boogers in VI 700.000 euro.. Lijkt me niet echt veel hoger dan andere jaren dus.. Creatief en zeer zorgvuldig met de centjes omgaan blijft het devies! Ik heb er wel alle vertrouwen in dat ze dat kunnen! Alle jaren dat Marco bezig is heeft ie toch wel speciale dingen voor elkaar gekregen. Al bewijst het afgelopen seizoen wel dat het geen garanties biedt! Vooral een ervaren keeper lijkt me prioriteit!

F.C.D.
27 mei 2008, 16:02
2 nieuwe spelers van ADO:)

Cor Lems
27 mei 2008, 16:08
Ondanks de promotie van ADO Den Haag naar de Eredivisie blijven John Verhoek en Nick Koster in de Jupiler League voetballen. Verhoek had de mogelijkheid om bij te tekenen in de hofstad, maar hij verkoos de kans op meer speelminuten in Dordrecht; Koster mocht op zoek naar een nieuwe werkgever. De 22-jarige Koster tekende een eenjarige verbintenis om amateurbasis, terwijl Verhoek voor twee jaar tekende bij FC Dordrecht. "Ik kon naar een aantal clubs, maar bij FC Dordrecht had ik gelijk een goed gevoel", zei Verhoek. "Bovendien krijgen jonge spelers hier echt een kans om door te breken, daar zijn voorbeelden genoeg van. Ik heb bewust voor de eerste divisie gekozen omdat ik denk dat ik me daar in alle rust verder kan ontwikkelen."

Koster was de afgelopen week op proef bij FC Dordrecht en liet een goede indruk achter. In de komende maanden krijgt hij een kans om een contract te verdienen. "Hij is een week op proef geweest en het is een fantastische jongen", zei trainer Gert Kruys over de linkspoot. "Hier gaat het Dordtse publiek een hoop plezier aan beleven

Ron-S
27 mei 2008, 17:41
Die jongens kijken toch naar Nick, Maceo en Cecilio en zien dat veel je moet spelen om beter te worden! Zulke dingen bewijzen voor mij dat FC Dordrecht inmiddels echt een naam heeft als het gaat om springplank! Heel fijn dat spelers die willen investeren in hun eigen toekomst graag naar onze FC komen!! Nu die keeper nog...

Cor Lems
27 mei 2008, 18:45
Zoals uitgekomen, had ik deze week dus versterkingen aangekondigd en die is er dus gekomen. Als ik het zo hier en daar hoor hebben we een hele goede zaak gedaan met deze speler. Het zijn spelers met potentie en als die gozer met zijn twee jarig contract heel goed rendeert, kunnen we er weer een een leuk slaatje uit slaan.

Die jongens kijken toch naar Nick, Maceo en Cecilio en zien dat veel je moet spelen om beter te worden! Zulke dingen bewijzen voor mij dat FC Dordrecht inmiddels echt een naam heeft als het gaat om springplank! Heel fijn dat spelers die willen investeren in hun eigen toekomst graag naar onze FC komen!!
Het stemt mij ook uitermate tevreden dat we van onze grijze muis imago afgeraakt zijn. Vroeger wou geen hond voor ons spelen, terwijl nu een speler sneller naar ons zou komen dan naar een andere club. Een dik compliment voor ons bestuur en technische staf.

Nu die keeper nog...
Heb ik ook nieuws over, ze zijn momenteel in een vergevorderd gesprek met een keeper. Deze schijnt eredivisie ervaring te hebben en ook intresse hebben om naar Dordt te komen, echter zijn er nog wat voorwaarden hier en daar aan verbonden, maar we hebben creatieve mensen en daar wordt aan gewerkt. Hopelijk kunnen de laatste plooien glad gestreken worden. Ik heb overigens geen naam, maar daar is mijn bron de laatste tijd ook wat schaars in geworden :) Maar ik weet wel dat ze ermee bezig zijn.

Ron-S
27 mei 2008, 19:08
Klinkt goed!! En geeft nog meer vertrouwen voor de toekomst!!! We horen vanzelf wel wat de naam van die keeper is zeker!

emielgrootenboer
27 mei 2008, 21:35
Wil natuurlijk niet negatief gaan doen, maar hoe de fuck is John Verhoek. Durf te wedden dat zeker de helft van de mensen die zijn naam horen denken aan Wesley Verhoek van ADO. Maar hij is het niet en de naam John Verhoek kan ik ook niet vinden op de site van VI. Tis dus denk ik gewoon een speler vanuit ADo twee en moet ik het dus nog maar zien. Die Koster is wel bekend en ook zeker een bruikbare speler. Iemand meer info over deze jongens?
Alleen wil ik ervaring in het team en dat zie ik dus nog niet.
De keeper zal waarschijnlijk de bij ons bekende Rene Ponk zijn. Wilde Marco vorig jaar al halen van Haarlem. Kan anders niets bedenken.

Op naar de play - offs

GreenWhite
28 mei 2008, 16:16
Ponk is natuurlijk niet mis. Zou toch een leuke aankoop zijn...
Wat de ADO-ers betreft, wel grappig hebben zeker potentie maar wil idd nog wel een Polak type erbij.

Maarten
28 mei 2008, 19:02
Wil natuurlijk niet negatief gaan doen, maar hoe de fuck is John Verhoek. Durf te wedden dat zeker de helft van de mensen die zijn naam horen denken aan Wesley Verhoek van ADO. Maar hij is het niet en de naam John Verhoek kan ik ook niet vinden op de site van VI. Tis dus denk ik gewoon een speler vanuit ADo twee en moet ik het dus nog maar zien. Die Koster is wel bekend en ook zeker een bruikbare speler. Iemand meer info over deze jongens?
Alleen wil ik ervaring in het team en dat zie ik dus nog niet.
De keeper zal waarschijnlijk de bij ons bekende Rene Ponk zijn. Wilde Marco vorig jaar al halen van Haarlem. Kan anders niets bedenken.

Op naar de play - offs

John Verhoek wil zich in alle rust ontwikkelen
FC Dordrecht heeft wederom een aanwinst voor het volgend seizoen gestrikt. John Verhoek (19) speelt de komende twee jaar aan de Krommedijk.
JAN-DIRK VERHEY

DORDRECHT/DEN HAAG

De talentvolle aanvaller komt over van de kersverse eredivisionist ADO Den Haag, waar hij in november vorig jaar zijn debuut maakte onder trainer Wiljan Vloet. De laatste maanden trainde hij vast mee met de A-selectie van de promovendus, maar een contractaanbieding (van één jaar) van die club legde hij vorige week naast zich neer.

,,Ik kies voor mijn eigen carrière,’’ verklaart Verhoek. ,,In een gesprek met de nieuwe trainer André Wetzel werd me verteld dat er zeker nog één of twee spitsen bijkomen. De kans dat ik daar speelminuten krijg, is dus klein. Bij Dordt heb ik daar meer kans op.’’ Verhoek - zijn oudere broer Wesley is al jaren een vaste waarde als linksbuiten in de Haagse hoofdmacht - heeft bewust gekozen voor een verblijf in Dordrecht. ,,Ik kon naar een aantal andere clubs, maar bij FC Dordrecht had ik gelijk een goed gevoel. Bovendien krijgen jonge spelers hier echt een kans om door te breken. Daar zijn voorbeelden genoeg van. Ik heb bewust voor de eerste divisie gekozen omdat ik denk dat ik me daar in alle rust verder kan ontwikkelen,’’ aldus Verhoek. ,,In de gesprekken met Marco Boogers en Gert Kruys kreeg ik ook gelijk het gevoel dat zij veel vertrouwen in mij hebben.’’

De tiener speelde in totaal zes jaar bij de bvo in zijn woonplaats Den Haag. ,,Ik ga dan ook best wel met een klotegevoel weg, maar voor mezelf is dit beter. Al vind ik het wel jammer dat ik door deze keuze de komende jaren niet met mijn broer Wesley in één team zal spelen. Maar wie weet komt dat er in de toekomst nog een keer van.’’ Van zijn nieuwe club weet de kopsterke, balvaste ’nummer 9’ nog niet al te veel. ,,Als ik eerlijk ben weet ik helemaal niets van Dordrecht, maar ik heb de komende weken genoeg tijd om me daar eens in te verdiepen,’’ verklaart Verhoek.

Technisch manager Marco Boogers is tevreden met de komst van de Hagenaar. ,,Het is een topper en we zijn echt heel erg blij dat we hem binnen hebben kunnen halen. Hij gaat het zeker maken.”

Ook Nick Koster (22) komt over van ADO Den Haag. De linkermiddenvelder gaat op amateurbasis aan de slag aan de Krommedijk. Daar staat het vertrek van Sjors Verhage (20) tegenover. De Leidschendammer gaat aan de slag bij zondag-hoofdklasser Westlandia.

Bron: www.ad.nl

sverigeboy
2 juni 2008, 14:46
De Meersman iedergeval niet naar Fc Dordrecht hij is naar Ado den Haag volgens ww.elfvoetbal.nl
Misschien is de keeper waar de club intresse in heeft Stefan Postma?

DORDRECHT rulezzz
2 juni 2008, 16:08
maar op de den haag site stond niks !

dit wordt waarschijnlijk weer zo,n kut seizoen , en volgend jaar en volgend jaar en volgend jaar en volgend jaar !!!! pffffffffffff

DORDRECHT rulezzz
2 juni 2008, 16:09
dan wordt het volgens mij eerder PONK !! lijk mij hoor teminste

Linksbuiten1982
2 juni 2008, 16:10
maar op de den haag site stond niks !

dit wordt waarschijnlijk weer zo,n kut seizoen , en volgend jaar en volgend jaar en volgend jaar en volgend jaar !!!! pffffffffffff

Op de officiele site van ADO staat ook geen eens dat Verhoek en Coster naar Dordt gaan...

DORDRECHT rulezzz
2 juni 2008, 16:16
maar dat zijn reserve spelers !! de meersman zal dan komen voor het eerste ( lijk me )